PDA

View Full Version : goeie mma school in nijmegen?



boxer17
12-11-2011, 22:14
ik was op zoek naar een goeie bjjof worstel school in nijmegen jammer genoeg nog niet gevonden en genoeg reacties op gehad dus dan maar een goeie mma school?
weet iemand dat?
heb wel ervaring met boksen ook internationaal maar niet met grond vechten dat leer ik dan wel bij mma

PinPoint
12-11-2011, 22:17
Wat zeg je nu precies.....

Je hebt genoeg reacties op BJJ en worstel scholen gehad maar je bent niet gaan kijken?
Ik begrijp je niet zo goed.....

Jeru
12-11-2011, 22:29
Tatsujin Nijmegen

boxer17
12-11-2011, 22:33
genoeg reacties maar allemaal in arnhem enzo en heb niet genoeg geld om elke keer daar heen te reizen.

MMAFAN-1122
12-11-2011, 23:20
Jiu jutsu factory(BJJ) nijmegen, google maar dan kom je bij hun facebook pagina met adres enz...

boxer17
12-11-2011, 23:22
Jiu jutsu factory(BJJ) nijmegen, google maar dan kom je bij hun facebook pagina met adres enz...
oww fet zijn hun goed?
en hoevaak trainen ze perweek
kjijk ik heb al veel boks ervaring boks al vanaf me 7e maar geen grond ervaring dus het is natuurlijk beter als ik nu eerst puur bjj ga doen en later mma:lol:

MMAFAN-1122
12-11-2011, 23:55
oww fet zijn hun goed?
en hoevaak trainen ze perweek
kjijk ik heb al veel boks ervaring boks al vanaf me 7e maar geen grond ervaring dus het is natuurlijk beter als ik nu eerst puur bjj ga doen en later mma:lol:

Goed team van de gebroeders Peters(trainer van o.a. Hans Stringer). Volgens mij geeft Willem daar les. Voor info neem contact met hun op!

Budokan
13-11-2011, 08:50
ik was op zoek naar een goeie bjjof worstel school in nijmegen jammer genoeg nog niet gevonden en genoeg reacties op gehad dus dan maar een goeie mma school?
weet iemand dat?
heb wel ervaring met boksen ook internationaal maar niet met grond vechten dat leer ik dan wel bij mma

weleens van google gehoord? bjj nijmegen levert bij mij nogal wat hits op

boxer17
13-11-2011, 14:18
weleens van google gehoord? bjj nijmegen levert bij mij nogal wat hits op

vreemd dat je gelijk hatelijk moet doen?
ik dacht gewoon van hier hebben ze er veel verstand van en weten ze waar de goeie bjj scholen zitten.
ja ken er ook wel een paar die 1x per week trainen daar heb ik niet veel aan