PDA

View Full Version : Fedor back in talks with the UFC?



Naj85
22-11-2011, 04:00
Fedor back in talks with the UFC?
Source: mmamania.com
Nov 21, 2011 4:47 PM EST
There has been talk speculating that Fedor Emelianenko's next opponent is going to be Olympian Satoshi Ishii on New Years. However, a source from Emelianenko's camp has informed us that they are negotiating with the UFC once again.
The terms are much different now due to the fact that he lost three in a row and is no longer as valuable as he once was, and Fedor's management knows this. As of right now, nothing has been signed, but negotiations are going smoothly.

Read more werkt niet krijg foutmeldimg. Zit momenteel op iphone

redjuh
22-11-2011, 05:06
Beter bellator

Kemal
22-11-2011, 06:50
Nou ben erg benieuwd, zal Fedor wel flink aan de bak moeten..

Biiyen
22-11-2011, 08:44
Geloof er geen zak van... Denk namelijk niet dat Dana diep in de buidel zal tasten om Fedor binnen te halen. En visa versa? Russian Pride.

superfreak
22-11-2011, 08:53
Trots wordt lastig als je bijna geen andere opties meer hebt. Vadim denkt ook effe Fedor nog een paar keer stuk laten slaan cashen en weg wezen.

Maar.... stel je voor Fedor komt er binnen tikt wat grote namen om en gaat dan met pensioen. Zou zo mooi zijn... ach ik mag dromen soms.

YoMarK
22-11-2011, 09:22
Maar.... stel je voor Fedor komt er binnen tikt wat grote namen om en gaat dan met pensioen. Zou zo mooi zijn... ach ik mag dromen soms.
Tja, echt onmogelijk is het niet toch?

Leventdepevent
22-11-2011, 09:43
nou ik zie dat niet meer gebeuren hoor, tuurlijk zou het mooi zijn om fedor tegen wat ufc hw's te zien maar denk niet dat zelfs Dana op hem zit te wachten

The Company
22-11-2011, 10:05
Als Overeem Lesnar KO slaat wil ik best Lesnar vs Fedor zien. Denk dat Dana dit ook wel wil voor de $$$$

goro
22-11-2011, 10:43
Ik wil Fedor Junior zien! Dan Junior inpakken en weg wezen met de titel UFC champion EN GOAT!

Naj85
22-11-2011, 11:38
via Caged Insider - UFC, MMA, Strikeforce, and Bellator Results & News

After a three-fight losing streak in Strikeforce, Fedor Emelianenko is now back on the winning side of the field after he defeated Jeff Monson dominantly in Moscow, Russia yesterday via unanimous decision. Fedor had a "sprawl and brawl"-type gamplan and played the fight safe. Monson had to be carried out of the ring due to some vicious leg kicks thrown by Fedor, a weapon we rarely see him utilize.

There has been talk speculating that Fedor Emelianenko's next opponent is going to be Olympian Satoshi Ishii on New Years. However, a source from Emelianenko's camp has informed us that they are negotiating with the UFC once again.

The terms are much different now due to the fact that he lost three in a row and is no longer as valuable as he once was, and Fedor's management knows this. As of right now, nothing has been signed, but negotiations are going smoothly.

The source states that if Fedor Emelianenko is to sign with the UFC, his first fight will be against former Heavyweight Champion, Cain Velasquez. It is unclear whether or not Fedor Emelianenko will be fighting Satoshi Ishii on New Years.

M-1 does understand that if they do sign with the UFC, there will be no co-promotion. The focus is more now on Fedor Emelianenko's career rather than M-1 itself.

dirk5
22-11-2011, 11:59
voor de mensen die boarwalk empire kijken:

"snif snif.... manure"

Bromios
22-11-2011, 12:10
Cain is nog geblesseerd dus dan kan Fedor eerst op new years eve een extra winstpartij pakken en dan in het nieuwe jaar ergens tegen Cain.

Lijkt me leuk.

Budokan
22-11-2011, 12:10
via Caged Insider - UFC, MMA, Strikeforce, and Bellator Results & News

After a three-fight losing streak in Strikeforce, Fedor Emelianenko is now back on the winning side of the field after he defeated Jeff Monson dominantly in Moscow, Russia yesterday via unanimous decision. Fedor had a "sprawl and brawl"-type gamplan and played the fight safe. Monson had to be carried out of the ring due to some vicious leg kicks thrown by Fedor, a weapon we rarely see him utilize.

There has been talk speculating that Fedor Emelianenko's next opponent is going to be Olympian Satoshi Ishii on New Years. However, a source from Emelianenko's camp has informed us that they are negotiating with the UFC once again.

The terms are much different now due to the fact that he lost three in a row and is no longer as valuable as he once was, and Fedor's management knows this. As of right now, nothing has been signed, but negotiations are going smoothly.

The source states that if Fedor Emelianenko is to sign with the UFC, his first fight will be against former Heavyweight Champion, Cain Velasquez. It is unclear whether or not Fedor Emelianenko will be fighting Satoshi Ishii on New Years.

M-1 does understand that if they do sign with the UFC, there will be no co-promotion. The focus is more now on Fedor Emelianenko's career rather than M-1 itself.

wow, moet niet gekker worden..... Tegen Cain? Zou super zijn. Dacht dat Ishii gestopt was met MMA en weer was gaan judoeen?
Ik hoop toch dat hij alsnog naar de UFC komt

blackadder
22-11-2011, 12:43
Beter bellator
x2

MXM
22-11-2011, 16:12
HW UFC zou mooi zijn, denk dat er nog steeds weinig HW's kans maken en dat Fedor op de goede weg terug is, ook al kan die zo nog een keer gepakt worden, de mythe is wat dat betreft over. Denk wel dat hij 80% van de HW's hoort te hebben van de UFC en tegen de anderen ook gewoon een kans maakt. Denk dat het heel tof zou zijn als dit gebeurd.

R.H.
22-11-2011, 16:17
http://a2.twimg.com/profile_images/1552265189/image_normal.jpg
fredmunozIV (http://twitter.com/#!/fredmunozIV)Fred Munoz



@danawhite (http://twitter.com/#!/danawhite) are the rumors about u and Fedor possibly signing a deal true?

14 uur geleden (http://twitter.com/#!/fredmunozIV/status/138779210939510787)


als antwoord op ↑
http://a3.twimg.com/profile_images/1125952203/IMG00163-20100917-1819_normal.jpg (http://twitter.com/#!/danawhite)@danawhite (http://twitter.com/#!/danawhite)Dana White


@fredmunozIV (http://twitter.com/#!/fredmunozIV) hell no!!




14 uur geleden (http://twitter.com/#!/danawhite/status/138781030055297024)via Twitter for iPhone (http://twitter.com/#!/download/iphone)

MXM
22-11-2011, 16:18
Wat haat ik Dana White en zijn manieren toch, nare man

YoMarK
22-11-2011, 16:19
Ok, das duidelijk ;)

Bromios
22-11-2011, 16:20
Werkt het net zo als in voetbal ? Hoe harder de ontkenning hoe groter de kans ?

MXM
22-11-2011, 16:21
Dan zou Dana homo zijn

blackadder
22-11-2011, 16:35
Wat haat ik Dana White en zijn manieren toch, nare man
x2
Son of satan.

BvdB
22-11-2011, 17:52
Fedor moet er gewoon lekker mee stoppen. De grote namen van nu kan die toch niet meer aan en om je carrière af te sluiten tegen mensen als Monson (met alle respect voor hem) is Fedor onwaardig.

Naj85
22-11-2011, 20:13
21/11/11 - Source: Fedor NOT in talks with UFC
Fedor Emelianenko is not in talks with the UFC, Fighters Only was told today.

It was reported earlier that the Russian’s team were supposedly back in negotiations with the UFC following his win over Jeff Monson at the weekend. Supposedly his first match with the UFC would be Cain Velasquez.

But that was denied when Fighters Only made enquiries with Fedor’s management group later in the day. The reports were dismissed as having “no substance”.

Far more likely is that Fedor’s team will try and earn him a slot on the collaborative New Year’s Eve card taking place in Japan on December 31st.

Instead of being a K-1 Dynamite show - that company’s troubles have silenced it for now - the traditional New Year’s Eve fight show will be a mixture of DREAM bouts and matches from IGN professional wrestling.

And while there may be big-name MMA fighters and kickboxers subjecting themselves to the indignity of a pro-wrestling match in exchange for a nice payday, Fedor Emelianenko’s involvement would definitely be of the real fight kind.

Prior to his match with Jeff Monson at the weekend, M-1 Global chief Vadim Finkelstein openly talked of the fight as being a ‘confidence’ bout aimed at helping Fedor regain his self-belief following a once-unthinkable run of three consecutive losses.

Satoshi Ishii, the Olympic judoka turned MMA fighter, has been linked with a Fedor fight on New Year’s Eve, but any official announcement will come much nearer the time if at all.

rollermanskunk
22-11-2011, 20:55
Ik dacht dat Henk van der Meyden met pensioen was?

fightlove
22-11-2011, 21:18
http://img127.imageshack.us/img127/1368/fedanazr5.jpg

Naj85
23-11-2011, 10:21
Misschien toch waar en zien we Fedor straks in de UFC:



Update: This rumor was later denied by his management to Fighter's Only magazine, but a cryptic tweet from M-1 Director of Global Operations Evgeni Kogan suggest maybe there is something to the story:
Shit's about to get real. As real as it gets.
Nobody can be sure what he is referencing, but the term 'as real as it gets' has been used for years to promote the Ultimate Fighting Championship.
read more on Twitter...

Update 2: Seems now as though perhaps there is some truth to this rumor, as Fedor's manager Vadim Finkelstein has given an interview to a Russian website claiming that they do indeed want a fight with former UFC heavyweight champion Cain Velasquez
- M-1 will offer UFC a one-time fight Fedor vs. Cain.
- The fight is to be in Russia.
- Vadim believes that a fight between Fedor vs. Cain would bring in just as much money if not more than any UFC fight. Says the interest in Russia towards MMA and Fedor in particular is huge.
- Says Alexander is still not signed with M-1, but if he signs there may likely be DREAM vs. M-1 fights and Alex will participate.
- For New Year's show, they are trying to have Fedor vs. Ishii, but nothing is signed yet, but M-1 is hoping it will go through. Vadim mentions potential concerns on Ishii's part (I presume Vadim is speculating), where Ishii may be afraid to fight Fedor in Japan and lose in front of his home audience.
- Putin called Monson in the hotel room to see how he was doing after the fight. Monson was touched.
- Fedor went to Monson after the fight in the dressing room, apologized for the damage, and thanked Monson for taking the fight. Monson says Fedor is a great person.
- At the end of the interview, Vadim is asked "I can only imagine how Dana will be surprised for the Fedor vs. Cain fight offer", and Vadim says "Dana will say: again this crazy Russian ! (laughing)".

Thunder1991
23-11-2011, 12:18
Fedor kan nog succesvol meedraaien, maar ik schat de kans niet groot in. Hij is nog maar 34 jaar maar hij loopt enorm achter. In de Monson fight vond ik hem ook niet bepaald uitblinken. Dan Henderson is 41, en moet je kijken hoe die Fedor heeft afgeslacht. Ik ben bang dat op dit moment zelfs Randy Couture Fedor nog kan verslaan in een come-back fight. Hij zal er hard voor moeten knokken wilt die de huidige generatie nog gaan bij benen.

justsomeone
23-11-2011, 12:26
. Dan Henderson is 41, en moet je kijken hoe die Fedor heeft afgeslacht.

Meen je dit serieus?

Advocaat
23-11-2011, 12:45
Dan Henderson is 41, en moet je kijken hoe die Fedor heeft afgeslacht.

Op mijn TV scherm, een Samsung 46 inch LED (PM voor verdere details), leek het alsof Fedor het gevecht probeerde af te sluiten met GnP...

Soulbringer320
23-11-2011, 13:03
zie Fedor toch echt niet winnen van Cain.

Lionheart
23-11-2011, 13:12
Fedor zou het moeten proberen op LHW, in het zwaargewicht heeft hij niets meer te zoeken, GOAT of niet.

Het MMA van 8 jaar geleden is niet meer het MMA van nu. De vechters blijven zich doorontwikkelen en het lijkt of ze steeds meer completer worden.

Helaas kan Fedor niet mee met de nieuwe lichting in het zwaargewicht. De vechters in de UFC zijn niet die vechters tegen wie Fedor in Japan stond (afgezien van een Nog, Crocop, Fujita in hun prime)

Wil hem graag op LHW zien tegen Rashad Evans of Shogun (maar dat zal toch niet gebeuren).

Bromios
23-11-2011, 13:15
Fedor kan nog succesvol meedraaien, maar ik schat de kans niet groot in. Hij is nog maar 34 jaar maar hij loopt enorm achter. In de Monson fight vond ik hem ook niet bepaald uitblinken. Dan Henderson is 41, en moet je kijken hoe die Fedor heeft afgeslacht. Ik ben bang dat op dit moment zelfs Randy Couture Fedor nog kan verslaan in een come-back fight. Hij zal er hard voor moeten knokken wilt die de huidige generatie nog gaan bij benen.

Henderson was zo goed tegen Fedor dat hij zelfs nog even tijd had om net te doen alsof hij een knock down kreeg.

Ga toch weg. Fedor was iets te eager (net als tegen Werdum) om het snel af te maken en liep daardoor tegen een dreun op.

Dat heeft ie inmiddels afgeleerd hebben we gezien en dat is misschien minder spectaculair, maar dat maakt hem alleen maar beter.

blackadder
23-11-2011, 13:16
Het MMA van 8 jaar geleden is niet meer het MMA van nu. De vechters blijven zich doorontwikkelen en het lijkt of ze steeds meer completer worden.

Zoals wie allemaal? Het enigste wat je ziet zijn een heleboel worstelaars.

Lionheart
23-11-2011, 13:20
Zoals wie allemaal? Het enigste wat je ziet zijn een heleboel worstelaars.

Klopt, vele worstelaars, die toch wat potten kunnen breken.
Hoeveel pijn het ook doet om het te zeggen, maar ik zie mijn held niet meer winnen van een Cain, Lesnar, Overeem.
Tegen Schaub zou het nog een mooie pot worden denk ik...

blackadder
23-11-2011, 13:24
Klopt, vele worstelaars, die toch wat potten kunnen breken.

In een kooi en onder regels die worstelaars bevoordelen wel. Ik denk dat het in een ring, waar je niet eindeloos kunt droogneuken tegen de kooiwand, en onder regels waar er actie moet zijn in plaats van 5 minuten lang dezelfde positie op de grond vasthouden een ander verhaal wordt.

Lionheart
23-11-2011, 13:50
In een kooi en onder regels die worstelaars bevoordelen wel. Ik denk dat het in een ring, waar je niet eindeloos kunt droogneuken tegen de kooiwand, en onder regels waar er actie moet zijn in plaats van 5 minuten lang dezelfde positie op de grond vasthouden een ander verhaal wordt.

Zeker! Net de oude Rings-regels, na 30 sec een break. Ja, dan zouden die worstelaars niets kunnen inbrengen.

blackadder
23-11-2011, 14:08
Zeker! Net de oude Rings-regels, na 30 sec een break. Ja, dan zouden die worstelaars niets kunnen inbrengen.
Het zou zelfs in de kooi al een heel verschil maken als je niet bijna de hele ronde mag vasthouden. Ik speelde laatst voor het eerst UFC undisputed. Als je in het echt net zo snel uit elkaar werd gehaald als in het spel zou het voordeel wat worstelaars in het echt hebben er niet zijn. Zou het een heel stuk interessanter maken.

ReZp
23-11-2011, 16:00
Als je kijkt naar hoe TUF fighters zich ontwikkelen en in ufc terechtkomen , dan kan mma zich nog een hele lange tijd doorontwikkelen.

goro
23-11-2011, 16:07
Als ik Dana Finkelstein zeggen dat Fedor zich kan inschrijven in de nieuwe TUF zoals Kimbo Slice.

Deewit
23-11-2011, 16:08
Precies. Ik zeg geduld. Hoe compleet is de hedendaagse 'complete' vechter....MMA staat nog steeds in de kinderschoenen. Wacht tot MMA de wereld is overgegaan. Jongetjes die opgroeien in de kooi in elke uithoek van de wereld. (Raised in the cage) Elke vechter zal een rugpositie hebben als een deathtrap. Het worstelen wordt dan vanzelf minder overheersend en het lay 'n pray misschien wel afgelopen is.

ondanks dat; Puntjepikkers zul je altijd houden....

voor Fedor? werk aan zo'n nieuwe generatie....

blackadder
23-11-2011, 16:36
Als je kijkt naar hoe TUF fighters zich ontwikkelen.
Dat valt toch echt wel mee. Iemand met 0 ervaring als die ene footballspeler OK. Maar dat is geen echte ontwikkeling want die leert gewoon iets nieuws. En ja. Daar zit dan wel progressie in.

Hnieb
23-11-2011, 16:41
voor fedor is het afgelopen, ik zou hem niet tegen cain durven zette als ik m1 was.

dirk5
23-11-2011, 16:46
voor fedor is het afgelopen, ik zou hem niet tegen cain durven zette als ik m1 was.

Ik zou Cain niet tegen Fedor durven zetten als ik AKA was, hij ging tenslotte ko op een tik van JDS die eerst zijn schouder raakte.... ;)

In mma kan alles...

Hnieb
23-11-2011, 16:49
pff nee man,
misschien mittrione, hunt of kongo, maar de top pakt ie echt niet meer, dat is voorbij.

wat het verschil maakt bij mma is timing, die had hij in pride, dat hebben vechters als Jones.
maar hij is het kwijt.

blackadder
23-11-2011, 16:52
Ik zou Cain niet tegen Fedor durven zetten als ik AKA was, hij ging tenslotte ko op een tik van JDS die eerst zijn schouder raakte.... ;)

In mma kan alles...
Behalve hun kampioenen regelmatig laten vechten. Of is dat alleen een UFC ding?

Bromios
23-11-2011, 16:57
Behalve hun kampioenen regelmatig laten vechten. Of is dat alleen een UFC ding?
off topic:
UFC word gewoon te groot. Ze moeten binnen niet al te lange tijd naar enkele shows per week om iedereen te laten vechten.
En dan vallen de kijkcijfers per show terug.

blackadder
23-11-2011, 17:02
off topic:
UFC word gewoon te groot. Ze moeten binnen niet al te lange tijd naar enkele shows per week om iedereen te laten vechten.
En dan vallen de kijkcijfers per show terug.
Oververzadiging van de markt. Maar goed. Dan nog vechten hun kampioenen veels te weinig. JDS ligt ja nu blijkbaar ook eerst even 8 maanden eruit.
Dan een maand of 3 voorbereiding. En een maand lang hypen. Overeem vs JDS ergens eind november, december 2012.
Bellator spreekt me toch meer aan. Where titleshots are earned. Not given.

LJ Silver
23-11-2011, 20:16
Captain America, Randy Couture, komt uit retirement voor een laatste gevecht tegen the last Emperor.
Event vind plaats in Moscow. Countdown/promotie video laten Randy in een grijze joggingsbroek door de besneeuwde Russische bossen zien terwijl hij een enorme boom omhakt met een bijl.
Voordat de wedstrijd spreekt Fedor de woorden; I will break you....

LJ Silver
23-11-2011, 20:17
... Randy wint na 30 seconden in de eerste ronde.
Dana post een smiley op twitter.
eind goed, al goed

The Bulldog
23-11-2011, 20:20
ik stem voor couture tegen fedor.....

God damn zou ik die pot graag zien.....toen al....






nu nog!!!!!!!! (please make it happen.....maak me niet uit onder welke banner)

king
23-11-2011, 20:57
Ik blijf me toch steeds weer verbazen hoe snel men je vergeten is als het even wat minder gaat!!

Fedor heeft tien jaar lang de zwaargewicht MMA wereld gedomineerd. Vorig jaar was hij nog de GOAT. Na drie verliespartijen komen ineens de 'kenners' uit alle hoeken en gaten; 'z'n stijl is achterhaald', 'hij kan niet meer mee', 'hij is ingehaald door de jonge vechters'. Ongelooflijk hoe kort het geheugen is van sommige mensen.

Ik zie niet in waarom hij niet van een Cain of Brock kan winnen. Ik hoop trouwens dat hij bij de UFC gaat tekenen en nog een paar mooie partijen neerzet. Voor de UFC zou het trouwens een geweldige kans zijn om de Russische markt te betreden. En Dana, tja, heb het gevoel dat Fertita uiteindelijk toch beslist. Alistair zou ook niets voorstellen volgens Dana en nu staat hij tegen Brock. Het kan vreemd lopen...

basblue
23-11-2011, 21:42
ik hoor Dana het al zeggen, you had your chance,buddy!
Ze hebben het sf contract van Fedor niet verlengd en nu zou hij ineens voor de UFC uitkomen? vraag mij af in welke wereld finkelstein leeft?

Ach dat trucje heb ik vaker gezien... Bv bij Overeem en dat is nu een nieuwe held van Dana. Maar ook acht de kans niet groot dat dit gaat gebeuren.

Misschien ziet de Ufc kansen in Rusland? Als ze Fedor tegen een Cain zetten daar, dan opent het misschien de markt daar voor meer toernooien...

basblue
23-11-2011, 21:46
ik stem voor couture tegen fedor.....

God damn zou ik die pot graag zien.....toen al....


Nu je het zegt... Die wil ik wel zien! Maar Fedor maakt Couture helemaal gek. Zou een mooie win zijn.



nu nog!!!!!!!! (please make it happen.....maak me niet uit onder welke banner)

Niek-S
23-11-2011, 21:46
Ik blijf me toch steeds weer verbazen hoe snel men je vergeten is als het even wat minder gaat!!

Fedor heeft tien jaar lang de zwaargewicht MMA wereld gedomineerd. Vorig jaar was hij nog de GOAT. Na drie verliespartijen komen ineens de 'kenners' uit alle hoeken en gaten; 'z'n stijl is achterhaald', 'hij kan niet meer mee', 'hij is ingehaald door de jonge vechters'. Ongelooflijk hoe kort het geheugen is van sommige mensen.

Ik zie niet in waarom hij niet van een Cain of Brock kan winnen. Ik hoop trouwens dat hij bij de UFC gaat tekenen en nog een paar mooie partijen neerzet. Voor de UFC zou het trouwens een geweldige kans zijn om de Russische markt te betreden. En Dana, tja, heb het gevoel dat Fertita uiteindelijk toch beslist. Alistair zou ook niets voorstellen volgens Dana en nu staat hij tegen Brock. Het kan vreemd lopen...

X2!!!

blackadder
23-11-2011, 22:00
Ik blijf me toch steeds weer verbazen hoe snel men je vergeten is als het even wat minder gaat!!

Fedor heeft tien jaar lang de zwaargewicht MMA wereld gedomineerd. Vorig jaar was hij nog de GOAT. Na drie verliespartijen komen ineens de 'kenners' uit alle hoeken en gaten; 'z'n stijl is achterhaald', 'hij kan niet meer mee', 'hij is ingehaald door de jonge vechters'. Ongelooflijk hoe kort het geheugen is van sommige mensen.

Ik zie niet in waarom hij niet van een Cain of Brock kan winnen. Ik hoop trouwens dat hij bij de UFC gaat tekenen en nog een paar mooie partijen neerzet. Voor de UFC zou het trouwens een geweldige kans zijn om de Russische markt te betreden. En Dana, tja, heb het gevoel dat Fertita uiteindelijk toch beslist. Alistair zou ook niets voorstellen volgens Dana en nu staat hij tegen Brock. Het kan vreemd lopen...
Hartgrondig mee eens.
Als iedereen met die het even wat minder gaat meteen met pensioen ging, hield je niemand meer over. En Overeem heeft ook weleens 3 x achter mekaar verloren.

Naj85
24-11-2011, 01:00
x3
fedor is sinds zijn verliespartijen ook zwaar underrated
hoe hij tegen monson heeft gevochten, zie ik hem ook winnen van de rest van de HW divisie
X2!!!