PDA

View Full Version : Exclusief: Mixfightmembers Q&A met Hesdy Gerges!**Antwoorden**



Slome
21-10-2011, 17:19
Exclusief: Mixfightmembers Q&A met Hesdy Gerges!


Mixfight.nl biedt nu de kans aan forummembers om vragen te stellen aan Hesdy Gerges. Gerges traint bij Chakuriki Gym o.l.v. Thom Harinck. Traint Gerges voor de Final 16 of Final 8 waar hij staat gemachted tegen Errol Zimmerman? Of gaat het hele K-1 WGP niet door? In januari vecht hij tijdens It's Showtime wederom tegenover de grote Roemeen Daniel Ghita waarvan hij eerder al won, hoe bereid Hesdy zich voor?


http://www5.picturepush.com/photo/a/6795993/1024/Anonymous/gerges.jpg


Wil je weten wat Hesdy Gerges zijn toekomst plannen zijn. Misschien wil je wel weten wat zijn favoriete muziek is, wat hij doet om te ontspannen of over welke partijen hij juist wel of niet tevreden is. Mixfight.nl maakt het mogelijk!


http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/44988_107012689355049_100001389551639_58252_682584 7_n.jpg



Stel nu je vraag:


- Er zal een selectie worden gemaakt uit de gestelde vragen; dus zorg dat je een originele vraag stelt -

tjengtjeng
21-10-2011, 18:16
Hoe kijk jij naar de toekomst van het Kickboksen nu organisaties als k1 een onzekere tijd tegemoet gaan. We horen de laatste tijd dat sommige vechters switchen naar een nieuwe discipline als MMA of Boksen, houd jij dit ook in je achterhoofd of focus jij je puur op het kickboksen, en denk je deze switch nooit te (hoeven) maken om er op lange termijn van te kunnen leven.....

Pahlavan
21-10-2011, 18:22
heb momenteel geen vragen maar goed bezig slome!

MoCCino
21-10-2011, 18:59
Allereerst bedank ik degene die dit mogelijk hebben gemaakt, Keep doing the good work! :thup:

-Hoe ga je met het nieuws om dat K-1 dit jaar niet doorgaat?

-Wat vind je van het vertrek van een aantal K-1 vechters (Badr, Saki, Overeem)

-Stel je zou switchen van sport. Voor welke sport zou je kiezen en waarom?

-Het gevecht tegen Badr was zwaarbeladen. Wat voelde je op het moment dat je opkwam?

-Je kreeg een natrap van Badr. Kon/wou je niet doorgaan of is jou geadviseerd niet door te gaan? En waarom koos je hiervoor?

-Eind januari vecht je tegen Ghita. Je hebt eerder van hem gewonnen. Wat zijn je verwachtingen voor dit gevecht?

Kemal
22-10-2011, 07:27
Wederom top dat dit is mogelijk gemaakt!

Vraag: Waar zie je jezelf over pak em beet 2 a 3 jaar..?

basblue
22-10-2011, 08:42
- doe je veel krachttraining om je voor te bereiden op wedstrijden? En hoe ziet dit er dan uit? Maak je nog gebruik van bepaalde methodes, zoals TRX, Kettlebells, etc?
- wat heb je gedaan aan sport voordat je ging kickboksen?
- wat zou volgens jou moeten gebeuren om kickboksgala's weer in een "goed daglicht" te krijgen?

Bedankt voor het mogelijk maken van dit interview!

Darkness
22-10-2011, 18:26
Voel je je nou een Fiat of een Ferrari?

carlo1
23-10-2011, 13:20
-wat vind jij je beste partij tot nu toe??
-hebben je arrestaties veel invloed gehad gehad op je prestaties binnen de ring, zo ja waaraan merkte je dit dan? zo nee, was 2011 dan een jaar waarin we het beste van je hebben kunnen zien?
-je hebt een goede kin, mentaliteit en harde lowkicks. de partijen die je gewonnen hebt op tko won je over het algemeen door boksen gecombineerd met lowkicks. mijns inziens mis je nog de onepunch ko power, ben jij het hiermee eens en train je hier ook op?

Slome
24-10-2011, 22:50
Tot donderdag de tijd om vragen te stellen broeders...

justsomeone
24-10-2011, 23:23
Doordat Alistair naar de UFc is gegaan zal een kickboxpartij tegen hem er niet inzitten. Had je graag een keer tegen hem willen vechten? en wat vind je van Alistair zijn kickbox skills.

Als je zelf een overstap zou maken naar het MMA of boksen, welke zou het dan worden en waarom?

justsomeone
24-10-2011, 23:24
je hebt een goede kin, mentaliteit en harde lowkicks. de partijen die je gewonnen hebt op tko won je over het algemeen door boksen gecombineerd met lowkicks. mijns inziens mis je nog de onepunch ko power, ben jij het hiermee eens en train je hier ook op?

Goede vraag, ik had hem ook willen stellen, maar je hebt hem goed geformuleerd

MoCCino
25-10-2011, 14:58
-Welke sportman/vrouw is jou grote voorbeeld?

-Welke vechter vind jij technisch hoogbegaafd en waarom?

-Beschrijf jezelf eens als vechter.

-Heb jij Badr na het 'incident' nog gesproken? Waar hebben jullie het over gehad? En hoe is jullie onderlinge relatie?

-Waar ben je bang voor?

Yaboy
03-11-2011, 12:37
Door wie ben je geinspireerd om te gaan kickboksen?

Yaboy
03-11-2011, 12:52
Naast jezelf wie denk je dat het meeste kans maakt op de titel 28 Jan?

Yaboy
03-11-2011, 12:53
Wat doe je zo al nog meer naast het kickboksen?

Yaboy
03-11-2011, 12:55
Ben je nu op je best of denk je dat er nog meer in zit?

Yaboy
03-11-2011, 12:56
Hoelang zou je nog willen kickboksen?
En overweeg je weleens ook een overstap te maken?

MoCCino
03-11-2011, 13:26
Naast jezelf wie denk je dat het meeste kans maakt op de titel 28 Jan?

Het gaat om een losse gevecht dus om de It's Showtime wereldtitel. Hesdy verdedigt zijn titel. Dus is het of Hesdy of Daniel :)

Slome
03-11-2011, 13:36
Vragen liggen op het moment @ Hesdy, hij zal ze zo spoedig mogelijk beantwoorden

MoCCino
03-11-2011, 17:17
Thanks! :thup:

Bromios
04-11-2011, 15:20
Ik denk elke keer dat er staat: mixfight interview met hendy....

Slome
04-11-2011, 17:30
Exclusief: Mixfightmembers Q&A met Hesdy Gerges!

http://www2.picturepush.com/photo/a/6900475/img/Anonymous/hesdy.jpg


Afgelopen weken konden Mixfightmembers vragen stellen aan Hesdy Gerges.
Hesdy heeft de tijd genomen om deze vragen zo goed en duidelijk mogelijk voor ons te beantwoorden.


Hesdy; bedankt namens Mixfight.nl!:thup:

Check nu de Q&A:

-Hoe ga je met het nieuws om dat K-1 dit jaar niet doorgaat?
Ja het is natuurlijk echt heel erg jammer dat het niet doorgaat en niet alleen voor de vechters maar denk voor heel vechtsportland is het gewoon een heel groot verlies... Ik ben een vechter in hart en nieren en blijf gewoon door trainen en door knokken en hopen op betere dagen.

-Wat vind je van het vertrek van een aantal K-1 vechters (Badr, Saki, Overeem)
Ja ik begrijp t wel dat sommige de overstap maken naar wat nieuws en als je een goeie kans krijgt dan waarom niet... Hoop al t beste voor ze en het is sowieso een verlies voor de sport want het zijn stuk voor stuk topvechters maar aan ons de taak om het te compenseren dan maar.

http://farm5.static.flickr.com/4121/4900988703_8df5c563df.jpg

-Stel je zou switchen van sport. Voor welke sport zou je kiezen en waarom?
Ik denk dat ik dan zou gaan voor t boksen... Simpelweg gewoon omdat dat al in onze sport zit en mma een compleet ander spel is en ben van mening dat het nu heel moeilijk is meekomen met die jongens die vanaf kleins af aan in amerika al aan worstelen enzo doen.

-Hoe kijk jij naar de toekomst van het Kickboksen nu organisaties als K-1 een onzekere tijd tegemoet gaan. We horen de laatste tijd dat sommige vechters switchen naar een nieuwe discipline als MMA of Boksen, houd jij dit ook in je achterhoofd of focus jij je puur op het kickboksen, en denk je deze switch nooit te (hoeven) maken om er op lange termijn van te kunnen leven.....
Na zoals ik al zei ik ben gewoon een vechter in hart en nieren en blijf gewoon door knokken en keihard trainen en hopen op betere dagen en en weet zeker dat die gaan komen.
Zo een mooie sport kan nooit verloren gaan!

Slome
04-11-2011, 17:33
-Het gevecht tegen Badr was zwaarbeladen. Wat voelde je op het moment dat je opkwam?Ik had toen ik opkwam ff een moment van genieten en dacht ff helemaal niet meer tegen wie of wat ik moest knokken... Dit was gewoon wat ik wou en hier had ik altijd na toe gewerkt dus puur genieten... Tuurlijk was er spanning maar ik hou van vechten en angst ken ik gewoon niet in de ring dus ging er gewoon voor.

-Je kreeg een natrap van Badr. Kon/wou je niet doorgaan of is jou geadviseerd niet door te gaan? En waarom koos je hiervoor?
Al me trainers zeiden meteen je vecht niet meer... logisch denk ik.

http://assets.sbnation.com/assets/366902/GergesHari_medium.jpg

-Heb jij Badr na het 'incident' nog gesproken? Waar hebben jullie het over gehad? En hoe is jullie onderlinge relatie?
Wel gezien maar niet zo zeer gesproken.. die partij is gewoon geweest en ik heb persoonlijk helemaal geen probleem met m ofzo. Hij is een hele goeie vechter en ben blij dat ik een keer tegen m heb gevochten alleen jammer van de afloop... hij gaat boksen en wens m al t beste en ik gun m dat ie daar net zulke hoge ogen gaat gooien als in het kickboksen. Dat zou alleen maar positief zijn voor andere kickboksers waarvoor er dan ook misschien een deur open gaat naar de bokswereld. Ze staan denk te springen om nieuwe goeie zwaargewichten in het boksen...

-Eind januari vecht je tegen Ghita. Je hebt eerder van hem gewonnen. Wat zijn je verwachtingen voor dit gevecht?
Ja word gewoon een knalpartij! ik ben vastberaden om die titel gewoon te behouden!!!

Slome
04-11-2011, 17:46
Doe je veel krachttraining om je voor te bereiden op wedstrijden? En hoe ziet dit er dan uit? Maak je nog gebruik van bepaalde methodes, zoals TRX, Kettlebells, etc?
Ja ik doe heel veel krachttraining... Ik train onder leiding van Rayen Bindraban van Reatsport en de trainingen zijn te bekijken op reatsports.com (http://www.reat.nl/reatsports)


http://www.youtube.com/watch?v=ic-2ECeAWNg

-Wat heb je gedaan aan sport voordat je ging kickboksen?
Eigelijk niet heel veel.. alleen beetje fitness dus niks speciaals eigelijk.

-Voel je je nou een Fiat of een Ferrari?
Een vliegtuig!

Slome
04-11-2011, 17:58
-Hebben je arrestaties veel invloed gehad gehad op je prestaties binnen de ring, zo ja waaraan merkte je dit dan? zo nee, was 2011 dan een jaar waarin we het beste van je hebben kunnen zien?
Ja het gebeurde natuurlijk precies voor me partijen steeds dus dat heeft uiteraart wel invloed maar ja ik zit hier en niet daar dus we gaan verder en al zou dit t beste zijn geweest wat ik heb laten zien dan word t nog beter...

-Wat zou volgens jou moeten gebeuren om kickboksgala's weer in een "goed daglicht" te krijgen?
Denk vrij weinig.. ik denk gewoon dat iedereen met de sport zelf moet bezig zijn en niet wat er buiten gebeurt dan zijn we al een heel end... als je met alle sporten gaat kijken wat er buiten gebeurt dan is er bij alles wel wat op te merken. Het gaat erom wat er in de ring gebeurt en als de vechters dat goed blijven doen dan komt t goed.

http://www.viralblog.com/wp-content/uploads/2010/05/AFC234.jpg

-Je hebt een goede kin, mentaliteit en harde lowkicks. De partijen die je gewonnen hebt op TKO won je over het algemeen door boksen gecombineerd met lowkicks. Mijns inziens mis je nog de onepunch KO power, ben jij het hiermee eens en train je hier ook op?
Ja dat klopt maar zoals me laatste partij sloeg ik die jongen eruit en ben er veel mee bezig geweest en train er veel op... kracht is er wel maar de juiste timing en techniek ontbraken maar denk dat die erin zitten en blijf er aan werken... Heb alles bereikt door keihard werken dus ook die stoot zal ik bereiken.

-Wat vind jij je beste partij tot nu toe??
Ik vind de partij tegen Ghita wel heel mooi om terug te zien... Harde partij!

Slome
04-11-2011, 18:28
-Welke vechter vind jij technisch hoogbegaafd en waarom?
Ik vind Amir Zeyada heel technisch hoogbegaafd.. Gewoon op alle punten goed met trappen boksen en combineren ervan op het juiste moment... heel mooi om naar te kijken.

-Doordat Alistair naar de UFC is gegaan zal een kickboxpartij tegen hem er niet inzitten. Had je graag een keer tegen hem willen vechten? En wat vind je van Alistair zijn kickbox skills.
Ja vind ik wel jammer eigelijk... Ik zou zeker graag tegen m willen vechten al is t alleen al omdat hij natuurlijk de K-1 kampioen is... maar zit er idd niet meer in dus doet er ook niet meer toe.. Wat ik van zijn skills vind ja, je wint niet zomaar de K-1 maar ik kan m zeker verslaan.

http://www.k1hetboek.nl/wp-content/uploads/2010/11/Hesdy-Gerges.jpg

-Beschrijf jezelf eens als vechter.
Een tactische vechter met een plan en eentje die zijn tegenstander op ze zwakke plek aan pakt... Systematisch uitschakelen en als die KO komt, komt ie, en zo niet zullen ze die partij een maand erna nog voelen...

-Welke sportman/vrouw is jou grote voorbeeld?
Peter Aerts is mijn grote voorbeeld... zowel in de ring al erbuiten gewoon een groot sportman en wat die man allemaal heeft bereikt is met helemaal niemand te vergelijken... de grootste allertijden... bij iedereen een legende en vind het een eer dat ik met hem train.

-Waar ben je bang voor?
Voor helemaal niks en voor helemaal niemand!

OSU!!!!!!!!!!!!!!

gr. hesdy

Asura
04-11-2011, 18:49
Lekker interview, bedankt Slome & Hesdy Gerges!

carlo1
04-11-2011, 19:00
-Je hebt een goede kin, mentaliteit en harde lowkicks. De partijen die je gewonnen hebt op TKO won je over het algemeen door boksen gecombineerd met lowkicks. Mijns inziens mis je nog de onepunch KO power, ben jij het hiermee eens en train je hier ook op?
Ja dat klopt maar zoals me laatste partij sloeg ik die jongen eruit en ben er veel mee bezig geweest en train er veel op... kracht is er wel maar de juiste timing en techniek ontbraken maar denk dat die erin zitten en blijf er aan werken... Heb alles bereikt door keihard werken dus ook die stoot zal ik bereiken.

had deze vraag gesteld, wat een eerlijk antwoord. petje af. hoop dat je de stoot snel bereikt, misschien al de 28 ste. ik zal er zijn.
veel succes en bedankt voor je antwoorden.

MMAFAN-1122
04-11-2011, 19:01
Mooi intervieuw!!

MoCCino
04-11-2011, 19:03
Bedankt Slome! Toppie!

Kemal
04-11-2011, 19:10
Bedankt! mooi interview is het geworden!

Pahlavan
04-11-2011, 20:02
thanks, goede interview en goede antwoorden van hesdy

Richelieu
04-11-2011, 20:15
Thanks Hesdy en Sjoerd!

Tony
04-11-2011, 20:17
super weer. Mooi interviewtje.

marcelt
04-11-2011, 22:38
thnxalot!

tjengtjeng
05-11-2011, 00:06
thanks!

Marchant
05-11-2011, 10:20
goed intervieuw!!