PDA

View Full Version : Joe Rogan Podcast



joost
01-11-2011, 14:29
Nick Diaz had het erover tijdens zijn interview net na de fight.
Ik persoonlijk volg Rogan al een jaar ongeveer via zijn podcast en filmpjes op youtube en vimeo.
In zijn podcast praat hij samen met andere dudes (zoals bijv eddie bravo) over life, mma, drugs, filosofie, toekomst, ervaringen etc. in een positieve manier.
Joe Rogan is voor mij een heel inspirerend persoon geworden en elke keer leer ik wat meer m.b.t. het kijken naar de wereld en bepaald problemen! Ik kan de podcasts van hem ook zeker aanraden!

Vroeg me af welke forumbroeders hem nog meer volgen via de podcast?!


Voor de geinteresseerde: www.joerogan.net (http://www.joerogan.net)

Wheelie
01-11-2011, 14:55
Ik luister naar Joe Rogan als hij het over DMT heeft ;)

Fyodor
01-11-2011, 15:41
Hmm, ik klikte op ééntje en ik hoorde gelijk een verhaal over fleshlights. Stukje verder geklikt en toen ging het over gangbangs.

@ Wheelie: dat is #151 :)

joost
02-11-2011, 02:17
Flashlight is zijn sponsor :D hehe

Sjakiezwart
02-11-2011, 21:58
Ik volg hem nu ook ongeveer een jaar. Luister eigenlijk al zijn podcasts wel, alleen beginnen sommige gozers me nu wel mijn nek uit te komen (Duncan Trussell vooral). Ik heb ook wel eens op dat forum van ze gepost, maar dat zijn echt een stelletje verrekte mongolen.

Ik vind dat ik redelijk breed ontwikkeld ben, maar Rogan heeft over bepaalde dingen wel echt nieuwe ideeen gegeven. Verder vind ik het prettig dat ze zo open praten over allerlei shit die ze meemaken en problemen die ze hebben. Vind het ook echt een verruiming van mijn leven. Ben zelfs op mijn 28e wiet gaan roken en paddo's gaan slikken door hem :-)

Kan het iedereen aanraden.

Asura
02-11-2011, 22:06
Ik volg hem nu ook ongeveer een jaar. Luister eigenlijk al zijn podcasts wel, alleen beginnen sommige gozers me nu wel mijn nek uit te komen (Duncan Trussell vooral). Ik heb ook wel eens op dat forum van ze gepost, maar dat zijn echt een stelletje verrekte mongolen.

Ik vind dat ik redelijk breed ontwikkeld ben, maar Rogan heeft over bepaalde dingen wel echt nieuwe ideeen gegeven. Verder vind ik het prettig dat ze zo open praten over allerlei shit die ze meemaken en problemen die ze hebben. Vind het ook echt een verruiming van mijn leven. Ben zelfs op mijn 28e wiet gaan roken en paddo's gaan slikken door hem :-)

Kan het iedereen aanraden.

Ze hebben ook een aflevering waar ze het hebben over toekijken als je vriendin door 5 andere word geneukt. Mss ook proberen, is cool.



*pm me

el bastardo
02-11-2011, 23:01
Niet alles, wel veel. Joe is een coole gast! Goeie ideeën en intelligent. Luister er graag naar.

Sjakiezwart
03-11-2011, 14:31
Ze hebben ook een aflevering waar ze het hebben over toekijken als je vriendin door 5 andere word geneukt. Mss ook proberen, is cool.

Een gespreksonderwerp is toch heel iets anders dan een advies?

http://img710.imageshack.us/img710/4900/94187284.jpghttp://img825.imageshack.us/img825/3171/28558846.jpg