PDA

View Full Version : A True Golden Glory warrior!! Tribute to Errol Zimmerman!



micha
10-11-2011, 16:43
Na een wat mindere periode heeft Errol Zimmerman zijn vorm weer hervonden Hij is al weer een paar partijen ongeslagen en er gaan wat partijen voor hem aankomen in Roemenie Kroatie en natuurlijk Leeuwarden. Errol Zimmerman moet het beste nog laten zien en hij zal zeker wat mensen verbazen het komende jaar.
Er is speciaal voor hem een rap geschreven en daar hebben we een filmpje bij gemaakt:

http://www.youtube.com/watch?v=DxZYIEPbltU

Petrosyan188
10-11-2011, 16:50
lol... de titel had moeten zijn de meest overschatte k-1 vechter ever: Errol Zimmerman, ik ben geen zimmerman hater ofzo maar hoe hij werd opgehemeld in de jaren 2008 tot en met 2010 sloeg gewoon nergens op... hij staat niet voor niets z'n laatste 15 partijen op 8-7, en die 8 wins zit er geen 1 in waar ik van kan zeggen, nou dit wordt een grote.... een stuk of 3 a 4 cans geloof ik en een feitosa die nog net niet met een wandelstok aan komt lopen en 2 gestolen overwinningen tegen roche en bouzidi omdat het een GG event was.

micha
10-11-2011, 16:57
onzin Bouzidi had geen kans man kijk die partij terug man.

Bromios
10-11-2011, 17:35
lol... de titel had moeten zijn de meest overschatte k-1 vechter ever: Errol Zimmerman, ik ben geen zimmerman hater ofzo maar hoe hij werd opgehemeld in de jaren 2008 tot en met 2010 sloeg gewoon nergens op... hij staat niet voor niets z'n laatste 15 partijen op 8-7, en die 8 wins zit er geen 1 in waar ik van kan zeggen, nou dit wordt een grote.... een stuk of 3 a 4 cans geloof ik en een feitosa die nog net niet met een wandelstok aan komt lopen en 2 gestolen overwinningen tegen roche en bouzidi omdat het een GG event was.

Dat van Feitosa is niet waar natuurlijk. Die maakte van Overeem nog zijn bitch ;)

Maar errol is leuk om naar te kijken. Hij moet alleen ophouden met dat rare pakkie van hem.
(zit niet voor niks niet in dat filmpje denk ik)

hakkelaar
10-11-2011, 17:46
Hij laat al die toppers in het filmpje toch wel alle hoeken van de ring zien.

Petrosyan188
10-11-2011, 17:49
dat bedoel ik ook... de feitosa van 2004 die overeem versloeg was niet dezelfde feitosa die in 2009 tegen zimmerman stond.

The Bulldog
10-11-2011, 17:50
een alles of niks knokker......vind ik wel leuk om te zien.....

Ennnnnn Micha heeft even een leuk iets te melden..... ook fijn....


Ben benieuwd wat alle veranderingen gaan betekenen voor hem.....k-1 weg...nieuwe organisatie met BB betrokken.....ben benieuwd....

Kemal
10-11-2011, 18:18
Thanks Micha, leuke video

micha
10-11-2011, 18:39
let ook op de tekst speciaal voor hem geschreven

justsomeone
10-11-2011, 18:41
een alles of niks knokker......vind ik wel leuk om te zien.....



haha ja en het is vaak niks, tegen een can alles.
hij heeft geen 1 grote naam verslagen.
heeft niets te zoeken op dat gala in leeuwarden imo

hij heeft tegen 5 toppers gevochten, en alle 5 verloren.

hoogtepunt uit zijn carriere is dat ie Badr een keer 8 tellen heeft gegeven

micha
10-11-2011, 19:27
Hey Micha, wie traint er eigenlijk nog bij GG?


iedereen op de overeem brothers na dan. Na de blamage bij Strikeforce was er voor Valentijn geen promoter meer te vinden en Alistair wou niet meer delen en traint nu met zijn werkster.

-=AL CAPONE=-
10-11-2011, 19:38
iedereen op de overeem brothers na dan. Na de blamage bij Strikeforce was er voor Valentijn geen promoter meer te vinden en Alistair wou niet meer delen en traint nu met zijn werkster.

Lekker onvolwassen!

The Bulldog
10-11-2011, 20:02
iedereen op de overeem brothers na dan. Na de blamage bij Strikeforce was er voor Valentijn geen promoter meer te vinden en Alistair wou niet meer delen en traint nu met zijn werkster.

Oooooo nu ga je ook nog Valentijn afzeiken ????? en dan niet ouwehoeren over feiten....want het is feitelijk dat zijn partij een teleuirstelling was....maar dit heeft niks te maken met de vraag wie er nog traint?????

Kolere zeg.....

zegt wel wat over....jou....

bryan
10-11-2011, 20:09
iedereen op de overeem brothers na dan. Na de blamage bij Strikeforce was er voor Valentijn geen promoter meer te vinden en Alistair wou niet meer delen en traint nu met zijn werkster.

En daar komt de ware aard naar boven.... staat je goed

Pahlavan
10-11-2011, 20:31
iedereen op de overeem brothers na dan. Na de blamage bij Strikeforce was er voor Valentijn geen promoter meer te vinden en Alistair wou niet meer delen en traint nu met zijn werkster.

Trieste reactie zeg...

blackadder
10-11-2011, 20:32
Trieste reactie zeg...
Op een best wel trieste vraag.

Pahlavan
10-11-2011, 20:36
Op een best wel trieste vraag.

Maar dan vind ik de reactie toch een stuk triester. Vooral gezien het feit hoe gg vechters normaal gesproken nooit iets fout kunnen doen volgens micha maar zodra ze weg zijn bij gg zijn ze opeens niet meer zo geweldig...

blackadder
10-11-2011, 20:39
Maar dan vind ik de reactie toch een stuk triester. Vooral gezien het feit hoe gg vechters normaal gesproken nooit iets fout kunnen doen volgens micha maar zodra ze weg zijn bij gg zijn ze opeens niet meer zo geweldig...
Hij is pissed off @ Alistair. So what? Ik weet niet wat er precies allemaal speelt maar kan me er wel wat bij voorstellen. En Valentijn, nou ja. Hoeveel mensen hebben hier niet smakelijk gelachen en precies hetzelfde geroepen na zijn laatste partij?

Pahlavan
10-11-2011, 20:45
Oh maar begrijp me niet verkeerd, ik ben geen alistair fan en valentijn's laatste partij was idd schandalig...
Maar het feit dat dezelfde micha tot kort geleden over alistair praatte alsof het een god was... En nu opeens negatief over hem praat vind ik persoonlijk best laag... Maarja dat is mijn persoonlijke mening.

justsomeone
10-11-2011, 20:45
ik heb een vermoeden dat BB het wachtwoord van Micha heeft

ChingChong
10-11-2011, 21:01
iedereen op de overeem brothers na dan. Na de blamage bij Strikeforce was er voor Valentijn geen promoter meer te vinden en Alistair wou niet meer delen en traint nu met zijn werkster.

Zielig

Italian*Berlusconi*
10-11-2011, 21:03
heeft Zimmerman zijn contract wel goed gelezen?? ;)

blackadder
10-11-2011, 21:11
Maar het feit dat dezelfde micha tot kort geleden over alistair praatte alsof het een god was... En nu opeens negatief over hem praat vind ik persoonlijk best laag... Maarja dat is mijn persoonlijke mening.
Aan wie doet je dat nog meer denken?;)

TOON
10-11-2011, 21:12
lol... de titel had moeten zijn de meest overschatte k-1 vechter ever: Errol Zimmerman, ik ben geen zimmerman hater ofzo maar hoe hij werd opgehemeld in de jaren 2008 tot en met 2010 sloeg gewoon nergens op... hij staat niet voor niets z'n laatste 15 partijen op 8-7, en die 8 wins zit er geen 1 in waar ik van kan zeggen, nou dit wordt een grote.... een stuk of 3 a 4 cans geloof ik en een feitosa die nog net niet met een wandelstok aan komt lopen en 2 gestolen overwinningen tegen roche en bouzidi omdat het een GG event was.

dit dus

Vinand
10-11-2011, 21:13
iedereen op de overeem brothers na dan. Na de blamage bij Strikeforce was er voor Valentijn geen promoter meer te vinden en Alistair wou niet meer delen en traint nu met zijn werkster.

Micha, wat ben jij een zielig mannetje zeg... Als jij het beste hebt voor GG: Dit is wat je dan kan doen voor GG; Je bek houden hierzo en geen mma related reply's meer maken. Mensen zoals jij zijn een grote reden waarom vele hier een afkeur aan golden shower hebben gekregen...

anyway, je zal in prive vast wel een top gozer zijn om mee te praten, dus het is zeker niet persoonlijk bedoelt. Maar wat je hier de afgelopen tijd op het mma forum uitvreet is gewoon geen goede zaak.

love and peace, Vinand

Italian*Berlusconi*
10-11-2011, 21:13
Oh maar begrijp me niet verkeerd, ik ben geen alistair fan en valentijn's laatste partij was idd schandalig...
Maar het feit dat dezelfde micha tot kort geleden over alistair praatte alsof het een god was... En nu opeens negatief over hem praat vind ik persoonlijk best laag... Maarja dat is mijn persoonlijke mening.

idem dito paar jaartjes terug met o.a. Yvel.... het gaat hem niet om de vechter lijkt het wel maar om de club..

Pahlavan
10-11-2011, 21:14
Aan wie doet je dat nog meer denken?;)

Ik zou het serieus niet weten.... Please tell me ;p

blackadder
10-11-2011, 21:15
Ik zou het serieus niet weten.... Please tell me ;p
Het hoofd van een zekere promotie met weelderig haardos.

justsomeone
10-11-2011, 21:17
Het hoofd van een zekere promotie met weelderig haardos.

http://www.hairweb.de/images-stars/fund-donking.jpg

blackadder
10-11-2011, 21:19
:lol:

http://www.hairweb.de/images-stars/fund-donking.jpg
Die bedoelde ik eigenlijk niet.

Pahlavan
10-11-2011, 21:27
Het hoofd van een zekere promotie met weelderig haardos.

Lol oohh maar dat dana ook zijn klootzak-trekjes heeft is niks nieuws, valt ook niet te ontkennen.
Maar EEN ding waar hij achteraf gezien wel gelijk in had, is dat vechters betalen ipv managers toch verstandiger is

blackadder
10-11-2011, 21:32
Lol oohh maar dat dana ook zijn klootzak-trekjes heeft is niks nieuws, valt ook niet te ontkennen.
Maar EEN ding waar hij achteraf gezien wel gelijk in had, is dat vechters betalen ipv managers toch verstandiger is
Ik weet niet hoe het allemaal werkt maar gezien de NL'se belasting tarieven kan het gunstiger zijn om niet direkt betaald te krijgen.
Misschien dat iemand hier, hier eens wat helderheid in kan brengen? Amerika is NL niet. Daar hebben ze zelfs nog cheques terwijl wij geeneens meer strippenkaarten hebben.

Kemal
10-11-2011, 21:39
Dat er vanuit de promoter rechtstreeks naar het management wordt overgemaakt is/was bij GG (en vele andere management teams) zeer gebruikelijk. In al de 12 jaren dat Golden Glory bestaat is hier nog nooit een probleem van gemaakt door óf de promoters óf de vechters. Sterker nog, de vechters willen juist dat het management de gelden in ontvangst neemt (vooral uit Amerika) daar dit fiscale voordelen heeft (waar ik jullie niet mee zal vermoeien). Elke vechter binnen GG weet precies wat hij of zij verdient en dit is dan ook vooral het probleem niet.

Daarnaast is het zo dat de vechters in Amerika een cheque krijgen. Zoals iedereen hier weet wordt in NL niet meer met cheques gewerkt met als resultaat dat de vechter dan pas na 6-8 weken het geld op hun NL rekening bijgeschreven krijgt. Terwijl als het wordt overgeboekt vanuit de promoter via het management naar de vechter, het slechts iets meer dan een werkweek duurt voordat de vechter het uiteindelijk op zijn rekening ontvangt.



dit stukje komt uit deze thread:
Golden Glory cut from Strikeforce! Incl Dana, Martijn & Alistair reactie (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?115732-Golden-Glory-cut-from-Strikeforce!-Incl-Dana-Martijn-amp-Alistair-reactie/page18)

Mavi
10-11-2011, 21:45
jammer van de klere muziek zeg :P

' Zimmerman Timmerman :twak: ?

R.D.N
10-11-2011, 21:51
tja die rap slaat weer nergens op....Zimmerman vindt ik op zich wel altijd leuk om naar te kijken en is geen verkeerde vechter alleen dat arrogante gedrag en dat gekke doodskoppakkie moet ie laten.

micha
10-11-2011, 21:54
Zimmerman is in een bloedvorm en neemt zijn training en levenswijze een stuk serieuzer

Kemal
10-11-2011, 21:55
Zimmerman is in een bloedvorm en neemt zijn training en levenswijze een stuk serieuzer

Kijk aan das goed om te horen Micha, is hij overigens ook weer in Breda aan het trainen dat je weet?

micha
10-11-2011, 21:56
Kijk aan das goed om te horen Micha, is hij overigens ook weer in Breda aan het trainen dat je weet?

lekker hakken op gehaktdag

Kemal
10-11-2011, 21:59
lekker hakken op gehaktdag

Lekker zon woensdag om de week door de midden te hakken ;)

Tykill
10-11-2011, 22:02
Zimmerman is in een bloedvorm en neemt zijn training en levenswijze een stuk serieuzer

zoiets las ik 2 jaar geleden ook :D

Pahlavan
10-11-2011, 22:04
zoiets las ik 2 jaar geleden ook :D

Ja maar nu verlaat hij als laatste the gym ;)

Kemal
10-11-2011, 22:09
Is Errol straks ook in de FIKA te bewonderen, of is daar nog niets van bekend..

blackadder
10-11-2011, 22:13
dit stukje komt uit deze thread:
Golden Glory cut from Strikeforce! Incl Dana, Martijn & Alistair reactie (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?115732-Golden-Glory-cut-from-Strikeforce!-Incl-Dana-Martijn-amp-Alistair-reactie/page18)
Mja...ik had eigenlijk op wat meer detail gehoopt. Wat, theoretische, voorbeelden. In blokletters.

Illest
10-11-2011, 22:24
Micha, you cockbreath...

Wie neemt jou nou nog serieus?:lol:

justsomeone
10-11-2011, 22:45
Ja maar nu verlaat hij als laatste the gym ;)


dat kan niet, want karaev zit er al 2 jaar nonstop

Budokan
11-11-2011, 00:38
iedereen op de overeem brothers na dan. Na de blamage bij Strikeforce was er voor Valentijn geen promoter meer te vinden en Alistair wou niet meer delen en traint nu met zijn werkster.

Vraag me toch af hoe lang jij het vol houdt tegen die werkster... Loopt echt geen brandhout daar bij xtreme couture

Budokan
11-11-2011, 00:46
Trouwens, wat is dat voor redenatie dat AO niet meer wilde delen? Moet dat dan? Alles is voor Bassie Boon en het is weer OK?

Briant
11-11-2011, 01:08
dat kan niet, want karaev zit er al 2 jaar nonstop

Die verlaat de gym dus nooit, dus het kan wel ;)

Sadix
11-11-2011, 01:16
mooi dat iedereen micha afzeikt omdat hij alistair en valentijn afzeikt en dan vervolgens zelf allemaal zimmerman en karaev gaan afzeiken haha

Soulbringer320
11-11-2011, 01:18
heeft Zimmerman zijn contract wel goed gelezen?? ;)

Kan Zimmerman lezen dan...?

Ralph
11-11-2011, 04:07
mooi dat iedereen micha afzeikt omdat hij alistair en valentijn afzeikt en dan vervolgens zelf allemaal zimmerman en karaev gaan afzeiken haha

Hoe oneens je het ook kan zijn met Micha; Sadix heeft een punt....

http://lh4.googleusercontent.com/-Olo2SOcksek/TjGDjBwmCNI/AAAAAAAAADM/kGROa9hkmR8/Mind%2BBlown.gif

justsomeone
11-11-2011, 04:22
dat ligt wel even iets anders

Kemal
11-11-2011, 07:52
je liegt/fantaseert er trainen geen profs meer bij gg zelf en er is ook niemand van gg die een micha kent en het afzeiken van Valentijn kan je weleens duur komen te staan.

Nou.... verklaar je nader thefxr, ben erg benieuwd aan wie je het hebt gevraagd dan..

Kemal
11-11-2011, 09:15
Zijn het anonieme bronnen ..? ;)

johnmixfight
11-11-2011, 09:42
Zimmerman is in een bloedvorm en neemt zijn training en levenswijze een stuk serieuzer


alweer? :lol::lol:

Bromios
11-11-2011, 12:27
Hey Micha, wie traint er eigenlijk nog bij GG?

Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n slechte vraag alleen komt het je een beetje beroerd de strot uit ;)

Alistair en Valentijn zijn weg.
Er zouden er toch ook een paar gaan boxen. Gaan die dan weg of blijven die onder contract ? Hoe zit dat met GG Helmond. Daar trainen de wat lichtere vechters heb ik het idee.

Ik begrijp uit de AO discussie dat GG zorg draagt voor de vaste lasten en de trainers en daarvoor een percentage krijgen van de verdiensten. Maar op dit moment ligt het kickboxen op zijn gat dus inkomsten zijn er nauwelijks en kosten lopen door.

micha
11-11-2011, 16:28
je liegt/fantaseert er trainen geen profs meer bij gg zelf en er is ook niemand van gg die een micha kent en het afzeiken van Valentijn kan je weleens duur komen te staan.



:lol::lol:;):lol:
http://www.youtube.com/watch?v=bHrVBeIJ878

The Company
11-11-2011, 16:32
:lol::lol:;):lol:
http://www.youtube.com/watch?v=bHrVBeIJ878

Wat ben je toch een kleuter micha.

McClane
11-11-2011, 16:41
Zo, iemand is behoorlijk butt hurt.

Italian*Berlusconi*
11-11-2011, 16:41
wel mooi die micha, als Valentijn nog een GG vechter betrof dan vlogen de excuses nav bovenstaande partij voorbij waarom die verloren had.. nu is hij weg bij GG en moet je Micha nu zien.. Ja jongen, een echte fan!!! hahahahahaha

The Bulldog
11-11-2011, 16:50
Micha, gezien ik wist dat je met zoiets zou komen , gaf iik in mijn reactie op je al aan dat hij idd teleurstelde, maar dat dit niks te maken heeft met de vraag wie er nog trainen....

En eigenlijk doe je met deze wijze van ageren en punten willen maken....maar 1 ding..... datr is de voorbereiding die hij heeft gedraaid bij GG ...... afzeiken.....

(terwijl het aan voorbereidingsmogelijkheden bij GG niks mis is toch? of heb ik iets gemist)

Ik snap serieus je manier van doen niet.....wel dat je boos bent ivm de gang van zaken rondom het weggaan van een vechter die lang bij een team zit.... Maar hoe jij als vechtsport en forum veteraan....als een klein kind aan het posten bent .....

S-ven
11-11-2011, 16:56
Wel jammer dat zij uit het GG team zijn gestapt, vind dit nog steeds één van de best georganiseerde teams. Toch wel vreemd dat je uit zo'n Topteam wilt stappen......maja Zimmerman is back ( show your skills Errol ) de één gaat de ander komt in actie, dus nieuwe mogelijkheden!!!

S-ven
11-11-2011, 17:01
Wanneer is eigenlijk de volgende fight voor Zimmerman......had vernomen 17-11 klopt dat ? Eurosport ? hoe laat ?

Atila
11-11-2011, 17:35
Ja, bij SuperKombat. Hij stond eerder deze week nog niet op de matchmaking, maar hij is inmiddels toegevoegd.

Pansier
11-11-2011, 18:16
let ook op de tekst speciaal voor hem geschreven

Ik vind het een klote nummer :lol:

Wel een mooie highlight!

S-ven
11-11-2011, 18:44
check it out nieuw filmpje gevonden ,


http://www.youtube.com/watch?v=DxZYIEPbltU

S-ven
11-11-2011, 19:17
[QUOTE=Pansier;1095360]Ik vind het een klote nummer :lol:

smaken verschillen......vind de combinatie samen top !

Budokan
11-11-2011, 20:41
Allemaal?

Budokan
11-11-2011, 20:56
mooi dat iedereen micha afzeikt omdat hij alistair en valentijn afzeikt en dan vervolgens zelf allemaal zimmerman en karaev gaan afzeiken haha

Allemaal?

MoCCino
11-11-2011, 21:16
Vind de rap maar matig! Errol vind ik wel potentie hebben om meer te laten zien dan dat hij voorheen heeft gedaan. De een geeft als rede dat hij te lui is, in de zin van trainingen niet serieus nemen of slecht voorbereiden op een gevecht, de ander vind dat hij zich niet goed genoeg bewezen heeft. Hoe dan ook denk ik persoonlijk dat het een samenhang is van alles.

Over zijn voorbereidingen vind ik het wel kloppen, vlak voor zijn gevechten uitgaan en drinken is niet bepaald jezelf goed voorbereiden. Hij zal er vast een paar keer aan ontlopen zijn, maar uiteindelijk groeit hij niet meer qua prestaties. Hij is vast geroest lijkt wel. Het feit dat hij in zo'n pak opkomt of dat hij naast zijn schoenen zou lopen. Dat is gewoon hoe hij zijn eigen wil presenteren. Hij heeft op jonge leeftijd toch wel wat bereikt vind ik, het is niet niks om bij de beste 8 van de wereld te horen.

Errol is wel veranderd. Hij oogt rustiger, serieuzer en zag 'm zelfs met een flesje Spa i.p.v sterke drank. Hij sprak veelbelovend over het gevecht tegen Hesdy wat jammer genoeg niet door is gegaan. Dat zou het bewijs zijn, hoe hij er nu voor staat. Misschien dat hij nu beseft dat hij er meer uit kan halen en nu er wat vechters een overstap maken naar het boksen hij een potentieel kampioen is. Het gevecht tegen Ghita was erg jammer. Mooie K.O overigens van Ghita, maar persoonlijk denk ik dat het aan zijn voorbereidingen lag en en deels aan onderschatting.

Errol blijft een goeie vechter. Hij is iemand die durft te vechten. Vele zien wat in hem, nu aan hem om dat zelf in te zien en er naar te handelen.

Peace Out!

micha
11-11-2011, 21:21
Vind de rap maar matig! Errol vind ik wel potentie hebben om meer te laten zien dan dat hij voorheen heeft gedaan. De een geeft als rede dat hij te lui is, in de zin van trainingen niet serieus nemen of slecht voorbereiden op een gevecht, de ander vind dat hij zich niet goed genoeg bewezen heeft. Hoe dan ook denk ik persoonlijk dat het een samenhang is van alles.

Over zijn voorbereidingen vind ik het wel kloppen, vlak voor zijn gevechten uitgaan en drinken is niet bepaald jezelf goed voorbereiden. Hij zal er vast een paar keer aan ontlopen zijn, maar uiteindelijk groeit hij niet meer qua prestaties. Hij is vast geroest lijkt wel. Het feit dat hij in zo'n pak opkomt of dat hij naast zijn schoenen zou lopen. Dat is gewoon hoe hij zijn eigen wil presenteren. Hij heeft op jonge leeftijd toch wel wat bereikt vind ik, het is niet niks om bij de beste 8 van de wereld te horen.

Errol is wel veranderd. Hij oogt rustiger, serieuzer en zag 'm zelfs met een flesje Spa i.p.v sterke drank. Hij sprak veelbelovend over het gevecht tegen Hesdy wat jammer genoeg niet door is gegaan. Dat zou het bewijs zijn, hoe hij er nu voor staat. Misschien dat hij nu beseft dat hij er meer uit kan halen en nu er wat vechters een overstap maken naar het boksen hij een potentieel kampioen is. Het gevecht tegen Ghita was erg jammer. Mooie K.O overigens van Ghita, maar persoonlijk denk ik dat het aan zijn voorbereidingen lag en en deels aan onderschatting.

Errol blijft een goeie vechter. Hij is iemand die durft te vechten. Vele zien wat in hem, nu aan hem om dat zelf in te zien en er naar te handelen.

Peace Out!

reps

Asura
12-11-2011, 04:39
Iedereen die een Prime Badr neerlegt is een top vechter.

RedDawn
12-11-2011, 07:47
Iedereen die een Prime Badr neerlegt is een top vechter.

Hari ging ook neer tegen Choi. Is Choi dan een topvechter?

Shooto Holland
12-11-2011, 13:56
Ontopic: ik vind het een leuk muziekje en een toffe highlight! Errol is een stuk serieuzer de laatste tijd en ik hoop dat hij dit vast kan houden. Hij heeft nl een mega potentie.

Offtopic: Er lopen nog voldoende toppers bij GG, wat te denken van: Nieky Holzken, Robin van Roosmalen, Gokhan Saki, Filip Verlinden, Errol Zimmerman, Mark Miller, Marloes Coenen, Tommy Depret, Siyar Bahadurzada, Jason Jones, Dion Staring, Damian Grabowski, John Olav Einemo, Sergei Kharitonov etc etc

Osu,

Martijn

justsomeone
12-11-2011, 13:59
Ontopic: ik vind het een leuk muziekje en een toffe highlight! Errol is een stuk serieuzer de laatste tijd en ik hoop dat hij dit vast kan houden. Hij heeft nl een mega potentie.

Offtopic: Er lopen nog voldoende toppers bij GG, wat te denken van: Nieky Holzken, Robin van Roosmalen, Gokhan Saki, Filip Verlinden, Errol Zimmerman, Mark Miller, Marloes Coenen, Tommy Depret, Siyar Bahadurzada, Jason Jones, Dion Staring, Damian Grabowski, John Olav Einemo, Sergei Kharitonov etc etc

Osu,

Martijn

Iedereen die je noemt staat onder contract bij GG, maar trainen ze allemaal dagelijks in Breda?

Anderson
12-11-2011, 14:04
Volgens mij alleen Robin van Roosmalen en Filip Verlinden niet nee en Zimmerman traint nu bij Siam Gym de rest volgens mij wel.

de Zweed
12-11-2011, 14:06
Top promo-filmpje! Had inderdaad niet meer zoveel verwacht van Errol, maar hopen dat hij nu voor de volle 100% gaat!
Trainen trainen trainen!
17 November gaan we het zien! :)

Shooto Holland
12-11-2011, 15:22
De meesten trainen echter wel regelmatig in Breda maar maakt het uit waar ze trainen? Ik had het over GG top athleten, niet waar ze wel of niet trainen. Het beste paard van stal Semmy Schilt had ik trouwens nog niet eens genoemd!

Jamila
12-11-2011, 17:38
thnx voor het plaatsen.
Echt een passende tekst bij de beelden en zeker ook passend bij een persoon als Errol.
Tikkie arrogant maar dat maakt het juist wel leuk.

Voor iedereen: keep up the good work!

Grtjs Jamila

S-ven
13-11-2011, 11:09
Beetje arrogantie heb je wel nodig om weer naar de Top te gaan.........en uiteraard een proffesioneel Team ' BEHIND YOUR BACK ' maar dat laaste hoeft GG zeker niet te bewijzen aangezien ze dat nog steeds zijn !!! Heb ook volledige vertrouwen in Zimmerman ...... GO FOR IT Errol...... kijk al uit naar de 17de this month.

S-ven
13-11-2011, 11:17
..................daarom snap ik ook niet dat Overeem zo'n Topeam heeft verlaten, tenslotte draait het toch ook om dat je het samen doet als Team!!!

micha
13-11-2011, 11:19
Dat was mijn eerste vraag, wie trainen er nog bij GG Breda?
en met trainen bedoel ik fulltime en niet 1 dag in de week, dan blijven er niet zoveel namen over, dat die mensen bij GG nog onder contract staan,twijfel ik niet aan.


aah nu is het wie traint er nog bij GG breda maar dat was je originele vraag niet

Budokan
13-11-2011, 11:53
De meesten trainen echter wel regelmatig in Breda maar maakt het uit waar ze trainen? Ik had het over GG top athleten, niet waar ze wel of niet trainen. Het beste paard van stal Semmy Schilt had ik trouwens nog niet eens genoemd!

Als Sem het beste paard van stal is, dan is het slecht gesteld met GG. Sem (38 jaar) zelf meldde pas nog dat hij niet weet of er nog wel wedstrijden voor hem aankomen. De enige echte toppers zijn Marloes, Siyar en Saki maar die laatste zal binnenkort ook wel vertrekken bij GG voor een bokstrainer in de VS.

S-ven
13-11-2011, 12:01
Als Sem het beste paard van stal is, dan is het slecht gesteld met GG. Sem (38 jaar) zelf meldde pas nog dat hij niet weet of er nog wel wedstrijden voor hem aankomen. De enige echte toppers zijn Marloes, Siyar en Saki maar die laatste zal binnenkort ook wel vertrekken bij GG voor een bokstrainer in de VS.

Zimmerman, Holzken, Depret , Staring....... niet te vergeten !! Ga ik zelf niet tegenover staan.......;-) jij wel...?

OldNicky
13-11-2011, 16:47
thnx voor het plaatsen.
Echt een passende tekst bij de beelden en zeker ook passend bij een persoon als Errol.
Tikkie arrogant maar dat maakt het juist wel leuk.

Voor iedereen: keep up the good work!

Grtjs Jamila

Ja inderdaad een heel leuk filmpje met bijpassende muziek en nu maar hopen dat Errol Zimmerman ons de 17e wat moois laat zien, gr. OldNicky :pimp:

de Stiep
13-11-2011, 16:59
Los van alle trashtalk van allerlei kanten is en blijft het een leuk filmpje. Ken Errol niet, alleen zoals zovelen van de filmpjes en op gala´s, maar ik vind het wel een goede vechter.

micha
13-11-2011, 17:12
De rap bevat teksten als slachthuis en gehaktdag die weer slaan op de trainingen en gym in Breda.

MoCCino
13-11-2011, 17:30
Iedereen die een Prime Badr neerlegt is een top vechter.

Mooie knockdown was dat enerzijds, anderzijds petje af voor Badr die zich snel wist te herstellen.

Kwam Errol nog tegen. Hij moet donderdag in Roemenië vechten. Hij kwam bij me over dat hij het echt serieus meent.

MoCCino
13-11-2011, 17:31
De rap bevat teksten als slachthuis en gehaktdag die weer slaan op de trainingen en gym in Breda.

Je had daar vroeger een slachtuis op oogafstand haha.

Rverm
13-11-2011, 19:06
Geef hem een jaartje of 2, dan draait ie een partij tegen Bob Sapp en spreken ze af wie er als eerste gaat liggen...

Bromios
13-11-2011, 23:50
Beetje arrogantie heb je wel nodig om weer naar de Top te gaan.........en uiteraard een proffesioneel Team ' BEHIND YOUR BACK ' maar dat laaste hoeft GG zeker niet te bewijzen aangezien ze dat nog steeds zijn !!! Heb ook volledige vertrouwen in Zimmerman ...... GO FOR IT Errol...... kijk al uit naar de 17de this month.

Is dit de nieuwe account van Jamilla ? Of van Micha ?

S-ven
15-11-2011, 17:39
Is dit de nieuwe account van Jamilla ? Of van Micha ?

Nee , helaas voor jou ben ik geen Jamila of Micha........ ken ze zelfs niet . Ben gewoon een GG fan die Errol gewoon een come-back gunt....is that a problem ! Helaas mis gegokt ;-)

GG Wouter
15-11-2011, 21:17
Na alles rustig gelezen en gezien te hebben, is het toch spijtig om te zien hoe mensen kunnen reageren op de come-back van een groot vechter.
Voor Bromius, ook dit account is niet van Jamila en of Micha, ik houd er van om mooie gevechten te zien, met vechters die een attractieve vechtstijl hebben, ik vind Errol hier absoluut een beest in en vind het daarom prachtig dat er voor hem een rap en een video is gemaakt.

Surrender
16-11-2011, 01:56
Muziek is Gecomponeerd door Naigel Quandt en een mattie van hem die in de bajes zitten. Ben blij om te horen dat hij positief bezig is!

Osu!

micha
16-11-2011, 07:45
Muziek is Gecomponeerd door Naigel Quandt en een mattie van hem die in de bajes zitten. Ben blij om te horen dat hij positief bezig is!

Osu!


reps!!

blade
16-11-2011, 08:48
Muziek is Gecomponeerd door Naigel Quandt en een mattie van hem die in de bajes zitten. Ben blij om te horen dat hij positief bezig is!

Osu!

http://www.youtube.com/watch?v=7x9a1lrWVkk

Surrender
17-11-2011, 02:24
http://www.youtube.com/watch?v=7x9a1lrWVkk

wuhahahhhaha, Yo Blade waarom die clip?

blade
17-11-2011, 07:44
omdat ik las dat er weer een mattie in de bajes zit en rap liedjes maakt terwijl ik denk als ze der toch zitten dat ze maar gelijk een echt vak kunnen gaan leren nee man we gaan lekker REPPE:lol:

de Zweed
17-11-2011, 20:08
Beetje arrogantie heb je wel nodig om weer naar de Top te gaan.........en uiteraard een proffesioneel Team ' BEHIND YOUR BACK ' maar dat laaste hoeft GG zeker niet te bewijzen aangezien ze dat nog steeds zijn !!! Heb ook volledige vertrouwen in Zimmerman ...... GO FOR IT Errol...... kijk al uit naar de 17de this month.

Da's vandaag :)
Nog een dikke drie kwartier en FIGHT's ON!! Nog effe wat hapjes en drankjes erbij en de avond kan beginnen!
Time for Zimmerman to show!

Voetvankoe
17-11-2011, 20:17
als zimmerman vandaag weer verliest dan vind ik dat hij serieus moet overwegen om te stoppen met kickboksen op het hoogste niveau, want gezien zijn laatste 5-6 gevechten kun je mij niet wijs maken dat hij daar thuis hoort.

micha
17-11-2011, 20:47
als zimmerman vandaag weer verliest dan vind ik dat hij serieus moet overwegen om te stoppen met kickboksen op het hoogste niveau, want gezien zijn laatste 5-6 gevechten kun je mij niet wijs maken dat hij daar thuis hoort.

?


heb je een tijdje onder een steen geleefd? Dit is Zimmerman 2.0 talent en motivatie

S-ven
17-11-2011, 20:58
inderdaad ja , wel grote steen ;-) 5 minutes to go , zet hem op Errol !!!

de Zweed
17-11-2011, 21:47
inderdaad ja , wel grote steen ;-) 5 minutes to go , zet hem op Errol !!!

BAM! lekkere knockout!

Atila
17-11-2011, 21:48
En gewonnen op KO in de eerste ronde. Knie tegen het hoofd, gevolgd door een rechtse.

Mastenbroek
17-11-2011, 21:48
BAM! lekkere knockout!

idd die zat er lekker op!

S-ven
17-11-2011, 21:48
K.O. !!!!! je weet zelf Errol ......... next round.....

S-ven
17-11-2011, 22:14
als zimmerman vandaag weer verliest dan vind ik dat hij serieus moet overwegen om te stoppen met kickboksen op het hoogste niveau, want gezien zijn laatste 5-6 gevechten kun je mij niet wijs maken dat hij daar thuis hoort.

Niet nodig dus.......om te stoppen, hè voet van koe ;-)

S-ven
17-11-2011, 22:28
Weer een GG ko ...... Topteam

micha
17-11-2011, 22:29
Gefeliciteerd errol!!! Op naar de volgende

justsomeone
17-11-2011, 22:45
Errol presteert beter bij ben azouz

S-ven
17-11-2011, 22:53
Errol vs Leko. Go Errol , you can take him......

de Zweed
17-11-2011, 22:54
En dan nu Zimmerman vs. Leko

S-ven
17-11-2011, 23:00
Op naar de finale Errol..... You can do it ...back in THE game

Atila
17-11-2011, 23:20
Toen Viv (z'n coach) bij mij was, eerder deze week zei hij al dat Errol met de winst naar huis zou gaan -- so far so good :) Errol is sinds hij bij Siam gym traint, een andere vechter.

S-ven
17-11-2011, 23:24
Toen Viv (z'n coach) bij mij was, eerder deze week zei hij al dat Errol met de winst naar huis zou gaan -- so far so good :) Errol is sinds hij bij Siam gym traint, een andere vechter.
hij pakt het inderdaad ook serieuzer aan nu...... Geweldig gewoon.

S-ven
17-11-2011, 23:49
THE final.. Go Errol

Rverm
17-11-2011, 23:58
Nette overwinning, met overmacht...

S-ven
18-11-2011, 00:01
3x KO voor Errol..... He is back

S-ven
18-11-2011, 00:05
Proficiat Errol met de overwinning! Tot de volgende wedstrijd....

micha
18-11-2011, 09:10
Het beest is wakker......

blade
18-11-2011, 10:20
Het beest is wakker......



ja klopt ben net wakker gaaaaaaaaap

S-ven
18-11-2011, 16:37
Het beest is wakker......

en zal wakker blijven ;-) Good Luck Errol !

Paul1987
18-11-2011, 16:44
Echt genoten weer van kickboksen op eurosport hd gister
en vooral van zimmerman wat een fantastische KO in die finalewedstrijd gister
prachtig

ik hoop dat errol weer zn oude opkomstmuziek gaat gebruiken paste perfect
maar zolang hij mensen ko blijft slaan zal ik niet klagen hehe

S-ven
18-11-2011, 17:55
Echt genoten weer van kickboksen op eurosport hd gister
en vooral van zimmerman wat een fantastische KO in die finalewedstrijd gister
prachtig

ik hoop dat errol weer zn oude opkomstmuziek gaat gebruiken paste perfect
maar zolang hij mensen ko blijft slaan zal ik niet klagen hehe

Helemaal mee eens ..;)

The Bulldog
18-11-2011, 18:46
van harte! zag er overtuigend uit

S-ven
18-11-2011, 19:07
Wanneer is Errol eigenlijk weer te zien ?

blackadder
18-11-2011, 19:08
Wanneer is Errol eigenlijk weer te zien ?
Hij zou, misschien, in december in Kroatie gaan vechten toch? En anders in Leeuwaarden.

S-ven
18-11-2011, 19:15
thnx, for updating.

Atila
18-11-2011, 20:03
Als ik het goed onthouden heb, vecht hij idd in Kroatie volgende maand.

blackadder
18-11-2011, 20:07
Als ik het goed onthouden heb, vecht hij idd in Kroatie volgende maand.
Het was nog niet helemaal zeker. Maar in januari gaat ie bij It's Showtime tegen Verhoeven.

S-ven
18-11-2011, 21:45
Het was nog niet helemaal zeker. Maar in januari gaat ie bij It's Showtime tegen Verhoeven.

Ook zeker een volhouder , nice match to watch in ieder geval...

Hammerkick
19-11-2011, 00:32
http://www.bihon.ro/2011/11/fight-club-oradea1.jpg

Gefeliciteerd, Errol !! Wat een knockout, die laatste !! Top !!

marcelt
19-11-2011, 01:03
Dat wordt moeilijk voor Rico!

micha
19-11-2011, 01:51
dit wordt een toppartij!!!

respect
19-11-2011, 02:01
Zeker een mooie prestatie gefeliciteerd. Snap sommige haters niet:fp:waarom eigenlijk?

carlo1
19-11-2011, 11:07
Zeker een mooie prestatie gefeliciteerd. Snap sommige haters niet:fp:waarom eigenlijk?

ben zeker geen hater, maar snap wel dat mensen moeite hebben met zimmerman. beetje een te grote mond, voor de prestaties die die tot heden geleverd heeft. o.k. een paar mooie ko's donderdag, maar over het algemeen legt die het altijd af tegen iemand die al wat gepresteerd hebben in kickboksland: sem, badr, peter, remy, daniel. allemaal verloren en winst over een uitgerancheerde leko en feitosa?
hoop echter wel dat die zijn huidige vorm voortzet en ben benieuwd wat hij tegen rico gaat doen. die viel mij echt niet tegen tegen hesdy.

de Zweed
19-11-2011, 13:30
Met filmpje erbij... (Duitse versie Eurosport, kon effe geen NL versie vinden)


http://www.youtube.com/watch?v=B58HTRcHmBI


http://www.bihon.ro/2011/11/fight-club-oradea1.jpg

Gefeliciteerd, Errol !! Wat een knockout, die laatste !! Top !!

Jamila
19-11-2011, 15:49
zoo errol ik heb je zien vechten bij supercombat
al was het geen k1 kwaliteit de tegenstanders, heb je wel op een ongeloofelijke dominante wijze laten zien dat je ook echt WAKKER BENT.
zoals in de track word gezongen haha.
met dit geweld zie ik niet veel mensen jou nog kunnen stoppen.
ik weet van heel dichtbij dat er in december heel groot nieuws vanuit GG gaat komen.
daar kun jij helemaal los gaan.
Super dat je iedereen ook bedankte. zoals je team en je management.

Liefs Jamila

smike
19-11-2011, 16:03
Ik hoop voor GG dat Errol niet tot de beste gaat behoren, want dan hebben ze weer een rechtszaak aan hun broek.

micha
19-11-2011, 16:09
Ik hoop voor GG dat Errol niet tot de beste gaat behoren, want dan hebben ze weer een rechtszaak aan hun broek.


onzin

smike
19-11-2011, 16:50
Ik hoop het voor jullie, maar mijn persoonlijke inschatting is dat Errol uit hetzeldfe hout is gesneden is als Overeem.

Petrosyan188
19-11-2011, 18:35
Ik hoop voor GG dat Errol niet tot de beste gaat behoren, want dan hebben ze weer een rechtszaak aan hun broek.

ik zou me daar vooral geen druk om maken ;)

Leventdepevent
19-11-2011, 18:45
ik zou me daar vooral geen druk om maken ;)
lol....he petro weer terug jongen ;)

smike
19-11-2011, 18:49
ik zou me daar vooral geen druk om maken ;)

hehehe dat klopt, Errol is vooral goed in gangsta-engels-nederlands-straattaal praten, ik lach daar dubbel om toen ik em die onzin hoorde praten op Eurosport.
"yeah I knock him out you know, i wanted to break his back ya know, but this is cool you know"

Jamila
20-11-2011, 15:51
Ik hoop het voor jullie, maar mijn persoonlijke inschatting is dat Errol uit hetzeldfe hout is gesneden is als Overeem.


Het verschil tussen Errol en Alistair is, dat Errol zijn laaste euro nog aan je zou geven, terwijl Alistair vraagt of die 100 euro van je kan lenen, terwijl die al 200 euro in zn zak heeft zitten...
Om dan vervolgens zogenaamd te vergeten dat ie van je geleend heeft.

Errol Zimmerman true Golden Glory Warrior!!

justsomeone
20-11-2011, 15:52
Het verschil tussen Errol en Alistair is, dat Errol zijn laaste euro nog aan je zou geven, terwijl Alistair vraagt of die 100 euro van je kan lenen, terwijl die al 200 euro in zn zak heeft zitten...
Om dan vervolgens zogenaamd te vergeten dat ie van je geleend heeft.

Errol Zimmerman true Golden Glory Warrior!!

Als je denkt dat het niet triester kan.......

justsomeone
20-11-2011, 16:03
Het verschil tussen Errol en Alistair is, dat Errol zijn laaste euro nog aan je zou geven, terwijl Alistair vraagt of die 100 euro van je kan lenen, terwijl die al 200 euro in zn zak heeft zitten...
Om dan vervolgens zogenaamd te vergeten dat ie van je geleend heeft.

Errol Zimmerman true Golden Glory Warrior!!



hahah wel leuk om te horen.
Hij blijft zo lekker zich zelf he die Alistair.

Grtjs Jamila

Raar figuur ben jij
eerst jaren lang kontlikken en nu zo.

Jamila
20-11-2011, 16:08
Raar figuur ben jij
eerst jaren lang kontlikken en nu zo.

Soms kan je ineens heel erg afknappen op iemand

Bromios
20-11-2011, 18:42
Het verschil tussen Errol en Alistair is, dat Errol zijn laaste euro nog aan je zou geven, terwijl Alistair vraagt of die 100 euro van je kan lenen, terwijl die al 200 euro in zn zak heeft zitten...
Om dan vervolgens zogenaamd te vergeten dat ie van je geleend heeft.

Errol Zimmerman true Golden Glory Warrior!!

Ik denk dat Jamilla ook haar eigen topic wil, net als Micha.
Ik blijf erbij. Ik ga me de tering lachen als AO gelijk heeft en Bas B. de zwarte piet krijgt.

S-ven
20-11-2011, 19:40
dit forum gaat toch over A True Golden Glory warrior!! (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?118267-A-True-Golden-Glory-warrior!!-Tribute-to-Errol-Zimmerman!) en niet over AO ???? Ze hebben toch bij GG een Top come-back van Errol die het nu helemaal gaat maken ........laten we ons daarop focussen ;-) Go Errol !

justsomeone
20-11-2011, 20:32
dit forum gaat toch over A True Golden Glory warrior!! (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?118267-A-True-Golden-Glory-warrior!!-Tribute-to-Errol-Zimmerman!) en niet over AO ???? Ze hebben toch bij GG een Top come-back van Errol die het nu helemaal gaat maken ........laten we ons daarop focussen ;-) Go Errol !

Fail corky

micha
20-11-2011, 20:50
dit forum gaat toch over A True Golden Glory warrior!! (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?118267-A-True-Golden-Glory-warrior!!-Tribute-to-Errol-Zimmerman!) en niet over AO ???? Ze hebben toch bij GG een Top come-back van Errol die het nu helemaal gaat maken ........laten we ons daarop focussen ;-) Go Errol !

x2

davinci
21-11-2011, 14:14
Ik denk dat Jamilla ook haar eigen topic wil, net als Micha.
Ik blijf erbij. Ik ga me de tering lachen als AO gelijk heeft en Bas B. de zwarte piet krijgt.

Nou dat gun ik je niet hoor de tering, je bent dan wel een anti GG persoon maar ik kan die jalouzie wel begrijpen dat is heel menselijk.
Ik hoop dat Alistair van die Lesnar wint dat zou ik een enorme prestatie vinden, die rechtzaak is eigenlijk best triest als je zolang met elkaar hebt samengewerkt.
Geloof jij nog in Sint en Piet Brominos?

Jalouzie: Iemand anders heeft iets dat de jaloerse persoon belangrijk vindt om te hebben. Als de ander gezien wordt als gelijkwaardig zal de jaloezie erger zijn, omdat de jaloerse persoon aanneemt dat hij of zij de gewilde zaak net zo goed zelf had kunnen hebben

justsomeone
21-11-2011, 14:19
Nou dat gun ik je niet hoor de tering, je bent dan wel een anti GG persoon maar ik kan die jalouzie wel begrijpen dat is heel menselijk.
Ik hoop dat Alistair van die Lesnar wint dat zou ik een enorme prestatie vinden, die rechtzaak is eigenlijk best triest als je zolang met elkaar hebt samengewerkt.
Geloof jij nog in Sint en Piet Brominos?

Jalouzie: Iemand anders heeft iets dat de jaloerse persoon belangrijk vindt om te hebben. Als de ander gezien wordt als gelijkwaardig zal de jaloezie erger zijn, omdat de jaloerse persoon aanneemt dat hij of zij de gewilde zaak net zo goed zelf had kunnen hebben

Bas, mocht je nog wat verdiend hebben met die film van je, neem dan even een cursus Nederlands.
Zo heel erg duur is dat niet.

davinci
21-11-2011, 17:43
Bas, mocht je nog wat verdiend hebben met die film van je, neem dan even een cursus Nederlands.
Zo heel erg duur is dat niet.

Ik denk dat Bas het te druk heeft met vechters in "B" films te plaatsen....

justsomeone
21-11-2011, 17:47
Of B vechters in een film te plaatsen? past bij deze thread

R.H.
21-11-2011, 17:49
Ik denk dat Bas het te druk heeft met vechters in "B" films te plaatsen....

Als ik die "films" zo zie denk ik niet dat hij er erg druk mee is geweest, ik mag tenminste hopen van niet...

Bromios
21-11-2011, 18:11
Nou dat gun ik je niet hoor de tering, je bent dan wel een anti GG persoon maar ik kan die jalouzie wel begrijpen dat is heel menselijk.
Ik hoop dat Alistair van die Lesnar wint dat zou ik een enorme prestatie vinden, die rechtzaak is eigenlijk best triest als je zolang met elkaar hebt samengewerkt.
Geloof jij nog in Sint en Piet Brominos?

Jalouzie: Iemand anders heeft iets dat de jaloerse persoon belangrijk vindt om te hebben. Als de ander gezien wordt als gelijkwaardig zal de jaloezie erger zijn, omdat de jaloerse persoon aanneemt dat hij of zij de gewilde zaak net zo goed zelf had kunnen hebben

Ik ben helemaal niet anti-GG (en jaloers al helemaal niet). Dat heb je volledig mis. Ik vind alleen al tijden dat het een uiterst onprofessionele organisatie is die allemaal maar wat roepen en door elkaar heen schreeuwen. Met een goede persvoorlichter en een spreekverbod voor de rest zouden ze een stuk beter af zijn. Daarnaast zou het handig zijn als al dan niet vermeende medewerkers zouden zeggen wat ze doen bij de organisatie ipv te schreeuwen dat ze alles weten maar niet kwijt willen wat ze nou eigenlijk doen daar.

Maar iedereen bij GG schiet alistair (spreekwoordelijk) al helemaal lek terwijl zij het contract helemaal niet hebben gelezen. Ik ben dus razend benieuwd wat er gebeurt als er inderdaad dingen in het contract staan die niet besproken zijn en Alistair dus gelijk krijgt. Dan heeft Bas iedereen voorgelogen inclusief zijn eigen mensen. Ik zeg niet dat dat gebeurt maar de kans dat Alistair liegt lijkt mij exact even groot als de kans dat Bas B. dat doet.

En persoonlijk zal het mij aan mij mijn reet roesten bij welk management iemand zit. Zie jij Essel sports management al een statement op een site zetten als Wesley Sneijder gescoord heeft ?

Hulde voor Martijn en Cor die wel gewoon professioneel met hun vak omgaan.
Want daar gaat het mij om. De beste vechters in de beste partijen op de beste plaats.

Love & Peace ;)

davinci
21-11-2011, 18:50
]


Ik ben helemaal niet anti-GG (en jaloers al helemaal niet). Dat heb je volledig mis. Ik vind alleen al tijden dat het een uiterst onprofessionele organisatie is die allemaal maar wat roepen en door elkaar heen schreeuwen. Met een goede persvoorlichter en een spreekverbod voor de rest zouden ze een stuk beter af zijn. Daarnaast zou het handig zijn als al dan niet vermeende medewerkers zouden zeggen wat ze doen bij de organisatie ipv te schreeuwen dat ze alles weten maar niet kwijt willen wat ze nou eigenlijk doen daar.

Maar iedereen bij GG schiet alistair (spreekwoordelijk) al helemaal lek terwijl zij het contract helemaal niet hebben gelezen. Ik ben dus razend benieuwd wat er gebeurt als er inderdaad dingen in het contract staan die niet besproken zijn en Alistair dus gelijk krijgt. Dan heeft Bas iedereen voorgelogen inclusief zijn eigen mensen. Ik zeg niet dat dat gebeurt maar de kans dat Alistair liegt lijkt mij exact even groot als de kans dat Bas B. dat doet.

En persoonlijk zal het mij aan mij mijn reet roesten bij welk management iemand zit. Zie jij Essel sports management al een statement op een site zetten als Wesley Sneijder gescoord heeft ?

Hulde voor Martijn en Cor die wel gewoon professioneel met hun vak omgaan.
Want daar gaat het mij om. De beste vechters in de beste partijen op de beste plaats.

Love & Peace ;)

Ik ben even in het verleden aan het kijken geweest en toen waren er nogal wat forumbezoekers die allemaal vroegen om een reactie van bas Boon.
Eerst kwam deze van de advocaat van GG:

Lindblom claims their clients are respected organizations that have always been committed to securing the best deals and training for their fighters.
“Alistair Overeem is a striker – he wants to throw the first punch,” Lindblom noted. “But this misguided decision to file a lawsuit as a preemptive strike leaves Mr. Overeem vulnerable in ways our clients wished to avoid.”
Lindblom stated his clients are in receipt of Overeem’s lawsuit and are assessing all available defenses and counterclaims.

Van Bas Boon lees ik op dit forum maar een reactie: die zegt dat een rechter het maar moet uitzoeken en dat hij kan lachen om die photoshop van de "break up" , dat hij niet jouw vragen beantwoord zal wel komen omdat jij niet betrokken bent bij deze zaak.

Jij bent degene die woorden gebruikt als onprofessioneel, schreeuwen, lek schieten, liegen, tering, reet roesten, nu hoef jij natuurlijk geen persvoorlichter te hebben op een forum als mixfight, gewoon lekker anoniem onderonsje, met meningen die er niet toe doen en de imitatie van een papegaai nadoen met forum vogels als justsomeone,petrosyan, the fixr.. (is dat jouw definitie van iedereen)? Tuurlijk mag je vinden dat GG uiterst onprofessioneel is. Als ik alleen al dit jaar de prestaties zie van GG (andere twaalf jaar en vele toernooi overwinningen niet meegeteld) en dan zal ik die deelname van GG in "B" films er niet bij tellen maar wel het miljoenen mega contract van Alistair met de UFC (als ik GG zo mag geloven), doen ze het blijkbaar nog niet zo slecht.

Ja van Cor Hemmers kwam ook een reactie, maar die zegt toch echt: ik vind het een set up van Alistair en dat Alistair al twee maanden voor het contract rond was met de UFC probeerde onder de afgesproken percentages uit te komen. Dat denkt Cor niet, hij bevestigt dat hij hier met Alistair over heeft gesproken en dat hij het er niet mee eens was.

Vinand
21-11-2011, 19:51
Het verschil tussen Errol en Alistair is, dat Errol zijn laaste euro nog aan je zou geven, terwijl Alistair vraagt of die 100 euro van je kan lenen, terwijl die al 200 euro in zn zak heeft zitten...
Om dan vervolgens zogenaamd te vergeten dat ie van je geleend heeft.

Errol Zimmerman true Golden Glory Warrior!!

http://media.tumblr.com/tumblr_lc20cjWzOn1qalzrb.jpg

S-ven
21-11-2011, 19:56
om gewoon maar ff weer eens van thema af te wijken.........( of ze moeten de naam van dit forum wijzigen ;-) weet iemand hoe het is afgelopen met die laatste KO van Errol die lekker in de nek zat....had ie wat gebroken of staat hij gewoon weer in de ring ?? lijkt me sterk , maar toch een vraag...

Bromios
21-11-2011, 20:15
]



Ik ben even in het verleden aan het kijken geweest en toen waren er nogal wat forumbezoekers die allemaal vroegen om een reactie van bas Boon.
Eerst kwam deze van de advocaat van GG:

Lindblom claims their clients are respected organizations that have always been committed to securing the best deals and training for their fighters.
“Alistair Overeem is a striker – he wants to throw the first punch,” Lindblom noted. “But this misguided decision to file a lawsuit as a preemptive strike leaves Mr. Overeem vulnerable in ways our clients wished to avoid.”
Lindblom stated his clients are in receipt of Overeem’s lawsuit and are assessing all available defenses and counterclaims.

Van Bas Boon lees ik op dit forum maar een reactie: die zegt dat een rechter het maar moet uitzoeken en dat hij kan lachen om die photoshop van de "break up" , dat hij niet jouw vragen beantwoord zal wel komen omdat jij niet betrokken bent bij deze zaak.

Jij bent degene die woorden gebruikt als onprofessioneel, schreeuwen, lek schieten, liegen, tering, reet roesten, nu hoef jij natuurlijk geen persvoorlichter te hebben op een forum als mixfight, gewoon lekker anoniem onderonsje, met meningen die er niet toe doen en de imitatie van een papegaai nadoen met forum vogels als justsomeone,petrosyan, the fixr.. (is dat jouw definitie van iedereen)? Tuurlijk mag je vinden dat GG uiterst onprofessioneel is. Als ik alleen al dit jaar de prestaties zie van GG (andere twaalf jaar en vele toernooi overwinningen niet meegeteld) en dan zal ik die deelname van GG in "B" films er niet bij tellen maar wel het miljoenen mega contract van Alistair met de UFC (als ik GG zo mag geloven), doen ze het blijkbaar nog niet zo slecht.

Ja van Cor Hemmers kwam ook een reactie, maar die zegt toch echt: ik vind het een set up van Alistair en dat Alistair al twee maanden voor het contract rond was met de UFC probeerde onder de afgesproken percentages uit te komen. Dat denkt Cor niet, hij bevestigt dat hij hier met Alistair over heeft gesproken en dat hij het er niet mee eens was.

Ik heb het niet alleen over deze zaak maar over het niveau wat bepaalde GG medewerkers (inclusief Bas overigens) hier al tijden halen. Over de kwaliteit van de atleten hoor je mij niet klagen. Maar dat neem ik je niet kwalijk want je bent er nog maar kort.

Even voor de duidelijkheid. Het is niet de prestatie van Golden Glory die ondermaats is, maar de communicatie.

Bas B. heeft inderdaad maar 1 reactie gegeven (en een goeie ook). Ron zijn reactie , mwah, had niet gehoeven. Micha gedraagt zich als een kleuter, Bas R. had ook de behoefte om een duit in het zakje te doen en Jamilla kwam ook als een duveltje uit een doosje tevoorschijn.

Martijn en Cor hebben een reactie gegeven middels een interview met Justinian. Professioneel en zo hoort het ook. na zo'n statement hoort de rest zijn mond te houden, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.

Wij als internet warriors schreeuwen natuurlijk om brood en spelen maar het is voor een gerenommeerde organisatie natuurlijk volledig idioot dat ze hier hun gal gaan spuwen.

micha
21-11-2011, 20:55
bromios je valt in herhaling man...

Bromios
21-11-2011, 21:26
bromios je valt in herhaling man...

Ik zet het even op een rijtje voor hem.
Als jij nou nog ff 10x die tekening er op zet....

Vinand
21-11-2011, 21:31
bromios je valt in herhaling man...

lol hahaha

Iemand beschuldigen van iets wat die zelf nog erger fout doet.... Geef het op Micha, je maakt de situatie namens GG alleen maar erger...

nyqsoft
21-11-2011, 21:45
om gewoon maar ff weer eens van thema af te wijken.........( of ze moeten de naam van dit forum wijzigen ;-) weet iemand hoe het is afgelopen met die laatste KO van Errol die lekker in de nek zat....had ie wat gebroken of staat hij gewoon weer in de ring ?? lijkt me sterk , maar toch een vraag...

Nou, zeg dat wel en bovendien lees ik alleen nog maar herhalingen, waar gaat het over !!!

Bromios
21-11-2011, 22:03
Nou, zeg dat wel en bovendien lees ik alleen nog maar herhalingen, waar gaat het over !!!

Zal ik het anders even herhalen voor je ?

TOON
21-11-2011, 22:36
zoo errol ik heb je zien vechten bij supercombat
al was het geen k1 kwaliteit de tegenstanders, heb je wel op een ongeloofelijke dominante wijze laten zien dat je ook echt WAKKER BENT.
zoals in de track word gezongen haha.
met dit geweld zie ik niet veel mensen jou nog kunnen stoppen.
ik weet van heel dichtbij dat er in december heel groot nieuws vanuit GG gaat komen.
daar kun jij helemaal los gaan.
Super dat je iedereen ook bedankte. zoals je team en je management.

Liefs Jamila

hey Errol, heb je zien vechten bij Supercombat, je was geweldig! je hebt zoveel kwaliteit, maar dat kan ook niet anders bij zo'n topteam als GG!
Hoop dat je nog lang bij GG blijft want zolang zal ik je blijven supporten of je het nou goed doet of slecht. Een ding weten we zeker Errol, als je weggaat bij GG kun je er helemaal niks meer van en moet ik de strontkar over je heen gooien.

Errol 'true GG warrior bonecrusher we love you man!
liefs van je grootste fan
jamila

S-ven
21-11-2011, 23:01
:thup:Absoluut mee eens !!! Errol back in the game !!

de Zweed
22-11-2011, 00:47
om gewoon maar ff weer eens van thema af te wijken.........( of ze moeten de naam van dit forum wijzigen ;-) weet iemand hoe het is afgelopen met die laatste KO van Errol die lekker in de nek zat....had ie wat gebroken of staat hij gewoon weer in de ring ?? lijkt me sterk , maar toch een vraag...

Heb nog niet de bevestiging, maar na de wedstrijd zat Roman een tijdje op de bovenste verdieping te wachten, met infuus en zuurstof...
Hij is weer op de been, maar of ie al meteen klaar is voor zijn volgende fight...? Who knows, ik vond het al knap dat hij na die übertrap van Errol geen nekwervels kwijt is

Off topic:
Gents, laten we het in deze thread nu niet de hele tijd over AO hebben, daar is al een andere draadje voor

S-ven
22-11-2011, 20:22
thnx voor respons ! sterke nekspiertjes dan.

S-ven
23-11-2011, 20:43
Wanneer moest hij ook alweer tegen Verhoeven....?

OldNicky
27-11-2011, 18:08
Hey Errol, het is alweer een paar dagen geleden, maar ik heb je recent zien vechten op een clip van supercombat en was deeply impressed, ga zo door
Gr. :pimp: OldNicky

S-ven
05-12-2011, 20:51
Good luck Errol op de 28ste in het nieuwe jaar! Take Rico down.....Next KO :fight:

micha
05-12-2011, 21:28
Rico Verhoeven is echt een goede tegenstander dus dat wordt een toppartij

TheCarnage
05-12-2011, 22:12
Bah ik kom gewoon steeds minder en minder op het forum puur en alleen omdat het forum verziekt wordt door golden glory aanhang en het forum wordt gebruikt als platform om gg te promoten en overeem zwart te maken..

Heb ook het gevoel of er ineens allemaal nep accounts zijn aangemaakt om nog eens lekker olie op het vuur te gooien. Doodzonde want ik denk niet dat ik de enige ben die daardoor minder het forum bezoekt.

On-topic: De partijen dat errol het vuur in zich heeft mooie partijen vecht, anders is het allemaal middelmatig en mist het de x factor.

Soulbringer320
06-12-2011, 00:51
On-topic: De partijen dat errol het vuur in zich heeft mooie partijen vecht, anders is het allemaal middelmatig en mist het de x factor.

X2

varitas et aequitas
06-12-2011, 12:59
errol komt terug en zal het laten zien. Go Errol!

tidelot
06-12-2011, 14:09
Op zijn cv had hij zoveel Loss staan dat GG veel
partijen voor hem regelt tegen koekenbakkers in romenie zodat er weer een paar Wins op zijn CV komen.
volgende parij van errol warrior is tegen een wassenbeeld uit madame tusead.(rico verhoeven):fp:

smike
06-12-2011, 16:40
Op zijn cv had hij zoveel Loss staan dat GG veel
partijen voor hem regelt tegen koekenbakkers in romenie zodat er weer een paar Wins op zijn CV komen.
volgende parij van errol warrior is tegen een wassenbeeld uit madame tusead.(rico verhoeven):fp:

lol
Ik vind verhoeven ook kut, maar een wassenbeeld gaat me dan weer te ver.

S-ven
06-12-2011, 21:16
Op zijn cv had hij zoveel Loss staan dat GG veel
partijen voor hem regelt tegen koekenbakkers in romenie zodat er weer een paar Wins op zijn CV komen.
volgende parij van errol warrior is tegen een wassenbeeld uit madame tusead.(rico verhoeven):fp:

Voel ik een beetje jaloezie tidelot.....beetje jammer ook hoe je een wassenbeeld met Rico vergelijkt ( heb je hem dat al persoonlijk verteld ?:crying: ) Errol for the win...GG

marcelt
06-12-2011, 21:31
MF zakt aardig af naar voor of tegen Badr, voor of tegen GG , voor of tegen Ali O. We hebben dat ook met Remy gehad. Soms wel een beetje jammer. Alhoewel ik me op Badr gebied daar zelf ook schuldig aan maak.

Ontopic. Vond Errol een een tijd niet meer zo'n aantrekkelijke vechter. Heb wel van hem genoten tijdens K-1 voorheen, maar tijdens Superkombat was het erg mooi om te zien wat hij deed. Tegen mindere goden wordt gezegd. Ja logisch. Tegen de top had hij een aantal verliespartijen staan.

varitas et aequitas
06-12-2011, 22:47
[QUOTE=marcelt;1104884]MF zakt aardig af naar voor of tegen Badr, voor of tegen GG , voor of tegen Ali O. We hebben dat ook met Remy gehad. Soms wel een beetje jammer. Alhoewel ik me op Badr gebied daar zelf ook schuldig aan maak.


Klopt! Het is wel bij alles wat je aangeeft vanuit beiden partijen gezien . En ik steun GG dus ook Errol!

dandy danny
07-12-2011, 02:41
als ie ze dicipline op een rijtje kkan houden handjes van de jointje en ogen op de pads en zak ipv vrouwen en nightlive dan kan zimmerman geloof ik nog heel wat potten (en kaken ) breken denk ik

S-ven
07-12-2011, 21:48
als ie ze dicipline op een rijtje kkan houden handjes van de jointje en ogen op de pads en zak ipv vrouwen en nightlive dan kan zimmerman geloof ik nog heel wat potten (en kaken ) breken denk ik



Welke opleiding heb jij genoten vriend......? Waarom oude koeien uit de sloot halen alsof jij zo braaf was vroeger . Errol is back , you will see.....

varitas et aequitas
09-12-2011, 16:06
Welke opleiding heb jij genoten vriend......? Waarom oude koeien uit de sloot halen alsof jij zo braaf was vroeger . Errol is back , you will see.....


*2

tidelot
09-12-2011, 18:50
zimmerman vs cro cop

deze maand nog in zagreb

S-ven
16-12-2011, 19:14
Warrr Errrollll.......