PDA

View Full Version : Kimbo Slice 2nd Pro Fight: Quick fight!- Nebraska 10-15-11 (Clip)



marcelt
16-10-2011, 09:58
http://www.youtube.com/watch?v=DD9XyB-WJaw&feature=player_embedded

marcelt
16-10-2011, 09:59
Dit was zijn eerste :
http://www.youtube.com/watch?v=5Ppp8lzjNKY&feature=related

Kemal
16-10-2011, 10:04
Thanks Marcel!!

Hahaha das nogeens snel, wat een beest

basblue
16-10-2011, 11:36
Wat ik ervan heb kunnen zien; matige tegenstander, Kimbo met z'n handen op zijn borst en In 1 klap knock out.

Wanneer krijgt Kimbo een serieuze tegenstander? Ik vind dit een beetje gênant....

Mastenbroek
16-10-2011, 11:59
Kimbo ziet er ook oud uit zeg!

Mattie73
18-10-2011, 11:08
Sorry hoor, maar als dit het niveau is van het Amerikaanse profboksen, dan begrijp ik waarom Badr daar graag naartoe wil. Wat een lachertje zeg :lol:.
(Op de Klitschko's en nog een handvol anderen na, is het toch helemaal niets.)
Badr zou met zijn handspeed, zijn KO power en zijn lengte daar echt weleens kunnen gaan verassen.

basblue
18-10-2011, 12:06
Sorry hoor, maar als dit het niveau is van het Amerikaanse profboksen, dan begrijp ik waarom Badr daar graag naartoe wil. Wat een lachertje zeg :lol:.
(Op de Klitschko's en nog een handvol anderen na, is het toch helemaal niets.)
Badr zou met zijn handspeed, zijn KO power en zijn lengte daar echt weleens kunnen gaan verassen.

Denk niet dat dit nou exemplarisch is voor het niveau profboksen in de vs. De tegenstander van Kimbo heeft nu een record van 2-3-0...

Mattie73
18-10-2011, 12:21
Denk niet dat dit nou exemplarisch is voor het niveau profboksen in de vs. De tegenstander van Kimbo heeft nu een record van 2-3-0...

Vond je Kimbo zo flitsend dan? Die is toch ook veel te traag. (Voordat Kimbo 1 stoot uitdeelt zou bijvoorbeeld Saki er al 3 of 4 hebben uitgedeeld. Wat een verschil in handspeed zeg, niet normaal.)

marcelt
18-10-2011, 12:24
Kimbo staat dan weer goed op het record van Badr of Saki of Tyrone.

basblue
18-10-2011, 13:32
Vond je Kimbo zo flitsend dan? Die is toch ook veel te traag. (Voordat Kimbo 1 stoot uitdeelt zou bijvoorbeeld Saki er al 3 of 4 hebben uitgedeeld. Wat een verschil in handspeed zeg, niet normaal.)

Nee ik vond Kimbo niet zo flitsend, maar die man is ook bijna 40 en op basis van deze pot kan ik er eigenlijk weinig over zeggen. Het duurde niet zo lang.. Maar zijn Mma partijen waren ook niet super qua cardio en techniek. Het is een brawler, geen technische bokser. Dat samen met een tegenstander met 5 partijen, waarvan 3 verloren, maakt deze wedstrijd niet representatief voor het niveau profboksen in de vs. Dat punt wilde ik maken.

Ik denk dat zowel Badr als Saki, Kimbo eruit slaan. Maar dan versla je nou niet echt een topper... Meer het VVV* van de boksen. Wel Eredivisie, maar ook degradatiekandidaat...

* Niks ten nadele van de VVV fans op dit forum.....

Marijn Boran
18-10-2011, 13:51
Vond je Kimbo zo flitsend dan? Die is toch ook veel te traag. (Voordat Kimbo 1 stoot uitdeelt zou bijvoorbeeld Saki er al 3 of 4 hebben uitgedeeld. Wat een verschil in handspeed zeg, niet normaal.)

Het begint een beetje irritant te worden hoe jij het profboksen in een kwaad daglicht probeert te zetten.
Je kan toch zelf ook wel bedenken dat deze tegenstander gewoon een nobody is?

Mattie73
18-10-2011, 14:15
Het begint een beetje irritant te worden hoe jij het profboksen in een kwaad daglicht probeert te zetten.

Ik probeer het profboksen helemaal niet in kwaad daglicht te stellen. Hoe kom je daar nou bij?
Sterker nog, ik ben een heel groot fan van het profboksen. Dat begon al in m'n jeugd met Mohammed Ali. Ik ben fan van Sugar Ray, van Roy Jones jr., Bernard Hopkins, Mayweather jr., Mike Tyson, Amir Khan, Paquiao. Mijn grootste favoriet was Oscar de la Hoya.
Ik waardeer de techniek die deze mensen hebben, die is ongekend.

Wat bedoel je met het in een kwaad daglicht stellen??? Alleen omdat ik het in diverse fora opnam voor het feit dat Saki en Badr wilden gaan boksen? Ik denk eerder dat jij deze kickboksers in een kwaad daglicht wilde stellen, met het feit dat jij vind dat ze niets te zoeken hebben in het boksen. Daar ben ik het gewoon niet mee eens. Mag ik??