PDA

View Full Version : The MPL prijsvraag: win een orginele hoodie van The MPL



TheMPL
27-10-2011, 10:10
Op 6 november zal The MPL (The MuayThai Premier League) een grote show geven in Den Haag, Nederland. Om dit met de Nederlandse fans op deze vechtsport site te vieren hebben wij twee prijsvragen bedacht waar in de ene prijsvraag een Hoodie van The MPL te winnen is en een waarin een orginele wedstrijd MuayThai short van The MPL te winnen.

De prijsvraag voor het winnen van een The MPL MuayThai short staat al enkele dagen online. Hier volgt de prijsvraag voor The MPL hoodie:

Voorspel wat de partij van de avond wordt 6 november a.s. en beschrijf in enkele zinnen waarom jij denkt dat dit de partij van de avond gaat worden.

Als er meerdere personen de partij van de avond goed voorspeld hebben dan kijken we wie er in de korte omschrijving het dichtste bij het ware wedstrijd beeld zat.


De wedstrijden waar de partij van de avond uit gekozen kan worden zijn:

VALENTINASHEVCHENKO (PER) VS ILONA WIJMANS (NED)
JULIE KITCHEN (UK) VS SANDRA BASTIAN (CAN)
DENIS SCHNEIDMILLER (GER) VS MAURO SERRA(ITA)
MOHAMED KHAMAL (MOR) VS MICHAEL DICKS (UK)
YOHAN LIDON (FRA) VS VLADIMIR MORAVCIK (SVK)
NIEKY HOLZKEN (NED) VS KY HOLLENBECK (USA)
JIRI ZAK (CZE) VS ARTEM VAKHITOV (RUS)
ARTEM LEVIN (RUS) VS ROBERTO COCCO (ITA)
NATHAN CORBETT (AUS) VS ABDARHMANE COULIBALY(FRA)
CHRIS KNOWLES (UK) VS FILIP VERLINDEN (BLG)
ALI GUNYAR(TUR) VS MARCO PIQUE (SUR)
SIMON MARCUS (CAN) VS AUSSI (MOR)

The MPL hoodie:

http://i1215.photobucket.com/albums/cc516/chrisvandermeijde/Don1.jpg

http://i1215.photobucket.com/albums/cc516/chrisvandermeijde/don2.jpg

Marchant
27-10-2011, 10:27
De partij van de avond wordt
ALI GUNYAR(TUR) VS MARCO PIQUE (SUR)

Beide vechters hebben in het verleden een keer van elkaar verloren en gewonnen, dit is een mooie kans om in het 3de gevecht te kijken wie nu de betere is.

Anderson
27-10-2011, 10:46
Holzken - Hollenbeck wordt de partij van de avond. Iedereen denkt dat Holzken gaat winnen maar ik denk dat Hollenbeck iedereen gaat verrassen en gaat winnen. Het zal een spectaculaire partij worden.

Danielos
27-10-2011, 10:55
Ik ga voor deze partij; CHRIS KNOWLES (UK) VS FILIP VERLINDEN (BLG)

tcjr
27-10-2011, 11:26
SIMON MARCUS (CAN) VS AUSSI (MOR)

Simon moet zich bewijzen en vecht vanuit een underdog positie, het zal of een snel einde voor aussie zijn of een beuk partij tot in de laaste ronde

The MPL event page (http://www.facebook.com/event.php?eid=248641861847848)

tcjr
27-10-2011, 11:28
Hoodie is bruut btw

de Stiep
27-10-2011, 11:41
Hoodie is bruut btw

x2 !

De partij van de avond is ALI GUNYAR(TUR) VS MARCO PIQUE (SUR).
Twee vechters die vanaf ronde een een beslissing willen forceren. Ik denk niet dat de partij eindigd in een puntenoverwinning.
1 van de 2 gaat uitgeteld worden.

Kemal
27-10-2011, 12:13
CHRIS KNOWLES (UK) VS FILIP VERLINDEN (BLG)

Filip Verlinden is de laatste tijd zo gegroeid dat ik deze partij de 2de ronde niet zie halen!

Richelieu
27-10-2011, 12:31
NATHAN CORBETT (AUS) VS ABDARHMANE COULIBALY(FRA)

Op zondag 6 november zal Nederland voor het eerst kennis gaan maken met "the Carnage" als de Fransman Coulibaly KO zal gaan op een elleboogstoot!

justsomeone
27-10-2011, 12:32
ik ga voor Holzken - Hollenbeck


Ik denk dat Nieky de partij van de avond neer gaat zetten en Hollenbeck 2 rondes afstraft en hem de 3e KO slaat.

Ellen
27-10-2011, 12:34
Ik........wil........die......hoodie! Mijn redenen om heen te gaan zijn vooral deze:

ARTEM LEVIN (RUS) VS ROBERTO COCCO (ITA)
MOHAMED KHAMAL (MOR) VS MICHAEL DICKS (UK)
ALI GUNYAR(TUR) VS MARCO PIQUE (SUR)

faro
27-10-2011, 12:54
NIEKY HOLZKEN (NED) VS KY HOLLENBECK (USA)

stevie_wondah
27-10-2011, 13:30
DENIS SCHNEIDMILLER (GER) VS MAURO SERRA(ITA) word de partij van de avond. Dennis domineert 2 ronden met zijn snelheid en combinaties en slaat zijn tegenstander in ronde 3 K.O. Zo deze partij had nog niemand. ;)

iconian
27-10-2011, 13:41
khamal vs dicks, beide knallers

tcjr
27-10-2011, 15:22
Damn worden allemaal dikke partijen maar ik blijf bij mijn partij

event Page The MPL 6-11-2011 (http://www.facebook.com/event.php?eid=248641861847848)

tonyjas
27-10-2011, 15:27
nieky holzken vs ky hoolenbeck wordt de partij van de avond

ky hollenbeck is de underdog maar verslaat toch jordan watson op punten (1 keer 8tellen) en heeft een verschrikkelijk mooie lijst 24 win 0 lost 0draw 17ko nieky holzken heeftzijn naam al gemaakt in de kickbox wereld en heeft al vele toppers verslagen

ik denk dat over en weer gaat met actie en dat uitendelijk ky hollenbeck wint

tcjr
27-10-2011, 16:04
nieky holzken vs ky hoolenbeck wordt de partij van de avond

ky hollenbeck is de underdog maar verslaat toch jordan watson op punten (1 keer 8tellen) en heeft een verschrikkelijk mooie lijst 24 win 0 lost 0draw 17ko nieky holzken heeftzijn naam al gemaakt in de kickbox wereld en heeft al vele toppers verslagen

ik denk dat over en weer gaat met actie en dat uitendelijk ky hollenbeck wint

daar zit wel wat in

Boran
27-10-2011, 16:48
Ik ga voor Simon Marcus vs Aussie

Simon Marcus is nog niet zo bekend hier, maar heeft op de MPL van LA bewezen een agressieve vechter te zijn. Aussie vecht natuurlijk in eigen land en geeft zich niet zomaar gewonnen. Ik gok op een harde partij met veel actie waarbij Aussie er uiteindelijk met de winst vandoor gaat na winst op punten.

bami112
27-10-2011, 17:06
SIMON MARCUS (CAN) VS AUSSI (MOR)

Simon moet zich bewijzen en vecht vanuit een underdog positie, het zal of een snel einde voor aussie zijn of een beuk partij tot in de laaste ronde

The MPL event page (http://www.facebook.com/event.php?eid=248641861847848)

denk dat aussi de underdog is ik weet niet?

tcjr
27-10-2011, 17:07
edit aan mijn voorspelling: Bad Bwoy gaat de partij winnen

tcjr
27-10-2011, 17:08
denk dat aussi de underdog is ik weet niet?

als ik de voorspellingen van de prijsvraag afga staat het 22 tegen 5 in het voordeel van aussie

payap
28-10-2011, 08:57
NATHAN CORBETT (AUS) VS ABDARHMANE COULIBALY(FRA)

Op zondag 6 november zal Nederland voor het eerst kennis gaan maken met "the Carnage" als de Fransman Coulibaly KO zal gaan op een elleboogstoot!




Hij is dat wel van plan. Heb nog een interview met liggen hier die dit weekend op mixfight komt. Op de vraag wat voor een partij het 6 november gaat worden antwoorde Corbett: CARNAGE!!

of te wel een slachtpartij / bloedbad.

Richelieu
28-10-2011, 10:06
Hij is dat wel van plan. Heb nog een interview met liggen hier die dit weekend op mixfight komt. Op de vraag wat voor een partij het 6 november gaat worden antwoorde Corbett: CARNAGE!!

of te wel een slachtpartij / bloedbad.

"Carnage" Corbett is gewoon een zwaar ondergewaardeerde vechter imo. Op K-1 regels zou hij leuk kunnen meedraaien, maar op FTR zie ik op dit moment niemand hem het echt moelijk maken! Verwacht de 6de gewoon een KO

payap
28-10-2011, 10:10
Idd. In de muaythai scene wordt hij bestempeld als de beste muaythai vechter ter wereld buiten Thailand. Kijk erg uit anar deze partij!

MaTo
28-10-2011, 11:18
NATHAN CORBETT (AUS) VS ABDARHMANE COULIBALY(FRA)

Gewoon knallen!!

SacredHeart
28-10-2011, 12:55
Van de vele toppartijen die op het programma staan, ga ik toch ook voor: NATHAN CORBETT (AUS) VS ABDARHMANE COULIBALY(FRA)

Ik denk dat Corbett vs Coulibaly een slooppartij gaat worden. Beiden zijn onderschatte slopers, maar uiteindelijk gaat Carnage met een KO winnen... Enorm veel zin in deze partij!

Daarnaast denk ik dat die hoodie mij het beste staat haha :p

marcelt
29-10-2011, 09:41
NATHAN CORBETT (AUS) VS ABDARHMANE COULIBALY(FRA

Coulibalily is sterk en heeft ervaring, maat tegen iemand als Corbett heeft hij nog niet gestaan . Corbett geeft steeds druk en komt steeds vaker door totdat Coulibaly KO gaat.

su-dai
29-10-2011, 14:41
ik ga ook voor holzken vs hollenbeck als fight of the night

kan je die hoodies ook ergens bestellen?
duur?

Interscope
29-10-2011, 14:46
MOHAMED KHAMAL (MOR) VS MICHAEL DICKS (UK)

Khamal zal na 5 ronden op (split) decicion winnen.

Richelieu
29-10-2011, 15:50
MOHAMED KHAMAL (MOR) VS MICHAEL DICKS (UK)

Khamal zal na 5 ronden op (split) decicion winnen.

euh, de partijen in de league duren 3 rondes ;)

Petrosyan188
29-10-2011, 16:37
MOHAMED KHAMAL (MOR) VS MICHAEL DICKS (UK), Mootje is gewoon een van de beste in zijn gewicht. maar belangrijker de meest spectaculaire en zal weer een topshow gaan neerzetten!!

Neivra
30-10-2011, 18:33
ALI GUNYAR(TUR) VS MARCO PIQUE (SUR)

Veel hoger dan in deze wedstrijd gaat het tempo niet liggen;)
Verder gewoon knallen.

Myny
31-10-2011, 12:49
Mootje khamal vs Michael Dicks

Because styles makes fights, en deze twee liggen elkaar echt wel.
Partij die alle kanten op kan gaan, en wanneer die 3 rondes duurt zeker een nipte beslissing zal zijn!

-=AL CAPONE=-
31-10-2011, 13:58
NIEKY HOLZKEN (NED) VS KY HOLLENBECK (USA)

Gaan hard tegen elkaar en uiteindelijk wint Holzken met een spectaculaire KO!

JeIIe
02-11-2011, 15:31
SIMON MARCUS (CAN) VS AUSSI (MOR)

Marcus is de underdog en heeft niets te verliezen. Hij heeft bewezen heel wat in z'n mars te hebben. Er is geen betere manier om zich te laten gelden als een toppartij neer te zetten tegen een topper als Aussi. Maar Aussi zal zich niet laten doen op z'n eigen territorium en is altijd gevaarlijk.

Pansier
02-11-2011, 18:15
VALENTINASHEVCHENKO (PER) VS ILONA WIJMANS (NED)

Go feminisme! :lol:

justsomeone
07-11-2011, 12:18
ik ga voor Holzken - Hollenbeck


Ik denk dat Nieky de partij van de avond neer gaat zetten en Hollenbeck 2 rondes afstraft en hem de 3e KO slaat.

En had ik gelijk :D

SacredHeart
07-11-2011, 12:25
En had ik gelijk :D

De partij tussen Corbett vs Coulibaly was toch veel vetter? ;)

TheMPL
07-11-2011, 12:26
De winnaar van de Hoodie is idd Just Someone geworden.

We konden er niet echt uitkomen wat de partij van de avond was. Zowel Filip Verlinden als Nieky Holzken hun partijen waren thrillers!

Daarom hebben we beide partijen genomen en gekeken wie de beste omschrijving had en dat was just Someone. Al was het saved by the bell in de laatste seconden bij de 2e 8-tellen en ging Ky niet KO.

just someone van harte gefeliciteerd en kun je ons pm-en met je adres gegevens en de maat van de hoodie.


Just Someone van harte gefeliciteerd

Kemal
07-11-2011, 12:30
Van harte gefeliciteerd, Just Someone!

justsomeone
07-11-2011, 12:35
De winnaar van de Hoodie is idd Just Someone geworden.

We konden er niet echt uitkomen wat de partij van de avond was. Zowel Filip Verlinden als Nieky Holzken hun partijen waren thrillers!

Daarom hebben we beide partijen genomen en gekeken wie de beste omschrijving had en dat was just Someone. Al was het saved by the bell in de laatste seconden bij de 2e 8-tellen en ging Ky niet KO.

just someone van harte gefeliciteerd en kun je ons pm-en met je adres gegevens en de maat van de hoodie.


Just Someone van harte gefeliciteerd

Zo hardstikke bedankt man, ben helemaal happy ermee. top.
En Holzken zorgt natuurlijk altijd voor spectacel.
Nogmaals bedankt

SacredHeart
07-11-2011, 13:16
Gefeliciteerd justsomeone!

Richelieu
07-11-2011, 13:22
Van harte gefeliciteerd

justsomeone
07-11-2011, 13:23
thnx mannen

Boran
07-11-2011, 13:26
Gefeliciteerd. Ik vond het zelf niet een heel spannende partij met een erg afwachtende houding van Holzken, maar je beschrijving lag wel erg dicht bij de werkelijkheid. Natuurlijk wel vet dat Holzken op het laatste moment nog 8 tellen weet te geven.

Btw jammer dat mensen die voor Aussie vs Marcus hebben gestemd nu geen kans maakten om de hoodie te winnen.