PDA

View Full Version : VIDEO: Palhares vs Avellan ADCC 2011 Heel hook restart



feZ
18-10-2011, 11:15
http://www.youtube.com/watch?v=FohRibjEbgI&feature=player_embedded#!

justsomeone
18-10-2011, 11:20
triest

XanaduNL
18-10-2011, 11:24
Erg awkward allemaal, maar goed is hij wel.

lopez86
18-10-2011, 11:48
Bizar dit.
Palhares luister overduidelijk niet naar de ref, of hoort m niet.
Die andere gast klopt niet omdat hij submit, maar omdat hij niet wil dat z'n enkel aan gort getrokken wordt.
Palhares omhelst m gewoon te lomp, en trekt vervolgens nog die enkel aan gort.

Maar t is wel een fucking gorilla zeg pfff.

Tony
18-10-2011, 11:53
GVD alweer die palhares

RamonaS
18-10-2011, 12:04
Als je als tegenstander van palhares op zo'n manier een herstart krijgt moet je jezelf echt zorgen beginnen te maken....

Tony
18-10-2011, 12:39
Als je überhaubt tegenstander bent van Palhares moet je je al zorgen maken.

basblue
18-10-2011, 12:40
Die man gaat wel vaker in de fout: When Good Submissions Go Bad: Six Fighters Who Ignored the Tap | Cagepotato | Page 2 (http://www.cagepotato.com/video-tribute-when-good-submissions-go-bad-six-fighters-that-ignored-the-tap/2/)

Fame2910
18-10-2011, 12:49
zo ik vond die eerste submission poging fout, je hoort de ref duidelijk roepen, ik vind dat ze hem toen op zijn minst hadden moeten waarschuwen. Met die tweede submission is in mijn opinie niets mis, maar hij zet hem wel erg hard aan maja dat mag! Ik vind het alleen vreemd dat ze zo moesten herstarten, ik zou zeggen beide weer staand. Maarja ik ben dan ook geen ref he!

XanaduNL
18-10-2011, 13:10
Ik geloof echt niet dat die Palhares kwaadaardig is. Zou het misschien komen door de taalbarriere ofzo?

joostje
18-10-2011, 13:32
herstart in die positie is toch niet gek??

Ze raken buiten de mat en worden in dezelfde positie in het midden van de mat gelegd... zie je bij mma in een boks-ring toch ook regelmatig?
Dat het een vervelende positie is is zeker waar, maar dat doet er toch niet toe?

FightingDutchman
18-10-2011, 13:42
herstart in die positie is toch niet gek??

Ze raken buiten de mat en worden in dezelfde positie in het midden van de mat gelegd... zie je bij mma in een boks-ring toch ook regelmatig?
Dat het een vervelende positie is is zeker waar, maar dat doet er toch niet toe?

Ik ben het met Fame eens. De eerste keer gaat hij duidelijk door na het stopteken buiten de mat. De tweede keer laat hij los op het moment dat Avellan schreeuwt (verbaal submit). De vraag is alleen of de herstart terecht is, maar in de ADCC regels staat over het moment wanneer de vechters out of bounds raken het volgende:

If the fighters go out of this area the referee will restart the fight in the centre of the mat, in the same position they were when they left the mat. If the fighters were standing, they will start again facing each other.

wrestler_nl
18-10-2011, 14:34
Die Palhares is erg sterk zeg man man man wat een beest. Het is alleen erg jammer dat er bijna altijd wel ''iets'' is als hij vecht of in dit geval grappled!

The_Rock
18-10-2011, 17:25
Palhares is de man. Dit is allemaal de schuld van die tegenstander.

Lionheart
18-10-2011, 17:58
Palhares is een topper! Het komt vaak lomp over wat hij doet, maar de beste man heeft niets kwaads in zich..

iWJ
18-10-2011, 18:16
die gast is echt een eikel, dit heeft ie ook al een keer in de ufc geflikt toen was de tegenstanders zijn been helemaal stuk. totaal niet in de geest van de sport

Kemal
18-10-2011, 18:19
Dat been moest waarschijnlijk mee naar huis als troffee..

Petrosyan188
18-10-2011, 18:58
overigens hoe zit dat met ADCC en UFC? waarom mogen de UFC vechters wel gewoon meedoen aan ADCC en overeem bv. niet aan een k-1 tournament als die dat zou willen?

wrestler_nl
18-10-2011, 21:00
overigens hoe zit dat met ADCC en UFC? waarom mogen de UFC vechters wel gewoon meedoen aan ADCC en overeem bv. niet aan een k-1 tournament als die dat zou willen?

Goede vraag!

lopez86
18-10-2011, 23:50
overigens hoe zit dat met ADCC en UFC? waarom mogen de UFC vechters wel gewoon meedoen aan ADCC en overeem bv. niet aan een k-1 tournament als die dat zou willen?

Omdat ADCC grappling is, en de kans op blessures veel minder dan zware K-1 toernooien.
Daarbij is er bij lange na niet dezelfde exposure e.d.
Voor kickboksen heb je alweer een promoter nodig, sponsors, en moet het ge-sanctioned worden door dezelfde commissie als de UFC.
Als er iets mis gaat en je krijgt een schorsing aan je broek heeft de UFC het nakijken.

Tony
19-10-2011, 08:46
Maar waarom zou Fedor destijds bij de onderhandelingen over zijn mogelijke ufc contract dan geen Sambo erbij mogen doen?

Gilaiir
19-10-2011, 10:52
Pfff... Sowieso, een reset tijdens een submission attempt.... Maar ik denk gewoon dat Palhares (Paul Harris, lol) zen eigenkracht niet kent en gewoon heel erg dom is. Of hij doet zich gewoon dom voor...

steftheboxer
19-10-2011, 11:04
Ik heb laatst op een forum gelezen over Palhares dat hij geen engels spreekt en dat hij uit een zeer klein dorpje komt uit Brazilie en zeer slecht geschoold ( niet qua BJJ ;-) )is. Zijn eigen coach noemde hem een aap uit de jungle qua omgangsvormen en communicatie....

Gilaiir
19-10-2011, 12:01
Ik heb laatst op een forum gelezen over Palhares dat hij geen engels spreekt en dat hij uit een zeer klein dorpje komt uit Brazilie en zeer slecht geschoold ( niet qua BJJ ;-) )is. Zijn eigen coach noemde hem een aap uit de jungle qua omgangsvormen en communicatie....

Hahahaha! Dat is ook wel tezien ja!

RamonaS
19-10-2011, 12:48
Zijn eigen coach noemde hem een aap uit de jungle qua omgangsvormen en communicatie....


http://www.tubechop.com/watch/218125


:lol:

YoMarK
19-10-2011, 12:52
Het enige wat hier echt mis aan is is het "schouderklopje" op 133 seconden http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=FohRibjEbgI#t=133s
Dat was echt een knal in z'n nek. Doet ie wel vaker trouwens op die manier, moet je het begin van de partij eens zien hoe hard Palhares iemand in z'n nek "pakt" :)
Verder vind ik een restart vanuit die positie niet echt handig, Palhares had het sowieso afgemaakt als het 2 sec langer had geduurd.

ijsbier
19-10-2011, 13:40
Phalhares deed helemaal niks verkeerd, er was bij de eerste stoppage gewoon een communicatie foutje.

eigenlijk zouden ze als iemand in een heelhook ligt gewoon het gevecht moeten laten doorgaan, ook al zijn ze buiten de mat, dan voorkom je dit soort dingen.

basblue
19-10-2011, 14:14
Phalhares deed helemaal niks verkeerd, er was bij de eerste stoppage gewoon een communicatie foutje.

eigenlijk zouden ze als iemand in een heelhook ligt gewoon het gevecht moeten laten doorgaan, ook al zijn ze buiten de mat, dan voorkom je dit soort dingen.

Ik ben het eens met het laatste punt, het zou heel wat gedoe voorkomen, als je het gewoon laat doorgaan. Maar ik denk dat je dit niet op een communicatiefoutje kan gooien. Palhares heeft een een geschiedenis met dit soort acties. Niet 1,2, maar 3x is hij al de fout in gegaan. Dan heb je wat mij betreft de schijn tegen.

YoMarK
19-10-2011, 16:11
Niet 1,2, maar 3x is hij al de fout in gegaan. Dan heb je wat mij betreft de schijn tegen.
Het is in ieder geval wel typisch dat z'n tegenstander het wéér met een zware blessure moet bekomen. Palhares laat de kaas niet van z'n brood eten in ieder geval, hij geeft je geen tijd om te tappen.

Bromios
19-10-2011, 16:21
Dat ie niet kan communiceren is wel zo'n beetje het slechtste excuus wat er bestaat. dan moet ie in een container gaan vechten zonder scheids en regels. Als je meedoet aan een wedstrijd heb je je te houden aan de elementaire omgangsvormen die dat met zich meebrengt.

En wat de fuck is er te begrijpen aan een scheids die om je nek hangt en een tegenstander die het uitschreeuwt van de pijn.

Ik vind dit een totaal gebrek aan respect voor de tegenstander en de sport. Bannen die gozer.