PDA

View Full Version : I-pod touch



micha
28-10-2011, 13:48
Mijn oudste zoon wordt zondag 10 jaar en hij wil graag en I-pod touch. Maar tot mijn grote verbazing wilde Apple maffia dat daar een prepaid I-tunes tegoed bij moet voor de apps.

Kan dit nergens gratis worden gedownload?

Ik heb een I-pod touch voor hem met 25 euro prepaid I-tunes bullshit. Maar ik zou pas echt blij worden als hij al die shit er gratis op kan zetten.

joost
28-10-2011, 15:58
volgens mij zijn die dingen ook wel te jailbreaken!

micha
28-10-2011, 16:42
kom op appele lovers moet je dan echt voor alles betalen?

Naj85
28-10-2011, 16:51
jailbraken
op iphoneclub.nl vind je hier meer info over. heb mijn Iphone ook gejaibraked, heb je veel meer opties, gratis apps en games. de beste apps en games koop ik gewoon wel vanuit de app store

Silat
28-10-2011, 17:25
Jailbreak idd en sowieso zelf volknallen, je kan toch zelf voor je zoon downloaden???

Ik heb nog nooit iets van Itunes gehaald.. niet nodig man.

Vinand
28-10-2011, 18:30
Gefeliciteerd, waarom koop je niet zo een nintendo ds of psp voor hem. Makkelijker om gratis games op te krijgen

micha
28-10-2011, 19:06
Gefeliciteerd, waarom koop je niet zo een nintendo ds of psp voor hem. Makkelijker om gratis games op te krijgen

Thanks! Die kids van mij hebben alles al. Mintendo ds 3 ds ds XL een wii noem maar op maar dit is nu nieuw en dat jailbreaken klinkt goed. Ik wil eigenlijk niet op I-tunes. ikwil gratis> ik heb de nieuwste films series en muziek voor niks dan ga ik toch niet betalen om het op zo'n apple ding te zetten.

micha
28-10-2011, 19:06
Jailbreak idd en sowieso zelf volknallen, je kan toch zelf voor je zoon downloaden???

Ik heb nog nooit iets van Itunes gehaald.. niet nodig man.

mijn held!

Kemal
28-10-2011, 21:10
Alvast proficiat met je zoon, Micha !

micha
28-10-2011, 21:19
Thanks man!

Kan iemand mij uitleggen wat jailbreaken is?

Kemal
28-10-2011, 21:30
http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=53202

Silat
28-10-2011, 21:33
Ik heb het zelf gedaan, nadat een vriend het had uitgelegd.
Is niet zo moeilijk, maar vraag iemand in je omgeving om het voor je te doen, met de nieuwe ios5.

Daarna kan je ipv the appstore in Installous alles downloaden wat je maar wilt. Echt alles, Tom Tom (werkt op gps dus geen internet nodig)
Alle games en toffe camera apps, echt bizar zo veel.
Whatsapp, skype.. etc.

muziek maak je afspeellijsten in je itunes en die knal je op je ipod.

enjoy!!

ik ben blij dat ik er ook nog mee kan bellen..

Bagheera
28-10-2011, 22:25
Thanks! Die kids van mij hebben alles al. Mintendo ds 3 ds ds XL een wii noem maar op maar dit is nu nieuw en dat jailbreaken klinkt goed. Ik wil eigenlijk niet op I-tunes. ikwil gratis> ik heb de nieuwste films series en muziek voor niks dan ga ik toch niet betalen om het op zo'n apple ding te zetten.

Voor iemand die zijn kinderen van alles geeft (verwend?) moet niet zeuren om een paar centen voor Apple...
Verkoop eens wat van die troep.. een kind kan niet met alles tegelijk spelen.... Van dat geld kun je gewoon de apple mafia voeden...

Apple fanboy has spoken!

Vinand
31-10-2011, 11:48
Thanks! Die kids van mij hebben alles al. Mintendo ds 3 ds ds XL een wii noem maar op maar dit is nu nieuw en dat jailbreaken klinkt goed. Ik wil eigenlijk niet op I-tunes. ikwil gratis> ik heb de nieuwste films series en muziek voor niks dan ga ik toch niet betalen om het op zo'n apple ding te zetten.

december/januari komt die vita uit, lijkt mij toch veel beter dan zo ipod touch om te kopen, ik bedoel maar, veeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier scherm en sneller, meer funcionaliteit, android appstore komt er op te staan, veel meer en leukere games en niet vergeten, het is veel meer opener om te kunnen "jailbreaken" en de prijs is hetzelfde..

Soulbringer320
31-10-2011, 13:32
Welke type Ipod Touch heb je? en welke IOS staat erop. Zie instellingen en dan info?

Via youtube kan je makkelijk volgen hoe je het jailbreakt.

-=AL CAPONE=-
31-10-2011, 13:50
Ik koop de meeste apps gewoon (alle goede)

Die bedrijven hebben daar flink wat tijd in gestoken en mogen daar best 79cent voor hebben,,,

--Tip-- Je kunt je kinderen met die Itunes kaarten ook verantwoordelijkheids-gevoel bijbrengen door ze om de paar maanden een nieuwe kaart te geven en zelf te laten kiezen wat ze ermee doen... (soort van zakgeld dus)

Maar als je het gratis wilt ;) Jailbreaken!

Pansier
31-10-2011, 14:52
Gefeliciteerd, waarom koop je niet zo een nintendo ds of psp voor hem. Makkelijker om gratis games op te krijgen

Psp is anders niet meer zo makkelijk.

Soulbringer320
31-10-2011, 15:28
Psp is anders niet meer zo makkelijk.

Niet meer met die oranje batterij koppelen aan pc en klaar?

Vinand
31-10-2011, 18:08
Niet meer met die oranje batterij koppelen aan pc en klaar?

x2

micha
31-10-2011, 21:03
Hij is er iig heel erg blij mee. Hij kan er alles van alles mee en daar gaat het mij om. Ik wil dat ze gewoon overal mee om kunnen gaan.

Pahlavan
31-10-2011, 21:36
Er zijn ook veel gratis apps te downloaden.
Neem maar eens een kijkje op appshopper.com

Naj85
31-10-2011, 23:32
Idd, das niet veel geld wat ze ervoor vragen. ik wacht meestal tot games goedkoper worden. alle topgames worden op een gegeven moment 79cent
en als ik echt niet kan wachten koop ik gewoon een game, veel sneller dan via Installous

en zo vaak mogelijk bij gratis kijken, iedere dag vind je er toffe games. heb Driver, Rayman 2, Asphalt 6 gratis gewoon vanuit de app store!
Ik koop de meeste apps gewoon (alle goede)

Die bedrijven hebben daar flink wat tijd in gestoken en mogen daar best 79cent voor hebben,,,

--Tip-- Je kunt je kinderen met die Itunes kaarten ook verantwoordelijkheids-gevoel bijbrengen door ze om de paar maanden een nieuwe kaart te geven en zelf te laten kiezen wat ze ermee doen... (soort van zakgeld dus)

Maar als je het gratis wilt ;) Jailbreaken!

micha
01-11-2011, 07:15
Thanks hij speelt nu veel met asfalt 6 die was idd 79 cent. Grappig om te zien dat ze met zijn drieen samen spelen. De oudste op zijn touch mijn jongste zoon op de I-pad en mijn broer op zijn I-phone.