PDA

View Full Version : "Jason Jones laat gala vallen…"



Richelieu
07-11-2011, 19:18
Zojuist ontving Mixfight.nl van de organisatie van het RINGS "The Honored Society" (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?116870)evenement de volgende verklaring;



JASON JONES LAAT GALA VALLEN….
Na 16 jaar van evenementen organiseren denk je toch wel alles te hebben meegemaakt.
Maar niets is minder waar. De afmelding van Jason Jones voor het aankomende RINGS Gala in Amersfoort spant toch wel de kroon.

Wij hebben het beleid het publiek direct te informeren als er een (belangrijke) vechter wordt afgemeld voor een gala. Immers, het kan zijn dat mensen een kaartje kopen juist voor deze vechter en zich dan op de avond zelf bekocht voelen. Dat willen wij te allen tijde voorkomen.

Jason Jones heeft het wel erg bont gemaakt door afgelopen zaterdag te melden dat hij niet mag vechten in Amersfoort van zijn management Golden Glory. Nu is het zo dat het RINGS Gala in Amersfoort georganiseerd wordt in samenwerking met FPA en de lijnen naar Golden Glory zeer kort zijn. De afspraken omtrent de wedstrijd van Jason Jones zijn gemaakt met Martijn de Jong. Naar aanleiding van die afspraken is Jason groot op de promotie poster geplaatst.

Nu blijkt het geval dat Jason Jones een mogelijkheid krijgt om op 10 december aanstaande in Engeland te vechten. Om die reden heeft hij aangegeven dan toch maar af te zien van de wedstrijd op 12 november. Alle gemaakte afspraken ten spijt. Na koortsachtig overleg met Martijn en Ron van GG werd aangegeven dat de gemaakte afspraken gerespecteerd zouden worden. Einde verhaal zou je denken.

De teleurstelling was dan ook groot dat Jason Jones vanochtend per sms (?) liet weten dat hij toch niet zou vechten. Wij betreuren het dat een belangrijke partij op het gala op deze manier geen doorgang kan vinden en doen er momenteel alles aan om een waardige vervanger voor Deji Kalejaye (Angelo Gym) te regelen. Zodra wij daarover duidelijkheid hebben melden wij dat direct.

De matchmaking voor het gala in Amersfoort is verder nagenoeg ongewijzigd, maar wij vinden het belangrijk om deze afmelding te melden.
Het wordt zaterdag sowieso een mooi gala in sporthal De Zielhorst!

Joop Kasteel
Jaap Koopman
Andrew Houtveen
Milco Lambrecht

Justinian
07-11-2011, 19:25
Erg teleurstellend inderdaad! De promotor doet er inderdaad wel alles aan om een geschikte tegenstander voor Deji te vinden. Hopelijk vanavond meer duidelijkheid.

Kemal
07-11-2011, 19:30
Dat is inderdaad wel erg kortdag, het is te hopen dat ze op een hele korte termijn een goede tegenstander kunnen vinden.

justsomeone
07-11-2011, 19:33
erg jammer

The Bulldog
07-11-2011, 19:55
WTF??????? gewoon een KUTSTREEK!!!!

Rverm
07-11-2011, 21:14
Zonde...zoals underdog aangeeft : een kutstreek! Misschien Hans Stringer op mma regels? Meen me te herrineren dat Deji op K1 regels won van hem op ko + dat Stringer oorspronkelijk zou vechten in de Octagon in Almelo 2 weken terug. Dus hij zit wel in een gerichte wedstrijdtraining lijkt mij.

Kemal
07-11-2011, 21:17
Zonde...zoals underdog aangeeft : een kutstreek! Misschien Hans Stringer op mma regels? Meen me te herrineren dat Deji op K1 regels won van hem op ko + dat Stringer oorspronkelijk zou vechten in de Octagon in Almelo 2 weken terug. Dus hij zit wel in een gerichte wedstrijdtraining lijkt mij.

Dat zou en leuke matchup zijn!

Asura
07-11-2011, 21:31
Jammer dat ze hier dan mee weg komen. Komt het Nederlandse MMA niet ten goede.

Baske
07-11-2011, 21:49
Extreem vervelend dat hier de organisatie dan machteloos tegen staat... Ik hoop dat er nog iets gevonden kan worden!

R.D.N
07-11-2011, 22:07
pffffffff wat een teringzooi hee....baal hier echt van .

PinPoint
07-11-2011, 22:57
Dus een vechter laat weten niet te vechten? En wat zegt GG hiervan dan....daar waren toch afspraken mee gemaakt.

Belachelijke actie!

anthony kane
07-11-2011, 23:25
Wat erg zeg .... ppfff heb vaker bij Milco gevochten en alles is altijd tot in de puntjes geregeld vindt dit dan echt erg dat je zo wordt genaaid ...

Strange Cutbean
07-11-2011, 23:42
Ik weet niet of de 'Ringsregels' wel iets voor Hans zijn. Heb je daar geen rope-escapes, 30 seconde regels en zo?

rollermanskunk
08-11-2011, 00:38
Toeval bestaat niet...

Rverm
08-11-2011, 00:45
Ik weet niet of de 'Ringsregels' wel iets voor Hans zijn. Heb je daar geen rope-escapes, 30 seconde regels en zo?

Nee, er kan gewoon op mma-pro regels gevochten worden. Dus rondes van 5 minuten en geen grondlimiet.

MMAFAN-1122
08-11-2011, 08:18
Nee, er kan gewoon op mma-pro regels gevochten worden. Dus rondes van 5 minuten en geen grondlimiet.

Volgens mij vecht Hans in het het buitenland volgende week!!

topfighter
08-11-2011, 08:32
hrach van bob schreiber ???

Tony
08-11-2011, 09:02
Hracho zit op +/- 200 lbs en Jason is middleweight dacht ik (185lbs?)

R.D.N
08-11-2011, 18:11
als ik het allemaal zo hoor krijgt Deji toch wel een leuke tegenstander....

Richelieu
08-11-2011, 19:08
als ik het allemaal zo hoor krijgt Deji toch wel een leuke tegenstander....

Als het dezelfde naam is die ik heb vernomen word het nog erg interessant ;)

Rverm
08-11-2011, 20:14
Als het dezelfde naam is die ik heb vernomen word het nog erg interessant ;)

Ik heb ook wat vernomen, maar zou het toch wel fijn vinden als je hier wilt vertellen wat jij vernomen hebt...;)

Kemal
08-11-2011, 20:17
hahahah "Wil de echte invaller NU opstaan"... ;)

Petrosyan188
08-11-2011, 20:20
pff dat geheimzinnige gedoe hier af en toe... hou dan gewoon je mond en zeg niks. overigens waar hebben we het over... met alle respect een galatje in Amersfoort en dan moet daar nog geheimzinnig over gedaan worden :| het is niet dat we het hebben over iets echt belangrijks

Richelieu
08-11-2011, 20:20
Als de organisatie eruit is met de vechter, waarvan de naam ondertussen wel is rondgegaan bij menigeen zullen ze hier a.s.a.p. mee naar buiten komen, aangezien het gala over een aantal dagen gepland staat.

Rverm
08-11-2011, 21:30
pff dat geheimzinnige gedoe hier af en toe... hou dan gewoon je mond en zeg niks. overigens waar hebben we het over... met alle respect een galatje in Amersfoort en dan moet daar nog geheimzinnig over gedaan worden :| het is niet dat we het hebben over iets echt belangrijks

Soms heb je wel eens dat iets nog niet officieel is en nog niet volledig rond, dus dan kan iedereen er wel een hoop over vertellen maar dat schiet nog niet op. Buiten dat vergt ook zo'n "galaatje" in Amersfoort ook enorm veel voorbereiding en moet alles tot in de puntjes geregeld zijn anders gaat je goede naam eraan. Overigens is elke nu grote Nederlandse vechter begonnen bij Rings dus het is voor iedereen van belang dat alles goed geregeld is omdat het misschien een opstap kan zijn. Dus een "galaatje" zou ik het niet noemen.

761217186
08-11-2011, 21:38
Misschien Dion? Of vecht Dion zwaarder?

Bromios
08-11-2011, 22:22
Dion zit bij GG en aangezien het hier op fpa'tje pesten lijkt zal het wel niet.

el bastardo
08-11-2011, 22:36
Dion is zwaarder

Rverm
01-01-2012, 13:22
Heeft Jones eigenlijk nog gevochten op 10 dec, aangezien die daarvoor deze partij liet schieten? Of was het echt alleen maar "fpa pesten" aangezien Alistair daar zijn thuisbasis heeft?