PDA

View Full Version : 20 seconden voor The Reem...



Justinian
14-11-2011, 09:53
Afgelopen week sprak ik met Cor Hemmers, Ron Nyqvist en Martijn de Jong over het vertrek van Alistair. Op basis van het gesprek met Cor heb ik een stuk geschreven. In de reacties werd door een aantal mensen gevraagd naar een reactie van Ron. Hoewel de reactie van Ron inhoudelijk overeenkwam met die van Cor en Martijn heb ik een aanvullende reactie ontvangen. Hieronder zijn reactie:

20 seconden voor The Reem…

Ik heb lang nagedacht of ik over de kwestie Alistair Overeem iets zou zeggen of niet. Ik heb besloten om het toch te doen. Ik weet dat het allemaal niet makkelijk is geweest om Alistair te krijgen waar hij nu is. Natuurlijk is Alistair een topatleet die met eigen toewijding, wilskracht en talent heel ver kon komen. Ik weet echter ook dat er meerdere momenten in zijn carrière zijn geweest waarop hij naar beneden was gevallen als hij niet de juiste mensen om zich heen had gehad. Het is wrang om aan te moeten zien hoe hij zich in allerlei bochten wringt om te verbergen dat hebzucht en het Hollywoordvirus hem te pakken heeft. Laten we hopen dat hij hiervan snel geneest. Ja, jullie horen het goed, want ik wil ook nog steeds dat hij het wint! Al is het alleen maar om te bewijzen dat de Hollandse school het kan winnen van de Amerikaanse. Credits voor de trainers alhier Chris Dolman, Lucien Carbin, Roberto Flamingo, Cor Hemmers en laatst but not least Martijn de Jong.

Waarschijnlijk zullen de Amerikanen met de eer gaan strijken. Om de top te bereiken moet je hard zijn en wat dat betreft heeft Alistair die les ter harte genomen en bewezen dat hij het er voor over heeft. Gaat hij het redden? Dit is wat alleen God weet. Ik denk dat hij in ieder geval beter in Nederland had kunnen trainen en zijn sterke wapens sterk houden en tot op het scherpst van de snede sparren met zijn teamgenoten. Zoals Saki, Errol, Filip van der Linde, John Delgado, Dion Staring, Jason Jones, Jon Olav Einemo, Kharitonov. Vechters die je stuk voor stuk niet hoeft te betalen en die zelf voor de glory gaan. Gokhan Saki heeft zelf bijvoorbeeld een van zijn belangrijkste gevechten op 28 januari a.s. tegen Badr staan. Errol is bezig te bewijzen dat hij tot de top behoort en wakker is. Filip is bezig de Muay Thai Premiere League te winnen. Allemaal winnaars, trainen met je familie in plaats van met je vijand. Nee, Alistair kiest ervoor om met Bjorn Bregy te discussiëren of hij nou 50 of 100 euro krijgt na twee trainingen. Nee Alistair, zoals jij tegen Cor zei: "Jouw gordijn is ook gevallen, denk ik eerder dat jouw gordijn is gevallen".

Je was gevraagd voor promotie in de UFC (Velasquez vs. Dos Santos). Brock Lesnar zat aan tafel bij Dana White. Jij bent zegge en schrijve 20 seconden in beeld geweest?? Zo gek liet je je vroeger niet maken. En al je trainingen waren achter gesloten deuren. Nu geef je alles prijs en ga je nota bene trainen met Randy Couture die in zijn goede tijd nota bene heeft verloren van je broer. Je vertrouwt op de verkeerde dingen en mensen… en hebt je laten verleiden. Ik weet alle ins en outs en ook jouw voorbedachte rade. Toch kon je het niet laten om de beste mensen te laten onderhandelen terwijl je wist dat je weg zou gaan. Ach ja, zoals ik al zei; ik hoop dat je kampioen wordt - om meerdere redenen - maar vooral om de reden eerder in dit stuk genoemd. ‘I am a legend’ sprak jezelf uit na de K-1 GP; zoiets spreek jezelf niet uit dat is aan de fans en de mensen om je heen. Je hebt Golden Glory al een naam gegeven, Mickey Mouse management. En Martijn de Jong zijn aandeel in jouw carrière vergeleek je met het aandeel dat jouw schoonmaakster had in jouw carrière. Bij een legende hoort gedrag en karakter. Kampioen ga je misschien worden, maar legende is andere koek.

Ron Golden Glory Forever

Kemal
14-11-2011, 09:58
Duidelijk verhaal, bedankt voor het plaatsen!

Boem Boem
14-11-2011, 10:00
Bedankt voor het posten Justi......een duidelijk verhaal.

Osu

chris

Ulis-E
14-11-2011, 10:03
ik zie hier niet veel duidelijks in... lijkt er eerder op dat het vingertje wijzen toch is begonnen

testarossa666
14-11-2011, 10:10
Over bad blood gesproken...

XanaduNL
14-11-2011, 10:18
Die 20 seconden kwam gewoon omdat Reem duidelijk en kort antwoordde.
Brock zat de hele tijd te ehhhh-en, en verstond de vragen niet.

superfreak
14-11-2011, 10:19
Het is aan Overeem aan zo veel dingen gelegen om nu te winnen. Als hij onderuit gaat tegen Brock (kan ik me trouwens niet voorstellen..) dan staat heel Golden Glorie klaar om i told you so te zeggen.

Triangleman
14-11-2011, 10:21
Ik zou niet weten of er een schuldige is en wie dat dan zou moeten zijn.
Dit vind ik iig een onprofessionele, rare, onderhuidse reactie. Ik zou snappen als
dit een impusieve reactie is, maar als er over nagedacht is....mmm
Inhoudelijk gaat het idd nergens over, je proeft een air van iemand die te rechtop staat.

blade
14-11-2011, 10:25
ach GG zal met de tijd wel weer een topper brengen gezien zijn standpunt begrijp ik het wel als je samen iets begonnen bent hoop je ook het samen te vol brengen.hij gunt hem de overwinning wel dat is ook wel weer klasse

Mauro
14-11-2011, 10:26
Tanx Justi !

Bromios
14-11-2011, 11:17
Voor iemand die er heel lang over heeft nagedacht is het geen bijster geweldig stuk.
Maar toch goed dat hij reactie geeft.

FOCUS
14-11-2011, 11:27
the plot thickens.....


Ik vind het wel gaaf van Justinian dat je dit voor elkaar krijgt
thnx

blackadder
14-11-2011, 11:33
Cool. Thanks.

blackadder
14-11-2011, 11:35
ik zie hier niet veel duidelijks in...
Kemal vindt wel vaker onduidelijke dingen duidelijk.
;) :p

Marchant
14-11-2011, 11:36
Bedankt voor het posten.

Tja ..............

rollermanskunk
14-11-2011, 12:33
Bah, is moddergooien nu een Olympische sport aan het worden? GG en Overeem moeten gewoon kappen om elkaar in de pers aan te vallen.

Fix this shit en spaar je energie.

cornelus
14-11-2011, 12:45
Goeie reactie toch... de teleurstelling is duidelijk voelbaar.

Thaiger
14-11-2011, 12:47
Het moddergooien is indd begonnen! Grappig dat er niemand over de titel begint! 20 sec. voor the reem? Het lijkt erop dat ron niet al teveel tijd wil verliezen aan het onderwerp. Verder bevat dit eigenlijk helemaal geen nieuws, behalve dat nationalistische sentimenten worden aangehaald, en men gewezen wordt op uitlatingen van anderen waar het context ontbreekt en ruimte wordt gelaten voor het gissen. Het lijkt wel een Amerikaanse verkiezingscampagne...

Mixfight moet opletten dat het niet teveel een bepaalde kant wordt opgetrokken in de zaak. Zou de geloofwaardigheid wel eens kunnen aantasten, maar daarentegen kan het zich verder profileren als een belangrijke schakel in deze zaak.

Mule-Kick
14-11-2011, 12:48
Ach ja de waarheid zal wel ergens aan het midden liggen. Trouwens om Couture nou af te schilderen als iemand die op zn hoogtepunt verloor van Valentijn doe je Captain America toch echt wel tekort. -1 daarvoor

micha
14-11-2011, 13:00
Thanks Justi

MMAFAN-1122
14-11-2011, 13:04
Bedankt voor de reactie. Met alle respect Ron heeft er duidelijk te lang over nagedacht!!!
Wens beiden partijen succes!

Justinian
14-11-2011, 13:13
Mixfight moet opletten dat het niet teveel een bepaalde kant wordt opgetrokken in de zaak. Zou de geloofwaardigheid wel eens kunnen aantasten, maar daarentegen kan het zich verder profileren als een belangrijke schakel in deze zaak.
Ik begrijp je punt, maar begrijp ook dat beide partijen in de gelegenheid worden gesteld te reageren. Sterker nog, voordat ik dit stuk heb geplaatst heb ik contact opgenomen met Fabrice, met wie ik overigens goed contact heb. Denk dat we wat dat betreft integer handelen.

K-1sunstarr
14-11-2011, 13:35
Het is jammer juist nu Ali op het punt staat een belangerijkste gevecht aan te gaan tegen Brock, krijgt je dit weer.
GUN HEM A.U.B.
Weer typisch Nederlands om eeuweg en altijd bij de zelfde kamp te blijven.
Wil je weg bij je kamp, beginnen ze gelijk met modder te gooien.
En dat is goed over "nagedacht" foei, foei, foei.

Slome
14-11-2011, 13:57
duidelijk verhaal, tkns

faro
14-11-2011, 14:13
En toch zie ik Alistair wel zo !!! het grote geld, nog meer aandacht !! neemt niet weg dat hij het erg goed doet en heeft gedaan in de vechtsport.
Echter denk ik ook dat de waarheis in het midden ligt !!! moeilijk verhaal om echt een mening over te hebben.

wrestler_nl
14-11-2011, 15:11
Bedankt voor de reactie!

Biiyen
14-11-2011, 15:41
Typisch "Nederlands" om vlak voor een belangrijk event gezeik in de tent te hebben....

testarossa666
14-11-2011, 16:31
Typisch "Nederlands" om vlak voor een belangrijk event gezeik in de tent te hebben....


X2, onbegrijpelijk dat er nu zoveel gezeik is.
Ik mag toch aannemen dat (bijna) iedereen hier hoopt dat Alistair wint van Brock en dat we binnenkort een Nederlandse HW UFC Champ hebben.
Het gezeur tussen AO en GG staat daar voor mij volledig los van. Het zijn volwassen mannen die weten wat er in de wereld te koop is en die hun probleem helaas in de rechtszaal op moeten gaan lossen.

Maar om nou ineens AO af te zeiken en op een lullige manier als prutser weg te zetten slaat nergens op. Of is hij nu ineens een totaal andere persoon dan in zijn GG tijd? Lijkt me niet.

KN
14-11-2011, 17:13
Frappant dat MF als platvorm wordt gebruikt voor dit moddergegooi tussen volwassen mensen die afscheid hebben genomen van elkaar om wat voor reden dan ook. Toen het nog 1 geheel was mocht men niks negatiefs melden over deze mensen anders kreeg je Micha en consorten op je dak.. en nu zie ik diezelfde mensen zich verlagen. Ik hoop dat Alistair deze partij wint en mooi toekomst tegemoet ziet om een hoop mensen de mond te snoeren.
Omdat mensen de betrokkenen om een mening vragen. En GG heeft zich in principe stil gehouden tot deze rechtzaak. Lees de eerdere topics ook eens terug om te zien hoe er werd gereageerd op stilte.

NonaManisss
14-11-2011, 17:32
Ik ken Alistair al wat jaartjes en ook persoonlijk.
Ik ken hem nog voor de tijd dat hij zo 'groot' werd.. die tijden waren anders.
Heb nog met hem geflyerd, hij is bij me thuis geweest en er was toen nog tijd voor een gezellig kletsmomentje.
Maar wat mij opvalt is dat hij toendertijd altijd zat te zeiken en te keer ging over Gilbert Yvel dat hij de boel in de steek had gelaten..
Nu heeft hij een hoop geld op zak en doet hij het zelf!

knift
14-11-2011, 18:36
Ik kan het wel begrijpen van Ron we zijn allemaal mensen en dat hij teleurgesteld is is zijn goed recht.
Spuug nooit in het bord waarvan je te eten krijgt (kreeg) want daar word je in iedergeval geen kleurrijker mens van.

blackadder
14-11-2011, 18:38
Ik heb niet de indruk dat als Alistair in NL is, dat ie langs kan gaan voor een kop koffie of een pilsje...
Daar heeft ie zelf ook aan meegedaan.

elpappi
14-11-2011, 19:28
Tja two sides to every story. Maar ik vind het een natuurlijke en goede ontwikkeling voor Alistair. Ik hoop ook dat hij dit naast zich neer kan leggen en gewoon gaat knallen. Ik denk dat hij toch nog iets meer bijleert in de USA. GG moet gewoon weer een nieuw talent zien op te leiden en dan wel een eerlijke verdeling van de gages in het contract laten opnemen. Dat laatste is denk ik ook het kernpunt van het hele probleem.

Rverm
14-11-2011, 19:32
Kansloze reactie. Heb niet vaak in me leven een reactie gezien van management waarbij er zoveel inhoudelijk frustratie openbaar gebracht wordt. Als je serieus genomen wilt worden met vechtsport en je zou deze reactie openbaar maken en verspreiden en erbij vermelden dat dit de eigenaar/oprichter/belangrijkste persoon is achter GG, dan ga je gigantisch onderuit. Als je dan toch het grote professionele bedrijf voor wilt stellen, stel je dan ook zo op en laat je niet verleiden tot een reactie van basisschool niveau. Met alle respect voor wat GG tot nu toe bereikt heeft, maar hoeveel vechters binnen GG zijn niet bij GG terecht gekomen omdat ze voor het geld gekozen hebben en voor de mogelijkheden om wereldwijd te kunnen vechten. Ook deze vechters zijn opgeleid en hebben de basis bij iemand anders geleerd. En nu gaat er iemand bij GG weg en kan deze persoon niks meer goed doen. Hij was altijd jullie oogappel, nu is die grof vuil...Accepteer gewoon dat ie weg is, dat jullie hem niet meer kunnen begeleiden en dat jullie geen inkomsten meer aan hem zullen hebben. Is balen voor jullie, maar accepteer dit gewoon en hou de eer aan jezelf...Verder raad ik jullie aan om Martijn de Jong voortaan als woordvoerder te laten fungeren, die heeft nog nooit 1 verkeerd of onvolwassen woord gezegd of geschreven en dat is iemand waar iedereen enorm veel respect voor heeft. Ik hoop voor hem ook dat ie nog meer jongens richting het niveau van Allistair kan brengen want de credits gaan naar hem en niet naar diegene met de grootste mond...

Love Peace

Leventdepevent
14-11-2011, 20:24
ik zie hier niet veel duidelijks in... lijkt er eerder op dat het vingertje wijzen toch is begonnen
x2 wat is hier nou duidelijk aan?

king
14-11-2011, 20:56
Een beetje off-topic:

De druk voor Alistair moet nu enorm zijn. Hij moet nu wel van Brock winnen! Wint hij niet van Brock, dan krijgt hij de hoon van GG en zijn critici over zich heen. De druk zal dan alleen maar toenemen. Zijn 'marktwaarde' zal in één klap halveren.

Daarna zal hij waarschijnlijk tegen Cain mogen. Maar als hij niet van Brock wint, denk ik niet dat hij van Cain (die op dat moment gebrand zal zijn op een comeback) zal winnen. Verliest hij ook die partij, dan zal hij wellicht tegen een Kongo of Mir mogen. Wint hij ook dat niet, dan is het UFC avontuur zo goed als voorbij. Bij GG zullen ze tegen die tijd waarschijnlijk niet meer op hem zitten te wachten...

Kortom, hij moet winnen! Hoop het in ieder geval van harte voor hem. En voor de fans, want de partij tegen Dos Santos zal zo goed als zeker in een KO eindigen.

On-topic: Hoewel ik net als de anderen hier stiekem smul van alle inside info die hier wordt 'gedeeld' was het professioneler geweest als GG dit soort uitingen achterwege zou laten. Maar ja, ik kan me voorstellen dat een gebeurtenis als dit een hoop emoties losmaakt.

casca grossa
14-11-2011, 20:59
Ik begrijp je punt, maar begrijp ook dat beide partijen in de gelegenheid worden gesteld te reageren. Sterker nog, voordat ik dit stuk heb geplaatst heb ik contact opgenomen met Fabrice, met wie ik overigens goed contact heb. Denk dat we wat dat betreft integer handelen.


Het moddergooien is indd begonnen! Grappig dat er niemand over de titel begint! 20 sec. voor the reem? Het lijkt erop dat ron niet al teveel tijd wil verliezen aan het onderwerp. Verder bevat dit eigenlijk helemaal geen nieuws, behalve dat nationalistische sentimenten worden aangehaald, en men gewezen wordt op uitlatingen van anderen waar het context ontbreekt en ruimte wordt gelaten voor het gissen. Het lijkt wel een Amerikaanse verkiezingscampagne...

Mixfight moet opletten dat het niet teveel een bepaalde kant wordt opgetrokken in de zaak. Zou de geloofwaardigheid wel eens kunnen aantasten, maar daarentegen kan het zich verder profileren als een belangrijke schakel in deze zaak.

Soms dan heb ik het idee dat GG groot aandeelhouder van mixfight is.

Navy Seal Team
14-11-2011, 21:07
http://i1114.photobucket.com/albums/k540/NavySealTeam/ALISTAIROVEREEM.jpg

Only a man with shrinking cojones chooses greed over his team.

Bromios
14-11-2011, 21:10
Verder raad ik jullie aan om Martijn de Jong voortaan als woordvoerder te laten fungeren, die heeft nog nooit 1 verkeerd of onvolwassen woord gezegd of geschreven en dat is iemand waar iedereen enorm veel respect voor heeft. Ik hoop voor hem ook dat ie nog meer jongens richting het niveau van Allistair kan brengen want de credits gaan naar hem en niet naar diegene met de grootste mond...

Love Peace

True, en geef de rest een spreekverbod

Bromios
14-11-2011, 21:12
http://i1114.photobucket.com/albums/k540/NavySealTeam/ALISTAIROVEREEM.jpg

Only a man with shrinking cojones chooses greed over his team.

Het valt mij wel op dat hij alistair precies hetzelfde tekent als op dat spandoek op schiphol toen hij strikeforce kampioen was geworden.

NESCIO
14-11-2011, 21:19
Hoop zeker dat ie wint, dat doet me als Nederlander toch goed....

Tja dat legende gedeelte, zit toch wel eem kern van waarheid in ben ik bang.

Stel dat ie titel in UFC wint dan is ie volgens zichzelf pas een legende.

@Justi toch dubbele gevoelens over deze info, voegt het feitelijk iets toe ?

Het haalt eigenlijk het plezier van het gevecht naar beneden...

The Bulldog
14-11-2011, 21:20
Ik snap best dat er argumenten worden gegeven, waarmee getracht word aan te tonen wat er niet klopt van het verhaal en de manier van doen van A.O. ....


Wat ik niet snap is dat er een legende van de sport zo word neergezet...... (couture)


hoop dat een iederin deze krijgt wat em toekomt....

Enne........Uitkomen voor GG ja....heeft ie gedaan....maar hoe vaak is Allistair al gehopt van trainers in die tijd....(op martijn na)...... dus niet te verbaasd dan aub..

The Bulldog
14-11-2011, 21:22
http://i1114.photobucket.com/albums/k540/NavySealTeam/ALISTAIROVEREEM.jpg

Only a man with shrinking cojones chooses greed over his team.


WTF?

blackadder
14-11-2011, 21:25
WTF?
Only a man with shrinking cojones chooses greed over his team.
Alleen een man met krimpende ballen kiest gierigheid boven zijn team.

The Bulldog
14-11-2011, 21:27
Met alle respect voor wat GG tot nu toe bereikt heeft, maar hoeveel vechters binnen GG zijn niet bij GG terecht gekomen omdat ze voor het geld gekozen hebben en voor de mogelijkheden om wereldwijd te kunnen vechten. En nu gaat er iemand bij GG weg en kan deze persoon niks meer goed doen. Hij was altijd jullie oogappel, nu is die grof vuil..

Verder raad ik jullie aan om Martijn de Jong voortaan als woordvoerder te laten fungeren, die heeft nog nooit 1 verkeerd of onvolwassen woord gezegd of geschreven en dat is iemand waar iedereen enorm veel respect voor heeft. Ik hoop voor hem ook dat ie nog meer jongens richting het niveau van Allistair kan brengen want de credits gaan naar hem en niet naar diegene met de grootste mond...

Love Peace

yep


waarmee ik zeker niet wil aangeven dat ik AO gelijk vind hebben....


persoonlijk snap ik dat een vechter verder wil......


maar zaken die rondom deze zaak spelen zijn echt zielig...

er worden niet relevante opmerkingen over mensen ,gebeurtenissen enz geplaatst

Als Ron gelijk heeft is de rechtbank er om te zorgen dathij gelijk krijgt....als Ao gelijk heeft zelfde verhaal....

Maar de manier van naar buiten brengen en omgaan van de zaken zegt veel over zowel AO als GG(representatives en/of fans)

TOON
14-11-2011, 21:31
Kansloze reactie. Heb niet vaak in me leven een reactie gezien van management waarbij er zoveel inhoudelijk frustratie openbaar gebracht wordt. Als je serieus genomen wilt worden met vechtsport en je zou deze reactie openbaar maken en verspreiden en erbij vermelden dat dit de eigenaar/oprichter/belangrijkste persoon is achter GG, dan ga je gigantisch onderuit. Als je dan toch het grote professionele bedrijf voor wilt stellen, stel je dan ook zo op en laat je niet verleiden tot een reactie van basisschool niveau. Met alle respect voor wat GG tot nu toe bereikt heeft, maar hoeveel vechters binnen GG zijn niet bij GG terecht gekomen omdat ze voor het geld gekozen hebben en voor de mogelijkheden om wereldwijd te kunnen vechten. Ook deze vechters zijn opgeleid en hebben de basis bij iemand anders geleerd. En nu gaat er iemand bij GG weg en kan deze persoon niks meer goed doen. Hij was altijd jullie oogappel, nu is die grof vuil...Accepteer gewoon dat ie weg is, dat jullie hem niet meer kunnen begeleiden en dat jullie geen inkomsten meer aan hem zullen hebben. Is balen voor jullie, maar accepteer dit gewoon en hou de eer aan jezelf...Verder raad ik jullie aan om Martijn de Jong voortaan als woordvoerder te laten fungeren, die heeft nog nooit 1 verkeerd of onvolwassen woord gezegd of geschreven en dat is iemand waar iedereen enorm veel respect voor heeft. Ik hoop voor hem ook dat ie nog meer jongens richting het niveau van Allistair kan brengen want de credits gaan naar hem en niet naar diegene met de grootste mond...

Love Peace

so true!

Justinian
14-11-2011, 21:33
@Justi toch dubbele gevoelens over deze info, voegt het feitelijk iets toe ?
Ik begrijp je punt. Maar ik heb het bewust gepost omdat er best veel leden expliciet vroegen naar een reactie van het management.

bryan
14-11-2011, 21:41
[QUOTE=


Wat ik niet snap is dat er een legende van de sport zo word neergezet...... (couture)
[/QUOTE]

Dit dus ! dacht ik ook gelijk , als we die partij bekijken en zien wat couture erna heeft bereikt en valentijn daarna ( onder GG management en training , maar dat ligt natuurlijk helemaal aan Valentijn en niet aan GG) kan je de conclusie trekken dat ondanks 1 sub randy heeeeel wat beter is geworden en heeft gepresteerd dan enige GG vechter. GG heeft dus ook gefaald als je nu zegt dat AO door GG de top bereikt heeft. GG moet ook niet overdrijven in haar rol.... of ook de credits nemen voor de gefaaalde vechters.. waar ze er ook meer dan genoeg van hebben en hebben gehad... Nooit een GG fan geweest en zal het door deze reacties van een veroordeelde crimineel ook nooit worden.

ChingChong
14-11-2011, 22:28
Care.... Overeem moet gewoon lekker knokken tegen goede vechters voordat zn cariere voorbij is. Voor de rest boeit t geen flikker.

The Company
14-11-2011, 23:05
Nu geef je alles prijs en ga je nota bene trainen met Randy Couture die in zijn goede tijd nota bene heeft verloren van je broer.

U mad bro?

O'reily
14-11-2011, 23:18
De meeste vechters die richting de top gaan, het grote geld ...krijgen te maken met echte slimme zaken mensen die geen reet om je geven, maar alleen aan je willen verdienen.
Ze kraken je oude situatie tot de grond af en hebben voor al je problemen een oplossing.
Bij de ufc moet je verkopen of extreem presteren, als dat niet gaat dan trappen je ze eruit als een dweil jongen, maar lukt het allemaal wel dan kun je alles maken.
alleen al de strikeforce kwestie is een belangrijke zakelijke zet geweest. (smerig)

Het is allemaal wel te begrijpen alles draait om mensen geld en vrouwen, je vind dat je te weinig geld krijgt of je bent met veel zaken niet tevreden. En dan bied verandering misschien een uitkomst maar of dat beter zal uitpakken is altijd afwachten.

Ik weet wel dat ali met gg een grote historie heeft, volgens mij heerst daar een familie band.
Mensen die je steunen en waarmee je historie kan delen, soms is dat meer waard dan geld.
En soms moet je veranderen.. om op persoonlijk vlak je grenzen te gaan verleggen, gaan voor de roem en hele grote geld.

Ik zou als gg niets negatief zeggen over vechters, hou je fantastische naam hoog en laat vechters in hun waarde ook al krijg je geen respect terug dat maakt je groot als organisatie/club.
Als mensen denken dat ze ergens anders aan toe zijn, laat ze gaan, laat ze hun dromen/doelen proberen te halen.
met trash talk zal niemand wat wijzer worden, slecht voor de clubs en sporters....

greetsss:thup:

kooivechter
14-11-2011, 23:59
echt overbodige info dit. roddelmakerij en niet eens story/ prive waardig. en om de naam van martijn de jong zo te gebruiken, is echt stemming makerij.

justsomeone
15-11-2011, 00:08
De meeste vechters die richting de top gaan, het grote geld ...krijgen te maken met echte slimme zaken mensen die geen reet om je geven, maar alleen aan je willen verdienen.
Ze kraken je oude situatie tot de grond af en hebben voor al je problemen een oplossing.
Bij de ufc moet je verkopen of extreem presteren, als dat niet gaat dan trappen je ze eruit als een dweil jongen, maar lukt het allemaal wel dan kun je alles maken.
alleen al de strikeforce kwestie is een belangrijke zakelijke zet geweest. (smerig)

Het is allemaal wel te begrijpen alles draait om mensen geld en vrouwen, je vind dat je te weinig geld krijgt of je bent met veel zaken niet tevreden. En dan bied verandering misschien een uitkomst maar of dat beter zal uitpakken is altijd afwachten.

Ik weet wel dat ali met gg een grote historie heeft, volgens mij heerst daar een familie band.
Mensen die je steunen en waarmee je historie kan delen, soms is dat meer waard dan geld.
En soms moet je veranderen.. om op persoonlijk vlak je grenzen te gaan verleggen, gaan voor de roem en hele grote geld.

Ik zou als gg niets negatief zeggen over vechters, hou je fantastische naam hoog en laat vechters in hun waarde ook al krijg je geen respect terug dat maakt je groot als organisatie/club.
Als mensen denken dat ze ergens anders aan toe zijn, laat ze gaan, laat ze hun dromen/doelen proberen te halen.
met trash talk zal niemand wat wijzer worden, slecht voor de clubs en sporters....

greetsss:thup:

14 posts en nu al level -1 :D

Glen
15-11-2011, 07:33
Only a man with shrinking cojones chooses greed over his team.
Alleen een man met krimpende ballen kiest gierigheid boven zijn team.

Greed is gierigheid??? Not!

blackadder
15-11-2011, 11:43
Greed is gierigheid??? Not!
Misschien was het ook een schrijffout en bedoelde de artiest Greet.

Bromios
15-11-2011, 11:51
Greed is gierigheid??? Not!

greed is hebberigheid

Tykill
15-11-2011, 11:52
Alistair moet zich nu focussen op zijn training en NIETS anders.

Alistair als je dit leest. Ga dan van MF af en bestudeer Brock zijn stijl.

:P

MXM
15-11-2011, 13:01
Dat die Ron vrij rond loopt, ongelofelijk.

Ontopic: Het niveau van zijn reactie is dramatisch, het moddergegooi is heel jammer rondom dit dilemma. Jammer dat mensen die elkaar jaren als familie zien/behandelen elkaar nu zo kapot proberen te maken.

@Ron, jij zou trots moeten zijn op iemand (Alistair) die zijn geld zelf op een nette manier verdient en niet met criminele activiteiten.

Kemal
15-11-2011, 13:51
Dat die Ron vrij rond loopt, ongelofelijk.

Ontopic: Het niveau van zijn reactie is dramatisch, het moddergegooi is heel jammer rondom dit dilemma. Jammer dat mensen die elkaar jaren als familie zien/behandelen elkaar nu zo kapot proberen te maken.

@Ron, jij zou trots moeten zijn op iemand (Alistair) die zijn geld zelf op een nette manier verdient en niet met criminele activiteiten.

Over welke Ron heb jij het nu dan..?

Kemal
15-11-2011, 14:10
Ron Vlaar

lol

justsomeone
15-11-2011, 14:13
Ron Vlaar

dacht ron jerremy, samen met G. Yvel

MXM
15-11-2011, 19:14
Ron Nyqvist natuurlijk, probeer niet de Ali B hier uit te hangen

Marchant
15-11-2011, 19:17
Haha een nieuwe.....

"de Ali B uithangen" :fp:

lopez86
15-11-2011, 19:18
Ron Nyqvist natuurlijk, probeer niet de Ali B hier uit te hangen

Die loopt niet vrij rond knuppel, die zit in de cel.

Leventdepevent
15-11-2011, 19:20
Ron Nyqvist natuurlijk, probeer niet de Ali B hier uit te hangen
Ali Boussaboun?

Marchant
15-11-2011, 19:22
Ali Boussaboun?
:lol:
Ali Baba?

blackadder
15-11-2011, 19:24
Ali Boon?

RamonaS
15-11-2011, 19:34
http://nedbajic.files.wordpress.com/2010/08/ali-baba-1897.jpg

Kemal
15-11-2011, 19:38
Dat die Ron vrij rond loopt, ongelofelijk.

Ontopic: Het niveau van zijn reactie is dramatisch, het moddergegooi is heel jammer rondom dit dilemma. Jammer dat mensen die elkaar jaren als familie zien/behandelen elkaar nu zo kapot proberen te maken.

@Ron, jij zou trots moeten zijn op iemand (Alistair) die zijn geld zelf op een nette manier verdient en niet met criminele activiteiten.


Over welke Ron heb jij het nu dan..?


Ron Nyqvist natuurlijk, probeer niet de Ali B hier uit te hangen

Je kan beter proberen zelf de Ali B hier niet uit te hangen en gewoon normaal te antwoorden..Als je het over een Ron hebt die vrij rond loopt denk ik in iedergeval niet aan Ron Nyqvist, dan denk ik nog eerder aan een Ron die in purmerend woont ....;)

Marchant
15-11-2011, 19:41
Je kan beter proberen zelf de Ali B hier niet uit te hangen en gewoon normaal te antwoorden..Als je het over een Ron hebt die vrij rond loopt denk ik in iedergeval niet aan Ron Nyqvist, dan denk ik eerder aan een Ron die in purmerend woont ....;)

Brandsteder ?


http://www.youtube.com/watch?v=s3ukgSrJAko&feature=related

Boelly92
15-11-2011, 19:53
http://www.youtube.com/watch?v=bUuHgzHrUeM

MXM
15-11-2011, 20:55
Mijn excuses, ik ben in de war. Verkeerde Ron, jullie doen als Arie Boomsma

MXM
15-11-2011, 21:09
http://drimble.nl/images/tags/arie-boomsma.jpg

Kemal
15-11-2011, 21:10
Mijn excuses, ik ben in de war. Verkeerde Ron, jullie doen als Arie Boomsma

LOL, nette reactie :thup:

Jamila
20-11-2011, 16:08
Er staan meerdere reacties in verschillende topics dat GG de vuile was buiten hangt..
Maar als je goed terug kijkt vanaf het eerste moment, dan zie je dat Alistair na zijn proffesionele aankondiging zegt dat hij de vuile was niet buiten zal hangen. Vervolgens bij de eerste kans die hij krijgt, geeft hij vol gas en bekritiseerd en kleineerd hij zijn oude management.
En in meerdere interviews kan hij het wederom niet laten, dat terwijl zijn eerste reactie zo 'proffesioneel' was.
Geloof me wat tot nu toe gezegd is zeker nog geen vuile was is.
De echte vuile was komt nog..
Alistair maak je borst maar nat.

Onlangs heeft hij eergisteren in USA Today nog zitten klagen over dat hij zelf sparringpartners moest regelen..
Dit is een belediging naar zijn hele team, zowel voor staande vechters als jongens zoals, dion, einemo, jason, enz enz

Grtjs Jamila

blackadder
20-11-2011, 16:15
Er staan meerdere reacties in verschillende topics dat GG de vuile was buiten hangt..
Maar als je goed terug kijkt vanaf het eerste moment, dan zie je dat Alistair na zijn proffesionele aankondiging zegt dat hij de vuile was niet buiten zal hangen. Vervolgens bij de eerste kans die hij krijgt, geeft hij vol gas en bekritiseerd en kleineerd hij zijn oude management.
En in meerdere interviews kan hij het wederom niet laten, dat terwijl zijn eerste reactie zo 'proffesioneel' was.
Geloof me wat tot nu toe gezegd is zeker nog geen vuile was is.
De echte vuile was komt nog..
Alistair maak je borst maar nat.

Onlangs heeft hij eergisteren in USA Today nog zitten klagen over dat hij zelf sparringpartners moest regelen..
Dit is een belediging naar zijn hele team, zowel voor staande vechters als jongens zoals, dion, einemo, jason, enz enz

Grtjs Jamila
Vet!!!

Peter0711
20-11-2011, 17:20
Precies op het moment dat ik dacht dat dit hele gebeuren niet triester kan worden komt Jamila met haar post.En notebene namens Golden Glory deze post plaatsen en vervolgens beweren dat GG niet met modder smijt? Zo word het gewoon lachwekkend!
Echt erg jammer dit allemaal,ik kan met me hand op me hart eerlijk zeggen dat ik er echt van baal,en geeneens voor Allistair of GG

joost
20-11-2011, 17:57
[QUOTE=Justinian;1096652] Nu geef je alles prijs en ga je nota bene trainen met Randy Couture die in zijn goede tijd nota bene heeft verloren van je broer. . [/SIZE][/FONT]

lol!! Randy Couture afdoen als een soort amateur? Fail Ron :D

davinci
21-11-2011, 10:37
GG gooit toch harder met modder, met al die kloonaccountjes.
verder is het geen belediging naar het team, want dat team heeft hij niet meer.

Er is hier toch wel een verschil:

Moddergooien: zand gemixed met water en daarmee smijten of beschimpen (http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=beschimpen), lasteren (http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=lasteren), smaden (http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=smaden)

Bepaalde gebeurtenissen posten die echt waar zijn op een op een forum als mixfight onder een echte of anonieme naam is geen moddergooien, misschien stemmingmakerij of publieke opinie voor je winnen, maar het meeste over Alistair Overeem was al lang bekend (zie links media) en zijn geen indianenverhalen.

Alistair is degene die met modder gooit (beschimpen (http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=beschimpen), lasteren (http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=lasteren), smaden (http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=smaden) ) in TMZ of USA today (en in 400 andere artikelen op online magazines en kranten en zijn eigen docu the reem), ik begrijp best dat mixfight met zulke grote media sites wil worden vergeleken, maar dat is toch wel een verschil hoor.

Dat jij graag scheidsrechter of rechter wilt zijn in deze "zaak" en bepaalt wie er harder met gemixed water en zand smijt en praat over kloonaccountjes onder de naam van thefxr is een hele prestatie.
Justian: kan jij "thefxr"" niet in dienst nemen? Hij heeft een uitgesproken mening en heeft blijkbaar niet zo veel te doen.
Als je bedoelt dat ze veel sterker zijn bij GG en daarom meer zand met water (modder) harder kunnen gooien dan heb je natuurlijk gelijk.

Quote: Alistair Overeem: "Yeah, if we have to talk about people who contributed to my success, then I also have to mention my cleaning lady who cleans my house for eleven and a half Euros an hour."

justsomeone
21-11-2011, 10:40
Goedemorgen Bas, goed weekend gehad?

davinci
21-11-2011, 10:43
Goedemorgen Bas, goed weekend gehad?

Hey, Willem Alexander, je haalt mij in de war met Petrosyan

justsomeone
21-11-2011, 10:46
fuck off gaylord

Bromios
21-11-2011, 10:47
Er is hier toch wel een verschil:

Moddergooien: zand gemixed met water en daarmee smijten of beschimpen (http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=beschimpen), lasteren (http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=lasteren), smaden (http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=smaden)

Bepaalde gebeurtenissen posten die echt waar zijn op een op een forum als mixfight onder een echte of anonieme naam is geen moddergooien, misschien stemmingmakerij of publieke opinie voor je winnen, maar het meeste over Alistair Overeem was al lang bekend (zie links media) en zijn geen indianenverhalen.

Alistair is degene die met modder gooit (beschimpen (http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=beschimpen), lasteren (http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=lasteren), smaden (http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=smaden) ) in TMZ of USA today (en in 400 andere artikelen op online magazines en kranten en zijn eigen docu the reem), ik begrijp best dat mixfight met zulke grote media sites wil worden vergeleken, maar dat is toch wel een verschil hoor.

Dat jij graag scheidsrechter of rechter wilt zijn in deze "zaak" en bepaalt wie er harder met gemixed water en zand smijt en praat over kloonaccountjes onder de naam van thefxr is een hele prestatie.
Justian: kan jij "thefxr"" niet in dienst nemen? Hij heeft een uitgesproken mening en heeft blijkbaar niet zo veel te doen.
Als je bedoelt dat ze veel sterker zijn bij GG en daarom meer zand met water (modder) harder kunnen gooien dan heb je natuurlijk gelijk.

Quote: Alistair Overeem: "Yeah, if we have to talk about people who contributed to my success, then I also have to mention my cleaning lady who cleans my house for eleven and a half Euros an hour."

Dus jij vind dat alles wat al bekend was over de partijen gebruikt mag worden hier en dat dat dan niet onder de noemer "modder gooien" valt ?

<neemt een halve snipperdag en gaat Ron N. en Bas B. eens lekker googelen>

davinci
21-11-2011, 10:50
fuck off gaylord

Bedoel je nu een van die ouwtjes uit de muppet show die altijd op het balcon hingen of bedoel je dit negatief naar een homosexuele persoon of is dit gericht aan Bromios?

justsomeone
21-11-2011, 10:50
Hey, Willem Alexander, je haalt mij in de war met Petrosyan

ik haal niemand door de war, ben je in Nederland of in Thailand Bas?

justsomeone
21-11-2011, 10:51
Bedoel je nu een van die ouwtjes uit de muppet show die altijd op het balcon hingen of bedoel je dit negatief naar een homosexuele persoon of is dit gericht aan Bromios?

Ik bedoel dit richting degene die zich aangesproken voelt, blijkbaar ben jij dat ;)

davinci
21-11-2011, 10:54
ik haal niemand door de war, ben je in Nederland of in Thailand Bas?

Hey Willem, nee ik ben met Petrosyan en Bromios mens erger je niet aan het spelen in Maaskantje

Bromios
21-11-2011, 10:55
Bedoel je nu een van die ouwtjes uit de muppet show die altijd op het balcon hingen of bedoel je dit negatief naar een homosexuele persoon of is dit gericht aan Bromios?

haha, er stond een bericht tussen van een spammer die probeerde iphones te verkopen.
Is inmiddels verwijderd.

Kemal
21-11-2011, 10:56
haha, er stond een bericht tussen van een spammer die probeerde iphones te verkopen.
Is inmiddels verwijderd.

klopt, zojuist verwijderd ;)

Bromios
21-11-2011, 10:59
klopt, zojuist verwijderd ;)

En je dacht, ik laat die gaylord staan dan krijgen we een beetje juice in dit topic ? ;)

davinci
21-11-2011, 11:00
Ik bedoel dit richting degene die zich aangesproken voelt, blijkbaar ben jij dat ;)

Ik meende ergens te lezen dat bas boon van vrouwelijke thaise dwergen hield van 130 cm en 64 jaar oud (is dat gay?), ben je dement dat je alle namen door elkaar heen haalt?

Marchant
21-11-2011, 11:04
misschien kan deze topic mijn maandag en beetje goed maken haha
http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2011/05/popcorn_yes.gif

Kemal
21-11-2011, 11:07
En je dacht, ik laat die gaylord staan dan krijgen we een beetje juice in dit topic ? ;)

:lol: niet bewust gedaan, excuses, als je wilt kan ik deze alsnog weghalen ;)

Bromios
21-11-2011, 11:12
:lol: niet bewust gedaan, excuses, als je wilt kan ik deze alsnog weghalen ;)

Lekker laten staan. Het komt de kwaliteit van dit topic duidelijk ten goede.

Mister T.
21-11-2011, 11:12
bedankt voor de moeite Justi.

justsomeone
21-11-2011, 11:25
bas boon van vrouwelijke thaise dwergen hield van 130 cm en 64 jaar oud (is dat gay?)

Nee dat is niet gay, dat is smerig.



ben je dement dat je alle namen door elkaar heen haalt?

Als ik dement was, dan was het me niet opgevallen dat Bas Boon en davinci dezelfde persoon zijn.


Heb jij het multiple personality disorder?

Als dat zo is, hoef je niet voor elke persoonlijkheid een accountje aan te maken hoor.

Dus log nu maar in als Basboon

bush1do
21-11-2011, 11:28
goed verhaal....thx voor the post...en hopen dat the reem het toch flikt tegen brock

Marchant
21-11-2011, 11:34
Nee dat is niet gay, dat is smerig.




Als ik dement was, dan was het me niet opgevallen dat Bas Boon en davinci dezelfde persoon zijn.


Heb jij het multiple personality disorder?

Als dat zo is, hoef je niet voor elke persoonlijkheid een accountje aan te maken hoor.

Dus log nu maar in als Basboon


Hoezo smerig....... wat mankeert er aan Thaise bejaarde dwergen????
en met dementie kan je best dingen opvallen , het nadeel is dat je het na 10 minuten weer vergeten bent...........

http://static.onemansblog.com/wp-content/uploads/2008/07/john-p-thinking.jpg

dit zou wel verklaren waarom die " dubbele account bullshit" in elke topic steeds weer herhaald wordt!!

Collina
21-11-2011, 15:01
Er staan meerdere reacties in verschillende topics dat GG de vuile was buiten hangt..
Maar als je goed terug kijkt vanaf het eerste moment, dan zie je dat Alistair na zijn proffesionele aankondiging zegt dat hij de vuile was niet buiten zal hangen. Vervolgens bij de eerste kans die hij krijgt, geeft hij vol gas en bekritiseerd en kleineerd hij zijn oude management.
En in meerdere interviews kan hij het wederom niet laten, dat terwijl zijn eerste reactie zo 'proffesioneel' was.
Geloof me wat tot nu toe gezegd is zeker nog geen vuile was is.
De echte vuile was komt nog..
Alistair maak je borst maar nat.

Onlangs heeft hij eergisteren in USA Today nog zitten klagen over dat hij zelf sparringpartners moest regelen..
Dit is een belediging naar zijn hele team, zowel voor staande vechters als jongens zoals, dion, einemo, jason, enz enz

Grtjs Jamila

@ Jamila,

Advies: "niet doen, je verliest er alleen maar meer mee", zeker bij publieke opinie.

Laat een rechter of professional in de gehele kwestie een oordeel vellen.

Dreigementen "maak je borst maar nat" en soort gelijke termen, lijkt mij onnodig en onprofessioneel als een organisatie als GG.

Collina

Advocaat
21-11-2011, 16:50
Als ik dit allemaal lees wens ik Allistair een verschrikkelijk pak rammel toe op 30 dec. en als het Lesnar niet lukt dan heb ik er alle vertrouwen in dat JDS hem op zijn plaats zal zetten.

***Schelden***

ArjanV
21-11-2011, 16:53
Briljante en nuttige bijdrage advocaat...

Gelukkig heeft die Lesnar nog nooit iets gebruikt....;)

yuko
21-11-2011, 16:54
Als ik dit allemaal lees wens ik Allistair een verschrikkelijk pak rammel toe op 30 dec. en als het Lesnar niet lukt dan heb ik er alle vertrouwen in dat JDS hem op zijn plaats zal zetten.



Ashwin B?

YoMarK
21-11-2011, 17:00
@Advocaat : misschien moet je de andere threads ook even lezen.

Wat mij betreft ligt de waarheid zoals bijna altijd in het midden. Het moddergooien(vanuit beide kampen), waarbij uitspraken uit z'n verband worden gerukt en oude koeien uit de sloot worden gehaald, maakt het triest.

Bromios
21-11-2011, 17:13
Ashwin B?

Nee, Dick ;)

davinci
21-11-2011, 17:15
http://www.mixfight.nl/forum/images/misc/quote_icon.png Originally Posted by yuko http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=1100370#post1100370)
Ashwin B?


Nee, Dick ;)

Kan niemand meer gewoon iemand bij zijn naam noemen, dit is verwarrend!

justsomeone
21-11-2011, 17:19
Kan niemand meer gewoon iemand bij zijn naam noemen, dit is verwarrend





Ok BAS

RedDawn
21-11-2011, 17:21
http://www.mixfight.nl/forum/images/misc/quote_icon.png Originally Posted by yuko http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=1100370#post1100370)
Ashwin B?



Kan niemand meer gewoon iemand bij zijn naam noemen, dit is verwarrend!

Post Bas nog steeds onder een andere account? ;)

justsomeone
21-11-2011, 17:25
leg mij even uit hoe een GG vechter met een enkelband kan trainen? normaal moet je dan gewoon thuisblijven!

Doel jij op Saki?
Ik heb ook zoiets vernomen ja.

yuko
21-11-2011, 18:20
Doel jij op Saki?
Ik heb ook zoiets vernomen ja.

Wat heeft Saki op zijn kerfstok dan?

justsomeone
21-11-2011, 18:34
Wat heeft Saki op zijn kerfstok dan?

Ik weet t niet, maar hoorde in de wandelgangen dat ie E.T. heeft

Kemal
21-11-2011, 18:36
Ik weet t niet, maar hoorde in de wandelgangen dat ie E.T. heeft

http://www.jeverdienthet.nl/wp-content/uploads/et.jpg

justsomeone
21-11-2011, 18:42
http://www.jeverdienthet.nl/wp-content/uploads/et.jpg

http://assets.rug.be/img_art/site/images/4D702B20-517C-41D7-979B-273662D2D2F5.jpg

Vinand
21-11-2011, 18:53
Als ik dit allemaal lees wens ik Allistair een verschrikkelijk pak rammel toe op 30 dec. en als het Lesnar niet lukt dan heb ik er alle vertrouwen in dat JDS hem op zijn plaats zal zetten.

***Schelden***

Hoi Bas, Hoe gaat het?

justsomeone
21-11-2011, 18:59
Hoi Bas, Hoe gaat het?

:)

Leventdepevent
21-11-2011, 19:14
hahaha LOL ik dacht eerder aan Dick

S-ven
21-11-2011, 19:16
txt vanuit het hart geschreven....hier zit wel gevoel bij .... jammer dat deze niet samen worden besproken door AO en GG.. misschien komt dat nog wel. Als het om geld gaat leer je je vrienden ( familie ) wel kennen.

Iwan
21-11-2011, 20:35
Mooi stukje om te lezen.

FOCUS
22-11-2011, 10:28
http://gi144.photobucket.com/groups/r174/ORA4P1AL9K/troll_10.jpg

Advocaat
22-11-2011, 12:18
Hoi Bas, Hoe gaat het?

Prima, met jou ook?

Ik heb niet gescholden, laat dat duidelijk zijn.

Advocaat
22-11-2011, 12:26
Briljante en nuttige bijdrage advocaat...

Gelukkig heeft die Lesnar nog nooit iets gebruikt....;)

Lesnar heeft een grote bouw, check zijn worstelpartijen maar van high school. Allistair is in een enorm korte tijd 20-30 kg zwaarder geworden. Ik geloof dat hij het d.m.v. "paardenvlees" heeft gedaan, wellicht een vloeibare vorm van paardenvlees omdat het schijnt dat paardenvlees zwaar op de maag valt...

Zijn succes is ook te danken hieraan maar laat het duidelijk zijn dat er limieten zijn, anders zouden jij en ik ook aan de paardenvlees kunnen en MMA in.

Maar goed, het gaat hier uiteindelijk om de disloyalty en goldigging van de heer Overeem. Heeft hij uberhaupt nog gereageerd op de claims van Mr. Rutten?

Groet

Kemal
22-11-2011, 12:58
Lesnar heeft een grote bouw, check zijn worstelpartijen maar van high school. Allistair is in een enorm korte tijd 20-30 kg zwaarder geworden. Ik geloof dat hij het d.m.v. "paardenvlees" heeft gedaan, wellicht een vloeibare vorm van paardenvlees omdat het schijnt dat paardenvlees zwaar op de maag valt...

Zijn succes is ook te danken hieraan maar laat het duidelijk zijn dat er limieten zijn, anders zouden jij en ik ook aan de paardenvlees kunnen en MMA in.

Maar goed, het gaat hier uiteindelijk om de disloyalty en goldigging van de heer Overeem. Heeft hij uberhaupt nog gereageerd op de claims van Mr. Rutten?

Groet

Hoe Overeem zo groot is geworden is een ander verhaal en ook helemaal niet relevant in deze discussie, overigens zijn er altijd testen gedaan door de athletic state commision en daar kwam niks uit, maar nogmaals dit is een discussie wat al zoveel is gedaan en zeker in deze thread helemaal niet relevant is. Hou het aub ontopic, voor zover dat nog kan!

justsomeone
22-11-2011, 13:03
Ban dat gezwel man, een hoop nieuwe accounts die alleen maar onzin uit lopen te kramen.

RedDawn
22-11-2011, 13:26
Lesnar heeft een grote bouw, check zijn worstelpartijen maar van high school. Allistair is in een enorm korte tijd 20-30 kg zwaarder geworden. Ik geloof dat hij het d.m.v. "paardenvlees" heeft gedaan, wellicht een vloeibare vorm van paardenvlees omdat het schijnt dat paardenvlees zwaar op de maag valt...

Zijn succes is ook te danken hieraan maar laat het duidelijk zijn dat er limieten zijn, anders zouden jij en ik ook aan de paardenvlees kunnen en MMA in.

Maar goed, het gaat hier uiteindelijk om de disloyalty en goldigging van de heer Overeem. Heeft hij uberhaupt nog gereageerd op de claims van Mr. Rutten?

Groet

Hoi Bas. ;)

Advocaat
22-11-2011, 13:35
Hoe Overeem zo groot is geworden is een ander verhaal en ook helemaal niet relevant in deze discussie, overigens zijn er altijd testen gedaan door de athletic state commision en daar kwam niks uit, maar nogmaals dit is een discussie wat al zoveel is gedaan en zeker in deze thread helemaal niet relevant is. Hou het aub ontopic, voor zover dat nog kan!


Moeten we dat nou serieus nemen, testen van de athletic state commision? Ik verkoop Ubereem 3 maskers en hij is good to go.

justsomeone, bedankt voor je waardevolle input

Advocaat
22-11-2011, 13:36
Hoi Bas. ;)

Ik ben geen Bas maar hoi!

Heeft Overeem al gereageerd op de claims van Bas?

Facade
22-11-2011, 13:37
Moeten we dat nou serieus nemen, testen van de athletic state commision?

Ik denk dat we dat serieuzer moeten nemen dan die troep die jij hier post

Kemal
22-11-2011, 13:39
Moeten we dat nou serieus nemen, testen van de athletic state commision? Ik verkoop Ubereem 3 maskers en hij is good to go.


Of je het nu serieus neemt of niet, dat is niet de discussie, en nu ontopic houden!

Leventdepevent
22-11-2011, 14:35
Ban dat gezwel man, een hoop nieuwe accounts die alleen maar onzin uit lopen te kramen.
x2 en anders petrosyan terug!!

Bromios
22-11-2011, 14:39
nee, hij heeft niet gereageerd. Als je de relevante topics doorleest dan kun je lezen dat hij niet meer van plan is om te reageren.

Peter0711
22-11-2011, 14:46
Jongens,loopt dit allemaal niet een beetje uit de hand zo. Golden Glory is een geweldig team,en Allistair een geweldige vechter,wat die 2 voor beef hebben is voor ons niet om over te oordelen. Iedereen maakt zich druk over wie er gelijk heeft dat de discussie zo verhit raakt waardoor de uiteindelijke reden van de discussie in de schaduw komt te staan.. :/

Ik zeg respect naar Golden Glory,en respect naar Allistair,en ik hoop dat jullie er snel op een goede manier uitkomen,want inmiddels gaat het geeneens meer over jullie alleen maar kijkt er veel meer over jullie schouders mee,dus ik hoop ook om die reden dat het schappelijk en snel word opgelost.


Voor mij is het klaar zo.

amilster
22-11-2011, 15:19
Jongens,loopt dit allemaal niet een beetje uit de hand zo. Golden Glory is een geweldig team,en Allistair een geweldige vechter,wat die 2 voor beef hebben is voor ons niet om over te oordelen. Iedereen maakt zich druk over wie er gelijk heeft dat de discussie zo verhit raakt waardoor de uiteindelijke reden van de discussie in de schaduw komt te staan.. :/

Ik zeg respect naar Golden Glory,en respect naar Allistair,en ik hoop dat jullie er snel op een goede manier uitkomen,want inmiddels gaat het geeneens meer over jullie alleen maar kijkt er veel meer over jullie schouders mee,dus ik hoop ook om die reden dat het schappelijk en snel word opgelost.


Voor mij is het klaar zo.

Sluit ik me helemaal bij aan, laten we niet vergeten dat er op oudejaarsdag een nederlander op het hoogste podium mbt MMA staat en hij onze steun goed kan gebruiken denk ik me zo in!

Verder is het wellicht een idee om onder de mixfightleden een collecte te houden ten einde het armlastige GG er na deze financiele aderlating met het verlaten van OA weer bovenop te helpen :D