PDA

View Full Version : Jeff Monson in de kreukels.



fightlove
22-11-2011, 12:57
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=PT-O3OFpHWQ

Budokan
22-11-2011, 13:13
cool shirt

steftheboxer
22-11-2011, 13:14
Ik vond Monson zwaar teleurstellen, hij zag er zondag trouwens uit als Roel van Velzen on steroids. Door zijn veel te zware bouw en veel te groot broek leek het wel een lilliputter ......

MXM
22-11-2011, 14:20
Ik vond Monson zwaar teleurstellen, hij zag er zondag trouwens uit als Roel van Velzen on steroids. Door zijn veel te zware bouw en veel te groot broek leek het wel een lilliputter ......

Wat een onzin, hij was wel redelijk potig voor zijn lengte, maar Monson is geen 1.60 ofzo, als ik me niet vergis is hij 1.83 ofzo, het woord liliputter slaat dan ook nergens op. Je ziet dat monson geen bokser/kickbokser is alleen al aan zijn postuur omdat hij te stevig is, aan zijn uiterlijk zie je al dat het een worstelaar is.

Apart dat Monson zo naar de klote is, want Fedor vocht nog matig

Kemal
22-11-2011, 14:31
Helemaal uit de ring gedragen worden, omdat hij zo naar de klote was..

steftheboxer
22-11-2011, 14:55
Wat een onzin, hij was wel redelijk potig voor zijn lengte, maar Monson is geen 1.60 ofzo, als ik me niet vergis is hij 1.83 ofzo, het woord liliputter slaat dan ook nergens op. Je ziet dat monson geen bokser/kickbokser is alleen al aan zijn postuur omdat hij te stevig is, aan zijn uiterlijk zie je al dat het een worstelaar is.

Apart dat Monson zo naar de klote is, want Fedor vocht nog matig

Ik heb het ook niet over de daadwerkelijk lengte van Monson maar dat het zo lijkt door zijn bouw en zijn veel te grote broek.
Hij is zo enorm opgebulkt en dat in combinatie met die belachelijke broek leek het zo....

Fedor vocht niet matig, Fedor vocht afwachtend. Hij heeft continue het voorste been van Monson aangevallen ( eerste ronde 26 keer getrapt op het lead been ) en zijn stoten kwamen regelmatig goed door

sportfan
22-11-2011, 15:04
1.75

MXM
22-11-2011, 17:06
Ik heb het ook niet over de daadwerkelijk lengte van Monson maar dat het zo lijkt door zijn bouw en zijn veel te grote broek.
Hij is zo enorm opgebulkt en dat in combinatie met die belachelijke broek leek het zo....

Fedor vocht niet matig, Fedor vocht afwachtend. Hij heeft continue het voorste been van Monson aangevallen ( eerste ronde 26 keer getrapt op het lead been ) en zijn stoten kwamen regelmatig goed door

Ja klopt, opzich logisch van Fedor dat hij niet mee ging op de grond. Achja, we hebben weer eens genoten

davinci
22-11-2011, 17:39
Ik vond Monson zwaar teleurstellen, hij zag er zondag trouwens uit als Roel van Velzen on steroids. Door zijn veel te zware bouw en veel te groot broek leek het wel een lilliputter ......

Waarom hebben vele forumbezoekers problemen met kleine mensen en "kleine" mensen die roids gebruiken?
Sommige dwergen zijn gewoon echt top!

wrestler_nl
22-11-2011, 17:42
Waarom hebben vele forumbezoekers problemen met kleine mensen en "kleine" mensen die roids gebruiken?
Sommige dwergen zijn gewoon echt top!


http://img.photobucket.com/albums/v468/Lyriss/Gifs/gif-12.gif

Pansier
22-11-2011, 17:58
Ik heb het ook niet over de daadwerkelijk lengte van Monson maar dat het zo lijkt door zijn bouw en zijn veel te grote broek.
Hij is zo enorm opgebulkt en dat in combinatie met die belachelijke broek leek het zo....

Fedor vocht niet matig, Fedor vocht afwachtend. Hij heeft continue het voorste been van Monson aangevallen ( eerste ronde 26 keer getrapt op het lead been ) en zijn stoten kwamen regelmatig goed door

Ja klopt... Is totaal niet in de mode!

KN
22-11-2011, 21:15
Wat een onzin, hij was wel redelijk potig voor zijn lengte, maar Monson is geen 1.60 ofzo, als ik me niet vergis is hij 1.83 ofzo, het woord liliputter slaat dan ook nergens op. Je ziet dat monson geen bokser/kickbokser is alleen al aan zijn postuur omdat hij te stevig is, aan zijn uiterlijk zie je al dat het een worstelaar is.

Apart dat Monson zo naar de klote is, want Fedor vocht nog matig
Fedor is rond de 1.79 (ook al wordt hij regelmatig als langer aangeschreven) en Monson zit daar iets onder.

Overigens kan een trap van iemand die goed kan trappen veel pijn doen. Monson had er in ronde 1 al 8 te pakken. Allemaal raak en allemaal op z'n rechterbeen. Als je ooit wel eens een trap hebt gehad van een professionele MA'er, dan weet je dat je met een paar trappen al stuk kan zijn.

Naj85
22-11-2011, 22:38
fedor is zeker geen 1,79 heb naast hem gestaan
1,83 minimaal
Fedor is rond de 1.79 (ook al wordt hij regelmatig als langer aangeschreven) en Monson zit daar iets onder.

Overigens kan een trap van iemand die goed kan trappen veel pijn doen. Monson had er in ronde 1 al 8 te pakken. Allemaal raak en allemaal op z'n rechterbeen. Als je ooit wel eens een trap hebt gehad van een professionele MA'er, dan weet je dat je met een paar trappen al stuk kan zijn.

Pansier
22-11-2011, 22:45
Fedor is rond de 1.79 (ook al wordt hij regelmatig als langer aangeschreven) en Monson zit daar iets onder.

Overigens kan een trap van iemand die goed kan trappen veel pijn doen. Monson had er in ronde 1 al 8 te pakken. Allemaal raak en allemaal op z'n rechterbeen. Als je ooit wel eens een trap hebt gehad van een professionele MA'er, dan weet je dat je met een paar trappen al stuk kan zijn.

Moet je nagaan als je hem van Peter Aerts of iemand als Buakaw krijgt! :lol:

Briant
22-11-2011, 23:13
fedor is zeker geen 1,79 heb naast hem gestaan
1,83 minimaal

Ik dacht toch dat het maar 1.82 was.

basblue
23-11-2011, 01:05
Monson mag dan wel geen top HW zijn, het blijft een lastig mannetje vanwege zijn grappling skills. Iets waar Fedor zijn laatste drie wedstrijden en losses mee worstelde... Daarom goed te zien dat Fedor zijn TDD op orde had en staand technisch en tactisch vocht. En Monson was behoorlijk beschadigd. Ik ben blij dat hij weer een win heeft tegen een middenklasser. En zijn losingstreak heeft doorbroken.

Op naar de volgende pot! Iig geen cans please.

joost
23-11-2011, 04:36
Ik dacht toch dat het maar 1.82 was.

Fedor is 1,83 :)

http://www.sherdog.com/fighter/Fedor-Emelianenko-1500

de Stiep
23-11-2011, 08:45
Moet je nagaan als je hem van Peter Aerts of iemand als Buakaw krijgt! :lol:

Dan heb je, als je pech hebt, een gebroken femur.

MaTo
23-11-2011, 14:56
Ik vond Monson zwaar teleurstellen, hij zag er zondag trouwens uit als Roel van Velzen on steroids. Door zijn veel te zware bouw en veel te groot broek leek het wel een lilliputter ......

Die broek is zoooo 2010 kan echt niet!

goro
23-11-2011, 16:03
Ik had ook zo het gevoel, dat Fedor medelijden had met Monson in de ring.

GnP
23-11-2011, 19:45
Fedor is rond de 1.79 (ook al wordt hij regelmatig als langer aangeschreven) en Monson zit daar iets onder.

Overigens kan een trap van iemand die goed kan trappen veel pijn doen. Monson had er in ronde 1 al 8 te pakken. Allemaal raak en allemaal op z'n rechterbeen. Als je ooit wel eens een trap hebt gehad van een professionele MA'er, dan weet je dat je met een paar trappen al stuk kan zijn.

27 kicks in ronde 1 dacht ik

marcelt
23-11-2011, 22:45
Hij is methodisch gesloopt. Erg goed van Fedor. Gun hem ook erg de win. Maar het was niet erg spannend.

KN
24-11-2011, 00:07
fedor is zeker geen 1,79 heb naast hem gestaan
1,83 minimaal
Ik heb ook naast hem gestaan, maar het lastig in te schatten ivm schoenen e.d. Als je wat op google zoekt zijn er al tig topics over. Je kan ook best gelijk hebben. Voor mij als iemand van meer dan 2 meter lastig in te schatten ;).

Hnieb
24-11-2011, 00:12
ik vond ook die broek echt niet kunne, vind dat zijn coach daar wat van had moeten zeggen, daar wordt ie toch voor betaald.

monson koopt paardevlees bij dezelfde slager als overeem, da's duidelijk !