PDA

View Full Version : Shootboxing - Andy Souwer vs Toby Imada II



kentaro
24-10-2011, 17:28
Souwer krijgt zijn kans om zijn verrassende verlies tegen Imada in de S Cup 2010 te revancheren.


The third fight has been added to the second event (Nov 6th Shoot The Shooto 2011) of the two-day Shoot Boxing and Shooto event series.

MMA fighter Tobi Imada shocked a lot of people at the 2010 Shoot Boxing S-cup when he defeated Shoot Boxing legend Andy Souwer in the semifinal of the tournament.

Andy Souwer will get his shot at revenge on the 6th however as a rematch with Imada has been booked under Shoot Boxing rules.

blackadder
24-10-2011, 17:30
Ik dacht dat shootboxing alleen om de 2 jaar was?

kentaro
24-10-2011, 17:34
Ik dacht dat shootboxing alleen om de 2 jaar was?

Nee alleen de S Cup is om de twee jaar.
Voor de rest heb je het hele jaar door gewoon reguliere shootboxing events in Japan.

Yogi1
24-10-2011, 20:11
Souwer Power. Altijd top om hem te zien vechten deze gaat hij ook winnen.

Kemal
24-10-2011, 21:27
Ga er vanuit dat Andy deze weet te pakken!

basblue
24-10-2011, 22:01
Ga er vanuit dat Andy deze weet te pakken!

Ik heb Souwer al een tijdje niet meer in actie gezien. Ik denk en hoop op winst!

MadMike
25-10-2011, 00:03
Ik heb Souwer al een tijdje niet meer in actie gezien. Ik denk en hoop op winst!

Heb m gezien in Brussel tegen Grigorian. Vond Grigorian zeker niet minder dan Souwer (met mij meerdere) en vind Souwer te voorspellend vechten. Hoop dat hij weer iets van zn oude vorm kan terugpakken!

carlo1
25-10-2011, 00:35
Souwer managed to end the fight with what later appeared to be a broken shin

ik haal bovenstaande net van de site van it's showtime, staat bij het verslag van gala in brussel. Weet iemand hoe het met deze blessure is, vind het nogal kort dag als hij 6 nov alweer vecht. kunnen er dus eigenlijk vanuit gaan dat de info van it's showtime niet klopt.

justsomeone
25-10-2011, 00:49
Wat ik ervan begreep was dat hij een grote bult op zijn scheen had en er daardoor een zenuw klem was komen te zitten, dus dat het allemaal wel mee viel.
Ik kan er naast zitten hoor, maar dat is wat ik hoorde.