PDA

View Full Version : It's Showtime 55: Badr Hari vs Gokhan Saki Promo - [K1niKo]



blackadder
21-11-2011, 02:10
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Nf5_ndKdC4Q (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Nf5_ndKdC4Q)

Ik hoop maar dat de Roemenen hier weer een stream van hebben.

Kemal
21-11-2011, 06:58
Thanks, wordt een heerlijke partij!!

NINO²
21-11-2011, 07:45
Nice Turkey vs Morocco

Mister T.
21-11-2011, 07:59
Gokhan for the win! (durf er toch geen geld op te zetten :P )

micha
21-11-2011, 08:24
vet Hoorr

WAR SAKI!!!!!!!

univers1l
21-11-2011, 09:51
vette partij alleen vraag ik me af hoe badr zijn voorbereiding is? hij is laatst aan zijn hand geopereerd toch?
maar dit zijn ver weg de meest spectaculairste vechters, wordt een knalpartij.

justsomeone
21-11-2011, 10:20
WARRRRRR Badr

Fan1976
21-11-2011, 10:29
http://www.youtube.com/watch?v=oHhFHtfe65w


WARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR SAKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIi

blackadder
21-11-2011, 14:15
vette partij alleen vraag ik me af hoe badr zijn voorbereiding is? hij is laatst aan zijn hand geopereerd toch?
maar dit zijn ver weg de meest spectaculairste vechters, wordt een knalpartij.
Volgens Simon is hij helemaal in orde en volop in voorbereiding.

Ervani
21-11-2011, 16:50
Hoop dat de partij beter wordt dan deze promo...

Soulbringer320
21-11-2011, 17:47
Hoop dat de partij beter wordt dan deze promo...

Vind het ook maar een magere trailer

de Stiep
21-11-2011, 19:24
Vind het ook maar een magere trailer

Kan........maar geen magere vechters ! Zal een knalpartij worden waarbij slechts een van de vechters rechtop staand de overwinning zal claimen en dat is Badr.

NINO²
21-11-2011, 20:01
Kan........maar geen magere vechters ! Zal een knalpartij worden waarbij slechts een van de vechters rechtop staand de overwinning zal claimen en dat is Badr.

x2 Gekke Badr zal het flikken!

fightlove
21-11-2011, 20:08
Dit word knallen met die 2.Ik heb geen voorkeur wie er wint,zijn beide toppers.Hoop alleen dat Hari zich kan beheersen in de ring,zodat de partij uitgevochten word.

Darkness
21-11-2011, 21:18
Badr all the way!! K.O win in 1e ronde...

respect
21-11-2011, 22:16
Twee van mijn favo's maar bij deze even WAR SAKI.

de Zweed
21-11-2011, 23:20
zou mij verbazen,als deze partij doorgaat.

Even nieuwsgierig... waarom zou deze partij niet doorgaan dan?

Hoop wel dat Badr het bij techniek houdt, en niet op straatvechten. Saki FTW!!

Pansier
22-11-2011, 09:07
War Saki!

Badr heeft in mijn ogen teveel fouten gemaakt.

Tykill
22-11-2011, 10:16
wanneer is deze pot ook alweer?

MRNijman
22-11-2011, 10:29
28 januari

Tykill
22-11-2011, 12:48
28 januari

thanks,

duurt nog veel te lang :S

Voetvankoe
22-11-2011, 19:49
Even een wake-up call voor de mensen die denken en/of geloven dat saki van Badr hari gaat winnen. Word wakker aub!! Badr heeft tegen bijna alle grote namen (huidige vechters) gevochten en gewonnen. Badr Hari is één van de betere zo niet dé beste kickbokser van de wereld. saki mag blij en dankbaar zijn dat Badr hem deze kans geeft om tegen hem te mogen vechten. saki is een echte kickbokser en heeft zeker potentie om bij de top 3 te horen begrijp me niet verkeerd, maar winnen van Badr Hari op 28 Januari 2012 zal gewoon echt 100% zeker weten absoluut niet gaan gebeuren!! Dit wordt Badr Hari zijn afscheidsgevecht.. Miljoenen mensen van over de hele wereld kijken mee en Badr wil en zal zijn vecht-carriere afsluiten zoals hij zijn gevechts-carriere begon, namelijk met een WINST (KO). Badr Hari weet dat saki alles uit de kast zal halen en zeer gemotiveerd zal zijn om van hem te winnen, maar voor Badr Hari is verliezen gewoon geen optie.

S-ven
22-11-2011, 21:22
Dus heeft Badr meer druk op zich dan Saki.......

respect
22-11-2011, 22:56
Even een wake-up call voor de mensen die denken en/of geloven dat saki van Badr hari gaat winnen. Word wakker aub!! Badr heeft tegen bijna alle grote namen (huidige vechters) gevochten en gewonnen. Badr Hari is één van de betere zo niet dé beste kickbokser van de wereld. saki mag blij en dankbaar zijn dat Badr hem deze kans geeft om tegen hem te mogen vechten. saki is een echte kickbokser en heeft zeker potentie om bij de top 3 te horen begrijp me niet verkeerd, maar winnen van Badr Hari op 28 Januari 2012 zal gewoon echt 100% zeker weten absoluut niet gaan gebeuren!! Dit wordt Badr Hari zijn afscheidsgevecht.. Miljoenen mensen van over de hele wereld kijken mee en Badr wil en zal zijn vecht-carriere afsluiten zoals hij zijn gevechts-carriere begon, namelijk met een WINST (KO). Badr Hari weet dat saki alles uit de kast zal halen en zeer gemotiveerd zal zijn om van hem te winnen, maar voor Badr Hari is verliezen gewoon geen optie.
Hele mooie verhaal van jou en erg interessant.. 100% weet je alleen dat je dood gaat! ben van beide fan zie ze liever niet tegen elkaar, maar jij overdrijft wel een beetje.

justsomeone
22-11-2011, 22:58
Dit is de eerste goede post van voetvankoe

Nosferatu187
22-11-2011, 23:35
Badr Hari is één van de betere zo niet dé beste kickbokser van de wereld.

lol

micha
23-11-2011, 05:28
War Saki!! Ik denk dat Badr in de 1e ronde voor een ko gaat . In de 2e ronde gaat Saki echter sneller en harder te werk en ik verwacht winst voor Saki op ko in ronde 3.

ik ben er iig bij

Tykill
23-11-2011, 08:37
War Saki, mep Badr zijn kop er af!

micha
23-11-2011, 08:41
Kijk ik gun Badr natuurlijk zijn afscheidspartij maar waarom dan tegen Saki. Saki is op dit moment de absolute top misschien is het leuker om op je afscheidsfeestje te winnen. Misschien had er voor een subtopper gekozen moeten worden.

justsomeone
23-11-2011, 09:20
Kijk ik gun Badr natuurlijk zijn afscheidspartij maar waarom dan tegen Saki. Saki is op dit moment de absolute top misschien is het leuker om op je afscheidsfeestje te winnen. Misschien had er voor een subtopper gekozen moeten worden.

Badr is met Sem de beste kickbokser.
Saki mag blij zijn dat ie tegen Badr mag vechten.
Als ik Badr`s record er even bij pak dan staan daar grote namen op die hij verslagen heeft.
Sem Schilt
Alistair Overeem
Peter Aerts

Welke top 3 kickbokser heeft Saki verslagen

Begrijp me niet verkeerd, ik vind Saki een lust om naar te kijken, een erg goede technische vechter, maar denk dat hij letterlijk en figuurlijk een maatje te klein is voor Badr

payap
23-11-2011, 09:55
Even een wake-up call voor de mensen die denken en/of geloven dat saki van Badr hari gaat winnen. Word wakker aub!! Badr heeft tegen bijna alle grote namen (huidige vechters) gevochten en gewonnen. Badr Hari is één van de betere zo niet dé beste kickbokser van de wereld. saki mag blij en dankbaar zijn dat Badr hem deze kans geeft om tegen hem te mogen vechten. saki is een echte kickbokser en heeft zeker potentie om bij de top 3 te horen begrijp me niet verkeerd, maar winnen van Badr Hari op 28 Januari 2012 zal gewoon echt 100% zeker weten absoluut niet gaan gebeuren!! Dit wordt Badr Hari zijn afscheidsgevecht.. Miljoenen mensen van over de hele wereld kijken mee en Badr wil en zal zijn vecht-carriere afsluiten zoals hij zijn gevechts-carriere begon, namelijk met een WINST (KO). Badr Hari weet dat saki alles uit de kast zal halen en zeer gemotiveerd zal zijn om van hem te winnen, maar voor Badr Hari is verliezen gewoon geen optie.

Wat betreft de uitslag geef ik Badr een grotere kans. Mede daar hij een stuk groter en zwaarder is. Maar Badr heeft idd van bijna alle grote namen gewonnen (muv Remy Bonjaksy) maar tegelijkertijd ook verloren! Je noemt hem de beste kickbokser ter wereld maar toch heeft hij nooit de K-1 gewonnen waar andere dat wel deden.

Het geeft gelijk zowel de kracht als wel het zwakke punt van Badr weer. Hij kan maar zo iedereen KO slaan maar tegelijkertijd ook zelf KO gaan of dat er iets anders gebeurd. Dat maakt de partij met Saki ook zo onvoorspelbaar. Het wordt zonder meer spektakel maar het kan alle kanten opwaaien, ook met de uitslag.

Tykill
23-11-2011, 11:34
Badr is met Sem de beste kickbokser.
Saki mag blij zijn dat ie tegen Badr mag vechten.
Als ik Badr`s record er even bij pak dan staan daar grote namen op die hij verslagen heeft.
Sem Schilt
Alistair Overeem
Peter Aerts

Welke top 3 kickbokser heeft Saki verslagen

Begrijp me niet verkeerd, ik vind Saki een lust om naar te kijken, een erg goede technische vechter, maar denk dat hij letterlijk en figuurlijk een maatje te klein is voor Badr

Je onderschat Saki denk ik. Hij was in de afgelopen k1 ook ontzettend goed en helaas te geblesseerd om van Overeem te winnen maar hij had het Overeem iig niet makkelijk gemaakt zonder gebroken arm en hand. En ik gun het Saki 100x meer dan Badr de emo vechtert [-.///]

NINO²
23-11-2011, 11:35
Badr hari is zeker 1 van de beste kickboxers 3x mee gedaan met K1gpFinal 2X finale. Velen vergeten dat Badr jong is hij is een jaartje jonger dan Saki en heeft meer bereikt dan hem.

Advocaat
23-11-2011, 11:45
Badr is een mental midget. Laat hem even zien dat je niet zomaar neergaat (Gerges/Bonjasky) en hij raakt in paniek! Als Saki die 1ste ronde uitkomt eet hij Badr op!

S-ven
23-11-2011, 19:52
Ga voor Saki ( en hij zit zeker bij de top ) ..... Mag Badr's attitude niet zo:boos:

tidelot
24-11-2011, 14:10
Wat betreft de uitslag geef ik Badr een grotere kans. Mede daar hij een stuk groter en zwaarder is. Maar Badr heeft idd van bijna alle grote namen gewonnen (muv Remy Bonjaksy) maar tegelijkertijd ook verloren! Je noemt hem de beste kickbokser ter wereld maar toch heeft hij nooit de K-1 gewonnen waar andere dat wel deden.

Het geeft gelijk zowel de kracht als wel het zwakke punt van Badr weer. Hij kan maar zo iedereen KO slaan maar tegelijkertijd ook zelf KO gaan of dat er iets anders gebeurd. Dat maakt de partij met Saki ook zo onvoorspelbaar. Het wordt zonder meer spektakel maar het kan alle kanten opwaaien, ook met de uitslag.

x2, je hebt helemaal gelijk de beste kickboxer van de wereld is bjorn bregy,
badr zijn fans zijn op 1 hand te tellen. badr is de slechts betaalde k1 vechter, met de gaarste sponsor.:fp::fp::fp:

S-ven
24-11-2011, 21:42
x2, je hebt helemaal gelijk de beste kickboxer van de wereld is bjorn bregy,
badr zijn fans zijn op 1 hand te tellen. badr is de slechts betaalde k1 vechter, met de gaarste sponsor.:fp::fp::fp:

Kia is toch de sponsor van Badr.....Go Saki !!

Fan1976
27-11-2011, 23:53
Er zijn nog kaarten voor 28 januari waar je geen service kosten voor hoeft bij te betalen, pm me als je interesse hebt.




http://www.youtube.com/watch?v=gN2RvmQU_Mw

micha
28-11-2011, 06:25
WAR SAKI!~!!!

varitas et aequitas
28-11-2011, 13:09
WAR SAKI!~!!!

zal zeker niet de makkelijkste partij worden , maar Badr gaat de grond voelen. KO !

justsomeone
28-11-2011, 13:22
appeltje eitje voor Badr

tidelot
28-11-2011, 13:38
ik denk dat saki het slugfest aangaat met badr en we een herhaling krijgen badr vs karaev 3.

http://www.youtube.com/watch?v=LRUZPuHrr28

mr.smokey1980
28-11-2011, 15:00
zal zeker niet de makkelijkste partij worden , maar Badr gaat de grond voelen. KO !

droom lekker verder, Hari maakt durum van saki!!

S-ven
28-11-2011, 20:19
droom lekker verder, Hari maakt durum van saki!!

Shoarma is nog kleiner gehakt dan durum, dus weet je ook wat Saki van Badr maakt ;-)........ WAR SAKI !!!!

varitas et aequitas
29-11-2011, 14:27
Topfight! Uiteraard voor Saki. Wens Badr wel succes met boxen daarna.

Illest
29-11-2011, 15:56
ik denk dat Saki voor een verrassing gaat zorgen...
lange halen en een k.o. forceren daarmee kom je tekort tegen Saki...

ik begrijp overigens wel dat iedereen Badr als winnaar tipt, maar heb een sterk voorgevoel dat Badr van een koude kermis thuis komt..

tidelot
29-11-2011, 16:03
ik denk dat Saki voor een verrassing gaat zorgen...
lange halen en een k.o. forceren daarmee kom je tekort tegen Saki...

ik begrijp overigens wel dat iedereen Badr als winnaar tipt, maar heb een sterk voorgevoel dat Badr van een koude kermis thuis komt..

maar dat voorgevoel heb jij nu al 4 jaar bij alle tegenstanders van badr. maar je voorgevoel laat je keer op keer weer in de steek.

Illest
29-11-2011, 16:13
maar dat voorgevoel heb jij nu al 4 jaar bij alle tegenstanders van badr. maar je voorgevoel laat je keer op keer weer in de steek.

lol....volg je mijn posts al zolang?...

denk dat hij voor een verrassing kan zorgen....zijn er weinig die dat kunnen tegen Badr....

Turboknecht
29-11-2011, 16:13
Het hangt er ook wel een beetje vanaf wat Badr gaat doen. Als hij het enkel met lompe hoeken gaat proberen dan denk ik dat Saki daar wel een antwoord op heeft. Badr is toch minder mooie partijen gaan vechten, Saki is alleen maar vooruit gegaan.

smike
29-11-2011, 16:32
Saki is de laatste jaren erg vooruit gegaan en hoort absoluut bij de wereldtop. Badr was al op dat niveau, maar is niet erg verbeterd.
Normaal zou ik zeggen Badr, maar ik weet niet hoe hij deze partij houdt, mentaal gezien.

Is badr mentaal goed dan wint hij, anders verliest ie van Saki.

S-ven
29-11-2011, 19:37
Saki is wel conditioneel sterker dan Badr...... Betere volhouder sowieso!

Boelly92
29-11-2011, 19:40
ik zeg saki wint op DQ ..

flauw nee ik denk saki met betreft zijn gastank!

mr.smokey1980
29-11-2011, 19:41
Saki is wel conditioneel sterker dan Badr...... Betere volhouder sowieso!

inderdaad was duidelijk te zien in hun 1e match! Saki begon geloof ik na 2 rondes al te janken dat die z'n mammie moest zien nadat pestkop hari hem een pak rammel had gegeven

justsomeone
29-11-2011, 19:58
Saki is wel conditioneel sterker dan Badr...... Betere volhouder sowieso!

Hoe weet je dat?
Ben je betrokken bij beide in hun voorbereiding?

S-ven
29-11-2011, 20:15
Hoe weet je dat?
Ben je betrokken bij beide in hun voorbereiding?


Jazeker bij beiden , om de dag afwisselend na mijn dagelijks werk.....laten we het op intuïtie houden....;)

de Zweed
29-11-2011, 22:38
Mijn geld zet ik in op Saki, die gast is in topvorm en heeft tijdens de K1 vorig jaar goed gescoord en laten zien dat hij bij de top hoort.
Die gaat het Hari zeker niet makkelijk maken. Hij gaat voor de winst!
Badr heeft nog steeds teveel emo in zich, geen rationele vechter. Waarom is hij na al die tijd eigenlijk terug gekomen? Na zijn fouten in de laatste matches hield ik het wel voor gezien met hem.. dit verwacht ik niet op dit niveau

Illest
29-11-2011, 22:47
Het hangt er ook wel een beetje vanaf wat Badr gaat doen. Als hij het enkel met lompe hoeken gaat proberen dan denk ik dat Saki daar wel een antwoord op heeft. Badr is toch minder mooie partijen gaan vechten, Saki is alleen maar vooruit gegaan.

helemaal mee eens....hij lijkt er serieuzer mee bezig te zijn geweest (Saki)

meestal werpt dat zn vruchten af..

Badr zijn manier van vechten is achteruit gegaan....ergens is de gedachte gaan overheersen dat het publiek alleen maar een snelle, harde k.o. wilt zien

te geforceerd, jammer! hij kan namelijk erg goed kickboksen

R.D.N
29-11-2011, 23:01
1 Ding is zeker het gaat een Knaller worden die nooit vergeten zal worden......Beide gaan voor de winst, Beide gaan oorlog maken....ik denk dat Badr hem k.o slaat de 1ste ronde zoniet dan weet ik het zo net niet wie de gaat winnen.

payap
30-11-2011, 09:01
maar dat voorgevoel heb jij nu al 4 jaar bij alle tegenstanders van badr. maar je voorgevoel laat je keer op keer weer in de steek.

Valt mee want de laatste 4 jaar is Illest toch 5 x niet in de steek gelaten door zijn voorgevoel.

Badr is zonder twijfel de meest spektaculaire vechter om naar te kijken omdat er altijd wel wat gebeurd. Maar hij is tegelijkertijd ook niet een vechter als Petrosyan, Saiyok of Corbett die bv die 4 jaren ongeslagen zijn.

Een Badr in top vorm en die zijn kop er bij houd zie ik echter wel winnen van Saki. Al gaat het een zware dobber worden.

varitas et aequitas
30-11-2011, 10:48
Mijn geld zet ik in op Saki, die gast is in topvorm en heeft tijdens de K1 vorig jaar goed gescoord en laten zien dat hij bij de top hoort.
Die gaat het Hari zeker niet makkelijk maken. Hij gaat voor de winst!
Badr heeft nog steeds teveel emo in zich, geen rationele vechter. Waarom is hij na al die tijd eigenlijk terug gekomen? Na zijn fouten in de laatste matches hield ik het wel voor gezien met hem.. dit verwacht ik niet op dit niveau

x2

tidelot
30-11-2011, 13:46
Valt mee want de laatste 4 jaar is Illest toch 5 x niet in de steek gelaten door zijn voorgevoel.

Badr is zonder twijfel de meest spektaculaire vechter om naar te kijken omdat er altijd wel wat gebeurd. Maar hij is tegelijkertijd ook niet een vechter als Petrosyan, Saiyok of Corbett die bv die 4 jaren ongeslagen zijn.

Een Badr in top vorm en die zijn kop er bij houd zie ik echter wel winnen van Saki. Al gaat het een zware dobber worden.

sjonge jonge van een reporter al jij had ik toch wel beter verwacht. je kan heavyweights waar kracht een belangrijke rol speelt toch niet vergelijken met -70 kg vechters waar het puur om techniek gaat.
hoost verloor bv van bob sapp.

univers1l
30-11-2011, 14:17
badr hoort dit te winnen.
ik hoor veel mensen denken 1e ronde k.o. of anders wint saki, alsof de cardio van badr hem altijd in de steek heeft gelaten.
men is na gerges anders gaan denken, omdat het eruit zag dat badr uitgepuft was. maar waar is dat nog meer gebeurd?
de wedstrijd van gerges heeft hij een beetje onderschat en minder goed voorbereid, kan me herinneren dat hij nog 1 week voor de wedstrijd nog in een marokkaanse talkshow zat in marokko.

maar goed het is aan badr om het tegendeel te bewijzen, het liefst tot de bel met 3 ronden techniek van beide heren. dan voel ik me als winnaar.

Nosferatu187
30-11-2011, 16:37
Gokhan Saki gaat winnen

S-ven
30-11-2011, 20:17
Gokhan Saki gaat winnen

Uitstekende intuïtie ! X2

tidelot
30-11-2011, 20:19
Gokhan Saki gaat winnen

de kans dat ik de oudejaarloterij win is groter

Mattie73
30-11-2011, 20:55
Badr zijn manier van vechten is achteruit gegaan....ergens is de gedachte gaan overheersen dat het publiek alleen maar een snelle, harde k.o. wilt zien

te geforceerd, jammer! hij kan namelijk erg goed kickboksen

Ik heb zo'n voorgevoel, dat Badr dit keer niet voor de snelle KO zal gaan. Hij zal dit keer slim en tactisch gaan vechten. Dat denk ik, omdat ik weet dat Badr zeer veel respect heeft voor de kickbokser Gokhan Saki.

En als Badr slim en tactisch gaat vechten, dan maakt Saki absoluut geen kans. Niet omdat Saki slechter is, maar simpel vanwege het feit dat Saki te klein is. Zijn geringe lengte is tegen mindere goden misschien niet van invloed, maar tegen een topper als Badr natuurlijk wel.

Daarom voorspel ik een puntenoverwinning voor Badr Hari!

breahule
30-11-2011, 21:16
Ik kijk misschien nog wel meer uit naar manhoef vs spong, hier horen we eigenlijk (nog) niemand over.

Collina
01-12-2011, 11:11
Ik kijk misschien nog wel meer uit naar manhoef vs spong, hier horen we eigenlijk (nog) niemand over.

Eens!

Uiteraard is het niet meer mogelijk, maar had stiekem toch Alistair vs Badr gezien als z'n afscheid. 1-1 met Alistair als de K1 Champ 2010!

Maar goed, denk dat Saki het moet afleggen tegen kracht, lengte en een zeer gemotiveerde Badr. Saki zou t kunnen winnen als hij niet meegaat in Badr's gameplay!

Succes voor beide toppers!

Collina

varitas et aequitas
01-12-2011, 13:09
de kans dat ik de oudejaarloterij win is groter

dan zou ik idd als ik jou was geen kopen want deze gaan jij en Badr verliezen. hahaha

Illest
01-12-2011, 14:04
zou zomaar eens een anti-climax kunnen worden als Saki aan het winnen is...

S-ven
01-12-2011, 19:13
de kans dat ik de oudejaarloterij win is groter


Dream on...!:lol: Saki for the win ! en succes met je oudejaarslot.....

de Zweed
01-12-2011, 21:30
Ik kijk misschien nog wel meer uit naar manhoef vs spong, hier horen we eigenlijk (nog) niemand over.

Deze thread gaat ook over saki vs. hari ;)

Maar start een nieuwe thread zou ik zeggen.. zal zeker animo voor zijn

varitas et aequitas
02-12-2011, 13:17
Hoe zit het eigenlijk als Badr zometeen in zijn bokscarière in het nauw wordt gedreven in de hoek , en per ongeluk een low-
kick gaat geven ? Mag je daarna nog überhaupt boksen of wordt je dan voor altijd geschorst. Kan me namelijk wel voorstellen dat zoiets kan gebeuren bij Badr.

justsomeone
02-12-2011, 14:56
Badr gaat hem zwaar KO slaan eind 1e ronde.

amilster
02-12-2011, 15:16
Ik ga ook voor Hari, de man is gewoon te goed! :D

S-ven
02-12-2011, 15:38
zolang die eerlijk blijft wel ja...... Ga nog steeds voor Saki!!!

kabouterplop
02-12-2011, 20:58
Ik kan niet voor hari gaan hij is oneerlijk en onsportief. Saki gaat winnen vanwege zijn vechters mentaliteit!!