PDA

View Full Version : Hopkins vs Dawson *spoiler*



appelsap
16-10-2011, 15:34
Wat een dwaas die Dawson. Zeggen dat Hopkins bang was, geen mentaliteit heeft en zijn blessure fakete......
Wel een goede takedown.

Ronald
17-10-2011, 00:41
Ik zag het toch anders appelsap: Hopkins was echt aan het faken. Hij probeerde Dawson een oor aan te naaien en moest dat bekopen met verlies. Kuil graven voor een ander enzo... ;) Hopkins heeft zichzelf uitgeschakeld. Reps voor de scheids die goed in de gaten had wat er gebeurde :)

JeMalleMoer
17-10-2011, 19:49
Faken en hopen op een disq van dawson. Pakte toch anders uit dan hij had gedacht.

MXM
17-10-2011, 20:27
Waarom zou bhop dit doen? Heb de partij nog niet gezien (doe ik vanavond) maar als ik het zo lees... Hopkins is een knokker, een echte doorzetter, kan me niet voorstellen dat hij dit echt zou doen. Overigens wel raar als je de partij van Ortiz en Mayweather in je achter hoofd hebt, daar wilde Ortiz ook een disq uitlokken

Baas
18-10-2011, 04:03
niets fake. als fysiotherapeut heb ik vaker gezien dat men door een val op de elleboog het AC-gewricht luxeerde. precies daar gaf Hopkins de pijn aan en werd het ijs gezet.
belachelijk dat de jury en referee geen foul hebben gezien.

Ronald
18-10-2011, 12:28
belachelijk dat de jury en referee geen foul hebben gezien.
Klopt, Hopkins hing over de rug van zijn tegenstander ;)

henk van der stoep
19-10-2011, 22:05
Niks geen gefake, een AC gewricht luxatie, pianotoets fenomeen.
Bernard Hopkins has been released from the California Hospital Medical Center in Los Angeles after being x-rayed and examined by Dr. Sam Thurber, MD who diagnosed Hopkins with a separation of the acromioclavicular (A-C) joint which connects the collar bone and shoulder blade."

Gewoon een no contest dus, zal het ook uiteindelijk wel op uit lopen.

Ronald
20-10-2011, 00:27
Dan zal het wel een rematch worden.