PDA

View Full Version : Bjorn Rebney: Anderson Silva is the only man on Earth that could beat Hector Lombard



Devilprince
17-10-2011, 15:17
Bellator CEO Bjorn Rebney:

"We have an incredibly dominant champion. It's not easy. I think, right now, when you look at Vitor Vianna and Alexander Shlemenko, we could provide a good test for Hector Lombard. I think he's one of the best two middleweights on earth. I think Hector is an absolute monster. I think there's one guy on earth right now that I would look at and say to myself, ‘He could beat Hector.' His name is Anderson Silva. I don't know that I would pick Anderson to beat Hector, but it would be one heck of a fight. We'll see what happens with Alexander and Vitor, and one of those guys is going to come out with a big win."

Rebney: Only Anderson Silva Could Beat Hector Lombard (http://www.sherdog.com/news/news/Rebney-Only-Anderson-Silva-Could-Beat-Hector-Lombard-36459)

Tony
17-10-2011, 15:35
Of ze zetten Gegard Mousasi weer tegenover hem (bij wijze van ;) )

redjuh
17-10-2011, 16:07
lombard en moesasi hebben allebei van Gono verloren... Gono lijkt me dus de man voor A.S. (kidding)

Devilprince
17-10-2011, 16:45
Of ze zetten Gegard Mousasi weer tegenover hem (bij wijze van ;) )

nu je dat zegt, ik las laatst op een site dat toen Gegard mousasi kampioen was dat Hector tegen hem zou vechten in Strikeforce maar dat Mousasi's camp het weigerde.

Naj85
17-10-2011, 17:17
waarom zit deze man nog niet in de UFC

superfreak
17-10-2011, 18:34
Mousasi zou het nu niet tegen hem redden. Hij is goed bezig die Lombard. Zou hem wel tegen een paar grote namen willen zien.

Kemal
17-10-2011, 20:44
Die Shlemenko is trouwens ook een bikkel hoor..

redjuh
17-10-2011, 21:50
palhares (paul harris) wil ik tegem lombard zien