PDA

View Full Version : Matches to make after UFC 137



Soulbringer320
31-10-2011, 10:09
Donald Cerrone vs. Anthony Pettis
With a win over Dennis Siver, Donald Cerrone is now in the hunt for a lightweight title shot.
Fighters like Clay Guida and Ben Henderson are closer to the front of the line for that bout with champion Frankie Edgar, but a matchup between Cerrone and Anthony Pettis could put the winner within one victory of a championship fight.
Hatsu Hioki vs. Bart Palaszewski

Highly-ranked featherweight Hatsu Hioki was unimpressive in his UFC debut, though the Japanese fighter was able to walk away from UFC 137 with a split decision-victory over George Roop.
Cheick Kongo vs. Roy Nelson
Both winners of pivotal matchups at UFC 137, Cheick Kongo and Roy Nelson are looking to make one final run at a heavyweight title shot. Both fighters are in their mid-30s but have remained competitive against the best in the division.
B.J. Penn vs. Gray Maynard

Nick Diaz vs. Georges St. Pierre

superfreak
31-10-2011, 10:16
Cerrone vs Pettis lijkt me een leuke matchup en ook redelijk logisch
Kongo vs Nelson... ja doe maar maar snap effe dat stukje over title shot niet. Daar staan deze gasten nog redelijk ver vanaf naar mijn mening.
BJ gaat stoppen en dat moet hij ook doen. Anders is het alleen maar jammer.
WAR GSP. Diaz is echt.... geen woorden voor. Hoop dat Georges hem gruwelijk af maakt.

Fyodor
31-10-2011, 10:50
Donald Cerrone vecht tegen Nate Diaz op dezelfde card als Brock vs Alistair (UFC 141)
UFC 141: Donald Cerrone vs Nate Diaz booked for Dec. 30 in Las Vegas - MMAmania.com (http://www.mmamania.com/2011/10/31/2526051/ufc-141-donald-cerrone-vs-nate-diaz-booked-for-dec-30-in-las-vegas)

MXM
31-10-2011, 11:53
Aan Nick en Nate Diaz kan ik gewoon geen hekel hebben. Geweldige vechter (Nick), soms denk ik echt van "gast hou je bek eens" maar vaker denk ik van " wat ben jij een baas haha". Snap die liefde voor lay-n-prayGSP nooit zo, je zou juist moeten hopen dat GSP een keer neergaat. Hopen op wat vernieuwing in deze division. Prestatie van Nick afgelopen zaterdag was keihard, een van de beste partijen dit jaar.

Wat roy Nelson vs Cheick kongo betreft, heb ik geen idee. Vond kongo niet super en roy nelson had het p een paar momenten ook zwaar moeilijk tegen cro cOpa.

XanaduNL
31-10-2011, 12:05
Nick zei ook tijdens de post-presser dat hij de bad guy wel "moest" spelen, om toch die titleshot te krijgen.
Uiteraard is hij zonder het bad boy gedoe ook al vreemd zat, maar haten zal ik hem niet daardoor.

justsomeone
31-10-2011, 12:22
Struve tegen Mitrione?

Tony
31-10-2011, 13:18
Struve- Mitrione lijkt me echt een super matchup

waarel
31-10-2011, 13:22
Nate Diaz tegen Cerrone is echt geweldige match-up! Dat wordt knallen

Asura
31-10-2011, 13:38
Struve tegen Mitrione?

Niet echt moeilijk de winnaar te voorspellen.

justsomeone
31-10-2011, 13:48
Struve op sub

Asura
31-10-2011, 13:52
Matt op KO

justsomeone
31-10-2011, 13:59
ik hoop dat die partij er komt

Biiyen
31-10-2011, 14:23
WAR GSP. Diaz is echt.... geen woorden voor. Hoop dat Georges hem gruwelijk af maakt.

Om je .... in te vullen

Diaz is echt GOED, geen woorden voor.

Wat een geweldige knokker is dat, gewoon incasseren en zelf doorgaan. Schoolvoorbeeld van "je tegenstander de-motiveren".
Jammer dat BJ Penn dit moest ondergaan, Penn is een super knokker. Wat moet dit pijn hebben gedaan voor Penn! Van GSP verloor Penn gewoon, nu werd hij echt vakkundig in elkaar gemept.

Budokan
31-10-2011, 15:34
Struve tegen Mitrione?

Struve tegen Kongo lijkt mij logischer. Beiden hebben de laatste partij gewonnen

justsomeone
31-10-2011, 16:21
Struve tegen Kongo lijkt mij logischer. Beiden hebben de laatste partij gewonnen


het lijkt me logisch dat Kongo tegen nelson vecht, beide zijn in de buurt van een title shot

R.H.
31-10-2011, 16:39
het lijkt me logisch dat Kongo tegen nelson vecht, beide zijn in de buurt van een title shot

Nelson is niet echt in de buurt van een title shot, zijn laatste 3 UFC gevechten heeft hij 2 losses en 1 win, en die win ook nog tegen iemand (ookal is het crocop) die daarna gecut werd. Kongo doet het daarin tegen een stuk beter de laatste tijd.

Biiyen
31-10-2011, 16:40
het lijkt me logisch dat Kongo tegen nelson vecht, beide zijn in de buurt van een title shot

Nelson heeft 2 verlies partijen achter zijn naam van "contenders" , Mir en Dos Santos. Zijn winst nu op CC maakt hem geen contender en hij niet in de buurt van een title shot.

Biiyen
31-10-2011, 16:42
Nelson is niet echt in de buurt van een title shot, zijn laatste 3 UFC gevechten heeft hij 2 losses en 1 win, en die win ook nog tegen iemand (ookal is het crocop) die daarna gecut werd. Kongo doet het daarin tegen een stuk beter de laatste tijd.

CroCop is niet "gecut" , hij is "geretired" ... Wel graag feiten benoemen.

justsomeone
31-10-2011, 16:54
De HW divisie in de UFC is zo dun dat iedereen met 1 of 2 winstpartijen een titleshot kan krijgen.

waarel
31-10-2011, 17:18
Bij LHW gebeurt dat ook

Surrender
31-10-2011, 23:38
Cerrone vs Pettis lijkt me een leuke matchup en ook redelijk logisch
Kongo vs Nelson... ja doe maar maar snap effe dat stukje over title shot niet. Daar staan deze gasten nog redelijk ver vanaf naar mijn mening.
BJ gaat stoppen en dat moet hij ook doen. Anders is het alleen maar jammer.
WAR GSP. Diaz is echt.... geen woorden voor. Hoop dat Georges hem gruwelijk af maakt.

GSP is a B!!!!!!!!!!!!tch !!!!!!