PDA

View Full Version : Amerikaanse soldaten tijdens het Offerfeest



Sadix
09-11-2011, 13:52
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LOMtuzK4LMs

beelden zeggen genoeg...

justsomeone
09-11-2011, 13:55
ziek. nekschot

Sadix
09-11-2011, 13:57
ik vind dit serieus een van de ziekste dingen die ik ooit heb gezien.

Hoe kan dit onder luid gelach plaats vinden? zijn dit de mensen die vrede moeten brengen in dat soort landen? wat gebeurt hier?

justsomeone
09-11-2011, 14:02
Ik heb sowieso een gruwelijke hekel aan elke vorm van dierenleed.
Dit is wel het toppunt.

Sadix
09-11-2011, 14:10
wtf man, hoe meer ik er over na denk hoe bozer ik wordt. waarom is er niemand die zegt dat dit niet kan en dieknuppel afpakt of dat dier op zijn minst een kogel door de hoofd schiet zodat het niet met een verbrijzelde schedel langzaam sterft :(

Facade
09-11-2011, 14:19
Hoe kan dit onder luid gelach plaats vinden? zijn dit de mensen die vrede moeten brengen in dat soort landen? wat gebeurt hier?

Ja de mens is een gek beestje en in dit geval zijn de mensen die dat schaap mishandelen waarschijnlijk niet veel slimmer dan het lijdend voorwerp. Dat gezegd hebbende, voordat we elkaar weer om de oren gaan slaan met de vreselijke Amerikaanse gruwelen: dit zegt niks over de Amerikaanse soldaat in het algemeen. Dit zijn een aantal bijzonder gestoorde mensen waar de hele maatschappij maar weer mooi klaar mee is.

A-team
09-11-2011, 14:19
Ik kijk het niet eens!

Fyodor
09-11-2011, 14:22
ik vind dit serieus een van de ziekste dingen die ik ooit heb gezien.

Hoe kan dit onder luid gelach plaats vinden? zijn dit de mensen die vrede moeten brengen in dat soort landen? wat gebeurt hier?

Behoorlijk ziek ja, voor de lol een schaap doodknuppelen (al heb ik wel veel ergere dingen op internet gezien)

Waarom type je trouwens die een-na-laatste zin...? Dat doet er toch niet toe?

Kemal
09-11-2011, 14:26
ziek!

Sadix
09-11-2011, 14:29
Behoorlijk ziek ja, voor de lol een schaap doodknuppelen (al heb ik wel veel ergere dingen op internet gezien)

Waarom type je trouwens die een-na-laatste zin...? Dat doet er toch niet toe?

dat doet er zeer zeker wel toe vind ik. Hun zijn daar om volgens hun eigen zeggen vrede te brengen, hoe kan je vrede brengen als je zo ziek in je hoofd bent?

ARMENIA
09-11-2011, 14:33
fucking erg mann dit..

Mauro
09-11-2011, 14:38
Ik kijk het niet eens!
X 2
Lijkt me beter.

Fyodor
09-11-2011, 14:42
dat doet er zeer zeker wel toe vind ik. Hun zijn daar om volgens hun eigen zeggen vrede te brengen, hoe kan je vrede brengen als je zo ziek in je hoofd bent?

Zoals Facade al zei, lang niet elke soldaat zal een schaap doodknuppelen. Het is behoorlijk misselijkmakend, maar het is een dier en geen mens.
Ik praat hun daden niet goed, maar we hebben het wel over soldaten uit het leger en met alleen maar brave koorknaapjes win je geen oorlog.

ashi76
09-11-2011, 15:52
Tja... er gebeuren wel ergere dingen.
Schaap is op de verkeerde tijd op de verkeerde plek.

smike
09-11-2011, 16:49
wtf man, hoe meer ik er over na denk hoe bozer ik wordt. waarom is er niemand die zegt dat dit niet kan en dieknuppel afpakt of dat dier op zijn minst een kogel door de hoofd schiet zodat het niet met een verbrijzelde schedel langzaam sterft :(

x2 broeder.
Dieren zijn meestal weerloos, ik flip als ik daar iets mee zie gebeuren.

wrestler_nl
09-11-2011, 17:30
WTF echt ziek dit!!!!

Mister T.
09-11-2011, 18:11
na 5 sec filmpje al afgezet hoef dat niet te zien.

Marchant
09-11-2011, 18:18
Zoals Facade al zei, lang niet elke soldaat zal een schaap doodknuppelen. Het is behoorlijk misselijkmakend, maar het is een dier en geen mens.
Ik praat hun daden niet goed, maar we hebben het wel over soldaten uit het leger en met alleen maar brave koorknaapjes win je geen oorlog.

Wat heeft dat er mee te maken? dus omdat je soldaat bent ben mag je de mongool uithangen en hoef je geen respect meer te hebben voor levende wezens? . Bullshit dit zijn eerste klas sadisten, en dit heeft zeker niets meet een goede militair zijn te maken.
helaas zijn dit geen uitzonderingen en zitten er een hoop imbecielen in het Amerikaanse leger.
En hoop dat deze gast op een bermbom mag rijden.

Facade
09-11-2011, 18:31
Wat heeft dat er mee te maken? dus omdat je soldaat bent ben mag je de mongool uithangen en hoef je geen respect meer te hebben voor levende wezens? . Bullshit dit zijn eerste klas sadisten, en dit heeft zeker niets meet een goede militair zijn te maken.
helaas zijn dit geen uitzonderingen en zitten er een hoop imbecielen in het Amerikaanse leger.
En hoop dat deze gast op een bermbom mag rijden.

Op basis waarvan beweer jij dat dit geen uitzonderingen zijn?

The Company
09-11-2011, 18:58
Op basis waarvan beweer jij dat dit geen uitzonderingen zijn?

Volgens mij heeft hij zelf in het leger gezeten.

Facade
09-11-2011, 19:10
Dat weet ik en daar heb ik zeker respect voor, maar dat is geen onderbouwing. Dit is puur sadisme zoals ie zelf aangeeft, niet bepaald kattenkwaad. Maar goed ik wacht het antwoord af.

Ik heb persoonlijk weinig met de oorlogen in Afghanistan en Irak zelf, maar ik oordeel niet gauw over de mensen die em voor ons uit moeten vechten en dan maakt het echt niet uit uit welk land ze komen. Vooruitlopend op het antwoord van Marchant heb ik er grote moeite mee om aan te nemen dat een aanzienlijk deel van het Amerikaanse leger bestaat uit sadisten.

Fyodor
09-11-2011, 19:11
dus omdat je soldaat bent ben mag je de mongool uithangen en hoef je geen respect meer te hebben voor levende wezens?

Dat zeg ik niet.

Als het om dierenleed gaat dan vliegen de doodsverwensingen voor de dader je gelijk om de oren. Een beetje nuance kan geen kwaad lijkt me.

Elke dag worden er tig dieren geslacht, al dan niet voor vleesconsumptie en dat gaat echt niet altijd op een 'fijne' manier. Zo was mijn zus vorig jaar bij een bruiloft in Afrika, waarbij een geit geslacht werd. In Nederland doe je dat met een scherp mes, daar gebeurde het met een bot en roestig mes. Oftewel, het geitje heeft behoorlijk geleden voordat hij doodgebloed was. Maar niemand die zich er daar druk om maakt (totaal andere cultuur/traditie).

Pansier
09-11-2011, 19:23
Ziek dit.... Zet het er ff bij man! Dit is veel erger dan die dingen die nu in het off-topic staan!

Sadix ik vind het wel raar dat je dit nu gaat generaliseren. Je wordt zelf naar alle waarschijnlijkheid ook gegeneraliseerd...

Italian*Berlusconi*
09-11-2011, 19:38
Marchant weet wel waar die over praat aangezien hij zelf uitgezonden is geweest met o.a. amerikanen volgens mij... verder was dit een totaal andere discussie geweest als dit schreeuwende "berg moslims' waren geweest, dan was het ineens een groot probleem voor de mensen die hier nu "zacht" op reageren.. maar goed dat is weer een andere discussie.. Verder ben ik het met Marchant eensch... die gast mag van mij zo een bermbom oprijden..

Sadix
09-11-2011, 19:41
Ziek dit.... Zet het er ff bij man! Dit is veel erger dan die dingen die nu in het off-topic staan!

Sadix ik vind het wel raar dat je dit nu gaat generaliseren. Je wordt zelf naar alle waarschijnlijkheid ook gegeneraliseerd...

en in welk stuk generaliseer ik? niet zo snel op je pikkie getrapt zijn.

Wiebe
09-11-2011, 20:46
Blehh ziek filmpje net zoals onverdoofd slachten.

Pansier
09-11-2011, 20:57
en in welk stuk generaliseer ik? niet zo snel op je pikkie getrapt zijn.

Je zegt eerst: Amerikaanse soldaten tijdens het Offerfeest
Vervolgens laat je een filmpje zien waarop Amerikaanse soldaten op brute wijze een dier vermoorden.
Waarop je concludeert: beelden zeggen genoeg...

Wil je nu zeggen dat dit geen generalisatie is?

Fyodor
09-11-2011, 20:58
verder was dit een totaal andere discussie geweest als dit schreeuwende "berg moslims' waren geweest, dan was het ineens een groot probleem voor de mensen die hier nu "zacht" op reageren.. maar goed dat is weer een andere discussie..

Ook dan zie ik het probleem niet hoor. Je kan hier zo tig YouTube filmpjes neerzetten van islamieten die een geit slachten, al dan niet onder gelach. Ik word er niet warm of koud van.



Verder ben ik het met Marchant eensch... die gast mag van mij zo een bermbom oprijden..En een doodswens voor dit, serieus....?

Marchant
09-11-2011, 20:58
Op basis waarvan beweer jij dat dit geen uitzonderingen zijn?

Idd heb ik meerdere dingen mee gemaakt met Amerikaanse militairen oa in Irak, ik kan nu al zo veel voorbeelden geven (wat ik niet ga doen) waardoor dit helaas voor mij persoonlijk meer regelmaat is ipv een uitzondering.
Ik heb idd in Irak veel met amerikanen moeten werken en hoe raar en slecht het ook klinkt, toen ik terug kwam uit Irak had ik een hekel aan Amerikanen. en dit terwijl ik toch pro Amerikaans ben opgevoed( denk bijna iedereen) in een west Europa.
Dit is puur gekomen door de acties , handelingen die zij deden naar de lokale bevolking.
Wij als Nederlandse militairen werden door hun(amerikanen) als familie behandeld omdat ze ons nodig hadden, maar de lokale Irakse bevolking werd als stront en soms nog minder behandeld en dan heb ik het niet over gevangenen of misdadigers maar gewone mensen die slachtoffer waren van een oorlog.
Gelukkig is dit gevoel na terugkomst weer weg gezakt(naar een paar maanden) en ik weet dat niet alle amerikanen het zelfde zijn en dat er natuurlijk ook heel veel normale amerikanen zijn.
Maar dit soort filmpjes brengt toch weer een naar gevoel naar boven.

@ Facade
dat jij er moeite mee hebt dat siert jou, dat betekent dat jij van de goedheid uit gaat van mensen,natuurlijk kan iki niet spreken over het hele Amerikaanse leger maar van het gedeelte waar ik mee heb moeten werken waren een boel het wel, en heb daar ook met Engelsen,Italianen, Zuid Koreanen en dat was wel normaal.

@ Fyodor

Waarom genuanceerd zijn naar deze gasten? (Jou voorbeeld volgend:)
Er rijden honderden (normale )mensen op Bern bommen waarom deze gasten niet?.
Maar serieus gast ga je dit soort bullshit nu echt vergelijken met het slachten van een geit met een roestig mes?
Hadden die afrikanen een scherp mes en dachten zij laten we voor de gein het botte roestige mes gebruiken?
en je vergelijking met cultuur /traditie slaat helemaal de plak mis!!!!
Of wordt er volgens jou altijd op die dag in Amerika een dier lachend dood geknuppeld? is dat de Amerikaanse cultuur??

Pansier
09-11-2011, 21:02
Idd heb ik meerdere dingen mee gemaakt met Amerikaanse militairen oa in Irak, ik kan nu al zo veel voorbeelden geven (wat ik niet ga doen) waardoor dit helaas voor mij persoonlijk meer regelmaat is ipv een uitzondering.
Ik heb idd in Irak veel met amerikanen moeten werken en hoe raar en slecht het ook klinkt, toen ik terug kwam uit Irak had ik een hekel aan Amerikanen. en dit terwijl ik toch pro Amerikaans ben opgevoed( denk bijna iedereen) in een west Europa.
Dit is puur gekomen door de acties , handelingen die zij deden naar de lokale bevolking.
Wij als Nedelandse militairen werden door hun(amerikanen) als familie behandeld omdat ze ons nodig hadden, maar de lokale Irakse bevolking werd als stront en soms nog minder behandeld en dan heb ik het niet over gevangenen of misdadigers maar gewone mensen die slachtoffer waren van een oorlog.
Gelukkig is dit gevoel na terugkomst weer weg gezakt(naar een paar maanden) en ik weet dat niet alle amerikanen het zelfde zijn en dat er natuurlijk ook heel veel normale amerikanen zijn.
Maar dit soort filmpjes brengt toch weer een naar gevoel naar boven.
@ Facade
dat jij er moeite mee hebt dat siert jou, dat betekent dat jij van de goedheid uit gaat van mensen,natuurlijk kan iki niet spreken over het hele Amerikaanse leger maar van het gedeelte waar ik mee heb moeten werken waren een boel het wel, en heb daar ook met Engelsen,Italianen, Zuid Koreanen en dat was wel normaal.

@ Fyodor

Waarom genuanceerd zijn naar deze gasten? (Jou voorbeeld volgend:)
Er rijden honderden (normale )mensen op Bern bommen waarom deze gasten niet?.
Maar serieus gast ga je dit soort bullshit nu echt vergelijken met het slachten van een geit met een roestig mes?
Hadden die afrikanen een scherp mes en dachten zij laten we voor de gein het botte roestige mes gebruiken?
en je vergelijking met cultuur /traditie slaat helemaal de plak mis!!!!
Of wordt er volgens jou altijd op die dag in Amerika een dier lachend dood geknuppeld? is dat de Amerikaanse cultuur??

Denk niet dat alle Amerikanen hetzelfde zijn... Tijdens de Vietnam oorlog hadden burgers ook niet door wat er gebeurde in de ''echte oorlog''.... Het is waarschijnlijk hetzelfde verhaal in het heden.

Fyodor
09-11-2011, 21:06
@ Fyodor

Waarom genuanceerd zijn naar deze gasten? (Jou voorbeeld volgend:)
Er rijden honderden (normale )mensen op Bern bommen waarom deze gasten niet?.
Maar serieus gast ga je dit soort bullshit nu echt vergelijken met het slachten van een geit met een roestig mes?
Hadden die afrikanen een scherp mes en dachten zij laten we voor de gein het botte roestige mes gebruiken?
en je vergelijking met cultuur /traditie slaat helemaal de plak mis!!!!
Of wordt er volgens jou altijd op die dag in Amerika een dier lachend dood geknuppeld? is dat de Amerikaanse cultuur??

Ik gaf dat voorbeeld alleen maar om het een beetje in het perspectief te plaatsen. Wereldwijd worden zeer veel dieren geslacht, vaak onverdoofd dus wordt er ook pijn geleden. Hier gebeurt het met een knuppel en op sadistische wijze, maar wel met dezelfde uitkomst (pijnlijke dood). Dat is waarom ik aangeef een beetje genuanceerd te zijn. Of de 'daders' in het filmpje nou Amerikanen, Afrikanen, Islamieten of whatever zijn dat maakt mij verder niets uit.

Richelieu
09-11-2011, 21:13
Heel herkenbaar Marchant! ;)

Facade
09-11-2011, 21:14
@ Marchant
Dankje voor je antwoord. Ik ga inderdaad uit van mensen die normaal opgevoed zijn. In de VS wordt dit in de normale maatschappij niet geaccepteerd, dus waarom zou dit in het leger fundamenteel anders zijn? Dat is een van de kanttekeningen die ik in m'n achterhoofd heb bij dit soort conclusies. Ik begrijp echter wel heel goed dat jij zo over het Amerikaanse leger denkt als jij zo veelvuldig op een dergelijke manier met die mensen in aanraking komt.

Aan de andere kant denk ik los van jouw ervaringen wel eens dat wij Europeanen vaak denken dat we alles beter weten dan de VS over vrijwel elk denkbaar onderwerp, maar vaak niet bereid zijn onze nek uit te steken waar de VS dit vaak wel doet. Als het dan misgaat, komt de EU in een keer uit de leunstoel met het vingertje te wijzen op allerlei rechten. Dat vind ik altijd te makkelijk.

Ik denk daarnaast dat dit filmpje op youtube is geplaatst met een bepaald motief en ik kan dit dus ook niet van elkaar scheiden. Je wordt in feite aan alle kanten gemanipuleerd. Beide kanten laten elkaars gruwelen zien om maar te laten zien hoe verschrikkelijk 'de vijand' wel niet is. Het is een moderne variant van propaganda waar ik weiger in mee te gaan. Het is juist door die gekleurde berichtgeving en informatieverstrekking dat ik eigenlijk elk incident op zichzelf beoordeel en niet de groepen waar dezen of genen bij horen.

Marchant
09-11-2011, 21:17
Denk niet dat alle Amerikanen hetzelfde zijn... Tijdens de Vietnam oorlog hadden burgers ook niet door wat er gebeurde in de ''echte oorlog''.... Het is waarschijnlijk hetzelfde verhaal in het heden.

Dat klopt niet alle Amerikanen zijn het zelfde, geld trouwens ook voor Marokkanen maar dat is een andere discussie ;)

En dat zeg ik ook !
alleen gun ik deze gasten het zelfde lot als dit beest
wat zij voor de lol, en niet uit geloof of traditie of zelfs uit honger hebben doodgeslagen.
En dan zullen sommige het niet met me eens zijn maar dat interesseert me geen reet, dit meen ik serieus
als deze gast voor me in de fik vliegt zal ik hem niet eens uit pissen.

En ik ben geen vegetariër, eet graag een stuk vlees en heb ook geen moeite met een lam/schaap of wat dan ook te slachten voor consumptie .
maar puur uit verveling/lol ja daar heb ik problemen mee

Italian*Berlusconi*
09-11-2011, 21:29
En een doodswens voor dit, serieus....?

yepz serieus.. als mensen al zo met dieren omgaan zijn dat 9 van de 10 keer sadisten die ook zo met mensen om zullen gaan...

Marchant
09-11-2011, 21:32
@ fyodor
Het maakt voor mij ook geen verschil wat voor nationaliteit deze gasten hebben .De verwensing blijft het zelfde.

@ Richelieu
Thanks !

@facade

Natuurlijk is het propaganda wat is geen propaganda......
Maar dit is niet iets wat hier in het westen de aandacht krijgt dit zie je niet op het acht uur journaal bijvoorbeeld daar zie je belangrijk nieuws zoals Frans Bauer die zijn 100.000 fan een bak koffie inschenkt.
Maar serieus natuurlijk is het propaganda maar het laat ook een beeld zien wat wij hier anders niet te zien krijgen.
Ik heb mensen gesproken in Irak (Irakezen) die dachten dat zij de eerste golf oorlog hadden gewonnen!!!
Dat hebben zij geleerd op school , stond in de kranten schoolboeken werd getoond op de tv en alles!!
Toen zei ik dat dat niet zo was dat het westen deze had gewonnen,
ik had er geen antwoord op om hem te overtuigen hoe ik dat wist.........
Ik weet dit van de westerse kranten en tv.
Ik bedoel wat weet je nu echt zonder dat je het zelf meemaakt?

Pansier
09-11-2011, 21:42
Dat klopt niet alle Amerikanen zijn het zelfde, geld trouwens ook voor Marokkanen maar dat is een andere discussie ;)

En dat zeg ik ook !
alleen gun ik deze gasten het zelfde lot als dit beest
wat zij voor de lol, en niet uit geloof of traditie of zelfs uit honger hebben doodgeslagen.
En dan zullen sommige het niet met me eens zijn maar dat interesseert me geen reet, dit meen ik serieus
als deze gast voor me in de fik vliegt zal ik hem niet eens uit pissen.

En ik ben geen vegetariër, eet graag een stuk vlees en heb ook geen moeite met een lam/schaap of wat dan ook te slachten voor consumptie .
maar puur uit verveling/lol ja daar heb ik problemen mee

Wat leestekens wel niet kunnen doen :lol:

Ik las in de eerste instantie: ''Dat klopt niet. Alle Amerikanen zijn het zelfde, geld trouwens ook voor Marokkanen maar dat is een andere discussie ;)
''

Facade
09-11-2011, 21:45
Dat is een interessante stelling inderdaad. Wat je weet en wat je perceptie van de werkelijkheid is, wordt gekleurd door de informatie die je binnenkrijgt.

Waar het mij echter omgaat is dat de emoties altijd heel erg hoog oplopen bij dit soort dingen. Ik zie hier een gevaar in omdat de waarheid en de nuance dan vaak de eerste slachtoffers zijn. Ik verbaas me altijd erg over de haat die bij de bespreking van dit soort dingen zit. ik begrijp dat het in dit geval vooral gericht is tegen deze personen op beeld en daar kan ik nog wel mee leven, maar om nou direct het hele Amerikaanse leger te veroordelen ging me wat te ver. Gelukkig ging het ook niet echt die kant op, maar ik wilde toch even wat preventief tegengas geven.

Marchant
09-11-2011, 21:46
Wat leestekens wel niet kunnen doen :lol:

Ik las in de eerste instantie: ''Dat klopt niet. Alle Amerikanen zijn het zelfde, geld trouwens ook voor Marokkanen maar dat is een andere discussie ;)
''

haha:lol:
idd iets teveel vanuit mijn hart gesproken ipv uit mijn hoofd ,
dan wil je wel eens je Nederlandse les vergeten. ;)

Marchant
09-11-2011, 21:57
Dat is een interessante stelling inderdaad. Wat je weet en wat je perceptie van de werkelijkheid is, wordt gekleurd door de informatie die je binnenkrijgt.

Waar het mij echter omgaat is dat de emoties altijd heel erg hoog oplopen bij dit soort dingen. Ik zie hier een gevaar in omdat de waarheid en de nuance dan vaak de eerste slachtoffers zijn. Ik verbaas me altijd erg over de haat die bij de bespreking van dit soort dingen zit. ik begrijp dat het in dit geval vooral gericht is tegen deze personen op beeld en daar kan ik nog wel mee leven, maar om nou direct het hele Amerikaanse leger te veroordelen ging me wat te ver. Gelukkig ging het ook niet echt die kant op, maar ik wilde toch even wat preventief tegengas geven.

Dat klopt !
Ook niet alle Duitsers waren slecht in 40/45, maar wat heeft het een tijd gekost voor de Europeanen om dat in te zien,
en sommige zien het nog steeds niet

ARMENIA
10-11-2011, 00:14
nou nou.. onverdoofd slachten kun je niet vergelijken met dit.. daar slachten ze met een doel.. ze moeten namelijk eten.. zij staan onder ons in de voedselketen...

maar wat in het filmpje gebeurd: dat is gewoon een dier vermoorden voor je plezier.. dat is heeeeelllllllll wat anders!

resultaat is misschien wel zelfde, maar motief niet.

als jij iemand vermoord: maar die persoon wou jou eerst vermoorden.. krijg je 4 jaar ofzo
als jij iemand vermoord omdat je daar geil van werdt, nou dan krijg je 15 jaar plus levenslange tbs..

resultaat is echter zelfde, maar motief niet.. dit maakt een wereld van verschil.

justsomeone
10-11-2011, 00:48
Altijd leuk die threads waarin Marchant actief is.
Waren er maar meer Marchants.

Fyodor
10-11-2011, 10:32
nou nou.. onverdoofd slachten kun je niet vergelijken met dit.. daar slachten ze met een doel.. ze moeten namelijk eten.. zij staan onder ons in de voedselketen...

maar wat in het filmpje gebeurd: dat is gewoon een dier vermoorden voor je plezier.. dat is heeeeelllllllll wat anders!

resultaat is misschien wel zelfde, maar motief niet.

als jij iemand vermoord: maar die persoon wou jou eerst vermoorden.. krijg je 4 jaar ofzo
als jij iemand vermoord omdat je daar geil van werdt, nou dan krijg je 15 jaar plus levenslange tbs..

resultaat is echter zelfde, maar motief niet.. dit maakt een wereld van verschil.

Volgens mij valt uit het filmpje niet af te leiden of ze hem wel of niet gaan opeten....?

Peter0711
10-11-2011, 13:33
"Amerikaanse soldaten tijdens een offerfeest.." Vreemd.??!

Nu lijkt het wel alsof iedereen over 1 kam geschoren wordt,en als er een filmpje geplaatst word over terroristen is het metteen "niet iedere moslim is een terrorist" Maar nu een hele natie over 1 kam scheren mag wel? Beetje krom als je het mij vraagt.

;)

Pansier
10-11-2011, 13:41
"Amerikaanse soldaten tijdens een offerfeest.." Vreemd.??!

Nu lijkt het wel alsof iedereen over 1 kam geschoren wordt,en als er een filmpje geplaatst word over terroristen is het metteen "niet iedere moslim is een terrorist" Maar nu een hele natie over 1 kam scheren mag wel? Beetje krom als je het mij vraagt.

;)

Precies wat ik zeg... Alleen ik ben dan volgens sadix ''te snel op mijn pikkie getrapt'' ...

cholitzu
10-11-2011, 13:42
This video has been removed because its content violated YouTube's Terms of Service (http://www.youtube.com/t/community_guidelines#tips).
Sorry about that.

Sadix
10-11-2011, 14:25
wat had ik dan moeten schrijven? hoe had ik dit filmpje moeten beschrijven?

een stel gekken die een schaap in elkaar rammen?

Ik heb niets verdraaid, ik heb niets anders gedaan als dat de realiteit was. Dit zijn idd een stel amerikaanse soldaten, die tijdens het offerfeest een schaap dood slaan.

Hoe had ik het anders moeten formuleren?

Pansier
10-11-2011, 16:13
wat had ik dan moeten schrijven? hoe had ik dit filmpje moeten beschrijven?

een stel gekken die een schaap in elkaar rammen?

Ik heb niets verdraaid, ik heb niets anders gedaan als dat de realiteit was. Dit zijn idd een stel amerikaanse soldaten, die tijdens het offerfeest een schaap dood slaan.

Hoe had ik het anders moeten formuleren?

Je legt de nadruk op ''Amerikaanse soldaten''... Vervang het door koerden en je zal het snappen ;)

Marchant
10-11-2011, 16:37
Wat een bullshit.........
Het gaat er toch om dat dit Amerikaanse soldaten zijn of niet.
Waarom zou je dit anders moeten schrijven.
misschien Poolse padvinders tijdens sinterklaas......

weer een beetje de discussie zoeken dit ..... Jammer
En als dit Koerdische soldaten waren had Sadik ook deze tekst gewoon overgenomen en dat ook vermeld dat weet ik zeker!!

Pansier
10-11-2011, 16:56
Wat een bullshit.........
Het gaat er toch om dat dit Amerikaanse soldaten zijn of niet.
Waarom zou je dit anders moeten schrijven.
misschien Poolse padvinders tijdens sinterklaas......

weer een beetje de discussie zoeken dit ..... Jammer
En als dit Koerdische soldaten waren had Sadik ook deze tekst gewoon overgenomen en dat ook vermeld dat weet ik zeker!!

Daar ken ik hem niet goed genoeg voor, maar het kwam wel een beetje als propaganda over....

Sadix
10-11-2011, 17:51
Je legt de nadruk op ''Amerikaanse soldaten''... Vervang het door koerden en je zal het snappen ;)

http://31chan.org/tv/src/130720489528.jpg

Pansier
10-11-2011, 20:26
http://31chan.org/tv/src/130720489528.jpg

Facepalm, omdat je het niet eerder snapte...

Italian*Berlusconi*
10-11-2011, 20:32
hahaha lol @ pansier met zijn betogen...

ChingChong
10-11-2011, 20:36
Zijn er nog beelden?

Marchant
10-11-2011, 21:12
Facepalm, omdat je het niet eerder snapte...
http://media.giantbomb.com/uploads/6/60171/1810656-implied_facepalm_implied_facepalm_demotivational_p oster_1259858393_super.jpg

Kemal
10-11-2011, 21:22
Facepalm, omdat je het niet eerder snapte...

http://www.thoreg.org/log/wp-content/uploads/2011/02/Five-Mullah-Facepalm3.jpg

Leventdepevent
10-11-2011, 22:45
http://images.cheezburger.com/completestore/2010/1/16/129081436551900536.jpg

breahule
10-11-2011, 23:06
Zijn er nog beelden?

http://www.izlesene.com/video/abd-askerinin-kurban-eglencesi!/5008239

Italian*Berlusconi*
10-11-2011, 23:41
http://media.giantbomb.com/uploads/6/60171/1810656-implied_facepalm_implied_facepalm_demotivational_p oster_1259858393_super.jpg

Vette David Lynch film trouwens deze screenshot!!! David Lynch rulez!!!!! sry voor de offtopic remark.. ;)