PDA

View Full Version : Interview met Badr Hari in Metro.



Mattie73
13-10-2011, 14:24
http://www.metronieuws.nl/sport/badr-hari-3-jaar-lang-vechten-om-de-titel/SrZkjm!ipBQX7dw9oRzA/

RamonaS
13-10-2011, 17:29
Je laatste partij als kickbokser vecht je tegen Gokhan Saki. Waarom hij?
Saki heeft zich de laatste jaren meer en meer ontwikkeld en hij heeft het in zich om de beste te zijn als ik er niet meer ben. Hij is ook iemand die van mij zou kunnen winnen. Maar verliezen is geen optie voor mij.

Alleen dan...als ik er niet meer ben. Hahahaha wat een bluffert! :twak:

Kemal
13-10-2011, 19:40
thanks toch een leuk interview!

Asura
13-10-2011, 19:52
Je laatste partij als kickbokser vecht je tegen Gokhan Saki. Waarom hij?
Saki heeft zich de laatste jaren meer en meer ontwikkeld en hij heeft het in zich om de beste te zijn als ik er niet meer ben. Hij is ook iemand die van mij zou kunnen winnen. Maar verliezen is geen optie voor mij.

Alleen dan...als ik er niet meer ben. Hahahaha wat een bluffert! :twak:

Haha, ben zowiezo meer een Saki fan als voor Badr maar nu weet ik wie ik ga supporten

Slome
13-10-2011, 19:53
thnks

Vinand
13-10-2011, 20:07
Haha, ben zowiezo meer een Saki fan als voor Badr maar nu weet ik wie ik ga supporten

saki gaat zo zwaar ko

VetteVis
13-10-2011, 20:43
saki gaat zo zwaar ko

Werd ook over Gerges gezegd.:whistling:

Mattie73
13-10-2011, 22:01
Je laatste partij als kickbokser vecht je tegen Gokhan Saki. Waarom hij?
Saki heeft zich de laatste jaren meer en meer ontwikkeld en hij heeft het in zich om de beste te zijn als ik er niet meer ben. Hij is ook iemand die van mij zou kunnen winnen. Maar verliezen is geen optie voor mij.

Alleen dan...als ik er niet meer ben. Hahahaha wat een bluffert! :twak:

Ik vind juist dat hij in dit interview en ook in het interview in Fighthype met respect over Saki praat. Zeker als je het vergelijkt met andere tegenstanders vanuit het verleden. (Over Aerts en Schilt praatte hij trouwens ook altijd met zeer veel respect.)

Wiseguy
13-10-2011, 22:03
Je laatste partij als kickbokser vecht je tegen Gokhan Saki. Waarom hij?
Saki heeft zich de laatste jaren meer en meer ontwikkeld en hij heeft het in zich om de beste te zijn als ik er niet meer ben. Hij is ook iemand die van mij zou kunnen winnen. Maar verliezen is geen optie voor mij.

Alleen dan...als ik er niet meer ben. Hahahaha wat een bluffert! :twak:

Nogal logisch vind je niet? Of moet hij voor het gevecht zeggen dat hij zichzelf minder goed vindt? Ondertussen juich je natuurlijk wel voor Chael Sonnen.

RamonaS
13-10-2011, 22:29
Nogal logisch vind je niet? Of moet hij voor het gevecht zeggen dat hij zichzelf minder goed vindt? Ondertussen juich je natuurlijk wel voor Chael Sonnen.

Als je nou de wijsneus uit wilt hangen, leer dan eerst begrijpend lezen. Jij hebt het over iets heel anders...komt waarschijnlijk omdat je badr fanboy bent en een badr fanboy bril op hebt, iets anders kan ik er niet van maken.
Deze topic gaat niet over chael sonnen dus of ik daar wel of niet voor juich boeit helemaal niet.