PDA

View Full Version : Crazy wrestling fight.



Gilaiir
12-10-2011, 20:38
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=S2SVsqASedc

Hij ken beter MMA partijen gaan draaien...

Tony
12-10-2011, 20:56
wrong sport

ChingChong
12-10-2011, 21:20
Ik zeg ban van een half jaar

iWJ
12-10-2011, 21:23
mooie ground and pound
(ff serieus wat een sukkel)

justsomeone
12-10-2011, 21:29
Stiekem lolde ik wel

Bromios
12-10-2011, 22:02
Ze gingen na de eerste onderbreking nog verder ook.

Kemal
12-10-2011, 22:16
die zien we later terug in de ufc ;)

CainUFC
13-10-2011, 09:00
Die knockdown was echt geweldig.

Ulis-E
13-10-2011, 09:58
serieus, waarom gooien ze die kerel er niet uit na de eerste klap?

superfreak
13-10-2011, 10:14
Wat bezielt hem. Neefje van Badr of hoe zit dat...
Hij probeerd niet eens meer stiekem een stootje er tussendoor te gooien. Nee vol erin met die hap. Wat een idioot.

Briant
13-10-2011, 10:35
Je ziet dat die kerel die doorslaat een hand in zn gezicht krijgt en later een elleboog. Maar goed die waren niet opzettelijke en je bent niet aan het dammen. Beetje anger manegement problemen als je het mij vraagt.

wrestler_nl
13-10-2011, 12:56
WTF!!!

Fame2910
13-10-2011, 16:30
als dat mijn zoon was die geslagen werd had ik 1: of hem zelf een rotschopgegeven, 2: mijn zoon toestemming gegeven 'to kick his ass on the spot' of 3: tegen me zoon gezegd, je we slopen hem in de kleedkamer!

Asura
13-10-2011, 18:38
Pillowfists

ijsbier
13-10-2011, 19:22
als dat mijn zoon was die geslagen werd had ik 1: of hem zelf een rotschopgegeven, 2: mijn zoon toestemming gegeven 'to kick his ass on the spot' of 3: tegen me zoon gezegd, je we slopen hem in de kleedkamer!


nee jij bent lekker

Tony
13-10-2011, 20:42
als dat mijn zoon was die geslagen werd had ik 1: of hem zelf een rotschopgegeven, 2: mijn zoon toestemming gegeven 'to kick his ass on the spot' of 3: tegen me zoon gezegd, je we slopen hem in de kleedkamer!

Ik zou sterilisatie overwegen, want als vader zou je falen mijns inzien ;-)

PinPoint
13-10-2011, 20:46
als dat mijn zoon was die geslagen werd had ik 1: of hem zelf een rotschopgegeven, 2: mijn zoon toestemming gegeven 'to kick his ass on the spot' of 3: tegen me zoon gezegd, je we slopen hem in de kleedkamer!


Ik hoop dat dit een post is om aandacht....zo niet....dan wat Tony zegt!!

Fame2910
14-10-2011, 15:54
Ik zou sterilisatie overwegen, want als vader zou je falen mijns inzien ;-)

Nou ik denk eerder datje als vader faalt als je je zoon zo laat toetakelen!! Hij wordt geslagen dus sla je terug, als iemand dat bij mij probeert, breek ik je arm! Ik respecteer elk persoon, zolang deze ook respect naar mij toe heeft. En dat heeft dit kleine jochie dus echt niet!

En nee, het is zeer zeker geen schreeuw om aandacht, ik weet het niet hoor maar dit is een forum volgens mij speelt aandacht hier niet echt een rol. Tenzij je aandacht meet aan het aantal reacties op jou post. Als dat zo is zou ik in plaats van steriliseren, eerder denken aan een hormoondieet, control your feelings B-square!

cornelus
14-10-2011, 16:24
veel geschreeuw.. maar ff serieus.. zo populair is MMA dus... het zit gewoon dieeeep

PinPoint
14-10-2011, 16:37
Nou ik denk eerder datje als vader faalt als je je zoon zo laat toetakelen!! Hij wordt geslagen dus sla je terug, als iemand dat bij mij probeert, breek ik je arm! Ik respecteer elk persoon, zolang deze ook respect naar mij toe heeft. En dat heeft dit kleine jochie dus echt niet!


Die reacties van jouw zijn echt te zielig voorwoorden. Ik kan het niet anders uitdrukken. Hoewel....ze zijn beangstigend!! Zou lekker zijn als iedereen zo zou handelen.


Ik heb er de kracht niet voor.....wie legt deze man even uit dat hij echt zo fout zit?

basblue
14-10-2011, 16:48
Nou ik denk eerder datje als vader faalt als je je zoon zo laat toetakelen!! Hij wordt geslagen dus sla je terug, als iemand dat bij mij probeert, breek ik je arm! Ik respecteer elk persoon, zolang deze ook respect naar mij toe heeft. En dat heeft dit kleine jochie dus echt niet!

En nee, het is zeer zeker geen schreeuw om aandacht, ik weet het niet hoor maar dit is een forum volgens mij speelt aandacht hier niet echt een rol. Tenzij je aandacht meet aan het aantal reacties op jou post. Als dat zo is zou ik in plaats van steriliseren, eerder denken aan een hormoondieet, control your feelings B-square!

Als je automatisch terug gaat slaan, of iemands arm breekt, of je zoon aanmoedigt om hetzelfde terug te doen, dan geef je niet echt een goed signaal af. Niet alleen naar je zoon, de omgeving, maar ook naar de sport. Op de mat is het de scheidsrechter/jury die een oordeel moet vellen over dit soort situaties. Vechtsport in het algemeen draait mi om respect en discipline. En jij als ouder mag daar best een opmerking over maken, maar zoals je nu schrijft dat je zou handelen. Dat zou alleen maar escaleren. En de sport niet ten goede komen.

Denk maar eens talloze voorbeelden bij het voetbal, waar ouders langs de lijn de meest verschrikkelijke dingen roepen omdat hun zoon onrecht wordt aangedaan (harde tackel, elleboog,etc). Of bezoekers bij gala's die vinden dat hun vriend, kennis, familielid wordt benadeeld door een illegale techniek of een verkeerde beslissing door een ref of jury. Het geweld, lokt weer geweld uit en uiteindelijk wordt niemand er beter van. Sterker nog, ik zie de krantenkoppen al weer staan "vader worstelaar mishandelt kind.." of dat soort absurde titels...

Ik wil je hiermee niet de les lezen of wat dan ook... Alleen om aan te geven wat de consequenties kunnen zijn en ik vraag mij af of je dit effect ook echt beoogd.

Primal
14-10-2011, 17:18
Nou ik denk eerder datje als vader faalt als je je zoon zo laat toetakelen!! Hij wordt geslagen dus sla je terug, als iemand dat bij mij probeert, breek ik je arm! Ik respecteer elk persoon, zolang deze ook respect naar mij toe heeft. En dat heeft dit kleine jochie dus echt niet!

En nee, het is zeer zeker geen schreeuw om aandacht, ik weet het niet hoor maar dit is een forum volgens mij speelt aandacht hier niet echt een rol. Tenzij je aandacht meet aan het aantal reacties op jou post. Als dat zo is zou ik in plaats van steriliseren, eerder denken aan een hormoondieet, control your feelings B-square!

Ik ben voor sterilisatie ! Jezus wat een domme opmerking. Het gaat nog steeds om sport! Hij wordt niet geslagen, dit heet worstelen, dan kom je met je handen en ellebogen langs iemand zijn gezicht, daarom hebben ze toch die oorbescherming enzo? Als je niet tegen die fysieke aanrakingen kan, dan ga je lekker schaken.
Die gozer moet geschorst worden van de sport en inderdaad ga wat met je woede doen...

Gilaiir
14-10-2011, 18:00
Als je automatisch terug gaat slaan, of iemands arm breekt, of je zoon aanmoedigt om hetzelfde terug te doen, dan geef je niet echt een goed signaal af. Niet alleen naar je zoon, de omgeving, maar ook naar de sport. Op de mat is het de scheidsrechter/jury die een oordeel moet vellen over dit soort situaties. Vechtsport in het algemeen draait mi om respect en discipline. En jij als ouder mag daar best een opmerking over maken, maar zoals je nu schrijft dat je zou handelen. Dat zou alleen maar escaleren. En de sport niet ten goede komen.

Denk maar eens talloze voorbeelden bij het voetbal, waar ouders langs de lijn de meest verschrikkelijke dingen roepen omdat hun zoon onrecht wordt aangedaan (harde tackel, elleboog,etc). Of bezoekers bij gala's die vinden dat hun vriend, kennis, familielid wordt benadeeld door een illegale techniek of een verkeerde beslissing door een ref of jury. Het geweld, lokt weer geweld uit en uiteindelijk wordt niemand er beter van. Sterker nog, ik zie de krantenkoppen al weer staan "vader worstelaar mishandelt kind.." of dat soort absurde titels...

Ik wil je hiermee niet de les lezen of wat dan ook... Alleen om aan te geven wat de consequenties kunnen zijn en ik vraag mij af of je dit effect ook echt beoogd.

Reps, je nam me de woorden uit de mond, ik was net van plan om zown verhaal te schrijven.

basblue
15-10-2011, 13:31
Reps, je nam me de woorden uit de mond, ik was net van plan om zown verhaal te schrijven.

Graag gedaan, maar het was een reactie waard! Ik snap de emotie wel.

Oh en thanx voor de reps ;)

tnk2k
15-10-2011, 19:33
Hoe was je week Fame2910?

Fame2910
17-10-2011, 08:59
Als je automatisch terug gaat slaan, of iemands arm breekt, of je zoon aanmoedigt om hetzelfde terug te doen, dan geef je niet echt een goed signaal af. Niet alleen naar je zoon, de omgeving, maar ook naar de sport. Op de mat is het de scheidsrechter/jury die een oordeel moet vellen over dit soort situaties. Vechtsport in het algemeen draait mi om respect en discipline. En jij als ouder mag daar best een opmerking over maken, maar zoals je nu schrijft dat je zou handelen. Dat zou alleen maar escaleren. En de sport niet ten goede komen.

Denk maar eens talloze voorbeelden bij het voetbal, waar ouders langs de lijn de meest verschrikkelijke dingen roepen omdat hun zoon onrecht wordt aangedaan (harde tackel, elleboog,etc). Of bezoekers bij gala's die vinden dat hun vriend, kennis, familielid wordt benadeeld door een illegale techniek of een verkeerde beslissing door een ref of jury. Het geweld, lokt weer geweld uit en uiteindelijk wordt niemand er beter van. Sterker nog, ik zie de krantenkoppen al weer staan "vader worstelaar mishandelt kind.." of dat soort absurde titels...

Ik wil je hiermee niet de les lezen of wat dan ook... Alleen om aan te geven wat de consequenties kunnen zijn en ik vraag mij af of je dit effect ook echt beoogd.

Nou Nou wat een drama vader mishandelt kind, ik zou hem gewoon een trap geven 100%! en al zou mijn zoon hem nadat hij klappen heeft gehad terug slaan zou ik het zeer zeker niet verkeerd vinden!

En die andere gast PRIMAL met ze steralisatie, jij moet gewoon ff je billen bij elkaar houden gek! hij wordt wel degelijk met OPZET geslagen of ben je blind ofzo. Jij bent zo een man die geslagen wordt en dan aagifte gaat doen......pussyhole

Daarnaast was mijn week perfect en ik ben zelf een vechter en heb nog nooit iemand hoeven slaan zonder dat het nodig was........ikweet niet hoe primal groot gebracht is, maar waar ik vandaan kom is het oog om oog en tand om tand!

lopez86
17-10-2011, 09:35
Pff wat komen die opgefokte gasten ineens allemaal doen op dit forum :S
Eerst D1879 en nu deze Fame.
Misschien hebben de kranten gelijk en trekken we idd verkeerd volk aan.

Gilaiir
17-10-2011, 12:02
Nou Nou wat een drama vader mishandelt kind, ik zou hem gewoon een trap geven 100%! en al zou mijn zoon hem nadat hij klappen heeft gehad terug slaan zou ik het zeer zeker niet verkeerd vinden!

En die andere gast PRIMAL met ze steralisatie, jij moet gewoon ff je billen bij elkaar houden gek! hij wordt wel degelijk met OPZET geslagen of ben je blind ofzo. Jij bent zo een man die geslagen wordt en dan aagifte gaat doen......pussyhole

Daarnaast was mijn week perfect en ik ben zelf een vechter en heb nog nooit iemand hoeven slaan zonder dat het nodig was........ikweet niet hoe primal groot gebracht is, maar waar ik vandaan kom is het oog om oog en tand om tand!

Jij bent echt de grootste frikandel die ik ooit hier op MF heb gezien, serieus gast...

Briant
17-10-2011, 12:46
Filmpje van Fame die zn zoontje "aanmoedigt"

http://www.youtube.com/watch?v=yy8Cq9_uBrA

ijsbier
17-10-2011, 13:24
Nou Nou wat een drama vader mishandelt kind, ik zou hem gewoon een trap geven 100%! en al zou mijn zoon hem nadat hij klappen heeft gehad terug slaan zou ik het zeer zeker niet verkeerd vinden!

En die andere gast PRIMAL met ze steralisatie, jij moet gewoon ff je billen bij elkaar houden gek! hij wordt wel degelijk met OPZET geslagen of ben je blind ofzo. Jij bent zo een man die geslagen wordt en dan aagifte gaat doen......pussyhole

Daarnaast was mijn week perfect en ik ben zelf een vechter en heb nog nooit iemand hoeven slaan zonder dat het nodig was........ikweet niet hoe primal groot gebracht is, maar waar ik vandaan kom is het oog om oog en tand om tand!

Waarschijnlijk heeft dat jochie dat er zo op los slaat precies zo'n vader als jij, dat is het probleem juist; hij krijgt een elleboog in z'n gezicht ofzo, en gaat vervolgens helemaal los.

Ik zeg niet dat je niet afentoe een tikkie terug mag geven, maar als je je kind leert om andere kinderen "samen te slopen" in plaats van het vervolgens uit te praten ofzo, zal het later erg moeilijk voor hem worden om mee te komen in de maatschappij en een beetje redelijk werk te vinden.

Maarja, jij bent kamper gok ik zo?

Bromios
17-10-2011, 23:17
Hij woont in postcodegebied d1879 gok ik zo....

Gilaiir
17-10-2011, 23:30
Hij woont in postcodegebied d1879 gok ik zo....

Lol'd!

Primal
18-10-2011, 14:36
Thnx iedereen die het opneemt voor de wel nadenkende mensch en elkaar gewoon met respect behandeld. Jammer dat er altijd mensen zijn zoals Fame2910.
Zijn reactie was een beetje kortzichtig en vooral overbodig, het geeft de vechtsport-kunst weer een totaal verkeerd beeld...
Woorden als Oog-om-oog, tand-om-tand, dat zijn dingen die we eeuwen geleden deden als de Neanderthalers. Gelukkig zijn we allemaal geëvolueerd, met een paar uitzonderingen daargelaten. (ik zal geen namen noemen: FAME2910).

Ontopic: In mijn sportlessen van Judo, Karate en MMA heb ik altijd geleerd je tegenstander met respect te behandelen. Dit zie ik niet terug in het filmpje, of dat de ander het nu expres doet of niet, je hebt je niet zo te laten gaan!