PDA

View Full Version : HECTOR LOMBARD: I WANT TO FIGHT FEDOR EMELIANENKO



Devilprince
21-11-2011, 17:23
http://twitter.com/#!/hectorlombard; I wanna fight Fedor!

sprAe
21-11-2011, 17:25
Ik zeg doen!
http://www.dagelijksestandaard.nl/sites/default/files/imagecache/News-Fader-Pictures/plaatjes/derksendoen.jpg

YoMarK
21-11-2011, 17:29
Boeiend.
Hector moet naar de UFC, om daar tegen A. Silva te knokken...of in ieder geval tegen andere top-MW's.
Fedor moet ook naar de UFC, om daar tegen andere HW's te knokken.

justsomeone
21-11-2011, 17:48
Boeiend.
Hector moet naar de UFC, om daar tegen A. Silva te knokken...of in ieder geval tegen andere top-MW's.
Fedor moet ook naar de UFC, om daar tegen andere HW's te knokken.

Fedor moet lekker van zijn geld gaan genieten met zijn vrouw.

YoMarK
21-11-2011, 18:03
Nee, gisteren is me duidelijk geworden dat Fedor nog niet klaar is.
Alhoewel Monson natuurlijk geen top-10 vechter is, is het geen pannekoek, en Fedor heeft gemakkelijk gewonnen.

Slome
21-11-2011, 18:05
dit had ie 5 jaar eerder moeten roepen... dan ben je dan man, nu niet meer...

MXM
21-11-2011, 18:21
dit had ie 5 jaar eerder moeten roepen... dan ben je dan man, nu niet meer...

X 2

Wie is Hector Lombard om de GOAT uit te dagen? Even serieus.

lopez86
21-11-2011, 18:33
X 2

Wie is Hector Lombard om de GOAT uit te dagen? Even serieus.

Fedor is geen GOAT meer.
En Hector in huidige vorm maakt een goeie kans.

Kemal
21-11-2011, 18:33
Tja, voor Lombard werkt het altijd positief, wint hij dan staat het goed op zn cv, verliest hij dan verliest hij van de GOAT, eigenlijk best wel kansloos dit imo..

Pahlavan
21-11-2011, 18:39
ik heb dit al eens eerder gezegd maar ik vind het zo ontzettend laf wanneer sommige vechters iemand uitdagen wanneer die net uit zijn prime is...
hetzelfde zag je een tijd geleden bij wanderlei... opeens wou iedereen tegen hem vechten nadat ie al een paar had verloren terwijl geen een van die vechters het ook maar in hun hoofd haalden om hem uit te dagen toen hij in zijn prime zat.

Budokan
22-11-2011, 00:22
Wat moet Lombard dan roepen? Hij zit een beetje vast bij Bellator, is verreweg de beste vechter daarzo en weet dat hij geen UFC vechters hoeft uit te dagen want dat gaat toch niet gebeuren. Dan blijft er maar weinig over wat het uitdagen waard is.

wrestler_nl
22-11-2011, 00:24
lol Lombard is een mw, fedor zou een bitch van hem maken. ik snap niet dat mensen denken dat hij een kans heeft tegen de GOAT!

remco pardoel
22-11-2011, 01:18
Lopez:
Fedor is de GOAT van MMA

Niemand was zo lang ongeslagen in zijn prime.

Door zijn samurai mentaliteit om na drie maal te verliezen toch maar weer een partij aan te gaan en te winnen.
Dat maakt iemand heel bijzonder.
Fedor kwam van heel diep en heel ver.

waarel
22-11-2011, 01:42
@Lopez, goat betekent greatest of all times. Dat is Fedor zeker

Naj85
22-11-2011, 02:58
x2
overtuigend gewonnen, zo kan hij de meeste HW's in de UFC nog steeds aan. zijn stoten zijn sneller en krachtiger dan de meeste andere HW's hij had gewoon een andere gameplan nodig
zoals Ali die het eerst moest hebben van zijn snelheid in de jaren 60 en in de jaren 70 was het zn ijzersterke chin
Nee, gisteren is me duidelijk geworden dat Fedor nog niet klaar is.
Alhoewel Monson natuurlijk geen top-10 vechter is, is het geen pannekoek, en Fedor heeft gemakkelijk gewonnen.

Dave72
22-11-2011, 08:25
He Remco,bij het gevecht van Allister tegen werdum zei je dat hij het gevecht op de grond niet aandurfde, nu doet Fedor hetzelfde . Toen zei je dat een mma 'r all round moet zijn, en dus staand en liggend de beste moet zijn.

Ps ik geef fedor en allister groot gelijk

Ulis-E
22-11-2011, 08:38
ik heb dit al eens eerder gezegd maar ik vind het zo ontzettend laf wanneer sommige vechters iemand uitdagen wanneer die net uit zijn prime is...
hetzelfde zag je een tijd geleden bij wanderlei... opeens wou iedereen tegen hem vechten nadat ie al een paar had verloren terwijl geen een van die vechters het ook maar in hun hoofd haalden om hem uit te dagen toen hij in zijn prime zat.

dus dittes

+1

superfreak
22-11-2011, 10:06
Waarom hebben we het hier over. Hector zou op zijn best toch iets van 205 kunnen redden en Fedor gaat niet op 205 vechten...

lopez86
22-11-2011, 11:34
@Lopez, goat betekent greatest of all times. Dat is Fedor zeker

Fedor was GOAT als ie gestopt was voordat ie verloor.
Dat heeft ie nu verspilt.

The Company
22-11-2011, 11:38
Fedor was GOAT als ie gestopt was voordat ie verloor.
Dat heeft ie nu verspilt.

GSP heeft ook 2x verloren en Anderson Silva heeft verloren van Japanse cans.

Iedereen verliest wel eens. Fedor blijft nog steeds de GOAT.

Budokan
22-11-2011, 12:35
GSP heeft ook 2x verloren en Anderson Silva heeft verloren van Japanse cans.

Iedereen verliest wel eens. Fedor blijft nog steeds de GOAT.

eens, zeker als je kijkt naar zijn lichaamsbouw. Hij hoort mi toch echt thuis in LHW, die buik is wel een beetje jammer. Lijkt Big Country wel

The boy
22-11-2011, 14:39
Fedor is geen GOAT meer.


uhmm hallo weet je wel wat goat betekent?
muhammed ali is ook niet meer de beste, betekent dit dan automatisch dat hij niet de goat van het boksen is?????

Vinand
22-11-2011, 16:26
Fedor was GOAT als ie gestopt was voordat ie verloor.
Dat heeft ie nu verspilt.

trolls gonna troll

R.H.
22-11-2011, 16:35
Fedor was GOAT als ie gestopt was voordat ie verloor.
Dat heeft ie nu verspilt.

Volgens mij begrijp je dan niet echt wat GOAT betekent...

Naj85
22-11-2011, 16:48
uhmm hallo weet je wel wat goat betekent?
muhammed ali is ook niet meer de beste, betekent dit dan automatisch dat hij niet de goat van het boksen is?????x2!!

dirk5
22-11-2011, 16:51
Fedor is geen GOAT meer.


de GOAT niet meer? lol

MXM
22-11-2011, 17:02
wat een onzin, Fedor is echt wel de GOAT. Silva heeft het verspilt met zijn kinderachtige gedrag en respectloze houding in wedstrijden. GSP is alleen maar lay n pray. De streak van Fedor is gewoon onevenaarbaar denk ik, 10 jaar ongeslagen en dan ook nog een paar legendarische partijen. Kijk wat hij de laatste jaren nog met Sylvia en Arlovski deed, toen ze nog niet zoveel verloren.

Niek-S
22-11-2011, 18:09
wat een onzin, Fedor is echt wel de GOAT. Silva heeft het verspilt met zijn kinderachtige gedrag en respectloze houding in wedstrijden. GSP is alleen maar lay n pray. De streak van Fedor is gewoon onevenaarbaar denk ik, 10 jaar ongeslagen en dan ook nog een paar legendarische partijen. Kijk wat hij de laatste jaren nog met Sylvia en Arlovski deed, toen ze nog niet zoveel verloren.

x2

Fedor heeft de carriere aspiraties van Silvia, Arlovski en Brett Rogers VERWOEST!, terwijl hun voor de partij tegen Fedor hoog stonden aangeschreven verloren ze hun volgende partijen (na een dikke k.0 loss tegen Fedor) Na een verlies tegen Fedor, waren ze niet meer de oude

Biiyen
22-11-2011, 20:56
Hector Lombard... Ik vind het nog steeds raar dat hij niet al jaren in de UFC vecht.

Silat
22-11-2011, 22:02
Ik betreur het net als vele andere wat er is gebeurd met Fedor, maarja hij is nog steeds mens met een prive leven.
We weten allemaal wat voor invloed dat heeft op je carriere, vechten of wat voor baan dan ook.
Heeft hij ooit iets vrij gegeven over zijn prive omstandigheden? nee, helemaal gescheiden, no excuses van de beste man.

Of er ooit nog een vechter als Fedor komt zullen we nooit weten, de kans is klein, daarom is hij tot dat iemand een grotere prestatie neerzet The Greatest Of All Time.

Of hij ooit weer in die vorm komt... ik denk het niet aangezien de klok gewoon door tikt.
Ik hoop dat hij niet het Cro Cop syndroom krijgt.

Pansier
22-11-2011, 22:24
Fedor moet doen wat hij zelf wil zonder al het gezeik van andere mensen die zeggen wat hij moet doen...

lopez86
23-11-2011, 00:05
Wie heeft bepaald dat de term GOAT er 1 is die je altijd houdt?
Als er over 100 jaar iemand is die 100-0 gaat in een tijdspan van 5 jaar is Fedor dan nogsteeds de goat?
Nee.
Wie het dan wel is?
Brock Lesnar bijvoorbeeld.
Komt zonder ervaring de scene in en word gewoon wereldkampioen.
En dat in record-tijd.
:pimp:


uhmm hallo weet je wel wat goat betekent?
muhammed ali is ook niet meer de beste, betekent dit dan automatisch dat hij niet de goat van het boksen is?????

Inderdaad, want Mayweather is de GOAT van t boksen (helaas).

Budokan
23-11-2011, 19:07
Wie heeft bepaald dat de term GOAT er 1 is die je altijd houdt?
Als er over 100 jaar iemand is die 100-0 gaat in een tijdspan van 5 jaar is Fedor dan nogsteeds de goat?
Nee.
Wie het dan wel is?
Brock Lesnar bijvoorbeeld.
Komt zonder ervaring de scene in en word gewoon wereldkampioen.
En dat in record-tijd.
:pimp:



Inderdaad, want Mayweather is de GOAT van t boksen (helaas).

Wat een grappenmaker ben jij, Brock Lesnar is de GOAT? En dat baseer je op zijn onervarenheid en toch zo ver komen? Dan vind je Bob Sapp zeker de GOAT van de K1 omdat hij zonder kickboxachtergrond oa Ernesto Hoost versloeg?

En er is niet eens een beetje discussie dat Ali de absolute GOAT of boxing is. Mayweather is een mafkees

ijsblok
23-11-2011, 19:33
wat een onzin dit. fedor en lombard zitten bepaald niet in dezelfde gewichtsklasse.

Budokan
23-11-2011, 19:37
wat een onzin dit. fedor en lombard zitten bepaald niet in dezelfde gewichtsklasse.

Dan Henderson en Fedor ook niet.........

lopez86
24-11-2011, 00:01
Wat een grappenmaker ben jij, Brock Lesnar is de GOAT? En dat baseer je op zijn onervarenheid en toch zo ver komen? Dan vind je Bob Sapp zeker de GOAT van de K1 omdat hij zonder kickboxachtergrond oa Ernesto Hoost versloeg?

En er is niet eens een beetje discussie dat Ali de absolute GOAT of boxing is. Mayweather is een mafkees

Goeie, Bob Sapp is idd de GOAT van de K-1.

Hnieb
24-11-2011, 00:16
wat een gezeik allemaal hier zeg :p

ik zeg, resultaten tellen, en verder niks !

deco'o
24-11-2011, 01:13
Als Fedor naar de UFC was gegaan had hij de titel waarschijnlijk gewonnen en hadden we deze discussies nooit gehad, dat heeft hij aan zichzelf en de mensen om hem heen te danken.

Lionheart
24-11-2011, 02:55
Anderson Silva evenaard voor MIJ ook de titel van GOAT.

Ik zou Anderson Silva wel tegen Fedor willen zien!

blackadder
24-11-2011, 03:05
Fedor was GOAT als ie gestopt was voordat ie verloor.
Dat heeft ie nu verspilt.
http://www.youtube.com/watch?v=eAJ95kn4Xm4

Kemal
24-11-2011, 07:50
http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=h3J3nuwDuDU

Lionheart
24-11-2011, 09:38
Vet filmpje!

Thanks!

KN
24-11-2011, 14:08
Wie heeft bepaald dat de term GOAT er 1 is die je altijd houdt?
Als er over 100 jaar iemand is die 100-0 gaat in een tijdspan van 5 jaar is Fedor dan nogsteeds de goat?
Nee.
Wie het dan wel is?
Brock Lesnar bijvoorbeeld.
Komt zonder ervaring de scene in en word gewoon wereldkampioen.
En dat in record-tijd.
:pimp:



Inderdaad, want Mayweather is de GOAT van t boksen (helaas).
Er zijn geen officiële criteria om Greatest of all Time te zijn. Maar iemand met 5-2, bijna het zelfde als 100-0 ja. Nice troll.

Overigens zijn er ook geen criteria voor 'wereldkampioen'. Dat is er bij boxen ook niet. Het is geen voetbal.

sprAe
26-11-2011, 12:35
http://www.youtube.com/watch?v=ZW6c18K8LR4