PDA

View Full Version : Ben ik de enige die het jammer vindt wat Overeem heeft gedaan?



MarcelZ1
07-11-2011, 20:32
Ik lees alleen maar positieve reacties, ik had liever dat die hier ergens in Nederland ging trainen. Of bijvoorbeeld met Rashad Evans, Kings MMA of heel misschien zelfs Blackhouse. Xtreme Couture vind ik echt een saaie gym met allemaal saaie worstelaars. Ik begrijp dat Alistair dit nodig heeft maar toch vind ik het jammer dat hij niet meer in Nederland traint.

Kemal
07-11-2011, 20:45
Vind het ook zeker jammer, zeker omdat de combinatie met Martijn de Jong imo altijd goed was, de keuze die hij nu heeft gemaakt om bij couture te gaan trainen vind ik prima!

micha
07-11-2011, 20:55
nee je bent niet de enige.

Petrosyan188
07-11-2011, 20:59
lekker relevant... als alistair maar gaat knallen!!

Tony
07-11-2011, 21:29
Vind ik het 'leuk'? Nee

Vind ik het verstandig? Ja (denk dat je bij Couture in goede handen bent v.w.b. worstelen)

TheCarnage
07-11-2011, 21:31
Ik vind het alleen grappig dat nu al diezelfde mensen die Alistair al die jaren op die forum overdreven supporten nu overdreven anti Alistair zijn geworden.

Als je Alistair ziet in een interview zie je dat het een inteligente en welbespraakte gozer is die dus niet uit een ei komt, ik heb maar weinig vrienden in mijn leven waar ik langer als 10 jaar mee omga laat staan 12. Als je dus breekt met een vriend of management waar je zo lang mee bent geweest dan is er dus iets gebeurt dat echt niet oke is.

Ik ben er niet bij geweest en al die gasten die toen PRO Alistair waren en nu ANTI waren er ook niet bij geweest, dus die kunnen ook niet weten wat Alistair heeft doen besluiten weg te gaan bij GG. Ik vind het een beetje "slecht verliezers" gedrag om nu hier op het forum die gast die gewoon een klasse gozer is shine van zijn prestaties willen gaan afnemen omdat hij weg is bij hun kamp.

Maar dat is mijn mening.

Asura
07-11-2011, 21:34
Als hij dan toch naar Amerika vertrekt vind ik Couture een goede keuze. Als er iemand is die je kan leren om Brock's TD's te stoppen...

TOON
07-11-2011, 21:39
er zijn zoveel goede teams in de US om mee te trainen.....dus dan is het gewoon het belangrijkst hoe hij erin staat, hij geeft aan dat hij een goed gevoel had bij Couture en dan ben je al halverwege een goede voorbereiding

YoMarK
07-11-2011, 22:07
Ik vind het gezien de omstandigheden alleen maar goed nieuws!
WAR Alistair!

Fightfan
07-11-2011, 22:11
Toen vechters naar Golden Glory ovestapten zoals Saki, Holzken en anderen was er allemaal discussie dat het voor de toekomst van de vechter was etc.
Golden Glory heeft zoveel vechters van andere scholen overgenomen, ook Zimmerman, Arab, Leko etc. Waarom was het toen niet raar? De trainers die hen gemaakt hebben, hebben vele uren en jaren in hun vechters gestoken.
Het is gewoon een feit dat UFC een hoog niveau is en dat worstelen een belangrijk aspect is van het spelletje. Waarom dan krokkedillen tranen als Allister overstapt als dit beter voor hem is volgens hem?

Allister trainde vroeger ook bij Kops etc. etc.
Gun die gozer gewoon het beste en als jij hem echt als vechter waardeerde dan blijft dat gewoon.

The Bulldog
07-11-2011, 22:19
DUS DIT!!!
Toen vechters naar Golden Glory ovestapten zoals Saki, Holzken en anderen was er allemaal discussie dat het voor de toekomst van de vechter was etc.
Golden Glory heeft zoveel vechters van andere scholen overgenomen, ook Zimmerman, Arab, Leko etc. Waarom was het toen niet raar? De trainers die hen gemaakt hebben, hebben vele uren en jaren in hun vechters gestoken.
Het is gewoon een feit dat UFC een hoog niveau is en dat worstelen een belangrijk aspect is van het spelletje. Waarom dan krokkedillen tranen als Allister overstapt als dit beter voor hem is volgens hem?

Allister trainde vroeger ook bij Kops etc. etc.
Gun die gozer gewoon het beste en als jij hem echt als vechter waardeerde dan blijft dat gewoon.

de Stiep
07-11-2011, 22:33
Laat die gozer nou lekker. Hij heeft ik weet niet hoeveel mensen een leuke avond bezorgt in de ring en de kooi en " wij " weten kennelijk allemaal wat het beste zou zijn. Ik denk dat Ali redelijk volwassen is en dat mooi zelf mag, kan en zal uitmaken en al je echt fan bent, steunen en niet " IK zou", HOE kan die nou".

Gun die gozer gewoon het beste en als jij hem echt als vechter waardeerde dan blijft dat gewoon. (Daar sta ik volledig achter)

Asura
07-11-2011, 22:36
Mensen reageren als of Ali hier helemaal kapot gescholden word.

el bastardo
07-11-2011, 22:37
Het enige wat er bij Alistair nog enigszins aan ontbreekt is dat saaie worstelen. Zijn groundgame maak ik me geen zorgen over en staand hoef ik niet uit te leggen... Het enige waar ik hem problemen mee zie hebben in de UFC is gasten die hem naar de grond nemen en als een deken op hem blijven liggen of gaan pounden. Als hij dat leert verdedigen en hiermee kan omgaan is er niemand die hem gaat stoppen denk ik.
Verstandige keuze dus.

MadMike
07-11-2011, 22:38
Als hij dan toch naar Amerika vertrekt vind ik Couture een goede keuze. Als er iemand is die je kan leren om Brock's TD's te stoppen...


X 2

Als je ook naar de overige gevechten gaat kijken moet hij gewoon bij Couture gaan knokken. Hier gaat hij de basis leggen voor de overwinning tegen Cain!!

Danielos
07-11-2011, 22:38
Jammer? Nee, ik denk dat hij een goede keuze heeft gemaakt weg te gaan en dat zie je meteen ook in zijn laatste video.

steftheboxer
07-11-2011, 23:00
Er is misschien een gebrek aan goede HW bij Couture maar hij moet eerst tegen Brock een NCAA divison 1 kampioen en mocht hij dit winnen verwacht ik dat hij tegen Cain komt, de keuze voor Extreme Couture lijkt me een verstandige met de kennis die daar ligt.

Elke keer als ik AO in de verschillende delen van de docu ( welke echt wel verdomd goed in elkaar zit ) hoor praten komt hij als zeer welbespraakt en intelligent over en het lijkt me niet een jongen die deze beslissing over een nacht ijs heeft genomen.

ik zeg dus goede keuze en kijk zo enorm uit naar zijn debuut!

ChingChong
07-11-2011, 23:14
Ik denk niet dat zijn vechtstijl zo bijzonder veel zal veranderen.

Silat
07-11-2011, 23:33
X 2

Als je ook naar de overige gevechten gaat kijken moet hij gewoon bij Couture gaan knokken. Hier gaat hij de basis leggen voor de overwinning tegen Cain!!

Randy Couture is een living legend als het om worstelen gaat. Die man heeft 40 jaar ervaring. Brains mensen, brains...

Ik hoop alleen dat ie het geweld van Cain weerstaan, die ramt gewoon door..

rollermanskunk
08-11-2011, 00:45
Couture zal hem de komende tijd niet kunnen helpen die is de komende tijd druk bezig met de opnames van The Expendables 2 in Roemenië

Asura
08-11-2011, 01:52
Couture zal hem de komende tijd niet kunnen helpen die is de komende tijd druk bezig met de opnames van The Expendables 2 in Roemenië

Lekkere timing -.-

Dacht al dat Couture er niet bij zou zijn, Alistair zei ook niks over hem.

Mr 1 Leg
08-11-2011, 06:52
Vind het ook zeker jammer, zeker omdat de combinatie met Martijn de Jong imo altijd goed was, de keuze die hij nu heeft gemaakt om bij couture te gaan trainen vind ik prima!x2!!!

Biiyen
08-11-2011, 10:06
Voor Alistair is dit een stap vooruit. Couture is een goede gym, heeft goede vechters in huis en kan Alistair precies datgene leren wat hij nog moet leren. Ik zou ook niet inzien waarom het jammer zou zijn voor iemand op een forum? Wat schiet jij ermee mee op als Alistair in Amsterdam blijft trainen? Dat je hem mogelijk tegenkomt bij de AH ofzo? Dat kan nooit opwegen tegen de sportieve vooruitgang die Alistair nu kan gaan boeken.

superfreak
08-11-2011, 10:13
Op een gegeven moment moet je een keuze maken waar je wil trainen. Heb effe snel op de site van extreme couture gegeken. Kan zijn dat hij daar traint omdat daar verder geen andere UFC zwaargewichten (op randy na maar die vecht niet echt meer..) trainen en dat de mogenlijkheiden lekker open houdt tegen wie je kan komen te staan. Tijd zal leren of het verstandig is allemaal.

MMAFAN-1122
08-11-2011, 10:22
Is voor hem de beste keuze!

Mule-Kick
08-11-2011, 11:11
Denk wel goede keuze voor hem inderdaad, zeker met het oog op matches met mannen als Lesnar en Velasquez die erg sterk zijn op worstelgebied.

Strange Cutbean
08-11-2011, 12:53
Als je de laatste aflevering van The Reem ziet weet je gewoon dat dit beter voor hem. Er lopen daar bij Couture alleen al zoveel meer goede mannen rond als in heel Nederland. Dan komt er nog de beleving bij. Het compleet kunnen focussen op je partij(en). Alles daar in zo'n gym ademt topsport en dito begeleiding uit. Op een gemiddelde dag vindt je daar een Sefo, Belfort, Couture etc.

superfreak
08-11-2011, 13:34
Dan vind je daar Sefo, Belfort en Couture... Couture na zijn die andere twee nou niet bepaald ervaren worstelaars? Of ligt dat aan mij?

Couture is daarbij nogal met z'n filmcarriere bezig volgens mij.

Het is wat overeem zegt als de klik goed is dan moet hij daar lekker blijven. Voor de stand up heeft Overeem z'n eigen mensen en van Ron Frazier en Gil Martinez zal je ook geen gekke dingen leren. Met Brian Keck voor het pure worstelen en Neil Melanson voor het catch wresteling en grappeling kan hij ook nog leuke dingen leren.

rollermanskunk
08-11-2011, 13:36
Als je de laatste aflevering van The Reem ziet weet je gewoon dat dit beter voor hem. Er lopen daar bij Couture alleen al zoveel meer goede mannen rond als in heel Nederland. Dan komt er nog de beleving bij. Het compleet kunnen focussen op je partij(en). Alles daar in zo'n gym ademt topsport en dito begeleiding uit. Op een gemiddelde dag vindt je daar een Sefo, Belfort, Couture etc.

Mir traint er toch ook?

Harrie Nak
08-11-2011, 13:40
Zelfs Javier Guzman (http://www.xtremecouture.tv/FightTeam/XCMMAFightTeam.htm) traint er! :D

superfreak
08-11-2011, 16:12
Mir traint er toch ook?

Die heeft tegenwoordig volgens mij z'n eigen gym/trainingscomplex als ik me niet vergis. Hij zat daar wel ooit. Ook voor z'n voorbereiding op z'n tweede confrontatie met Brock nou we weten hoe dat afgelopen is haha.

El Bambino
08-11-2011, 16:37
Ik lees alleen maar positieve reacties, ik had liever dat die hier ergens in Nederland ging trainen. Of bijvoorbeeld met Rashad Evans, Kings MMA of heel misschien zelfs Blackhouse. Xtreme Couture vind ik echt een saaie gym met allemaal saaie worstelaars. Ik begrijp dat Alistair dit nodig heeft maar toch vind ik het jammer dat hij niet meer in Nederland traint.

Dat komt omdat jij enotioneel bent en een oranje bril draagt. Zet die bril af en kijk naar de feiten, Overeem moet met de beste worstelaars en vechters met ervaring gaan trainen op MMA gebied. Dat is dus in in Nederland maar in Amerika!!
Al was het in MARS of in de maan, zolang Overeem met de beste kan trainen!!

Strange Cutbean
08-11-2011, 18:26
Dan vind je daar Sefo, Belfort en Couture... Couture na zijn die andere twee nou niet bepaald ervaren worstelaars? Of ligt dat aan mij?

Couture is daarbij nogal met z'n filmcarriere bezig volgens mij.

Het is wat overeem zegt als de klik goed is dan moet hij daar lekker blijven. Voor de stand up heeft Overeem z'n eigen mensen en van Ron Frazier en Gil Martinez zal je ook geen gekke dingen leren. Met Brian Keck voor het pure worstelen en Neil Melanson voor het catch wresteling en grappeling kan hij ook nog leuke dingen leren.

Het gaat om het hele plaatje. Ik noemde er maar een paar maar er loopt daar zoveel meer MMA-ervaring rond op allerlei vlakken.

MarcelZ1
08-11-2011, 19:52
Sommige mensen doen hier alsof ik een hekel heb aan Overeem, Overeem is een van mijn favorieten dus dat is totale onzin. Ik vind het alleen jammer zoals ik al zei dat hij niet meer in Nerderland gaat trainen. Verder wens ik hem het beste toe en ik hoop ook dat deze move goed zal gaan uitpakken.

Mr 1 Leg
09-11-2011, 07:35
money talks !!!

FOCUS
09-11-2011, 09:31
kortom,


ja


je bent de enige :lol:

smike
09-11-2011, 16:55
Ik denk dat het een slimme zet is, maar we zullen het uiteraard gaan zien tegen Lesnar!