PDA

View Full Version : Golden Glory Bas Boon Alistair Overeem Sienna Miller en Mars



anoniem gg
15-11-2011, 04:12
Net terug uit China en ik word gebeld door wel 10 mensen die allemaal wel eens op mixfight posten.

Weet je wel wat er over jouw wordt gezegd?
Laat jij dat zomaar zeggen?
Je moet reageren?
Je moet dit en je moet dat?

Beste mensen ik heb een bewuste keuze gemaakt om niet meer te posten op forums sinds de GP 2010, dit vanwege slechte ervaringen in het verleden er zijn gewoon mensen die geen humor hebben en zeer impulsief handelen.
Ik probeer mijn energie te steken in het redden van de K-1 en andere positieve en productieve zaken.

Na 12 jaar is er een einde gekomen tussen het management van GG en Alistair Overeem.
Deze samenwerking is opgehouden op een manier die ik persoonlijk liever anders had gezien, maar zo gaan dingen soms in het leven.

Een rechter moet nu maar uitmaken wie er gelijk heeft, of er komt voor een rechtzaak een overeenstemming tussen beide partijen en ieder gaat zijn eigen weg.

Het grappige is dat als Alistair de rechtzaak wint de aanhangers van Alistair zullen zeggen hahahahaha we hebben gewonnen en als GG wint dan hebben de aanhangers van GG gewonnen?
Lees goed wat ik schrijf, we? wie zijn mensen op dit forum die claimen dat ze iets winnen bij deze zaak, krijgen ze procenten van Alistair of GG?
Ik hoef op dit forum helemaal door niemand te worden verdedigd maar iedereen mag zijn eigen mening posten, goed of slecht, slim of dom, inhoudenlijk of helemaal niet, mij boeit het niet.

Ik vind die foto in dat bed super humor daar moet ik om lachen en ik vindt het ook leuk als andere daar om lachen. Ben altijd wel te vinden voor humor.

De wereld draait door, of Alistair of GG de rechtzaak nu wint, na een jaar of twee jaar zal Alistair misschien een paar partijen verliezen en heeft GG weer een supertalent en heb ik zelf in een film een liefdesscene gespeelt met Sienna Miller. Glory worldseries is groter dan de UFC en we wandelen over 10 jaar met zijn alle op Mars.
Misschien komt er wel een alien invasie en strijden alle GG vechters en ex GG vechters samen om de kwade aliens van deze planeet te jagen.
Misschien zijn er zelfs een aantal forum leden "die altijd kritiek hadden op verschillende forums" die zelf iets ondernemen zoals het organiseren van een evenement, zelf een talent kweken of een film maken.


Love and Peace

Bas Boon

appelsap
15-11-2011, 04:26
De meest volwassen en intelligente reactie van een direct betrokkene tot nu toe.

micha
15-11-2011, 06:02
Thanks Bas

maar waar is sienna miller?

Kemal
15-11-2011, 06:55
Bedankt voor je reactie Bas!

Glen
15-11-2011, 07:27
Ja, ik kan deze reactie toch wel weer waarderen,
Love and Peace terug Bas, veel succes met waar je mee bezig bent!

RedDawn
15-11-2011, 08:30
Het is toch duidelijk dat DaVinci en Bas Boon een en dezelfde persoon zijn?!

Jammer om onder een andere account Allistairs priveleven op straat te gooien en onder zijn eigen naam mooi weer te spelen. :(

Ik hoop dat de affaire netjes geschikt kan worden en dat beide partijen hun eigen weg kunnen gaan.

Tony
15-11-2011, 08:42
Het is toch duidelijk dat DaVinci en Bas Boon een en dezelfde persoon zijn?!

Jammer om onder een andere account Allistairs priveleven op straat te gooien en onder zijn eigen naam mooi weer te spelen. :(

Ik hoop dat de affaire netjes geschikt kan worden en dat beide partijen hun eigen weg kunnen gaan.

Dit blijft giswerk. punt.
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

LJ Silver
15-11-2011, 08:58
Jajaja heel die rechtelijke affaire zal me een worst wezen...

hier gaat het om: Sienna-Miller
http://www.celebrityimage.info/wp-content/uploads/2011/03/Sienna-Miller-13.jpg

HELEMAAAL MEE EENS BAS!

XanaduNL
15-11-2011, 09:05
Ik denk dat een rechtzaak over 150000 euro weinig mensen interesseert. Ik ben meer benieuwd naar wat er nou precies aan de hand is. :p

Marchant
15-11-2011, 09:28
Ik vind die foto in dat bed super humor daar moet ik om lachen en ik vindt het ook leuk als andere daar om lachen. Ben altijd wel te vinden voor humor.

Bas Boon

Zo was die ook bedoeld.....

En duidelijke reactie zo is het en meer ook niet.

MaTo
15-11-2011, 10:03
en heb ik zelf in een film een liefdesscene gespeelt met Sienna Miller.

:thup:

Bromios
15-11-2011, 10:08
Volwassen reactie. Hulde.

Tony
15-11-2011, 10:20
BIG LOL.. maar humor is wel de kernwoord in deze hahahahahahahahahahahahahahahhaa

Je kunt erom lachen.... maar ik bedoelde het serieus. Jij maakt de beschuldiging dat Bas achter het account zit... Nou, aan jou de taak om dit hard te maken. Ik kan het niet. En ik beschuldig daarom al helemaal niemand. Waarom zou Bas een fake account aanmaken.. Je kunt van hem denken wat je wilt... maar hij gaat discussies onder zijn eigen naam nooit uit de weg.

Dus.. ik blijf bij mijn standpunt.

NielsN
15-11-2011, 11:46
Je kunt van hem denken wat je wilt... maar hij gaat discussies onder zijn eigen naam nooit uit de weg.


Ben gewoon sprakeloos, Tony...

Nou ja... Je zegt het zelf nog het beste:


Je kunt erom lachen....

Een verstandig advies.

Tony
15-11-2011, 11:54
Ben gewoon sprakeloos, Tony...


Niet dat ik vind dat ik mezelf moet verdedigen. Maar waar ik op doel is: Er zijn in het verleden wel hetere discussies gevoerd op Mixfight waar Bas Boon bij betrokken was... En toen postte Bas ook gewoon onder eigen naam.

that's all.

Verder zal deze hele discussie me de reet kunnen roesten... Ik hou van MMA vanwege de gevechten, niet vanwege omliggende soap series en achterklap.

dirk5
15-11-2011, 12:07
Verder zal deze hele discussie me de reet kunnen roesten... Ik hou van MMA vanwege de gevechten, niet vanwege omliggende soap series en achterklap.

Hulde voor Pride... toen mma nog om het knokken ging...

NielsN
15-11-2011, 12:09
Niet dat ik vind dat ik mezelf moet verdedigen. Maar waar ik op doel is: Er zijn in het verleden wel hetere discussies gevoerd op Mixfight waar Bas Boon bij betrokken was... En toen postte Bas ook gewoon onder eigen naam.

that's all.

Verder zal deze hele discussie me de reet kunnen roesten... Ik hou van MMA vanwege de gevechten, niet vanwege omliggende soap series en achterklap.

Ja.

Maar dan moet je dus ook geen onzin verkopen...

marokkaan
15-11-2011, 12:31
Ik ben het niet altijd eens met Bas, maar waar er 2 vechten hebben er twee schuld.

Denk niet dat het zo zwart wit is.

Denk gewoon dat alistair vind dat hij GG niet nodig heeft.

UFC betaald vechters uit en die vechters betalen hun management, sparringspartners en zelfs bandage bij wijze van spreken. In deze hoeft GG misschien minder te doen als voorheen waardoor alistair het normale percentage misschien wat hoog vind of andere redenen heeft om van GG af te willen. Uiteindelijk draait het om geld.
Alistair zit niet in de kooi omdat wij dat willen. Hij zit daar voor zijn brood. Begrijpelijk!

Denk dat het werkelijke verhaal niet naar buiten zal komen. En dat maakt ook niet uit.
Dat hoeft ook niet. Wat wel moet is dat alistair gaat knallen 30/12 en dat GG k1 redt.

Wees blij dat Bas de moeite doet om te posten.
Wees blij dat hij de K1 overeind houdt.

Hij heeft ons niet nodig.

Tony
15-11-2011, 12:33
Ja.

Maar dan moet je dus ook geen onzin verkopen...

Doe ik ook niet... Je kunt hoogstens vinden dat ik wellicht naïef ben.

justsomeone
15-11-2011, 12:42
Wow, Bas Boon doet aan leestekens en maakt weinig spelvauten.
Bedankt voor je reactie meneer Bas Boon alias Davinci.

Marchant
15-11-2011, 13:05
Het is toch duidelijk dat DaVinci en Bas Boon een en dezelfde persoon zijn?!

Jammer om onder een andere account Allistairs priveleven op straat te gooien en onder zijn eigen naam mooi weer te spelen. :(

Ik hoop dat de affaire netjes geschikt kan worden en dat beide partijen hun eigen weg kunnen gaan.


BIG LOL.. maar humor is wel de kernwoord in deze hahahahahahahahahahahahahahahhaa


Wow, Bas Boon doet aan leestekens en maakt weinig spelvauten.
Bedankt voor je reactie meneer Bas Boon alias Davinci.

beetje kinderachtig om dit te blijven roepen,
waarom zou hij eerst reageren onder Davinci en daarna tot 4:12 wachten om zelf te reageren...

Als je het zo zeker weet , geef dan aan waarom dit zo is en hoe je het zeker weet....... alleen maar blijven roepen " hij heeft een dubbel account " slaat nergens op.

@JeanJaques jij bent ook pas 15maand lid hier en heb je acount post verdubbelt in dit topic!!!
Je lijkt het nogal belangerijk te vinden te vertellen wat een boefjes het allemaal zijn bij GG.
Ben jij misschien Alistair of Valentijn met een fake account??



zie je hoe makkelijkdit is??
nu alleen dit maar 30 x roepen en er gaan er vast wel een paar mee!

Bromios
15-11-2011, 13:08
@JeanJaques jij bent ook pas 15maand lid hier en heb je acount post verdubbelt in dit topic!!!
Je lijkt het nogal belangerijk te vinden te vertellen wat een boefjes het allemaal zijn bij GG.
Ben jij misschien Alistair of Valentijn met een fake account??

Dat is alvast 1x :)

Marchant
15-11-2011, 13:10
Het is toch duidelijk dat DaVinci en Bas Boon een en dezelfde persoon zijn?!

Jammer om onder een andere account Allistairs priveleven op straat te gooien en onder zijn eigen naam mooi weer te spelen. :(

Ik hoop dat de affaire netjes geschikt kan worden en dat beide partijen hun eigen weg kunnen gaan.


BIG LOL.. maar humor is wel de kernwoord in deze hahahahahahahahahahahahahahahhaa


@JeanJaques jij bent ook pas 15maand lid hier en heb je acount post verdubbelt in dit topic!!!
Je lijkt het nogal belangerijk te vinden te vertellen wat een boefjes het allemaal zijn bij GG.
Ben jij misschien Alistair of Valentijn met een fake account??

Dat is alvast 1x :)

You must spread some Reputation around before giving it to Bromios again.

PinPoint
15-11-2011, 13:12
beetje kinderachtig om dit te blijven roepen,
waarom zou hij eerst reageren onder Davinci en daarna tot 4:12 wachten om zelf te reageren...



Even voor opgesteld dat ik de discussie helemaal niet volg waar die Davinci post...

Kan Mixfight niet een IP check doen? Want als er veel tijd tussen post zit kan dat verklaren dat die gene het slim aanpakt en niet vanaf dezelfde locatie posts plaatst. ;)


En kan iemand mij vertellen waarom Sienna Miller in dit verhaal voorkomt?

Marchant
15-11-2011, 13:18
Even voor opgesteld dat ik de discussie helemaal niet volg waar die Davinci post...

Kan Mixfight niet een IP check doen? Want als er veel tijd tussen post zit kan dat verklaren dat die gene het slim aanpakt en niet vanaf dezelfde locatie posts plaatst. ;)


En kan iemand mij vertellen waarom Sienna Miller in dit verhaal voorkomt?


Er was al een Ipcheck uit gevoerd om deze discussie te voorkomen , maar ze blijven het toch maar gewoon roepen ............

En Sienna Miller hoort eigenlijk minimaal 1x in elk verhaal voor te komen..............

http://i.obozrevatel.com/6/1199511/gallery/993003.jpg

PinPoint
15-11-2011, 13:20
Oke niets dus :)


Maar goed dat is diegene dus slim genoeg of gewoon niet dezelfde......

justsomeone
15-11-2011, 13:31
IP check stelt geen ruk voor, je loopt ff naar je buren en klaar

micha
15-11-2011, 14:09
@JeanJaques jij bent ook pas 15maand lid hier en heb je acount post verdubbelt in dit topic!!!
Je lijkt het nogal belangerijk te vinden te vertellen wat een boefjes het allemaal zijn bij GG.
Ben jij misschien Alistair of Valentijn met een fake account??

justsomeone
15-11-2011, 14:15
Je kunt van hem denken wat je wilt... maar hij gaat discussies onder zijn eigen naam nooit uit de weg.



Dat klopt, moddergooien doet ie onder een andere naam

Slome
15-11-2011, 14:21
lol@ BB

micha
15-11-2011, 14:27
Sienna miller is een babe

justsomeone
15-11-2011, 14:39
mijn vrouw ook

B3 lik3 M3
15-11-2011, 14:42
@ JeanJaques

Je beschuldigt (overigens onterecht na een ipcheck) anderen er van dat er gepost wordt met meerdere accounts, maar zelf ben je er ook niet vies van? Heb jij niet ooit geroepen dat je account verwijdert mocht worden M.....?

justsomeone
15-11-2011, 14:44
@ JeanJaques

Je beschuldigt (overigens onterecht na een ipcheck) anderen er van dat er gepost wordt met meerdere accounts, maar zelf ben je er ook niet vies van? Heb jij niet ooit geroepen dat je account verwijdert mocht worden M.....?

Marquis?

RamonaS
15-11-2011, 14:50
@ JeanJaques

Je beschuldigt (overigens onterecht na een ipcheck) anderen er van dat er gepost wordt met meerdere accounts, maar zelf ben je er ook niet vies van? Heb jij niet ooit geroepen dat je account verwijdert mocht worden M.....?

http://www.motor-forum.nl/download.php/download_document/778919/212ba50d454034a8b405d179721373e0 (http://www.motor-forum.nl/download.php/download_document/778919/212ba50d454034a8b405d179721373e0)

B3 lik3 M3
15-11-2011, 15:07
Hahahahahaa grappenmaker

Waarom grappenmaker? Ik verdenk je ervan dat je post onder dubbele accounts..

Kemal
15-11-2011, 15:14
:jerry:

justsomeone
15-11-2011, 15:22
Waarom grappenmaker? Ik verdenk je ervan dat je post onder dubbele accounts..


vertel

FOCUS
15-11-2011, 15:39
paranoia is just reality on a finer scale

micha
15-11-2011, 16:20
mijn vrouw lijkt op sienna miller

Facade
15-11-2011, 16:21
mijn vrouw ook

Micha is justsomeone

:)

Mauro
15-11-2011, 16:26
Micha is justsomeone

:)
*mindfucked*

;)

Tykill
15-11-2011, 16:27
je moeder lijkt op sienna miller

justsomeone
15-11-2011, 16:40
mijn vrouw lijkt op sienna miller

pics or it didn`t happend :D

Marchant
15-11-2011, 16:51
@ JeanJaques (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?23112-JeanJaques)


Persoonlijk interesseert het mij niet wie gelijk heeft of wie er straks gelijk krijgt, Ik heb hier niets te winnen dus de uitslag blijft voor mij het zelfde.
Dat ik aangaf dat jij je post verdubbeld in dit topic heeft niets te maken met je mening mogen geven en met hoelang je lid bent.
Dit is voor mij een indicatie dat dit topic jou wel erg persoonlijk moet raken .
En ik wil mijn mening aan niemand opdringen ik vindt alleen dat als je iemand beschuldigt van onder een dubbel account te posten kom dan met feiten, en niet 20x hetzelfde te herhalen.

Dat bijv. een Micha 180 graden gedraaid is qua mening heeft hij uitgelegd hij voelt zich verraden, of je het er nu mee eens bent of niet het kan.......
Wat jij zegt dat waar Davinci mee komt niet relevant is , maar is de geschiedenis van Ron dat dan wel??
En jij vindt het wel netjes dat Alistair zijn trainers vergelijkt met Toiletjuffrouwen?
Ik heb ook genoeg discussies gehad met Micha heus wel maar ik vindt dat nu ineens de meesten zich anti GG opstellen.
Puur om ff lekker te kunnen zeiken op micha , jamila, of bas.
Terwijl dit toch ook de mensen zijn die toch vaak (wel of niet uit eigenbelang) de moeite namen om ons hier van info te voorzien.

Puur dat als ik afga op de feiten die ik hier gelezen heb ,
ik denk dat GG niet verkeerd gehandeld heeft,

micha
15-11-2011, 17:03
[QUOTE=Facade;1097297]Micha is justsomeone

IP check!!!

mee
15-11-2011, 17:40
Volwassen reactie Bas.

De rest zijn net als een stelletje oude wijven.
En demotiveren (ons fans) steeds meer, om niet meer op mixfight te kijken.

blackadder
15-11-2011, 18:01
Micha is justsomeone

:)
Facade is Bas Boon.

Leventdepevent
15-11-2011, 18:10
eindelijk eens een normale post van BB...thanks Bas!

The_Rock
15-11-2011, 18:13
Kan me niet schelen wat jullie doen. Ik ben te druk om me druk te maken om een paar business gasten.

Lesnar vs JDS for the Title @ 2012.

fightlove
15-11-2011, 18:21
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQmf9X-UU39hymML-zTeD1_fS4ezwtldRgbPOc8-jWftAtI-ZqUig

Marchant
15-11-2011, 18:24
eindelijk eens een normale post van BB...thanks Bas!

Hoezo??
Insinueer je dat Bas anders geen normale posts plaatst?? :lol:

Hater!!!;)

Leventdepevent
15-11-2011, 18:31
Hoezo??
Insinueer je dat Bas anders geen normale posts plaatst?? :lol:

Hater!!!;)
t gaat een keer niet over B-films dus dan is het al snel normaal :)

Boelly92
15-11-2011, 19:45
beetje kinderachtig om dit te blijven roepen,
waarom zou hij eerst reageren onder Davinci en daarna tot 4:12 wachten om zelf te reageren...

Als je het zo zeker weet , geef dan aan waarom dit zo is en hoe je het zeker weet....... alleen maar blijven roepen " hij heeft een dubbel account " slaat nergens op.

@JeanJaques jij bent ook pas 15maand lid hier en heb je acount post verdubbelt in dit topic!!!
Je lijkt het nogal belangerijk te vinden te vertellen wat een boefjes het allemaal zijn bij GG.
Ben jij misschien Alistair of Valentijn met een fake account??



zie je hoe makkelijkdit is??
nu alleen dit maar 30 x roepen en er gaan er vast wel een paar mee!

vind ik leuk. +1:thup:

MaTo
16-11-2011, 10:06
En nu weer ontopic, iemand nog wat leuke pics van Sienna Miller gevonden?

Hans Vos
16-11-2011, 10:59
ik hoop dat ali brock verpletterd en bij de ufc kampioen word
ik hoop dan bas en ali er uitkomen
ik hoop dat de gg haters een beetje meer respect gaan tonen voor mensen van een organisatie die ons internationaal veel gebracht heeft
ik hoop dat al die internetridders kramp in hun vingers krijgen zodat we van al die onzin verlost zijn .
ik hoop op zondagmorgen nog lang met mijn 2 jarige zoon op schoot acher het internet naar die gg vechters en hun prestaties te kijken .

Hans Vos
16-11-2011, 11:02
En nu weer ontopic, iemand nog wat leuke pics van Sienna Miller gevonden?vind er weinig vlees en houvast aan zitten , tenslotte maakt een foto dikker ) lol

Collina
16-11-2011, 16:12
ik hoop dat ali brock verpletterd en bij de ufc kampioen word
ik hoop dan bas en ali er uitkomen
ik hoop dat de gg haters een beetje meer respect gaan tonen voor mensen van een organisatie die ons internationaal veel gebracht heeft
ik hoop dat al die internetridders kramp in hun vingers krijgen zodat we van al die onzin verlost zijn .
ik hoop op zondagmorgen nog lang met mijn 2 jarige zoon op schoot acher het internet naar die gg vechters en hun prestaties te kijken .

@ Hans Vos
"P e r f e c t"!