PDA

View Full Version : uitslagen hoofpartijen MPL



Anderson
07-11-2011, 01:22
Ik vond dat ik redelijk laat aankwam maar niet heus ik kwam 18:30 aan en ze waren nog steeds bezig met het voorprogramma. Om ongeveer 19:30 veelste te laat. Een aantal partijen zijn daarom niet door gegaan.

Gunyar - Pique niet door gegaan
Aussi - tegen de Canadees niet doorgegaan
Nathan Corbett niet doorgegaan

Schneimiller - Serra was een leuke partij met heel veel bloed op Schneimiller z'n hoofd. De Italiaan won de partij, ik vond het terecht.

Julie Kitchen - Bastian, Julie Kitchen won terecht

Vladimir - Lidon Lidon stelde diep teleur geen leuke partij Vladimir won terecht

Jiri Zak - Vakhitov leuke partij Vakhitov won met overmacht.

Ilona Wijmans - Shevchenko, Shevchenko liet Wijman niet haar ding doen en won de partij. Had wel medelijden met haar ze had een hoop vrienden en familie bij zich ik zat vlak bij hun. Ze waren teleurgsteld en zij zelf ook.

Artem Levin - Roberto Coco was echt een super partij. De partij moest beginnen een jonge baas stond bij mij in gang pad met een HD camera die wist gewoon dat er wat ging gebeuren. Dat gebeurd ook Artem speelde met Coco dreef hem in een hoek en maakt een keiharde spinnig back met z'n elleboog de Italiaan ging K.O

Khamal - Dicks. Ook een Leuke partij Dicks probeerde Khamal te intimideren door een thaise dans vlakbij mootje te dansen en stapte hard op de grond. Mootje had hier geen zin en draaide z'n rug om. De partij begon mootje moest eerst even in komen in z'n partij, volgens mij toch een beetje zenuwachtig. Naarmate kwam die in z'n spel, beide vechters probeerde elkaar met ellenbogen elkaar aan te slaan. Mootje zag een gaatje en sloeg de Engelsman 8 tellen. Uitslag Khamal won de partij.

Filip Verlinden - Chris Knowles. Leuke partij Filip had een hele fan club meegenomen die heel goed te hooren waren. Filip Verlinden was erg gretig en probeerde de partij al voortijdig te beindigen. Maar de Engelsman gaat niet zo snel neer in de 3e ronde maakt Verlinden het af TKO.

Holzken - Kollbeck. Het ging niet zo als ik had verwacht. Holzken zet meteen al druk. Hij slaat de Amerikaan 8 tellen. De Amerikaan hersteld zich snel en probeerd Holzken onder druk te zetten. 2e ronde de Amerikaan wordt beter en maakt het Holzken heel lastig. 3e ronde voelde iedereen aan dat er een K.O ging vallen. De Amerikaan zet Holzken onder druk. Holzken lijkt het moeilijk te hebben maar hersteld zich en probeerd de Amerikaan k.o te slaan. Iedereen staat op van de stoelen. ik zie bijna niks meer maar ik zie wel dat Holzken de Amerikaan k.o slaat. Was echt de partij van de avond.


Opeens zegt de ring speaker dat het is afgelopen is het Gala 23:30 WTF. Ik ben een beetje teleurgesteld.

Het was wel geslaagd met het aantal bezoekers bijna helemaal vol en geen agressieve sfeer bij mij in ider geval niet bij de luxe zitplaatsen.

justsomeone
07-11-2011, 01:33
gunyar heeft wel gevochten hoor

justsomeone
07-11-2011, 01:33
thnx voor je verslagje trouwens

Anderson
07-11-2011, 01:44
ja ik zie het ja na Holzken ben ik weg gegaan de ringspeaker zei dat de after party zou beginnen. Wel erg jammer, ik had ook niet langer kunnen blijven de laatste tram ging om 0:00.

payap
07-11-2011, 02:11
Marco Pique heeft gewonnen op punten VS Ali Gunyar

Nathan Corbett wop en twee maal 8 tellen bezorgd aan zn tegenstander.

Partijen zijn gewoon doorgegaan. Alleen Aussie was geblesseerd en neit doorgegaan.

Silat
07-11-2011, 02:39
En Kevin Hesseling?

Mattie73
07-11-2011, 05:04
Ik vond dat ik redelijk laat aankwam maar niet heus ik kwam 18:30 aan en ze waren nog steeds bezig met het voorprogramma. Om ongeveer 19:30 veelste te laat. Een aantal partijen zijn daarom niet door gegaan.

Gunyar - Pique niet door gegaan
Aussi - tegen de Canadees niet doorgegaan
Nathan Corbett niet doorgegaan

.

Ik weet niet waar jij geweest bent maar nathan corbett en gunyar vs pique hebben wel degelijk gevochten! :fp:

Kemal
07-11-2011, 06:40
:lol:, iig bedankt voor je verslag

Richelieu
07-11-2011, 07:50
En Kevin Hesseling?

Wint op punten.

Richelieu
07-11-2011, 07:51
Ik weet niet waar jij geweest bent maar nathan corbett en gunyar vs pique hebben wel degelijk gevochten! :fp:

haha, net zoals Anderson al aangaf gingen veel mensen na de partij van Holzken de zaal uit, terwijl er nog twee partijen gevochten moesten worden.

Wheelie
07-11-2011, 08:16
Ik vroeg me al af waarom de zaal al zo leeg was terwijl er nog 2 partijen kwamen.

Holzken heeft me niet teleurgesteld, was een top partij.

Mr 1 Leg
07-11-2011, 08:34
thanks !!!!!

MMAFAN-1122
07-11-2011, 09:04
Bedankt!!

SacredHeart
07-11-2011, 11:36
Iemand een verslag van de partij van Corbett?

Richelieu
07-11-2011, 11:56
Iemand een verslag van de partij van Corbett?

Corbett was en is gewoon een baas, ook gisteravond ;) Vond dat zijn Franse tegenstander Coulibaly erg taai was, maar had echt niets in te brengen tegen "Carnage" die met keiharde leverstoten alle lucht uit de Fransman sloeg en alles drie ronden compleet domineerde.

justsomeone
07-11-2011, 13:10
had al me bets in t wedkantoor goed :D

marcelt
07-11-2011, 13:31
En Kevin Hesseling?

Kevin combineerde heel goed, scoorde veel met rechter low kicks , ook scoorde hij een paar keer goede afhouders in het gezicht. Hij hield goed overzicht.

payap
07-11-2011, 14:33
Vanavond komt een uitgebreid verslag met fotos online hier op mixfight. So stay tuned!!!

Boran
07-11-2011, 14:43
Wat een avond. Hele goede partijen gezien en ik blijf erbij, ellebogen zijn echt een aanvulling waardoor wedstrijden veel interessanter worden.

Even een verslagje uit m'n hoofd. Er zijn een aantal keer 8 tellen gegeven, maar ik weet zo niet meer bij welke partijen dat was. Hieronder dus een globaal beeld van de partijen. Ik ben benieuwd naar de video's.

Aleide Lawant vs Lindsay Scheer
Lawant viel in de eerste ronde meer aan en Scheer was toch veel af aan 't wachten. In de tweede ronde kwam Scheer sterk terug met meer combinaties en goede counters. De derde ronde ging ongeveer gelijk als de tweede, alleen nam Lawant iets meer het initiatief. Ik vond wel dat Scheer nog steeds erg scherp counterde. Uitslag: Lawant wins by Split Decision. In mijn ogen terecht, maar had me ook niet verbaasd als het de andere kant op was gegaan.

Dennis Schneidmiller vs Mauro Serra
Serra was me al opgevallen door zijn partij bij MPL Italië tegen Saiyok. Natuurlijk heeft hij daar niet gewonnen en was Saiyok een stuk beter, maar toch was het geen walkover wat ik wel verwacht had. Hij had daar geen ontzag voor Saiyok en ging er tegenin. Ik had dan ook hoge verwachtingen van hem en die heeft hij meer dan waar gemaakt. Serra heeft een typische Thaise stijl, kan goed clinchen en gebruikt zijn ellebogen veel. Ook zijn hele manier van bewegen is Thais georiënteerd. In de eerste ronde weet hij Schneidmiller open te halen met een elleboog. Schneidmiller moet verder vechten met een flinke snee in zijn voorhoofd. Mauro Serra verwacht dat de scheids ingrijpt, maar deze laat doorvechten. Schneidmiller blijft dan ook moedig doorgaan met een bebloed gezicht. Als scheids had ik denk ik wel ingegrepen of op zijn minst even het gezicht van Schneidmiller schoongeveegd.

In de rust kijkt de dokter de snee na en besluit dat Schneidmiller door mag vechten. Na nog geen 10 seconden in de tweede ronde stroomt het bloed er alweer uit. Schneidmiller blijft het proberen met bokscombinaties, maar Serra weet deze handig te ontwijken en slaat weer een aantal keer toe met ellebogen. Beide zitten inmiddels onder het bloed en gelukkig pakt de scheids nu wel een handdoek erbij om het gezicht van Schneidmiller schoon te maken.

De derde ronde gaat hetzelfde door en Schneidmiller probeert het wel, maar kan Serra niet echt raken. Uitslag: Serra wint op Unanimous Decision.

Jiri Zak vs Artem Vakhitov
Vakhitov heeft een goede indruk op me gemaakt in zijn gevecht op de vorige MPL. Hij kwam op met een of ander jaren '80 nummer dat we nog vaak zouden horen deze avond. Volgens mij werd dit gebruikt als de vechter geen opkomstmuziek had doorgegeven en was mijns inziens niet echt geschikt als opkomstnummer bij een muay thai wedstrijd.

Vakhitov heeft een beetje de zelfde stijl als de andere Artem (Levin) waarbij hij veel wegdraait naar links en rechts en lastig te bevechten is. Hij neemt het initiatief en weet Jiri Zak een aantal keer te raken. Zak is een ervaren vechter en draait lekker mee, maar Vakhitov groeit in de wedstrijd. Hij wordt sterker en sterker. Zak is een harde kerel en blijft toch doorgaan maar kan het niet winnen van de jonge Rus. Uitslag: Vakhitov wint met unanimous decision.

Valentina Shevchenko vs Ilona Wijmans
Shevchenko komt op met een soort line dance die wel past bij haar Tiroler kapsel. Ze brengt wel meteen sfeer in de zaal. Wijmans komt rustig de ring in. De eerste ronde neem Wijmans het initiatief met de Nederlandse kickboksstijl. Shevchenko zoekt de clinch op en Wijmans weet niet goed wat ze in de clinch moet doen. Shevchenko neemt steeds meer de overhand en bestookt Wijmans met ellebogen op het achterhoofd vanuit de clinch. Volgens mij is dit niet toegestaan, maar de scheids grijpt niet in. Wijmans is een harde en probeert haar eigen spelletje te spelen, maar de Thaise stijl is niet echt haar ding volgens mij. Uitslag: Shevchenko wint op unanimous decision.

Yohan Lidon vs Vladimir Moravcik
Tijdens deze partij ben ik drinken gaan halen en kwam ik een aantal bekenden tegen, dus ik heb 'm maar voor de helft gezien. Wat ik er nog van weet is dat Moravcik ging voor de kill en feller was dan Lidon. Ik had hoge verwachtingen van Lidon, maar die heeft ie niet helemaal waar kunnen maken. Moravcik had meer honger en kwam in met harde ellebogen. Lidon bleeft beheerst en liet zien dat hij een erg goede techniek heeft. Doordat Moravcik er zo hard in ging zag het er allemaal wat minder beheerst uit. Uitslag: Moravcik wint op unanimous decision

Artem Levin vs Roberto Cocco
Artem Levin was de man van de avond in mijn ogen. Hij komt zeer zelfverzekerd de ring binnen en de zelfverzekerdheid spat er ook vanaf tijdens de partij. Levin is een erg vervelende tegenstander die er alles aan doet om zijn tegenstander te vernederen. Spelletjes spelen, handen laten zakken, gebaren maken... Cocco probeert op een degelijke manier te thaiboksen, maar Levin is duidelijk een maatje te groot voor hem. Levin draait veel weg, laat zijn handen zakken en oogt ontspannen en dan ineens boem een keiharde leverstoot. Het publiek is onder de indruk en Levin zou verplicht op elke fight card moeten staan als je een muay thai wedstrijd organiseert. Hij komt duidelijk om het publiek te vermaken en dat lukt zeer zeker. Levin wint op TKO. Na afloop wordt Levin geïnterviewd door Sonia Couling, de mooie presentatrice van de MPL, en hij zegt (in slecht Engels) wat iedereen de hele avond al dacht; "you a beautiful woman".

Sandra Bastian vs Julie Kitchen
Ik was erg benieuwd naar Kitchen, de vrouw met 13 wereldtitels. De partij begon afwachtend vanuit beide kanten. De twee hielden veel rekening met elkaar. In de tweede en derde ronde werd er heel veel geclincht. Iets teveel naar mijn mening. Beide waren wel erg goed in de clinch en zochten deze dan ook op. Het stoot- en trapwerk van Kitchen heeft niet erg veel indruk op me gemaakt, ik had beter verwacht, maar na 1 partij te zien kun je natuurlijk nog geen oordeel vellen. Het leek erop dat de twee geïmponeerd waren door elkaar en niet voluit durfden te gaan. Kitchen wist haar tegenstander meer te raken met knieën en won de partij dan ook op unanimous decision.

Filip Verlinden vs Chris Knowles
Verlinden is erg goed bezig de laatste tijd en hij was dan ook mijn favoriet in deze partij. Verlinden zet meteen de toon en laat zien dat hij niet gekomen is om een rustig potje te sparren. Al in de eerste ronde weet hij de Engelsman met harde stoten in zijn achteruit te zetten. Knowles is een geroutineerde vechter en komt af en toe sterk terug. Toch is het Verlinden die dominant is en harder werkt. In de tweede en derde ronde wordt hij alleen maar beter, hoewel Knowles zich echt niet zomaar gewonnen geeft. Uitslag: Verlinden wint op unanimous decision naar een wedstrijd waarin hij alweer laat zien dat hij een zwaargewicht is waar rekening mee gehouden moet worden.

Michael Dicks vs Mootje Khamal
Dicks doet een Ram Muay waarbij hij natuurlijk ook pijlen op Mootje afschiet. Dit hoort erbij en de echte muaythai liefhebber weet dat. Erg jammer dan ook dat het Marokkaanse deel van het publiek heel hard boe begint te roepen. Dicks doet er daarna nog een schepje bovenop door een gat te graven voor Mootje en hem er denkbeeldig in gooit. Ik kan een showtje wel waarderen en moet er dan ook hard om lachen.

De wedstrijd begint hard met een clash of styles. Mootje die natuurlijk een meer Nederlandse stijl heeft en Dicks die een meer Thaise stijl heeft. De kwaliteit van Mootje is wel dat hij een slimme vechter is die zich goed kan aanpassen aan een tegenstander en ook goed met ellebogen overweg kan. Mootje begint rechtsvoorstaand en wisselt dit af met links voorstaan. Dicks begint met de ellebogen van boven naar beneden (Sok Ngad voor de liefhebbers) en zoekt vaker de clinch op. Mootje probeert hier uit te komen en met zijwaartse ellebogen (Sok Tad) een vroege beslissing te forceren.

Mootje combineert goed en weet Dicks een aantal keer te raken. Dicks loopt een snee op aan de zijkant van zijn hoofd, maar kan wel doorvechten. Na een harde partij wint Mootje de partij terecht op unanimous decision.

Boran
07-11-2011, 14:44
Nieky Holzken vs Ky Hollenbeck
Ky met een ongelofelijk record van 25 winstpartijen en 0 verliespartijen is een Amerikaanse vechter met een vreemde stijl. Het ziet er niet heel mooi uit, maar is wel effectief. Hij heeft op het vorige MPL gala gewonnen van Jordan Watson, één van de betere thaiboksers ter wereld. Holzken heeft zoals gebruikelijk weer een halve zaal met fans meegenomen die laten weten dat ze er zijn. De sfeer zit er goed in.

De partij gaat van start en Hollenbeck laat zien dat hij geen ontzag heeft voor Holzken. Hij neemt het initiatief en loopt al boksen naar voren en weet Holzken een paar keer te raken. Holzken probeert een aantal low kicks te geven, maar die missen. Het lijkt alsof Nieky onder de indruk is van de Amerikaan, want hij durft niet echt naar voren te komen en geeft Hollenbeck te veel ruimte. Deze maakt er gebruik van en blijft dan ook aanvallen.

De tweede ronde. Hollenbeck gaat op dezelfde manier verder en komt naar voren met stoten, ellebogen en draait vaak weg met een achterwaartse elleboog. Nieky heeft volgens mij instructies gekregen dat hij meer moet doen en gaat er dan ook iets feller in, al komt het nog steeds niet erg overtuigend over. Naarmate de ronde vordert voelt hij zich wel sterker en combineert hij beter.

In de derde ronde zit Nieky duidelijk beter in zijn spel en bokst veel. Op een gegeven moment weet hij Hollenbeck te raken met een achterwaartse trap naar de lever en hij merkt dat Hollenbeck er last van heeft. Dit is natuurlijk het teken om gas te geven en Nieky maakt het mooi af met een harde leverstoot. Hollenbeck zakt naar de grond en krijgt 8 tellen. Hierna is de ronde meteen afgelopen en er is even wat verwarring of het nou een TKO was of dat het "slechts" 8 tellen waren. Holzken wint op unanimous decision. In het interview na de wedstrijd vertelt Holzken dat hij twee weken geleden zijn teen gebroken heeft en daardoor niet kon trappen. Pure klasse dat hij dan toch nog heeft weten te winnen van de Amerikaan die we zeker in de gaten moeten houden. Holzken zorgt ervoor dat het schone record van 25-0-0 vervuild wordt met een nederlaag.

Nathan Corbett vs Abdarhmane Coulibaly
Corbett is een geweldige vechter die volgens mij nog nooit in Nederland heeft gevochten. Hij heeft een paar jaar geleden nog op TKO van Spong gewonnen in Jamaica. Ik had erg veel zin om deze partij te zien. Van de Fransman had ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord.

De eerste ronde gaat van start en beide vechters laten zien dat ze over techniek beschikken. Corbett is wel duidelijk beter en loopt naar voren met harde stoten naar het lichaam. Hij ramt op de lever van de Fransman en deze probeert te counteren maar het heeft weinig zin allemaal. In de tweede ronde gaat Corbett op dezelfde manier verder met veel bokscombinaties naar het lichaam en vervolgens naar het hoofd. Af en toe gooit hij er een elleboog doorheen. De Fransman krijgt 8 tellen maar weet op tijd op te staan. De energie is uit zijn lichaam geslagen door Corbett en ontwijkend vecht hij de ronde uit. In de derde ronde komt Corbett weer naar voren en Coulibaly heeft er volgens mij geen zin meer in, hij is gesloopt, maar geeft niet op. Corbett doet het iets rustiger aan wat ik jammer vind. Het was mooi geweest als hij het gevecht door middel van een KO had kunnen beëindigen. Uitslag: Corbett wint op unanimous decision. Corbett heeft zeker voldaan aan de hoge verwachtingen. Hij heeft laten zien dat hij tot de allerbeste vechters van de wereld behoort.

Marco Pique vs Ali Gunyar
Een titelgevecht om de intercontinental belt op 72,5 kg. Ik vind het een beetje vreemd, aangezien de twee vechters uit Nederland komen. Nu ik erover nadenk bedenk ik me dat Ali Gunyar uitkomt voor Turkije en Marco Pique voor Suriname, dan kan het natuurlijk wel, maar iedereen weet dat de twee vechters in Nederland wonen en trainen en dan voelt het toch vreemd aan. De partij zal 5 ronden duren en ik ben erg benieuwd naar dit gevecht. Pique en Gunyar hebben al twee keer eerder tegen elkaar gevochten en beiden hebben een keer gewonnen.

Het is inmiddels 12 uur geweest wanneer de eerste ronde van start gaat. Het gaat redelijk gelijk op en er wordt veel afgetast. Dit is niet verwonderlijk, aangezien ze 5 rondes moeten vechten. De tweede ronde verloopt hetzelfde met veel kickbokswerk, want daar lijkt het meer op dan op thaiboksen. Pique gooit er af en toe een elleboog doorheen en weet Gunyar te werpen vanuit de clinch. Vanaf de derde ronde gaat het tempo omhoog en laten beide vechters zien dat ze de titel mee naar huis willen nemen. Pique oogt iets scherper dan Gunyar en dit verschil wordt alleen maar groter in ronde 4 en 5. Marco werkt meer dan Gunyar en lijkt over een betere conditie te beschikken, ook al geeft Ali zich echt niet zomaar gewonnen. Uitslag: Pique wint terecht de belt op unanimous decision.

Algemeen: Ik vond het een gala met ontzettend goede partijen. Het was ook drukbezocht. Zo'n drie kwart van de tribune zat vol en ook zo'n drie kwart van de VIP tafels was bezet. Dit bewijst maar weer dat Nederland klaar is voor muaythai en ik hoop ook echt dat we deze stijl weer meer gaan zien.

Qua organisatie konden er zaken beter geregeld worden. Zo eindigde de laatste partij rond half 1, terwijl van tevoren was aangegeven dat het om 22.00 uur zou eindigen. Voor mensen die met de trein zijn gekomen is dit erg jammer, want zij moesten het einde missen. Een half uurtje of een uurtje uitloop kan altijd, maar 2,5 uur vind ik wel erg lang.

Richelieu
07-11-2011, 15:07
Dicks had in in ieder geval de meest sfeervolle Wai Cru van de avond! Snapte eerlijk gezegd niet waarom het publiek dit moest beantwoorden met boe-geroep. Kan er zelf wel de humor van inzien, en eerlijk is eerlijk, Michael Dicks heeft een goede partij neergezet.

Richelieu
07-11-2011, 15:09
Thanks voor je verslag Boran, goede weergave van de feiten!

Kemal
07-11-2011, 15:10
Bedankt voor het verslagje Boran!

connect
07-11-2011, 15:26
de nederlandse vechters doen het erg goed zeg, khamal en holzken zijn zo goed als door nu toch.

hoe reageerde het publiek op corbett? bij zijn opkomst enzo? vind hem echt een fantastische vechter.

Asura
07-11-2011, 15:43
Goed verslag Boran. Weet iemand of Eurosport dit gaat uitzenden?

raveboy
07-11-2011, 16:03
Goed verslag Boran. Weet iemand of Eurosport dit gaat uitzenden?

Als het goed is gaat de zender The Score uit Canada het uitzenden, dan zal het snel te vinden zijn online.
Eurosport vertrouw ik niet meer, of veel te laat als je allang al beelden hebt kunnen zien of het gaat op het laatste moment niet door, terwijl er niets wordt aangegeven.

Boran
07-11-2011, 16:15
Even een aanvulling op het verslag. Levin eindigde het gevecht met een elleboog naar het hoofd van Cocco en won daardoor op TKO.

Silat
07-11-2011, 16:37
Wint op punten.

Top!

Thanx Richelieu!

breahule
07-11-2011, 17:17
thnx voor het verslag

tcjr
07-11-2011, 23:02
Dicks doet een Ram Muay waarbij hij natuurlijk ook pijlen op Mootje afschiet. Dit hoort erbij en de echte muaythai liefhebber weet dat. Erg jammer dan ook dat een deel van het publiek heel hard boe begint te roepen.

dat was dan ook het enige smetje op de avond, damn wat was het super!!

payap
08-11-2011, 01:04
Het uitgebreide verslag met foto's staat klaar en kan elk moment online komen.

Hier alvast hoe Nieky Ky Hollenbeck 8-tellen bezorgd

http://i1215.photobucket.com/albums/cc516/chrisvandermeijde/The%20MPL/Holland/Mxfight/10-05.jpg

citrusfruit
08-11-2011, 01:38
Al mijn bets goed :D
Round III "Blood and Steel"
Thread (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=117945) | Info (http://www.mixfight.nl/forum/vbookie.php?do=viewitem&item_id=916) MPL Flip Verlinden wint SETTLED 5000000 85/100 (0.85) 4250000 Round III "Blood and Steel"
Thread (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=117946) | Info (http://www.mixfight.nl/forum/vbookie.php?do=viewitem&item_id=917) MPL Nieky Holzken wint SETTLED 5000000 80/100 (0.80) 4000000 Round III "Blood and Steel"
Thread (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=117941) | Info (http://www.mixfight.nl/forum/vbookie.php?do=viewitem&item_id=912) MPL Mohamed Khamal wint SETTLED 5000000 85/100 (0.85) 4250000 Round III "Blood and Steel"
Thread (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=117943) | Info (http://www.mixfight.nl/forum/vbookie.php?do=viewitem&item_id=914) MPL Nathan Corbett wint SETTLED 5000000 75/100 (0.75) 3750000

basblue
08-11-2011, 07:47
Even een aanvulling op het verslag. Levin eindigde het gevecht met een elleboog naar het hoofd van Cocco en won daardoor op TKO.

Super verslag! Thanx

Richelieu
08-11-2011, 07:49
Al mijn bets goed :D
Round III "Blood and Steel"
Thread (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=117945) | Info (http://www.mixfight.nl/forum/vbookie.php?do=viewitem&item_id=916) MPL Flip Verlinden wint SETTLED 5000000 85/100 (0.85) 4250000 Round III "Blood and Steel"
Thread (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=117946) | Info (http://www.mixfight.nl/forum/vbookie.php?do=viewitem&item_id=917) MPL Nieky Holzken wint SETTLED 5000000 80/100 (0.80) 4000000 Round III "Blood and Steel"
Thread (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=117941) | Info (http://www.mixfight.nl/forum/vbookie.php?do=viewitem&item_id=912) MPL Mohamed Khamal wint SETTLED 5000000 85/100 (0.85) 4250000 Round III "Blood and Steel"
Thread (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=117943) | Info (http://www.mixfight.nl/forum/vbookie.php?do=viewitem&item_id=914) MPL Nathan Corbett wint SETTLED 5000000 75/100 (0.75) 3750000

Je was niet de enige ;)