PDA

View Full Version : Golden Glory Gate – the trial!



Pages : [1] 2 3

Justinian
12-11-2011, 09:10
It was big news, the fact that Alistair Overeem left his longtime management Golden Glory. To many this came as a big surprise, As Overeem and Golden Glory were doing business together for over a decade. Even more peculiar is the timing; right after signing a multi-million dollar deal with the UFC! Mixfight.nl spoke with Golden Glory trainer and thus former trainer of Alistair, Cor Hemmers.

17 september 2011. On the forum of Mixfight.nl, a source close to Alistair posts that Alistair has decided to leave Golden Glory management. The reason of this is not clear at that time but as time goes by things seem to become more and more clear. Cor Hemmers has a clear explanation “The management made a great deal for Alistair with the UFC. Alistair was very happy with this deal himself. During the negotiations the management spoke with Alistair about the changes being made to all of the agreements, and during the final stages of the negotiations both the management and UFC sent Alistair all of the documents for his comments and approval. Alistair went on his way to ZUFFA headquarters in Las Vegas where he would sign the contract himself. And that’s where Alistair decided to change course…”

“I feel it’s a setup” says Cor, “because Alistair wasn’t satisfied with the percentages for the trainers and the management . In fact, he tried to lower the percentages for the trainers when it became clear that his income would increase in the near future. Alistair wanted to discuss a new compensation system more in the form of a fixed fee and not based on percentages. Although we have no say in this – it’s a deal between the management and Alistair – he talked about this with Martijn de Jong and me after a training session. I am disappointed in the way he acts now and the financial proposal that he made to Martijn which was way below the regular percentage for trainers. I have always felt it’s a team effort to get these boys including Alistair to the highest level of the sport.

“I know Golden Glory’s US lawyer has sent Alistair an official breach letter, which resulted in him suing Golden Glory. It’s sad things have to go this way, but I am confident the court will rule in favor of Golden Glory; a contract is a contract, it’s that simple if you ask me.” And with this statement we finish our interview. Like in all trials there are two sides of the story. Which party is right will be made clear by the court. So far it is clear that the long-term and successful relationship between Alistair Overeem and Golden Glory will likely come to an end.

Mixfight.nl

bryan
12-11-2011, 09:46
Hoor en wederhoor toch ? nu een stukje van AO !

Tony
12-11-2011, 09:50
Idd, dit is een mooie 50% van het verhaal.

Thanks Roy en Cor.

Justinian
12-11-2011, 09:54
Hoor en wederhoor toch ? nu een stukje van AO !
Ik heb contact opgenomen met Cor omdat we vanuit Golden Glory zo weinig hebben gehoord. Sterker nog, daar 'zeurt' menig forumlid op het forum over. Leek me dus goed om ook die kant van het verhaal te belichten. Ik heb al wel via zijn woordvoerder met Alistair gesproken (die nu in de VS zit) en mogelijk kom Alistair zelf met een reactie. Dan zit je dus meteen bij de bron ;)

Richelieu
12-11-2011, 10:39
Ik heb contact opgenomen met Cor omdat we vanuit Golden Glory zo weinig hebben gehoord. Sterker nog, daar 'zeurt' menig forumlid op het forum over. Leek me dus goed om ook die kant van het verhaal te belichten. Ik heb al wel via zijn woordvoerder met Alistair gesproken (die nu in de VS zit) en mogelijk kom Alistair zelf met een reactie. Dan zit je dus meteen bij de bron ;)

Inderdaad, meerdere mensen die zeer dicht bij Overeem staan zijn lid van dit forum, dus ze zijn vrij om daarover met een verklaring te komen.

marcelt
12-11-2011, 11:25
Misschien kan MF ook het verhaal van Boon en Niquist navragen.

Richelieu
12-11-2011, 11:45
Misschien kan MF ook het verhaal van Boon en Niquist navragen.

Zou inderdaad kunnen Marcel, maar denk je niet dat Bas allang zelf had gereageerd op de zaak als hij dat zou wilen ;)

The Bulldog
12-11-2011, 13:20
Goed een reactie te lezen van Cor Hemmers.

Als zijn verhaal tegen over die van AO lees, dan zie ik overeenkomsten.....

Maar ook dat volgens hem veranderingen wel zijn aangekondigd aan AO.

Italian*Berlusconi*
12-11-2011, 13:22
Top dat mixfight international gaat! goed stuk Justi!

Justinian
12-11-2011, 13:26
Misschien kan MF ook het verhaal van Boon en Niquist navragen.
Ik heb ook met Nyqvist en Bas Boon gesproken en het verhaal komt op hetzelfde neer. Je zult ongetwijfeld begrijpen dat men vanwege de rechtszaak niet hier volop in discussie gaat ;)

appelsap
12-11-2011, 16:19
De trainers en het management vinden dus dat za altijd recht hebben op hetzelfde percentage dat ze kregen toen er 50% van de inkomsten binnen kwam. Zelfde probleem als bij Bonjanski-Mannaart en Hari-Harinck volgens mij. Ik kan me goed voorstellen dat je als vechter op een gegeven moment denkt dat je management niet meer dan een nominaal bedrag verdient, aangezien het werk hetzelfde blijft. Misschien wel minder werk voor het management omdat ze geen gevechten meer hoeven te zoeken en de gage ook al vast staat voor een aantal partijen.
Dit zal wel aan Allistair vertelt zijn toen hij in Vegas aan kwam.

Contract is contract, maar er zijn dingen als positieverbetering en redelijkheid en billikheid die ontbinding misschien kunnen toestaan. Maar ik ben geen jurist.....dus dat merken we vanzelf.
Vind alleen wel dat Hemmers hier doet voorkomen alsof A.O. hen minder wil gaan betalen, terwijl ze er nominaal waarschijnlijk op vooruit waren gegaan tov zijn huidige inkomsten.

Justinian
12-11-2011, 17:35
De trainers en het management vinden dus dat za altijd recht hebben op hetzelfde percentage dat ze kregen toen er 50% van de inkomsten binnen kwam. Zelfde probleem als bij Bonjanski-Mannaart en Hari-Harinck volgens mij. Ik kan me goed voorstellen dat je als vechter op een gegeven moment denkt dat je management niet meer dan een nominaal bedrag verdient, aangezien het werk hetzelfde blijft. Misschien wel minder werk voor het management omdat ze geen gevechten meer hoeven te zoeken en de gage ook al vast staat voor een aantal partijen.
Dit zal wel aan Allistair vertelt zijn toen hij in Vegas aan kwam.

Contract is contract, maar er zijn dingen als positieverbetering en redelijkheid en billikheid die ontbinding misschien kunnen toestaan. Maar ik ben geen jurist.....dus dat merken we vanzelf.
Vind alleen wel dat Hemmers hier doet voorkomen alsof A.O. hen minder wil gaan betalen, terwijl ze er nominaal waarschijnlijk op vooruit waren gegaan tov zijn huidige inkomsten.

Wat ik ervan begrijp is dat de trainers en het management inderdaad vinden dat ze recht hebben op hetzelfde percentage. In alle eerlijkheid denk ik dat ze vanuit juridisch oogpunt op zich sterk staan. Sterker nog, ik vind het zelfs erg redelijk. Ik zal je ook vertellen waarom. Als je 11 jaar met iemand samenwerkt dan houdt dit in dat je samen naar een doel toe werkt. Het is alsof je de Mount Everest met een team beklimt en zodra je de top bereikt je team vriendelijk bedankt, maar zegt dat het hier toch echt ophoudt. Vervolgens ga je in je eentje dat allerlaatste stuk, pakt de hoofdprijs en strijkt in je eentje met de eer ;) Dat is niet redelijk, want zonder het team zou je waarschijnlijk nooit zover zijn gekomen.

Bovendien is het zo dat het Amerikaanse recht een stuk harder is dan het Nederlandse recht, waar ‘redelijkheid en billijkheid’ mogelijk een rol kunnen spelen. In Amerika, zo heb ik mij laten vertellen, gelden die softe principes niet. Daar wordt gewoon gekeken naar het contract en wat er precies is afgesproken. Staat er in het contract dat je een bepaald percentage moet afstaan, dan moet je dat afstaan.

Er is een contract met de UFC/Zuffa afgesloten op het moment dat de percentages golden uit het contract. Als je het met deze percentages niet eens bent dan zou je naar mijn mening het management deze contractonderhandelingen niet moeten laten voeren. Ik zou menen dat je, nu de deal is beklonken, niet weer moet gaan tornen aan de percentages met als reden dat je nu toch wel erg veel geld zou moeten afstaan. Beetje mosterd na de maaltijd.

blackadder
12-11-2011, 17:40
It was big news, the fact that Alistair Overeem left his longtime management Golden Glory. To many this came as a big surprise, As Overeem and Golden Glory were doing business together for over a decade. Even more peculiar is the timing; right after signing a multi-million dollar deal with the UFC! Mixfight.nl spoke with Golden Glory trainer and thus former trainer of Alistair, Cor Hemmers.

17 september 2011. On the forum of Mixfight.nl, a source close to Alistair posts that Alistair has decided to leave Golden Glory management. The reason of this is not clear at that time but as time goes by things seem to become more and more clear. Cor Hemmers has a clear explanation “The management made a great deal for Alistair with the UFC. Alistair was very happy with this deal himself. During the negotiations the management spoke with Alistair about the changes being made to all of the agreements, and during the final stages of the negotiations both the management and UFC sent Alistair all of the documents for his comments and approval. Alistair went on his way to ZUFFA headquarters in Las Vegas where he would sign the contract himself. And that’s where Alistair decided to change course…”

“I feel it’s a setup” says Cor, “because Alistair wasn’t satisfied with the percentages for the trainers and the management . In fact, he tried to lower the percentages for the trainers when it became clear that his income would increase in the near future. Alistair wanted to discuss a new compensation system more in the form of a fixed fee and not based on percentages. Although we have no say in this – it’s a deal between the management and Alistair – he talked about this with Martijn de Jong and me after a training session. I am disappointed in the way he acts now and the financial proposal that he made to Martijn which was way below the regular percentage for trainers. I have always felt it’s a team effort to get these boys including Alistair to the highest level of the sport.

“I know Golden Glory’s US lawyer has sent Alistair an official breach letter, which resulted in him suing Golden Glory. It’s sad things have to go this way, but I am confident the court will rule in favor of Golden Glory; a contract is a contract, it’s that simple if you ask me.” And with this statement we finish our interview. Like in all trials there are two sides of the story. Which party is right will be made clear by the court. So far it is clear that the long-term and successful relationship between Alistair Overeem and Golden Glory will likely come to an end.

Mixfight.nl
Alistair beweerdt dat ie amicaal is vertrokken bij Cor en Martijn. Maar dat klinkt er niet echt naar.

micha
12-11-2011, 17:44
Wat ik ervan begrijp is dat de trainers en het management inderdaad vinden dat ze recht hebben op hetzelfde percentage. In alle eerlijkheid denk ik dat ze vanuit juridisch oogpunt op zich sterk staan. Sterker nog, ik vind het zelfs erg redelijk. Ik zal je ook vertellen waarom. Als je 11 jaar met iemand samenwerkt dan houdt dit in dat je samen naar een doel toe werkt. Het is alsof je de Mount Everest met een team beklimt en zodra je de top bereikt je team vriendelijk bedankt, maar zegt dat het hier toch echt ophoudt. Vervolgens ga je in je eentje dat allerlaatste stuk, pakt de hoofdprijs en strijkt in je eentje met de eer ;) Dat is niet redelijk, want zonder het team zou je waarschijnlijk nooit zover zijn gekomen.

Bovendien is het zo dat het Amerikaanse recht een stuk harder is dan het Nederlandse recht, waar ‘redelijkheid en billijkheid’ mogelijk een rol kunnen spelen. In Amerika, zo heb ik mij laten vertellen, gelden die softe principes niet. Daar wordt gewoon gekeken naar het contract en wat er precies is afgesproken. Staat er in het contract dat je een bepaald percentage moet afstaan, dan moet je dat afstaan.

Er is een contract met de UFC/Zuffa afgesloten op het moment dat de percentages golden uit het contract. Als je het met deze percentages niet eens bent dan zou je naar mijn mening het management deze contractonderhandelingen niet moeten laten voeren. Ik zou menen dat je, nu de deal is beklonken, niet weer moet gaan tornen aan de percentages met als reden dat je nu toch wel erg veel geld zou moeten afstaan. Beetje mosterd na de maaltijd.

fijn dat iemand die juridisch is onderlegd dit goed uitlegd. Thanks justinian

Justinian
12-11-2011, 17:55
een beetje goede Advokaat zegt dat: "kijk, je hebt gevoelsmatig gelijk,maar juridisch gezien kunnen we deze zaak niet winnen!"
Ligt eraan wiens belangen de advocaat vertegenwoordigt ;)

remco pardoel
12-11-2011, 21:15
Thanks voor het verhaal

Kemal
12-11-2011, 21:36
Thanks, je kan het goed verwoorden Roy :thup:

Budokan
12-11-2011, 22:34
Wat ik begrijp is dat GG niet in de VS was en AO zelf een jurist heeft gezocht om hem te ondersteunen. Normaliter had GG dit geregeld. Daar wordt het al vreemd. De grootste deal ooit voor GG en ze zijn er niet bij om alles af te ronden. Was er al eerder iets aan de hand dat GG er niet was? Had Bas het te druk met onderhandeling met Ishii om de K1 een vervolg te geven? Geen idee maar wel raar.
Wat AO nu als reden aangeeft is dat in het opgestelde contract blijkbaar een aantal extra zaken waren opgenomen die voornamelijk goed waren voor het management van GG en waar hij geen voordeel aan had. Hij kwam hier enkel achter omdat GG hem op het laatste moment niet kon ondersteunen in de VS. Leest hij dat contract dan niet al eerder? Vind het een steeds vreemder verhaal worden.
In de laatste episode van The Reem meldt AO dat GG al erg weinig voor hem deed, hij regelde zo ongeveer alles al. Waarom heb je een eigen mannetje voor van alles als dit normaliter door GG geregeld wordt? Wil je dan niet gewoon al lang van het contract met GG af? GG kost wel een aantal centjes die je eigenlijk zelf wel wilt hebben. (terecht hoor als je alles zelf regelt)
Heeft AO een val opgezet en het in de VS laten escalleren? Waarom ga je naar een rechtbank in de VS als GG en AO beiden gevestigd zijn in NL.
Ik denk dus dat er veel meer aan de hand is dan wat we nu zien. Iemand nog aanvullingen op deze conspiracy theory?

raveboy
12-11-2011, 22:37
Allistair had het over een breuk in zijn vertrouwen, nadat hij ergens achter kwam door zijn advocaat. deze porocenten zijn altijd hetzelfde gebleven, dus daar kan ie niet opeens zijn vertrouwen door kwijtraken toch? Het moet iets zijn wat hij niet wist, en misschien zijn trainers ook niet want die hebben het alleen over die procenten.

Justinian
12-11-2011, 22:54
Wat ik begrijp is dat GG niet in de VS was en AO zelf een jurist heeft gezocht om hem te ondersteunen. Normaliter had GG dit geregeld. Daar wordt het al vreemd. De grootste deal ooit voor GG en ze zijn er niet bij om alles af te ronden. Was er al eerder iets aan de hand dat GG er niet was? Had Bas het te druk met onderhandeling met Ishii om de K1 een vervolg te geven? Geen idee maar wel raar.
Wat AO nu als reden aangeeft is dat in het opgestelde contract blijkbaar een aantal extra zaken waren opgenomen die voornamelijk goed waren voor het management van GG en waar hij geen voordeel aan had. Hij kwam hier enkel achter omdat GG hem op het laatste moment niet kon ondersteunen in de VS. Leest hij dat contract dan niet al eerder? Vind het een steeds vreemder verhaal worden.
Misschien het verhaal nog een keer goed lezen. Het management heeft de deal uitonderhandeld. Ik ga er vanuit dat hier advocaten bij betrokken zijn geweest. Dat is ook logisch en dat is ook hetgeen Golden Glory aangeeft. Het UFC-contract is vervolgens aan Alistair meegegeven en hij hoefde er alleen nog maar een krabbel onder zetten, althans dat begrijp ik uit het verhaal van Cor en de andere leden van Golden Glory die ik heb gesproken. In dat geval heeft de ondersteuning dus al plaats gevonden.


In de laatste episode van The Reem meldt AO dat GG al erg weinig voor hem deed, hij regelde zo ongeveer alles al. Waarom heb je een eigen mannetje voor van alles als dit normaliter door GG geregeld wordt? Wil je dan niet gewoon al lang van het contract met GG af? GG kost wel een aantal centjes die je eigenlijk zelf wel wilt hebben. (terecht hoor als je alles zelf regelt)
Heeft AO een val opgezet en het in de VS laten escalleren? Waarom ga je naar een rechtbank in de VS als GG en AO beiden gevestigd zijn in NL.
Ik denk dus dat er veel meer aan de hand is dan wat we nu zien. Iemand nog aanvullingen op deze conspiracy theory?
Op de laatste vraag kan ik je een algemeen juridisch antwoord geven; forumkeuze en rechtskeuze. Dit houdt in dat je in het contract kunt bepalen welke rechter bevoegd is en welk recht van toepassing is.

appelsap
13-11-2011, 03:42
Wat ik ervan begrijp is dat de trainers en het management inderdaad vinden dat ze recht hebben op hetzelfde percentage. In alle eerlijkheid denk ik dat ze vanuit juridisch oogpunt op zich sterk staan. Sterker nog, ik vind het zelfs erg redelijk. Ik zal je ook vertellen waarom. Als je 11 jaar met iemand samenwerkt dan houdt dit in dat je samen naar een doel toe werkt. Het is alsof je de Mount Everest met een team beklimt en zodra je de top bereikt je team vriendelijk bedankt, maar zegt dat het hier toch echt ophoudt. Vervolgens ga je in je eentje dat allerlaatste stuk, pakt de hoofdprijs en strijkt in je eentje met de eer ;) Dat is niet redelijk, want zonder het team zou je waarschijnlijk nooit zover zijn gekomen.



Hier heb ik dus een probleem mee. Je doet alsof A.O. zijn trainers en managers niet meer wilde betalen. Volgens mij is het punt dat hij ze percentueel minder wilde betalen, omdat het nominale bedrag anders, volgens hem, in geen verhouding meer stond tot de geleverde diensten. Het is uiteindelijk A.O. die de Mount Everest opgeklommen is met een veel zwaardere rugzak dan Golden Glory.
Zoals ik al eerder aangaf zie je dit probleem veel vaker (Hari, Bonjanski) dus het is niet nieuw.

Ik denk niet dat mensen als Leonard Ellerbe of Freddie Roach 35% van de gage en sponsorinkomsten vangen. Als dat idd het percentage was....Dus dan zou ik ook gaan piepen.

Maar je hebt gelijk. Hij had dat van te voren moeten regelen. Helaas kan ik me voorstellen dat de UFC niet gaat zitten wachten op een eventueel langdurende onderhandeling tussen Allistair en zijn management. En als er dan mondeling dingen worden afgesproken die niet worden nagekomen, dan leidt dat tot dit soort taferelen.

Justinian
13-11-2011, 09:59
Hier heb ik dus een probleem mee. Je doet alsof A.O. zijn trainers en managers niet meer wilde betalen. Volgens mij is het punt dat hij ze percentueel minder wilde betalen, omdat het nominale bedrag anders, volgens hem, in geen verhouding meer stond tot de geleverde diensten. Het is uiteindelijk A.O. die de Mount Everest opgeklommen is met een veel zwaardere rugzak dan Golden Glory.
Zoals ik al eerder aangaf zie je dit probleem veel vaker (Hari, Bonjanski) dus het is niet nieuw.
Laat duidelijk zijn dat ik in mijn tekst niet heb bedoeld te zeggen dat hij ophoudt te betalen, dan neem je de analogie iets te letterlijk. Je zegt dat Alistair met een veel zwaardere rugzak de Everest is beklommen. Het is ook niet voor niets dat hij 70% krijgt en de trainers ieders 10% (als ik uitga van een evenredige verdeling tussen management en trainers). Dat lijkt me qua percentage toch wel in verhouding staan. Bovendien is er in de beginfase vanuit het management meer geïnvesteerd; de kost gaat voor de baten uit. Stel nou dat Alistair zijn nek had gebroken en nooit meer zou kunnen vechten. In dat geval zou het management in financiële zin niets van haar investering terug zien en trainers niets van de geïnvesteerde tijd. Zij zouden dan dus verlies lijden. Dat is het risico dat (bewust) is genomen door het management en daar mag wat tegenover staan.


Ik denk niet dat mensen als Leonard Ellerbe of Freddie Roach 35% van de gage en sponsorinkomsten vangen. Als dat idd het percentage was....Dus dan zou ik ook gaan piepen.
In dit geval ging het om 30% als ik me niet vergis, dat (evenredig?) werd verdeeld over management en de twee trainers. Piepen staat je natuurlijk vrij en als ik de advocaat van Overeem was zou ik dat ook zeker doen, maar de kans op succes schat ik vrij laag in. Zeker in Amerika! Zoals altijd is er voor beide kanten wat te zeggen, maar hij zou in moeten zetten op een schikking denk ik.


Maar je hebt gelijk. Hij had dat van te voren moeten regelen. Helaas kan ik me voorstellen dat de UFC niet gaat zitten wachten op een eventueel langdurende onderhandeling tussen Allistair en zijn management. En als er dan mondeling dingen worden afgesproken die niet worden nagekomen, dan leidt dat tot dit soort taferelen.
Om heel eerlijk te zijn begrijp ik de discussie ook niet zo goed. Afspraak is afspraak en contract is contract. Punt. Je kunt van mening zijn dat nu er (na een intensief onderhandelingstraject) een mooi contract ligt je eigenlijk wel een hoger percentage voor jezelf zou willen hebben, maar recht heb je er allerminst op.

Het is ook niet zo dat de deal met de UFC uit de lucht is komen vallen, daar gaat zoals gezegd een lang onderhandelingstraject aan vooraf. Bovendien geldt dat er ook van tevoren weinig te regelen was lijkt me. Dat contract lag er nou eenmaal en heeft een bepaalde looptijd. Tenzij hierin de mogelijkheid werd geboden tussentijds op te zeggen of eenzijdig te wijzigen, kun je er van vinden wat je wil, maar veel doe je er mijns inziens niet aan naar Amerikaans recht.

In Nederland ligt het qua opzegging/wijziging mogelijk anders vanwege de derogerende werking van redelijkheid en billijkheid, maar ook daarvan denk ik dat je niet ver komt. Hier is volgens mij echt sprake van een teamprestatie en niet een individu die de klus in zijn eentje heeft geklaard. Als je in je eentje zo ver bent gekomen en je huurt dan een trainer in, dan is een nominaal bedrag op zijn plaats. Daar zit hem in dit geval toch echt het verschil; een jarenlange intensieve samenwerking!

Of er grond is voor ontbinding is een vraag die je moet beantwoorden op basis van de feiten en die ken ik onvoldoende goed. Op basis van de informatie die nu naar buiten is gebracht vraag ik me dat af. De ene partij zegt dat hij verkeerd is geïnformeerd, de andere partij stelt te kunnen bewijzen dat alle (correcte) informatie vooraf is toegestuurd. Voer voor juristen ;)

Budokan
13-11-2011, 11:10
Misschien het verhaal nog een keer goed lezen. Het management heeft de deal uitonderhandeld. Ik ga er vanuit dat hier advocaten bij betrokken zijn geweest. Dat is ook logisch en dat is ook hetgeen Golden Glory aangeeft. Het UFC-contract is vervolgens aan Alistair meegegeven en hij hoefde er alleen nog maar een krabbel onder zetten, althans dat begrijp ik uit het verhaal van Cor en de andere leden van Golden Glory die ik heb gesproken. In dat geval heeft de ondersteuning dus al plaats gevonden.

Wat is dat de reden geweest dat AO toch zelf een advocaat heeft ingeschakeld? Hij meldt dat GG hem niet kon ondersteunen in de VS, maw de ondersteuning was blijkbaar nog niet afgerond.

[/QUOTE]
Op de laatste vraag kan ik je een algemeen juridisch antwoord geven; forumkeuze en rechtskeuze. Dit houdt in dat je in het contract kunt bepalen welke rechter bevoegd is en welk recht van toepassing is.[/QUOTE]

Ik begrijp wel dat het kan maar mijn vraag is waarom in de VS. Zijn overeenkomst met GG is in NL aangegaan onder het hier geldende recht. Ik heb het niet over het contract wat hij zou gaan tekenen met de UFC. Stuurt een rechter in de VS je niet gewoon terug naar een rechtbank in NL?

micha
13-11-2011, 11:13
http://img64.imageshack.us/img64/8331/alistairovereem.jpg

FOCUS
13-11-2011, 11:29
Bovendien is er in de beginfase vanuit het management meer geïnvesteerd; de kost gaat voor de baten uit. Stel nou dat Alistair zijn nek had gebroken en nooit meer zou kunnen vechten. In dat geval zou het management in financiële zin niets van haar investering terug zien en trainers niets van de geïnvesteerde tijd. Zij zouden dan dus verlies lijden. Dat is het risico dat (bewust) is genomen door het management en daar mag wat tegenover staan.


Over wat voor investeringen hebben we het dan?? Kosten boven baten? Die jongen is ooit begonnen met trainen en heeft daar lesgeld voor betaalt. Op een gegeven moment is hij wedstrijden gaan doen en toen hij daar geld voor ging krijgen, moest hij een deel afstaan aan zijn trainer/manager..
Met Golden Glory hetzelfde hoor. Die hebben geen moment geld verloren aan Overeem!!!!

En ieder mens kan een ongeluk krijgen, de kans dat je je nek breekt met vechtsport is toch echt geen reden om je als manager inhalig te gedragen.
Dat zou wat zijn, dan zou iedere werkgever geld mogen inhouden op zijn werknemer, wanneer die persoon met sport of hobby de kans loopt op een ongeluk. Daar zijn trouwens verzekeringsmaatschappijen voor, dus GG heeft daar niets mee makken!!!

micha
13-11-2011, 11:55
jij bent waarschijnlijk geen ondernemer..........alleen de zon gaat voor niks op. Iedere keer als er bijv een visa geregeld moet worden dan stapt er iemand in een auto om dit te gaan regelen. Dit is maar een heel klein voorbeeld van de dagelijkse praktijk die gewoon geld kosten.

Justinian
13-11-2011, 12:05
Over wat voor investeringen hebben we het dan?? Kosten boven baten? Die jongen is ooit begonnen met trainen en heeft daar lesgeld voor betaalt. Op een gegeven moment is hij wedstrijden gaan doen en toen hij daar geld voor ging krijgen, moest hij een deel afstaan aan zijn trainer/manager..
Met Golden Glory hetzelfde hoor. Die hebben geen moment geld verloren aan Overeem!!!!

Is dat zo? Ik kan me namelijk wel voorstellen dat een management kosten maakt voor de vechter die boven de kosten uitstijgen. Sterker nog, dat heb ik zelfs al als ‘amateur trainer’. In mijn geval heb je het over basale zaken als reiskosten, tijd die je investeert in trainingen etc. Geloof me wanneer ik zeg dat het (veel) meer kost dan dat het in financiële zin oplevert. Voor mij geen enkel probleem omdat het voor mij hobby is en ik mijn geld verdien met m’n werk.

Als je professioneel bezig bent dan heb je ongetwijfeld te maken met hogere kosten. Ik kan me daar wel wat bij voorstellen en uit de gesprekken die ik heb gevoerd met managers en trainers lijkt het erop dat het in dit geval ook zo is.


En ieder mens kan een ongeluk krijgen, de kans dat je je nek breekt met vechtsport is toch echt geen reden om je als manager inhalig te gedragen.
Dat zou wat zijn, dan zou iedere werkgever geld mogen inhouden op zijn werknemer, wanneer die persoon met sport of hobby de kans loopt op een ongeluk. Daar zijn trouwens verzekeringsmaatschappijen voor, dus GG heeft daar niets mee makken!!!
Jij hecht een waardeoordeel aan het percentage en concludeert dat de manager inhalig is. Die conclusie deel ik niet. Als ik uitga van een evenredige verdeling van 10% trainer 1, 10% trainer 2 en 10% voor het management en 70% voor de vechter dan vind ik daar niks mis mee.

De vergelijking die je maakt met de werkgever is op zich wel grappig, want onder bepaalde omstandigheden mag de werkgever inderdaad geld inhouden op het salaris bij ziekte ten gevolge van een sportblessure. Vraag me überhaupt af in hoeverre je je als vechtsporter kunt verzekeren tegen ziekte/blessures. Denk dat een verzekeraar hier erg terughoudend mee omgaat, dus zijn we weer terug bij het management. Als je normaal in loondienst bent heb je in ieder geval een uitkering, wellicht een lager percentage indien sprake is van een sportblessure, maar dat terzijde.


Wat is dat de reden geweest dat AO toch zelf een advocaat heeft ingeschakeld? Hij meldt dat GG hem niet kon ondersteunen in de VS, maw de ondersteuning was blijkbaar nog niet afgerond.
Die conclusie zou ik niet meteen trekken. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom Alistair een eigen advocaat heeft ingeschakeld. Denk dat Alistair daar het beste een antwoord op kan geven.


Ik begrijp wel dat het kan maar mijn vraag is waarom in de VS. Zijn overeenkomst met GG is in NL aangegaan onder het hier geldende recht. Ik heb het niet over het contract wat hij zou gaan tekenen met de UFC. Stuurt een rechter in de VS je niet gewoon terug naar een rechtbank in NL?
Als in het contract tussen Golden Glory en Alistair is geregeld dat de Amerikaanse rechter bevoegd is dan zal deze zich in beginsel niet onbevoegd achten. Je stelt dat Nederlands recht van toepassing is, maar dat is nog maar de vraag en afhankelijk van wat er precies in het contract staat. Misschien staat er wel in dat Amerikaans recht van toepassing is omdat men ook veel zaken doet in de VS? Wie weet.

Beetje offtopic: dit was wel een leuke geweest voor Vechtsport & Recht ;)

FOCUS
13-11-2011, 15:14
hey Justinian ga je nou off topic :lol:

tja, zo had ik het nog niet bekeken, ik ken voornamelijk de verhalen van de kant van de vechters, waarin naar voren komt hoe weinig ze eraan over houden.
Gevoelsmatig lijkt het me sterk dat het management geld verliest aan een vechter, hoor.
En ik vind ook dat trainers ed recht hebben op een percentage, begrijp me niet verkeerd, maar managers verdienen vaak niet alleen aan een percentage van het gage, terwijl vechters het daar wel mee moeten doen....

toch?

Justinian
13-11-2011, 15:21
hey Justinian ga je nou off topic :lol:
My bad, zal mezelf zo ff een infraction geven ;)


tja, zo had ik het nog niet bekeken, ik ken voornamelijk de verhalen van de kant van de vechters, waarin naar voren komt hoe weinig ze eraan over houden.
Gevoelsmatig lijkt het me sterk dat het management geld verliest aan een vechter, hoor.
En ik vind ook dat trainers ed recht hebben op een percentage, begrijp me niet verkeerd, maar managers verdienen vaak niet alleen aan een percentage van het gage, terwijl vechters het daar wel mee moeten doen....

toch?
Vechters, zeker aan de top, verdienen veel meer dan alleen een gage. Denk aan sponsordeals, pvp-inkomsten (denk bijv. aan Brock Lesnar), seminars, merchandise, etc. etc.

micha
13-11-2011, 15:24
Fosuc Ik wil je iets uitleggen. Ik weet nog dat AO samen met zijn broer in Breda aankwam om te vragen of ze bij GG mochten. Dit is nu twaalf jaar geleden misschien nog wel langer. Al die tijd is er voor de broers "gezorgd" en men heeft ze laten vechten. Weet jij hoeveel talentvolle vechtsporters er rond lopen die zich zelf nooit in de kijker kunnen plaatsen. Er wordt bij GG geprobeerd om een vechter te brengen op het hoogste niveau. Dit duurt echter jaren en vaak lukt het helemaal nooit.
Je denkt toch niet dat als AO toen niet bij GG was gekomen dat hij nu met zo´n miljoenencontract bij de UFC zou vechten?

justsomeone
13-11-2011, 15:28
het word steeds lachwekkender.
zonder GG geen Ali bij de UFC. dikke LOL

redjuh
13-11-2011, 15:29
volgens mij is het verschil veroorzaakt door het feit dat Alistair nu ineens zelf een cheque ontvangt twv bijvoorbeeld 500.000 $ us... en ziet dat er over het grootste deel (vanaf 55K), 52% van naar de belastingdienst gaat. als er daarna nog eens 30 % vanaf gaat, of wellicht eerst 30% en daarna de 52% krijg je dus 500.000x0,7x0.52 (om het verschil met het lagere tarief te compenseren neem ik 50%IB = 175.000$... maken we hier tegen het huidige koers, ff eurootjes van, houdt ie 128.875 euro over.

dan zou ik er wel bergip voor op kunnen brengen dat ie er niet meer zo blij mee is.

Justinian
13-11-2011, 15:36
volgens mij is het verschil veroorzaakt door het feit dat Alistair nu ineens zelf een cheque ontvangt twv bijvoorbeeld 500.000 $ us...
Hij stelde de percentages al voor dit contract contract tot stand kwam ter discussie als ik management en trainers mag geloven.


en ziet dat er over het grootste deel (vanaf 55K), 52% van naar de belastingdienst gaat. als er daarna nog eens 30 % vanaf gaat, of wellicht eerst 30% en daarna de 52% krijg je dus 500.000x0,7x0.52 (om het verschil met het lagere tarief te compenseren neem ik 50%IB = 175.000$... maken we hier tegen het huidige koers, ff eurootjes van, houdt ie 128.875 euro over.

dan zou ik er wel bergip voor op kunnen brengen dat ie er niet meer zo blij mee is.
Weet je... ik heb exact hetzelfde gevoel als ik op mijn loonstrookje kijk. Gaat weliswaar om lagere bedragen, maar ook ik zit in de 52% schaal en word er niet vrolijk van wat ik van mijn brutosalaris over hou. Met andere woorden, belasting is in dit geval niet relevant; iedereen moet belasting betalen. Voor de goede orde: belasting betaal je na aftrek van de kosten.

Justinian
13-11-2011, 15:39
Dus eigenlijk maakt de prestatie van de vechter niet zo veel uit, het gaat om de contacten en GG heeft die als enige?
Volgens mij is het teamwerk, dus een combinatie van talent van de vechter enerzijds en goed management en trainers anderzijds.


Als laatste heb je als een bedrijf, ondernemersrisico.
En dat dek je dus op deze manier af...

ArjanV
13-11-2011, 15:43
Fosuc Ik wil je iets uitleggen. Ik weet nog dat AO samen met zijn broer in Breda aankwam om te vragen of ze bij GG mochten. Dit is nu twaalf jaar geleden misschien nog wel langer. Al die tijd is er voor de broers "gezorgd" en men heeft ze laten vechten. Weet jij hoeveel talentvolle vechtsporters er rond lopen die zich zelf nooit in de kijker kunnen plaatsen. Er wordt bij GG geprobeerd om een vechter te brengen op het hoogste niveau. Dit duurt echter jaren en vaak lukt het helemaal nooit.
Je denkt toch niet dat als AO toen niet bij GG was gekomen dat hij nu met zo´n miljoenencontract bij de UFC zou vechten?

LMAO! First of all...iedereen mag van mij zijn geld verdienen,ook GG,zakelijke geschillen horen er nu eenmaal bij en daar hebben we rechters voor...
Maar ik denk dat je heel wat dichter bij de waarheid zit wanneer je stelt dat wanneer Allistair Overeem NIET naar GG was gegaan hij al veel eerder bij UFC had gezeten en bovendien,daar gaan we weer,tegen Fedor gevochten had toen deze legende nog in zijn prime was! Meerdere wegen leiden naar Rome misschien is dat wat moeilijk zichtbaar met een GG bril op de neus....

redjuh
13-11-2011, 15:44
ja kijk het zal mij verder worst wezen, zolang ik mijn rekeningen kan betalen, en knokken kan kijken.
vind het vnl jammer dat het GG als Neerlands trots, in zo'n negatief daglicht wordt gezet. GG werd al in het rijtje met ATT AKA Greg Jackson enzo genoemd. Nu komt het over alsof het een stel op geld beluste hyena's zijn. en tja thats just wrong

blackadder
13-11-2011, 15:50
LMAO! First of all...iedereen mag van mij zijn geld verdienen,ook GG,zakelijke geschillen horen er nu eenmaal bij en daar hebben we rechters voor...
Maar ik denk dat je heel wat dichter bij de waarheid zit wanneer je stelt dat wanneer Allistair Overeem NIET naar GG was gegaan hij al veel eerder bij UFC had gezeten en bovendien,daar gaan we weer,tegen Fedor gevochten had toen deze legende nog in zijn prime was! Meerdere wegen leiden naar Rome misschien is dat wat moeilijk zichtbaar met een GG bril op de neus....
En wie had hem daar dan heengebracht? Om te doen alsof GG alleen het geld heeft opgestreken en verder alleen met de duimen heeft lopen draaien slaat nergens op.

Justinian
13-11-2011, 16:10
LMAO! First of all...iedereen mag van mij zijn geld verdienen,ook GG,zakelijke geschillen horen er nu eenmaal bij en daar hebben we rechters voor...
Maar ik denk dat je heel wat dichter bij de waarheid zit wanneer je stelt dat wanneer Allistair Overeem NIET naar GG was gegaan hij al veel eerder bij UFC had gezeten en bovendien,daar gaan we weer,tegen Fedor gevochten had toen deze legende nog in zijn prime was! Meerdere wegen leiden naar Rome misschien is dat wat moeilijk zichtbaar met een GG bril op de neus....
Het is een heel traject dat moet worden afgelegd voordat je in de UFC vecht op dit niveau. In Nederland had je - zeker toen - niet zo heel erg veel opties. In Amerika zou het waarschijnlijk makkelijker zijn geweest om een alternatief te vinden als amateur zijnde.

Dus aan jou de vraag: hoe had Alistair het toen (eind jaren '90) dan moeten aanpakken om ervoor te zorgen dat hij 'veel eerder bij de UFC had gezeten'? Verhuizen naar Amerika? In theorie klinkt dat aardig, maar breng het eens in praktijk. Je zult er moeten voorzien in je levensonderhoud want als amateur verdien je nog niet zoveel. Sowieso, in die tijd was het MMA nog niet zo professioneel als nu. Het staande werk waarmee hij zich onderscheid van andere vechters heeft hij in Nederland geleerd. Als hij eerder naar de VS zou zijn gegaan zou hij deze basis niet hebben gehad. Allemaal koffiedik kijken en van veel variabelen afhankelijk...

FOCUS
13-11-2011, 16:24
Mischa: met als..als..als.. kan ik niets hoor ;) tijdmachines bestaan niet
maar ik begrijp je redenering

Bromios
13-11-2011, 17:02
Justinian, thanks voor je verslag en de reacties daarop. Wat ik begrijp uit de uitlatingen van AO is dat hij toen hij zijn handtekeningen ging zetten dingen in zijn contract zag die in zijn nadeel waren. Daaruit maak ik op dat hij (en zijn advocaat) daar niet van op de hoogte waren. Als dat zo is zal de rechter daar snel klaar mee zijn. Kan een interpretatiefout van mij zijn.

Daarnaast verlies je 1 ding uit het oog: Amerikaans advocaten werken grotendeels op no cure no pay basis dus zijn advocaat zal echt wel een zaak zien.

derde punt: wat er ook uit de zaak komt, arbeidsrelatie is verstoord dus zal er een afkoopsom komen. Als ao nu al weet dat hij grote sponsordeals kan maken maar dat onder de pet houd is het een rekensommetje om de boel te laten escaleren.

Maar gezien zijn duidelijke uitspraken over het schenden van vertrouwen denk ik het eerste, maar ik maak uit jouw reacties op dat GG de zaak al in de zak heeft.

Justinian
13-11-2011, 17:05
Gilbert Yvel, heeft ook na zijn GG avontuur op eigen houtje de UFC bereikt,veel eerder dan Alistair!
Gilbert is bij de UFC gekomen via John Lewis. Met Lewis is hij weer in aanraking gekomen via Golden Glory, maar dat terzijde ;) 'Veel eerder' is overigens wat sterk uitgedrukt want afgelopen jaar is Gilbert daar (pas) terecht gekomen en dat was precies mijn punt; het is een heel traject waarbij goede begeleiding (management en training) erg belangrijk is.

micha
13-11-2011, 17:10
Gilbert Yvel, heeft ook na zijn GG avontuur op eigen houtje de UFC bereikt,veel eerder dan Alistair!
Hij heeft 3 partijen gevochten waarvan hij er 2 had kunnen winnen, dus dat is hem zelf aan te rekenen dat hij niet meer in de UFC zit.
Dit kan natuurlijk ook met Alistair gebeuren en dan is het avontuur ook over.

klopt yvel kreeg 25000 dollar per partij en daar moest hij lewis nog vna betalen. GG heeft voor AO een iets betere deal uitonderhandeld.

Justinian
13-11-2011, 17:12
Justinian, thanks voor je verslag en de reacties daarop.
Graag gedaan ;)


Daarnaast verlies je 1 ding uit het oog: Amerikaans advocaten werken grotendeels op no cure no pay basis dus zijn advocaat zal echt wel een zaak zien.
Dat no cure no pay, anders dan in Nederland, in Amerika is toegestaan wil niet zeggen dat er in deze zaak op deze basis wordt gewerkt.


derde punt: wat er ook uit de zaak komt, arbeidsrelatie is verstoord dus zal er een afkoopsom komen. Als ao nu al weet dat hij grote sponsordeals kan maken maar dat onder de pet houd is het een rekensommetje om de boel te laten escaleren.
Er is geen sprake van een arbeidsrelatie, je kunt dit zien als de relatie die bestaat tussen een artiest en een manager. Ben wel met je eens dat het praktisch lastig wordt om weer samen te gaan werken vanwege de vertrouwensbreuk.

Facade
13-11-2011, 17:17
De discussie of 35% redelijk is of niet doet niet ter zake toch? Volgens AO gaat het met name om het feit/de vraag dat hij door z'n eigen management verkeerd is voorgelicht over de inhoud van het contract.

Edit: nog een vraagje. Stel dat AO verliest en dat is waarschijnlijk als ik dit allemaal lees. Hoe dan verder? Er zullen ook wel verplichtingen van GG in dat contract staan, hoe zijn de verhoudingen dan verder?

micha
13-11-2011, 17:56
De discussie of 35% redelijk is of niet doet niet ter zake toch? Volgens AO gaat het met name om het feit/de vraag dat hij door z'n eigen management verkeerd is voorgelicht over de inhoud van het contract.

Edit: nog een vraagje. Stel dat AO verliest en dat is waarschijnlijk als ik dit allemaal lees. Hoe dan verder? Er zullen ook wel verplichtingen van GG in dat contract staan, hoe zijn de verhoudingen dan verder?

het is 30% en als hij verliest moet hij gewoon zijn deel afstaan. Dit zou niet de eerste keer zijn in het verleden is precies hetzelfde gebeurt met Heath Herring. Dus toch betalen en dan ook nog je nieuwe management trainers etc etc

Bromios
13-11-2011, 18:14
klopt yvel kreeg 25000 dollar per partij en daar moest hij lewis nog vna betalen. GG heeft voor AO een iets betere deal uitonderhandeld.

Dat zou ook niet best zijn als AO het zelfde zou krijgen als Yvel. Iets ander kaliber.

Appels en peren vergelijken.

micha
13-11-2011, 20:08
vind je het gek, met 3 belts, zo erg zijn als de deal niet beter was.
en dat onderhandelen stelt niks voor, de ufc maakt een offer, daarop kan je jouw offer terugsturen, krijg je van hun een final offer en dan is het take it or leave it!

ik hoor het al wel misschien moet jij sportmanagement gaan doen. Jij hebt er echt verstand van hoor ik wel

Justinian
13-11-2011, 20:09
vind je het gek, met 3 belts, zo erg zijn als de deal niet beter was.
en dat onderhandelen stelt niks voor, de ufc maakt een offer, daarop kan je jouw offer terugsturen, krijg je van hun een final offer en dan is het take it or leave it!
Hahaha sorry kerel, ik probeer echt serieus in discussie te gaan maar jij maakt het me wel erg moeilijk. Ik hoop echt dat je hier een grap maakt en dat je niet zo simplistisch denkt...

Richelieu
13-11-2011, 20:26
Pfffff, Team thefxr in 2012 met 6 vechters in de UFC, Bas kan het..........iedereen kan het. Het is allemaal zo makkelijk.

Justinian
13-11-2011, 20:38
kom op, denk je nu echt dat de ufc elk contract apart maakt voor 250 fighters?
dat zijn standaard contracten alleen de bedragen/percentages verschillen.
Ok, je maakt dus geen grap... Ik zal nog een poging doen. Natuurlijk ligt er een modelcontract, maar waar het werkelijk omgaat is de invulling van het contract. Bedragen, looptijd, mogelijkheid tot tussentijds opzeggen zijn maar een maar elementen waarmee je kunt variëren. Aan de manager de belangrijke taak de belangen van zijn client zo goed mogelijk te behartigen en het onderste uit de kan te halen.

micha
13-11-2011, 20:47
dat is dus bij AO zeker gedaan de onderhandelingen duurde maanden en maken van AO de best betaalde nederlandse vechter ooit. Payperview het aantal partijen enz enz. Veel vechters zijn echt niet zo blij met hun UFC contract waardoor ze nergens anders kunnen vechten en als ze dan bij de UFC niet aan de bak kunnen hebben ze gewoon geen inkomsten.

justsomeone
13-11-2011, 20:53
Ik hoop gewoon dat die rechtzaak er snel is.
Niet alleen dat wij, fans van de sport de waarheid krijgen te horen, maar bovenal voor Alistair.
Lijkt me nou niet echt lekker om je voor te bereiden op het gevecht van je leven met dit hele drama in je achterhoofd.

Persoonlijk ben ik blij dat hij weg is bij GG.
Ik heb zelfs een periode gehad dat ik zat te hopen dat ie wedstrijden verloor.
Niet voor hem zelf, ik gun hem persoonlijk alle geluk van de wereld, maar om die achterlijke kontlikkende fanboys van GG de mond te snoeren..
Eindelijk nu geen topics meer van nuthuggers dat alistair dit en dat en hoe geweldig hij wel niet is, gg power dit dat zus zo.... heerlijk

Ik ben ook een groot Holzken fan, en hoop dat hij daar ook snel vertrekt.
Heeft GG ook geregeld dat hij nu bij de MPL vecht, of heeft Sjef daarvoor gezorgt? :D

Justinian
13-11-2011, 20:57
Ik hoop gewoon dat die rechtzaak er snel is.
Niet alleen dat wij, fans van de sport de waarheid krijgen te horen, maar bovenal voor Alistair.
Lijkt me nou niet echt lekker om je voor te bereiden op het gevecht van je leven met dit hele drama in je achterhoofd.
Helemaal eens! Voor Alistair is het het beste dat dit snel is afgehandeld. Lijkt me dat hij zich op dit moment alleen wil voorbereiden op de belangrijkste wedstrijd van zijn leven in plaats van bezig te zijn met een rechtszaak!


Persoonlijk ben ik blij dat hij weg is bij GG.
Ik heb zelfs een periode gehad dat ik zat te hopen dat ie wedstrijden verloor.
Niet voor hem zelf, ik gun hem persoonlijk alle geluk van de wereld, maar om die achterlijke kontlikkende fanboys van GG de mond te snoeren..
Eindelijk nu geen topics meer van nuthuggers dat alistair dit en dat en hoe geweldig hij wel niet is, gg power dit dat zus zo.... heerlijk
Persoonlijk maakt het me weinig uit bij welk management een vechter zit. Als ik fan ben van een vechter ga ik niet hopen dat hij verliest omdat hij bij een bepaald management zit. Voor Alistair is het belangrijk dat hij bij een management zit waar hij zich prettig bij voelt. Bij Golden Glory is dat nu duidelijk niet meer het geval.

Kemal
13-11-2011, 20:58
GG Power! ;)

blackadder
13-11-2011, 20:58
GG Power! ;)
Neenee...GOLDEN GLORY POWEEEEEEEEeeeerrrrrr.....

justsomeone
13-11-2011, 21:05
Persoonlijk maakt het me weinig uit bij welk management een vechter zit. Als ik fan ben van een vechter ga ik niet hopen dat hij verliest omdat hij bij een bepaald management zit. Voor Alistair is het belangrijk dat hij bij een management zit waar hij zich prettig bij voelt. Bij Golden Glory is dat nu duidelijk niet meer het geval.


Het management zal ongetwijfel goede dingen voor hun vechters doen, en dat zullen zo gedurende langere periode ook voor Alistair hebben gedaan, anders was hij er waarschijnlijk al eerder vertrokken.
Voorheen, toen ik hier nog `meelezer` was stoorde ik me vooral aan bepaalde personen die vooral geen objectieve visie hebben.
Als GG won dan had je 10 topics per dag erover, verloren ze dan lag de oorzaak van het verlies altijd bij een ander, en waren het slechte verliezers.
Ik heb hier zelf ook meermalen geroepen van waar blijft Bas Boon met een reactie.
Uiteindelijk ben ik blij dat die clown hier niet meer komt, want hij was 1 van de redenen dat ik op een andere manier tegen Alistair en GG aan ging kijken.
Wat er ook uit die rechtzaak komt, ik hoop dat Alistair volgend jaar die UFC belt om zijn middel heeft.
En dat die losers die eerst zijn kont likte hem dan ook feliciteren.

Justinian
13-11-2011, 21:17
je zegt het goed: Om de belangen te behartigen en het onderste uit de kan halen voor de client, in dit geval Alistair!
laat nu dit juist het twistpunt zijn waar de rechtszaak om draait, dat er dingen in het contract stonden die in het voordeel van het management
en in het NADEEL van Alistair, de client, waren!
Je gaat voorbij aan mijn punt. Jij stelde dat een contractonderhandeling niet veel voorstelt, ik beweer dat hier wel veel bij komt kijken en ik heb een aantal zaken genoemd. Dat sprake is van een twistpunt staat buiten kijf, maar zoals gezegd, dat is niet waar we het over hadden.

Justinian
13-11-2011, 23:22
ik stel dat de contractonderhandeling met de UFC niet voor voorstelde, vanwege de slechte positie van GG en de standaard contracten.
Laten we het er dan maar ophouden dat we het niet eens zijn met elkaar ;)

Sluwe Fox
13-11-2011, 23:34
Het is allemaal heel dubbel en ik begrijp beiden kampen wel, althans als ik goed geinformeerd ben. Wat ik begrepen heb is dat er in de eerste instantie een hele slechte deal lag voor Alistair vanuit UFC die Alistair wel wilde tekenen(5 ton dollar per wedstrijd meen ik, voor 4 wedstrijden) Ron heeft toen contact opgenomen met Dana en heeft m onder druk gezet door te zeggen dat hij een veel betere deal had liggen voor Alistair bij GG. Vandaar dat Alistair na die cut bij strikeforce op een poster heeft gestaan van GG. Was pure blufpoker. Uiteindelijk Ron contact gehad met 1 van de fertita's. Nieuwe deal opgesteld die 2miljoen dollar werd per wedstrijd voor 8 wedstrijden lang. Al met al een dikke deal. GG wilde een bepaalde percentage daarvan hebben om andere vechters van GG te betalen die nog geen geld hadden gehad van K1. Alistair wilde daar niks van weten. Enerzijds had GG Alistair geholpen aan een deal waar hij zelf alleen maar van kon dromen dus die extra bonus voor GG zou geen probleem moeten zijn, het was toch maar een fractie van die verhoging. Aan de andere kant Alistair hoeft niet op te draaien voor de problemen van k1 en de verantwoordelijkheid van GG. Daar is volgens mij de onenigheid ontstaan, met alle shit als gevolg.

Bromios
13-11-2011, 23:39
Laten we het er dan maar ophouden dat we het niet eens zijn met elkaar ;)

Interessant topic dit dus als alle "gg-nuthuggers" & "gg-haters" zich nu even gaan vermaken in een ander topic dan leren we nog eens wat hier.
Back to business dan maar.

Dus er is verschil tussen werknemer-werkgever en artiest-management in het rechtssysteem ?

Artiest is een ondernemer en management ook en daardoor is er eigenlijk sprake van een twistpunt tussen bedrijven ?

Of zie ik dat dan verkeerd ?

Als er inderdaad een afwijking zit tussen vooraf besproken zaken en het uiteindelijk contract dan weet Cor daar natuurlijk niks van. Alistair geeft aan in zijn interview dat hij als vrienden met zijn trainers uit elkaar is gegaan maar uit de reactie van Cor blijkt dat hij "not pleased" is. Komt er ook nog een officieel statement van martijn ?

Vragen, vragen, je bent er maar druk mee ;)

(neemt zich voor om toch maar eens rechten te gaan studeren..)

Collina
14-11-2011, 00:42
Fosuc Ik wil je iets uitleggen. Ik weet nog dat AO samen met zijn broer in Breda aankwam om te vragen of ze bij GG mochten. Dit is nu twaalf jaar geleden misschien nog wel langer. Al die tijd is er voor de broers "gezorgd" en men heeft ze laten vechten. Weet jij hoeveel talentvolle vechtsporters er rond lopen die zich zelf nooit in de kijker kunnen plaatsen. Er wordt bij GG geprobeerd om een vechter te brengen op het hoogste niveau. Dit duurt echter jaren en vaak lukt het helemaal nooit.
Je denkt toch niet dat als AO toen niet bij GG was gekomen dat hij nu met zo´n miljoenencontract bij de UFC zou vechten?

@ Micha

Je zit hier op Mixfight glashard te liegen joh! Je denkt, het slogan van Mixfight staat me wel aan..."Gewoon... omdat het kan"?

Nee dus!

Alistair en Valentijn zijn nooit naar GG gegaan om te vragen of ze een keer mee mochten trainen of bij GG mochten. Zowel Alistair als Valentijn vochten al voor Rings in Japan.

Alistair was een talent dat elk management wilde hebben; hij zat destijds bij Chris Dolman en zowel Simon Rutz als GG hadden interesse en hij koos voor GG.

Met het talent en doorzettingsvermogen van Alistair was hij er met elk management wel gekomen. Dat weet jij, dat weet ik en de pas geboren pups van de hond van mn buren ook. Als je echt goed bent kom je vanzelf wel ergens terecht, zeker als je het broertje bent van Valentijn die toen in die tijd erg populair was. (het meeliften op, principe)

Daarnaast komt bij, jongens als Stefan Struve en Gegard Mousasi zijn ook goed terecht gekomen. Beide heren zitten niet niet in een groot management team.

Om antwoord te geven op je laatste zin. Doorzettingsvermogen, getalenteerd en het bewuste besef hebben dat je regisseur bent van je eigen leven, volmondig JA Micha, dan was het Alistair ook gelukt.

En als iets openlijks publiceert op Mixfight, doe dit naar waarheid Micha. Maak jezelf niet belachelijk.


Collina

justsomeone
14-11-2011, 00:48
@ Micha

Je zit hier op Mixfight glashard te liegen joh! Je denkt, het slogan van Mixfight staat me wel aan..."Gewoon... omdat het kan"?

Nee dus!

Alistair en Valentijn zijn nooit naar GG gegaan om te vragen of ze een keer mee mochten trainen of bij GG mochten. Zowel Alistair als Valentijn vochten al voor Rings in Japan.

Alistair was een talent dat elk management wilde hebben; hij zat destijds bij Chris Dolman en zowel Simon Rutz als GG hadden interesse en hij koos voor GG.

Met het talent en doorzettingsvermogen van Alistair was hij er met elk management wel gekomen. Dat weet jij, dat weet ik en de pas geboren pups van de hond van mn buren ook. Als je echt goed bent kom je vanzelf wel ergens terecht, zeker als je het broertje bent van Valentijn die toen in die tijd erg populair was. (het meeliften op, principe)

Daarnaast komt bij, jongens als Stefan Struve en Gegard Mousasi zijn ook goed terecht gekomen. Beide heren zitten niet niet in een groot management team.

Om antwoord te geven op je laatste zin. Doorzettingsvermogen, getalenteerd en het bewuste besef hebben dat je regisseur bent van je eigen leven, volmondig JA Micha, dan was het Alistair ook gelukt.

En als iets openlijks publiceert op Mixfight, doe dit naar waarheid Micha. Maak jezelf niet belachelijk.


Collina

bedankt voor je reactie Collina

Pahlavan
14-11-2011, 01:10
@ Micha

Je zit hier op Mixfight glashard te liegen joh! Je denkt, het slogan van Mixfight staat me wel aan..."Gewoon... omdat het kan"?

Nee dus!

Alistair en Valentijn zijn nooit naar GG gegaan om te vragen of ze een keer mee mochten trainen of bij GG mochten. Zowel Alistair als Valentijn vochten al voor Rings in Japan.

Alistair was een talent dat elk management wilde hebben; hij zat destijds bij Chris Dolman en zowel Simon Rutz als GG hadden interesse en hij koos voor GG.

Met het talent en doorzettingsvermogen van Alistair was hij er met elk management wel gekomen. Dat weet jij, dat weet ik en de pas geboren pups van de hond van mn buren ook. Als je echt goed bent kom je vanzelf wel ergens terecht, zeker als je het broertje bent van Valentijn die toen in die tijd erg populair was. (het meeliften op, principe)

Daarnaast komt bij, jongens als Stefan Struve en Gegard Mousasi zijn ook goed terecht gekomen. Beide heren zitten niet niet in een groot management team.

Om antwoord te geven op je laatste zin. Doorzettingsvermogen, getalenteerd en het bewuste besef hebben dat je regisseur bent van je eigen leven, volmondig JA Micha, dan was het Alistair ook gelukt.

En als iets openlijks publiceert op Mixfight, doe dit naar waarheid Micha. Maak jezelf niet belachelijk.


Collina

Offtopic: het zou niet de eerste x zijn dat micha zich belachelijk maakt door zijn uitspraken

Maar thanks voor de uitleg

davinci
14-11-2011, 04:15
@ Micha

Je zit hier op Mixfight glashard te liegen joh! Je denkt, het slogan van Mixfight staat me wel aan..."Gewoon... omdat het kan"?

Nee dus!

Alistair en Valentijn zijn nooit naar GG gegaan om te vragen of ze een keer mee mochten trainen of bij GG mochten. Zowel Alistair als Valentijn vochten al voor Rings in Japan.

Alistair was een talent dat elk management wilde hebben; hij zat destijds bij Chris Dolman en zowel Simon Rutz als GG hadden interesse en hij koos voor GG.

Met het talent en doorzettingsvermogen van Alistair was hij er met elk management wel gekomen. Dat weet jij, dat weet ik en de pas geboren pups van de hond van mn buren ook. Als je echt goed bent kom je vanzelf wel ergens terecht, zeker als je het broertje bent van Valentijn die toen in die tijd erg populair was. (het meeliften op, principe)

Daarnaast komt bij, jongens als Stefan Struve en Gegard Mousasi zijn ook goed terecht gekomen. Beide heren zitten niet niet in een groot management team.

Om antwoord te geven op je laatste zin. Doorzettingsvermogen, getalenteerd en het bewuste besef hebben dat je regisseur bent van je eigen leven, volmondig JA Micha, dan was het Alistair ook gelukt.

En als iets openlijks publiceert op Mixfight, doe dit naar waarheid Micha. Maak jezelf niet belachelijk.


Collina

Had Simon Rutz een management 12 jaar geleden? Rings bestond niet lang meer nadat beide vechters door Ron waren gescout en een contract was aangeboden.

Talent om te vechten had Alistair wel, helaas was zijn persoonlijke instelling verschrikkenlijk, hij kwam een aantal keren in aanraking met justitie, stak zijn geld in verkeerde zaken (management vertelde hem dat niet te doen). Management moest diverse malen alles uit de kast halen met oa een advocaat om Alistair meerdere malen uit de gevangenis te halen, een incident was omdat Alistair niet twee kwartjes wilde betalen.
Ik hoorde zelfs dat hij op het PTA evenement een heel bekend meisje van 40Kg tegen de grond smakte omdat ze de waarheid vertelde aan de toenmalige vriendin van Alistair dat hij met een andere vriending had geboekt om naar Japan te gaan.
Ik denk dat bepaalde "medicijnen" het resultaat hadden van dat aggressieve gedrag.
Ook waren er de hele tijd problemen met vriedinnen van Alistair, foto's mochten niet op het internet komen , youtube videos moesten verwijderd worden want anders zou de nieuwe vriendin het thuis kunnen zien, een drama.

Wat ik hoorde is dat Alistair juist koos om niet in de USA te vechten (niet bij strikeforce of de UFC), management wilde dit graag maar goed de insiders weten wel waarom Alistair liever voor minder in Japan of Holland vocht.

Stefan Struve en zeker Gerard Mousasi zijn onderbetaalde vechters, ook zouden betere sparringspartners in de situatie waar ze nu zijn niet verkeerd zijn. Gilbert Yvel speelt nu in porno films en hij is inderdaad door GG bij JL terecht gekomen ( JL organiseerde toen een gevecht waar broer Valentijn weer eens een wanprestatie leverde) en iedereen weet dat hij in gage minimaal 400% achteruit liep. Heath Herring vecht helemaal niet meer die tekende namenlijk zo een "standaard" contract bij de UFC zoals een andere forum "manager" hier poste over zijn expertise hoe makkenlijk het was om "even" te tekenen.

Het duurt volgens Cor Hemmers ongeveer 4 jaar om een kampioen te maken, dat is nogal een investering. Trapkussen trainingschema's, Cor Hemmers heeft recentelijk twee maal zijn hart moeten recetten en een trombose been overgehouden aan vele vliegen en trapkussen en spanningen aan de ring. Zo heeft ook Martijn deze schema's doorgelopen. En nu gaat Couture 10% krijgen?

GG heeft het hard gespeelt richting de UFC (zover ik weet de enige) en ja iedereen werd ontslagen daardoor. Het resultaat is dat Alistair bij de UFC kwam voor veel meer geld als hij ooit bij strikeforce of bij de K-1 en Dream verdiende. Einemo en Siyar kregen ook contract bij UFC en Marloes kreeg zelfs een betere deal dan ze had na haar ontslag by Strikeforce, aardig staaltje management werk.

Als je iets publiceert op Mixfight, doe dit dan naar waarheid Collina, maak jezelf niet zo belachelijk

micha
14-11-2011, 07:23
Thanks Davinci je slaat de spijker op zijn kop.

@ Collina ze waren bij garagebedrijf Jan van Doorn om aan Ron te vragen of ze bij GG mochten komen. Daar was ik zelf bij dus niet zeggen dat ik lieg. Ze waren toen in een Golfje dat later gestolen bleek te zijn. Dit was in 2000 en ik weet nog veel meer mensen die dat toen gezien hebben.

Valentijn heeft mij zelfs een keer gezegd:"Jammer dat Ron voor Gilbert heeft gekozen" Niet wetende dat het GG team eraan zat te komen waar hij en zijn broertje deel van zouden uitmaken.........

Dus zie je collina. Niet over dingen praten waar jezelf niet bij was. Ik was er wel bij namelijk en ik was nog bij veel meer dingen bij gozer. Als het om geld gaat zijn de Overeem broers precies hetzelfde. Ik ken nog maar zat mensen vechters van het GG team maar ook trainers en vrienden van vechters die nog geld van hun krijgen. Moet je maar eens vragen dan. Als ze dan zeggen dat het ook gelogen is dan wil ik wel een lijstje plaatsen hoor.
Hoe vaak hebben we niet op Schiphol gestaan en dat op het laatste moment bleek dat er nog wat boetes openstonden die eerst nog even betaald moesten worden..........

micha
14-11-2011, 07:25
Had Simon Rutz een management 12 jaar geleden? Rings bestond niet lang meer nadat beide vechters door Ron waren gescout en een contract was aangeboden.

Talent om te vechten had Alistair wel, helaas was zijn persoonlijke instelling verschrikkenlijk, hij kwam een aantal keren in aanraking met justitie, stak zijn geld in verkeerde zaken (management vertelde hem dat niet te doen). Management moest diverse malen alles uit de kast halen met oa een advocaat om Alistair meerdere malen uit de gevangenis te halen, een incident was omdat Alistair niet twee kwartjes wilde betalen.
Ik hoorde zelfs dat hij op het PTA evenement een heel bekend meisje van 40Kg tegen de grond smakte omdat ze de waarheid vertelde aan de toenmalige vriendin van Alistair dat hij met een andere vriending had geboekt om naar Japan te gaan.
Ik denk dat bepaalde "medicijnen" het resultaat hadden van dat aggressieve gedrag.
Ook waren er de hele tijd problemen met vriedinnen van Alistair, foto's mochten niet op het internet komen , youtube videos moesten verwijderd worden want anders zou de nieuwe vriendin het thuis kunnen zien, een drama.

Wat ik hoorde is dat Alistair juist koos om niet in de USA te vechten (niet bij strikeforce of de UFC), management wilde dit graag maar goed de insiders weten wel waarom Alistair liever voor minder in Japan of Holland vocht.

Stefan Struve en zeker Gerard Mousasi zijn onderbetaalde vechters, ook zouden betere sparringspartners in de situatie waar ze nu zijn niet verkeerd zijn. Gilbert Yvel speelt nu in porno films en hij is inderdaad door GG bij JL terecht gekomen ( JL organiseerde toen een gevecht waar broer Valentijn weer eens een wanprestatie leverde) en iedereen weet dat hij in gage minimaal 400% achteruit liep. Heath Herring vecht helemaal niet meer die tekende namenlijk zo een "standaard" contract bij de UFC zoals een andere forum "manager" hier poste over zijn expertise hoe makkenlijk het was om "even" te tekenen.

Het duurt volgens Cor Hemmers ongeveer 4 jaar om een kampioen te maken, dat is nogal een investering. Trapkussen trainingschema's, Cor Hemmers heeft recentelijk twee maal zijn hart moeten recetten en een trombose been overgehouden aan vele vliegen en trapkussen en spanningen aan de ring. Zo heeft ook Martijn deze schema's doorgelopen. En nu gaat Couture 10% krijgen?

GG heeft het hard gespeelt richting de UFC (zover ik weet de enige) en ja iedereen werd ontslagen daardoor. Het resultaat is dat Alistair bij de UFC kwam voor veel meer geld als hij ooit bij strikeforce of bij de K-1 en Dream verdiende. Einemo en Siyar kregen ook contract bij UFC en Marloes kreeg zelfs een betere deal dan ze had na haar ontslag by Strikeforce, aardig staaltje management werk.

Als je iets publiceert op Mixfight, doe dit dan naar waarheid Collina, maak jezelf niet zo belachelijk

dikke vette reps voor de waarheid!!!

micha
14-11-2011, 07:28
Het is allemaal heel dubbel en ik begrijp beiden kampen wel, althans als ik goed geinformeerd ben. Wat ik begrepen heb is dat er in de eerste instantie een hele slechte deal lag voor Alistair vanuit UFC die Alistair wel wilde tekenen(5 ton dollar per wedstrijd meen ik, voor 4 wedstrijden) Ron heeft toen contact opgenomen met Dana en heeft m onder druk gezet door te zeggen dat hij een veel betere deal had liggen voor Alistair bij GG. Vandaar dat Alistair na die cut bij strikeforce op een poster heeft gestaan van GG. Was pure blufpoker. Uiteindelijk Ron contact gehad met 1 van de fertita's. Nieuwe deal opgesteld die 2miljoen dollar werd per wedstrijd voor 8 wedstrijden lang. Al met al een dikke deal. GG wilde een bepaalde percentage daarvan hebben om andere vechters van GG te betalen die nog geen geld hadden gehad van K1. Alistair wilde daar niks van weten. Enerzijds had GG Alistair geholpen aan een deal waar hij zelf alleen maar van kon dromen dus die extra bonus voor GG zou geen probleem moeten zijn, het was toch maar een fractie van die verhoging. Aan de andere kant Alistair hoeft niet op te draaien voor de problemen van k1 en de verantwoordelijkheid van GG. Daar is volgens mij de onenigheid ontstaan, met alle shit als gevolg.

corectemundo

Mauro
14-11-2011, 07:50
Talent om te vechten had Alistair wel, helaas was zijn persoonlijke instelling verschrikkenlijk, hij kwam een aantal keren in aanraking met justitie, stak zijn geld in verkeerde zaken (management vertelde hem dat niet te doen). Management moest diverse malen alles uit de kast halen met oa een advocaat om Alistair meerdere malen uit de gevangenis te halen, een incident was omdat Alistair niet twee kwartjes wilde betalen.
Ik hoorde zelfs dat hij op het PTA evenement een heel bekend meisje van 40Kg tegen de grond smakte omdat ze de waarheid vertelde aan de toenmalige vriendin van Alistair dat hij met een andere vriending had geboekt om naar Japan te gaan.
Ik denk dat bepaalde "medicijnen" het resultaat hadden van dat aggressieve gedrag........
Heerlijk jongens dit, ik krijg gewoon zin in popcorn op de vroege morgen.
Wat een moddergooigevechttoestand, RTl "Mixfight" Boulevard !!

Kemal
14-11-2011, 07:55
Heerlijk jongens dit, ik krijg gewoon zin in popcorn op de vroege morgen.
Wat een moddergooigevechttoestand, RTl "Mixfight" Boulevard !!

En anders ik wel!! :jerry:

Collina
14-11-2011, 11:10
Had Simon Rutz een management 12 jaar geleden? Rings bestond niet lang meer nadat beide vechters door Ron waren gescout en een contract was aangeboden.

Talent om te vechten had Alistair wel, helaas was zijn persoonlijke instelling verschrikkenlijk, hij kwam een aantal keren in aanraking met justitie, stak zijn geld in verkeerde zaken (management vertelde hem dat niet te doen). Management moest diverse malen alles uit de kast halen met oa een advocaat om Alistair meerdere malen uit de gevangenis te halen, een incident was omdat Alistair niet twee kwartjes wilde betalen.
Ik hoorde zelfs dat hij op het PTA evenement een heel bekend meisje van 40Kg tegen de grond smakte omdat ze de waarheid vertelde aan de toenmalige vriendin van Alistair dat hij met een andere vriending had geboekt om naar Japan te gaan.
Ik denk dat bepaalde "medicijnen" het resultaat hadden van dat aggressieve gedrag.
Ook waren er de hele tijd problemen met vriedinnen van Alistair, foto's mochten niet op het internet komen , youtube videos moesten verwijderd worden want anders zou de nieuwe vriendin het thuis kunnen zien, een drama.

Wat ik hoorde is dat Alistair juist koos om niet in de USA te vechten (niet bij strikeforce of de UFC), management wilde dit graag maar goed de insiders weten wel waarom Alistair liever voor minder in Japan of Holland vocht.

Stefan Struve en zeker Gerard Mousasi zijn onderbetaalde vechters, ook zouden betere sparringspartners in de situatie waar ze nu zijn niet verkeerd zijn. Gilbert Yvel speelt nu in porno films en hij is inderdaad door GG bij JL terecht gekomen ( JL organiseerde toen een gevecht waar broer Valentijn weer eens een wanprestatie leverde) en iedereen weet dat hij in gage minimaal 400% achteruit liep. Heath Herring vecht helemaal niet meer die tekende namenlijk zo een "standaard" contract bij de UFC zoals een andere forum "manager" hier poste over zijn expertise hoe makkenlijk het was om "even" te tekenen.

Het duurt volgens Cor Hemmers ongeveer 4 jaar om een kampioen te maken, dat is nogal een investering. Trapkussen trainingschema's, Cor Hemmers heeft recentelijk twee maal zijn hart moeten recetten en een trombose been overgehouden aan vele vliegen en trapkussen en spanningen aan de ring. Zo heeft ook Martijn deze schema's doorgelopen. En nu gaat Couture 10% krijgen?

GG heeft het hard gespeelt richting de UFC (zover ik weet de enige) en ja iedereen werd ontslagen daardoor. Het resultaat is dat Alistair bij de UFC kwam voor veel meer geld als hij ooit bij strikeforce of bij de K-1 en Dream verdiende. Einemo en Siyar kregen ook contract bij UFC en Marloes kreeg zelfs een betere deal dan ze had na haar ontslag by Strikeforce, aardig staaltje management werk.

Als je iets publiceert op Mixfight, doe dit dan naar waarheid Collina, maak jezelf niet zo belachelijk

@ Davinci

Ik attendeer Micha op het feit dat de slogan van Mixfight "Gewoon...omdat het kan" niet bedoeld is om te liegen.

Je kunt hier speculeren, discussiëren, gedachtens uitwisselen, informatie winnen, maar liegen alsof het gedrukt staat is een valsstreek, vind je niet? Daarmee manipuleer c.q. indoctrineer je de lezer en daar is Mixfight niet voor bedoeld.

Gelukkig zijn we het beide eens. Valentijn als Alistair zijn beide door Ron gescout en is er een contract aangeboden, dat is totaal iets anders dan wat Micha verklaart. Wat klopt er niet aan mijn post?

Uit je post maak ik er uit op dat het een bittere pil is voor de trainers, ook daar ben ik het mee eens (en dan benoem ik Martijn de Jong in het bijzonder). Alistair en Martijn zijn maatjes die veel lol hadden samen in alles wat zij deden. Om er een zelfgemaakte spreekwoord aan toe toevoegen, "twee handen op een guillotine choke"!

Maar goed, trainers zijn nou eenmaal onderdeel van het management en twee gelovige op een kussen, daar slaapt de duivel tussen en de waarheid ligt niet altijd in het midden!

Om verder op je post te reageren, termen als: "ik hoorde in de wandelgangen dat....." en met aantijgingen op te proppen komen die totaal out of the context vallen, daar verlies je alleen maar mee en schiet je het doel voorbij. Uiteraard niet bij Micha, maar je zult je moeten afvragen of je zo'n smart ass wel achter je wil hebben staan.

Je spreekt Micha tegen in de eerste twee zinnen en hij roept, "reps voor de dikke vette waarheid"!!! @_@ uhmm, Oké?! Ook goedemorgen Micha?!

Collina

Bromios
14-11-2011, 11:18
ip checkje voor davinci ?

Als de waarheid dan toch boven water moet komen wil ik wel weten of het micha of bas is die onder die naam post.

Heerlijk topic dit. Bring it on !!

Bromios
14-11-2011, 11:21
Eerst zeg je dat trainers waarschijnlijk niks van het contract afweten,maar je vraagt wel om een reactie van Martijn?
lijkt mij een tegenstrijdigheid.

Ik heb het niet over trainers maar over cor. Dus ik ben wel benieuwd naar de reactie van Martijn.

Justinian
14-11-2011, 11:24
Ik heb het niet over trainers maar over cor. Dus ik ben wel benieuwd naar de reactie van Martijn.
Ik heb Martijn ook gesproken en zijn reactie komt inhoudelijk overeen met die van Cor.

Mauro
14-11-2011, 11:32
.... als ik niet beter weet dan is Bas Boon zich op jouw account los aan het gaan hier.......
Dat is ook het eerste wat ik dacht,..maar BB doet niet aan leestekens, dus nee.
BB zal trouwens ook wel mans genoeg zijn om onder eigen naam te posten denk ik.
Buiten dat: genoeg GG statements te vinden hier dacht ik zo. :)
*leunt weer achterover met popcorn*

Mauro
14-11-2011, 11:37
Denk dat het voor BB verstandig is om niet onder eigen naam zich te uitten over zaken die GG kan schaden in een evt rechtzaak ;-)
....daar heb je helemaal gelijk in.. :)

Tony
14-11-2011, 11:51
ip checkje voor davinci ?

Als de waarheid dan toch boven water moet komen wil ik wel weten of het micha of bas is die onder die naam post.


Voordat bepaalde zaken een eigen leven gaan leiden... ik heb een ip check gedaan. Ik zie geen dubbele accounts etc.

Bromios
14-11-2011, 12:00
Ik heb Martijn ook gesproken en zijn reactie komt inhoudelijk overeen met die van Cor.

Ok thanks.

Bromios
14-11-2011, 12:01
Voordat bepaalde zaken een eigen leven gaan leiden... ik heb een ip check gedaan. Ik zie geen dubbele accounts etc.

Jammer :(, was nog leuker geweest.

Marchant
14-11-2011, 12:37
Is niet zo moeilijk om die te omzeilen toch.. ? IP check is zo achterhaald ;-)

Ja laten we het nog spannender maken!!!!! :fp:

FOCUS
14-11-2011, 12:43
Ik heb precies het zelfde gevoel dat ik krijg als ik naar de serie Spartacus kijk.
Net als je denkt, het kán niet smeriger...:brow:...

popcorn!!!:jerry:

Marchant
14-11-2011, 12:57
Toen dat wijf handmatig werd gepenetreerd door een wilde en iedereen toekeek?..

Wat een top serie is het ook!!

Fasada
14-11-2011, 13:46
Ik had mij altijd voorgehouden om niet te reageren omdat ik goed samen heb gewerkt met zowel GG en Alistair en ik mezelf niet wil mengen in een discussie wat toch voor een rechter zal worden uitgevochten. Immers hij zal bepalen wie gelijk heeft in deze vervelende zaak voor iedereen. Heb mij altijd ingezet voor niet alleen Alistair maar ook Golden Glory vandaar dat ik ook helemaal geen kant wil kiezen maar als een vriend van mij persoonlijk wordt aangevallen dan kan ik niks anders en dat is voor hem opkomen, onder mijn eigen naam wel te verstaan!!

Davinci zal wel een alias zijn voor Bas Boon of een vriend van hem die deze informatie toegespeeld krijgt. Er staan namelijk details in die alleen het management kan weten want sommige dingen wist ik zelf niet eens. Wel wil ik zeggen dat ik zijn post niet alleen onprofessioneel vind maar vooral vreemd aangezien hij best zijn hand in eigen boezem mag steken. Erg schokkend dat deze moraalridder praat over justitie want dan verwijs ik hem graag naar zijn eigen team want die zijn ook niet allemaal brandschoon. Mensen maken nou eenmaal fouten en niemand is perfect, het is dan ook erg kinderachtig om te lezen dat men privé dingen erbij gaat halen. Dat Valentijn, die helemaal niks met deze situatie te maken heeft ook wordt aangehaald getuigd van lafheid.

Oh by the way; Stefan Struve en Gegard Mousasi onder betaald? Ik kan je zeggen dat er voor Mousasi prima is onderhandeld en Struve heeft gekozen voor zekerheid want beide worden tenminste wel netjes betaald. Mousasi werd zelf nog in Japan betaald terwijl veel vechters nog geld kregen, kan ik van de huidige K-1 winnaar niet zeggen. Het is ook heel typisch Bas Boon om andere ex-Golden Glory vechters naar beneden te halen en vechters van een ander management. Kijk eerst naar je eigen team zou ik zeggen en bemoei je minder met andere.

Heb Alistair ook gesproken en hij zal niet reageren, ik hoop dat jullie dit begrijpen want het lijkt mij niet verstandig om mee te doen aan dit circus waarbij men op persoonlijk titel dingen op het internet gaat zetten. Ik zal mij dan ook niet verlagen door dingen te roepen die Golden Glory in het verleden wel of niet heeft gedaan voor zijn vechters want in een relatie zijn er altijd dingen die beter hadden gekund of dingen die juist heel goed zijn gegaan.

Mijn advies naar Misha en Davinci; focus niet op de negatieve maar juist op de positieve dingen in het leven. Het zal je zeker goed gaan doen. Nu hopen dat Nieky Holzken en Filip Verlinden de MPL gaan winnen en dat Saki van Badr gaat winnen en dat Siyar snel zijn debuut kan maken in de UFC. Vechters waar ik altijd voor zal blijven juichen, dat zijn de dingen waar je beter je tijd aan kan gaan besteden i.p.v. Alistair naar beneden halen.

Ik ben niet van plan om te blijven reageren want ik zal n.a.v. dit verhaal weer een hoop dingen naar mijn hoofd gesmeten krijgen maar ik moest het gewoon van mijn afschrijven want hou het gewoon leuk mensen en laten we discussiëren over de sport waar wij allemaal zo gek van zijn en ons niet verlagen door persoonlijk te worden. Daar is wat mij betreft het internet niet voor bedoeld. Beide partijen hebben er voor gekozen om dit via rechtszaak te laten beslechten dus laten wij het professioneel houden en gewoon rustig afwachten.

Groetjes

Fabrice

justsomeone
14-11-2011, 13:48
DaVinci is 100% Bas Boon

Kemal
14-11-2011, 13:50
Bedankt voor je reactie Fabrice!

micha
14-11-2011, 14:02
Thanks Fabrice voor je reactie.

Pahlavan
14-11-2011, 14:02
Bedankt voor je reactie Fabrice!

Goede reactie fasada ( fabrice)

Justinian
14-11-2011, 14:15
Ik had mij altijd voorgehouden om niet te reageren omdat ik goed samen heb gewerkt met zowel GG en Alistair en ik mezelf niet wil mengen in een discussie wat toch voor een rechter zal worden uitgevochten. Immers hij zal bepalen wie gelijk heeft in deze vervelende zaak voor iedereen. Heb mij altijd ingezet voor niet alleen Alistair maar ook Golden Glory vandaar dat ik ook helemaal geen kant wil kiezen maar als een vriend van mij persoonlijk wordt aangevallen dan kan ik niks anders en dat is voor hem opkomen, onder mijn eigen naam wel te verstaan!!

Davinci zal wel een alias zijn voor Bas Boon of een vriend van hem die deze informatie toegespeeld krijgt. Er staan namelijk details in die alleen het management kan weten want sommige dingen wist ik zelf niet eens. Wel wil ik zeggen dat ik zijn post niet alleen onprofessioneel vind maar vooral vreemd aangezien hij best zijn hand in eigen boezem mag steken. Erg schokkend dat deze moraalridder praat over justitie want dan verwijs ik hem graag naar zijn eigen team want die zijn ook niet allemaal brandschoon. Mensen maken nou eenmaal fouten en niemand is perfect, het is dan ook erg kinderachtig om te lezen dat men privé dingen erbij gaat halen. Dat Valentijn, die helemaal niks met deze situatie te maken heeft ook wordt aangehaald getuigd van lafheid.

Oh by the way; Stefan Struve en Gegard Mousasi onder betaald? Ik kan je zeggen dat er voor Mousasi prima is onderhandeld en Struve heeft gekozen voor zekerheid want beide worden tenminste wel netjes betaald. Mousasi werd zelf nog in Japan betaald terwijl veel vechters nog geld kregen, kan ik van de huidige K-1 winnaar niet zeggen. Het is ook heel typisch Bas Boon om andere ex-Golden Glory vechters naar beneden te halen en vechters van een ander management. Kijk eerst naar je eigen team zou ik zeggen en bemoei je minder met andere.

Heb Alistair ook gesproken en hij zal niet reageren, ik hoop dat jullie dit begrijpen want het lijkt mij niet verstandig om mee te doen aan dit circus waarbij men op persoonlijk titel dingen op het internet gaat zetten. Ik zal mij dan ook niet verlagen door dingen te roepen die Golden Glory in het verleden wel of niet heeft gedaan voor zijn vechters want in een relatie zijn er altijd dingen die beter hadden gekund of dingen die juist heel goed zijn gegaan.

Mijn advies naar Misha en Davinci; focus niet op de negatieve maar juist op de positieve dingen in het leven. Het zal je zeker goed gaan doen. Nu hopen dat Nieky Holzken en Filip Verlinden de MPL gaan winnen en dat Saki van Badr gaat winnen en dat Siyar snel zijn debuut kan maken in de UFC. Vechters waar ik altijd voor zal blijven juichen, dat zijn de dingen waar je beter je tijd aan kan gaan besteden i.p.v. Alistair naar beneden halen.

Ik ben niet van plan om te blijven reageren want ik zal n.a.v. dit verhaal weer een hoop dingen naar mijn hoofd gesmeten krijgen maar ik moest het gewoon van mijn afschrijven want hou het gewoon leuk mensen en laten we discussiëren over de sport waar wij allemaal zo gek van zijn en ons niet verlagen door persoonlijk te worden. Daar is wat mij betreft het internet niet voor bedoeld. Beide partijen hebben er voor gekozen om dit via rechtszaak te laten beslechten dus laten wij het professioneel houden en gewoon rustig afwachten.

Groetjes

Fabrice
Bedankt voor je reactie Fabrice!

Justinian
14-11-2011, 14:17
Mooie reactie..

Waar staat MF hier eigenlijk in?

Ik heb het gevoel dat er karaktermoord wordt gepleegd hier en daar wordt weinig aan gedaan.. is daar een reden voor? Justinian of iemand anders?
Wij kiezen geen kant. Uiteraard heb ik wel een mening in deze, maar dat is niet echt relevant. Ik heb niet alle informatie en ben dus ook gewoon afhankelijk van hetgeen me wordt verteld door beide partijen. Wel is het denk ik belangrijk te vertellen dat ik voordat ik beide stukken heb geplaatst met Fabrice heb gebeld en gevraagd naar een reactie. Dat lijkt me niet alleen netjes om te doen, maar het is ook goed om beide kanten van het verhaal te kennen.

justsomeone
14-11-2011, 14:35
Daar stoor ik me nog het meest aan, iemand omlaag halen die hier geen moer mee te maken heeft.

Collina
14-11-2011, 14:47
Daar stoor ik me nog het meest aan, iemand omlaag halen die hier geen moer mee te maken heeft.

Helemaal eens!

Vraag aan Mixfight, word hier nog wat aan gedaan? De post van "Micha" en "Davinci" is ver beneden pijl, gatverdamme! Reactie verwijderen lijkt mij in deze geen vreemde vraag.

@ Fabricenovic,

Mooie reactie, top!

Collina

justsomeone
14-11-2011, 14:52
Helemaal eens!

Vraag aan Mixfight, word hier nog wat aan gedaan? De post van "Micha" en "Davinci" is ver beneden pijl, gatverdamme! Reactie verwijderen lijkt mij in deze geen vreemde vraag.

@ Fabricenovic,

Mooie reactie, top!

Collina

Ik denk niet dat die post verwijderd moet worden Collina.
Heb er sowieso al even een printscreen van genomen.
Zo als fabrice al aangaf moet die post gedaan zijn door iemand als Bas Boon, of iemand die heel dicht bij het vuur zit.
Nu kan iedereen lezen wat een kinderachtig zooitje het is.

Marchant
14-11-2011, 15:01
Een beetje Hypocriet hierzo, eerst is iedereen GG aan het bashen en wordt er van alles bijgehaald,
van micky mouse management tot criminele organisatie aan toe...
Nu reageren een paar gewoon terug op de verhalen ,
spreken vrijuit en nu gaan we ineens de moraalridders uithangen???

Beetje kinderachtig.

een post verwijderen slaat helemaal nergens op,
lekker een discussie voeren terwijl 1 bepaalt wat er wel en niet gezegd mag worden ...........

Waarom mag GG als oplichters en zakkenvullers afgeschilderd worden en mag er niets over Alistair gezegd worden?

Collina
14-11-2011, 15:18
Een beetje Hypocriet hierzo, eerst is iedereen GG aan het bashen en wordt er van alles bijgehaald,
van micky mouse management tot criminele organisatie aan toe...
Nu reageren een paar gewoon terug op verhalen spreken vrijuit en nu gaan we de moraalridders uithangen???

Beetje kinderachtig.

een post verwijderen slaat helemaal nergens op,
lekker een discussie voeren terwijl 1 bepaalt wat er wel en niet gezegd mag worden ...........

Waarom mag GG als oplichters en zakkenvullers afgeschilderd worden en mag er niets over Alistair gezegd worden?

@ Marchant,

Meen je dit nou serieus? En je noemt 't ook nog eens "Kinderachtig"...

Ik zie sommige post van je voorbij komen waar ik totaal achter sta, maar je spreek jezelf in deze wel heel erg tegen. Waarom?

Jij als ik weten dat sommige in het verleden een "BAN" hebben gekregen of "Post" werden verwijderd niet lang niet zo erg als deze zijn.

Gelijke monniken gelijke kappen, .. Ik stel dus geen vreemde vraag lijkt mij.

Collina

Maar goed, Justsomeone zal gelijk hebben! Er zal vast geen gehoor aan worden gegeven.

FOCUS
14-11-2011, 15:33
posts verwijderen, dat slaat echt nergens op
vrije meningsuiting, wel eens van gehoord?

...en we zijn allemaal aan het roddelen en dat is niet netjes -maar we doen het toch

justsomeone
14-11-2011, 15:34
Talent om te vechten had Alistair wel, helaas was zijn persoonlijke instelling verschrikkenlijk, hij kwam een aantal keren in aanraking met justitie, stak zijn geld in verkeerde zaken (management vertelde hem dat niet te doen). Management moest diverse malen alles uit de kast halen met oa een advocaat om Alistair meerdere malen uit de gevangenis te halen, een incident was omdat Alistair niet twee kwartjes wilde betalen.
Ik hoorde zelfs dat hij op het PTA evenement een heel bekend meisje van 40Kg tegen de grond smakte omdat ze de waarheid vertelde aan de toenmalige vriendin van Alistair dat hij met een andere vriending had geboekt om naar Japan te gaan.
Ik denk dat bepaalde "medicijnen" het resultaat hadden van dat aggressieve gedrag.
Ook waren er de hele tijd problemen met vriedinnen van Alistair, foto's mochten niet op het internet komen , youtube videos moesten verwijderd worden want anders zou de nieuwe vriendin het thuis kunnen zien, een drama.

Wat ik hoorde is dat Alistair juist koos om niet in de USA te vechten (niet bij strikeforce of de UFC), management wilde dit graag maar goed de insiders weten wel waarom Alistair liever voor minder in Japan of Holland vocht.







Daar was ik zelf bij dus niet zeggen dat ik lieg. Ze waren toen in een Golfje dat later gestolen bleek te zijn. Dit was in 2000 en ik weet nog veel meer mensen die dat toen gezien hebben.




Dit is zo verschrikkelijk laag.
Iemand prive zo proberen onderuit te halen, echt te erg voor woorden.
Dit moet iemand van GG zelf zijn, die zichzelf benadeelt voelt, anders ga je dit soort dingen niet openbaar maken.
Erg laag bij de grond, en als meneer DaVinci een beetje man is maakt ie zich gewoon bekend.

justsomeone
14-11-2011, 15:45
Toen men AO er van verdacht op verschillende forums dat hij zou gebruiken.. toen werd hij met man en macht door de GG leden en groupies verdedigt dat het niet zo zou zijn. Men werd hier en daar gebanned of monddood gemaakt. Nu AO GG heeft verlaten dan gaan diezelfde mensen die AO hebben verdedigt hem op deze manier zwart maken. Sneu volk

Dan moeten de mods ook nu consequent zijn

Illest
14-11-2011, 15:46
wow....dat Mixfight zich hiervoor leent....heel erg triest....

Maar oh oh oh...wat is dit laag!

Als Niecky morgen naar Slamm gaat en Saki naar IS....kunnen we dan ook dit soort acties van GG verwachten?? Horen we dan ook gedetailleerd wat zij in het verleden fout gedaan zouden hebben?

Voor elke vechter die ook maar zou overwegen om de overstap naar GG te maken, zou ik deze topics goed doorlezen

gatver - fucking - damme!

Bromios
14-11-2011, 15:51
ach nee man, briljant dit.
De advocaat van AO leest gewoon mee hoor...

Marchant
14-11-2011, 15:51
@ Marchant,

Meen je dit nou serieus? En je noemt 't ook nog eens "Kinderachtig"...

Ik zie sommige post van je voorbij komen waar ik totaal achter sta, maar je spreek jezelf in deze wel heel erg tegen. Waarom?

Jij als ik weten dat sommige in het verleden een "BAN" hebben gekregen of "Post" werden verwijderd niet lang niet zo erg als deze zijn.

Gelijke monniken gelijke kappen, .. Ik stel dus geen vreemde vraag lijkt mij.

Collina

Maar goed, Justsomeone zal gelijk hebben! Er zal vast geen gehoor aan worden gegeven.

Hey Colina,

Wat ik bedoel net kinderachtig is dat ik in de andere post ook dingen worden geroepen die GG naar beneden haalt en dan roept niemand iets;


Beiden zitten fout?
Wie vecht, wie vang de klappen op, wie riskeert zijn gezondheid, voor wie komen de toeschouwers ?
De vechters hebben altijd gelijk, de managers, zaakwaarnemers etc etc, bij hun gaat het alleen maar om geld het zijn net als POOIERS, de dames het vuilen werk laten doen !


Zeker nu Bas Boon samen met Mr Iishi een nieuwe organisatie opzet weet ik zeker dat hij nooit geprofiteerd heeft van zijn personeel die 2 komen zo betrouwbaar over.


hoelang heeft Overeem nou bij GG gezetten dit soort zaken zullen wel vaker voor gevallen zijn of leest die zijn contracten niet?maar goed komt wel vaker voor dat vechters uitgeknepen worden door het Management


Zijn haast Don King praktijken die Bas Boon laat zien als dit allemaal waar is...


True maar ik neem aan dat je elkaar wil gaan vertrouwen. Dat GG dingen achter houdt voor Alistair is smerig. Ik denk dat Alistair idd dicht bij de waarheid zit.


Ik ben blij dat ze allemaal hun verhaal doen maar ik kan er echt met de pet niet bij hoe het kan dat een veroordeelde crimineel vanuit zijn cel interviews kan gaan geven (laat staan zijn zaken runnen).


Ik ken mensen die een tijd geleden een contract aangeboden hebben gekregen van GG, maar dit niet hebben getekend omdat vijwel alle winst naar GG zou gaan, ze allerlei beperkingen oplegd kregen (waar je wel/niet mag trainen, sponsoring, wedstrijden enz enz enz).
Een echt wurgcontract.


Overigens begrijp ik niet dat GG zich een respectabele organisatie durft te noemen, als je in de gevangenis zit dan ben je een boef.

Dit zijn maar en klein aantal voorbeelden uit de andere topic

Persoonlijk stoor ik me ook niet aan de reactie van Davinci en of Micha, zij doen wat andere ook gedaan hebben richting GG.
Dat het niet netjes is ben ik met je eens maar ik zie geen zware beledigingen in hun post staan en of compleet verzonnen verhalen.
Post die verwijderd worden ben ik sowieso geen voorstander van je krijgt dan een scheef beeld van de discussie.
Wat vindt jij nu in deze post van hun staan wat niet door de beugel kan? Misschien lees ik er overheen...
En het kinderachtige vindt ik gelijk roepen dat bb ondervalse naam post en ipchecks moeten worden uitgevoerd, post verwijderd.........
Puur omdat ze iets roepen (misschien iid niet zo netjes) wat andere niet willen horen..

rollermanskunk
14-11-2011, 16:17
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/379553_10150391837218695_197793188694_8292401_1626 522302_n.jpg

Nieuwe film van Bas?The Good, The Bad, The Ugly?

Geintje hoor... Wel blijven lachen mensuh.

Vinand
14-11-2011, 16:23
DAVINCE en MICHA

Jullie zijn zulke walgelijke mensen dat jullie bereidt zijn om iemand zijn hele prive leven en carriere onderuit te halen door dit soort prive zaken op het internet te zetten? For real??

Wat zijn jullie toch een stelletje hopeloze kankerleiers (excuses voor de mensen die er nare ervaringen mee hebben maar ik moet me echt eventjes uitlaten voordat ik iets door me raam heen gooi), ik wens jullie echt het meeste walgelijke en pijnlijke momenten toe. Nog nooit in alle tijd dat ik addicted ben aan mixfight heb ik zooo iets laags en triest gelezen... En dat vind ik heel jammer van jou micha. Want ik had je op het intellectueel niveau aardig hoog geschat. Maar nu weet ik dat die inschatting een grote fout van me is geweest. Maar ja, ik ben hindoe en ik geloof in karma. What goes around, comes around...

A.u.b. Justinian, wis alle zaken over Overeem zijn prive leven die hier staan gepost. Er word hier een smerig spel gespeeld met de carriere en prive leven van een van grootste sportmannen die Nederland heeft en iedereen heeft van die beschamende geheimpjes die niemand hoeft te weten. (En dat komt van iemand die absoluut geen fan is van Overeem)...

appelsap
14-11-2011, 16:25
Wat ik begrepen heb is dat er in de eerste instantie een hele slechte deal lag voor Alistair vanuit UFC die Alistair wel wilde tekenen(5 ton dollar per wedstrijd meen ik, voor 4 wedstrijden) Ron heeft toen contact opgenomen met Dana en heeft m onder druk gezet door te zeggen dat hij een veel betere deal had liggen voor Alistair bij GG. Vandaar dat Alistair na die cut bij strikeforce op een poster heeft gestaan van GG. Was pure blufpoker. Uiteindelijk Ron contact gehad met 1 van de fertita's. Nieuwe deal opgesteld die 2miljoen dollar werd per wedstrijd voor 8 wedstrijden lang. Al met al een dikke deal. GG wilde een bepaalde percentage daarvan hebben om andere vechters van GG te betalen die nog geen geld hadden gehad van K1. Alistair wilde daar niks van weten. Enerzijds had GG Alistair geholpen aan een deal waar hij zelf alleen maar van kon dromen dus die extra bonus voor GG zou geen probleem moeten zijn, .

USD 2 mio PER WEDSTRIJD?????? lijkt me een beetje veel. Of hij moet een ppv deal hebben gemaakt en verwachten elke keer dat hij vecht meer dan 1 mio ppv's te verkopen. Maar dat zal niet zijn gage zijn..... Anyway ALS het waar is wat je zegt lijkt me het niet gek dat Alistair zo reageert. Het management heeft goed werk gedaan, zoals verwacht wordt. Daarnaast krijgen ze nu 30% van veul......waar ze prima de andere achterstallige gages (bedrijfsrisico) van kunnen betalen.

De soap wordt wel steeds spannender. Aankomende vechtertjes die in een autowasserij een bekende pillenboer smeken om een kans. Samen groeien ze naar de top en dan ontploft (misschien verkeerde woordkeuze hier) de relatie over geld, ivm een contract bij een organisatie die geleid wordt door ex-maffiosi. Verder gebeuren er smeuige dingen in de persoonlijke levens van de atleten en het management. Ik zeg Filmpje!
Volgens mij is er wel een succesvolle filmproducent die hier vroeger ook poste en veel ervaring heeft met (vecht) films.....

rollermanskunk
14-11-2011, 16:37
USD 2 mio PER WEDSTRIJD?????? lijkt me een beetje veel. Of hij moet een ppv deal hebben gemaakt en verwachten elke keer dat hij vecht meer dan 1 mio ppv's te verkopen. Maar dat zal niet zijn gage zijn..... Anyway ALS het waar is wat je zegt lijkt me het niet gek dat Alistair zo reageert. Het management heeft goed werk gedaan, zoals verwacht wordt. Daarnaast krijgen ze nu 30% van veul......waar ze prima de andere achterstallige gages (bedrijfsrisico) van kunnen betalen.


UFC-fighters moeten volgens mij ook inkomsten uit sponsor-contracten afstaan aan ZUFFA. Misschien is die 2 miljoen per gevecht een totaalsom incl. PPV en sponsor-inkomsten, winst-bonus en andere extra's zoals fight of the night etc. Zoveel is dat bedrag niet als je weet dat een Lesnar of een GSP rond de 4 a 5 miljoen hebben verdiend per gevecht...

GSP Earns Between $4-5 Million Each Fight In The UFC : FIGHTOFTHENIGHT.COM (http://www.fightofthenight.com/news/gsp-earns-between-4-5-million-each-fight-in-the-ufc/)

davinci
14-11-2011, 16:38
Ik had mij altijd voorgehouden om niet te reageren omdat ik goed samen heb gewerkt met zowel GG en Alistair en ik mezelf niet wil mengen in een discussie wat toch voor een rechter zal worden uitgevochten. Immers hij zal bepalen wie gelijk heeft in deze vervelende zaak voor iedereen. Heb mij altijd ingezet voor niet alleen Alistair maar ook Golden Glory vandaar dat ik ook helemaal geen kant wil kiezen maar als een vriend van mij persoonlijk wordt aangevallen dan kan ik niks anders en dat is voor hem opkomen, onder mijn eigen naam wel te verstaan!!

Davinci zal wel een alias zijn voor Bas Boon of een vriend van hem die deze informatie toegespeeld krijgt. Er staan namelijk details in die alleen het management kan weten want sommige dingen wist ik zelf niet eens. Wel wil ik zeggen dat ik zijn post niet alleen onprofessioneel vind maar vooral vreemd aangezien hij best zijn hand in eigen boezem mag steken. Erg schokkend dat deze moraalridder praat over justitie want dan verwijs ik hem graag naar zijn eigen team want die zijn ook niet allemaal brandschoon. Mensen maken nou eenmaal fouten en niemand is perfect, het is dan ook erg kinderachtig om te lezen dat men privé dingen erbij gaat halen. Dat Valentijn, die helemaal niks met deze situatie te maken heeft ook wordt aangehaald getuigd van lafheid.

Heb Alistair ook gesproken en hij zal niet reageren, ik hoop dat jullie dit begrijpen want het lijkt mij niet verstandig om mee te doen aan dit circus waarbij men op persoonlijk titel dingen op het internet gaat zetten. Ik zal mij dan ook niet verlagen door dingen te roepen die Golden Glory in het verleden wel of niet heeft gedaan voor zijn vechters want in een relatie zijn er altijd dingen die beter hadden gekund of dingen die juist heel goed zijn gegaan.

Ik ben niet van plan om te blijven reageren want ik zal n.a.v. dit verhaal weer een hoop dingen naar mijn hoofd gesmeten krijgen maar ik moest het gewoon van mijn afschrijven want hou het gewoon leuk mensen en laten we discussiëren over de sport waar wij allemaal zo gek van zijn en ons niet verlagen door persoonlijk te worden. Daar is wat mij betreft het internet niet voor bedoeld. Beide partijen hebben er voor gekozen om dit via rechtszaak te laten beslechten dus laten wij het professioneel houden en gewoon rustig afwachten.

Groetjes

Fabrice

Ik ben inderdaad een goede vriend van Bas Boon, hij zit nog in China maar zal binnekort wel terug zijn in Thailand voor het GG trainingkamp.
Bas heeft helaas besloten om niet meer te posten op forums hij heeft het te druk en weet dat sommige mensen helemaal niet tegen de waarheid kunnen en al net zo een slecht gevoel hebben voor humor.
De man is altijd positief en vol humor, twee dagen na vertrek van AO komt hij met de aankondiging dat Siyar en Einemo een contract hebben bij de UFC, niet lang daarna winnen Filip en Nieky hun eerste wedstrijd bij de MPL en dan wint Robin van Roosmalen ook nog het It's Showtime toernooi.

De Hr Boon moest na 12 jaar in de media vernemen dat de Hr Overeem was opgestapt, desondanks stuurde de Hr Boon via zijn advocaat een brief naar AO zonder heisa in de media.

Het is AO die gelijk in de pers schreeuwt dat het GG management morans zijn en een mickey mouse management was en heel slecht voor hem is geweest etc.
Het was AO die heel slecht ging spreken over het GG management naar andere GG vechters en eigenlijk gewoon een coup aan het plegen was, de pot verwijt de ketel......
Broer Valentijn voorop, niks als slecht praten en klagen over het management en dat van een vechter die meer als de helft van zijn wedstrijden verliest en de helft van de tijd nooit komt opdagen als er getraint word en rookt als een schoorsteen.
Ik snap wel dat AO de publieke opinie probeert te winnen maar dan moet je niet gek staan te kijken dat door al zijn beledigingen en aantijgingen er reacties gaan komen van aanhangers van GG of haters va AO.

De publieke opinie zal wel veranderen als aan het licht komt waarom het zo moeilijk was voor het GG management om AO te boeken in de states. Maar goed Fasada ik lees wat je schrijft en je klink best amicaal, misschien kun jij AO overtuigen om het juiste te doen?
Gewoon onderling tot een oplossing komen zonder advocaten en juristen en media circus en dan ieder een eigen weg gaan.

The greatest deception men suffer is from their own opinions.

Bromios
14-11-2011, 16:40
Inderdaad: ene crimineel zegt tegen de ander; gij zult niet stelen.

Ik lees al een paar jaar met veel plezier de reacties van BB hier en met de reactie van Ron N. erbij verbaast het mij toch steeds meer hoe het kan dat die een succesvol agentschap van de grond hebben weten te tillen. Maar dat geheel off-topic natuurlijk.

Cave
14-11-2011, 16:53
In één woord: SMULLEN!!!

micha
14-11-2011, 17:05
Ok ik wordt uitgemaakt voor leugenaar door Collina als ik dan precies vertel wat er toen gebeurt is om aan te tonen dat het waar is wat ik zeg. Dan is het ook niet goed.

Slome
14-11-2011, 17:09
me buik zit vol popcorn... #what'snext

Mauro
14-11-2011, 17:14
.....De soap wordt wel steeds spannender. Aankomende vechtertjes die in een autowasserij een bekende pillenboer smeken om een kans. Samen groeien ze naar de top en dan ontploft (misschien verkeerde woordkeuze hier) de relatie over geld, ivm een contract bij een organisatie die geleid wordt door ex-maffiosi. Verder gebeuren er smeuige dingen in de persoonlijke levens van de atleten en het management. Ik zeg Filmpje!
Volgens mij is er wel een succesvolle filmproducent die hier vroeger ook poste en veel ervaring heeft met (vecht) films.....
Da's een film die ik wil zien !!
Ik zeg: uitwerken dat script appelsap !!
(titelsuggestie: Guts,Glory & two smokin' brothers)

micha
14-11-2011, 17:14
Iedereen is zo verontwaardigd waarom op mensen van GG zo reageren. Kijk als hij nou weg wil bij GG dan had hij dat aan kunnen geven. Luister mensen ik vind dat ik niet meer op mijn plek ben hier en ik wil weg. Dan was uiteindelijk zijn contract niet verlengd en had hij kunnen doen wat hij wil. Maar nu wacht hij totdat hij heeft getekend bij de UFC en wil hij weg en dan is opeens het een Mickey Mouse management?
Ik beschouw heel de GG als een hechte familie en het doet nu eenmaal meer pijn als je wordt genaaid door familie dan door een wild vreemde.

Het is gewoon heel erg triest

blackadder
14-11-2011, 17:15
me buik zit vol popcorn... #what'snext
Ik heb nog een zak mini-marsjes.

Marchant
14-11-2011, 17:15
@davinci suggereer jij dat Alistair middelen heeft gebruikt die verboden zijn in de sport, waardoor hij in die periode niet in de USA kon vechten?


@ Davinci Was het niet Bas die al die aantijgingen naar het adres van AO van tafel veegde hij incluis zijn onderdanen hier? Dus nu AO zijn stal heeft verlaten laat hij jou als spreekpop fungeren en geef je indirect aan dat BB ook niet te vertrouwen is als ik jouw verhaal betreft USA mag geloven..?!?

Wat een poppenkast!

Ga jij nu al antwoord geven op je eigen vragen???? :lol::fp:

Collina
14-11-2011, 17:17
Ok ik wordt uitgemaakt voor leugenaar door Collina als ik dan precies vertel wat er toen gebeurt is om aan te tonen dat het waar is wat ik zeg. Dan is het ook niet goed.

Micha,

Volgens mij heeft Fabrice net een perfecte post gestuurd, zonder al teveel emoties. Laten we het daarbij houden. ..

Je post en dat van Davinci was ver beneden pijl, daar moet je het met me eens over zijn. Volgens mij kon jij 't prima vinden met Alistair en kwam je altijd voor die jongen op hier op Mixfight.

micha
14-11-2011, 17:17
Ga jij nu al antwoord geven op je eigen vragen???? :lol::fp:

ongelooflijk he?

micha
14-11-2011, 17:20
Micha,

Volgens mij heeft Fabrice net een perfecte post gestuurd, zonder al teveel emoties. Laten we het daarbij houden. ..

Je post en dat van Davinci was ver beneden pijl, daar moet je het met me eens over zijn. Volgens mij kon jij 't prima vinden met Alistair en kwam je altijd voor die jongen op hier op Mixfight.


jij maakt mij uit voor leugenaar terwijl ik precies weet wat er is gebeurt. Je kan mij van een hoop beschuldigen maar ik ben geen leugenaar. Wie kaatst moet de bal verwachten. Ik weet niet davinci is maar ik ben al vanaf het begin bij GG dus kom niet aan met die onzin dat ik lieg want dan krijg je nog een paar feitjes meneer collina.

micha
14-11-2011, 17:20
Als het te lang duurt wel ja hahahaha


fijn dat je er zelf om kan lachen

hakkelaar
14-11-2011, 17:21
Ik ben inderdaad een goede vriend van Bas Boon, hij zit nog in China maar zal binnekort wel terug zijn in Thailand voor het GG trainingkamp.
Bas heeft helaas besloten om niet meer te posten op forums hij heeft het te druk en weet dat sommige mensen helemaal niet tegen de waarheid kunnen en al net zo een slecht gevoel hebben voor humor.
De man is altijd positief en vol humor, twee dagen na vertrek van AO komt hij met de aankondiging dat Siyar en Einemo een contract hebben bij de UFC, niet lang daarna winnen Filip en Nieky hun eerste wedstrijd bij de MPL en dan wint Robin van Roosmalen ook nog het It's Showtime toernooi.

De Hr Boon moest na 12 jaar in de media vernemen dat de Hr Overeem was opgestapt, desondanks stuurde de Hr Boon via zijn advocaat een brief naar AO zonder heisa in de media.

Het is AO die gelijk in de pers schreeuwt dat het GG management morans zijn en een mickey mouse management was en heel slecht voor hem is geweest etc.
Het was AO die heel slecht ging spreken over het GG management naar andere GG vechters en eigenlijk gewoon een coup aan het plegen was, de pot verwijt de ketel......
Broer Valentijn voorop, niks als slecht praten en klagen over het management en dat van een vechter die meer als de helft van zijn wedstrijden verliest en de helft van de tijd nooit komt opdagen als er getraint word en rookt als een schoorsteen.
Ik snap wel dat AO de publieke opinie probeert te winnen maar dan moet je niet gek staan te kijken dat door al zijn beledigingen en aantijgingen er reacties gaan komen van aanhangers van GG of haters va AO.

De publieke opinie zal wel veranderen als aan het licht komt waarom het zo moeilijk was voor het GG management om AO te boeken in de states. Maar goed Fasada ik lees wat je schrijft en je klink best amicaal, misschien kun jij AO overtuigen om het juiste te doen?
Gewoon onderling tot een oplossing komen zonder advocaten en juristen en media circus en dan ieder een eigen weg gaan.

The greatest deception men suffer is from their own opinions.


3x raden waarom dat was......

justsomeone
14-11-2011, 17:26
Doe is een GOK

Ik gok iets met paardenvlees

Marchant
14-11-2011, 17:28
Doe is een GOK

Taliban???:lol:

Collina
14-11-2011, 17:28
jij maakt mij uit voor leugenaar terwijl ik precies weet wat er is gebeurt. Je kan mij van een hoop beschuldigen maar ik ben geen leugenaar. Wie kaatst moet de bal verwachten. Ik weet niet davinci is maar ik ben al vanaf het begin bij GG dus kom niet aan met die onzin dat ik lieg want dan krijg je nog een paar feitjes meneer collina.

Je gaf in je post aan, "dik gedrukt" REPS VOOR DE WAARHEID..

Maar in de eerste zin spreekt Davinci je tegen. En ik hoef geen (feiten), moddergooien is niet nodig. Het stuit mij tegen de borst dat jij altijd op kwam voor Alistair en nu alsof het je vijand is.

lipke
14-11-2011, 17:34
http://img64.imageshack.us/img64/8331/alistairovereem.jpg
leuk getekend een nw talent?

Marchant
14-11-2011, 17:34
Het stuit mij tegen de borst dat jij altijd op kwam voor Alistair en nu alsof het je vijand is.

Maar hij heeft toch al aangegeven hoe dat is gekomen??
Buiten het feit wie er gelijk heeft..
als je dit zo voelt snap ik het wel...



Ik beschouw heel de GG als een hechte familie en het doet nu eenmaal meer pijn als je wordt genaaid door familie dan door een wild vreemde.

Het is gewoon heel erg triest


@Lipke

leuk getekend een nw talent?
Sterkste post in 3 jaar!!!!:fp:

Justinian
14-11-2011, 17:34
Mensen, het hele gedoe omtrent doping etc. hebben we nu al zo vaak gehad! S.v.p. mee kappen!

justsomeone
14-11-2011, 17:35
Mensen, het hele gedoe omtrent doping etc. hebben we nu al zo vaak gehad! S.v.p. mee kappen!

geef die mensen dan een ban die er toen ook een ban voor kregen

Justinian
14-11-2011, 17:37
geef die mensen dan een ban die er toen ook een ban voor kregen
Ga mij svp niet vertellen hoe ik mijn 'werk' moet uitvoeren, ik denk dat ik daartoe prima zelf in staat ben. Discussie hierover is bij deze gesloten. Wil je het er toch over hebben dan staat het je vrij mij een pm te sturen.

rollermanskunk
14-11-2011, 17:37
Jongens doe eens rustig! Time-out, peace in the world etc.

Persoonlijke vetes kunnen toch via pm?

Laten we stoppen met moddergooien.

Cave
14-11-2011, 17:37
Mensen, het hele gedoe omtrent doping etc. hebben we nu al zo vaak gehad! S.v.p. mee kappen!

Rustig Roy, anders halen we nooit de 30 pagina's....

micha
14-11-2011, 17:42
leuk getekend een nw talent?

gevonden op www.mma.tv (http://www.mma.tv) gepost op het forum onder de naam : Navy Seal Team

justsomeone
14-11-2011, 17:44
.

Bromios
14-11-2011, 17:54
jij maakt mij uit voor leugenaar terwijl ik precies weet wat er is gebeurt. Je kan mij van een hoop beschuldigen maar ik ben geen leugenaar. Wie kaatst moet de bal verwachten. Ik weet niet davinci is maar ik ben al vanaf het begin bij GG dus kom niet aan met die onzin dat ik lieg want dan krijg je nog een paar feitjes meneer collina.

Collina, zeg even dat hij liegt dan krijgen we nog meer details.

<gooit nog een kroketje in de frituur>

joostje
14-11-2011, 17:56
Toen mijn zoontje nog wat jonger was kwam ik ooit deze site tegen:
Ruzie tussen peuters of kleuters (http://www.peuteren.nl/peuters/ruzie_maken_peuters.php)

Ik heb een kleine greep van die site hieronder gekopieerd:

Ruzie. Het komt in iedere leeftijdsgroep voor, maar nergens wordt er zo vol overgave geruzied als bij peuters van zo'n 1.5 tot 2.5 jaar. Niets wordt geschuwd om tijdens zo'n ruzie baas boven baas te zijn. Bijten, schoppen, slaan en duwen, het gebeurt allemaal en als het even tegenzit ook nog allemaal tegelijk.

Vrijwel elke ouder vraagt zich na een paar van dergelijke ruzies vertwijfeld af hoe er uit die lieve dreumes van weleer zo'n enorme hoeveelheid agressie en kabaal kan komen... belangrijker nog, hoe laat je de rust weer wederkeren?

Goed praten lukt je peuter nog nauwelijks en dus wordt de ruzie op andere manieren beslecht. Maar betekent dat nu, dat je als ouder maar moet toezien hoe een ruzie verloopt, en wie er uiteindelijk als -winnaar- uit de bus komt? Of kies je ervoor om je boos en schreeuwend zelf in de strijd te gooien?

Zelf boos worden op een peuter of net zo ongeduldig reageren is heel begrijpelijk en vaak het eerste wat er in je gedachten opkomt, maar helaas heeft het weinig tot geen effect. Het versterkt de boosheid en angst van je peuter alleen maar.

Zo bezien is het verstandigste natuurlijk om ruziegedrag zoveel mogelijk te voorkomen. Natuurlijk lukt dat niet altijd, maar laat als ouder wel duidelijk merken dat je niet bent gediend van het slaan, schoppen, gillen en wat al niet meer.

Het belangrijkste is dat er weer rust in de situatie komt, dat er even een pas op de plaats gemaakt wordt. Een boze peuter gooit bij ruzie zijn of haar hele lichaam in de strijd, alle spieren zijn gespannen en alle reflexen staan op scherp. Door je kindje rustig toe te spreken, eventueel tegen je aan te houden of op schoot te nemen, geef je hem de kans om te ontspannen, om rustig een uitweg te vinden voor al die verwarrende gevoelens van boosheid en verdriet.

Ik vraag me af of deze reactie on-topic is???

justsomeone
14-11-2011, 17:59
Collina, zeg even dat hij liegt dan krijgen we nog meer details.

<gooit nog een kroketje in de frituur>

Ik zit niet te wachten op dingen uit iemand zijn prive leven wat minimaal 10 jaar geleden is.

Cave
14-11-2011, 17:59
Toen mijn zoontje nog wat jonger was kwam ik ooit deze site tegen:
Ruzie tussen peuters of kleuters (http://www.peuteren.nl/peuters/ruzie_maken_peuters.php)

Ik heb een kleine greep van die site hieronder gekopieerd:

Ruzie. Het komt in iedere leeftijdsgroep voor, maar nergens wordt er zo vol overgave geruzied als bij peuters van zo'n 1.5 tot 2.5 jaar. Niets wordt geschuwd om tijdens zo'n ruzie baas boven baas te zijn. Bijten, schoppen, slaan en duwen, het gebeurt allemaal en als het even tegenzit ook nog allemaal tegelijk.

Vrijwel elke ouder vraagt zich na een paar van dergelijke ruzies vertwijfeld af hoe er uit die lieve dreumes van weleer zo'n enorme hoeveelheid agressie en kabaal kan komen... belangrijker nog, hoe laat je de rust weer wederkeren?

Goed praten lukt je peuter nog nauwelijks en dus wordt de ruzie op andere manieren beslecht. Maar betekent dat nu, dat je als ouder maar moet toezien hoe een ruzie verloopt, en wie er uiteindelijk als -winnaar- uit de bus komt? Of kies je ervoor om je boos en schreeuwend zelf in de strijd te gooien?

Zelf boos worden op een peuter of net zo ongeduldig reageren is heel begrijpelijk en vaak het eerste wat er in je gedachten opkomt, maar helaas heeft het weinig tot geen effect. Het versterkt de boosheid en angst van je peuter alleen maar.

Zo bezien is het verstandigste natuurlijk om ruziegedrag zoveel mogelijk te voorkomen. Natuurlijk lukt dat niet altijd, maar laat als ouder wel duidelijk merken dat je niet bent gediend van het slaan, schoppen, gillen en wat al niet meer.

Het belangrijkste is dat er weer rust in de situatie komt, dat er even een pas op de plaats gemaakt wordt. Een boze peuter gooit bij ruzie zijn of haar hele lichaam in de strijd, alle spieren zijn gespannen en alle reflexen staan op scherp. Door je kindje rustig toe te spreken, eventueel tegen je aan te houden of op schoot te nemen, geef je hem de kans om te ontspannen, om rustig een uitweg te vinden voor al die verwarrende gevoelens van boosheid en verdriet.

Ik vraag me af of deze reactie on-topic is???

Man, is helemaal niet belangrijk, laat het alstublieft nog even door gaan, dit is forumgoud!

Bromios
14-11-2011, 18:02
Iedereen is zo verontwaardigd waarom op mensen van GG zo reageren. Kijk als hij nou weg wil bij GG dan had hij dat aan kunnen geven. Luister mensen ik vind dat ik niet meer op mijn plek ben hier en ik wil weg. Dan was uiteindelijk zijn contract niet verlengd en had hij kunnen doen wat hij wil. Maar nu wacht hij totdat hij heeft getekend bij de UFC en wil hij weg en dan is opeens het een Mickey Mouse management?
Ik beschouw heel de GG als een hechte familie en het doet nu eenmaal meer pijn als je wordt genaaid door familie dan door een wild vreemde.

Het is gewoon heel erg triest

Als jullie zo'n hechte familie zijn waarom steken jullie in dit soort gevallen niet even de koppen bij elkaar en spreken af wat je wel en wat je niet zegt ? Hetzelfde geldt voor de pro GG publiciteit. Volgens mij kunnen jullie het beste gewoon een persvoorlichter aannemen/benoemen die alle uitspraken doet want dit is niet alleen vrij on-professioneel maar het lijkt me ook jullie zaak geen goed doen.
(en dan zou het handig zijn als die wat leesteken e.d. wist te gebruiken ;))

Nu duikt er weer zo'n davinci op die allerlei gelul post en niet meer kwijt wil dan dat hij een "vriend" van bas is.

Buitengewoon goedkoop allemaal, en dat voor een van de best georganiseerd vechtsport organisaties in de wereld.

justsomeone
14-11-2011, 18:04
wat is jouw functie binnen GG eigenlijk Micha?

Leventdepevent
14-11-2011, 18:04
topic van het jaar!

justsomeone
14-11-2011, 18:06
topic van het jaar!

ik dacht al, waar blijft Levent nou :D

Facade
14-11-2011, 18:07
topic van het jaar!

X2

RedDawn
14-11-2011, 18:11
Gilbert Yvel speelt nu in porno films


He!?! LOL. Serieus?

justsomeone
14-11-2011, 18:12
He!?! LOL. Serieus?

door die opmerking wist ik zeker dat Bas Boon achter `davinci` zit

Marchant
14-11-2011, 18:37
door die opmerking wist ik zeker dat Bas Boon achter `davinci` zit

:lol: justsomeone = http://www.tvopjepc.nl/images/pic2007.jpg ?????????

justsomeone
14-11-2011, 19:00
:lol: justsomeone = http://www.tvopjepc.nl/images/pic2007.jpg ?????????

marchant = http://www.holleeder.info/Pictures/John%20van%20den%20heuvel.jpg?????

Marchant
14-11-2011, 19:11
marchant = http://www.holleeder.info/Pictures/John%20van%20den%20heuvel.jpg?????

haha yep....

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSMyPESVrjHK_wA3gBlKIPHBLNz1LcJz yN6JwU27Hm3UpWPtUYI08ecHdmv

Italian*Berlusconi*
14-11-2011, 19:14
Toen men AO er van verdacht op verschillende forums dat hij zou gebruiken.. toen werd hij met man en macht door de GG leden en groupies verdedigt dat het niet zo zou zijn. Men werd hier en daar gebanned of monddood gemaakt. Nu AO GG heeft verlaten dan gaan diezelfde mensen die AO hebben verdedigt hem op deze manier zwart maken. Sneu volk

amen my brother..

Kemal
14-11-2011, 19:18
Wat een topic!

Love & Peace! ;)

Marchant
14-11-2011, 19:23
Toen men AO er van verdacht op verschillende forums dat hij zou gebruiken.. toen werd hij met man en macht door de GG leden en groupies verdedigt dat het niet zo zou zijn. Men werd hier en daar gebanned of monddood gemaakt. Nu AO GG heeft verlaten dan gaan diezelfde mensen die AO hebben verdedigt hem op deze manier zwart maken. Sneu volk

Jij bent de enige die steeds het doping verhaal naar boven haalt? (onder andere door je eigen vragen te beantwoorden)
dus wie maakt hem op deze manier dan zwart?

Italian*Berlusconi*
14-11-2011, 19:23
wat mij het meest dwars zit in deze is dat bepaalde personen AO eerst helemaal de hemel in prezen, elk commentaar hadden zij antwoord op qua AO en nu met die argumenten komen wat zijzelf keihard ontkenden en nu zelf als ammo gebruiken om de discussie te voeren op een erg persoonlijk vlak met al die details. Zo zie je maar hoe onprofessioneel de vechtsport nog is in NL en waarom het nog errrrrrrg lang zal duren voor het echt een geaccepteerde sport word hier. Juist door deze personen ben ik, en zo te zien vele met mij, erg anti GG (management) geworden en niet persé tegen de vechters. Erg jammer dit maar aan de andere kant weer erg vermakelijk voor ons omdat het op zo'n laag niveau gespeeld word allemaal qua dingen roepen etc.

justsomeone
14-11-2011, 19:28
Iedereen die in de toekomst bij GG wil gaan tekenen bedenkt zich wel 2 keer.
Als je er vertrekt ligt je hele priveleven op straat.

blackadder
14-11-2011, 19:32
wat mij het meest dwars zit in deze is dat bepaalde personen AO eerst helemaal de hemel in prezen, elk commentaar hadden zij antwoord op qua AO en nu met die argumenten komen wat zijzelf keihard ontkenden en nu zelf als ammo gebruiken om de discussie te voeren op een erg persoonlijk vlak met al die details.
En er zijn ook lui die hem eerst afkraakten en die nu opeens achter hem staan omdat hij weg is bij GG. En dat dat de reden zou zijn dat het in NL niet wordt geaccepteerd en dat mede door GG zou komen is natuurlijk onzin.

Italian*Berlusconi*
14-11-2011, 19:44
tja wie is hier nu de snackbar?? gij of ik?? daar bedoel ik mee dat je als Team of member je professioneel dient te gedragen en op zo'n wijze dan ook dingen naar buiten toe brengt... dat jij in mijn verhaaltje leest dat dat de reden is dat het in NL nog niet geaccepteerd word komt dan door je eigen kortzichtigheid denk ik, of lees het nog een keer. Ik gaf aan dat o.a. door dit soort onprofessionele reacties daar niet aan mee helpen qua de sport te promoten, denk je dat er niet meer meelezen in bijvoorbeeld zo'n hot topic als deze? en dan bedoel ik niet de fans maar ook "buitenstaanders" / journalisten e.d. En idd er zijn ook lui die het andersom doen qua afkraken / nu ineens steunen maar dat zijn fans en niet leden van het team of die dicht bij het betreffende team zitten.

Italian*Berlusconi*
14-11-2011, 19:45
En er zijn ook lui die hem eerst afkraakten en die nu opeens achter hem staan omdat hij weg is bij GG. En dat dat de reden zou zijn dat het in NL niet wordt geaccepteerd en dat mede door GG zou komen is natuurlijk onzin.

en heb je Micha, wat eerst jouw grootste fan zou zijn en waar je niks fout mee kan doen, ook tegen je ;)

blackadder
14-11-2011, 19:47
en heb je Micha, wat eerst jouw grootste fan zou zijn en waar je niks fout mee kan doen, ook tegen je ;)
Ik bedoel maar. Veel anderen hier zijn ook alles behalve objectief.

The Bulldog
14-11-2011, 19:48
fijn dat iemand die juridisch is onderlegd dit goed uitlegd. Thanks justinian


IDD , goeie uitleg en gegeven onderbouwing Justi..... volwaardige volwassen reactie (zo doe je dat nou micha ipv dat zielige gedoe).

The Bulldog
14-11-2011, 20:01
tis gvd wat zeg...... Speelt heel wat in ieder geval...

snel duidelijkheid is het enige dat voordelig is.

Marchant
14-11-2011, 20:31
http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/The_Break-Up_2006_Vince_Vaughn_Jennifer_Aniston.jpg

Italian*Berlusconi*
14-11-2011, 20:34
http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/The_Break-Up_2006_Vince_Vaughn_Jennifer_Aniston.jpg

hahahahah ooooow Mart.. luv you bro!! ;)

Kemal
14-11-2011, 20:40
LOL @ Marchant!

Italian*Berlusconi*
14-11-2011, 20:42
whahahahaha lig nog steeds krom hier hahahaha.. en nee, ik blow al een tijdje niet meer hahahahaha

Guile
14-11-2011, 20:49
hahaha, goed dat er gelachen wordt in dit topic

Justinian
14-11-2011, 20:49
http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/The_Break-Up_2006_Vince_Vaughn_Jennifer_Aniston.jpg
Hahahaha briljant! :)

Italian*Berlusconi*
14-11-2011, 20:50
ik ben echt zo nieuwsgierig.......
.
.
.
.
.
in welke pornofilms Gilbert speelt????

echt?? dit is nu officieel de reden dat ik stop met Porno kijken tenzij het girl on girl is..

Bromios
14-11-2011, 21:01
@ Collina ze waren bij garagebedrijf Jan van Doorn om aan Ron te vragen of ze bij GG mochten komen. Daar was ik zelf bij dus niet zeggen dat ik lieg. Ze waren toen in een Golfje dat later gestolen bleek te zijn. Dit was in 2000 en ik weet nog veel meer mensen die dat toen gezien hebben.



Is ook kut; ga je solliciteren bij bas Boon, kom je buiten is je golfje gestolen :)

yuko
14-11-2011, 21:25
Is ook kut; ga je solliciteren bij bas Boon, kom je buiten is je golfje gestolen :)

LOL

Bromios
14-11-2011, 22:02
Is ook kut; ga je solliciteren bij bas Boon, kom je buiten is je golfje gestolen :)

Sterker nog, iedereen bij GG had het gezien en niemand deed er wat aan. Vind je het gek dat ie boos op GG is...

Italian*Berlusconi*
14-11-2011, 22:02
Is ook kut; ga je solliciteren bij bas Boon, kom je buiten is je golfje gestolen :)

whahahaha... of een bom onder de stoel... ;)

rollermanskunk
14-11-2011, 22:12
http://img268.imageshack.us/img268/8348/bassieenali.jpg

Italian*Berlusconi*
14-11-2011, 22:56
pffffff kom op!! waar is alle actie!! :)

Bromios
14-11-2011, 23:01
Ik denk dat iedereen er wel klaar mee is.

Maar stel dat Alistair gelijk heeft en er stonden dingen in zijn contract die in zijn nadeel waren en vooraf niet besproken.

Als ik zijn mede GG leden zo hoor is iedereen ervan overtuigd dat dat niet zo is. Maar stel nou eens dat bas dat wel heeft gedaan.
Dan gaan de aandelen mixfight door het dak. Want Ron en consorten zijn dan niet blij...
Ga maar vast wat servers bijbestellen mannen !! dan haal ik vast popcorn

blackadder
14-11-2011, 23:07
Maar stel dat Alistair gelijk heeft en er stonden dingen in zijn contract die in zijn nadeel waren en vooraf niet besproken.

Aan de andere kant is het wel Alistair geweest die meteen de publiciteit opzocht, en met modder ging gooien, en zo een scenario schiep waar hij automatisch als slachtoffer van mismanagement wordt gezien. Of het zo is of niet even terzijde.

Fightfan
14-11-2011, 23:53
In die wereld is het ieder voor zich. Allister en Valentijn trainden bij Hoopman en Dolman en deze hadden ook tijd, energie en moeite in hen gestoken. Ze vochten op gala's als It's Showtime en Rings en Japan.

Golden Glory vond het toen ook niet erg dat ze kwamen.

Hetzelfde met:

Holzken: Calimero Gym;
Saki: Patsjerik;
Zimmerman: Bezems;
Leko: Duitseland etc. etc.

Dit zijn vechters die hun oude school lieten. Niet zoals van Roosmalen die gewoon aansluit bij het team met behoud van zijn trainers.

Als men naar GG komt is het "zakenlijk" maar als het tegen GG is dan gedragen mensen zich letterlijk ziekelijk hier door prive zaken erbij te gaan halen en Valentijn etc.
Valentijn "heeft nu ineens de helft van zijn partijen verloren" maar toen hij bij GG zat bedektte men dit en promote men hem. Waarom toen dit niet zeggen?

Ik weet niet wie gelijk heeft qua contract en het interesseert mij ook niet. Ik vind het wel schokkend dat sommigen zich als hooligens gedragen en de waarheid zal toch wel naar boven komen van wie wie wilde naaien.

Sowieso vind ik al die teams vaak oneerlijk want als je daar aangesloten bent wordt je voorgetrokken op gala's vroeger moest je bij Mejiro Gym, Vos of Harinck trainen en nu moet je bij een team zitten.
Ik snap dat deze ook veel inzet tonen voor vechters, maar kwaliteit moet reden zijn om geplaatst te worden op een gala.

NielsN
15-11-2011, 01:10
Wat ik ervan begrijp is dat de trainers en het management inderdaad vinden dat ze recht hebben op hetzelfde percentage. In alle eerlijkheid denk ik dat ze vanuit juridisch oogpunt op zich sterk staan.Sterker nog, ik vind het zelfs erg redelijk. Ik zal je ook vertellen waarom. Als je 11 jaar met iemand samenwerkt dan houdt dit in dat je samen naar een doel toe werkt. Het is alsof je de Mount Everest met een team beklimt en zodra je de top bereikt je team vriendelijk bedankt, maar zegt dat het hier toch echt ophoudt. Vervolgens ga je in je eentje dat allerlaatste stuk, pakt de hoofdprijs en strijkt in je eentje met de eer ;) Dat is niet redelijk, want zonder het team zou je waarschijnlijk nooit zover zijn gekomen.

Bovendien is het zo dat het Amerikaanse recht een stuk harder is dan het Nederlandse recht, waar ‘redelijkheid en billijkheid’ mogelijk een rol kunnen spelen. In Amerika, zo heb ik mij laten vertellen, gelden die softe principes niet. Daar wordt gewoon gekeken naar het contract en wat er precies is afgesproken. Staat er in het contract dat je een bepaald percentage moet afstaan, dan moet je dat afstaan.

Er is een contract met de UFC/Zuffa afgesloten op het moment dat de percentages golden uit het contract. Als je het met deze percentages niet eens bent dan zou je naar mijn mening het management deze contractonderhandelingen niet moeten laten voeren. Ik zou menen dat je, nu de deal is beklonken, niet weer moet gaan tornen aan de percentages met als reden dat je nu toch wel erg veel geld zou moeten afstaan. Beetje mosterd na de maaltijd.

Niet om het één of ander, maar ik vind het vreemd dat een advocaat zich zó stellig uitlaat over een zaak waar hij niet in ingelezen is.

Ik vind het ook vreemd dat 'redelijkheid' er in de eerste alinea wel toe lijkt te doen, maar in de tweede al niet meer.

En ik vind die hele bergbeklimvergelijking vreemd.

Al met al een vreemde post dus. ;)

davinci
15-11-2011, 02:41
DAVINCE en MICHA

Jullie zijn zulke walgelijke mensen dat jullie bereidt zijn om iemand zijn hele prive leven en carriere onderuit te halen door dit soort prive zaken op het internet te zetten? For real??

Wat zijn jullie toch een stelletje hopeloze kankerleiers (excuses voor de mensen die er nare ervaringen mee hebben maar ik moet me echt eventjes uitlaten voordat ik iets door me raam heen gooi), ik wens jullie echt het meeste walgelijke en pijnlijke momenten toe. Nog nooit in alle tijd dat ik addicted ben aan mixfight heb ik zooo iets laags en triest gelezen... En dat vind ik heel jammer van jou micha. Want ik had je op het intellectueel niveau aardig hoog geschat. Maar nu weet ik dat die inschatting een grote fout van me is geweest. Maar ja, ik ben hindoe en ik geloof in karma. What goes around, comes around...

A.u.b. Justinian, wis alle zaken over Overeem zijn prive leven die hier staan gepost. Er word hier een smerig spel gespeeld met de carriere en prive leven van een van grootste sportmannen die Nederland heeft en iedereen heeft van die beschamende geheimpjes die niemand hoeft te weten. (En dat komt van iemand die absoluut geen fan is van Overeem)...

Beste Vinand

Kun je mij aangeven waar ik over het prive leven begin van Allistair?
Ik heb in de wandelgangen de nodige zaken gehoord, een meisje van een bekende buitenlandse GG vechter vertelde mij over het incident tijdens het PTA evenement (tijdens een vechtsportevenement waar Alistair zelf vocht )in het bijzijn van een dozijn getuigen, vind je dat prive?
Dat GG de hele tijd met oude "prive" zaken te maken kreeg en dit moest oplossen is ronduit schandalig. Wel begrijpenlijk dat GG toch probeerde dit soort zaken op te lossen want als Alistair vast komt te zitten of financieel weer eens een domme beslissing maakte kreeg het management daar automatisch mee te maken.
Alistair is verantwoordelijk voor zijn eigen handelingen, die kun je wel geheim proberen te houden of je kan je anders voordoen, maar dat soort zaken gaan niet weg.
Als dat zijn hele prive leven was dan was het wel erg saai tot nu toe.

Iemand de meest pijnlijke en walgelijke momenten wensen, hindoe's of niet is niet erg volwassen en klinkt nogal dramatisch....
Ik gun AO nog steeds een geweldige carriere, maar vind ook dat hij netjes zijn zaken moet afhandelen.

Overeem is begonnen in de pers met het uitschelden en belachelijk maken van zijn GG management en gebruikte zelfs recentelijk beelden van Bas Boon in zijn laatste docu. Volgens Alistair regelde hij alles toch al zelf? Bedoelde hij daarmee dat hij binnen anderhalf jaar 5 keer zijn paspoort kwijt raakte en zelf een nieuwe regelde?

Ik hoop voor jouw dat het karma verhaal uitkomt, dan kan Alistair wel eens zwaar berooid terugkomen van zijn USA keuze.
Het is makkenlijk om het management te beschuldigen maar als ik lees dat het hier om miljoenen gaat, dan heeft GG toch wel iets heel goeds gedaan. Geen enkel ander management in nederland heeft deze prestatie in de vechtsportwereld geleverd. Als je dan toch weggaat en je contract periode is nog niet af, handel dan op zich die zaak netjes af met een management/famile waar je 12 jaar bent bijgeweest.

Nee, Alistair liet het op mixfight zetten door een goede vriend en vergat het management te bellen? En vergeleek de prestaties van trainer Martijn de Jong met die van zijn schoonmaker thuis ( 12 jaar twee handen op een guillotine schreef iemand op dit forum) en bood Martijn de Jong een bedrag voor trainen voor zijn partij tegen Lesnar wat zwaar onder de maat was (zie story cor hemmers begin van deze topic). En waar is Martijn nu? Ik hoorde dat hij net in Thailand is aangekomen voor een trainingkamp met GG.....

Bas Boon kennende heeft zeker advocaten gebruikt om deze deal rond te maken met de UFC, waarbij AO is omringd door een nieuwe jonge "parasiet" die management kansen ziet. Deze persoon is nu zijn nieuwe zakenwaarnemer en heeft een eigen agenda. Hij weet nog geen 5% wat er zich in de vechtindustrie afspeelt en zal door de walvissen van de sport binnen no time worden opgeslokt, met een hoop ellende voor AO als gevolg.

Het zijn sterke beelden die de weelde kunnen dragen

mokumnised
15-11-2011, 03:40
Micha,

er is jou hier nu bij herhaling gevraagd waarom jij iemand, die je tot voor kort niet op een voetstuk zette, maar op een troon, nu tot op zijn enkels afzaagt. Je hebt er geen enkele moeite mee dat er privézaken op een forum gesmeten worden en de broer van...tja die kan er nu ook opeens niets meer van. Nogmaals, tot voor kort konden beiden niets fout doen bij jou. Niet 1 keer geef je antwoord op deze vragen, zoals je wel vaker geen antwoord op normale vragen geeft wanneer dit je uitkomt. Je roept een hoop, maar met de reacties die je er op krijgt doe je weinig.

Ik vraag me echt af hoe het in godsnaam mogelijk is dat een volwassen persoon ( in ieder geval qua leeftijd, neem zekerheidshalve maar aan dat je ouder bent dan 18...of zelfs 21) zo verblind is door in dit geval alles wat met GG heeft. Je benadrukt door je hele doen en laten zelf dat je geen fan bent van de feitelijke vechters, maar puur van het management zelf. Dit doe je op een dusdanige manier dat ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat je, of een belang hebt in GG, of anders een functie hebt binnen dit management. Door de jaren heen blijf je er schimmig over wat jouw exacte rol binnen GG is, ik vraag me af waarom je dit niet gewoon bekend maakt. Daarmee kun je jouw gedrag hier enigszins verklaren ( En dan nog blijft het ontzettend kinderachtig ). Dit geld overigens ook voor de andere groupie Jamila.

Wat ik dan ook niet begrijp is dat jij en ook andere personen rondom GG nog steeds niet inzien dat er door jouw gedrag, dat van Jamila en dat van Bas Boon zelf door de jaren heen een hoop mensen zijn die het op zijn zachts gezegd niet bepaald hebben op GG en alles wat daarmee te maken heeft. Het lijkt mij dat je dat als management niet wilt, omdat die antipathie dus ook overslaat naar de vechters die bij het GG management zitten. dat hebben we hier vaak genoeg kunnen zien. Ik zie het belang niet wat een management hierbij kan hebben.

Ik zal je ( aangezien je daar kennelijk toch niet toe in staat bent ) niet eens vragen om je wat volwassener op te stellen. Misschien ben je wel in staat eens een keer antwoord op een vraag te geven als die gesteld wordt, in plaats van alleen maar te bedanken voor meningen die in jouw straatje vallen en zelf vervolgens weer je eigen roze bril GG postjes te droppen.

micha
15-11-2011, 07:28
Thanks mokumnised

micha
15-11-2011, 07:30
whahahahaha lig nog steeds krom hier hahahaha.. en nee, ik blow al een tijdje niet meer hahahahaha

ik vond je leuker toen je nog wel blowde......kreeg je ergens last van?

Italian*Berlusconi*
15-11-2011, 07:42
ik vond je leuker toen je nog wel blowde......kreeg je ergens last van?

ontopic blijven Micha!!!!

Kemal
15-11-2011, 07:58
in plaats van alleen maar te bedanken voor meningen die in jouw straatje vallen en zelf vervolgens weer je eigen roze bril GG postjes te droppen.


Thanks mokumnised

:lol: wat een topic mensen!

Illest
15-11-2011, 08:26
Niet om het één of ander, maar ik vind het vreemd dat een advocaat zich zó stellig uitlaat over een zaak waar hij niet in ingelezen is.

Ik vind het ook vreemd dat 'redelijkheid' er in de eerste alinea wel toe lijkt te doen, maar in de tweede al niet meer.

En ik vind die hele bergbeklimvergelijking vreemd.

Al met al een vreemde post dus. ;)

Dat hij niet ingelezen zou zijn, is een aanname..;)

Anyways, ik vind de post en zijn uitleg eigenlijk wel goed....want ondanks dat bepaalde leden op het forum die pro-GG zijn, zich op een bedenkelijk niveau uitlaten over deze kwestie.....staat GG fucking sterk met het contract waar Ali als volwassen man zijn krabbel onder gezet heeft.

Mauro
15-11-2011, 08:30
Dat hij niet ingelezen zou zijn, is een aanname..;)

Anyways, ik vind de post en zijn uitleg eigenlijk wel goed....want ondanks dat bepaalde leden op het forum die pro-GG zijn, zich op een bedenkelijk niveau uitlaten over deze kwestie.....staat GG fucking sterk met het contract waar Ali als volwassen man zijn krabbel onder gezet heeft.
En zo is het.

adenane
15-11-2011, 08:39
Nou, nou... Wat een topic!

Ben het in het verleden vaak niet eens geweest met Micha, Bas (en de rest van GG) maar moet ze in deze wel gelijk geven. Wat Overeem heeft gedaan verdient niet de schoonheidsprijs. Ik zou hem ook gewoon houden aan zijn contract.

En ik snap dat Micha zich 'genaaid' voelt. Als je dicht bij de club staat (en ondanks dat andere dat niet willen geloven, Micha staat dicht bij de club) dan is het leuk dat je als ultieme beloning voor al het werk een vechter op een van de grootste podia (UFC) ziet vechten om een titel bij diezelfde organisatie. Ipv het samen te vieren en er samen naar toe te werken, word je een Micky Mouse management genoemd en moron. Dan zou ik ook giftig worden, ja...

Maar mijn vraag is nu: Alistair Overeem traint bij Extreme Couture. Maar zijn management (GG) betaald de trainers van de 35% gage die ze krijgen. Betalen ze ook Extreme Couture of zegt Golden Glory dat Martijn de Jong en Cor Hemmers capabel genoeg zijn (en dat zijn ze gezien de behaalde resultaten in het verleden) om Overeem te trainen en dat hij maar met hun moet trainen. En iedereen die Overeem zelf regelt, moet hij maar zelf betalen. Want dat loopt ook aardig in de kosten. Hoe is dat geregeld?

Ben daar wel benieuwd naar.

En verder leun ik lekker achterover en geniet ik net als een ieder hier....

lopez86
15-11-2011, 09:18
Even tussendoor over het "miljoenencontract" want daar is nogal onduidelijkheid over.
Op papier zal Alistair geen miljoenen verdienen, we zien allemaal regelmatig de payscale voorbij komen waarbij de bedragen eigenlijk niet verder gaan dan $200000/$400000 dollar voor mannen als Lesnar, GSP, Silva etc.
Dus hij zal nooit dat miljoenen bedrag krijgen van de UFC.
Wat alleen nooit op die payscale te zien is zijn de overige inkomsten zoals PPV cuts, sponsoring en andere endorsement deals.
Daar wordt door iedere UFC vechter het meeste op verdient.

Wat Golden Glory wil, is 35% van die inkomsten, ALLE inkomsten en dan ook nog eens PRE tax, dus voordat er belasting overheen gaat.
Als ik het goed begrijp (en please correct me if im wrong) zal netto dus bijna de helft van het "miljoenenbedrag" naar GG gaan, dit gaat veel verder dan een procentenpercentage van alleen de gage die de UFC betaald.
Ik weet niet of dat normaal is in de states maar ik vind t wel héél erg veel voor zo'n management.

Feit is dat GG niet moet doen alsof Alistair zonder GG niet zo'n deal had getekend, er zijn ZAT goeie managements die graag met een UFC title contender willen samenwerken en daar heus wel soortgelijke bedragen hadden losgekregen, Alistair blijft tenslotte een heavyweight en daar is in elke contactsport t grote geld te verdienen.

adenane
15-11-2011, 09:51
Even tussendoor over het "miljoenencontract" want daar is nogal onduidelijkheid over.
Op papier zal Alistair geen miljoenen verdienen, we zien allemaal regelmatig de payscale voorbij komen waarbij de bedragen eigenlijk niet verder gaan dan $200000/$400000 dollar voor mannen als Lesnar, GSP, Silva etc.
Dus hij zal nooit dat miljoenen bedrag krijgen van de UFC.
Wat alleen nooit op die payscale te zien is zijn de overige inkomsten zoals PPV cuts, sponsoring en andere endorsement deals.
Daar wordt door iedere UFC vechter het meeste op verdient.

Wat Golden Glory wil, is 35% van die inkomsten, ALLE inkomsten en dan ook nog eens PRE tax, dus voordat er belasting overheen gaat.
Als ik het goed begrijp (en please correct me if im wrong) zal netto dus bijna de helft van het "miljoenenbedrag" naar GG gaan, dit gaat veel verder dan een procentenpercentage van alleen de gage die de UFC betaald.
Ik weet niet of dat normaal is in de states maar ik vind t wel héél erg veel voor zo'n management.

Feit is dat GG niet moet doen alsof Alistair zonder GG niet zo'n deal had getekend, er zijn ZAT goeie managements die graag met een UFC title contender willen samenwerken en daar heus wel soortgelijke bedragen hadden losgekregen, Alistair blijft tenslotte een heavyweight en daar is in elke contactsport t grote geld te verdienen.


Waarom is het veel voor zo'n management? Zij hebben toch het merendeel van de onderhandelingen gedaan? Zij hebben toch een miljoenencontract voor hem bedongen? En vergeet niet, hoe meer Overeem krijgt, hoe meer zij krijgen. Zij halen het onderste uit de kan voor een vechter om er zelf ook beter van te worden. Dat is bij elke tak van sport zo (bij voetbal is het helemaal schandalig want daar krijgt de manager een deel van het tekengeld, transfersom en een percentage). Maar ook bij films en muziek is het zo en daar krijgt de manager nog veel meer. Maar daarom neem je ook een manager. En dan kan je van Bas zeggen wat je wilt, maar is wel een goede manager.

En tuurlijk zijn er ZAT goeie managers die een title contenter willen bijstaan. Maar cruciale vraag in deze is: Zou Overeem staan waar die nu staat als GG er niet was geweest. En nogmaals, je kan zeggen van Bas wat je wilt maar hij wist zijn vechters (vooral in Azië) bijzonder goed te hypen en zo hun marktwaarde op te krikken.

Ben benieuwd!!

Bromios
15-11-2011, 11:06
En ik snap dat Micha zich 'genaaid' voelt. Als je dicht bij de club staat (en ondanks dat andere dat niet willen geloven, Micha staat dicht bij de club)



Waarom mogen we nou niet weten wat micha dan doet voor GG ? Staat ie dicht bij de club omdat hij de portier is ?

FOCUS
15-11-2011, 11:26
DAVINCE en MICHA

Jullie zijn zulke walgelijke mensen dat jullie bereidt zijn om iemand zijn hele prive leven en carriere onderuit te halen door dit soort prive zaken op het internet te zetten? For real??

Wat zijn jullie toch een stelletje hopeloze kankerleiers (excuses voor de mensen die er nare ervaringen mee hebben maar ik moet me echt eventjes uitlaten voordat ik iets door me raam heen gooi), ik wens jullie echt het meeste walgelijke en pijnlijke momenten toe. Nog nooit in alle tijd dat ik addicted ben aan mixfight heb ik zooo iets laags en triest gelezen... En dat vind ik heel jammer van jou micha. Want ik had je op het intellectueel niveau aardig hoog geschat. Maar nu weet ik dat die inschatting een grote fout van me is geweest. Maar ja, ik ben hindoe en ik geloof in karma. What goes around, comes around...

A.u.b. Justinian, wis alle zaken over Overeem zijn prive leven die hier staan gepost. Er word hier een smerig spel gespeeld met de carriere en prive leven van een van grootste sportmannen die Nederland heeft en iedereen heeft van die beschamende geheimpjes die niemand hoeft te weten. (En dat komt van iemand die absoluut geen fan is van Overeem)...



ik moet de rest van de reacties nog lezen, maar dit is echt hilarisch
Volgens mij is het voor jouw karma niet bevordelijk om zo haatdragend naar anderen te zijn
LAAT HET LOS:hypocrite:

FOCUS
15-11-2011, 11:27
En voor iedereen die loopt te zeuren hoe laag deze topic is en dan dingen verwijderd moeten worden

Mening van uitingsvrijheid en als het je niet bevalt dan lees je het toch lekker niet?

lopez86
15-11-2011, 11:33
Waarom is het veel voor zo'n management? Zij hebben toch het merendeel van de onderhandelingen gedaan? Zij hebben toch een miljoenencontract voor hem bedongen? En vergeet niet, hoe meer Overeem krijgt, hoe meer zij krijgen. Zij halen het onderste uit de kan voor een vechter om er zelf ook beter van te worden. Dat is bij elke tak van sport zo (bij voetbal is het helemaal schandalig want daar krijgt de manager een deel van het tekengeld, transfersom en een percentage). Maar ook bij films en muziek is het zo en daar krijgt de manager nog veel meer. Maar daarom neem je ook een manager. En dan kan je van Bas zeggen wat je wilt, maar is wel een goede manager.

En tuurlijk zijn er ZAT goeie managers die een title contenter willen bijstaan. Maar cruciale vraag in deze is: Zou Overeem staan waar die nu staat als GG er niet was geweest. En nogmaals, je kan zeggen van Bas wat je wilt maar hij wist zijn vechters (vooral in Azië) bijzonder goed te hypen en zo hun marktwaarde op te krikken.

Ben benieuwd!!

Kijk en dat is dus de vraag die ik heb.
Ik weet niet of het "normaal" is om zulke bedragen af te staan aan managements.
Maar blijkbaar vind Alistair van niet, want hij heeft per direct zijn spullen gepakt.
Ik weet wel wat, maar ken het fijne niet van Amerikaanse MMA managements.
Alistair zal heus wel informatie ingewonnen hebben bij deze en gene hierover waardoor hij zoiets had van "hee maar wacht ns even, ik wordt hier gewoon genaaid. ik ga weg".
Als het een normale gang van zaken was was er niks aan de hand geweest en zat hij nu nogsteeds bij GG.
Je gaat niet zomaar weg bij een team waar je al 12 jaar loyaal aan bent, en die je tot heel kort voor dit contract nog verdedigde door ZUFFA zwart te maken op internationale MMA media.

Of Alistair een topper was geweest zonder GG?
Dat weet ik niet en jij net zo min.
Wat ik wel weet van Alistair is dat hij een natuur talent is en de zwaargewichtspoeling niet zo groot is.
Hij regelde inderdaad al veel van zijn eigen training zoals voeding, huisvesting voor sparringspartners van over de grens, en heeft veel aan zijn broer te danken.
Bovendien vocht hij al voor RINGS in Japan, dus laten we eerlijk zijn; die kans zat er heus wel in.

Maar nogmaals, we weten het niet. Het is dan ook een domme vraag om te stellen en nog dommer om te insinueren dat je zonder GG nergens komt.
Daar zijn mannen als Mousasi en Struve voorbeeld van.

El Bambino
15-11-2011, 12:47
Wat mij beteft mag Mixfight genomineerd worden voor Site van het jaar. Een sociale Site waar iederen zijn menigngmag uiten.
De Gorilla's, apen gaan hechte banden banden met elkaar aan, vooraal door elkaar te vlooien, wij mensen doen dat door te roddelen, kletsen en grapjes maken.
Waarom is voetbal International progamma van het jaar geworden?
Omdat daar geroddeld, gelachen en bovenal de personage's geen blad voor hun mond nemen, en dat is menselijk en dat is wat mensen willen!
Dus als Mixfight de meningen van onze forum broeders wil verbieden of deleten, dan zal Mixfight niet lang meer bestaan en zullen veel mensen waaronder ik de site niet meer bezoeken!
Wees blij dat er zoveel belangstelling is, of het nou negatief of positeif is!

micha
15-11-2011, 15:13
Nou, nou... Wat een topic!

Ben het in het verleden vaak niet eens geweest met Micha, Bas (en de rest van GG) maar moet ze in deze wel gelijk geven. Wat Overeem heeft gedaan verdient niet de schoonheidsprijs. Ik zou hem ook gewoon houden aan zijn contract.

En ik snap dat Micha zich 'genaaid' voelt. Als je dicht bij de club staat (en ondanks dat andere dat niet willen geloven, Micha staat dicht bij de club) dan is het leuk dat je als ultieme beloning voor al het werk een vechter op een van de grootste podia (UFC) ziet vechten om een titel bij diezelfde organisatie. Ipv het samen te vieren en er samen naar toe te werken, word je een Micky Mouse management genoemd en moron. Dan zou ik ook giftig worden, ja...

Maar mijn vraag is nu: Alistair Overeem traint bij Extreme Couture. Maar zijn management (GG) betaald de trainers van de 35% gage die ze krijgen. Betalen ze ook Extreme Couture of zegt Golden Glory dat Martijn de Jong en Cor Hemmers capabel genoeg zijn (en dat zijn ze gezien de behaalde resultaten in het verleden) om Overeem te trainen en dat hij maar met hun moet trainen. En iedereen die Overeem zelf regelt, moet hij maar zelf betalen. Want dat loopt ook aardig in de kosten. Hoe is dat geregeld?

Ben daar wel benieuwd naar.

En verder leun ik lekker achterover en geniet ik net als een ieder hier....


he man lang geleden. Nee waarom zou GG Extreme Couture betalen?

S-ven
18-11-2011, 16:58
Voor deze Topic moet je onderhand een dag voor vrij nemen om alle reakties eens ff goed door te lezen...... Vind Alistair eem top vechter waar ik nog steeds graag naar kijk maar daarentegen volg ik ook al jaren lang GG , welk gewoon een topteam is waarop je kunt bouwen! Naar mijn mening moeten deze partijen gewoon een compromis sluiten waarin zij beiden mee kunnen leven en elkaar daarna ook nog eens in de ogen aan kunnen kijken.........Dit voor de rechter slepen geeft toch alleen maar negatieve reklame....Alistair heeft toch ook goede herinneringen aan GG, moet dit nou in één keer allemaal stuk omdat die geld ziet of wat..... jammer hoor.

OldNicky
18-11-2011, 20:44
Voor deze Topic moet je onderhand een dag voor vrij nemen om alle reakties eens ff goed door te lezen...... Vind Alistair eem top vechter waar ik nog steeds graag naar kijk maar daarentegen volg ik ook al jaren lang GG , welk gewoon een topteam is waarop je kunt bouwen! Naar mijn mening moeten deze partijen gewoon een compromis sluiten waarin zij beiden mee kunnen leven en elkaar daarna ook nog eens in de ogen aan kunnen kijken.........Dit voor de rechter slepen geeft toch alleen maar negatieve reklame....Alistair heeft toch ook goede herinneringen aan GG, moet dit nou in één keer allemaal stuk omdat die geld ziet of wat..... jammer hoor.

Ja, ik ga gedeeltelijk met je mee. Ook ik was altijd een grote fan van AO, maar ook van GG. Nu heb ik hierover best wel een raar gevoel van gekregen, dus ik hoop dat er gauw duidelijkheid komt en hoop niet dat het uiteindelijk tot een langdurige rechtzaak komt
:pimp: OldNicky

Slome
18-11-2011, 20:56
reps 2 el bambino:thup:

justsomeone
18-11-2011, 21:31
reps 2 el bambino:thup:

done ;)

de Zweed
19-11-2011, 13:26
Voor deze Topic moet je onderhand een dag voor vrij nemen om alle reakties eens ff goed door te lezen...... Vind Alistair eem top vechter waar ik nog steeds graag naar kijk maar daarentegen volg ik ook al jaren lang GG , welk gewoon een topteam is waarop je kunt bouwen! Naar mijn mening moeten deze partijen gewoon een compromis sluiten waarin zij beiden mee kunnen leven en elkaar daarna ook nog eens in de ogen aan kunnen kijken.........Dit voor de rechter slepen geeft toch alleen maar negatieve reklame....Alistair heeft toch ook goede herinneringen aan GG, moet dit nou in één keer allemaal stuk omdat die geld ziet of wat..... jammer hoor.

Yep, agree!
Laat ze het ook vooral binnen de muren doen ipv alles in de media meteen te verspreiden.
OK, dank voor al die ins & outs zodat wij hier ook een mening over kunnen vormen, maar had het liever anders gezien.
AO is een topvechter en maakte meer dan 10 jaar deel uit van het GG team, herinner me nog de 2h2h periode :)
Echt jammer om dan zo over je 'familie' te praten.. en ja logisch dat je dan hetzelfde terug kan verwachten van de pro-GGers.
Anyweg, ik hoop dat je nog steeds blijft winnen, maar zorg ook dat je netjes gedag zegt..

Jamila
19-11-2011, 16:29
Voor zover ik weet is na de ingebreekgestelling door GG ( dus GG is deze zaak begonnen ) is logischerwijs rechtzaak aangespannen in de staat van California L.A
Er is een jurytrail aangevraagd mocht deze zaak niet buiten de rechtbank gehouden kunnen worden dan zal de datum nog bekend worden.
Ik vind dit zelf niet zo slim daar ik het nooit een goed idee vind om de zakken van de advocaten te vullen.
daarbij hoe graag je ook de was niet buiten wilt hangen zal het aan beide kanten alleen maar erger worden.
Natuurlijk is het mooi om op het forum te lezen dat mensen dit onproffesioneel vinden, maar in Amerika smullen ze van schandalen.
Zo kan ik je talloze zaken noemen waarbij de schandalen je om de oren vlogen.
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt...
Ik wil me liever bezig houden met alle positiveteit omtrent GG heen, zoals de aankomende partij Saki vs Badr, trainingskamp Thailand, en de overwinningen van Errol Zimmerman.

Grtjs Jamila

S-ven
20-11-2011, 15:33
Klopt al het mooie word vergeten ik hoop dat dit ook een goede afloop krijgt we moeten de naam hoog houden en eren. Golden glory number 1

Helemaal mee eens AO en GG moeten hun namen in ere houden en gezamelijk dit oplossen en beiden verder gaan met waar ze goed in zijn.....Zoveel mogelijk KO's hahahaha

Leventdepevent
20-11-2011, 17:31
Helemaal mee eens AO en GG moeten hun namen in ere houden en gezamelijk dit oplossen en beiden verder gaan met waar ze goed in zijn.....Zoveel mogelijk KO's hahahaha
denk niet dat er onderling nog iets op te lossen valt na al die onzin over en weer

S-ven
20-11-2011, 19:33
denk niet dat er onderling nog iets op te lossen valt na al die onzin over en weer

hij heeft toch zo veel mooie succesvolle jaren gehad met GG ?? is dat dan allemaal in één keer vergeten.......

micha
20-11-2011, 20:30
stukje op fightlawyer.com

Overeem Sues Golden Glory et al. -- Quick Summary of the Complaint
As first reported at TMZ, Allistair Overeem has sued his managers seeking "unspecified damages -- and he wants a court order to break his contract with the management team ASAP."

I have now had an opportunity to review the complaint.

Overeem is suing "Knockout Investments, B.V., Golden Glory, Golden Glory California, Bas Boon" and a bunch of "Does." According to the complaint, KOI is the legal entity that manages Overeem and allegedly KOI performs its management function through its affiliate, Golden Glory.

According to the allegations in the complaint, Overeem's contract with KOI and GG was signed in July 2007 and is for a 5-year term. The agreement has an automatic renewal provision (for another five-years) unless either party does not want to renew and then any such notice must be served six months before renewal.

The agreement provides that KOI and GG were to provide a number of services--Overeem alleges that some of these terms are ambiguous and unenforceable (e.g., "acting as a 'confidential agent,'" "looking for personal sponsors," and "making publicity") in a personal services contract.

Under the agreement, Overeem alleges that KOI and GG are entitled to 35% of Overeem's pre-tax income. Overeem alleges that under the contract the same 35% is due "for any deals 'within one year after this contract has expired and/or were prepared during the duration of this agreement.'" Overeem claims the management agreement also includes a provision that fines Overeem $10,000 for any breach of the agreement and a $5,000 per-day penalty for each day the violation continues.

Overeem asserts two claims--one for breach of contract seeking "an amount in excess of $151,000" and a judicial declaration concerning the parties' respective rights under the management contract. Essentially, he wants the court to declare that KOI and GG are not entitled to his UFC money. Overeem also seeks an accounting.

A few thoughts -- and I am doing this quickly. The liquidated damages clause -- i.e., the 10k penalty and 5k a day add on as the violation continues-- is not, in my view, by any stretch of the imagination enforceable. That said, there is no allegation that I saw that KOI or GG are seeking to enforce that provision. So it may be a moot point.

Turning to the crux of the complaint. Overeem lists a bunch of "failures" on the part of KOI and GG -- chiefly, failures to pay, including money from FEG, Dream/K-1s parent, but he really alleges nothing specific, e.g., an amount. He also claims he was not "properly informed" and alleges that KOI and GG failed to "protect [his] interests." Overeem also alleges that he believes KOI and GG received some undisclosed bonus arising from Overeem's signing with the UFC--nothing more.

While certainly some of the provisions in the agreement could have been written more eloquently, whatever services Golden Glory provided, it seems pretty clear based on my read of the complaint (which is biased for Overeem) it is entitled to 35% of his pre-tax income and it also seems pretty clear that they have a trailing commission for a year even after the contract has expired. Some of the allegations arguably make KOI and GG look bad, e.g., allegedly managing him in jurisdictions where KOI and GG were not licensed and allegedly pushing him to fight when injured. But not sure that gets him around the 35% or somehow renders the management contract a nullity.

In any event, I read this quickly but sounds like Golden Glory has a nice little claim for the UFC 141 income, which would presumably include sponsorship money as well.

All of this said, let's see how the story unfolds as there may be more out there.

Fight Lawyer
Posted by Justin

R.H.
20-11-2011, 20:41
ookal krijgen ze gelijk, ze zouden wel heel erg zielig zijn om die 35% proberen op te gaan strijken, die 35% zou dan zijn voor het trainen coachen etc. etc. van Overeem, wat ze voor UFC 141 dus niet hebben gedaan...

micha
20-11-2011, 20:41
Normaal gesproken is het altijd 30% maar in dit geval zou 35% pretax voor Alistair netto gunstiger uitvallen. Althans dat is wat ik er van begrepen heb.

Leventdepevent
20-11-2011, 21:00
hij heeft toch zo veel mooie succesvolle jaren gehad met GG ?? is dat dan allemaal in één keer vergeten.......
ja klopt, maar als ik het zo eens lees allemaal hier dan telt dat allemaal niet echt meer heb ik het idee

Marchant
21-11-2011, 00:59
ookal krijgen ze gelijk, ze zouden wel heel erg zielig zijn om die 35% proberen op te gaan strijken, die 35% zou dan zijn voor het trainen coachen etc. etc. van Overeem, wat ze voor UFC 141 dus niet hebben gedaan...

maar wat ze wel hadden gedaan als Alistair hun niet had ontslagen van hun werkzaamheden.
maar euh serieus???
dus als jou baas je morgen ontslaat en je naar huis stuurt, jij spant een rechtszaak aan
en het duurt 2 maanden voordat deze behandeld wordt.
Dan hoef jij 2 maanden geen salaris te ontvangen van je baas omdat je die 2 maanden niet jou werk uitvoerden???
Wat kunnen mensen hier toch met kromme redeneringen komen :fp:

cholitzu
21-11-2011, 01:17
maar wat ze wel hadden gedaan als Alistair hun niet had ontslagen van hun werkzaamheden.
maar euh serieus???
dus als jou baas je morgen ontslaat en je naar huis stuurt, jij spant een rechtszaak aan
en het duurt 2 maanden voordat deze behandeld wordt.
Dan hoef jij 2 maanden geen salaris te ontvangen van je baas omdat je die 2 maanden niet jou werk uitvoerden???
Wat kunnen mensen hier toch met kromme redeneringen komen :fp:

In dat geval mag die rechtzaak ook over 2 jaar pas behandeld worden. ;)

justsomeone
21-11-2011, 20:15
Golden glory het beste en sterkste wat er is en vooral een familie gevoel geeft! Als nemand dat maar vergeet..

Al die pro GG leden kunnen geen post maken zonder taalfout. LOL

S-ven
21-11-2011, 20:24
staan anders wel achter hun Team ! kunn je van sommmige andere gassten niet zeggggen........zal hierin verder geen namen noemen ( denk dat dat wel duidelijk mag zijn ) A

Bromios
21-11-2011, 20:24
Al die pro GG leden kunnen geen post maken zonder taalfout. LOL

Je mag de computer in de bilbliotheek niet te lang bezet houden denk ik, dus het gaat nogal haastig.

S-ven
21-11-2011, 20:24
LOL

pschaar
21-11-2011, 20:33
Wat ik niet begrijp...AO had toch gewoon zijn contract kunnen opzeggen en dan zijn eerste gevecht kunnen delen met GG en dan had zijn contract in Augusts 2012 afgelopen.
Dan had hij een nieuwe onderhandelingspositie en GG had dan in ieder geval 30/35% van zijn eerste UFC miljoenen gevecht gehad....iedereen blij....

nyqsoft
21-11-2011, 22:06
Wat ik niet begrijp...AO had toch gewoon zijn contract kunnen opzeggen en dan zijn eerste gevecht kunnen delen met GG en dan had zijn contract in Augusts 2012 afgelopen.
Dan had hij een nieuwe onderhandelingspositie en GG had dan in ieder geval 30/35% van zijn eerste UFC miljoenen gevecht gehad....iedereen blij....

Meestal als het om veel geld gaat, komt de ware aard van het beestje naar buiten

TOON
21-11-2011, 22:41
Meestal als het om veel geld gaat, komt de ware aard van het beestje naar buiten

dat geldt dan toch voor beide partijen of niet?

dominic
21-11-2011, 22:58
Dit is de eerste keer dat ik een reactie plaats op mixfight maar ik vind het wel nodig aangezien er zoveel wordt gezegd over GG en AO.
Maar ik ben al jaren fan van AO en ga er vanuit dat zij ook gewoon in hun gelijk staan.

GG powerrrrrrrr...

justsomeone
21-11-2011, 23:01
Dit is de eerste keer dat ik een reactie plaats op mixfight maar ik vind het wel nodig aangezien er zoveel wordt gezegd over GG en AO.
Maar ik ben al jaren fan van AO en ga er vanuit dat zij ook gewoon in hun gelijk staan.

GG powerrrrrrrr...

Ja die post van je was echt nodig.
Behoorlijk informatief.
Welkom

S-ven
21-11-2011, 23:05
Dit is de eerste keer dat ik een reactie plaats op mixfight maar ik vind het wel nodig aangezien er zoveel wordt gezegd over GG en AO.
Maar ik ben al jaren fan van AO en ga er vanuit dat zij ook gewoon in hun gelijk staan.

GG powerrrrrrrr...

wie bedoel je met ( zij ) in hun gelijk staan.......???

dominic
21-11-2011, 23:08
GG natuurlijk

Marchant
21-11-2011, 23:20
Dit is de eerste keer dat ik een reactie plaats op mixfight maar ik vind het wel nodig aangezien er zoveel wordt gezegd over GG en AO.
Maar ik ben al jaren fan van AO en ga er vanuit dat zij ook gewoon in hun gelijk staan.

GG powerrrrrrrr...

http://img3.imageshack.us/img3/2585/Mongool.jpg

Bromios
21-11-2011, 23:35
wie bedoel je met ( zij ) in hun gelijk staan.......???

zegt er eens iemand zij ipv hun snapt niemand het :fp:

Leventdepevent
21-11-2011, 23:41
Dit is de eerste keer dat ik een reactie plaats op mixfight maar ik vind het wel nodig aangezien er zoveel wordt gezegd over GG en AO.
Maar ik ben al jaren fan van AO en ga er vanuit dat zij ook gewoon in hun gelijk staan.

GG powerrrrrrrr...
haha
bedankt voor het delen!

S-ven
21-11-2011, 23:41
Hahahahaha leuke reaktie en picture...wel jammer dat hij meteen in de grond wordt geboord. Misschien is ie nog jong en durft nu niets meer te schrijven. Mag toch altijd je mening geven of die nou sterk is of niet...doesn't matter .

S-ven
21-11-2011, 23:44
zegt er eens iemand zij ipv hun snapt niemand het :fp:

Idd verwarrend haha, kunt het zo moeilijk maken als dat je zelf wil...

Vinand
22-11-2011, 09:19
Wat is het met al die nieuwe pro gg accountjes?




Bas boon, I see what you did there

Marchant
22-11-2011, 09:47
Ja homy onse klub is de best GG powerrrrrrrr

Marchant
22-11-2011, 09:47
Ja homy onse klub is de best GG powerrrrrrrr




ah fuck!!
met het verkeerde account gepost :lol:

cholitzu
22-11-2011, 09:51
Wat is het met al die nieuwe pro gg accountjes?




Bas boon, I see what you did there



;)

http://www.picupload.us/images1/untitled2.jpg

FOCUS
22-11-2011, 11:30
http://i290.photobucket.com/albums/ll243/WoozyReaper/Troll.jpg

Italian*Berlusconi*
22-11-2011, 11:37
pfff heet die fucker David Motari? hoe is dat afgelopen eigenlijk? ik hoop dat die ergens met een honkbalknuppel door zn poepgaatje is terug gevonden...

varitas et aequitas
22-11-2011, 15:06
beter dat ze dit gezamelijk oplossen. Met al deze uitingen worden er geen goede indrukken gecrëeerd. Ze zijn toch samen bekend geworden ? Is dat niet meer belangrijk ineens.

varitas et aequitas
22-11-2011, 15:24
Can't buy real family and friends with money!

Bromios
22-11-2011, 15:38
Can't buy real family and friends with money!

Het is veritas et aequitas...

Vinand
22-11-2011, 16:19
Het is veritas et aequitas...

omg die gozer zal zich vast wel kut voelen nu.

Bromios
22-11-2011, 16:46
omg die gozer zal zich vast wel kut voelen nu.

Ik wilde even laten merken dat ik ook de kleuterschool heb afgemaakt.... ;)

Richelieu
22-11-2011, 17:29
Het is veritas et aequitas...

Mooi klote!

waarel
22-11-2011, 18:25
Mooi tatoeage spelfout haha

varitas et aequitas
22-11-2011, 18:59
Dit is gewoon een dialect ! Nee, inderdaad een fout,tja ook ik maak fouten. Ik wilde even snel een reaktie plaatsen omdat het allemaal zo triest is terwijl we over profs praten hier die elkaar al 10jaar kennen. Blijkbaar zien jullie alleen maar spelfouten . Misschien jebben jullie je beroep gemist !

Italian*Berlusconi*
22-11-2011, 19:20
het lijkt er meer op dat jij jouw opleiding hebt gemist.....


;)

tnk2k
22-11-2011, 19:36
Tjah maar Boontje komt om z'n loontje staat ook zo suf...

S-ven
22-11-2011, 20:15
idd niet de slimste naam;).......maar snap je punt wel. Nice try ! Het zijn idd profs,maar zo zie je maar als het erop aankomt dan leer je elkaar pas kennen.

GG Wouter
22-11-2011, 21:24
Buiten het getrek en geduw om spelfoutjes, en pro GG accountjes komen er weinig goede argumenten waarom AO zijn contract niet af zou moeten kopen. In iedere godvergeten sport worden contracten opgesteld, en zodra men deze wil verbreken staat hier een som tegenover. En of dat nou bij voetbal 34 miljoen is of bij turnen 50 euro, een contractbreuk is een contractbreuk en dat heeft gevolgen. Stel jullie zelf eens de vraag als jullie werkgever morgen zegt, ga jij je geld maar eens ergens anders verdienen vanaf morgen. Dan staan jullie allemaal als jankende kindjes zelf voor het rechtertje om er zelf zo goed mogelijk vanaf te komen. Hoe kun je GG nu niet in zijn gelijk zetten? Leg me dat eens even uit.

Richelieu
22-11-2011, 21:42
Dit is gewoon een dialect ! Nee, inderdaad een fout,tja ook ik maak fouten. Ik wilde even snel een reaktie plaatsen omdat het allemaal zo triest is terwijl we over profs praten hier die elkaar al 10jaar kennen. Blijkbaar zien jullie alleen maar spelfouten . Misschien jebben jullie je beroep gemist !

Klopt, maar Latijn is helaas voor jou geen dialect te noemen ;)

S-ven
22-11-2011, 21:50
Eindelijk iemand die het weer eens over het onderwerp heeft. BEDANKT!!! Klopt wat je aangeeft alleen hadden ze dat gezamelijk moeten oplossen dan via de rechter. Hierdoor creëer je alleen negatieve publiciteit naar mijn mening. Kijk maar voor example naar dit forum....... Toch?

Marchant
22-11-2011, 22:04
Eindelijk iemand die het weer eens over het onderwerp heeft. BEDANKT!!! Klopt wat je aangeeft alleen hadden ze dat gezamelijk moeten oplossen dan via de rechter. Hierdoor creëer je alleen negatieve publiciteit naar mijn mening. Kijk maar voor example naar dit forum....... Toch?
Nee

Vinand
22-11-2011, 22:06
WTF, het worden er steeds meer, het groeit als een tumor. Steeds meer gg zuurpruimen komen hier op dit forum... :(

S-ven
22-11-2011, 22:28
WTF, het worden er steeds meer, het groeit als een tumor. Steeds meer gg zuurpruimen komen hier op dit forum... :(

Wel een goedaardige tumor dan ;-)...en blijven wel trouw.

Marchant
22-11-2011, 22:34
Wel een goedaardige tumor dan ;-)...en blijven wel trouw.
ook goedaardige tumoren moet je weg snijden.

S-ven
22-11-2011, 23:00
Niet alle kun je weg snijden......

GG Wouter
22-11-2011, 23:33
Zuurpruimen, tumor... Waarschijnlijk geschreven door een werkloze hond zonder inlevingsvermogen met een groot gezwel in de buurt van de anus.
Dom schrijven kan iedereen. Waarom ipv bovenstaande woorden niet gewoon een reactie op hetgeen wat ik daarnet geschreven heb. Kom eens met een goed argument waarom dit contract zomaar ontbonden dient te worden.

respect
22-11-2011, 23:41
Even in de ziekte termen te blijven, zit een virus op de pagina als ik op pagina 9 druk krijg ik 8 weer te zien heel appart.

blackadder
22-11-2011, 23:45
Even in de ziekte termen te blijven, zit een virus op de pagina als ik op pagina 9 druk krijg ik 8 weer te zien heel appart.
Ik heb hetzelfde. Maar dan met pagina 11 en 12.

respect
22-11-2011, 23:47
Ik heb hetzelfde. Maar dan met pagina 11 en 12.
Klopt bij alle laatste paginas

Bromios
22-11-2011, 23:51
haha, wereldtopic is dit toch. En dat buiten de pit.

justsomeone
22-11-2011, 23:57
een groot gezwel in de buurt van de anus.


Ervaring mee wouter?