View Full Version : Zakelijke telefonie...
Justinian
14-11-2011, 19:54
Er zijn hier vast mensen die me kunnen helpen ;) Ik ben op zoek naar een voordelige aanbieder zakelijke telefonie, zowel mobiel als vast. Wat betreft vast heb ik twee lijnen nodig (telefonie en fax). Denk dat er het meest zal worden gebeld naar mobiele nummers. Ik zal al even te kijken op de site van KPN, maar ik heb het idee dat er tegenwoordig aanbieders zijn die dezelfde kwaliteit leveren tegen een voordelig tarief.
Als dat zo is hoor ik het graag. Wij gebruiken namelijk KPN voor telefonie, fax, internet, en website onderhoud (wat overigens super gaat).
Ik heb juist de boel weer opgesplitst. andere aanbieder voor mobiel en voor vast. Want in het geval van een storing was er niets meer bereikbaar. geen telefoon, geen gsm, geen mail. En dan is een dag best lang voor een bedrijf.
Dan maar iets meer kwijt.
Volgens mij scheelt het niet heel erg veel meer tegenwoordig in prijzen, ik zou gewoon 3 offertes aanvragen bij KPN, telfort ( is trouwens het goedkopere merk van KPN), en Vodafoon of Tmobile ofzo... Mochten daar grote verschillen inzitten kan je altijd overwegen om verder te gaan zoeken. Je ziet toch dat de zakelijke markt wel vasthoudt aan KPN hoor, die reageert net iets sneller bij storingen.
Misschien is dit ook wat: http://www.tele2.nl/zakelijk/producten-en-diensten.html
Nu moet ik wel zeggen dat zodra je vragen iets technischer worden geven ze je bij KPN het antwoord dat ze je het maar zelf moet oplossen 'omdat zij alleen maar het pakket aanbieden'. (de vraag ging trouwens over toegang tot de FTP server van onze website wat niet helemaal wilde lukken ondanks dat ik de juiste inlog-gegevens had).
bij ons is het allemaal vodafone zakelijk dat de klok slaat. Top provider, maar ik heb soms beter ontvangst met telfort (mijn prive gsm, en telfort zit op het netwerk van KPN)
Ik heb een telecommunicatie winkel gericht op zowel mobiele als zakelijke telefonie. Heb je een beetje een idee wat je nodig hebt een minuten / data enzo? Ik werk samen met alle providers en zou best eens voor je willen kijken wat de meest goedkope oplossing voor je zou zijn.
cornelus
15-11-2011, 11:21
Dit schijnt heel goed te zijn Yes Telecom - D Business Provider (http://www.yestelecom.nl/)
(nou ja heb ik gehoord dan ;-)
Justinian
15-11-2011, 21:23
Ik heb een telecommunicatie winkel gericht op zowel mobiele als zakelijke telefonie. Heb je een beetje een idee wat je nodig hebt een minuten / data enzo? Ik werk samen met alle providers en zou best eens voor je willen kijken wat de meest goedkope oplossing voor je zou zijn.
Bedankt voor je aanbod Daniel alleen heb ik vandaag al gekozen voor KPN, zowel vaste lijn als mobiel.
cholitzu
15-11-2011, 21:42
Bedankt voor je aanbod Daniel alleen heb ik vandaag al gekozen voor KPN, zowel vaste lijn als mobiel.
Ben wel benieuwd waarom je hiervoor gekozen hebt?