PDA

View Full Version : Info Vos Gym



blackadder
23-11-2011, 22:07
Een jongen uit Duitsland wil volgend jaar voor een half jaar naar Amsterdam om daar bij Vos thaiboksen te gaan trainen. Blijkbaar klopt het telefoon nummer op de website niet meer en beantwoorden ze ook zijn emails niet. Nu wou hij weten wat de kosten zijn voor een halfjaars contract, of dat het misschien gewoon per maand gaat, wat het opzeg termijn is en of je ook zonder te thaiboksen wat aan de apparaten kunt trekken. Weet iemand meer?

Italian*Berlusconi*
23-11-2011, 22:09
tja.. dan zou ik hem doorverwijzen naar: Mejiro Gym Amsterdam (http://www.mejirogym.nl) niet ver daar vandaan en geen slechte gym ;)

blackadder
23-11-2011, 22:10
tja.. dan zou ik hem doorverwijzen naar: Mejiro Gym Amsterdam (http://www.mejirogym.nl) niet ver daar vandaan en geen slechte gym ;)
Hij zei dat ie na wikken en wegen bij Hippo wou trainen.

HalfAmazing
23-11-2011, 22:26
Weet niet of hij het juiste mailadres had maar dit was (en hopelijk is) nog steeds het e-mailadres van Ivan:

[email protected]

Suc6!

Anderson
23-11-2011, 22:26
Je kan met all in ook gewichten gebruiken en ook met 2keer per week mag je ook na te training gewichten gebruiken. De apparaten zijn wel erg old school dat was zo'n 4 jaar geleden, misschien dat het nu veranderd is maar ik denk het niet. Halfjaar contracten hebben ze niet. Je betaald per maand met 1 maand opzegging.

Het beste kan je bellen tussen 17:00 en 18:00 het kan wel lastig zijn om er door te komen om dat iedereen op dat moment belt.

blackadder
23-11-2011, 22:31
Weet niet of hij het juiste mailadres had maar dit was (en hopelijk is) nog steeds het e-mailadres van Ivan:

[email protected]

Suc6!
Ok thanks.

blackadder
23-11-2011, 22:32
Je kan met all in ook gewichten gebruiken en ook met 2keer per week mag je ook na te training gewichten gebruiken. De apparaten zijn wel erg old school dat was zo'n 4 jaar geleden, misschien dat het nu veranderd is maar ik denk het niet. Halfjaar contracten hebben ze niet. Je betaald per maand met 1 maand opzegging.
Bedankt.


Het beste kan je bellen tussen 17:00 en 18:00 het kan wel lastig zijn om er door te komen om dat iedereen op dat moment belt.
Bellen had ie geprobeert maar werd niet doorverbonden.

goro
24-11-2011, 09:14
Je kan met all in ook gewichten gebruiken en ook met 2keer per week mag je ook na te training gewichten gebruiken. De apparaten zijn wel erg old school dat was zo'n 4 jaar geleden, misschien dat het nu veranderd is maar ik denk het niet. Halfjaar contracten hebben ze niet. Je betaald per maand met 1 maand opzegging.

Het beste kan je bellen tussen 17:00 en 18:00 het kan wel lastig zijn om er door te komen om dat iedereen op dat moment belt.

Die zijn nog altijd old school! Haha Zelfs in de jaren 80 waren die al oldschool. Wel cool als je denkt dat bvb Hoost er ook heeft mee getraind!

Hendy
24-11-2011, 09:23
@Blackadder heb je het 06 nr ge'pmt;)

The Cheeta
24-11-2011, 09:53
Het kost 45 euro per maand al in one je kan elke dag trainen dan behalve zondag, We hebben nu ook nieuwe fitness apparaten gekregen du daar hoef je je geen zorgen om te maken. en je kan het beste rond 6 bellen kwart voor 7 dn vraag je naar hippo.

oess!

blackadder
24-11-2011, 14:15
Okido. Thanks mensen.

Neetay
24-11-2011, 17:45
En laat hem rekening houden met een opzegtermijn van 3 maand;)

blackadder
24-11-2011, 17:53
En laat hem rekening houden met een opzegtermijn van 3 maand;)
3 maand?

The Cheeta
25-11-2011, 09:17
ik dacht t niet per maand opzegbaar

tnk2k
25-11-2011, 10:17
ik dacht t niet per maand opzegbaar

Dat is dus over 6 dagen niet meer rechtgeldig met dank aan mijn naamgenoot.


"13 maanden na publicatie in het Staatsblad kan de wet van kracht worden. Omdat het kabinet vaste momenten hanteert voor wetswijzigingen (1 januari en 1 juli) had de wet niet eerder dan 1 januari 2012 kunnen worden ingevoerd, maar het ministerie van ELI heeft laten weten dat de wet 1 december 2011 al van kracht wordt (uitsluitend op nieuwe abonnementen, die op of na 1 december 2011 al dan niet stilzwijgend worden aangegaan)."

Uitleg aan consumenten van het wetsvoorstel abonnementen - Nederlands Uitgeversverbond (http://www.nuv.nl/artikelen/achtergrondinformatie/uitleg-aan-consumenten-van-het-wetsvoorstel.16212.lynkx)

http://financieel.infonu.nl/diversen/58882-ongewenste-abonnementen-verleden-tijd.html

(die op nuv is wat nieuwer en recenter)

Bromios
25-11-2011, 10:45
joh, als je al 3 maand bezig bent om ze aan de telefoon te krijgen of een mail beantwoord te laten worden. Denk je dan dat ze hun voorwaarden aanpassen ?
Dat het niet mag is logisch, maar ik vermoed dat het contract zelf ook uit de middeleeuwen stamt. En dat is ook de charme van dit soort dingen.

tnk2k
25-11-2011, 12:42
Ze zullen wel moeten. Ik had laatst nog een geschil met een sportschool die ik niet zal noemen, dat is ook de reden dat ik het weet. Die had ook 3 maanden in de voorwaarden, had netjes opgezegd 3 maanden van te voren maar niet aangetekend dus ze begonnen te zeiken.

Toen aangetekend maar 1 maand voor eind contract. Ze bleven incasseren dus ik blokkeerde hun rekening. Na een paar maanden kreeg ik een incasso brief.

Als het nu was geweest had ik het voor laten komen en niet hoeven te betalen.