PDA

View Full Version : Stephan Bonnar wil tegen Rampage Jackson vechten



wrestler_nl
21-11-2011, 13:53
Rampage Jackson's next fight to be against Stephan Bonnar? (http://www.mmamania.com/2011/11/21/2577247/rampage-jacksons-next-fight-to-be-against-stephan-bonnar)


Dit is wat Stephan Bonnar zei na z'n win afgelopen zaterdag.



"I've always wanted to fight 'Rampage.' You know, I've got a few wins now and maybe (I can) get a big name (next)."


Volgens Dana White heeft Rampage er geen problemen mee.



"Rampage texted me tonight and said he wants to fight him too. I don't know. We'll see."


''The American Psycho'' heeft z'n laatste 3 partijen gewonnen en wilt nu tegen een grote naam staan. Rampage komt van een verliespartij af tegen de LHW champ Jon Jones en zei dat hij op de Japan card wou staan. Het is niet echt een match waar ik naar uit kijk maar het zal misschien wel een leuke match kunnen worden wie weet.
Wat vinden jullie ervan?!?

superfreak
21-11-2011, 13:56
Gevaarlijke partij voor Rampage. Bonnar kan veel hebben en je zou maar van hem verliezen. Dan sta je heel ver van de title shots af gelijk. Wint hij overtuigend van Bonnar dan is Rashad zeker next.

Pahlavan
21-11-2011, 13:57
Persoonlijk zie ik liever shogun vs rampage in japan...
Maar ik weet niet wanneer shogun weer kan vechten.. Hij was flink toegetakeld

wrestler_nl
21-11-2011, 13:59
Persoonlijk zie ik liever shogun vs rampage in japan...
Maar ik weet niet wanneer shogun weer kan vechten.. Hij was flink toegetakeld

Ik ben vrijwel zeker dat Shogun NIET in Japan zal vechten na z'n partij van afgelopen zaterdag.

Kemal
21-11-2011, 14:16
Denk dat dit wel een leuke partij zal zijn!

basblue
21-11-2011, 14:32
Denk dat dit wel een leuke partij zal zijn!

X2, sinds zijn Tuf partij tegen Forrest Griffin, zie ik deze man nooit een saaie partij neer zetten. Ik denk Rampage wel eens kan verliezen!

YoMarK
21-11-2011, 14:39
Sinds Bonnar die spinning elbow en knieën van Jon Jones tegen z'n kop kreeg, en gewoon weer opstond, ben ik ervan overtuigd dat Bonnar niet KO kan gaan. Dus Rampage gaat het sowieso zwaar krijgen.

wrestler_nl
22-11-2011, 16:47
"It don't look like I'm fighting n Japan which I'm not happy about at all,I think its a big mistake by the UFC... Fuck it."

bron: Rampage's twitter

basblue
22-11-2011, 23:46
bron: Rampage's twitter

Jammer... Rampage is toch een kijkcijferkanon in Japan?