PDA

View Full Version : Golden Glory Gate – the trial!



Pages : 1 2 [3]

kabouterplop
04-12-2011, 17:42
klopt laten we hopen dat dit allemaal goed onderling zonder te veel problemen opgelost kan worden

S-ven
04-12-2011, 18:08
Beterschap AO met je moeder en succes met je voorbereiding en uiteraard op 30ste .......

FOCUS
04-12-2011, 21:16
terugkomen van een zware ziekte is in mijn ogen totaal geen perfecte voorbereiding hoor

varitas et aequitas
05-12-2011, 17:52
Sterkte met je moeder Alistair ! GG-supporter,

Navy Seal Team
06-12-2011, 01:32
http://fcfighter.com/

blackadder
06-12-2011, 01:48
Thanks.

micha
06-12-2011, 05:52
thanks

Marchant
06-12-2011, 08:09
thank

Italian*Berlusconi*
06-12-2011, 08:21
in beide kanten / kampen zal een kern van waarheid zitten, ik geloof niet dat 1 partij in deze de heilige boontjes zijn.... dus de 1 kan wel dit zeggen en de ander dat, de "waarheid" zullen wij nooit weten omdat er emoties meespelen aan beide kanten qua supporters / teamgenoten... ik zeg, ALI MOET KNALLEN EN NL OP DE KAART ZETTEN EINDELIJK IN DE UFC!!

Bromios
06-12-2011, 08:57
Daar hebben we de maid weer. Daar gaat denk ik de hele rechtszaak over. Ja maar meneer de rechter ; hij heeft haar met een werkster vergeleken.

Marloes is haar vader en moeder vergeten geloof ik want dat is haar familie. Daar komt ze nog wel achter als ze een keer een slechte reeks draait en ze word uit GG geflikkerd. GG is geen familie, dat is werk. Dat ze het zo voelt is good management. (dat mag dan ook wel een keer gezegd worden)

Ik snap best dat ze boos is maar dit vind ik niet zo slim. Gewoon je mond dichthouden tot aan de rechtszaak en daarna kan je zeggen wat je wilt.

Pahlavan
06-12-2011, 09:49
grappig dat marloes zegt dat GG familie was voor alistair... ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar als ik ruzie krijg met mijn familie (ook al zou het mijn schuld zijn).. zouden ze mij vervolgens niet overal zwart maken etc... maarja misschien heb ik een ander beeld over wat familie is.
dat terzijde... ik vind het behoorlijk sneu dat ze nu zelfs voorbeelden noemen als "ik haalde alistair ergens op" dus hij moet dankbaar zijn. ik durf vast te wedden dat alistair ook ooit iemand ergens heeft afgezet... of een doosje chocola heeft gekocht voor ze... lol :lol:

anyway... ik wil niet voor alistair opkomen hoor.. de mensen die mijn oudere posts hebben gelezen weten ook dat ik niet bepaald een alistair fan ben. maar ik ben ook confused door GG... wat is het nou? familie? of business? want als het familie is... nou dan zouden ze hem niet zo zwart hoeven te maken met telkens iemand die een verklaring aflegt tegen alistair (waar niks nieuws in wordt vermeld).. maar aan de andere kant als het puur business is... dan gaan ze er wel heeeeeeeeeeeeeeel erg onprofessioneel mee om door het zo persoonlijk te maken

Marchant
06-12-2011, 10:55
in beide kanten / kampen zal een kern van waarheid zitten, ik geloof niet dat 1 partij in deze de heilige boontjes zijn.... dus de 1 kan wel dit zeggen en de ander dat, de "waarheid" zullen wij nooit weten omdat er emoties meespelen aan beide kanten qua supporters / teamgenoten... ik zeg, ALI MOET KNALLEN EN NL OP DE KAART ZETTEN EINDELIJK IN DE UFC!!

Ben het idd ook een beetje moe aan het worden,
Wil gewoon een knalpartij zie op 30 dec. en voor de rest kan het me eigenlijk weinig meer schelen wie er nu fout is en wie niet.

varitas et aequitas
06-12-2011, 11:26
Daar hebben we de maid weer. Daar gaat denk ik de hele rechtszaak over. Ja maar meneer de rechter ; hij heeft haar met een werkster vergeleken.

Marloes is haar vader en moeder vergeten geloof ik want dat is haar familie. Daar komt ze nog wel achter als ze een keer een slechte reeks draait en ze word uit GG geflikkerd. GG is geen familie, dat is werk. Dat ze het zo voelt is good management. (dat mag dan ook wel een keer gezegd worden)

Ik snap best dat ze boos is maar dit vind ik niet zo slim. Gewoon je mond dichthouden tot aan de rechtszaak en daarna kan je zeggen wat je wilt.


en een good management zoals GG ook is , zal AO echt niet bedonderen . dus zal het wel kloppen wat er wordt aangegeven.

Bromios
06-12-2011, 13:25
en een good management zoals GG ook is , zal AO echt niet bedonderen . dus zal het wel kloppen wat er wordt aangegeven.

Als je een grap moet uitleggen is hij niet zo leuk meer.....

blackadder
06-12-2011, 13:26
Ik begin toch de indruk te krijgen dat Overeem zich naar het Amerikaanse publiek toe wil neerzetten als een selfmade man. Iets wat bij Amerikanen erin gaat als pigs in a blanket.

smike
06-12-2011, 15:26
GG is gewoon kut klaar.

micha
06-12-2011, 18:50
Daar hebben we de maid weer. Daar gaat denk ik de hele rechtszaak over. Ja maar meneer de rechter ; hij heeft haar met een werkster vergeleken.

Marloes is haar vader en moeder vergeten geloof ik want dat is haar familie. Daar komt ze nog wel achter als ze een keer een slechte reeks draait en ze word uit GG geflikkerd. GG is geen familie, dat is werk. Dat ze het zo voelt is good management. (dat mag dan ook wel een keer gezegd worden)

Ik snap best dat ze boos is maar dit vind ik niet zo slim. Gewoon je mond dichthouden tot aan de rechtszaak en daarna kan je zeggen wat je wilt.

als dat zo zou zijn dan was Alistair na zijn losing streak van 5 partijen er ook uit gebonjourd toch?

Italian*Berlusconi*
06-12-2011, 19:12
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?118862-Liverkick-Sem-Schilt-ontevreden-over-GG-s-handelswijze (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?118862-Liverkick-Sem-Schilt-ontevreden-over-GG-s-handelswijze)
:w00t:


sorry but i lol'd...

Asura
06-12-2011, 19:23
Het was toch Alistair die als eerste de vuile was buitenhing?


Een beetje hypocriet om dan te zeuren als GG terugslaat. AO zette GG neer als een stel oplichters, dat is niet alleen beledigend, maar levert ook andere financiele problemen op.

S-ven
06-12-2011, 20:03
als dat zo zou zijn dan was Alistair na zijn losing streak van 5 partijen er ook uit gebonjourd toch?


X2

S-ven
06-12-2011, 20:04
Het was toch Alistair die als eerste de vuile was buitenhing?


Een beetje hypocriet om dan te zeuren als GG terugslaat. AO zette GG neer als een stel oplichters, dat is niet alleen beledigend, maar levert ook andere financiele problemen op.


Ook x2:thup:

rene37
07-12-2011, 08:02
Eind van de rit is het gewoon voor alle betrokenen heel jammer allemaal dit. Voor alistair, GG en trainers als martijn de jong en Cor Hemmers maar ook voor de nederlandse fans en de uitstraling van de nederlandse sport. Hoe mooi was het geweest om die nederlandse hoek in de UFC te zien? En hoe mooi voor nederland mocht alistair ufc champ worden. Dan had dat nederlandse kampje het maar mooi voor elkaar gekregen.

S-ven
07-12-2011, 20:40
Eind van de rit is het gewoon voor alle betrokenen heel jammer allemaal dit. Voor alistair, GG en trainers als martijn de jong en Cor Hemmers maar ook voor de nederlandse fans en de uitstraling van de nederlandse sport. Hoe mooi was het geweest om die nederlandse hoek in de UFC te zien? En hoe mooi voor nederland mocht alistair ufc champ worden. Dan had dat nederlandse kampje het maar mooi voor elkaar gekregen.


Daar heb je idd een punt ! helaas ligt werkelijkheid op moment anders....GG

kabouterplop
07-12-2011, 21:04
Het zou te mooi om waar te zijn dat we een vechter die groot is gworden door gg ook in de ufc te zien vechten

Kemal
07-12-2011, 21:32
Het zou te mooi om waar te zijn dat we een vechter die groot is gworden door gg ook in de ufc te zien vechten

Siyar Bahadurzada

Boelly92
07-12-2011, 21:34
ik denk gewoon dat alistair stiekem in america zijn batman pak aan trekt en dat gg gewoon geen batmobiel wilde maken dus heeft hij maar ze eigen batmobiel geregeld

allemaal politieke stapjes, langzaam bij beetje..

oke flauw sorrie:(
http://img683.imageshack.us/img683/4307/img9963w.jpg

GG Wouter
07-12-2011, 21:45
Het staat best leip, zo'n batmobiel... Nou nog een overeenkomst waar ze samen mee kunnen leven, en hij leeft nog lang en gelukkig ;)

Vinand
07-12-2011, 21:49
Het staat best leip, zo'n batmobiel... Nou nog een overeenkomst waar ze samen mee kunnen leven, en hij leeft nog lang en gelukkig ;)

http://www.blogcdn.com/www.urlesque.com/media/2010/05/haterafrican.jpg

GG Wouter
07-12-2011, 21:58
Leuke foto, goeie response!

Boelly92
07-12-2011, 21:58
Het staat best leip, zo'n batmobiel... Nou nog een overeenkomst waar ze samen mee kunnen leven, en hij leeft nog lang en gelukkig ;)

en dan een vraag, waarom zou hij zonder golden glory geen gelukkig leven hebben?
volgens mij zit alistair er niet zo erg mee volgens mij is het meer GG die met de gebakken bananen(of was het nou peren?) zit ...

voor de rest was het maar een grap batman bestaat helemaal niet!

varitas et aequitas
08-12-2011, 08:01
voor de rest was het maar een grap batman bestaat helemaal niet![/QUOTE]


Niet ? :crying:

Freak
08-12-2011, 08:16
Al mijn kinderdromen.... WEG..... waarom vertel je nu pas dat hij niet bestaat Boelly92? :'(

Italian*Berlusconi*
08-12-2011, 09:10
lol @ die foto!! hahaha

S-ven
08-12-2011, 19:33
[QUOTE=Boelly92;1105214]en dan een vraag, waarom zou hij zonder golden glory geen gelukkig leven hebben?


nu idd wel, aangezien hij mede door GG binnen is... ze hebben aan beiden kanten flink gewerkt om naar de top te gaan. ( Don't forget where your came from ! ) GG

Boelly92
08-12-2011, 22:09
voor de rest was het maar een grap batman bestaat helemaal niet!

Niet ? :crying:


Al mijn kinderdromen.... WEG..... waarom vertel je nu pas dat hij niet bestaat Boelly92? :'(

helaas helaas ik leef met jullie mee 1 minuut stilte voor het niet bestaan van onze held,,
aan de zonnige kant hebben we wel weer UBERMAN! die de kwaadaardige brock lesnar gaat verslaan op oudjaars avond om deze wereld te redden van zijn duivelse plannen! wat GG betreft die is underdecover gewoon bezig met een nieuwe superheld soort van robin...? hmmm onze enige echte ZIMMERMEN!!!

Boelly92
08-12-2011, 22:17
nu idd wel, aangezien hij mede door GG binnen is... ze hebben aan beiden kanten flink gewerkt om naar de top te gaan. ( Don't forget where your came from ! ) GG



ja dat is waar zo denk ik ook maar je moet toch zeker ergens de grens trekken(ik beschuldig niemand) maar alistair heeft vast een reden dat hij deze beslissing genomen heeft. ik heb zoiets accepteer zijn beslissing en ga niet kinderachtig het hele team verhaaltjes laten posten..? als ik nu gewoon vanuit mijn oogpunt kijkt neig ik alistair meer te geloven als gg et lijkt als gg alleen maar dingen loopt te vertellen omdat hun de o zo zielige en goede management zijn.
begrijp me niet verkeerd kies geen kant mrr vind et kinderachtig.

ik kan 20 jaar met een mokkel zijn maar et kan zijn dat er iets gebeurd of ik iets in me hoofd heb en daar is zij niet mee eens is en dat et dan einde verhaal is en ja soms is er gewoon maar 1 partij tevrede en de ander gaat met modder gooien in de hoop dat die terug komt soort van wanhoop ofso..

althans zo zie ik het

kabouterplop
08-12-2011, 23:24
ja dat is waar zo denk ik ook maar je moet toch zeker ergens de grens trekken(ik beschuldig niemand) maar alistair heeft vast een reden dat hij deze beslissing genomen heeft. ik heb zoiets accepteer zijn beslissing en ga niet kinderachtig het hele team verhaaltjes laten posten..? als ik nu gewoon vanuit mijn oogpunt kijkt neig ik alistair meer te geloven als gg et lijkt als gg alleen maar dingen loopt te vertellen omdat hun de o zo zielige en goede management zijn.
begrijp me niet verkeerd kies geen kant mrr vind et kinderachtig.

ik kan 20 jaar met een mokkel zijn maar et kan zijn dat er iets gebeurd of ik iets in me hoofd heb en daar is zij niet mee eens is en dat et dan einde verhaal is en ja soms is er gewoon maar 1 partij tevrede en de ander gaat met modder gooien in de hoop dat die terug komt soort van wanhoop ofso..

althans zo zie ik het

kabouterplop
08-12-2011, 23:27
Ik ben het daar niet mee eens als je afspraken heb gemaak en er ook nog voor getekend moet je het nakomen want gg is altijd goed voor hem geweest

Boem Boem
09-12-2011, 10:57
Kan hier geen slotje op!!!!!!

man man man....

osu

Richelieu
09-12-2011, 12:46
Kan hier geen slotje op!!!!!!

man man man....

osu

Deze laten we nog wel even open, de rechtzaak moet namelijk nog komen, neem ik aan.

varitas et aequitas
09-12-2011, 14:58
Deze laten we nog wel even open, de rechtzaak moet namelijk nog komen, neem ik aan.

Tenzij ze het samen oplossen. Anders blijft deze wel heel lang open.

Silat
09-12-2011, 15:12
grootste issue ooit en langste topic ooit op mixfight?

Boelly92
09-12-2011, 15:14
grootste issue ooit en langste topic ooit op mixfight?

kan me vaag herinneren dat er nog wel langere waren/zijn :D

Asura
09-12-2011, 15:20
Bij verre niet het langste topic

TOON
09-12-2011, 18:38
iets met een kabouter in het sprookjesbos toch?

OXY
09-12-2011, 20:19
Deze laten we nog wel even open, de rechtzaak moet namelijk nog komen, neem ik aan.

Net of er dan geen nieuw topics over kunnen worden geopend.

Denk ook niet dat het een aanwinst is voor de vechtsport in ze algemeen en zolang het in leven gehouden wordt, zal iedereen die toevallig een keer op MF komt (evt. journalisten) kunnen lezen wat een puinhoop het weer is in vechtsportland. Daarom in het belang van de vechtsport zou ik het helemaal niet erg vinden als dit topic nu een keer verdwijnt van de 1ste pagina, wie er dan ook gelijk mag hebben in deze modderpartij.

Ben met je eens dat iedereen recht heeft op nieuws, maar moeten wij dat als vechtsportliefhebbers nou iedere dag brengen op de 1ste pagina van ons forum, En zal eerlijk bekennen dat GG mijn voorkeur heeft in deze hele soap maar vindt het niet nodig dat een groot kampioen zo iedere dag te kijk wordt gezet op de grootste vechtsportsite van de Benelux.

Osu

Facade
09-12-2011, 21:41
Het zijn maar een paar mensen die een beetje door blijven babbelen. De andere 99% kan het inmiddels al geen donder meer schelen joh. Als een paar mensen willen blijven ouwehoeren hierover om elkaar op te hemelen of de tegenpartij af te zeiken dan so be it. Tzal me een worst wezen, tlijkt me onnodig om dan maar te gaan censureren in 'vechtsportbelang'.

FOCUS
10-12-2011, 09:31
Net of er dan geen nieuw topics over kunnen worden geopend.

Denk ook niet dat het een aanwinst is voor de vechtsport in ze algemeen en .... Daarom in het belang van de vechtsport zou ik het helemaal niet erg vinden als dit topic nu een keer verdwijnt van de 1ste pagina, wie er dan ook gelijk mag hebben in deze modderpartij.

Ben met je eens dat iedereen recht heeft op nieuws, maar moeten wij dat als vechtsportliefhebbers nou iedere dag brengen op de 1ste pagina van ons forum, En zal eerlijk bekennen dat GG mijn voorkeur heeft in deze hele soap maar vindt het niet nodig dat een groot kampioen zo iedere dag te kijk wordt gezet op de grootste vechtsportsite van de Benelux.

Osu


ja man, laten we cencuur toepassen, omdat jij het wilt.

oxymoron


all animals are equal, but some animals are more equal than others

ik heb speciaal voor jou een boekenlijstje samengesteld: 1984- Brave New World en -Animal Farm
Ze zijn ook in het Nederlands vertaald, misschien zelfs als luisterboek verkrijgbaar.

YoMarK
10-12-2011, 16:07
Even iets anders, ik heb op twitter gelezen dat Overeem weer terug is in Nederland o.a. omdat z'n training bij Extreme Couture tegenviel.
Weet iemand hier meer over, als het überhaupt al waar is?

YoMarK
10-12-2011, 17:02
je loopt erg achter, hij is weken terug, ivm een ziek familielid.
Ja, z'n moeder.
Alleen vroeg ik me af of het waar was dat het bij extreme Couture tegenviel.

ZakKa!
10-12-2011, 22:02
Ik hoop dat alles ok is met zijn moeder en dat het zijn training niet teveel zal belemmeren. Hij zou Brock op papier aan moeten kunnen maar het wordt zeker geen eitje.

S-ven
11-12-2011, 16:37
Even iets anders, ik heb op twitter gelezen dat Overeem weer terug is in Nederland o.a. omdat z'n training bij Extreme Couture tegenviel.
Weet iemand hier meer over, als het überhaupt al waar is?



Hij zal wel geen goede sparringsmaatjes hebben zoals Saki was.....

DanaWhiteFan
11-12-2011, 16:55
Hij zal wel geen goede sparringsmaatjes hebben zoals Saki was.....

sinds wanneer staat saki dan zo bekend om dat die een goede sparringsmaatje is? en met alle respect voor saki maar in elke Amerikaanse boksgym lopen er genoeg betere sparringpartners rond, dat kan ik je verzekeren!!

micha
11-12-2011, 17:11
sinds wanneer staat saki dan zo bekend om dat die een goede sparringsmaatje is? en met alle respect voor saki maar in elke Amerikaanse boksgym lopen er genoeg betere sparringpartners rond, dat kan ik je verzekeren!!

ik ken geen een zwaargewicht die zo snel is als Saki: onzin dus.

DanaWhiteFan
11-12-2011, 17:16
ik ken geen een zwaargewicht die zo snel is als Saki: onzin dus.

niet? gezien jouw avatar denk ik dan dat je niet verder kunt kijken als in breda!. kom op man wij lopen mijlen ver achter op het sparren i.v.m USA. het is niet voor niets dat we geen enkele relevante bokser hebben in de top van het boksen

micha
11-12-2011, 17:32
niet? gezien jouw avatar denk ik dan dat je niet verder kunt kijken als in breda!. kom op man wij lopen mijlen ver achter op het sparren i.v.m USA. het is niet voor niets dat we geen enkele relevante bokser hebben in de top van het boksen

heb je een amerikaan wel eens een lowkick zien blokken=

DanaWhiteFan
11-12-2011, 17:39
heb je een amerikaan wel eens een lowkick zien blokken=

daar zou ik me als overeem ook zo'n zorgen over maken!! arme overeem wordt nu afgemaakt door lesnar op low kicks.... dat geloof ik niet

S-ven
12-12-2011, 19:19
ik ken geen een zwaargewicht die zo snel is als Saki: onzin dus.


x 2

kabouterplop
12-12-2011, 21:49
Hey danna fan jij heb echt poep in je ogen wij vooral gg zijn de beste kickboxers die er zijn alle amerikanen bakken er niks van kunnen alleen donuts bakken

S-ven
13-12-2011, 21:20
Ontopic : Hoe staat het eigenlijk met de trial ? is er al nieuwe info over evt gesprekken of schikkingen......

varitas et aequitas
14-12-2011, 19:12
Ontopic : Hoe staat het eigenlijk met de trial ? is er al nieuwe info over evt gesprekken of schikkingen......


Volgens mij nog niets over bekend. Anders zouden ze het hier als eersten weten op MF;)

kabouterplop
14-12-2011, 22:05
Jammer dat het zo lang duurt hoop echt op een goeie oplossing

S-ven
15-12-2011, 15:23
Jammer dat het zo lang duurt hoop echt op een goeie oplossing


x2

micha
19-12-2011, 22:20
Kwam ik tegen

http://vimeo.com/33908158

vette muziek eronder

Danielos
19-12-2011, 22:27
Gemaakt door een hater..beetje jammer.

justsomeone
19-12-2011, 22:34
in dat filmpje had Saki 1 oog dicht zitten.
de 28e van volgende maand heeft ie ze beide dicht.

Bromios
19-12-2011, 22:36
Ben je druk mee geweest zeker Micha.

Nibbit88
19-12-2011, 22:37
Wel erg kinderachtig. Maar ja, ieder z'n ding he.

Devilprince
19-12-2011, 22:39
misselijkmakend

justsomeone
19-12-2011, 22:50
moet je juist om lachen:D
blijkbaar vinden ze hem toch belangrijk om er tijd in te steken om zo`n filmpje te maken

is dat van dezelfde maker als amsterdam heavy?

VivaLaStef
19-12-2011, 22:51
bah..

onne1983
19-12-2011, 22:55
grappig datt je dat filmpje tegenkomt zo vlak nadat hij geupload is. of je zit de hele dag te f5-en of je bent gewoon HEEEEEEEL stiekem zelf de maker!

R.D.N
19-12-2011, 23:01
in dat filmpje had Saki 1 oog dicht zitten.
de 28e van volgende maand heeft ie ze beide dicht.

whahahahaha sterk.....ps filmpje slaat nergens op

Danielos
19-12-2011, 23:03
grappig datt je dat filmpje tegenkomt zo vlak nadat hij geupload is. of je zit de hele dag te f5-en of je bent gewoon HEEEEEEEL stiekem zelf de maker!

Haha inderdaad..

Pahlavan
19-12-2011, 23:03
Triest micha... Heel triest

mee
19-12-2011, 23:10
KO heet dat zonder AO geen wedstrijd bij GG
Tenminste dat maak ik er van, bedankt Mischa.

Illest
19-12-2011, 23:14
Kwam ik tegen

http://vimeo.com/33908158

vette muziek eronder

tokkensnuiver die je daar bent...nu Ali weg is, heb je 1 tokje minder waar je aan kunt snuiven...

je mist hem....geef maar toe....

there's a thin line between love and hate....

flapdrol!

punch
19-12-2011, 23:14
Ik las de commentaren en dacht het zal wel meevallen, maar het is echt een naar zuur filmpje en getuigt van een nare onderklasse bah!

Rverm
19-12-2011, 23:17
Micha, je kinderen zullen trots op je zijn...

justsomeone
19-12-2011, 23:21
tokkensnuiver die je daar bent...nu Ali weg is, heb je 1 tokje minder waar je aan kunt snuiven...

je mist hem....geef maar toe....

there's a thin line between love and hate....

flapdrol!

i lol`d

reps

justsomeone
19-12-2011, 23:23
hahahahaha tokkensnuiver

blade
19-12-2011, 23:29
gek eigenlijk dat mensen zo kunnen draaien als een vechter een andere weg kiest maar goed ze zullen wel dagen gehuild hebben denk ik

K-1sunstarr
20-12-2011, 00:11
Een hoop bla, bla, het boei mij niet.
Ik zeg a.s. 30 dec., war Ali.

Bobson
20-12-2011, 07:10
tokkensnuiver die je daar bent...nu Ali weg is, heb je 1 tokje minder waar je aan kunt snuiven...

je mist hem....geef maar toe....

there's a thin line between love and hate....

flapdrol!

:thup:

TheCarnage
20-12-2011, 08:44
Kwam ik tegen

http://vimeo.com/33908158

vette muziek eronder

Wat zijn dit voor zielige acties man? Ex groupie die boos is op zijn voormalige held.

Je zet jezelf verschut jonge....

Hans Vos
20-12-2011, 09:05
Kwam ik tegen

http://vimeo.com/33908158

vette muziek erondersorry hoor micha maar je slaat de plank nu volledig mis , wat wil je nu met dit filmpje zeggen? dat ali een keer klappen heeft gehad ??? zulke foto,s of filmjes zijn er vast ook wel te vinden van elke topper . vaak begreep ik je reakties wel maar deze slaat werkelijk nergens op . erg kinderachtig . wat ali en gg hebben is een zakelijk geschil en dat is tussen hun . doet niks af aan de prestaties van ali als vechter . dus kom op en hou op met dat kleuterklas gedoe voor dat je arm donkerbruin kleurt , dat stinkt namelijk . gr hans

Collina
20-12-2011, 10:26
Kwam ik tegen

http://vimeo.com/33908158

vette muziek eronder

Op basis van dit filmpje zou haast kunnen concluderen dat het maar goed is dat hij weg is bij GG. Hij verliest toch alles!

MaTo
20-12-2011, 10:31
sorry hoor micha maar je slaat de plank nu volledig mis , wat wil je nu met dit filmpje zeggen? dat ali een keer klappen heeft gehad ??? zulke foto,s of filmjes zijn er vast ook wel te vinden van elke topper . vaak begreep ik je reakties wel maar deze slaat werkelijk nergens op . erg kinderachtig . wat ali en gg hebben is een zakelijk geschil en dat is tussen hun . doet niks af aan de prestaties van ali als vechter . dus kom op en hou op met dat kleuterklas gedoe voor dat je arm donkerbruin kleurt , dat stinkt namelijk . gr hans

x2

Marchant
20-12-2011, 11:23
Kwam ik tegen

http://vimeo.com/33908158

vette muziek eronder
http://3.bp.blogspot.com/-XUYDxhLocVI/TbmwQ_Z0fPI/AAAAAAAAG0E/_GiHXc7VmLg/s1600/Turtle%2BIs%2BNot%2BAngry%2B-%2BTurtle%2BIs%2BDisappointed%2BIn%2BYou.jpg

Garcia
20-12-2011, 11:28
.... zucht....

e-type
20-12-2011, 11:43
Op basis van dit filmpje zou haast kunnen concluderen dat het maar goed is dat hij weg is bij GG. Hij verliest toch alles!


X2


Jammer dat ze zo blijven moddergooien...de sympathie richting GG slaat nu toch wel een beetje om hoor. Wat een zielepoten.

WAR AO!!!!

Richelieu
20-12-2011, 15:11
Net nog even in de kiosk het "exclusieve verhaal" gelezen omtrent de zaak AO volgens Cor Hemmers in de RS, maar kort samengevat staat er niets nieuws in wat hier allang was vermeld. Het gaat er eigenlijk om dat AO niet echt content was met het uitkeren van een x percentage van zijn UFC contract, die GG voor hem had onderhandeld. AO wilde liever een salaris betalen naar zijn trainers/crew en dat was niet echt wat GG wilde. Cor Hemmers haalde nog een ander voorbeeld aan, maar al met al niets nieuws.

Asura
20-12-2011, 15:45
Een en al bitterheid hierzo. AO had GG niet zwart moeten maken toen hij daar vertrok, en GG had het best bij een kleine repliek kunnen laten, zelfs als daar harde taal werd gebezigd, daar heb ik begrip voor. Maar dit gaat ondertussen nergens meer over.

testarossa666
20-12-2011, 16:39
tokkensnuiver die je daar bent...nu Ali weg is, heb je 1 tokje minder waar je aan kunt snuiven...

je mist hem....geef maar toe....

there's a thin line between love and hate....

flapdrol!

LOL@tokkensnuiver, binnen- of buitenkant?

Sportvision
20-12-2011, 17:43
JEZUS welke tokkie heeft dit voor elkaar weten te breien. echt ZO slecht dat ik hoop dat het een grapje is. Degene die dit heeft gemaakt is heeft iig het IQ van een drumstick en is zwaarder de weg kwijt als Ali-O, das nu wel duidelijk.

Laat de rechter het mooi beslissen, verder zou ik niet teveel roepen, maar ja, mijn mening :)

S-ven
20-12-2011, 19:03
volgens mij wil dit filmpje alleen maar aangeven dat GG altijd aan de kant van AO heeft gestaan ( No matter what, winning or losing.... ) . Zo zie je maar dat één ieder altijd zijn eigen conclusies kan trekken van maar een filmpje....... Echter zijn jullie beweringen nogal negatief terwijl het misschien geeneens de bedoeling was van het filmpje. ;)

varitas et aequitas
20-12-2011, 20:00
:jerry:The Trial nog steeds bezig ? Heb het filmpje helaas niet meer mogen zien, maar het zal wel mee vallen allemaal denk ik . GGpowerrr

Jamila
20-12-2011, 20:08
even over het betreffende filmpje die door micha geplaatst is. ( ik zie overigens nergens staan dat ie door hem gemaakt is!)
Ik vind dat er overdreven op gereageerd word.. ik kan me enigzins indenken wat jullie zeggen, echter is dit niet hoe ik het filmpje interpreteer... Wakker worden, Want als je goed kijkt naar de beelden: Alistair wilde wel z'n verlies delen; kijk bijvoorbeeld wie er om hem heen stonden na een verloren partij...maar Alistair wilde niet z'n winst delen; met de gene die altijd voor hem klaar stonden, good times and bad times. Zoveel prestaties behalen en zo ver komen doe je niet alleen, maar met je team. Met je team deel je je verlies maar behoor je ook je winst te delen. Helaas had Alistair hier andere gedachtens over.

Grtjs Jamila

micha
20-12-2011, 20:09
wat een gezeur alsof ik zelf dit heb gemaakt

micha
20-12-2011, 20:16
even over het betreffende filmpje die door micha geplaatst is. ( ik zie overigens nergens staan dat ie door hem gemaakt is!)
Ik vind dat er overdreven op gereageerd word.. ik kan me enigzins indenken wat jullie zeggen, echter is dit niet hoe ik het filmpje interpreteer... Wakker worden, Want als je goed kijkt naar de beelden: Alistair wilde wel z'n verlies delen; kijk bijvoorbeeld wie er om hem heen stonden na een verloren partij...maar Alistair wilde niet z'n winst delen; met de gene die altijd voor hem klaar stonden, good times and bad times. Zoveel prestaties behalen en zo ver komen doe je niet alleen, maar met je team. Met je team deel je je verlies maar behoor je ook je winst te delen. Helaas had Alistair hier andere gedachtens over.

Grtjs Jamila

thanks zo is het wel

de Zweed
20-12-2011, 20:47
even over het betreffende filmpje die door micha geplaatst is. ( ik zie overigens nergens staan dat ie door hem gemaakt is!)
Ik vind dat er overdreven op gereageerd word.. ik kan me enigzins indenken wat jullie zeggen, echter is dit niet hoe ik het filmpje interpreteer... Wakker worden, Want als je goed kijkt naar de beelden: Alistair wilde wel z'n verlies delen; kijk bijvoorbeeld wie er om hem heen stonden na een verloren partij...maar Alistair wilde niet z'n winst delen; met de gene die altijd voor hem klaar stonden, good times and bad times. Zoveel prestaties behalen en zo ver komen doe je niet alleen, maar met je team. Met je team deel je je verlies maar behoor je ook je winst te delen. Helaas had Alistair hier andere gedachtens over.

Grtjs Jamila

Zo heb ik het ook zitten kijken, you win some together, you lose some together, zo zou het moeten zijn. En AO heeft genoeg gewonnen partijen gevierd met GG. En wanneer hij enkele nederlagen heeft geleden, hebben zijn trainers en sparringpartners hem niet laten vallen. Daar is dit filmpje voor bedoeld en zeker niet om hem als een slechte vechter neer te zetten. Sterker nog, ik hoop nog steeds dat ie volgende week Lesnar alle hoeken van de ring laat zien!!

Hoe dan ook, het filmpje staat niet meer online, dit wegens auteursrechten van de muziek. Youtube Nederland doet daar iets moeilijker over dan Youtube USA, maar goed..

Oh en voor wie nu denkt dat ik die clip in elkaar gepropt heb, die moet ik teleurstellen... Maar Micha was het ook niet.

blackadder
20-12-2011, 20:57
Zo heb ik het ook zitten kijken, you win some together, you lose some together, zo zou het moeten zijn. En AO heeft genoeg gewonnen partijen gevierd met GG. En wanneer hij enkele nederlagen heeft geleden, hebben zijn trainers en sparringpartners hem niet laten vallen. Daar is dit filmpje voor bedoeld en zeker niet om hem als een slechte vechter neer te zetten. Sterker nog, ik hoop nog steeds dat ie volgende week Lesnar alle hoeken van de ring laat zien!!

Hoe dan ook, het filmpje staat niet meer online, dit wegens auteursrechten van de muziek. Youtube Nederland doet daar iets moeilijker over dan Youtube USA, maar goed..

Oh en voor wie nu denkt dat ik die clip in elkaar gepropt heb, die moet ik teleurstellen... Maar Micha was het ook niet.
Het staat ook ergens op VIMEO en je kunt het filmpje ook op Youtube bekijken als je een proxyserver gebruikt.

de Zweed
20-12-2011, 21:07
Het staat ook ergens op VIMEO en je kunt het filmpje ook op Youtube bekijken als je een proxyserver gebruikt.

Reactie Vimeo:
Sorry, "..." was deleted at 11:48:54 Tue Dec 20, 2011. We have no more information about it on our mainframe or elsewhere.

Maar had de clip reeds gedownload. Van de maker begrepen dat ie dat met die auteursrechten gaat recht zetten.

Bromios
20-12-2011, 21:16
Zo heb ik het ook zitten kijken, you win some together, you lose some together, zo zou het moeten zijn. En AO heeft genoeg gewonnen partijen gevierd met GG. En wanneer hij enkele nederlagen heeft geleden, hebben zijn trainers en sparringpartners hem niet laten vallen. Daar is dit filmpje voor bedoeld en zeker niet om hem als een slechte vechter neer te zetten. Sterker nog, ik hoop nog steeds dat ie volgende week Lesnar alle hoeken van de ring laat zien!!

Hoe dan ook, het filmpje staat niet meer online, dit wegens auteursrechten van de muziek. Youtube Nederland doet daar iets moeilijker over dan Youtube USA, maar goed..

Oh en voor wie nu denkt dat ik die clip in elkaar gepropt heb, die moet ik teleurstellen... Maar Micha was het ook niet.

Anyway, het is door een GG nuthugger gemaakt met de bedoeling AO zwart te maken. En 3 minuten na het plaatsen plaatst Micha hem hier.
Hou toch op jongens en meisjes. We weten hoe jullie er over denken en de rechtszaak zal het leren.

Get a f*cking life and move on.

S-ven
20-12-2011, 21:28
Anyway, het is door een GG nuthugger gemaakt met de bedoeling AO zwart te maken. En 3 minuten na het plaatsen plaatst Micha hem hier.
Hou toch op jongens en meisjes. We weten hoe jullie er over denken en de rechtszaak zal het leren.

Get a f*cking life and move on.


Bromios..... Je houdt het allemaal wel goed in de gaten. Laat iedereen toch zijn ding doen hier, volgens mij ben je niet verplicht te reageren of wel ? en die laatste zin van jou had was ook overbodig..... Of was die voor jezelf bedoeld.:lol:

micha
20-12-2011, 21:29
ONZIN, waar blijft het verlies dan van de K-1?
Alistair heeft tot op heden niks ontvangen

ik denk dat hij ook niks meer gaat ontvangen of denk je dat Bas boon zich nog in gaat zetten om achter die centen aan te gaan voor hem?Misschien dat hij zelf contact op neemt met Tanigawa?

FOCUS
20-12-2011, 22:09
Get a f*cking life and move on.


dat

Bromios
20-12-2011, 22:48
Bromios..... Je houdt het allemaal wel goed in de gaten. Laat iedereen toch zijn ding doen hier, volgens mij ben je niet verplicht te reageren of wel ? en die laatste zin van jou had was ook overbodig..... Of was die voor jezelf bedoeld.:lol:

Ik houd dit topic inderdaad in de gaten want wil graag weten hoe het met de rechtzaak afloopt. En dan krijg je dit kansloze filmpje. Je kunt wel roepen dat Micha of jij het niet gemaakt hebt en dat je namens de makers kan melden dat het auteursrechten probleem wordt opgelost maar dat kan iedereen wel roepen natuurlijk.

off topic: @micha; als ik me niet vergis krijgt GG toch 30% van de opbrengst dus als AO inderdaad van 2 jaar zijn geld nog niet heeft (en de rest van GG ook niet) praten we toch al gauw over een tonnetje of wat. Daar zal Bas toch zijn best wel voor blijven doen lijkt me zo ? Of heb ik dat mis ?

micha
20-12-2011, 23:16
je hebt het mis denk ik

Sportvision
21-12-2011, 13:13
even over het betreffende filmpje die door micha geplaatst is. ( ik zie overigens nergens staan dat ie door hem gemaakt is!)
Ik vind dat er overdreven op gereageerd word.. ik kan me enigzins indenken wat jullie zeggen, echter is dit niet hoe ik het filmpje interpreteer... Wakker worden, Want als je goed kijkt naar de beelden: Alistair wilde wel z'n verlies delen; kijk bijvoorbeeld wie er om hem heen stonden na een verloren partij...maar Alistair wilde niet z'n winst delen; met de gene die altijd voor hem klaar stonden, good times and bad times. Zoveel prestaties behalen en zo ver komen doe je niet alleen, maar met je team. Met je team deel je je verlies maar behoor je ook je winst te delen. Helaas had Alistair hier andere gedachtens over.

Grtjs Jamila

JEZUS, ga nog even serieus in op dit kwatsfilmpje. Ik zie het tot nu toe los van GG, maar als GG "fan" dit filmpje lopen verdedigen is nog bijna triester als het maken.

Het filmpje is weg, dus de slechte montage ed zal ik buiten schot laten, maar ik quote.

"why do you speak so bad over Goldenglory "
"where your direction is now"

tokkieniveau, echt.

micha
21-12-2011, 16:41
http://www.dailymotion.com/video/xn5jni_alistair-overeem-lost-his-direction_sport (http://www.dailymotion.com/video/xn5jni_alistair-overeem-lost-his-direction_sport)

voor de liefhebbers

Richelieu
21-12-2011, 16:51
JEZUS, ga nog even serieus in op dit kwatsfilmpje. Ik zie het tot nu toe los van GG, maar als GG "fan" dit filmpje lopen verdedigen is nog bijna triester als het maken.

Het filmpje is weg, dus de slechte montage ed zal ik buiten schot laten, maar ik quote.

"why do you speak so bad over Goldenglory "
"where your direction is now"

tokkieniveau, echt.

Kon je het weer niet laten......

ZakKa!
21-12-2011, 17:27
snap het doel van het filmpje niet naast het zwartmaken van Alistair. Heb wel gelachen om het steenkolen engels.

rollermanskunk
21-12-2011, 17:33
http://www.hiraeth.org.uk/blog/wp-content/uploads/2011/05/english.jpg

raveboy
21-12-2011, 17:57
snap het doel van het filmpje niet naast het zwartmaken van Alistair. Heb wel gelachen om het steenkolen engels.

Waarschijnlijk voor als hij zich zou bedenken, nu weet hij ( en andere ) dat het misschien helemaal niet zo gek was om weg te gaan.
Ik hoop ook echt dat de personen die op dit forum dit soort dingen posten niet voor GG werken.
Hoe zuur is het als je dit soort mensen indirect hebt betaald al die tijd?

Tot nu toe hebben alleen de trainers normaal hun kant van het verhaal gedaan, en wat vechters dan, maar verder allemaal veel te lang door borduren op het zelfde stukje.
Kan je nagaan hoelang deze topic wordt als Overeem verliest, dan lag het natuurlijk aan het feit dat hij niet meer bij GG zit.

GG ( fans ) zijn nu echt een irritant ex vriendinnetje aan het worden die maar door blijven janken en tegen iedereen vertellen wat voor klootzak je bent.

weks
21-12-2011, 18:35
wow hoe slecht is het Engels in dat filmpje.....

varitas et aequitas
21-12-2011, 19:17
http://www.dailymotion.com/video/xn5jni_alistair-overeem-lost-his-direction_sport (http://www.dailymotion.com/video/xn5jni_alistair-overeem-lost-his-direction_sport)

voor de liefhebbers


Bedankt Micha ! Had het filmplje net gemist. Was wel nieuwsgierig na al die reakties op MF, echter valt het allemaal wel mee. Dit filmpje is gewoon door een fan gemaakt die misschien teleurgesteld is in AO. Zie zelf in het filmpje dat GG en AO door dik en dun zijn gegaan en toch samen zijn gebleven in goede en in slechte tijden . Kunt het ook overdrijven met de reakties welk geplaatst worden .

Bromios
21-12-2011, 20:20
Bedankt Micha ! Had het filmplje net gemist. Was wel nieuwsgierig na al die reakties op MF, echter valt het allemaal wel mee. Dit filmpje is gewoon door een fan gemaakt die misschien teleurgesteld is in AO. Zie zelf in het filmpje dat GG en AO door dik en dun zijn gegaan en toch samen zijn gebleven in goede en in slechte tijden . Kunt het ook overdrijven met de reakties welk geplaatst worden .
Hahaha, het wordt steeds gekker hier.

micha
21-12-2011, 20:23
je hebt het nu 3x geplaatst,dan moet je ook de maker kennen

iuk ken niemand die zo slecht engels spreekt. en het is pas de tweede keer pannekoek

kabouterplop
21-12-2011, 20:24
Is toch om om te zien hoe iedereen achter elkaar staat gg staan allemaal voor elkaarklaar

S-ven
21-12-2011, 20:34
je hebt het nu 3x geplaatst,dan moet je ook de maker kennen


Hey Sherlock Holmes ! Maakt toch geen bal uit wie wat geplaatst heeft of wie elkaar kent of niet .......... Als jij een issue hebt geef je dat toch ook aan ? nu maakt deze er een filmpje van ..... No big deal !!! Hij staat gewoon achter GG, punt uit !

Richelieu
21-12-2011, 21:31
die 2x is erg genoeg.....
Zien jullie het al voor je? dat je 35% van de gourmet schotel moet afrekenen bij je familie met kerst!

Vergelijking die kant nog wal raakt, aangezien we het hier over een managementkwestie hebben. Een fan kan misschien spreken van een 2de familie. Zakenlijk moet het echter ook nog kloppen, anders houd de liefde snel op.

S-ven
21-12-2011, 21:45
Blijkbaar houdt de liefde ook snel op als het over grote bedragen gaat........

The Company
21-12-2011, 22:22
De getallen in dit voorbeeld slaan nergens op maar het gaat om het idee.

Als iemand 10.000 verdiend en er 30% naar het management gaat dan heeft het management dus 3000 euro te besteden. Stel dat de kosten voor de trainingsfaciliteiten, management kosten enzovoort, enzovoort 2500 kosten. Dan houdt het management er nog 500 aan over. De vechter gaat nu 10.000.00 verdienen. Nu gaat er 300.000 naar het management terwijl de kosten niet met zoveel % toenemen. Stel dat de kosten verdubbelen dan houd het management er nog steeds 295.000 aan over.

Het is toch niet meer dan logisch dat iemand dan om een lager percentage vraagt omdat de kosten niet substantieel toenemen. Relatief gaat het management er op achter uit maar absoluut is het een hele vooruitgang.

Dave72
22-12-2011, 07:21
dus hebben ze al die tijd te weinig verdient en maken ze dat nu goed, dat heet investeren

Justinian
22-12-2011, 07:58
die 2x is erg genoeg.....
Zien jullie het al voor je? dat je 35% van de gourmet schotel moet afrekenen bij je familie met kerst!
:wacko: Gast... als je een vergelijking wil maken, maak er dan een die tenminste ergens over gaat. Deze vergelijking slaat als een tang op een varken! Met dit soort uitspraken zet je jezelf redelijk voor schut.

Garcia
22-12-2011, 11:15
Ik zeg slotje, deze discussie gaat nergens meer over. Veel hier doen net alsof ze alles weten en gelijk hebben. Zolang je geen Martijn de Jong bent of Cor Hemmers of Alistair Overeem of Bas Boon kan je de exacte afspraken en feiten niet weten. Met andere woorden, we zijn continu aan het speculeren wat er wel/niet gezegd, gedaan is.

Ook ik ben ontzettend benieuwd naar de uitslag van de rechtzaak. En ook ik heb een bepaalde gedachte en/of mening over dit hele gebeuren, maar ik hou het voor mij omdat ik niet de ins en outs ken (ook al spreek ik de betrokkenen wel).

Maargoed carry on ...