PDA

View Full Version : Promo Badr Hari IT'S SHOWTIME 55 in Leeuwarden



It's Showtime
13-10-2011, 12:14
http://www.youtube.com/watch?v=mzWCkElr5ZU

Facade
13-10-2011, 12:35
Wat nou als ie verliest... kan me niet voorstellen dat ie zo de sport uit zou willen stappen...

Kemal
13-10-2011, 12:38
leuke promo, beloofd wat te worden!

justsomeone
13-10-2011, 12:49
Wat nou als ie verliest... kan me niet voorstellen dat ie zo de sport uit zou willen stappen...

verliezen gaat ie echt niet

MoCCino
13-10-2011, 12:55
Badr over Saki:.."He is fast and he is a real kickbokser, but he is no Badr Hari and never will be''! :lol:

Roque
13-10-2011, 13:01
Begrijp me niet verkeerd.. maar: Farewell to a Legend???
Sorry hoor.. Badr is een hele goeie knokker maar 'Legend' is ie nog lang niet..

War Saki!

Durfal
13-10-2011, 13:07
Verliezen kan altijd al komt Saki wel flink lengte te kort,maar wordt er niet een beetje overdreven?
Ik ben beslist geen Badr hater maar een staat van dienst a la E Hoost en P Aerts heeft ie beslist niet,de hele boel wordt duidelijk opgeklopt om tickets te verkopen.
En ondanks de 125 euries worden op deze manier de 5000 plaatsen wel verkocht,slimme PR dus maar wel een tikkie overdreven sorry hoor!!!!
Beslist NIET HATELIJK bedoeld maar als je de parralel trekt met Ernesto /Peter/Semmy?????

Osu

Facade
13-10-2011, 13:09
Bij Badr is het bijna altijd onvoorspelbaar, dat maakt em toch ook een aantrekkelijke vechter? Hij kan zomaar verliezen op KO of juist winnen op KO. Gezien het bokswerk van Saki wat ik echt heel goed vindt, zou het zomaar kunnen dat Badr moet gaan zitten... Kbedoel alleen maar: iedereen gaat er voor mijn gevoel van uit dat Badr dit wel even pakt, maar dat hoeft helemaal niet.

Durfal
13-10-2011, 13:28
Ben het met je eens facade, vind persoonlijk Gokhan+Badr wel twee van de meest aantrekkelijke vechters,doodzonde dat de toppers allemaal richting mma en boksen lijken te gaan...............................

Osu

PinPoint
13-10-2011, 13:43
Begrijp me niet verkeerd.. maar: Farewell to a Legend???
Sorry hoor.. Badr is een hele goeie knokker maar 'Legend' is ie nog lang niet..



Ik dacht precies hetzelfde....die titel verdient ie echt niet!!

joostje
13-10-2011, 13:48
We moeten sowieso maar afwachten hoe definitief dat "pensioen" gaat zijn. Kickboksen ligt nu even op zijn gat door problemen met de K1, maar ik geloof niet dat er geen toekomst zit in het kickboksen. Kickboksen vult een gat op tussen boksen en MMA, er zullen volgens mij altijd liefhebbers voor deze mooie sport blijven!

Dus mocht de boks-carrière van Badr onverhoopt toch tegenvallen, dan zien we hem (denk ik) over een paar jaar gewoon weer kickboksen.

The Bulldog
13-10-2011, 17:14
Tja hypen is een vcak...

2 topvechters tegen elkaar.....ik denk ook Badr....Maar dat heeft dan echt met het lengte en gewicht verschil te maken...want Saki is erg goed de laatste periode.....


en BADR is een topknokker....maar nog lang niet op het plekje LEGEND.....kom op zeg.....

Boelly92
14-10-2011, 14:42
bij mijn laatste weten zou las ik ergens tijdens het laatse final 8 iets over overeem walst over saki heen.. toch vond ik persoonlijk dat saki het mooi deed met ze 1 hand.

It's Showtime
14-10-2011, 19:18
Morgen start de voorverkoop van IT'S SHOWTIME 55 met de afscheidswedstrijd van Badr Hari tegen Gökhan Saki. ALLEEN OP 15 OKTOBER (morgen dus) zijn de kaarten €100! Na morgen zijn ze €125, dus wees er snel bij! Voor ticketinformatie: www.fight.nl (http://www.fight.nl)

bryan
14-10-2011, 19:40
Legend................... ja wat moet je daar nu op zeggen...

Marchant
14-10-2011, 19:45
bij mijn laatste weten zou las ik ergens tijdens het laatse final 8 iets over overeem walst over saki heen.. toch vond ik persoonlijk dat saki het mooi deed met ze 1 hand.

Tja maar verloor wel in de eerste ronde , het is dus maar net hoe je het interpreteert.

Ontopic:
Super Vet gala !!
en deze wordt voor Badr, Saki is zeker geen "pushover" maar denk dat er maar weinig zijn die als Badr zijn kop er bij heeft kunnen winnen van hem.
En het lijkt mij dat hij op zijn afscheidspartij wilt knallen .

R.D.N
14-10-2011, 21:02
1 ding weet ik wel morgen ochtend om half 9 sta ik voor de deur van de primera om een kaartje te halen....dit word een partij hee badr vs saki o mijn god.