PDA

View Full Version : Nieuw! Braziliaans Jiu Jitsu Venlo! 6x per week!



MKJJVenlo
24-11-2011, 14:04
Hallo allemaal,

Met trots delen wij mee dat BodyStyle Healthcenter Venlo vanaf 1 december 2011 gaat beginnen met het geven van Braziliaans Jiu Jitsu en MMA. De lessen worden verzorgd door Mike Kantering, paarse bander onder Machado en Nova Uniao uit Amerika.

Kosten: 36.50 Euro! (met deze Bodystyle abonnement kunt u tevens deelnemen aan alle andere groepslessen en fitness!).

Trainingschema Braziliaans Jiu Jitsu / MMA

Ma: 20.00 - 21.30 - GI
Di: 20.00 - 21.30 - GI
Wo: 20.00 - 21.30 - GI
Do: 20.00 - 21.30 - GI
Vrij: 20.00 - 21.30 - NO-GI/MMA*
Za: Open-Mat (datum/tijd nader te bepalen)
Zo: Geen training

*MMA zal worden gegeven na het voltooien van een basis traject in NO-GI

Voor meer informatie en aanmeldingen kunt u mailen naar: [email protected] ([email protected]) of bellen naar: 0614451130

Vriendelijke groet,

Bodystyle Venlo
http://www.bodystyle-venlo.nl/

Hnieb
24-11-2011, 14:42
heel netjes, goeie prijs ook zeg voor zoveel mogelijkheden !!

sprAe
24-11-2011, 15:59
Voor het eerst dat ik dacht: woonde ik maar in Venlo. lol

Briant
24-11-2011, 17:24
Onder welke organisatie wordt er dan les gegeven? Of is het op zichzelf staand?

Mule-Kick
25-11-2011, 09:03
Mooie ontwikkeling voor het BJJ in Nederland en met name Limburg maar helaas net ietsje te ver voor mij.

MKJJVenlo
27-11-2011, 13:44
@Hnieb: bedankt!

@sprAe: LOL!!!

@Mule-kick: bedankt!

We hopen zoveel mogelijk mensen te verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Bodystyle Healthcenter Venlo / MKJJ

MB667
27-11-2011, 14:45
He Mike, long time no see! Succes met lesgeven in Venlo, dat deed je toen al goed ;) gr Mendo

MKJJVenlo
27-11-2011, 16:19
Dag Menno, thanks buddy.

Je bent altijd welkom.

Gr.

Rings of Glory
27-11-2011, 16:30
Mooie ontwikkeling voor het BJJ in Nederland en met name Limburg maar helaas net ietsje te ver voor mij.

Mule-kick, ik weet niet of Brunssum voor jou in de buurt is? Bij ons (Rings of Glory) geeft Jordy Peute les (zwarte band).

@MKJJVenlo: mooie ontwikkeling, veel succes!

tommie
03-02-2012, 16:16
Hoi ik wil graag Brasiliaansn jui jutsu trainen en voerde venlo in bij de zoekfunctie en zag deze post. Ik woon zelf in Steyl dus dat is lekker dichtbij. Geld de actie nog van 5 maal brasiliaans jui jutsu en fitness all in voor 36 euro?

MKJJVenlo
07-02-2012, 13:21
Tommie,

Je bent welkom. Er is geen actie - het is gewoon ons aanbod. Je kan zelf voor maar liefst 27.50 5/6x per week BJJ + Thaiboksen + onbeperkt 7x per week Fitnessen. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

http://www.bodystyle-venlo.nl/groepslessen/brazilian-jiu-jitsu--mma

Mvg,

BJJ Venlo/MKJJ & Bodystyle Venlo

blade
07-02-2012, 15:41
tis idd geen geld als je kijkt wat andere scholen vragen voor 2 keer in de week alleen maar BJJ vraag me eigen wel af of ze daar blij mee zijn met die ontwikkeling maar goed tis niet landelijk of zijn er meer die dit aanbieden?

Roque
07-02-2012, 16:45
volgens mij is het duurste tarief voor onbeperkt sporten bij sportsart ommoord iets van 35 euro.
Als je een jaarcontract neemt kom je ook weer een stuk voordeliger uit..
Daar kun je ook BJJ-MMA-Thaiboksen-boksen-fitness etc voor doen 7dagen per week.

Groundfighting
07-02-2012, 19:21
Goed om te lezen dat het BJJ weer aan een groter publiek wordt geintroduceerd. Ik heb gisteren een BJJ startpagina online gezet en heb meteen een link naar de BJJ pagina op Bodystyle geplaatst ;) http://braziliaans-jiu-jitsu.startpagina.nl (zie linksonderaan). Succes daar!

MKJJVenlo
08-02-2012, 17:39
@groundfighting - bedankt.

MKJJVenlo
22-03-2012, 11:12
MKJJ / Mike Kantering Jiu Jitsu / BJJ Venlo nieuwe Website...

www.bjjvenlo.nl (http://www.bjjvenlo.nl)

Coming to White Belts Only Tournament a.s. Zondag

Sportvision
22-03-2012, 11:20
Altijd goed dat de sport zich blijft ontwikkelen!, tip voor de site-owner, ik vind alleen dit een beetje vreemd staan, ik zou het persoonlijk aanpassen :)

"BJJ Venlo strives to give its students the same technical level of Brazilian Jiu Jitsu as students enjoy in the United States, the home of Brazilian Jiu Jitsu".

Tony
22-03-2012, 11:28
Altijd goed dat de sport zich blijft ontwikkelen!, tip voor de site-owner, ik vind alleen dit een beetje vreemd staan, ik zou het persoonlijk aanpassen :)

"BJJ Venlo strives to give its students the same technical level of Brazilian Jiu Jitsu as students enjoy in the United States, the home of Brazilian Jiu Jitsu".

idd beetje vreemd:

Of je zegt America, the home of BJJ (Immers, Amerika omvat zowel zuid amerika als de verenigde staten)
Of je zegt South Amerika, the home of BJJ

lopez86
22-03-2012, 11:34
Altijd goed dat de sport zich blijft ontwikkelen!, tip voor de site-owner, ik vind alleen dit een beetje vreemd staan, ik zou het persoonlijk aanpassen :)

"BJJ Venlo strives to give its students the same technical level of Brazilian Jiu Jitsu as students enjoy in the United States, the home of Brazilian Jiu Jitsu".

x2?

MKJJVenlo
22-03-2012, 11:50
@Sportvision / wij geloven dat hoewel BJJ oorspronkelijk uit Brazilie komt ... momenteel de VS als thuisfront heeft. Daar wonen en trainen immers de top van de wereld en daar wordt de sport in onze ogen al jaren naar een hoger niveau gebracht.

Maar als jullie geloven dat de home of BJJ in 2012 Brazilie is dan ben ik de laatste die zal zeggen dat dit goed of fout is.

Wij geloven dat de VS het hoogste niveau van BJJ momenteel heeft.

Briant
22-03-2012, 11:58
@Sportvision / wij geloven dat hoewel BJJ oorspronkelijk uit Brazilie komt ... momenteel de VS als thuisfront heeft. Daar wonen en trainen immers de top van de wereld en daar wordt de sport in onze ogen al jaren naar een hoger niveau gebracht.

Maar als jullie geloven dat de home of BJJ in 2012 Brazilie is dan ben ik de laatste die zal zeggen dat dit goed of fout is.

Wij geloven dat de VS het hoogste niveau van BJJ momenteel heeft.

Ik begrijp goed wat je bedoelt, maar zo als het er nu staat klopt het niet. Ik zou gewoon dat "the home of BJJ" stukje weglaten. En iets zeggen als "where many champions reside".

Sportvision
22-03-2012, 12:09
Ik train zelf veel in het buitenland en mijn leerlingen ook, mijn eigen mening/ervaring is dat Brazilie er nog steeds met kop en schouders erboven uitsteekt. Het is wel zo dat veel toppers naar Amerika zijn vertrokken en daar het niveau zonder meer hoog is. Dus mijn mening is inderdaad anders, maar als dit jouw mening is, mooi laten staan! :)

mvg,
Jochem Branderhorst

MKJJVenlo
22-03-2012, 12:15
Dan verschillen we van mening - maar dat vind ik alleen maar leuk. Thanks voor je reply en success buddy.

MKJJVenlo
22-03-2012, 12:31
Feedback is meegenomen. Bedankt hiervoor.

MKJJVenlo
22-03-2012, 12:32
Graag wat feedback over de Poolse pagina ...