PDA

View Full Version : Bas Rutten goes off on Ubereem



Navy Seal Team
16-11-2011, 06:23
Shit just got real!

http://paullazenby.com/

Ulis-E
16-11-2011, 06:37
There has been a lot going on with Overeem lately, including the shocking news that Alistair was leaving the Golden Glory team and firing his managers. Have you discussed any of this with him, maybe found out his reasons for doing it?

BR: Oh no, you didn't go there! (laughs) I thought that if nobody asks, I won't say anything, but now that you ask me I have to! It's been bothering me a lot! OK, here I go.

It's a money thing. He simply doesn't want to pay the people who made him. When he lost three fights in a row...well, like pretty much 5, I mean, he lost, won, lost three times in a row, won, and lost again...and nobody wanted to have him.

But his management kept pushing and using the power that they have because they have other great fighters. Like, for example [they would say]: "If you want Semmy Schilt to fight, then you have to take Alistair as well."

It's funny how fighters think. When it goes bad with them, their team is everything to them, and they love their team. In interviews after they win a fight, they say: "I owe everything to my team". Then when the management starts to put great fights together for them, directing their careers and the fighter gets better and better, some of them simply can't handle it, and it gets to their head.

I had a bad feeling already when he called himself, after he won the K-1 Grand Prix, a "legend". He actually said in an interview right after he won: "I am a legend now". I don't think a fighter can ever make that comment about himself.

And talking about the Grand Prix, let's face it, he had a great deal of luck as well there. He fought Peter Aerts who had a WAR with Semmy Schilt [previously that night] and was completely banged up, and then he fought [Gokhan] Saki, who had a broken arm AND hand, in the finals! At that moment when you win, you should say: "I'm very happy with the result, the stars were in line for me tonight, I also got a little bit of luck". Because everybody is going to say that about you anyway, you might as well simply say it yourself to keep the people respecting you, but NOT: "I'm a legend".

PL: Wow, sounds like you're genuinely pissed off at Alistair about this.

BR: Of course, I see it too many times. I KNOW what Golden Glory did for him. He couldn't punch or kick when he came to them, and I mean, HE COULDN'T PUNCH OR KICK! Some fighters get big and then forget who was fighting for them when they were losing. Two months ago, he wanted to make a belt for the Golden Glory team with "FOR CHAMPION MANAGEMENT" engraved on it. Those were HIS words after they made this huge contract for him, and now he says they are morons? He used them to negotiate the best deal and when they did it, now suddenly they are morons? Explain that to me. It's unreal.

Also, a few months ago, when they started to get close to a good deal with the UFC, he realized that he could make a lot of money. The first thing he did was go to Cor Hemmers, his striking coach, and tried to renegotiate the 10% trainer's fee.

You have to understand, [a deal like Alistair's UFC contract] is a dream for trainers, because there is a possibility that they create, with the help from management of course, a fighter who can make some REAL money for them. Because let's face it, most trainers don't live in a huge house, don't drive a big car, they do it for the love of the fighter they train. They put their whole heart and soul in there.

When a fighter's lost three in a row, and there is no hope for him, the trainer is always there for him, helping him again and again, and the management is trying to find fights for him. Understand as well that trainers like Cor Hemmers and Martijn de Jong are busy with the fighter 24 hours a day. I talked to Cor in the past and he told me he couldn't sleep from all the tension, and about thinking: "What's the best game plan for Alistair?" Also know that when Alistair [first] came to Cor, when he would get hit, he would turn his back to his opponent and didn't want to fight! You saw that when he fought his first K-1 fight in Holland, it was very bad. And when he was losing, [his trainers] were the ones who convinced him to go heavyweight since he was cutting way too much [to make light-heavyweight].

PL: I guess that was when his infamous horse meat diet began, huh? (laughs)

BR: (laughs) I'm not gonna go in there, because that's never been proven and I always say "Only make comments like that if you know 100% it's true, not 99%". So anyway, [Hemmers and de Jong] put him back on track, they GAVE him all those skills, they were there from the beginning, and they build him to become the fighter he is now. So for a fighter to go in and trying to renegotiate the 10% trainer's fee is just absurd. Ask ANY trainer who has made a fighter from scratch if he would think that's good. Please let me know if you can find ONE person.

PL: You've said that Martijn de Jong is one of the people being wronged here, but I can't recall Alistair saying anything bad about him. In fact, from what I've seen it's been quite the opposite, he's been very complimentary of de Jong all through this situation.

BR: Yeah, he tries to let the rest of the world think that the coaches and other fighters are on his side, and that it's only the management he has problems with. But that is absolutely NOT the case. I mean, go to Cor Hemmers' gym and look at the posters with pictures of Alistair on there, see what his fellow fighters did to them.

And you know what he said to Martijn? I know this because I talked with Martijn personally three days ago. When he told Martijn he didn't want to pay the 10% trainer's fee--and remember, Cor and Martijn SPLIT the 10%, so it's not 20% in total--Martijn told him that he was there with him for TWELVE YEARS, and that they trained him for so long and went through the ups and downs, especially the downs. And on top of that, he said that he was Alistair's friend this whole time, and made a big contribution to Alistair's success.

But Alistair said: "Yeah, if we have to talk about people who contributed to my success, then I also have to mention my cleaning lady who cleans my house for eleven and a half Euros an hour."

OK, just think about that for a second. It's almost like it's not real. I mean, he REALLY said this! I wouldn't tell you if it wasn't the truth, you know me, Paul.

PL: Well, while I can't say that this doesn't sound shocking, in the 14 years that I've known you I've never heard you tell lies about anyone or even be accused of it.

BR: Thank you, my friend. But to continue, just the fact that he uses the words "trainer" and "cleaning lady" in the same sentence is so disrespectful. And his new offer to Martijn was LESS THAN ONE PERCENT! Plus then of course Martijn has to see if he actually gets it. I said this before--normally Golden Glory gets the money from promoters in THEIR account. THEY pay the trainers, sparring partners, the fighters and their own fee of course, and this way, everybody who needs to get paid, gets paid! Oh, and many times [Golden Glory] would pay also for extra tickets to the fight, like flights to Japan or America, for the fighter's girlfriend or other friends. They would pay their hotel room, food, everything.

When the UFC said that they wanted to give the check directly to the fighter and not to the management, I already felt the problem coming. I right away thought: "Nobody is gonna get paid". You can actually find that in my long tweet about Golden Glory in the past that many people read. I wrote it when it happened, and sure enough, that's what happened, nobody got their money.

Well, I take that back. From the first check that Alistair personally got, he did pay his trainers 1.5% instead of the 10% that they should have got! So, as example, if the 10% trainer's fee would have been $20,000, Alistair paid $2,500 and still owes $17,500.

And people wonder why Golden Glory wants it first in their account--well, there you have it, so that EVERYBODY who helped the fighter gets paid! They [allowed direct payment to the fighter] ONE time and it went right away wrong, also with another fighter on that card by the way, so the proof is in the pudding.

Martijn also should have gotten a percentage of the sponsor money, but didn't get anything from that as well. Needless to say, after the "cleaning lady" comment and the "less then 1%" offer, Martijn declined to be [Alistair's] trainer in the future.

Listen, if you leave your old crew, and have a NEW trainer, who comes in NOW after all the real work is done, then YES, you can make a different deal with him, which is exactly what Alistair did now. And since he knew that his management and the Golden Glory guys were not gonna take his new deal, he simply left them and came up with this whole story that's unfolding now.

And I am 100% sure, if he wanted to renegotiate the 20% management fee that he was paying before, [Golden Glory] would have done that in an instant. They would have understood that with a big contract like this, they could take a lesser fee if he really thought they didn't deserve it.

But instead he complains in public about paying 35% of his money, which is another thing! People say, "Oh, 35% is a lot of money, he shouldn't do that!" First of all, it's 30%. He ASKED to make it 35% to get a break on TAXES...but that's another crazy story. But it's 30%, ALWAYS been 30%

With my job now, any TV, movie, commercial, or whatever I do, I am out 30% right away from management, agent, and lawyer fees. But they make sure my life is good, and that I don't make a mistake, so I happily give them that money, and you know what? It's tax deductible! And another thing, EVERY actor pays the same percentage.

Alistair says he wants to come and live here in California. Really? And do WHAT after he stops fighting? What if he starts losing? Acting? TV, movies, commercials? How on earth is he gonna do that? He doesn't want to pay 30%! And these people who he has to hire, like an entertainment manager, an agent and a lawyer, who didn't even help him before now, they will still want him to pay 30%. I wonder how he's gonna justify what he's doing [to his former trainers and management] when he starts having to pay 30% to new people? Just food for thought for the future.

Ulis-E
16-11-2011, 06:38
PL: So, going back to my original question, have you actually discussed this stuff with Alistair himself?

BR: Alistair actually called me to explain his side of the story. The only thing I told him was: "If I was you, I would read all the e-mails [that your trainers and management] send to you, because everything is in there. They did NOT try to scam you." He said: "Yeah, but there was talk about a lot of money that they would get half from." This is an outside payment, by the way, not part of his contract or a signing bonus or anything. It was supposed to go half to him, with a group of people who helped him a LOT in the past each getting a share of the other half. He said: "I found out by accident, by accident"--he said it twice--"that they would get half, and we are talking about a lot of money."

I said: "I know what money you talk about, because [Golden Glory] even told me, and they NEVER told me to not to tell you about it. So again, if I were you, I would read the e-mails, it's all in there."

But once a fighter has it in his head that he is being screwed, people around him fuel those thoughts. They say: "Yeah, don't pay 30% to the trainers, management and sparring partners. YOU made them, not the other way around." And these are people who weren't there when Alistair had his bad streak, the 5 losses in 7 fights. No, a bunch of these guys showed up when he started winning.

And if you say that many times enough to a fighter, then eventually they start thinking like that. And he actually said this to his management last month: "I made the team. Because of ME, the team is so good". Well, if he still thinks that after reading everything I just said to you, then I am actually happy that [he and Golden Glory] broke up, because that is NOT a friend or team member.

PL: How much money are we talking about?

BR: I don't wanna go there. I just talk about what I know is 100% true, because I knew this when this all happened. I don't even wanna know how much he could make, but I guess it's enough to make him turn on his friends who were there from the beginning for him, through thick and thin, ups and downs, and especially the downs.

But hey, he's not the only one, there are many fighters who, when they made the switch to the UFC, or any other organization that would pay them "real" money, suddenly left their coaches and management who were there from the beginning. I'm not gonna mention names, but there are many of them, I talked about this in the past, including two other guys from Golden Glory. My question is: where are they now? Because suddenly their careers went down, injuries started to come out of nowhere, and now it's over. They call that "karma".

The last thing I say about this: Alistair never complained before about the 30%. NEVER. Because he knew what [Golden Glory] did for him. And now when he makes it big, now suddenly it's too much? Now suddenly they don't deserve that? That's "Scrooge stuff" right there.

And you know what? He didn't make this money yet, he has to win first, and now he stepped up in the competition. The guys he beat were all let go from the UFC, which means they lost there, and now he has to fight the guys who beat his old opponents. What will he do without a team as strong as Golden Glory, who did everything for him? When everything settles down, when he starts reminiscing about the good things, and starts thinking about stuff like I just wrote about, well, good luck with the fight preparation.

OK, enough, I don't wanna talk about it anymore. For any other interviewer who reads this, this is it, nothing more, so please don't contact me...well, it depends on what's gonna be said now of course. I still have something else I might be sharing, depends on what happens. I will let you know.

But this is my side of the story and both Alistair and I know this is 100% the truth. He hurt my friends emotionally, and then on top of everything he starts writing bad about THEM?! Wow. Cor Hemmers even had to go to the hospital with heart problems TWICE since this whole thing has started, and he never had any problems like that before. And Ron Nyqvist, my good friend, was really emotional about it. He said to me: "I don't care about the money Bas, you know that, it's really not about that. He just really hurt us all. The whole team, everybody." I could hear it in his voice, it got to him, it really did, and that's why I tell you this.

reefer
16-11-2011, 07:29
Inside information,
klinkt toch ook wel plausibel wat Bas hier verteld,zit wel een kern van waarheid in.
Voor Martijn wel even slikken geweest denk ik,als je zo word weggezet door AO tijdens een gesprek.

micha
16-11-2011, 07:42
kijken of mensen nou Bas Rutten gaan bashen voor het vertellen van de waarheid.........

Thanks Bas voor het interview and thanks Navy SEAL TEAM voorhet plaatsen.


of gaan we nou direct horen dat ik Bas Rutten ben......

davinci
16-11-2011, 07:44
davinci, bas boon, bas rutten, zijn die allemaal hetzelfde?

Mauro
16-11-2011, 07:46
Ooopz, we gaan het meemaken: Bad Karma for AO ??

Mauro
16-11-2011, 07:48
kijken of mensen nou Bas Rutten gaan bashen voor het vertellen van de waarheid.........

......
Ik denk dat Bas Rutten heel wat meer credit hier heeft dan jij Micha, dus dat bashen zal wel meevallen.
Goeiemorgen trouwens !! :)

Kemal
16-11-2011, 07:50
Heavy allemaal, Bas is stellig in zijn bewoording..

Ben benieuwd hoe het allemaal af gaat lopen..

micha
16-11-2011, 08:06
goedemorgen Mauro ....mag je blijven?

Mauro
16-11-2011, 08:28
Afwachten he? Gelukkig hebben ze in Angola ook internetz.

Italian*Berlusconi*
16-11-2011, 08:31
simpele ziel micha... bas rutten gaan bashen... zucht...

Maar heerlijke vent die Bas, recht uit zn hart altijd en zegt wat hij denkt! thanks voor het interview! maakt ook weer wat duidelijk in deze aflevering van "goede tijden slechte tijden".

micha
16-11-2011, 08:34
simpele ziel micha... bas rutten gaan bashen... zucht...

Maar heerlijke vent die Bas, recht uit zn hart altijd en zegt wat hij denkt! thanks voor het interview! maakt ook weer wat duidelijk in deze aflevering van "goede tijden slechte tijden".

ontopic: ik bedoel alleen maar te zeggen dat hij nu hetzelfde zegt als ik.

off-topic waarom niet meer blowen? financieel of psychisch of fysiek?

123trisweat
16-11-2011, 08:49
I KNOW what Golden Glory did for him. He couldn't punch or kick when he came to them, and I mean, HE COULDN'T PUNCH OR KICK!

Doet de heer B. Rutten Lucien Carbin hier niet te kort?

..........my $0.02

marcelt
16-11-2011, 08:56
Zo eindelijk ligt het echte verhaal op tafel. Geldwolf Ubereem ontmaskerd!

Garcia
16-11-2011, 09:09
Van Bas weten we dat zijn info altijd zuiver en oprecht is. Ik ben benieuwd of Alistair een reactie hierop zal geven.

Italian*Berlusconi*
16-11-2011, 09:09
ontopic: ik bedoel alleen maar te zeggen dat hij nu hetzelfde zegt als ik.

off-topic waarom niet meer blowen? financieel of psychisch of fysiek?

het verschil tussen jou en Bas Rutten is.... ik ga er niet eens op in...

Maar antwoord op jouw offtopic vraagje.. geen van de 3 hoor, meer omdat ik er ff klaar mee was en liever een borrel drink in het weekend. Lief dat je het vraagt kanjer!

Italian*Berlusconi*
16-11-2011, 09:12
Doet de heer B. Rutten Lucien Carbin hier niet te kort?

..........my $0.02

op zich niet, er staat geen leugen. Ali was in het begin vrij voorzichtig en idd, als je zijn K1 holland partij terug ziet van jaren geleden zie je dat hij zn rug geeft als hij wat klappen heeft gekregen.. dat hebben ze er bij GG wel uitgerost zo te zien want zo vecht hij idd niet meer.

Ulis-E
16-11-2011, 09:12
Bas is volgens mij een topgozer, maar ook dicht betrokken bij GG management, dus zijn verhaal heeft natuurlijk een goud-rood randje.. alles behalve neutraal... Overeem komt nij mij zo arrogant over als de pest.. maar ben wel heel benieuwd wat zijn kant van het verhaal is...

en dat bas hier niet gebashed gaat worden komt nu eenmaal doordat hij een stuk meer credits heeft opgebouwd dan sommigen hier ;)

micha
16-11-2011, 09:12
het verschil tussen jou en Bas Rutten is.... ik ga er niet eens op in...

Maar antwoord op jouw offtopic vraagje.. geen van de 3 hoor, meer omdat ik er ff klaar mee was en liever een borrel drink in het weekend. Lief dat je het vraagt kanjer!

ik kan niet eens in de schaduw van Bas Rutten staan gozer.

ik ben ook een liefhebber en ik vroeg het me gewoon af. jarenlang "smoking that smelly green shit" en nu niet meer. Mis je je jointjes niet? Rook je nou sigaretten? Ik ben heel lief hoor kanjer. Zolang ik geen leugenaar wordt genoemd.........

Italian*Berlusconi*
16-11-2011, 09:19
Nee idd, en nog een verschil is dat Rutten niet eerst bepaalde vechters helemaal de wereld in prijst en daarna de grond in stampt (zonder goede redenen).

Yepz jaren lang smokin' that smelly green shit... en nee ik mis het (nog) niet nee, wat ik al schreef ik was er gewoon ff klaar mee.. misschien te veel gedaan.. vriendje van mij is eigenaar van de beste coffeeshop in Alkmaar dus als het moet en trek heb kom ik zo weer aan mn trekken.

En gast, laat mij zien wanneer ik jou voor leugenaar heb uitgemaakt? heb ik nooit geschreven, ik schreef alleen steeds dat ik mij mateloos irriteer aan jouw gedrag qua GG vechters en jouw gedrag qua ex GG vechters.

Justinian
16-11-2011, 09:19
Doet de heer B. Rutten Lucien Carbin hier niet te kort?

..........my $0.02
Voor zover ik weet zat Lucien Carbin destijds ook bij Golden Glory, dus in die zin doet hij Lucien niet tekort ;)

micha
16-11-2011, 09:21
Voor zover ik weet zat Lucien Carbin destijds ook bij Golden Glory, dus in die zin doet hij Lucien niet tekort ;)

correct volgens mij was het K1 partij in Arnhem waar de handdoek in de ring werd gegooid. Lucien en zijn bijlmerposse hebben idd jarenlang deel uitgemaakt van GG.

Bromios
16-11-2011, 09:57
Bas klinkt net als Ron, een sore loser. Hoe komt hij erbij dat alistair zonder hun helemaal niks zou kunnen. Alsof je willekeurig iemand van de straat kan trekken en 10 jaar later is hij wereldkampioen.

Ik heb Bas hoog zitten, maar in mijn optiek misbruikt hij zijn credits om Alistair zwart te maken. Als hij Golden Glory wil helpen kan hij gewoon zijn mond houden.

En nogmaals: Golden Glory moet een persvoorlichter aanstellen en de rest een spreekverbod geven. Dit is echt allemaal buitengewoon triest.

Justinian
16-11-2011, 10:03
Bas klinkt net als Ron, een sore loser. Hoe komt hij erbij dat alistair zonder hun helemaal niks zou kunnen. Alsof je willekeurig iemand van de straat kan trekken en 10 jaar later is hij wereldkampioen.

Ik heb Bas hoog zitten, maar in mijn optiek misbruikt hij zijn credits om Alistair zwart te maken. Als hij Golden Glory wil helpen kan hij gewoon zijn mond houden.

En nogmaals: Golden Glory moet een persvoorlichter aanstellen en de rest een spreekverbod geven. Dit is echt allemaal buitengewoon triest.
Omdat de mening van Bas niet overeenkomt met die van jou en wel met die van Ron is hij een 'sore loser'?? Kom op zeg! Hij mag zeggen wat hij wil dat staat hem helemaal vrij! Ik acht Bas echt wel in staat zijn eigen mening te ventileren zonder dat hij zich laat beinvloeden door derden.

Biiyen
16-11-2011, 10:07
Zo dat is dan ook weer opgehelderd, zo zie je maar weer dat je geen conclusies moet trekken als je de feiten niet kent. Ik zei eerder dat de waarheid vast ergens in midden zal liggen, en taadaa... het midden is denk ik gevonden. Na de reacties van AListair, Ron, Bas B en Bas R kun je wel parallellen trekken....

Ik hoop dat iedereen die het in eerste instantie zo stellig voor Alistair opnam deze case in zijn geheugen opslaat en eraan denkt als hij/zij weer partij dreigt te kiezen waarbij klaarblijkelijk niet alle kaarten op tafel liggen. Ben kritisch.

The Company
16-11-2011, 10:14
But this is my side of the story and both Alistair and I know this is 100% the truth. He hurt my friends emotionally, and then on top of everything he starts writing bad about THEM?! Wow. Cor Hemmers even had to go to the hospital with heart problems TWICE since this whole thing has started, and he never had any problems like that before. And Ron Nyqvist, my good friend, was really emotional about it. He said to me: "I don't care about the money Bas, you know that, it's really not about that. He just really hurt us all. The whole team, everybody." I could hear it in his voice, it got to him, it really did, and that's why I tell you this.

Deze alinea is tegenstrijdig. Als je goede vrienden met iemand bent kan je er niet 100% objectief naar kijken. Zeker niet als je denkt dat een van die vrienden hart problemen heeft door Overeem (wat overigens nergens op slaat)

Marchant
16-11-2011, 10:14
Waarom is Bas een " sore loser" ? wat heeft Bas verloren dan?
Hij geeft zij mening omdat deze gevraagd wordt, zoals wel vaker als er dingen gebeuren in de mma wereld en nu moet hij zijn mond houden??
Waarom??
Als hij nou gevonden had dat Alistair gelijk had en GG oplichters waren had hij het dan wel van jou mogen roepen??
Ik denk het wel , dan had je geroepen dat Bas altijd gelijk heeft en dat jij dit ook al roept..
Jammer dat mensen niet gewoon de feiten in dit verhaal willen zien.
Ik vindt Alistair een top vechter maar als je fout zit zit je fout klaar.
Ik hoop dat hij dit ook gaat inzien..


Deze alinea is tegenstrijdig. Als je goede vrienden met iemand bent kan je er niet 100% objectief naar kijken. Zeker niet als je denkt dat een van die vrienden hart problemen heeft door Overeem (wat overigens nergens op slaat)

Jij misschien niet , maar spreek niet voor anderen..

Bromios
16-11-2011, 10:24
Bas geeft als onpartijdig iemand commentaar terwijl hij al jaren roept dat hij de allerbeste vriend is van Ron. Dan ben je dus niet onpartijdig en kun je wat mij betreft beter je mond houden. Hij bespeelt namens GG de publieke opinie in de US op deze manier en als hij zo goed en integer is zou hij dat niet moeten doen.

Maar dat is dan weer mijn opinie ;)

Ik heb zelf echt geen idee hoe het zit, de mens is erg egoistisch als het om geld gaat dus het kan 2 kanten op.

En ik loop niet weg voor de discussie maar ik ben t/m vrijdag grotendeels internetloos, dus als ik niet adequaat meer reageer dan weet je ervan.

blade
16-11-2011, 10:25
prediken voor de eigen kerk is niet echt neutraal ;) en daarbij het gaat toch altijd over geld boeien!! ik kan niet iig niet wachten op zijn partij het draait toch om de sport in mijn ogen de rest is bijzaak voor de echte sport fans dan

Bromios
16-11-2011, 10:25
Zo dat is dan ook weer opgehelderd, zo zie je maar weer dat je geen conclusies moet trekken als je de feiten niet kent. Ik zei eerder dat de waarheid vast ergens in midden zal liggen, en taadaa... het midden is denk ik gevonden. Na de reacties van AListair, Ron, Bas B en Bas R kun je wel parallellen trekken....

Ik hoop dat iedereen die het in eerste instantie zo stellig voor Alistair opnam deze case in zijn geheugen opslaat en eraan denkt als hij/zij weer partij dreigt te kiezen waarbij klaarblijkelijk niet alle kaarten op tafel liggen. Ben kritisch.

Dus de rechter is niet meer nodig ?

Wiseguy
16-11-2011, 10:34
Objectiviteit is ver te zoeken. Hij benadrukt zelfs steeds hoe goed hij bevriend is met diverse GG medewerkers. Neemt niet weg dat hij wel een paar pijnlijke zaken blootlegt.

Budokan
16-11-2011, 10:47
Hoe komt hij erbij dat alistair zonder hun helemaal niks zou kunnen. Alsof je willekeurig iemand van de straat kan trekken en 10 jaar later is hij wereldkampioen.


komt wel vaker voor hoor, ik weet nog dat er ene Gianni Romme voor het eerst bij de senioren mee deed. Dramatisch gewoon. Maar hij had wel de mentaliteit om hard te trainen. Zelfde voor AO. Talent is belangrijk maar mentaliteit is vele malen belangrijker. Hard willen trainen komt toch echt uit jezelf.

Vince
16-11-2011, 11:03
Ik denk dat de meeste mensen hier net als mij Bas wel oprecht vinden en geloven. En je trainer vergelijken met je werkster.... of het amper betalen van je trainer... mja the reem verliest bij mij daardoor wel credits :(
Zoals bas al zegt zorgt gg volgens mij altijd goed voor zijn of haar vechters.
Zelf vind ik deze ontwikkelingen erg jammer!

Ps. waarom zeikt iedereen hier elkaar af?

El Bambino
16-11-2011, 11:04
kijken of mensen nou Bas Rutten gaan bashen voor het vertellen van de waarheid.........

Thanks Bas voor het interview and thanks Navy SEAL TEAM voorhet plaatsen.


of gaan we nou direct horen dat ik Bas Rutten ben......

Tja..als dit de werkelijk waarheid is dan is Overeem een stuk zielig mens. Vergeten waar ie vandaan komt, niks voorstelde in MMa sport, en dan nu zo acteren jegens jouw mensen die altijd in jou geloofd hebben. Gelukkig bestaat KARMA zoals Bas het zegt, en Overeem zal UFC belt nooit winnen. Dos Santos heeft het 'heel MOOI gezegd, if you are a good person and your work hard, good things happen to you.

MaTo
16-11-2011, 11:08
en dan nu zo acteren Al een award binnen, gekregen van Bonjasky :)

FOCUS
16-11-2011, 11:13
potver, dat had ik niet verwacht

maar dat gezeur dat die Ron heeft gezegd dat het hem niet om het geld ging.. allemaal emotioneel gejank om zieltjes te winnen

volgens mij zijn beide partijen geen lievertjes :leut:

XanaduNL
16-11-2011, 11:17
Hmm, dit verhaal van Bas veranderd mijn kijk op de zaak aanzienlijk.
Maar uiteindelijk zijn beide partijen niet in staat geweest overeen met elkaar te komen, dus tjah...

kentaro
16-11-2011, 12:25
Weetje ik hoop gewoon dat Alistair de fucking nieuwe UFC HW Champ wordt!!!
Thats it.

Biiyen
16-11-2011, 12:34
Dus de rechter is niet meer nodig ?

Lees mijn bericht nog eens,

waar kies ik partij? nergens!
Beide kampen zeggen zaken die heel plausibel kunnen zijn.

Omdat de ene partij als eerste zijn verhaal doet en huilt wil niet zeggen dat de ander daardoor per definitie de dader is.

remco pardoel
16-11-2011, 12:38
het is Bas zijn beleving over de hele zaak.
En hij zal ongetwijfeld op een paar punten gelijk hebben en wellicht ook nog gaan krijgen.

Ze hadden het eigenlijk kunnen zien aankomen ..
van Overeem kan je veel zeggen maar loyaal is hij nooit gebleven.

Volgens mij was de start bij Dolman, toen Passenier, daarna Lucien, daarna Cor
Bij Martijn is hij altijd blijven plakken en Martijn in een zin vergelijken met de diensten van een schoonmaker vind ik niet ok

NESCIO
16-11-2011, 12:51
Wat een gezeik zeg jammer dat Bas zich erover uitlaat, had hem hoger ingeschat.

Waarheid zal wel ergens in het midden liggen, ook Bas heeft een hoop dingen via via.... dus is ook geen zekerheid....

Maar nu echt wat belangrijks, heeft iemand het nummer van die schoonmaakster van Overeem want die is behoorlijk goedkoop, en me huis is een bende.....

Tykill
16-11-2011, 12:55
Bas doet net alsof het team geheel verantwoordelijk is voor Alistair's succes. Het is gewoon 50-50. Team en vechter.

Justinian
16-11-2011, 12:58
Bas doet net alsof het team geheel verantwoordelijk is voor Alistair's succes. Het is gewoon 50-50. Team en vechter.
Ah, dus jij stelt feitelijk dat het percentage voor management en trainers wel naar 50% mag.

Ulis-E
16-11-2011, 13:21
volgens mij zijn beide partijen geen lievertjes :leut:

dus dittess

co0per
16-11-2011, 13:31
:( Erg treurig allemaal als er ook maar een deel van waar is wat Bas zegt.
Het deed me aan Nick Diaz denken. Zeg van hem wat je wil, bij hem zou zoiets niet eens in hem opkomen.
"Never forget where you came from."

blackadder
16-11-2011, 13:57
Ah, dus jij stelt feitelijk dat het percentage voor management en trainers wel naar 50% mag.
:lol:

Collina
16-11-2011, 14:15
het is Bas zijn beleving over de hele zaak.
En hij zal ongetwijfeld op een paar punten gelijk hebben en wellicht ook nog gaan krijgen.

Ze hadden het eigenlijk kunnen zien aankomen ..
van Overeem kan je veel zeggen maar loyaal is hij nooit gebleven.

Volgens mij was de start bij Dolman, toen Passenier, daarna Lucien, daarna Cor
Bij Martijn is hij altijd blijven plakken en Martijn in een zin vergelijken met de diensten van een schoonmaker vind ik niet ok

@ Remco Pardoel

Laten we wachten tot er informatie komt vanuit het kamp van Alistair. Persoonlijk weet ik dat Alistair zijn trainers en ik benoem Martijn de Jong nogmaals in het bijzonder erg hoog heeft zitten. Als Alistair Martijn de Jong daadwerkelijk de diensten vergelijkt met dat van zijn schoonmaker, ... dan geef ik hem het liefst persoonlijk een trap tegen z'n klote. (bewijze van spreken wel te verstaan) :)

Ik ga niet recht lullen wat krom is, maar in welke context is dit gezegd?
"Een verkeerde leesteken, komma of letter, maakt van Jezus nog een ketter" en word dit misschien totaal uit z'n verband gerukt en uitvergroot!

Als ik terug lees waar het allemaal om is begonnen, gaat het om vertrouwen. Er is een vertrouwensbreuk ontstaan tussen Alistair en het management. Uiteraard kan ook ik er met mijn pet niet bij dat je na 12 jaar stopt met een management, wellicht spelen er meer dingen die wij als lezer niet weten.

De natuurwet zegt: "Op vruchtbare bodem komt fundering, daar kan je op bouwen". .. De conclusie die ik hieruit trek, de grond is kennelijk niet bouwrijp.

Collina

Ps: Loyaal moet je zijn aan jezelf, Keep the saw sharp! Wel ben ik het eens, weet waar je vandaan komt, successen boek je samen.

wrestler_nl
16-11-2011, 14:17
Een reactie van Bas Rutten had ik niet verwacht.
Bas thanks voor de 'inside' info.
Ik heb Overeem altijd als een arrogante kwal gezien & toendertijd werd ik vaak aangevallen door de GG aanhangers (**ahum**) maar nu zal dat wel anders gaan denk ik.

blackadder
16-11-2011, 14:20
Waren er niet ook weleens problemen met de Royal Rumble waar fotografen ed. niet of heel laat werden betaald? Staat me vaag van iets bij dat sommigen hier daarover klaagden.

123trisweat
16-11-2011, 14:24
Probeer een 2 andere stellingen in te brengen:

1/ Om een vechters hedendaagse MMA spel te verbeteren is het in het algemeen verstandiger om in de USA een camp te volgen (accomedatie, potentiele sparrings partners, algemene kennis van het spel). Vrij vertaald: US is op MMA gebied wat Nederland was en is voor het kickboxen, Brazilie voor BJJ

2/ Kan het zijn dat GG niet .......uh......de top is als het gaat om MMA trainingen en in het bijzonder een MMA partij onder UFC vlag waar worstelaars veelvuldiger voorkomen .......nee...don't hurt me.



@micha tx, dat wist ik allemaal niet

correct volgens mij was het K1 partij in Arnhem waar de handdoek in de ring werd gegooid. Lucien en zijn bijlmerposse hebben idd jarenlang deel uitgemaakt van GG.

x2 Remco's punt over loyaliteit


het is Bas zijn beleving over de hele zaak.
En hij zal ongetwijfeld op een paar punten gelijk hebben en wellicht ook nog gaan krijgen.

Ze hadden het eigenlijk kunnen zien aankomen ..
van Overeem kan je veel zeggen maar loyaal is hij nooit gebleven.

Volgens mij was de start bij Dolman, toen Passenier, daarna Lucien, daarna Cor
Bij Martijn is hij altijd blijven plakken en Martijn in een zin vergelijken met de diensten van een schoonmaker vind ik niet ok
hoewel de wijze van spiltsing natuurlijk van belang is. Want van nieuwe mensen kan je veel leren

Tykill
16-11-2011, 14:25
Ah, dus jij stelt feitelijk dat het percentage voor management en trainers wel naar 50% mag.

Eigenlijk wel... die 50% onderverdeeld aan alle betrokkenen. Ik weet hier niet alle ins en outs van maar zo voelt het.

Tykill
16-11-2011, 14:28
Ik vind het alleen dood zonde dat hij niet meer in NL traint. Zoals GG al zei, als Ali straks even in US train en succes heeft zullen de Amerikanen denken dat de training uit hun land verantwoordelijk is voor dat succes...

blackadder
16-11-2011, 14:31
Ik vind het alleen dood zonde dat hij niet meer in NL traint. Zoals GG al zei, als Ali straks even in US train en succes heeft zullen de Amerikanen denken dat de training uit hun land verantwoordelijk is voor dat succes...
Dat zullen ze sowieso denken. En zoals de dingen nu liggen zal Overeem hun ongerwijfeld daarin ook besterken.

The Bulldog
16-11-2011, 14:39
Ik zie geen reden om iemand die zo uitgebreid iets uit probeerd te leggen te bashen.....

Dit verhaal is zeker geen reclame voor AO.....

en idd die legende uitspraak was echt te zot voor woorden...gaf ik toen ook al aan....denk 3 mtr naast de schoentjes....

enne Micha....dit zei jij in het beging nietr...en ook niet op deze manier.....


kijken of mensen nou Bas Rutten gaan bashen voor het vertellen van de waarheid.........

Thanks Bas voor het interview and thanks Navy SEAL TEAM voorhet plaatsen.


of gaan we nou direct horen dat ik Bas Rutten ben......

The Bulldog
16-11-2011, 14:42
Ah, dus jij stelt feitelijk dat het percentage voor management en trainers wel naar 50% mag.


REPS!

Wiseguy
16-11-2011, 15:01
Eldar Gross op middleeasy over de reactie van Rutten

usually don't comment but now have to because of all this dishonesty. As the filmmaker that makes "the reem" i was on top and present when all of this played out. I can honestly say that none of what bas is stating is true and it is part of a smear campaign from golden glory started a week ago on a dutch forum. Alistair left his management because he thought they could not be trusted anymore,up to this point golden glory has not tried to dispute that fact which we brought up in the reem. instead they came up with this load of nonsense to draw attention from what really matters, the fact that they were going behind alistairs back.

this dispute will be settled in court like any professional dispute. reading this I think alistair made the right choice. It's unsuiting for a guy with the stature of bas rutten to make these unsubstantiated claims because i know for a fact that almost everyting is not true.


http://middleeasy.com/index.php?option=com_content&view=article&id=6412:bas-rutten-says-alistair-overeem-doesnt-want-to-pay-the-people-that-made-him&catid=34:organizations#comments

Facade
16-11-2011, 15:04
Wat ik wel belangrijk vind om op te merken is dat Bas ook aangeeft dat Overeem oprecht dacht dat ie werd opgelicht met dat extra geldbedrag dat gesplit moest worden. Of Overeem ook gelijk heeft dat weet ik niet, maar het gaat er om dat Overeem dus wel met die gedachte hier aan is begonnen en niet om een grotere bankrekening zoals in de rest van het artikel wordt geschetst

Kemal
16-11-2011, 15:05
Ik hoop dat de rechter snel een uitspraak doet..

Marchant
16-11-2011, 15:08
Eldar Gross op middleeasy over de reactie van Rutten

usually don't comment but now have to because of all this dishonesty. As the filmmaker that makes "the reem" i was on top and present when all of this played out. I can honestly say that none of what bas is stating is true and it is part of a smear campaign from golden glory started a week ago on a dutch forum. Alistair left his management because he thought they could not be trusted anymore,up to this point golden glory has not tried to dispute that fact which we brought up in the reem. instead they came up with this load of nonsense to draw attention from what really matters, the fact that they were going behind alistairs back.

this dispute will be settled in court like any professional dispute. reading this I think alistair made the right choice. It's unsuiting for a guy with the stature of bas rutten to make these unsubstantiated claims because i know for a fact that almost everyting is not true.


http://middleeasy.com/index.php?option=com_content&view=article&id=6412:bas-rutten-says-alistair-overeem-doesnt-want-to-pay-the-people-that-made-him&catid=34:organizations#comments

Wat heeft GG dan achter Alistair rug proberen te doen??
Daar ben ik wel benieuwd naar..... en naar " What really matters" ben echt benieuwd!!!
Wel vindt ik zijn laatste zin frappant (daar is tie weer) : because i know for a fact that almost everyting is not true. :lol:

Richelieu
16-11-2011, 15:12
http://www.dekreij.nl/upload/frappant%20logo.bmp

blackadder
16-11-2011, 15:14
Fap hand.
http://img260.imageshack.us/img260/8661/freaky20hand.jpg

Italian*Berlusconi*
16-11-2011, 15:21
jaja zo zie je maar... elk verhaal heeft 2 kanten, 1 ding weet ik wel.. ik ben blij dat ik Allistair niet ben zo voor 1 van de belangrijkste MMA partij die hij gaat krijgen eind december...

co0per
16-11-2011, 15:24
Marloes Coenen geeft via twitter ook aan dat het klopt wat Bas zegt.

Marchant
16-11-2011, 15:36
Fap hand.
http://img260.imageshack.us/img260/8661/freaky20hand.jpg

hahahaha raar als je vrouw liever gevingerd wordt dan gewone seks

justsomeone
16-11-2011, 15:43
Marloes Coenen geeft via twitter ook aan dat het klopt wat Bas zegt.

Zit Marloes ook in het management?

davinci
16-11-2011, 15:46
Eldar Gross op middleeasy over de reactie van Rutten

usually don't comment but now have to because of all this dishonesty. As the filmmaker that makes "the reem" i was on top and present when all of this played out. I can honestly say that none of what bas is stating is true and it is part of a smear campaign from golden glory started a week ago on a dutch forum. Alistair left his management because he thought they could not be trusted anymore,up to this point golden glory has not tried to dispute that fact which we brought up in the reem. instead they came up with this load of nonsense to draw attention from what really matters, the fact that they were going behind alistairs back.

this dispute will be settled in court like any professional dispute. reading this I think alistair made the right choice. It's unsuiting for a guy with the stature of bas rutten to make these unsubstantiated claims because i know for a fact that almost everyting is not true.


http://middleeasy.com/index.php?option=com_content&view=article&id=6412:bas-rutten-says-alistair-overeem-doesnt-want-to-pay-the-people-that-made-him&catid=34:organizations#comments

Tadd 2011-11-16 07:39
@ Eldar - You are so wrong. And you too will be screwed just as Martijn De Jong , Cor Hemmers and the management have been. What Alistair has done and said is wrong on so many levels. I was approached by one of the executive producers to work on this project, so I know the ins and outs and I was present when all of this played out as well.

It was Golden Glory who paid the majority of your travels expenses Eldar to produce the online doc. It was actually Bas Boon 's idea (to get the FREE documentary you guys were producing for the internet only) to make the doc into T.V format. Bas got a sponsor for these costs and attached to this project two well renowned producers with hollywood credits which of course Alistair agreed to. But what does Alistair do? He goes behind Golden Glory's back negotiating with Showtime TV during his Werdrum fight and then asked Bas if he can send him an email to clear the rights on all the fight footage. Screwing the original deal that was far more lucrative then selling T-shirts from the documentary/ website. Basically you already got screwed Eldar. You cannot use any fight footage in any commercial documentary if you don't own the rights.

"Boon's company owns the majority of all Overeem's fights. including Dream and K-1"

Eldar there is a lot you do not know and this so called mistrust and surprises Alistair Overeem claims - is completely untrue - Alistair was really happy about the UFC deal ( Golden Glory management did a great job) He said those words himself ----He only says this bull to get out of the existing management contract with Golden glory! Two weeks after the deal he leaves and calls his management morans. Really?!? It's all about the money like Rutten said) Alistair Overeem was hoping the entire Golden Glory team would leave with him and he could start team the Reem, well now it is team keep dreaming! He had malicious intentions and they will lead to his own downfall!!

Cave
16-11-2011, 15:57
Godverdomme wat mooi, de Sint is pas een halve week in het land en het regent al weer cadeaus in de vorm van sappige roddel en achterklap threads. Dank U, Sinterklaasje!

FOCUS
16-11-2011, 15:59
mijn vrouw zegt: "Op vruchtbare bodem komt fundering, daar kan je op bouwen". ..

:brow:

iconian
16-11-2011, 16:02
Net als met echteld, probeert bas en co ook Overeem zwart te maken. Ali kan zich moeilijk verdedigen omdat hij het goede wil doen door zich stil te houden en het niet in de media uit te vechten. Zodra een oud-partner van GG niet meer met ze in zee wil wordt het oorlog en begint de smeur campagne, dat hebben vadim, apy, en o.a. buitenlandse oud-gg vechters ondervonden die zelf iets wilden beginnen.

De UFC heeft nu flink in Alistair geinvesteerd, en dit conflict komt de contract-onderhandlingen van toekomstige NL vechters niet ten goede.

Waarschijnlijk kiezen de fertita's de kant van Overeem en staan hem ook bij, en zelfs al zouden einemo en siyar success hebben kunnen ze niet rekenen op een veel beter contract als dit conflict escaleert. UFC zal de kant van Alistair kiezen, helemaal als hij zijn partij wint.

Ook degene die zei dat Stefan een slecht contract zou hebben onderhandelt bij de UFC heeft daar geen weet van, 40k afgezien van win-bonus, een goede sponsordeal en 3x een bonus van 50k is heel wat voor een 23 jarige.

Dit doet me denken aan 2 jaar geleden toen Mousasi zogenaamd niets wist van een mogelijk UFC contract, wat door GG hem een paar keer goed meegedeelt werd. Gelukkig trok die er zich niks van aan, anders zou hij nu ook nog zitten te wachten op geld van de K1.

Bas is mijatovic 2.0, over een paar jaar kan hij ook thailand niet verlaten omdat de fiscus hier achter hem aan zit.

Collina
16-11-2011, 17:03
:brow:mijn vrouw zegt: "Op vruchtbare bodem komt fundering, daar kan je op bouwen". ..

Haha,

Is het niet verboden om een Quote aan te passen? ..

Natuurwet kan je wellicht vergelijken met moedernatuur...

micha
16-11-2011, 17:26
Wat een onzin van Eldar en Iconian dat het een lastercampagne is. Terwijl in de docu The Reem GG een "harmfull Management"wordt genoemd. hij noemt het management morons en tegen Ariel helwani zei hij mickey mouse management.

MaartenManaus
16-11-2011, 17:28
wat een soap weer, pffff

Ali kan zo nooit met een vrije kop dat gevecht aangaan tegen Brock, en als je kop niet vrij is van dit soort problemen ben je niet gefocussed.
Ik vrees dat het dan ook snel over is zo ,...

Guile
16-11-2011, 17:41
Het is toch weer een als, als , als verhaal. Overeem vecht nu standaard in de VS en dat hij daar een gym zoekt vind ik helemaal niet gek. Maar had liever gezien dat het op een nette manier was opgelost. Misschien was Overeem bij een andere gym wel eerder als 100% HW gaan vechten en wie weet waar ie nu was dan...

micha
16-11-2011, 17:43
@davinci

Dus eigenlijk maar een totaal geen gevechten in de The Reem worden uitgezonden? Dus hoe zit dat dan met de afleveringen die nu al op de website staan?

iconian
16-11-2011, 17:56
Als iemand voelt dat er misbruik van hem of haar wordt gemaakt, bijv. doordat er niet openheid van zaken wordt gegeven en dingen worden verzwegen, is het niet meer dan logisch dat die zich geschaad voelt. en zijn afscheid van cor en martijn wordt er door al de verhalen niet makkelijker op, alsof het voor hem zo makkelijk is. Ook is het niet zo dat GG niet enorm aan Alistair heeft verdient, met promotietours en contracten, 30+ gevechten en een hoop andere vechters die dankzij Alistair bij strikeforce aan de slag konden.

Om het hele Japan verhaal er nog maar buiten te laten, waar uiteindelijk alles om alistair draaide en GG met alistair als drukmiddel feg naar de afgrond hielp

blackadder
16-11-2011, 17:58
Om het hele Japan verhaal er nog maar buiten te laten, waar uiteindelijk alles om alistair draaide en GG met alistair als drukmiddel feg naar de afgrond hielp
Eeeh...wat???

micha
16-11-2011, 18:00
Eeeh...wat???

x2

Navy Seal Team
16-11-2011, 18:01
Eldar Gross op middleeasy over de reactie van Rutten

usually don't comment but now have to because of all this dishonesty. As the filmmaker that makes "the reem" i was on top and present when all of this played out. I can honestly say that none of what bas is stating is true and it is part of a smear campaign from golden glory started a week ago on a dutch forum. Alistair left his management because he thought they could not be trusted anymore,up to this point golden glory has not tried to dispute that fact which we brought up in the reem. instead they came up with this load of nonsense to draw attention from what really matters, the fact that they were going behind alistairs back.

this dispute will be settled in court like any professional dispute. reading this I think alistair made the right choice. It's unsuiting for a guy with the stature of bas rutten to make these unsubstantiated claims because i know for a fact that almost everyting is not true.

http://middleeasy.com/index.php?option=com_content&view=article&id=6412:bas-rutten-says-alistair-overeem-doesnt-want-to-pay-the-people-that-made-him&catid=34:organizations#comments (http://middleeasy.com/index.php?option=com_content&view=article&id=6412:bas-rutten-says-alistair-overeem-doesnt-want-to-pay-the-people-that-made-him&catid=34rganizations#comments)

lMAO! Does this guy really think anyone is going to believe the "camera man" who is on Alistair's payroll over Bas Rutten??? If I was this Eldar guy I would be really careful calling Bas Rutten a liar. From what I understand Bas has proof to backup EVERYTHING he is saying and there is plenty more that he hasn't said yet. If I was Ubereem and his sidekick camera man, I would stfu and retreat quickly.

Navy Seal Team
16-11-2011, 18:04
Wait!!! Maybe Alistair isn't paying him either??? Maybe he is on the Ubereem "pay you later program too" but hasn't realized it yet. :)

iconian
16-11-2011, 18:05
K1 draaide uiteindelijk alleen maar om Alistair, dankzij zijn populariteit kon GG nog veel eisen stellen mbt tot GG vechters in de K1. Toen het moeilijk ging met K1 en GG Alistair wegtrok, was het ook gelijk gedaan met de gehele k1 organisatie. Een ideaal scenario voor boon om zelf in Japan contracten aan te gaan mbt promotie.

De populariteit van Alistair heeft GG een hoop opgelevert, van wat je hier leest lijkt het wel alsof GG al die jaren de arme alistair alleen maar heeft geholpen en nooit iets voor terug kreeg. Als je de melkkoe te hard melkt rent hij weg..

micha
16-11-2011, 18:05
Eldar vs Bas Rutten The battle of the truth!

Soon in a cinema close to you.

Tja ik zou Bas Rutten ook niet graag als leugenaar neerzetten. Ben benieuwd als Bas Alistair tegen komt wat best zal gebeuren in het mma wereld in de states.

Tykill
16-11-2011, 18:05
ik quote:

"I can honestly say that none of what bas is stating is true..."

enkele zinnen later

"I know for a fact that almost everyting is not true."

RedDawn
16-11-2011, 18:14
Eldar vs Bas Rutten The battle of the truth!

Soon in a cinema close to you.

Tja ik zou Bas Rutten ook niet graag als leugenaar neerzetten. Ben benieuwd als Bas Alistair tegen komt wat best zal gebeuren in het mma wereld in de states.

Ik ben benieuwd wat er gebeurt als jij Valentijn tegen komt. ;)

iconian
16-11-2011, 18:16
valentijn is geen aggressieve jongen

micha
16-11-2011, 18:18
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als jij Valentijn tegen komt. ;)

daar zie ik echt niet tegen op hoor

MaartenManaus
16-11-2011, 18:20
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als jij Valentijn tegen komt. ;)

LOL !!
anders ik wel

Leventdepevent
16-11-2011, 18:25
http://www.dailycomedy.com/images/jokes/b/jerry-springer.jpg

blackadder
16-11-2011, 18:30
K1 draaide uiteindelijk alleen maar om Alistair, dankzij zijn populariteit kon GG nog veel eisen stellen mbt tot GG vechters in de K1. Toen het moeilijk ging met K1 en GG Alistair wegtrok, was het ook gelijk gedaan met de gehele k1 organisatie. Een ideaal scenario voor boon om zelf in Japan contracten aan te gaan mbt promotie.

De populariteit van Alistair heeft GG een hoop opgelevert, van wat je hier leest lijkt het wel alsof GG al die jaren de arme alistair alleen maar heeft geholpen en nooit iets voor terug kreeg. Als je de melkkoe te hard melkt rent hij weg..
En wat heeft dat te maken met de FEG naar de afgrond helpen? Dat hebben ze toch echt zelf gedaan. Het ging al moeilijk voordat Overeem de K1 inging. En Bas en GG hebben dus toen deals gesloten die goed waren voor hun vechters. De manier waarop ze dat deden kan men zeker wat op tegen hebben als men niet bij GG zit. Maar dat schreeuwt niet echt 'harmfull management' voor wat betreft Overeem en de rest.

Boelly92
16-11-2011, 18:32
hoe zit het nou tussen valentijn en gg eigelijk? lijkt me voor hem ook aardig klote om ertussenin te zitten of is hij gewoon samen met ze broer weggegaan.(wat me niet gek lijkt familie is eenmaal familie)

rollermanskunk
16-11-2011, 18:36
Vage shit, Overeem deelt de link van Bas zijn statement op Facebook? Is zijn account gehackt of zo?

RedDawn
16-11-2011, 18:36
Tijn is ook weg.

Rverm
16-11-2011, 18:50
Bas Rutten is toch de ringspeaker bij GG gala's en sinds jaar en dag bevriend met Ron N...objectief dus ?
Marloes Coenen staat toch nog steeds onder contract bij GG...objectief dus?
Wat een onzin...

FOCUS
16-11-2011, 19:01
Tijn is ook weg.

hij mag 'Tijn' zeggen ......:ladysman:


;)

Navy Seal Team
16-11-2011, 19:09
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als jij Valentijn tegen komt. ;)

I am sure Valentijn already knows what a greedy bastard Ubereem is. I have read many articles that talk about the brothers not getting along with each other.

Ralph
16-11-2011, 19:14
We kunnen wel concluderen dat de twee kampen botsen... Wat ik met name jammer zou vinden is als Alistair en Martijn met ruzie uit elkaar zijn gegaan. Die twee waren in mijn ogen echt een gouden combi! Hopelijk zit of komt het weer allemaal goed tussen hun. Ik vergelijk het maar met een ruzie in een relatie: je hebt na 12 jaar samenwerken natuurlijk best wel wat credits bij elkaar opgebouwd en kan dit soort shit wel weer te boven komen. Ik snap trouwens best dat Overeem in de VS wil gaan trainen en ook wil wisselen van management (gebeurt zo vaak en 12 jaar is natuurlijk al lang om met elkaar samen te werken), maar dan kan je nog wel als goede vrienden uit elkaar gaan.
En mocht het toch niet goed zitten of komen dan moeten we als mixfight.nl (waar alle partijen toch hun zegje komen doen) deze gangster er maar even met een bloemetje op af sturen:

https://static.ziggo.nl/feeds/prive/large_johnwilliams_jpg_642998p.jpg

tidelot
16-11-2011, 19:32
K1 draaide uiteindelijk alleen maar om Alistair, dankzij zijn populariteit kon GG nog veel eisen stellen mbt tot GG vechters in de K1. Toen het moeilijk ging met K1 en GG Alistair wegtrok, was het ook gelijk gedaan met de gehele k1 organisatie. Een ideaal scenario voor boon om zelf in Japan contracten aan te gaan mbt promotie.

De populariteit van Alistair heeft GG een hoop opgelevert, van wat je hier leest lijkt het wel alsof GG al die jaren de arme alistair alleen maar heeft geholpen en nooit iets voor terug kreeg. Als je de melkkoe te hard melkt rent hij weg..

hij is zo populiar dat hij naar zijn centjes kan fluiten bij K1.
terwijl peter gewoon netjes zijn geld heeft gekregen.
en uitgerekend het jaar dat K1 geen geld heeft doen de toppers niet mee. bonjasky, schilt, hari
erg toevallig allemaal.

YoMarK
16-11-2011, 21:15
Wait!!! Maybe Alistair isn't paying him either??? Maybe he is on the Ubereem "pay you later program too" but hasn't realized it yet. :)
http://captionsearch.com/pix/7vzal287ni.jpg

Seriously dude :fp:

FOCUS
16-11-2011, 21:17
Ralph,
je kan het beter vergelijken met een scheiding van twee mensen

Het ligt altijd aan de ander, geen gunt de ander het licht in de ogen, ik ben zielig jij bent gemeen
en het komt nooit meer goed

;)

FOCUS
16-11-2011, 21:18
K1 draaide uiteindelijk alleen maar om Alistair, ..



nou nee

micha
16-11-2011, 21:23
nou nee

aerts saki schilt ghita spong om zo maar even snel een paar namen tenoemen

FOCUS
16-11-2011, 21:25
lol

ja

McClane
16-11-2011, 21:45
If I was Ubereem and his sidekick camera man, I would stfu and retreat quickly.Lawl. Comedian.

RedDawn
16-11-2011, 22:21
Wait!!! Maybe Alistair isn't paying him either??? Maybe he is on the Ubereem "pay you later program too" but hasn't realized it yet. :)

Wat een bijdehandje zeg.... ;)

Italian*Berlusconi*
17-11-2011, 00:01
Bas en Micha zijn erg goede oude vrienden van Ron, die zullen nooit iets negatiefs of slechts zeggen over GG, objectiviteit is dus ver te zoeken.
Verder valt het mij op,dat de zaken erg dicht liggen bij hetgeen wat ik eerst over deze zaak had gepost, Alistair wilde idd die percentages niet betalen,maar dat betekent niet dat de trainers,coaches en management minder ontvangen.
Waarom zouden trainers,coaches en management zoveel geld moeten ontvangen van wat een vechter verdient? Hier wordt nu net gedaan of heel GG moet leven van Alistairs verdiensten, GG heeft zoveel vechters onder contact waar ze aan verdienen, dus dat zielige gedoe slaat nergens op.
Ook heeft Alistair 10 jaar bij GG gezeten, toen is ook goed verdiend met hem
Verder vraag ik mij af, hoe het zit met die 400.000 dollar die hij gewonnen heeft met zijn K-1 titel? normaal gezien zou iedereen hier een deel van krijgen, neemt GG hier het ondernemersrisico voor? is dat de 151.000 dollar waar hij het over heeft?
Hier verwacht je dus eerder kwade woorden over de k-1/FEG ipv over de GG vechter die hem won!
Uiteindelijk begin je een eigen zaak voor het geld en niet voor je vrienden, hier worden vriendschappen en zakelijk door elkaar gehaald, dat komt op een bepaald punt altijd moeilijk te liggen, je ziet het vaak in familiebedrijven.
Erg veel emotie van GG zijn kant, iets wat in een rechtszaak absoluut niet meegeteld gaat worden.
Vind het knap dat Martijn zich heeft kunnen beheersen, want voor de uitspraak met die schoonmaakster had ie stompen kunnen krijgen, K-1 champ of niet!

nice! Ali staat tenslotte in de ring / kooi en hij moet presteren.. laten we dat niet vergeten!!

KN
17-11-2011, 10:09
Bas en Micha zijn erg goede oude vrienden van Ron, die zullen nooit iets negatiefs of slechts zeggen over GG, objectiviteit is dus ver te zoeken.

Niemand die 'in the know' is in deze zaak is objectief. Net zo goed als AO's cameraman ook niet bepaald objectief is.

Het enige wat je op dit moment kan opmerken is dat er op dit moment 1 iemand voor AO is opgestaan en dat is z'n cameraman (en enkele fans die niet 'in the know' zijn).

hiddensecrets
17-11-2011, 10:19
SVP ontopic houden deze tekst draagt niet bij aan de discussie!

--Kemal--

Illest
17-11-2011, 10:23
SVP ontopic houden deze tekst draagt niet bij aan de discussie!

--Kemal--


wowwwwww......we zijn naar een nieuw dieptepunt gedaald......het is nog te vroeg voor popcorn en bier

maareh verklaar jezelf eens nader? dit is nogal wat om zomaar even te roepen

blade
17-11-2011, 10:33
SVP ontopic houden deze tekst draagt niet bij aan de discussie!

--Kemal--



die praktijken gebeuren wel vaker daar wil niet zeggen dat Bas Boon dat doet hoor maar met zulke uitspraken daar moet je mee uit kijken.vind het ook niet gepast tegen over Bas Boon deze bagger

Mule-Kick
17-11-2011, 10:33
http://www.dailycomedy.com/images/jokes/b/jerry-springer.jpg

Collina
17-11-2011, 10:48
@ Justian,
Snap er echt niets van dat je dit soort publicaties online laat staan op je platform. Dit gaat echt helemaal nergens over, de aantijgingen naar Alistair, Valentijn en Bas toe zijn ver beneden pijl! Letterlijk out of the context!

Mixfight heeft zich altijd weten te onderscheiden van andere vechtsites. Dit kan serieus echt niet, onder geen beding!

Kemal
17-11-2011, 10:51
Tekst heb ik inmiddels verwijderd!

@ hiddensecrets; Ontopic blijven svp!Als je er toch een andere mening op nahoudt, kan je dit in een pm naar me kenbaar maken.

Illest
17-11-2011, 10:52
Tekst heb ik inmiddels verwijderd!

beter!

El Bambino
17-11-2011, 10:59
Tekst heb ik inmiddels verwijderd!

Kemal, op deze manier kom jij heel partijdig over, ik bedoel aantijgingen jegens Bas verwijder je wel. Maar de teksten jegens Overeem zijn prive leven heb je niet verwiijderd.
Objectiviteit is ver tezoeken hier bij Mixfight!

Tykill
17-11-2011, 11:02
@ Justian,
Snap er echt niets van dat je dit soort publicaties online laat staan op je platform. Dit gaat echt helemaal nergens over, de aantijgingen naar Alistair, Valentijn en Bas toe zijn ver beneden pijl! Letterlijk out of the context!

Mixfight heeft zich altijd weten te onderscheiden van andere vechtsites. Dit kan serieus echt niet, onder geen beding!


Waarom verwijderen/niet toelaten? Iedereen wil hier meer over weten en een helder beeld krijgen van wat er gaande is.

Kemal
17-11-2011, 11:05
@ El Bambino & Tykill, Ik vraag me af of je weet wat er gestaan heeft, zo ja kan je weten en begrijpen waarom ik dit heb verwijderd. Ik ben zeker niet partijdig,ik sta hier ook volledig neutraal in, vind alleen dat we op een respectvolle manier moeten kunnen discussieren.

blackadder
17-11-2011, 11:10
Boeeehh...censuur. En dat voordat ik heb kunnen lezen wat er stond.
:p

Collina
17-11-2011, 11:13
Waarom verwijderen/niet toelaten? Iedereen wil hier meer over weten en een helder beeld krijgen van wat er gaande is.

Ik denk dat jij de aantijging jegens Bas niet heb gelezen, maar goed ook! Gaat helemaal nergens over, verder ben ik t met El Bambino eens! Gelijke monniken, gelijke kappen!

Ik ben t met je eens dat je publicaties niet moet verwijderen die er toe doen, dat geeft een vertekend beeld van de (werkelijkheid). Maar beledigingen en aantijgingen out of the context, daar moet je een stokje voor steken.

Let's go ontopic

FOCUS
17-11-2011, 11:18
sjonge,
ga ik FF naar de wc....

:fp:

Italian*Berlusconi*
17-11-2011, 11:26
tja erg makkelijk om op persoonlijk vlak te gaan zwart maken, goed ingegrepen Kemal! wat dat betreft kan men flink wat leren van Eldar en zijn posts... en dan niet qua inhoudelijk maar hoe het verwoord word in zijn post.

offtopic voor Marloes C... wanneer en waar ga jij weer knallen??

Justinian
17-11-2011, 11:26
@ Justian,
Snap er echt niets van dat je dit soort publicaties online laat staan op je platform. Dit gaat echt helemaal nergens over, de aantijgingen naar Alistair, Valentijn en Bas toe zijn ver beneden pijl! Letterlijk out of the context!

Mixfight heeft zich altijd weten te onderscheiden van andere vechtsites. Dit kan serieus echt niet, onder geen beding!
Collina, zoals je misschien weet heb ik naast mijn werkzaamheden als eigenaar van Mixfight.nl ook nog een bijbaantje als advocaat. Soms moet ik ook daar tijd aan besteden, het is niet anders. Het spijt me oprecht dat ik niet 24 uur per dag online ben en jou van dienst kan zijn...

Italian*Berlusconi*
17-11-2011, 11:28
lol @ justi? wat kost je? misschien kan je wat regelen met Collina.. ;)

remco pardoel
17-11-2011, 11:28
vechter / trainers / management moet een symbiose zijn.
Met elkaar zet je een prestatie neer en je hebt elkaar ook nodig
Je maakt van te voren afspraken en je gaat er met zijn allen vanuit dat je het hoogst haalbare eruit haalt.

Zowel als prestatie als financieel.
Sinds wanneer is geld verdienen een lelijk iets?

Vaak is het zo dat als het moment aan breekt dat er serieus geld verdient gaat worden dat atleten ineens zijn vergeten dat trainers er heel veel tijd en eigen geld hebben ingestoken om toch maar overal mee naar toe te gaan.

Facade
17-11-2011, 11:33
Maar als je het idee hebt dat je niet alles verteld wordt etcetera, dan kan er van die symbiose ook geen sprake zijn natuurlijk. In het verleden geleverde diensten doen daar weinig aan af.

Tykill
17-11-2011, 11:52
@ El Bambino & Tykill, Ik vraag me af of je weet wat er gestaan heeft, zo ja kan je weten en begrijpen waarom ik dit heb verwijderd. Ik ben zeker niet partijdig,ik sta hier ook volledig neutraal in, vind alleen dat we op een respectvolle manier moeten kunnen discussieren.

Wist niet dat het daar over ging. Ik ging er van uit dat Collina het over het algemeen had. Over de informatie over dit onderwerp dat op mixfight staat.

Tykill
17-11-2011, 11:55
Ik denk dat jij de aantijging jegens Bas niet heb gelezen, maar goed ook! Gaat helemaal nergens over, verder ben ik t met El Bambino eens! Gelijke monniken, gelijke kappen!

Ik ben t met je eens dat je publicaties niet moet verwijderen die er toe doen, dat geeft een vertekend beeld van de (werkelijkheid). Maar beledigingen en aantijgingen out of the context, daar moet je een stokje voor steken.

Let's go ontopic

Heb die psot van "hiddensecrets" idd niet gelezen

NielsN
17-11-2011, 12:20
sjonge,
ga ik FF naar de wc....

:fp:

Gelukkig kan je altijd bij de buren terug vinden wat er stond... Zien we je daar ook weer eens. :)

Slome
17-11-2011, 12:25
Kemal, op deze manier kom jij heel partijdig over, ik bedoel aantijgingen jegens Bas verwijder je wel. Maar de teksten jegens Overeem zijn prive leven heb je niet verwiijderd.
Objectiviteit is ver tezoeken hier bij Mixfight!

het gaat erom of men ontopic blijft ja of nee. en niet randzaken true or not naar boven wil halen..heeft niets met partijdigheid oid te maken.
mocht je het niet met mij eens zijn, let me know dmv PM

fightlove
17-11-2011, 13:15
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcThfQURO_rLoOOXSkKpp-n19aKq3jBj7c86fnJpJdM1OfZ8TzfN

Fightfan
17-11-2011, 14:05
het is Bas zijn beleving over de hele zaak.
En hij zal ongetwijfeld op een paar punten gelijk hebben en wellicht ook nog gaan krijgen.

Ze hadden het eigenlijk kunnen zien aankomen ..
van Overeem kan je veel zeggen maar loyaal is hij nooit gebleven.

Volgens mij was de start bij Dolman, toen Passenier, daarna Lucien, daarna Cor
Bij Martijn is hij altijd blijven plakken en Martijn in een zin vergelijken met de diensten van een schoonmaker vind ik niet ok

Ik ben dit wel eens, vooral voor Martijn is het niet netjes. Alleen zeiden de Hooligans van GG dit niet toen Allister bij GG trainde........
Ook toen hij verloor stonden ze achter hem. Toen sprak niemand van 5 verlies partijen etc.

Het commentaar van Bas Rutten over de K1 winst van Allister vind ik ook kort door de bocht.
Bas heeft nooit, qua kickboksen, zo'n niveau gehaald dus dan zou je wel wat netter kunnen zijn.
Dat Allister een goede loting had en wat geluk is zo, maar hij stond er wel en Bas nooit qua kickboxen.

Qua Mixed Martial arts was Bas wel een geweldige vechter.

Tykill
17-11-2011, 15:24
Het commentaar van Bas Rutten over de K1 winst van Allister vind ik ook kort door de bocht.
Bas heeft nooit, qua kickboksen, zo'n niveau gehaald dus dan zou je wel wat netter kunnen zijn.
Dat Allister een goede loting had en wat geluk is zo, maar hij stond er wel en Bas nooit qua kickboxen.

Qua Mixed Martial arts was Bas wel een geweldige vechter.

Dat heeft er niets mee te maken. Wat maakt het nou uit of Bas wel of niet gekickbokst heeft? Ali heeft een zeer gemakkelijke weg gehad in de K1 en dat weet iedereen. Hij won terecht uiteraard en verdiend maar het kon moeilijker.

Collina
17-11-2011, 15:55
Collina, zoals je misschien weet heb ik naast mijn werkzaamheden als eigenaar van Mixfight.nl ook nog een bijbaantje als advocaat. Soms moet ik ook daar tijd aan besteden, het is niet anders. Het spijt me oprecht dat ik niet 24 uur per dag online ben en jou van dienst kan zijn...

Ondanks je laconieke post, excuses aanvaard Justinian. :) 'jij als ik weten best dat je de laatste zin achterwegen had kunnen laten'.

Zoals je weet staan er nog aantijgingen jegens Alistair en Valentijn, berichtgever: Davinci. Wellicht kun je daar nog iets in betekenen.

Gelijke monniken, gelijke kappen! In het kader van advocatuur zal een rechter mooi verwoord het zelfde uitspreken.

Collina
17-11-2011, 16:05
lol @ justi? wat kost je? misschien kan je wat regelen met Collina.. ;)

Ik begrijp Justinian wel.

Ik ben uitgever/eigenaar van een onafhankelijk medisch vakblad, houdt genoeg controle of farmaceuten zich houden regelwetgeving Code Geneesmiddelen Reklame, maar als ik de tijd over had om alle threads door te spitten, .... Misschien. :)

Collina

MaTo
17-11-2011, 16:50
Was gewoon benieuwd naar de reacties daaro: Bas Rutten Gives More Details About Golden Glory-Overeem Falling Out and They Are Doozies | | Cagepotato (http://www.cagepotato.com/bas-rutten-gives-more-details-about-golden-glory-overeem-falling-out-and-they-are-doozies/)

wrestler_nl
17-11-2011, 17:53
Was gewoon benieuwd naar de reacties daaro: Bas Rutten Gives More Details About Golden Glory-Overeem Falling Out and They Are Doozies | | Cagepotato (http://www.cagepotato.com/bas-rutten-gives-more-details-about-golden-glory-overeem-falling-out-and-they-are-doozies/)

lol at sommige reacties ;)

MXM
17-11-2011, 18:01
Ben over het algemeen anti-Overeem, maar geloof hem in dit geval wel. Ga uit van het goedheid van de mens, en vind Overeem over het algemeen geen valse gast. Dat hij zichzelf held noemde na K1 winst is toch lachwekkend? Eerlijk, wie neemt dat nou serieus? Wat het trieste is, is dat GG (BB/davinci, bas rutten en de rest) en het kamp Overeem elkaar alleen maar schade toebrengen met dit kinderachtige gedoe. Het is te triest voor woorden dat volwassen mensen elkaar zo zwart proberen te praten op een medium als internet terwijl ze normaliter (13 jaar) zo trouw als familie waren. Hoop dat dit nu kapt op MF en dat dit gewoon uitgevochten wordt in een rechtszaak en dan mag de uitslag op de frontpage. Iedereen dikke vrienden

justsomeone
17-11-2011, 18:02
Ben over het algemeen anti-Overeem, maar geloof hem in dit geval wel. Ga uit van het goedheid van de mens, en vind Overeem over het algemeen geen valse gast. Dat hij zichzelf held noemde na K1 winst is toch lachwekkend? Eerlijk, wie neemt dat nou serieus? Wat het trieste is, is dat GG (BB/davinci, bas rutten en de rest) en het kamp Overeem elkaar alleen maar schade toebrengen met dit kinderachtige gedoe. Het is te triest voor woorden dat volwassen mensen elkaar zo zwart proberen te praten op een medium als internet terwijl ze normaliter (13 jaar) zo trouw als familie waren. Hoop dat dit nu kapt op MF en dat dit gewoon uitgevochten wordt in een rechtszaak en dan mag de uitslag op de frontpage. Iedereen dikke vrienden

tegen wie speelt feynoord het weekend?

Sjaak
17-11-2011, 18:05
Weet je wie echte helden zijn / waren : Ernesto Hoost, Andy Hug en Peter Aerts ...... osu !

justsomeone
17-11-2011, 18:10
Weet je wie echte helden zijn / waren : Ernesto Hoost, Andy Hug en Peter Aerts ...... osu !

X2

vergeet Fedor niet ;)

Mauro
17-11-2011, 18:16
. Het is te triest voor woorden dat volwassen mensen elkaar zo zwart proberen te praten op een medium als internet terwijl ze normaliter (13 jaar) zo trouw als familie waren. Hoop dat dit nu kapt op MF en dat dit gewoon uitgevochten wordt in een rechtszaak en dan mag de uitslag op de frontpage. Iedereen dikke vrienden
Idd, bizar dat MF het platform is waar volwassen mensen zich geroepen voelen zich hierover te moeten verdedigen....
Leuk hoor, inside info enzo, maar dit gaat allemaal te ver, zoek het lekker uit in de rechtzaal.

Fightfan
17-11-2011, 19:25
Dat heeft er niets mee te maken. Wat maakt het nou uit of Bas wel of niet gekickbokst heeft? Ali heeft een zeer gemakkelijke weg gehad in de K1 en dat weet iedereen. Hij won terecht uiteraard en verdiend maar het kon moeilijker.

Bas heeft dit in de verste verte niet bereikt qua kickboxen en hij haalt het aan.
Dit heeft er voor Bas wel mee te maken.

Ik ben het wel eens met jou dat het met zaak niets te maken heeft: Deze gaat om een geschil qua geld en verdelingen. Daarom is het raar dat er ouwe wijven praatjes bijgehaald worden.

Fightfan
17-11-2011, 19:27
X2

vergeet Fedor niet ;)

En Jerome Le Banner en Badr Hari en Hesdy.

justsomeone
17-11-2011, 19:36
En Jerome Le Banner en Badr Hari en Hesdy.

Hesdy?

Fightfan
17-11-2011, 19:37
Hesdy?

Gerges.

justsomeone
17-11-2011, 19:38
Gerges.

herpes?

Marchant
17-11-2011, 19:42
herpes?

Helden?

123trisweat
17-11-2011, 19:47
Weet je wie echte helden zijn / waren : Ernesto Hoost, Andy Hug en Peter Aerts ...... osu !
Mandela, Einstein, ghandi to name a view

Slome
17-11-2011, 19:48
Broeders ook hier ontopic,, let's move 2 offtopic area...(:D)

TheSkindo
18-11-2011, 00:50
Badr Hari? Serieus?

iconian
18-11-2011, 01:30
badr is de muhammad ali en mike tyson van onze tijd

FOCUS
18-11-2011, 11:29
Omdat hij een crimineel is die nooit in dienst heeft gezeten?

blade
18-11-2011, 12:05
badr is de muhammad ali en mike tyson van onze tijd

zo als muhammad ali er nu bij loopt hoop ik het niet

rafi
18-11-2011, 12:31
lol

S-ven
18-11-2011, 18:55
[QUOTE=Fightfan;1098148]Ik ben dit wel eens, vooral voor Martijn is het niet netjes. Alleen zeiden de Hooligans van GG dit niet toen Allister bij GG trainde........
Ook toen hij verloor stonden ze achter hem. Toen sprak niemand van 5 verlies partijen etc.

Het commentaar van Bas Rutten over de K1 winst van Allister vind ik ook kort door de bocht.
Bas heeft nooit, qua kickboksen, zo'n niveau gehaald dus dan zou je wel wat netter kunnen zijn.
Dat Allister een goede loting had en wat geluk is zo, maar hij stond er wel en Bas nooit qua kickboxen.


Laten we eerlijk zijn dat Bas wel de Cruijff in de K1 is ! ( persoonlijke mening... )

Slome
18-11-2011, 19:08
[QUOTE=Fightfan;1098148]Ik ben dit wel eens, vooral voor Martijn is het niet netjes. Alleen zeiden de Hooligans van GG dit niet toen Allister bij GG trainde........
Ook toen hij verloor stonden ze achter hem. Toen sprak niemand van 5 verlies partijen etc.

Het commentaar van Bas Rutten over de K1 winst van Allister vind ik ook kort door de bocht.
Bas heeft nooit, qua kickboksen, zo'n niveau gehaald dus dan zou je wel wat netter kunnen zijn.
Dat Allister een goede loting had en wat geluk is zo, maar hij stond er wel en Bas nooit qua kickboxen.

Laten we eerlijk zijn dat Bas wel de Cruijff in de K1 is ! ( persoonlijke mening... )

Bas en K-1?

S-ven
18-11-2011, 19:36
bedoel meer qua tijd/jaren dat hij in de scene mee functioneerd...

raveboy
18-11-2011, 20:02
bedoel meer qua tijd/jaren dat hij in de scene mee functioneerd...

Bedoel je Bas Boon of Bas Rutten ?
Ik denk dat de laatste keer dat Bas Rutten iets met K-1 te maken had was met dwayne Ludwig, als die al voor Bas Rutten uitkwam en niet alleen maar daar trainde.

justsomeone
18-11-2011, 20:05
S-ven je lult uit je nek man, weet je wel wat je zegt?

Voetvankoe
18-11-2011, 20:16
[QUOTE=S-ven
Laten we eerlijk zijn dat Bas wel de Cruijff in de K1 is ! ( persoonlijke mening... )[/QUOTE]

Soms kun je beter je mond houden en dat soort uitspraken achterwege laten.

smike
19-11-2011, 17:16
Interessant stuk weer.

Ook Bas Rutten heeft weer een bepaald belang, dus de waarheid blijft nog ongewis.

Weet je wiens reactie ik nu echt mis?
Die van WHEELIE, die is toch een mattue van Overeem, wat kan hij ons voor info geven, of misschien een interview met Allistair?

Petrosyan188
19-11-2011, 17:47
bas moet zich gewoon lekker op zijn programma's en UFC richten, misschien dat hij een keer op FOX iets leuks voor UFC mag doen, maar laat hem zich aub hier niet meebemoeien en vooral niet als zijn bedoeling is om GG in z'n kont te kruipen

redjuh
19-11-2011, 17:49
Alistair mocht toch ondanks die verliezen in pride blijven omdat ie 2 x geblesseerd vocht en op lhw bleef en als mw/lhw aan de gp meedeed...?

Ralph
19-11-2011, 18:20
Alistair mocht toch ondanks die verliezen in pride blijven omdat ie 2 x geblesseerd vocht en op lhw bleef en als mw/lhw aan de gp meedeed...?

Dat dacht ik ook!

Riga
19-11-2011, 23:01
Bas Rutten zit bij de kamp van GG dus hij kan niet objectief zijn. En als alistair met een advocaat de contract bekijkt en er staan dingen in wat hij niet weet, dan is het logisch dat je gaat twijfelen of je management het beste voor je wil. Soms heb ik het gevoell dat GG meer naar hun zelf kijken dan de vechter. Net als met de betalingen. Allistair had bijna niet in de UFC gekomen vanwege GG Starre houding. De vechter moet het uiteindelijk doen in de ring/octagon en niet GG. Tuurlijk begrijp ik dat je daar traint en niet moet vergeten waar je vandaan komt. Maar GG staat niet in de ring/octagon te vechten anders had Bas Boon en Martijn de Jong er zelf gestaan. En dan kan je claimen wat je wilt. Let's face it, Wees wel eerlijk tegen elkaar anders heeft die symbiose ook geen zin.

En wat betreft trainen in de States. Als je het echt wil halen in MMA, moet je die kant op. Het is daar wat groter dan in Nederland. (jammer genoeg)Stand up skills heeft ie wel. Nu moet de rest wel hard aan gewerkt worden en op hoog niveau en dat heb je hier in nederland niet. Dus het is logisch dat ie naar de States gaat. En plus Sparringpartners, grote variatie vooral bij Couture. Hij heeft een belangrijke wedstrijd in zicht. So he needs all the help he can get whit takedown defence. En daar is U.S.A de leider in worstelen.

Marchant
19-11-2011, 23:10
En dan kan je claimen wat je wilt. Let's face it, Wees wel eerlijk tegen elkaar anders heeft die symbiose ook geen zin.
Dude..........wtf??

symbiose
sym - bi - o - se [simbie` (j)ooz ` ] («Frans«Grieks) de -woord (vrouwelijk) het samenleven van verschillende organismen in het planten- en dierenrijk, tot voordeel van elkaar of één der deelgenoten

Kemal
19-11-2011, 23:21
Bas Rutten zit bij de kamp van GG dus hij kan niet objectief zijn.


Maar GG staat niet in de ring/octagon te vechten anders had Bas Boon en Martijn de Jong er zelf gestaan.

:confused:

Marchant
19-11-2011, 23:23
lol, net terug en alweer een ban?

Haha tja ieder zijn hobby.......

Riga
20-11-2011, 00:05
Dat slaat op de post van Remco Pardoel. En het ligt eraan hoe je het gebruikt om iets over te brengen. Dude !
Bij mij was het overgekomen toen Remco het zei. Ik begreep het wel en jij?

GM
20-11-2011, 00:43
Weetje ik hoop gewoon dat Alistair de fucking nieuwe UFC HW Champ wordt!!!
Thats it.

Zou heel erg leuk zijn maar ik denk dat ze hem daar drie keer opvouwen en hem met een postzegel op z'n pan weer terugsturen naar Nederland met als omschrijving damaged goods.

justsomeone
20-11-2011, 00:50
lol, net terug en alweer een ban?

denk dat dat komt door zijn post in de pit

blackadder
20-11-2011, 01:14
denk dat dat komt door zijn post in de pit
Welke post?

Marchant
20-11-2011, 01:21
Welke post?
Precies schijnbaar een Censuur in de pit tegenwoordig..........triest!!

Leventdepevent
20-11-2011, 10:23
Precies schijnbaar een Censuur in de pit tegenwoordig..........triest!!
X2 DIEP triest

FOCUS
20-11-2011, 13:51
symbiose


De literatuurliefhebbers onder ons weten waar de symbiose tussen Spiderman en een buitenaards wezen toe leidde;


Allis...eeh Peter PArker, ofwel:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/5/52/Spider-Man.jpg

kwam in contact met Gold..eeh een symbiont, die eigenlijk een PARASIET bleek te zijn. Dit wezen vormde zich naar Peter PArker en samen werden zij:

http://bluwiki.com/images/2/29/Symbiote.JPG


toen kwam All. eh Peter Parker er achter dat deze symbiont SLECHT was en scheidde Peter Parker zich van de Symbiont
MAAR!!!
deze zocht een nieuwe -meer kwaadaardige en STERKERE Gastheer op met de illustere naam Brock!!! (ECHT WAAR)"
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/5/59/EddieBrock.jpg/221px-EddieBrock.jpg

En zij werden gruwelijk sterk en slecht en dit was VENOM:
http://4.bp.blogspot.com/-97CMXR0_lS4/TkIB_lxphgI/AAAAAAAAAQk/-2pjr6zJLpY/s1600/venom2_2%255B1%255D.jpg


Venom vocht met All.. eeh Spiderman
SPiderman won, maar de Symbiont scheidde zich af en vond een psychopatische gastheer en werd de nog meer EVILige CARNAGE

http://static.skynetblogs.be/media/37532/dyn001_original_350_473_jpeg_2673913_399f082aa0ba5 a1dfe06129c8c1944bd.jpg

Carnage vocht met Brockie
http://media.comicvine.com/uploads/7/71707/1399619-carnage_vs_venom_by_blackmarble.jpg

Maar uiteindelijk vochten zowel Brock/Venom als Gol eeeh Carnage tegen All,eeh Peter Parker!!!

http://media.comicvine.com/uploads/1/11136/501993-063_lrg_carnge_spidey_venom_super.jpg


Wie zal dit winnen??
GG, Brockie, Allistair???

Stay Tuned 4 more..:fp:

casca grossa
20-11-2011, 13:59
But Alistair said: "Yeah, if we have to talk about people who contributed to my success, then I also have to mention my cleaning lady who cleans my house for eleven and a half Euros an hour."

OK, just think about that for a second. It's almost like it's not real. I mean, he REALLY said this! I wouldn't tell you if it wasn't the truth, you know me, Paul.



Godverdomme!!! Ik betaal mijn werkstel twaalf euro vijftig!!

Marchant
20-11-2011, 14:44
De literatuurliefhebbers onder ons weten waar de symbiose tussen Spiderman en een buitenaards wezen toe leidde;


Allis...eeh Peter PArker, ofwel:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/5/52/Spider-Man.jpg



kwam in contact met Gold..eeh een symbiont, die eigenlijk een PARASIET bleek te zijn. Dit wezen vormde zich naar Peter PArker en samen werden zij:

http://bluwiki.com/images/2/29/Symbiote.JPG


toen kwam All. eh Peter Parker er achter dat deze symbiont SLECHT was en scheidde Peter Parker zich van de Symbiont
MAAR!!!
deze zocht een nieuwe -meer kwaadaardige en STERKERE Gastheer op met de illustere naam Brock!!! (ECHT WAAR)"
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/5/59/EddieBrock.jpg/221px-EddieBrock.jpg

En zij werden gruwelijk sterk en slecht en dit was VENOM:
http://4.bp.blogspot.com/-97CMXR0_lS4/TkIB_lxphgI/AAAAAAAAAQk/-2pjr6zJLpY/s1600/venom2_2%255B1%255D.jpg


Venom vocht met All.. eeh Spiderman
SPiderman won, maar de Symbiont scheidde zich af en vond een psychopatische gastheer en werd de nog meer EVILige CARNAGE

http://static.skynetblogs.be/media/37532/dyn001_original_350_473_jpeg_2673913_399f082aa0ba5 a1dfe06129c8c1944bd.jpg

Carnage vocht met Brockie
http://media.comicvine.com/uploads/7/71707/1399619-carnage_vs_venom_by_blackmarble.jpg

Maar uiteindelijk vochten zowel Brock/Venom als Gol eeeh Carnage tegen All,eeh Peter Parker!!!

http://media.comicvine.com/uploads/1/11136/501993-063_lrg_carnge_spidey_venom_super.jpg


Wie zal dit winnen??
GG, Brockie, Allistair???

Stay Tuned 4 more..:fp:

Heerlijk een spiderman comix op zondag och..........zondag middag!!!!


Thanks focus!!!

You must spread some Reputation around before giving it to FOCUS again.