PDA

View Full Version : AFAV TRUE GLADIATORS



Ervani
10-11-2011, 11:13
Het is de laatste tijd stil rondom AFAV en dat heeft verschillende redenen. Met de opzet die wij de afgelopen periode hebben gebruikt vinden wij niet meer de motivatie en de energie om door te gaan. Dat zegt niet dat wij de stekker er uit trekken. Nee sterker nog wij zijn op de achtergrond met iets totaal nieuws bezit. Details kunnen wij nog niet vrijgeven maar wij verwachten begin 2012 met de eerste plannen naar buiten te treden.

http://img543.imageshack.us/img543/9097/afavlogonew.jpg

Voor het nieuwe concept waar wij me bezig zijn zoeken wij wel alvast mensen (vechters) die de uitdaging aan durven te nemen. Let wel het gaat een ding voor echte kerels worden. Wij vragen straks 100% toewijding aan het project maar bieden daar tegenover echt een unieke ervaring waarbij voor de deelnemers deuren open zullen gaan die anders gesloten zouden blijven. Dit schrijvende besef ik mijzelf dat wij de laat hoog leggen... in de ogen van sommige misschien te hoog. Maar dat is wel de uitdaging die wij bij AFAV nodig hebben om verder te gaan.

Dus ben jij een vechter met lef en doorzettingsvermogen? meld je aan! Vechters uit alle gewichtsklassen zijn welkom evenals vechters uit alle klassen. Het heeft geen zin om als antwoord op deze topic een naam te noemen van een vechter die in jouw ogen mee zou kunnen doen. Wij hebben alleen iets aan vechters die zichzelf aanmelden en de moed en kracht hebben om de titel AFAV TRUE GLADIATOR te dragen.Vechters van buiten Nederland zijn ook welkom!

Danielos
10-11-2011, 11:15
Ik neem alleen dat dit wel om kickboksen gaat?

Yogi1
10-11-2011, 14:59
Ik ben benieuwd wat het gaat worden als het net zo word als de filmpjes/docu's dan word het weer super. Succes ermee.

Ervani
10-11-2011, 16:55
Ik neem alleen dat dit wel om kickboksen gaat?
Wij kunnen er echt nog niet te veel over zeggen.... gaat het om kickboxen? ja en nee... het gaat om knokken... noem het kickboxen+
:-)

Mastenbroek
10-11-2011, 20:57
Wij kunnen er echt nog niet te veel over zeggen.... gaat het om kickboxen? ja en nee... het gaat om knokken... noem het kickboxen+
:-)

Dit maakt mij nieuwsgierig :(