PDA

View Full Version : Pokerpros gaan los 22 november!



elpappi
17-11-2011, 15:54
Wie een beetje de pokerscene volgt heeft misschien gehhort dat een Nederlandse Pokerpro Lex Veldhuis een franse collega Bertrand Grospellier (Elky) heeft uitgedaagd voor een kickbokswedstrijd. Ik heb het artikel gelezen en het interview gehoord. Het kickboksen van Elky ziet er niet uit maar dat kan ook een manier zijn om de tegenstander op het verkeerde been te zetten. Er staat 50000 euro op het spel. Lex zegt in het interview dat hij de eerste ronde voluit wil gaan. Dit lijkt me niet zo slim tegen een tegenstander waarvan je eigenlijk niet zo veel weet. Ik denk dat Elky als een gek gaat maaien in de eerste ronde. Dus eerste ronde dekking hoog en lekker die dijbenen beurs trappen. Er zijn ook heel veel mensen en andere poker spelers die hier op gaan wedden. Als Nederlander moet Lex natuurlijk winnen maar ik heb geen idee hoe goed hij is. Hier een link naar het artikel.
http://nl.pokernews.com/nieuws/2011/11/soundbites-lex-veldhuis-over-zijn-gevecht-met-elky-mcop-8148.htm

justsomeone
17-11-2011, 15:56
Wie een beetje de pokerscene volgt heeft misschien gehhort dat een Nederlandse Pokerpro Lex Veldhuis een franse collega Bertrand Grospellier (Elky) heeft uitgedaagd voor een kickbokswedstrijd. Ik heb het artikel gelezen en het interview gehoord. Het kickboksen van Elky ziet er niet uit maar dat kan ook een manier zijn om de tegenstander op het verkeerde been te zetten. Er staat 50000 euro op het spel. Lex zegt in het interview dat hij de eerste ronde voluit wil gaan. Dit lijkt me niet zo slim tegen een tegenstander waarvan je eigenlijk niet zo veel weet. Ik denk dat Elky als een gek gaat maaien in de eerste ronde. Dus eerste ronde dekking hoog en lekker die dijbenen beurs trappen. Er zijn ook heel veel mensen en andere poker spelers die hier op gaan wedden. Als Nederlander moet Lex natuurlijk winnen maar ik heb geen idee hoe goed hij is. Hier een link naar het artikel.
http://nl.pokernews.com/nieuws/2011/11/soundbites-lex-veldhuis-over-zijn-gevecht-met-elky-mcop-8148.htm

Geloof dat Lex ook goed contact heeft met wat intimi van GG, dus het zal wel goed komen met zijn voorbereiding :D

redjuh
17-11-2011, 16:53
Veldhuis en Grospellier maken zich op voor kickbox match


Veldhuis en Grospellier maken zich op voor kickbox match

We hebben er zo'n twee jaar op moeten wachten, maar over slechts zes dagen is het eindelijk zover: Lex "RasZi" Veldhuis en Bertrand "ElkY" Grospellier gaan het tegen elkaar opnemen in de lang beloofde kickbox "match of the century". De spanning neemt toe en beide heren hebben nog maar heel even de tijd om zich optimaal voor te bereiden. Volgens Lex is hij van nature meer atletisch, maar heeft Grospellier er meer trainingsuren opzitten. Wat dat betreft zouden de mannen dus een beetje in balans moeten zijn. In zijn nieuwste blog legt Lex nog één keer alle regels uit en blikt hij vooruit naar 22 november, de dag die al zo lang dik aangestipt in de agenda van de Nederlander en de Fransman staat.
"So to break it down. I am more atheltic and I have better coordination, plus some experience in fights. Elky is in better shape and has been working out more consistently, going on special trainingcamps and putting in a lot of hours.
Elky and I bet even odds, which I still think is fair. I am not looking to give someone odds. A lot of people say I have an advantage because I'm from Holland, but that's just stupid. It's two individuals fighting, not 20 people from 2 countries. A lot of people who have seen Elky train say he is a beast, however I'm not looking for odds either. I understand a lot of it is from hearsay, mixed with some facts, but nobody knows enought o really set a precise line, so I feel even odds is fair.
I think I'm going to win, so I'm obviously taking action. I wrote this blog to give some more information both for people following it, and for people who want to bet. You can reply in the comments, or message me on Twitter (@RaSZi) if you wanna put money on it. There is a lot of money on it between me and Elky already, so you don't have to worry about giving me incentive. Also it's a week before the fight, so I'm not ready I'm fucked anyway, can't change that. I will mainly bet with people I know, it's to find escrows to bet with unknowns."
The fight will be tuesday 22 November. There won't be a stream, but it will be recorded and I will be posting the videos of it on my site.
Later voegde Lex daar nog aan toe:
edit: I'm 3 inches taller than elky, I think our reach with hands is about the same. I'm guessing I have more reach with my legs. He is a little heavier, so all in all, pretty even.


Lees meer: PokerNews Boulevard: Veldhuis en Grospellier maken zich op voor kickbox match | PokerNews (http://nl.pokernews.com/nieuws/2011/11/pokernews-boulevard-veldhuis-en-grospellier-maken-zich-op-8141.htm)



Lees meer: PokerNews Boulevard: Veldhuis en Grospellier maken zich op voor kickbox match | PokerNews (http://nl.pokernews.com/nieuws/2011/11/pokernews-boulevard-veldhuis-en-grospellier-maken-zich-op-8141.htm)

justsomeone
17-11-2011, 16:54
was al een topic over

redjuh
17-11-2011, 17:07
ik had tot 3 pagina's terug gekeken, zag niks... skip dees dan maar

elpappi
17-11-2011, 17:32
staat hier. vier topic naar beneden. http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?118438-Pokerpros-gaan-los-22-november!

redjuh
17-11-2011, 17:35
ik geloof je... zal er een passage in mijn dagboek aan wijden

justsomeone
17-11-2011, 18:01
ik geloof je... zal er een passage in mijn dagboek aan wijden


Das echt lief van je.

redjuh
17-11-2011, 18:42
je weet niet wat ik erin ga schrijven... t wordt niet zo'n anne frankie ofzo...

Kemal
17-11-2011, 19:17
oke , ben benieuwd lijkt me een beetje gamekings vs flabber