PDA

View Full Version : Don't judge a book by it's cover! Vette KO!!



Jeru
25-10-2011, 08:09
Zo kun je een partij natuurlijk ook gewoon afmaken ;)

http://www.youtube.com/watch?v=888Oj_U7Wzw

Justinian
25-10-2011, 08:45
Briljant! Ik heb de foto's van deze partij destijds al wel gezien die Basu heeft gemaakt. Mooie overwinning.

micha
25-10-2011, 09:17
goede scheids

Kemal
25-10-2011, 09:21
die zit er goed op!

Richelieu
25-10-2011, 09:26
Pfff, de KO van afgelopen weekend die John Delgado scoorde tegen Fikri was brutaal hard. Ben benieuwd of we er nog beelden van gaan zien...............maar deze doe zeker leuk mee ;)

XanaduNL
25-10-2011, 19:12
Hoektrap! Hoektrap!

The boy
25-10-2011, 19:47
idd niet een boek oordelen, maar ook niet afgaan op een record.
Deze man had voor die wedstrijd een mma record van 0-0-0
Maar geeft zelf aan in een postfight interview dat hij over de 300 wedstrijden in korea en in DDD verenigde staten heeft geknokt.
Met deze trap had hij al vaker succes gehad.

Silat
25-10-2011, 19:54
hhaha mooi uitvoering ook voor deze veteraan met zwembandje om..



Edit: begrijp me niet verkeerd. Ik vond hem geweldig. zie je veel te weinig.

basblue
25-10-2011, 19:54
idd niet een boek oordelen, maar ook niet afgaan op een record.
Deze man had voor die wedstrijd een mma record van 0-0-0
Maar geeft zelf aan in een postfight interview dat hij over de 300 wedstrijden in korea en in DDD verenigde staten heeft geknokt.
Met deze trap had hij al vaker succes gehad.

300 wedstrijden Mma partijen of bedoel je andere wedstrijden? Ik heb wel moeite met mensen die zich als beginner voordoen en eigenlijk al veel meer wedstrijdervaring hebben en dan tegen een echte nieuweling aantreden. Weet niet of hier zo is. Maar het zal je maar gebeuren...

On topic: wat een ko...

Bosco Baracus
25-10-2011, 20:36
300 wedstrijden Mma partijen of bedoel je andere wedstrijden? Ik heb wel moeite met mensen die zich als beginner voordoen en eigenlijk al veel meer wedstrijdervaring hebben en dan tegen een echte nieuweling aantreden. Weet niet of hier zo is. Maar het zal je maar gebeuren...

On topic: wat een ko...

De 300 wedstrijden zijn in het Kyokushin Karate, Kickboksen (Van Pointfighting over Semi-Contact tot Fullcontact) en BJJ geweest.

En de tegenpartij wist voor de partij dat hij een Blackbelt in het Karate en BJJ is + de tegenstander had een MMA Record van 11-1-0!! Wanneer wij een partij op RESPECT.FC matchen proberen wij het altijd fair te houden!!

The boy
25-10-2011, 22:18
Tegenpartij wist dat van de karateachtergrond niet en het record wat je opnoemt klopt ook niet.
Dus als jullie het wisten van zijn partijen, is het niet echt fair te noemen.
Maar goed doet er verder ook niet toe.
Het was een mooie ko en daar gaat het topic over

basblue
25-10-2011, 22:20
De 300 wedstrijden zijn in het Kyokushin Karate, Kickboksen (Van Pointfighting over Semi-Contact tot Fullcontact) en BJJ geweest.

En de tegenpartij wist voor de partij dat hij een Blackbelt in het Karate en BJJ is + de tegenstander had een MMA Record van 11-1-0!! Wanneer wij een partij op RESPECT.FC matchen proberen wij het altijd fair te houden!!


300 wedstrijden kickboksen, kyokushin, BJJ, best impressive...

@The Boy: Dat de tegenstander niet wist dat het geen black belt karate was, kan misschien ook liggen aan gebrek aan eigen research...

Als je zijn naam googled kom je bv hier uit: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?108960-35jaar-93kg-MMA-vechter-gezocht-voor-9-april-2011