PDA

View Full Version : Willem Peters weg bij kb arnhem?



blade
17-10-2011, 17:09
hoorde dat kb Arnhem een nieuwe BJJ docent zoekt. dacht dat willem peters van Jiu Jitsu Factory daar les gaf? weet iemand daar wat meer over?

(http://www.grappling.nl/)

m.g
18-10-2011, 01:46
hij red het niet meer met werk etc... Arnhem is niet echt bij hem in de buurt. Heel erg jammer, hij is een erg goede leraar!

blade
18-10-2011, 07:43
hij red het niet meer met werk etc... Arnhem is niet echt bij hem in de buurt. Heel erg jammer, hij is een erg goede leraar!


dus toch dat is idd jammer ook voor kb arnhem zal mijn benieuwen of ze nog iemand kunnen vinden van het niveau van Willem Peters.maar stopt die per direct of wacht die tot ze een vervanger voor hem hebben gevonden?dat laatste lijkt me logisch ivb met de leerlingen die ze hebben.wou er zelf ook gaan trainen maar wacht nou wel af iig

Strange Cutbean
18-10-2011, 13:51
We zijn bij KBA druk bezig met het zoeken naar een vervanger maar een van het niveau van Willem is inderdaad moeilijk te vinden. Maar misschien gaan we meer de MMA kant op. De basis in het betere 'grondwerk' is er in iedere geval gelegd!

Woed vervolgd!

Strange Cutbean
18-10-2011, 13:52
Voorlopig echter geeft Willem nog steeds les bij KBA.

blade
18-10-2011, 14:11
We zijn bij KBA druk bezig met het zoeken naar een vervanger maar een van het niveau van Willem is inderdaad moeilijk te vinden. Maar misschien gaan we meer de MMA kant op. De basis in het betere 'grondwerk' is er in iedere geval gelegd!

Woed vervolgd!


hoe bedoel je meer de MMA kant op?is het einde oefening met de BJJ lessen bij kb arnhem of een alternatief ivb het niet vinden van een goede docent

Strange Cutbean
18-10-2011, 14:27
hoe bedoel je meer de MMA kant op?is het einde oefening met de BJJ lessen bij kb arnhem of een alternatief ivb het niet vinden van een goede docent

In eerste instantie word gezocht naar een goede BJJ leraar maar andere opties (MMA) worden serieus bekeken.

blade
18-10-2011, 15:24
ja oke weet ik voldoende als ze over stappen naar MMA zal er wel iemand van de sportschool zelf voor de groep staan denk ik?of zoeken ze daar voor ook een docent?