PDA

View Full Version : Palhares submits Mayhem....



PinPoint
14-10-2011, 13:52
http://www.youtube.com/watch?v=HpSIstTGLKk&feature=player_embedded


Het valt nog mee dat Palhares niet zijn voet mee naar huis neemt want daar staat ie toch wel bekend om. Wat een beest is dat!

MMAFAN-1122
14-10-2011, 13:57
Top!!

RamonaS
14-10-2011, 14:00
tnx voor het filmpje. palhares is een gevaarlijke submissie artiest. wat ik irritant van hem vind is dat ie vaak nadat de ref ingrijpt nog ff doorhaalt en mensen serieus beschadigd.

Petrosyan188
14-10-2011, 14:05
tnx voor het filmpje. palhares is een gevaarlijke submissie artiest. wat ik irritant van hem vind is dat ie vaak nadat de ref ingrijpt nog ff doorhaalt en mensen serieus beschadigd.

hij deed dat een keertje op die event van gsp vs hardy(als ik me goed herriner) maar wanneer nog meer dan?

Mastenbroek
14-10-2011, 14:09
hij deed dat een keertje op die event van gsp vs hardy(als ik me goed herriner) maar wanneer nog meer dan?

Heeft iemand daar beelden van?

PinPoint
14-10-2011, 14:10
Op het ADCC in Nottingham onlangs nog....Die gast is volledig gestoord idd...

Briant
14-10-2011, 14:12
hij deed dat een keertje op die event van gsp vs hardy(als ik me goed herriner) maar wanneer nog meer dan?

Ook op ADCC

basblue
14-10-2011, 14:24
Ook op ADCC

Heb die beelden van ADCC ook gezien. Dat was echt een smerige zet. Hier wat er gebeurde:

He threw the heel chook and Avellan was rolling and went out of bounds. The referee yelled "STOP" and told them to both stop. Palhares stopped for a brief moment - and Avellan stopped as well... then all of a sudden Palhares started cranking on it again, despite the referee continuing to say stop afterwards, with Avellan yelling, and popped his leg three or four times.

RamonaS
14-10-2011, 14:25
Op het ADCC in Nottingham onlangs nog....Die gast is volledig gestoord idd...

ADCC 2011: Rousimar Palhares Continues Bizarre Behavior at Grappling Tournament - Bloody Elbow (http://www.bloodyelbow.com/2011/9/25/2448072/adcc-2011-rousimar-palhares-heelhook-David-Avellan)

heb er ook beelden van gezien, maar die kan ik niet meer vinden.

dit is trouwens maar een voorbeeld, heb het hem meerdere keren zien doen, ook bij ufc.

Mr 1 Leg
14-10-2011, 14:59
top thanks. grtz

Tony
14-10-2011, 15:00
Die gast verdient een lifetime ban van vechtsport evenementen.. Dit is al de zoveelste keer.

Ik herinner me het voorval nog tegen Hrwal in de UFC... zo'n moves zijn career ending als je een beetje pech hebt.

wrestler_nl
14-10-2011, 17:51
Ik had hem al eerder gezien maar blijft een leuk filmpje, Thanks PinPoint!
Wat is hij toch een beest op de grond wow.

basblue
14-10-2011, 18:01
Die gast verdient een lifetime ban van vechtsport evenementen.. Dit is al de zoveelste keer.

Ik herinner me het voorval nog tegen Hrwal in de UFC... zo'n moves zijn career ending als je een beetje pech hebt.

Lastig in dit soort gevallen, het is een zeer attractieve vechter en hij gaat soms echt over de schreef. Ze moeten hem een serieuze waarschuwing geven, dan een deel van salaris inhouden, een win afnemen en als het nogmaals gebeurt schorsen voor een jaar of langer. Maar ik weet eerlijk gezegd niet waar Palhares nu op deze sanctioneringsladder zit. Welke straf kreeg hij nav het ufc incident?

Weet je wat het is met een lifetime ban hij vechtsportevenementen? Er is nog niet een bond. Dus wordt hij geschorst bij de ene, dan gaat hij bij de ander aan de bak. Ik denk daarom dat je een dergelijke vechter altijd moet straffen, maar met een vooruitzicht om verder te kunnen. Zodat hij zijn leven wil en kan beteren. In deze zaak lastig omdat meneer al meerdere malen dit heeft gedaan.

En als dat niet lukt, dan houdt het gewoon op. Een lifetime ban en een aanklacht voor zware mishandeling!

Briant
14-10-2011, 18:07
Was het niet babulu die ontslagen werd omdat hij een choke te lang aan hield? Vind ik beenklemmen nog net een stapje erger eigenlijk.

basblue
14-10-2011, 18:14
Was het niet babulu die ontslagen werd omdat hij een choke te lang aan hield? Vind ik beenklemmen nog net een stapje erger eigenlijk.

Oh ja dat klopt! Met die anacondachoke toch? Goed geheugen Briant.

En tegelijkertijd ook een voorbeeld dat zo'n kerel meteen weer ergens anders aan de bak gaat, bij babalu was het strikeforce..

Jeru
14-10-2011, 18:39
En tegelijkertijd ook een voorbeeld dat zo'n kerel meteen weer ergens anders aan de bak gaat, bij babalu was het strikeforce..

Eerst vocht hij nog in Engeland en ook nog bij Affliction, maar het is wel storend dat die gasten er eigenlijk bijna straffeloos mee wegkomen.