PDA

View Full Version : Ruzie Peter R. de Vries en Sven Kockelmann in Oog in Oog



Kemal
13-10-2011, 08:20
Het tv-programma Oog in Oog kende gister avond een turbulente uitzending. In het live-programma ontving Sven Kockelmann Peter R. de Vries. “De Vries begint aan zijn laatste seizoen van zijn tv-programma en is een oplosmachine van moorden. Heeft hij zaken laten liggen? Is deze man altijd zuiver? En wat vindt hij van mensen die hem workaholic, ijdel en emotioneel noemen? Sven Kockelmann vraagt het hem woensdagavond live in de studio”, previewde de KRO. Maar het gesprek liep uit op een ruzie.

Kockelmann wil vooral van De Vries horen of zijn journalistieke methodes wel zo zuiver zijn, en hoe ver hij gaat in zijn werk. “Jij hebt mij onder valse voorwendselen naar de studio gelokt, Sven”, verweert De Vries. Blijkbaar voelde de misdaadverslaggever al nattigheid, want als ‘bewijsstuk’ haalt hij de uitnodiging uit zijn binnenzak. Daarin staat dat het gesprek vooral zal gaan over de maatschappelijke betrokkenheid van Peter R. de Vries. Kockelmann bestrijdt De Vries weer en zegt zich te houden aan de voorgenomen gespreksonderwerpen.

Afijn, daarna slaat de sfeer om naar onaangenaam maar De Vries blijft netjes zitten en staat niet op. Mocht er een overzicht komen met tv-momenten van 2011, dan weet ik wel wat daar in elk geval bij zit.

Uitzending:

KRO's Oog in oog: wo 12 okt 2011, 21:25 - Uitzending Gemist (http://gemi.st/13212512)

Richelieu
13-10-2011, 09:06
Straks eens even checken.

Mister T.
13-10-2011, 09:11
Gister een stukje te zien, vond de interviewer vooral irritant.
weinig boeiends aan eigenlijk.

A-team
13-10-2011, 10:24
Ik vind dat Peter een verbitterde indruk maakt. Dat doet hij al langer, het is zeker tijd om te stoppen.

Fyodor
13-10-2011, 10:36
Ik vind dat Peter een verbitterde indruk maakt. Dat doet hij al langer, het is zeker tijd om te stoppen.

Heb ongeveer 10 minuten gezien wat op YouTube stond. Dhr. De Vries toont maar weer aan dat hij enorm mediageil is, de manier waarop hij doorzeurt is gewoon vervelend, of het nou terecht was of niet. Hij hoort zichzelf zo graag praten...

Leventdepevent
13-10-2011, 17:21
ik vin zn programma top maar vind peter r vreselijk irritant en bedweterig, zeker nadat ie die prijs in america gewonnen heeft

rollermanskunk
19-10-2011, 00:10
Beiden zijn irritant. Ik vond wel dat Kockelmann Peter wel goed te pakken had. Het blijft een maffia-vriendje die niet tegen de waarheid kan.
Steve Brown schopte hem tegen zijn reet, Kockelmann had hem lekker bij zijn strot.