PDA

View Full Version : Waarom het verleden erbij word gehaalt!



anoniem gg
17-11-2011, 16:16
Beste Mix Fight lezers

Weer word er gezegd dat ik vooral moet gaan posten en mijzelf zou moeten verdedigen, pfffff

Ten eerste wil ik zeggen dat de claims die Alistair Overeem maakt in zijn zaak allemaal duiden op zaken uit het verleden.
Timeline van Fabrice is leuk en ik begrijp best dat Eldar en Fabrice proberen Alistair te verdedigen.

Twee weken nadat Alistair het contract heeft getekend, ziet hij blijkbaar toch dingen in het contract die niet goed zijn (de ingehuurde advocaten van Alistair hadden dit blijkbaar ook gemist ) en nu komt het:

The Fight Lawyer: Overeem Sues Golden Glory et al. -- Quick Summary of the Complaint (http://www.fightlawyerblog.com/2011/11/overeem-sues-golden-glory-et-al-quick.html)

Quote"Turning to the crux of the complaint. Overeem lists a bunch of "failures" on the part of KOI and GG -- chiefly, failures to pay, including money from FEG, Dream/K-1s parent, but he really alleges nothing specific, e.g., an amount. He also claims he was not "properly informed" and alleges that KOI and GG failed to "protect [his] interests." Overeem also alleges that he believes KOI and GG received some undisclosed bonus arising from Overeem's signing with the UFC--nothing more".

Tot twee weken na de deal is alles goed en dan komt er een was lijst (zie Bunch of does ) aan wat GG allemaal wel niet goed heeft gedaan (veel oude zaken uit het verleden) en daarom vind Alistair Overeem dat GG geen recht meer zou hebben op verdiensten van het nieuwe UFC contract?
Het is dus Alistair Overeem die een hele hoop zaken uit het verleden aankaart om onder zijn management contract uit te komen en dat speelt ineens plotseling twee weken nadat het UFC contract al is getekend?

Mr.Overeem gebruikt de media oa zijn docu en recentelijk facebook voor beschuldigingen en stemmingmakerij aan het adres van GG/mijzelf. Ik doe hier niet aan mee, ik zou het graag gewoon man tot man oplossen zelfs zonder tussenkomst van een advocaat. En kan dat niet, dan moet een rechter maar een beslissing nemen.

Wat Alistair Overeem moet snappen is dat hij een hoop mensen heeft gekwetst en nu ben ik heel bescheiden. Sommige willen het liefst alles op tafel gooien (tja er is nog veel meer en erger) maar ik denk dat dit helemaal geen zin heeft. Cor Hemmers verwoorde het al, Alistair begon ineens twee maanden voor het contract van de UFC te praten met Cor hemmers over het niet meer betalen van een percentage aan de trainer, het afgesproken percentage wat 12 jaar lang nooit een probleem was geweest.

Ik ga mij niet meer verdedigen op een forum over die oude link die Alistair plaatste op zijn facebook over M-1, ik heb dat uitgelegd, iedereen weet hoe dat zat en meer heb ik er niet over te zeggen, jammer dat Alistair zich verlaagt om zijn facebook te gebruiken voor dit soort zaken (alsof Vadim die een excuus moest maken vanwege een grove leugen notabene aan het adres van Alistair Overeem "caught on tape" een betrouwbare figuur is).
Als ik Alistair was zou ik mijzelf gaan voorbereiden op de wedstrijd en net als Ron zou ik het toch geweldig vinden als je zou winnen van Brock Lesnar.

Love and Peace

Bas Boon

XanaduNL
17-11-2011, 16:26
Het wordt er niet echt duidelijker op, maar toch bedankt voor wederom een bijdrage. :)

redjuh
17-11-2011, 16:32
wordT gehaalD

redjuh
17-11-2011, 16:33
snap niet waarom er niet minsten 6 vrouwen rechtstreeks bij betrokken zijn... vuile was moet je wassen

El Bambino
17-11-2011, 16:38
Ach Bassie, als een lijk uit de kast wordt gehaald, waarom niet alle lijken eruit halen een aan mixfifgt presenteren ?

MXM
17-11-2011, 16:55
Door de spelfouten in de titel lees ik je stuk niet eens. Leer fatsoenlijk Nederlands. En wanneer houdt dit nou eens op, Davinci?

justsomeone
17-11-2011, 16:59
.

Sjaak
17-11-2011, 17:03
Vind ik een nette reactie van Bas, niks mis mee, net als de reactie van El, ook correct. Probeer er eens normaal op te reageren want beide mensen nemen de moeite om hun kant van het verhaal te vertellen ...... zonder deze reactie's zou je heel wat minder inside info hebben. En er is niks mis mee om ieder hun eigen waarheid te laten vertellen ! En wat waar is of iets minder waar zal de toekomst ons leren ...

justsomeone
17-11-2011, 17:07
Vind ik een nette reactie van Bas, niks mis mee, net als de reactie van El, ook correct. Probeer er eens normaal op te reageren want beide mensen nemen de moeite om hun kant van het verhaal te vertellen ...... zonder deze reactie's zou je heel wat minder inside info hebben. En er is niks mis mee om ieder hun eigen waarheid te laten vertellen ! En wat waar is of iets minder waar zal de toekomst ons leren ...

Zijn minder nette reacties post ie onder een andere naam.

Marchant
17-11-2011, 17:11
Door de spelfouten in de titel lees ik je stuk niet eens. Leer fatsoenlijk Nederlands. En wanneer houdt dit nou eens op, Davinci?
Als je niet leest reageer dan ook niet

Fasada
17-11-2011, 17:16
Ik ga mij niet meer verdedigen op een forum over die oude link die Alistair plaatste op zijn facebook over M-1, ik heb dat uitgelegd, iedereen weet hoe dat zat en meer heb ik er niet over te zeggen, jammer dat Alistair zich verlaagt om zijn facebook te gebruiken voor dit soort zaken (alsof Vadim die een excuus moest maken vanwege een grove leugen notabene aan het adres van Alistair Overeem "caught on tape" een betrouwbare figuur is).
Als ik Alistair was zou ik mijzelf gaan voorbereiden op de wedstrijd en net als Ron zou ik het toch geweldig vinden als je zou winnen van Brock Lesnar.

Love and Peace

Bas Boon

Ik kan je verzekeren dat dit niet een facebook pagina is die door Alistair of mij wordt beheert.

PinPoint
17-11-2011, 17:17
Zo langzamerhand ben ik toch ook voorstander van een aparte GG / alistair sectie. wat een gelul en wat laten mensen zich kennen hier zeg.........

justsomeone
17-11-2011, 17:20
kan dit topic niet gewoon bij die andere gevoegd worden

Mauro
17-11-2011, 17:20
Yep, ik ben het punt van "popcorn&chips" ook al lang voorbij...

ChingChong
17-11-2011, 17:22
wordT gehaalD

Zoiets dacht ik ook...

blackadder
17-11-2011, 17:24
Ok. Thanks Bas.

RamonaS
17-11-2011, 17:24
Door de spelfouten in de titel lees ik je stuk niet eens. Leer fatsoenlijk Nederlands. En wanneer houdt dit nou eens op, Davinci?

Nederlands Dictee (http://www.grootdictee.nps.nl)

PinPoint
17-11-2011, 17:24
Stelletje zeikerds om spelfouten zeg....................ga je moeder ermee lastig vallen zeg.

The Bulldog
17-11-2011, 17:31
Stelletje zeikerds om spelfouten zeg....................ga je moeder ermee lastig vallen zeg.

idd

justsomeone
17-11-2011, 17:31
Stelletje zeikerds om spelfouten zeg....................ga je moeder ermee lastig vallen zeg.

Lopen zeiken omdat wij zeiken om spelvauten...............ga je vader ermee lastig vallen zeg.

The Company
17-11-2011, 17:32
Neemt iemand Bas Boom nog serieus nadat hij onder een andere naam dit zegt?


Ik heb al eerder gezegd dat ik een goede vriend ben van Bas (ik heb een
uitbrander gehad voor het posten van een aantal zaken).

"Ik vind Bas een wereld gozer en kom vaak bij hem over de vloer in
Thailand. Bas Rutten en Cor Hemmers en Martijn zijn stuk voor stuk toppers.

Ik ken Bas als geen ander en die man werkt alleen maar dag en nacht. Om
Golden Glory na zo een deal voor Alistair een trap na te geven inclusief alle
trainers en zelfs vele GG vechters is diep triest.

justsomeone
17-11-2011, 17:34
Neemt iemand Bas Boom nog serieus nadat hij onder een andere naam dit zegt?







[I]

daarvoor nam ik hem al niet serieus.

Slome
17-11-2011, 17:38
Vrienden, broeders en beste lezers....

ik sluit deze topic; dit omdat er al 3 bestaande actieve topics zijn.
de discussie mag/moet gevoerd worden, dmv het sluiten van deze probeer ik het overzichtelijk te houden voor een ieder.

Er kan/mag rustig verder gediscussieerd worden over dit onderwerp in één van de bestaande topics.