PDA

View Full Version : Volgende Tegenstander Voor Mark Hunt



wrestler_nl
09-11-2011, 15:03
Als jij de matchmaker was in de UFC wie zou je tegenover Mark Hunt zetten voor z'n volgende gevecht?Mark Hunt is 2-1 in de UFC en heeft van Tuchscherer en Rothwell gewonnen. In laatste twee partijen heeft hij verbeterde grappling laten zien en hij had Rothwell zelfs in een armbar :cool2:.
Ik zou hem het liefst tegen Struve of Schaub willen zien. Ik denk dat beide partijen voor vuurwerk kan zorgen.

Petrosyan188
09-11-2011, 15:12
als ik matchmaker was had ik 'm eruit gekickt.. is toch geen toegevoegde waarde meer, kun je tijd als matchmaker beter besteden aan een jong nieuw gezicht, dan deze mark hunt die alleen nog maar komt om te cashen en waar niemand meer op wacht. overigens doet die het nog netjes maar laten we niet overdrijven.. als ik de naam shane carwin in de poll zie tussenstaan.

wrestler_nl
09-11-2011, 15:16
als ik matchmaker was had ik 'm eruit gekickt.. is toch geen toegevoegde waarde meer, kun je tijd als matchmaker beter besteden aan een jong nieuw gezicht, dan deze mark hunt die alleen nog maar komt om te cashen en waar niemand meer op wacht. overigens doet die het nog netjes maar laten we niet overdrijven.. als ik de naam shane carwin in de poll zie tussenstaan.

Mark Hunt komt zeker niet om te cashen. Hij had makkelijk betaald kunnen krijgen van de UFC zonder te vechten maar hij besloot zelf om te vechten voor zijn geld.

http://www.youtube.com/watch?v=Rny2Kugt8tM

check 1:25

Kemal
09-11-2011, 15:25
Schaub

lopez86
09-11-2011, 15:28
Struve vanwege meer uitstel van executie (voor Struve).

Bromios
09-11-2011, 15:36
Hij moet stoppen. Heeft al genoeg klappen gehad in zijn leven.

Tony
09-11-2011, 15:42
Hunt zou ik zelf (qua stijl) graag tegen Kongo of Carwin zien....

Maar een partijtje tegen Schaub of Browne zou realistischer zijn.

Van mij mag Hunt nog wel even doorgaan. Hij heeft laten zien dat ie proactief bezig is (verbeterde grappling en een beter/slanker fysiek)

Soulbringer320
09-11-2011, 15:53
Schaub vecht alleen maar tegen de "oudere" generatie.

basblue
09-11-2011, 16:52
Van mij mag Hunt nog wel even doorgaan. Hij heeft laten zien dat ie proactief bezig is (verbeterde grappling en een beter/slanker fysiek)

X10. Hunt heeft een geweldige pot neergezet zijn laatste partij. En op de grond een enorme groei doorgemaakt. Een partij tegen Kongo, Struve of Schaub is prima!

Mule-Kick
09-11-2011, 16:59
Ik ga ook voor Browne of Shaub en eventueel Kongo. Iedereen weet dat Hunt geen titelrun meer zal maken en redelijk 1 dimensionaal is maar hierdoor kun je met slimme matchmaking wel voor spectaculaire partijen zorgen door hem te matchen met iemand die met hem blijft staan. Zo kan hij toch een mooie main card vuller worden.

The Company
09-11-2011, 17:16
In ieder geval niet tegen Struve. Of Struve word weer KO geslagen of hij subbed Hunt wat eigenlijk helemaal niks voorstelt. Beide scenario's zijn kut omdat ik ze liever allebei zie winnen.

Hopelijk matchen ze hem tegen Schaub of Brown en slaat hij een van hun KO.

Briant
09-11-2011, 18:02
Ik vind dat je niet vechters moet gaan ontslaan als ze niet meer voor de titel in aanmerking komen. Als een vechter nog voor spectakel zorgt, en in elke partij nog in ieder geval goede kans maakt te winnen, dan is dat reden genoeg om te blijven. We willen toch niet alleen maar GSPs op de kaart hebben staan?

BvdB
09-11-2011, 18:08
Pat Barry!

wrestler_nl
09-11-2011, 18:11
Pat Barry!

Lijkt me een hele vette match up maar ik denk dat het nog niet gaat gebeuren omdat Hunt z'n laatste 2 partijen heeft gewonnen en Barry z'n laatste 2 partijen verloren.

Sadix
09-11-2011, 18:43
dat klopt wrestler maar Pat stond wel veel hoger aangeschreven dus het zou opzich wel kunnen.

carlo1
09-11-2011, 19:18
Pat Barry!

zou pat barry liever tegen matt mitrione zien

wrestler_nl
10-11-2011, 01:07
dat klopt wrestler maar Pat stond wel veel hoger aangeschreven dus het zou opzich wel kunnen.

Het zou wel kunnen idd alles kan loool