PDA

View Full Version : Openbare training Badr Hari *datum bekend*



It's Showtime
25-11-2011, 13:06
Op 28 januari 2012 zal Badr Hari zijn laatste kickbokspartij vechten, tegen niemand minder dan Gökhan Saki.
Binnenkort zullen wij een datum bekendmaken voor een openbare training van Badr Hari. Voor iedereen die altijd al eens bij een training van Badr heeft willen kijken, is dit een uitgelezen mogelijkheid, en aangezien hij toewerkt naar zijn afscheidspartij is dit ook meteen de laatste kans om dit bij te wonen! De training zal plaatsvinden bij Mike’s Gym in Oostzaan.
Buiten de vele journalisten die op deze open training afkomen, is deze training voor iedereen toegankelijk om te bekijken. Binnen twee weken geven wij de definitieve datum van deze open training door, dus heb je Badr altijd al van dichtbij willen aanschouwen tijdens zijn training, pak dan deze unieke kans!

Vriendelijke groeten,
Simon Rutz

UPDATE 2 JANUARI 2012

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De allereerste en meteen de laatste openbare training die Badr Hari gaat geven, wordt gehouden op 14 januari 2012 in Mike’s Gym, Skoon 21 in Oostzaan. Deze unieke openbare training is niet alleen toegankelijk voor de pers, maar voor iedereen, en ook nog eens gratis. Iedereen die eens van heel dichtbij wil zien hoe Badr zich voorbereidt op zijn gevecht tegen Gökhan Saki op 28 januari kan nu zijn kans pakken.

Buiten de verschillende trainingstechnieken zullen er ook enkele harde sparringspartijen plaatsvinden. Tevens is er de gelegenheid voor het verkrijgen van handtekeningen en foto’s.

De openbare training start 14 januari om 13:00 uur! Pers gaarne aanmelden via [email protected]. Voor andere belangstellen is aanmelden niet verplicht.

Voor het IT’S SHOWTIME-evenement op 28 januari zijn er op dit moment nog slechts een kleine 900 kaarten te verkrijgen. Viptafels zijn reeds uitverkocht.

bryan
25-11-2011, 13:17
Ik kom wel kijken bij zijn " come back " van de legend

Yogi1
25-11-2011, 13:30
`Come Back` waarvan ?

MXM
25-11-2011, 13:37
Come back van de legend? Welke come back? En wie is legend dan?

Tof initiatief. Leuk voor alle Mo's en andere fans

micha
25-11-2011, 13:38
thanks

Kemal
25-11-2011, 13:41
leuk initiatief

NINO²
25-11-2011, 14:01
Come back van de legend? Welke come back? En wie is legend dan?

Tof initiatief. Leuk voor alle Mo's en andere fans
DOMME opmerking met je mo s!

ontopic leuk

KeobNepo
25-11-2011, 14:30
geweldig! ga ik zeker bij zijn!

bryan
25-11-2011, 14:41
[QUOTE=Yogi1;1101581]`Come Back` waarvan ?[/QUO

Tering kent niemand hier sarcasme ? Zijn laatste partij wordt toch neer gezet als "Het afscheid van de legend " en ik denk niet dat hij wegblijft, want hij heeft niets te zoeken in een boksring tegen de echte HW toppers. Dus vandaar... ik kom wel een keer kijken als " de legend" zijn comeback maakt...

grappen zijn zo niet leuk als je ze uit moet leggen

tidelot
25-11-2011, 14:42
Come back van de legend? Welke come back? En wie is legend dan?

Tof initiatief. Leuk voor alle Mo's en andere fans

zielige opmerking. desperate houswife

jerome-lebanner
25-11-2011, 15:18
Come back van de legend? Welke come back? En wie is legend dan?

Tof initiatief. Leuk voor alle Mo's en andere fans



zielige internet held fuck af man bitch

MXM
25-11-2011, 15:23
Loop niet zo te happen man, kleine kinderen. Meteen allemaal aangesproken. Het is maar een geintje dames, en ik ben geen internetheld, inbox me maar

@bryan: hoezo meteen 'tering' en opgefokt? Kan toch zijn dat iemand je niet begrijpt in eerste instantie?

Tykill
25-11-2011, 15:24
Tering kent niemand hier sarcasme ? Zijn laatste partij wordt toch neer gezet als "Het afscheid van de legend " en ik denk niet dat hij wegblijft, want hij heeft niets te zoeken in een boksring tegen de echte HW toppers. Dus vandaar... ik kom wel een keer kijken als " de legend" zijn comeback maakt...

grappen zijn zo niet leuk als je ze uit moet leggen

Het was sowieso niet zo grappig. sorry man :P

MXM
25-11-2011, 15:40
In de arena tegen Schilt toen, barstte het van de Mo's en andere bontkraagjes of niet dan?

MXM
25-11-2011, 15:40
Ontopic: leuk! Ik ga er zeker heen.

bryan
25-11-2011, 15:48
Het was sowieso niet zo grappig. sorry man :P

Ach gelukkig is humor nog altijd gekoppeld aan smaak ;-)

YoMarK
25-11-2011, 15:50
Come back van de legend? Welke come back? En wie is legend dan?
Legend? Dat kan er dat maar 1 zijn(Self-proclaimed weliswaar). Dus misschien is het iemand die wél 1x de K-1 heeft gewonnen. ;)

univers1l
25-11-2011, 16:02
In de arena tegen Schilt toen, barstte het van de Mo's en andere bontkraagjes of niet dan?

van de 20.000 aanwezigen gok ik op 3000-5000, is niet echt veel.

tidelot
25-11-2011, 16:26
In de arena tegen Schilt toen, barstte het van de Mo's en andere bontkraagjes of niet dan?

hey pik stuur me geen prive berichten met kk hoer dit dat,
ps: je bedoelt dat je zuster in de arena zat met haar bontkraagje en een natte doos van badr kreeg

Kemal
25-11-2011, 17:44
Hou het gewoon ontopic! En het topic gaat over de openbare training van Badr Hari!

Al het andere lekker naar elkaar, via PM of lekker in the pit..

OSU!

The_Rock
25-11-2011, 18:27
Veel keyboard warriors hier.

Marchant
26-11-2011, 00:48
Fight bitches!!!!

Kemal
26-11-2011, 00:48
http://groenhart.nl/images/Open.jpg

Soulbringer320
26-11-2011, 01:15
Leuk....
Zou wel willen gaan, maar verwacht dat het zo druk word dat je er niks van kan zien.

TriXster
26-11-2011, 12:26
Ga je met slaapzak voor de deur liggen? Heb je altijd eerste rank !

Leventdepevent
26-11-2011, 13:29
toch leuk om hem een keertje te zien trainen...

Silat
26-11-2011, 14:48
Sta je daar, kan je meekijken op alle mobieltjes in de lucht.

justsomeone
26-11-2011, 14:55
Sta je daar, kan je meekijken op alle mobieltjes in de lucht.

ben je zo klein dan ;)

NINO²
26-11-2011, 15:07
hari training van zyn facebook http://http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/313553_10150403248838697_63398493696_8427740_18800 37673_n.jpg

The Bulldog
26-11-2011, 15:14
van de 20.000 aanwezigen gok ik op 3000-5000, is niet echt veel.

lekker belangrijk laat hem lullen......
(je argument is trouwens beetje zwak hahaha in nld....3 to 5 duizend marrokaanse nld-ers op 20 duizend man is verhoudings gewijs best hoog hahaha)


leuk innitiatief... zie je in usa ook veel toch?

Voetvankoe
26-11-2011, 15:22
toch leuk om hem een keertje te zien trainen...

X2

Het is idd een hele grote eer en een historisch moment om hem te mogen zien trainen..

Andere vechters kunnen/mogen alleen maar dromen van wat Badr nu al heeft bereikt.
De naam Badr Hari is een merknaam op zich en heeft al miljoenen binnen gebracht (en nog steeds).

Badr Hari is de meest besproken en meest gevreesde kickbokser van dit moment, dus met recht nu al een Legend!
En het echte grote werk gaat nog komen.. BOXING HEAVY WEIGHT CHAMPION OF THE WORLD


PS. gokhan saki wil(de) ook als Badr zijn, maar lukt hem niet.

The Bulldog
26-11-2011, 15:54
que?

Anderson
26-11-2011, 16:27
Volgens mij hoor ik petrosyan praten?

Voetvankoe
26-11-2011, 17:28
Volgens mij hoor ik petrosyan praten?

Dat is voor mij een weet en dat is en dat blijft voor jou een vraag..
Blijf jij maar lekker speculeren en losse flodders schieten, ik weet wel beter.

Btw. iemand horen praten uit een beeldscherm? Heel knap van je.

micha
26-11-2011, 17:30
X2

Het is idd een hele grote eer en een historisch moment om hem te mogen zien trainen..

Andere vechters kunnen/mogen alleen maar dromen van wat Badr nu al heeft bereikt.
De naam Badr Hari is een merknaam op zich en heeft al miljoenen binnen gebracht (en nog steeds).

Badr Hari is de meest besproken en meest gevreesde kickbokser van dit moment, dus met recht nu al een Legend!
En het echte grote werk gaat nog komen.. BOXING HEAVY WEIGHT CHAMPION OF THE WORLD


PS. gokhan saki wil(de) ook als Badr zijn, maar lukt hem niet.


wedden dat Badr in de derde ronde zijn beheersing verliest?

justsomeone
26-11-2011, 17:32
wedden dat Badr in de derde ronde zijn beheersing verliest?

Wedden dat er geen 3e ronde komt

rafi
26-11-2011, 17:37
Wedden dat er geen 3e ronde komten ook geen 2e ronde denk ik. saki gaat zwaar ko denk ik

Voetvankoe
26-11-2011, 17:40
en ook geen 2e ronde denk ik. saki gaat zwaar ko denk ik

Jij denkt het. Ik weet het zeker

Sadix
26-11-2011, 17:57
lol, hoezo denken jullie dat badr over saki heen walst?

gaat nergens over en kan dat ook niet serieus nemen.

Saki en Badr zijn de beste 2 vechters, wie harder er voor heeft getrained, scherper en gretiger is gaat die avond winnen.

justsomeone
26-11-2011, 18:09
lol, hoezo denken jullie dat badr over saki heen walst?

gaat nergens over en kan dat ook niet serieus nemen.

Saki en Badr zijn de beste 2 vechters, wie harder er voor heeft getrained, scherper en gretiger is gaat die avond winnen.

Meen je dit serieus?
Saki is gewoon letterlijk en figuurlijk een maatje te klein voor Badr.
Badr heeft tegen elke top 5 vechter gestaan en gewonnen.
Welke wereld top heeft Saki verslagen?

Het is Badr zijn afscheidspartij dus reken er maar op dat ie er op gebrand is om hem in de 1e ronde zwaar KO te slaan.

NINO²
26-11-2011, 18:11
lol, hoezo denken jullie dat badr over saki heen walst?

gaat nergens over en kan dat ook niet serieus nemen.

Saki en Badr zijn de beste 2 vechters, wie harder er voor heeft getrained, scherper en gretiger is gaat die avond winnen.

Je hebt een punt maar met Badr weet je maar nooit die heeft over over Semmy en Peter die wat groter zijn dan saki wel heen gewalst...dus het is zeker mogelijk. ik denk Hari 2 ko

respect
26-11-2011, 18:12
lol, hoezo denken jullie dat badr over saki heen walst?

gaat nergens over en kan dat ook niet serieus nemen.

Saki en Badr zijn de beste 2 vechters, wie harder er voor heeft getrained, scherper en gretiger is gaat die avond winnen.
x2

S-ven
26-11-2011, 20:11
En vanaf welke ronde zal het niet meer volgens de regels gaan door Badr......? Saki is zeker de volhouder in deze partij !

S-ven
26-11-2011, 20:24
Badr ging toch na zijn afscheidsgevecht verder met boxen? Hoe wil hij zich dan nog beheersen.......als het erop aan komt.

justsomeone
26-11-2011, 20:27
Badr ging toch na zijn afscheidsgevecht verder met boxen? Hoe wil hij zich dan nog beheersen.......als het erop aan komt.

Ga is dood jij stemmingmaker

S-ven
26-11-2011, 20:55
Ga is dood jij stemmingmaker

Ik heb nog ff , maar bedankt:thup: voor je volwassen reaktie.

Marchant
26-11-2011, 22:26
Ik heb nog ff , maar bedankt:thup: voor je volwassen reaktie.

Het was ook geen voorspelling maar een verzoek..
En ach een mens mag toch hopen......

respect
26-11-2011, 23:35
Weet niet wat het is met Saki laatse 2 jaar, iedereen zegt oo nee dat red hij niet of nee dat is maat te groot haha.. elke keer hebben jullie ongelijk en dat terwijl hij mooie partijen zet en mensen laat genieten.
wel kut want wil dat badr ook geen verlies partij heeft, maar ben ook Saki fan en dat iets meer(iets met Turks enzo).

The Bulldog
26-11-2011, 23:41
gewoon knalharde technische pot.....

Darkness
27-11-2011, 00:38
gewoon knalharde technische K.O van Badr!!.....

arielhelwani
27-11-2011, 01:41
Denk ook dat badr deze partij wint op ko..saki ook een van mijn favorieten maar denk niet dat ie het geweld van badr aan kan

S-ven
27-11-2011, 10:09
gewoon knalharde technische K.O van Badr!!.....

Keep on dreaming Darkness.....but there is à time you have to wake up.:sleep1:

varitas et aequitas
27-11-2011, 13:57
Keep on dreaming Darkness.....but there is à time you have to wake up.:sleep1:

x2. Saki !!

Marchant
27-11-2011, 13:57
Je kan Badr niet mogen of zelfs haten, maar twijfel niet aan zijn kickboks kwaliteiten!!
Badr wint deze 100%.

univers1l
27-11-2011, 14:28
Je kan Badr niet mogen of zelfs haten, maar twijfel niet aan zijn kickboks kwaliteiten!!
Badr wint deze 100%.

absoluut
Badr wint deze zeker.

R.D.N
27-11-2011, 14:43
Meen je dit serieus?
Saki is gewoon letterlijk en figuurlijk een maatje te klein voor Badr.
Badr heeft tegen elke top 5 vechter gestaan en gewonnen.
Welke wereld top heeft Saki verslagen?

Het is Badr zijn afscheidspartij dus reken er maar op dat ie er op gebrand is om hem in de 1e ronde zwaar KO te slaan.

Precies hij wil altijd al zwaar winnen maar nu is ie nog veel meer gebrand om te winnen...is zijn laatste partij vrees dat saki de eerste ronde zwaar neer gaat....houd saki de eerste ronde vol weet ik het zo net nog niet,Saki is wel een taaie...maar zet me geld wel op Badr zowiezo.

Sadix
27-11-2011, 14:48
lol, mensen jullie doen alsof Saki een of ander pannenkoek is die voor Hari wordt gesmeten.

Saki heeft wel Spong KO geslagen, Melvin KO geslagen, Ghita verslagen en AListair met 1 arm aan het wankelen gezet.

Saki is geen bob sapp ofzo, kom nou!

TOON
27-11-2011, 15:01
lol, mensen jullie doen alsof Saki een of ander pannenkoek is die voor Hari wordt gesmeten.

Saki heeft wel Spong KO geslagen, Melvin KO geslagen, Ghita verslagen en AListair met 1 arm aan het wankelen gezet.

Saki is geen bob sapp ofzo, kom nou!

x2
denk dat het een spannende partij gaat worden en het is ook bekend dat Badr niet altijd goed met een tik op z'n kin omgaat, dus ben benieuwd!

Khanom Thom
27-11-2011, 15:03
Toch vind ik jammer dat hij niet tegen Hesdy vecht! En reken maar dat Badr een zware dobber krijgt tegen Saki. Hoog niveau, beiden kunnen geen fouten maken... die wordt meteen afgestraft.

rafi
27-11-2011, 15:18
lol, mensen jullie doen alsof Saki een of ander pannenkoek is die voor Hari wordt gesmeten.

Saki heeft wel Spong KO geslagen, Melvin KO geslagen, Ghita verslagen en AListair met 1 arm aan het wankelen gezet.

Saki is geen bob sapp ofzo, kom nou!ben wel benieuwd op wie jij je vcash gaat zetten. ik wil met jouw wel een weddenschap maken ik ga al in op badr en jij al in op saki. afgesproken!!

marcelt
27-11-2011, 15:21
Uiteraard hoop ik dat Badr op zijn kont gaat / zitten. Die mogelijkheden zijn er zeker. Toch zou ik neutraal gezien op Badr gokken in deze pot. Maar vergeet ook niet dat Badr in een hele lange tijd alleen maar anderhalf rondje tegen Hesdy heeft gevochten en heel lang helemaal niet getraind heeft. Je weet dus niet of het dezelfde Badr is qua niveau/ scherpte.

Sadix
27-11-2011, 15:32
ben wel benieuwd op wie jij je vcash gaat zetten. ik wil met jouw wel een weddenschap maken ik ga al in op badr en jij al in op saki. afgesproken!!

IK ga niet betten op deze. Ik zeg zeker niet dat Saki gaat winnen hoor. Ik vind het een 51% badr 49% saki. Kan gewoon totaal beide kanten op.

rafi
27-11-2011, 15:50
IK ga niet betten op deze. Ik zeg zeker niet dat Saki gaat winnen hoor. Ik vind het een 51% badr 49% saki. Kan gewoon totaal beide kanten op.ooh op deze ga je niet betten dus je zet je vcash in. alleen als je 100% overtuigend ben, beetje jammer

Sadix
27-11-2011, 15:53
ooh op deze ga je niet betten dus je zet je vcash in. alleen als je 100% overtuigend ben, beetje jammer


hahaha ja natuurlijk doe ik dat alleen als ik overtuigd ben. Sim fiddim vriend

Rverm
27-11-2011, 15:56
wedden dat Badr in de derde ronde zijn beheersing verliest?

Ik ga de weddenschap met je aan...hoeveel wil je erop inzetten? En geen Jamila praktijken met weddenschappen aangaan (Michel Andrade vs. Nathan Corbett) en dan daarna negeren en niks meer van je laten horen. Maja GG & geldzaken....
Dus zeg het maar...

Silat
27-11-2011, 16:08
X2

Het is idd een hele grote eer en een historisch moment om hem te mogen zien trainen..


Vind je? Ik heb wel eens met hem getraind. Niets bijzonder, buiten dat hij je gewoon hard slaat ook ben je 20 kg lichter.

Ben van beide geen fan, maar hoop dat Saki hem op z'n plek zet en dat hij in Amerika ook even netjes in de rij mag gaan staan net als iedereen.
Eerst leren boksen, dan stoer praten en niet andersom.

Los daarvan gun ik hem zeker die carrière net als iedereen, zo lang hij maar normaal doet.

univers1l
27-11-2011, 17:44
lol, mensen jullie doen alsof Saki een of ander pannenkoek is die voor Hari wordt gesmeten.

Saki heeft wel Spong KO geslagen, Melvin KO geslagen, Ghita verslagen en AListair met 1 arm aan het wankelen gezet.

Saki is geen bob sapp ofzo, kom nou!

de spong van nu zou ik wel willen zien tegen saki. spong was net aan het wennen aan het gewicht, neemt niet weg dat saki terecht gewonnen had.

arielhelwani
27-11-2011, 18:12
Vind je? Ik heb wel eens met hem getraind. Niets bijzonder, buiten dat hij je gewoon hard slaat ook ben je 20 kg lichter.

Ben van beide geen fan, maar hoop dat Saki hem op z'n plek zet en dat hij in Amerika ook even netjes in de rij mag gaan staan net als iedereen.
Eerst leren boksen, dan stoer praten en niet andersom.

Los daarvan gun ik hem zeker die carrière net als iedereen, zo lang hij maar normaal doet.

Badr Hari niks bijzonders? ben benieuwd wie jij bent en of jij Badr een pak rammel hebt gegeven met sparren..

tot die tijd ben jij ook niet veel bijzonders..

Sadix
27-11-2011, 18:23
Badr Hari niks bijzonders? ben benieuwd wie jij bent en of jij Badr een pak rammel hebt gegeven met sparren..

tot die tijd ben jij ook niet veel bijzonders..

Badr is geen god ofzo. Natuurlijk is er niets bijzonders aan hem buiten het feit dat hij super goed kan kickboksen.
wat verwacht je dan dat iemand zegt? dat ze door badr weer licht in het leven zien?

Hij zegt ook nergens dat hij badr een pak rammel heeft gegevn of iets dergelijks.

Voetvankoe
27-11-2011, 19:05
Vind je? Ik heb wel eens met hem getraind. Niets bijzonder, buiten dat hij je gewoon hard slaat ook ben je 20 kg lichter.

Ben van beide geen fan, maar hoop dat Saki hem op z'n plek zet en dat hij in Amerika ook even netjes in de rij mag gaan staan net als iedereen.
Eerst leren boksen, dan stoer praten en niet andersom.

Los daarvan gun ik hem zeker die carrière net als iedereen, zo lang hij maar normaal doet.

Volgens mij ben jij gewoon zwaar toegetakeld tijdens die training met Badr.

Je bent van beide geen fan, maar hoopt wel dat saki Badr op zn plek zet. hmm interessant.
Ik bespeur een Badr hater.. haat ontstaat vaak door jaloezie en jaloezi is een ziekte, daar hebben wel meer mensen last van hier op MF valt mij op.

Oh ja en Badr hoeft niet achter in de rij te staan, want de bokswereld heeft hem nodig dus hij mag die lange rij zo voorbij lopen. (wildcard)
Je hebt het nog steeds niet door he? Badr Hari is niet zo maar iemand.

Tony Galento
27-11-2011, 19:27
Volgens mij ben jij gewoon zwaar toegetakeld tijdens die training met Badr.

Je bent van beide geen fan, maar hoopt wel dat saki Badr op zn plek zet. hmm interessant.
Ik bespeur een Badr hater.. haat ontstaat vaak door jaloezie en jaloezi is een ziekte, daar hebben wel meer mensen last van hier op MF valt mij op.

Oh ja en Badr hoeft niet achter in de rij te staan, want de bokswereld heeft hem nodig dus hij mag die lange rij zo voorbij lopen. (wildcard)
Je hebt het nog steeds niet door he? Badr Hari is niet zo maar iemand.

fanboy alert.

The Company
27-11-2011, 19:33
Volgens mij ben jij gewoon zwaar toegetakeld tijdens die training met Badr.

Je bent van beide geen fan, maar hoopt wel dat saki Badr op zn plek zet. hmm interessant.
Ik bespeur een Badr hater.. haat ontstaat vaak door jaloezie en jaloezi is een ziekte, daar hebben wel meer mensen last van hier op MF valt mij op.

Oh ja en Badr hoeft niet achter in de rij te staan, want de bokswereld heeft hem nodig dus hij mag die lange rij zo voorbij lopen. (wildcard)
Je hebt het nog steeds niet door he? Badr Hari is niet zo maar iemand.

http://www.geenstijl.nl/archives/images/gastje477.jpg

Anderson
27-11-2011, 19:33
Volgens mij heeft deze man last van een minderwaardgheidscomplex en heeft die Badr nodig als een role model

Voetvankoe
27-11-2011, 19:42
Hier de Badr haters komen nu ineens massaal tevoorschijn.

Waar komt jullie haat voor Badr Hari toch vandaan? Is het iets persoonlijks of misschien iets maatschappelijks (omdat hij Marokkaans is)?

Tony Galento
27-11-2011, 19:44
Hier de Badr haters komen nu ineens massaal tevoorschijn.

Waar komt jullie haat voor Badr Hari toch vandaan? Is het iets persoonlijks of misschien iets maatschappelijks (omdat hij Marokkaans is)?

kijk, hij trekt de marokkanen kaart.

S-ven
27-11-2011, 19:44
Volgens mij heeft deze man last van een minderwaardgheidscomplex en heeft die Badr nodig als een role model

had die beter Saki kunnen kiezen als role model.....hahahaha. Houdt hij zich tenminste aan de regels!

Voetvankoe
27-11-2011, 19:46
let op je taalgebruik, eerste waarschuwing heb je binnen. Volgende keer word het een ban!

The Company
27-11-2011, 19:47
Badr Hari is overrated.

PinPoint
27-11-2011, 19:49
Jullie maken er een sport van om elk Hari topic op slot te krijgen....

Tony Galento
27-11-2011, 20:03
och daar heb je hem ook weer, STERF!

als saki blijft staan, net als gerges en bonjasky, raakt badr vanzelf gefrustreerd.

dat wordt lachen in leeuwarden.

PinPoint
27-11-2011, 20:03
och daar heb je hem ook weer, STERF!


Met dit soort reacties ga je het niet lang volhouden hier. Dus doe relaxt ....

PinPoint
27-11-2011, 20:07
Die snap ik niet....

Anderson
27-11-2011, 20:12
ik ook niet

univers1l
27-11-2011, 20:16
ontopic please anders is deze thread zoals vele van badr binnen no time weer closed.
zonde toch.

Voetvankoe
27-11-2011, 20:17
als saki blijft staan, net als gerges en bonjasky, raakt badr vanzelf gefrustreerd.

dat wordt lachen in leeuwarden.

Maar saki blijft niet staan, want Badr gaat over hem heen razen als een tsunami.
dwerg saki heeft altijd al in de schaduw van Badr gelopen en altijd opgekeken tegen Badr, zo van: ik wil ook net als jou zijn, maar het lukt me maar niet

Het wordt idd lachen in Leeuwarden en Badr zal het laatst lachen.

PinPoint
27-11-2011, 20:17
wanneer,waar en hoe laat kan je die training bijwonen??


Lol...je hebt gelijk....

Richelieu
27-11-2011, 20:18
wanneer,waar en hoe laat kan je die training bijwonen??

Neem aan dat It's Showtime binnenkort met meer details over deze training gaat komen.

Voetvankoe
27-11-2011, 20:23
Met dit soort reacties ga je het niet lang volhouden hier. Dus doe relaxt ....

Die reactie postte ik met een bepaalde verwijzing naar en in een bepaalde context tegen sven en alleen een aantal mensen zullen begrijpen waarom..

Btw jij hoeft mij niet de les voor te lezen en mij te commanderen dat ik relaxt moet doen. Ik leef mijn eigen leven.

Tony Galento
27-11-2011, 20:26
Maar saki blijft niet staan, want Badr gaat over hem heen razen als een tsunami.
dwerg saki heeft altijd al in de schaduw van Badr gelopen en altijd opgekeken tegen Badr, zo van: ik wil ook net als jou zijn, maar het lukt me maar niet

Het wordt idd lachen in Leeuwarden en Badr zal het laatst lachen.

ben jij een saki-hater of zoiets, waarom noem je hem een dwerg?

Volgens mij ben jij gewoon zwaar toegetakeld tijdens een training met Saki.

marcelt
27-11-2011, 20:26
Maar saki blijft niet staan, want Badr gaat over hem heen razen als een tsunami.
dwerg saki heeft altijd al in de schaduw van Badr gelopen en altijd opgekeken tegen Badr, zo van: ik wil ook net als jou zijn, maar het lukt me maar niet

Het wordt idd lachen in Leeuwarden en Badr zal het laatst lachen.
Laten we i.i.g. hopen dat hij niet iedereen aan het huilen maakt incl. zijn vrienden, door weer een Badrtje uit te halen zoals het It's Showtime titelgevecht of de K-1 finale.

S-ven
27-11-2011, 20:35
Issue.....vvk:boos:?

PinPoint
27-11-2011, 20:54
Die reactie postte ik met een bepaalde verwijzing naar en in een bepaalde context tegen sven en alleen een aantal mensen zullen begrijpen waarom..

Btw jij hoeft mij niet de les voor te lezen en mij te commanderen dat ik relaxt moet doen. Ik leef mijn eigen leven.


Ik weet het ik moet hier niet op reageren maar goed.....


Je dient naar bepaalde richtlijnen te posten. oa andere de post die ik quote valt daar buiten. Ik lees je geen les en commandeer je helemaal niet maar top dat je jouw eigen leven leid, want je zal je kop nog wel vaker stoten.

Fan1976
28-11-2011, 00:13
Als de meiden klaar zijn met al dit gekissebis, er zijn nog kaarten voor de live show (28 Januari). Heb nog een aantal waar je ook geen service kosten voor hoeft te betalen. Pm me maar als er kandidaten zijn.

c'you ladies

lopez86
28-11-2011, 00:39
Badr Hari niks bijzonders? ben benieuwd wie jij bent en of jij Badr een pak rammel hebt gegeven met sparren..

tot die tijd ben jij ook niet veel bijzonders..


Volgens mij ben jij gewoon zwaar toegetakeld tijdens die training met Badr.

Je bent van beide geen fan, maar hoopt wel dat saki Badr op zn plek zet. hmm interessant.
Ik bespeur een Badr hater.. haat ontstaat vaak door jaloezie en jaloezi is een ziekte, daar hebben wel meer mensen last van hier op MF valt mij op.

Oh ja en Badr hoeft niet achter in de rij te staan, want de bokswereld heeft hem nodig dus hij mag die lange rij zo voorbij lopen. (wildcard)
Je hebt het nog steeds niet door he? Badr Hari is niet zo maar iemand.


Die reactie postte ik met een bepaalde verwijzing naar en in een bepaalde context tegen sven en alleen een aantal mensen zullen begrijpen waarom..

Btw jij hoeft mij niet de les voor te lezen en mij te commanderen dat ik relaxt moet doen. Ik leef mijn eigen leven.

Sterker nog hij heeft Badr laten opgeven tijdens deze trainsessie :lol:
I kid you not.

Badr en Saki zijn beide topvechters en dit is de beste afscheidspartij die een fan zich kan wensen.
Leg je daar gewoon lkkr bij neer en geniet van de aanloop ernaartoe, ipv tot je schouder in z'n kont te kruipen stelletje viespeuken.

Fan1976
28-11-2011, 00:48
http://www.youtube.com/watch?v=gN2RvmQU_Mw

justsomeone
28-11-2011, 00:53
Als de meiden klaar zijn met al dit gekissebis, er zijn nog kaarten voor de live show (28 Januari). Heb nog een aantal waar je ook geen service kosten voor hoeft te betalen. Pm me maar als er kandidaten zijn.

c'you ladies


OOOOO


jij hebt een partij kaarten opgekocht met de bedoeling ze met dikke winst te verkopen wanneer het gala was uitverkocht :P

Fan1976
28-11-2011, 01:02
OOOOO


jij hebt een partij kaarten opgekocht met de bedoeling ze met dikke winst te verkopen wanneer het gala was uitverkocht :P

nee pino de kaarten zijn 125euro, en er heeft niemand meer of minder betaald. Dus het is geen winst verhaal voor je, jammer he? Je kan het altijd wel proberen om er iets leuks van te maken tegen mij, maar geef je weinig kans.

Irishrover
28-11-2011, 01:21
wat een reacties weer...

Leuk initiatief,ik ga denk wel kijken. Ben benieuwd wat het tegen Saki wordt.
Saki is een meester in het combineren en bezit een enorme bewegelijkheid, ben nog meer onder de indruk geraakt na z'n partij tegen Ali.

Silat
28-11-2011, 19:59
Hier de Badr haters komen nu ineens massaal tevoorschijn.

Waar komt jullie haat voor Badr Hari toch vandaan? Is het iets persoonlijks of misschien iets maatschappelijks (omdat hij Marokkaans is)?

Zet even je bontkraagje af, rook een joint of iets dergelijks en denk even rustig na voordat je wat post of lees het nog een keer door dan hoef je niet elke keer te editten wat je schrijft.

Ik ben inderdaad niet bijzonder, net als jij, net als Badr.
Ik ben eigenlijk een nobody en heb Badr gewoon in een triangle gepakt.
Het is dat dat hij me oppakte en a la rampage slamde en en daardoor een scheur in z'n tong had omdat ie die tussen z'n tanden had omdat ik hem zo hard kneep. Anders ging hij gewoon slapen, maar dat kan natuurlijk niet met een ego groter dan een olifant.
Nee ik ben zeker niet helemaal kapot geslagen. Wat klets je nou man.

En al was Badr een Zweed, wat maakt het uit man. Daar dragen ze ook bontkraagjes en hebben ze ook terroristen.

No offence, Peaceeee.



Geen jaloezie, gewoon sportive minded.

S-ven
28-11-2011, 21:14
Zullen echt geen Badr haters zijn zoals jij denkt, beetje jammer... Er wordt gewoon partij gekozen en geargumenteerd waarom , en ja als er meerderen voor Saki gaan dan kan dat ,want hij gaat ook winnen hahaha. C'est la vie...... even goede vrienden ;-)

tnk2k
28-11-2011, 21:38
ben wel benieuwd op wie jij je vcash gaat zetten. ik wil met jouw wel een weddenschap maken ik ga al in op badr en jij al in op saki. afgesproken!!

Ik ga die weddenschap aan, al jouwn vcash op badr en al mijn vcash op saki.

tidelot
28-11-2011, 21:45
Zet even je bontkraagje af, rook een joint of iets dergelijks en denk even rustig na voordat je wat post of lees het nog een keer door dan hoef je niet elke keer te editten wat je schrijft.

Ik ben inderdaad niet bijzonder, net als jij, net als Badr.
Ik ben eigenlijk een nobody en heb Badr gewoon in een triangle gepakt.
Het is dat dat hij me oppakte en a la rampage slamde en en daardoor een scheur in z'n tong had omdat ie die tussen z'n tanden had omdat ik hem zo hard kneep. Anders ging hij gewoon slapen, maar dat kan natuurlijk niet met een ego groter dan een olifant.
Nee ik ben zeker niet helemaal kapot geslagen. Wat klets je nou man.

En al was Badr een Zweed, wat maakt het uit man. Daar dragen ze ook bontkraagjes en hebben ze ook terroristen.

No offence, Peaceeee.

Geen jaloezie, gewoon sportive minded.


hebben ze in zweden ook pedofielen, of hebben de zwemleraren en voetbal coaches daar geen ziekelijke fantasien over kinderen van 6.

No offence , peaceee

univers1l
28-11-2011, 21:47
Zet even je bontkraagje af, rook een joint of iets dergelijks en denk even rustig na voordat je wat post of lees het nog een keer door dan hoef je niet elke keer te editten wat je schrijft.

Ik ben inderdaad niet bijzonder, net als jij, net als Badr.
Ik ben eigenlijk een nobody en heb Badr gewoon in een triangle gepakt.
Het is dat dat hij me oppakte en a la rampage slamde en en daardoor een scheur in z'n tong had omdat ie die tussen z'n tanden had omdat ik hem zo hard kneep. Anders ging hij gewoon slapen, maar dat kan natuurlijk niet met een ego groter dan een olifant.
Nee ik ben zeker niet helemaal kapot geslagen. Wat klets je nou man.

En al was Badr een Zweed, wat maakt het uit man. Daar dragen ze ook bontkraagjes en hebben ze ook terroristen.

No offence, Peaceeee.



Geen jaloezie, gewoon sportive minded.

even offtopic
hoe doet badr het op mma gebied?

tidelot
28-11-2011, 21:50
even offtopic
hoe doet badr het op mma gebied?

die koffie verhalen moet je met een korreltje zout nemen.

Silat
28-11-2011, 22:28
Badr doet geen MMA, om die reden dus.

Een korrel zout blijft een korrel zout Tidelot, geen fantasy cake ofzo.

Was slechts een reactie op die cameltoe.

Rverm
30-11-2011, 19:04
Ik ga de weddenschap met je aan...hoeveel wil je erop inzetten? En geen Jamila praktijken met weddenschappen aangaan (Michel Andrade vs. Nathan Corbett) en dan daarna negeren en niks meer van je laten horen. Maja GG & geldzaken....
Dus zeg het maar...

Micha, staat de weddenschap nog? Of was het weer een hoop geschreeuw van je en als het erop aan komt blijk je weer een te grote mond gehad te hebben?

Fan1976
30-11-2011, 19:33
Micha, staat de weddenschap nog? Of was het weer een hoop geschreeuw van je en als het erop aan komt blijk je weer een te grote mond gehad te hebben?


Wat is de weddenschap dan?

Facade
30-11-2011, 19:34
Dat Badr door het lint gaat in de derde ronde dacht ik.

Fan1976
30-11-2011, 19:37
0
Dat Badr door het lint gaat in de derde ronde dacht ik.

ok dacht om iets? ;)

smike
30-11-2011, 19:58
Stiekem hoop ik een beetje op een all-out brawl waarin ze elkaar de tyfus inslaan en daarna gewoon verder gaan op de grond en er een spontane MMA partij van maken!

Aan de reacties te zien heir heeft het publiek er in ieder geval zin in ;)

tnk2k
30-11-2011, 20:05
Ik denk niet dat Saki zich laat schoppen terwijl die op de grond ligt, netzoals bonjasky. A fight to remember.

Warrrrrrrrrrrrrrrrr Sakiiiiiiiiiii

Rverm
30-11-2011, 22:58
0

ok dacht om iets? ;)

Micha is ervan overtuigd dat Badr in de 3de ronde na gaat trappen/door het lint gaat. Hij wilde er zelfs om wedden. Die weddenschap wil ik aangaan. Micha mag het bedrag bepalen. Ik vind 50 euro wel een mooi bedrag. Alleen zoals zovaak wordt er veel geroepen/geschreeuwd maar als het erop aankomt krijg je geen reactie meer.

sjaakie'tje
30-11-2011, 23:30
X2

Het is idd een hele grote eer en een historisch moment om hem te mogen zien trainen..

Andere vechters kunnen/mogen alleen maar dromen van wat Badr nu al heeft bereikt.
De naam Badr Hari is een merknaam op zich en heeft al miljoenen binnen gebracht (en nog steeds).

Badr Hari is de meest besproken en meest gevreesde kickbokser van dit moment, dus met recht nu al een Legend!
En het echte grote werk gaat nog komen.. BOXING HEAVY WEIGHT CHAMPION OF THE WORLD


PS. gokhan saki wil(de) ook als Badr zijn, maar lukt hem niet.

Badr gaat zwaar op z'n bek gaan in de boksring. Saki mag dan intrinsiek niet zo'n potentieel hebben als Hari, hij is enorm gegroeid de laatste jaren tot één van de beste kickboksers in de ring én hij heeft zich altijd als een echte K-1 vechter (sportman ) gedragen in de ring ( wat niet kan gezegd worden van Hari die niet kan verliezen en dan maar een andere weg kiest om de partij te beeindigen).

Leuk kan je hem kan zien vechten, maar een legende is de man absoluut nog niet.

Facade
30-11-2011, 23:37
Het intrinsieke voordeel dat badr heeft is met name zn fysiek. Hij is zwaarder en heeft beduidend meer reach dan Saki. Ik denk dat dat ook wel de doorslag gaat geven en dat Badr dus wint..
Badr is technisch ook wel goed, maar ik vind Saki toch echt wel een stuk beter op dat vlak.

Voetvankoe
01-12-2011, 02:02
Ik word een beetje moe van die goedkope discussie over wie er gaat winnen op 28 Januari, Ik weet zeker dat Badr met een zeer zware KO dat gevecht gaat winnen.

En ik ben zo zeker van mijn zaak dat ik bereid ben om weddenschappen af te sluiten met diegenen die zeker denken te weten dat saki gaat winnen.
Ik heb mijn tafeltje iig al gereserveerd in Leeuwarden, dus als je ballen hebt spreek je me daar aan en identificeer je je met je MF-naam.
Ik wil wel eens zien welke en hoeveel mannetjes echte mannen zijn en niet alleen maar van achter je beeldscherm.

Tegen die tijd laat ik jullie via deze weg nog wel weten welk tafeltje ik zit en waaraan je me kunt herkennen.

Ps. ik heb het niet over v-cash...

Djoggo
01-12-2011, 02:16
Ik word een beetje moe van die goedkope discussie over wie er gaat winnen op 28 Januari, Ik weet zeker dat Badr met een zeer zware KO dat gevecht gaat winnen.

En ik ben zo zeker van mijn zaak dat ik bereid ben om weddenschappen af te sluiten met diegenen die zeker denken te weten dat saki gaat winnen.
Ik heb mijn tafeltje iig al gereserveerd in Leeuwarden, dus als je ballen hebt spreek je me daar aan en identificeer je je met je MF-naam.
Ik wil wel eens zien welke en hoeveel mannetjes echte mannen zijn en niet alleen maar van achter je beeldscherm.

Tegen die tijd laat ik jullie via deze weg nog wel weten welk tafeltje ik zit en waaraan je me kunt herkennen.

Ps. ik heb het niet over v-cash...
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSr7fA3AumdIsItbUDq6i-9Z2Z0U-v5-E-48k5WpztztyQ2VzsKRIP8CbVN

FOCUS
01-12-2011, 17:40
mja, nou mocht er iemand naar de training gaan, dan wil ik wel weten hoe fris, gretig en geconcentreerd Badr oogt.
Hoe is z'n vorm enzo.....

The Company
01-12-2011, 17:48
Ik word een beetje moe van die goedkope discussie over wie er gaat winnen op 28 Januari, Ik weet zeker dat Badr met een zeer zware KO dat gevecht gaat winnen.

En ik ben zo zeker van mijn zaak dat ik bereid ben om weddenschappen af te sluiten met diegenen die zeker denken te weten dat saki gaat winnen.
Ik heb mijn tafeltje iig al gereserveerd in Leeuwarden, dus als je ballen hebt spreek je me daar aan en identificeer je je met je MF-naam.
Ik wil wel eens zien welke en hoeveel mannetjes echte mannen zijn en niet alleen maar van achter je beeldscherm.

Tegen die tijd laat ik jullie via deze weg nog wel weten welk tafeltje ik zit en waaraan je me kunt herkennen.

Ps. ik heb het niet over v-cash...

http://s3.amazonaws.com/kym-assets/photos/images/newsfeed/000/200/420/BRTky.jpg?1321408042

A-team
01-12-2011, 17:52
Hahaha , super man!

Marchant
01-12-2011, 18:01
Ik heb mijn tafeltje iig al gereserveerd in Leeuwarden,

Tegen die tijd laat ik jullie via deze weg nog wel weten welk tafeltje ik zit en waaraan je me kunt herkennen.

Ps. ik heb het niet over v-cash...

Waarschijnlijk aan je bril en krullen

http://rvrenard.files.wordpress.com/2009/03/madame-pipi.jpg?w=500&h=375

FOCUS
01-12-2011, 18:19
:leut:




Das die werkster van Overeem :w00t:

Voetvankoe
01-12-2011, 19:52
Waarschijnlijk aan je bril en krullen

http://rvrenard.files.wordpress.com/2009/03/madame-pipi.jpg?w=500&h=375

Je was, bent en blijft in mijn ogen een klein zielig mannetje. (altijd maar mensen belachelijk maken met een belachelijke foto)

Ik zie jou en jouw portemonnee graag op ~28 Januari 2012~ Tot dan!

"I've got a feeling that day I will have a great night"

Marchant
01-12-2011, 20:39
X2

Het is idd een hele grote eer en een historisch moment om hem te mogen zien trainen..

Andere vechters kunnen/mogen alleen maar dromen van wat Badr nu al heeft bereikt.
De naam Badr Hari is een merknaam op zich en heeft al miljoenen binnen gebracht (en nog steeds).

Badr Hari is de meest besproken en meest gevreesde kickbokser van dit moment, dus met recht nu al een Legend!
En het echte grote werk gaat nog komen.. BOXING HEAVY WEIGHT CHAMPION OF THE WORLD


PS. gokhan saki wil(de) ook als Badr zijn, maar lukt hem niet.


Dat is voor mij een weet en dat is en dat blijft voor jou een vraag..
Blijf jij maar lekker speculeren en losse flodders schieten, ik weet wel beter.

Btw. iemand horen praten uit een beeldscherm? Heel knap van je.


Volgens mij ben jij gewoon zwaar toegetakeld tijdens die training met Badr.

Je bent van beide geen fan, maar hoopt wel dat saki Badr op zn plek zet. hmm interessant.
Ik bespeur een Badr hater.. haat ontstaat vaak door jaloezie en jaloezi is een ziekte, daar hebben wel meer mensen last van hier op MF valt mij op.

Oh ja en Badr hoeft niet achter in de rij te staan, want de bokswereld heeft hem nodig dus hij mag die lange rij zo voorbij lopen. (wildcard)
Je hebt het nog steeds niet door he? Badr Hari is niet zo maar iemand.


Hier de Badr haters komen nu ineens massaal tevoorschijn.

Waar komt jullie haat voor Badr Hari toch vandaan? Is het iets persoonlijks of misschien iets maatschappelijks (omdat hij Marokkaans is)?


Die reactie postte ik met een bepaalde verwijzing naar en in een bepaalde context tegen sven en alleen een aantal mensen zullen begrijpen waarom..

Btw jij hoeft mij niet de les voor te lezen en mij te commanderen dat ik relaxt moet doen. Ik leef mijn eigen leven.


Je was, bent en blijft in mijn ogen een klein zielig mannetje.(altijd maar mensen belachelijk maken met een belachelijke foto)

Ik zie jou en jouw portemonnee graag op ~28 Januari 2012~ Tot dan!

"I've got a feeling that day I will have a great night"


Dat hoef ik niet te doen vriend , dat doe je zelf!

S-ven
01-12-2011, 20:43
Dat hoef ik niet te doen vriend dat doe je zelf!

*2 :lol:

lodewijk
01-12-2011, 21:07
Dat hoef ik niet te doen vriend , dat doe je zelf!

You must spread ...

Voetvankoe
01-12-2011, 21:16
Dat hoef ik niet te doen vriend , dat doe je zelf!


Ik heb ondertussen ook ff beetje research gedaan naar jouw posts en een opvallend detail dat mij is opgevallen is dat jij bijna nooit een onderbouwde en beargumenteerde post hebt gepost.
Bijna alles is knip/plakwerk van foto's (vaak beledigend van aard) of halve zinnen zonder inhoud.

Typisch gevalletje pot verwijt de ketel dus..

Marchant
01-12-2011, 21:31
Ik heb ondertussen ook ff beetje research gedaan naar jouw posts en een opvallend detail dat mij is opgevallen is dat jij bijna nooit een onderbouwde en beargumenteerde post hebt gepost.
Bijna alles is knip/plakwerk van foto's (vaak beledigend van aard) of halve zinnen zonder inhoud.

Typisch gevalletje pot verwijt de ketel dus..

Onderzoek naar mij?
Serieus!??? heb je 3,364 posts na gelezen :lol:
Ik ben gevleid!!!
Jij nu ook ?
Aangezien ik voor jou nu schijnbaar een uitzondering maak en volledige zinnen type?
maar ook ik heb ondertussen ook ff beetje research gedaan naar jouw account en een opvallend detail dat mij is opgevallen is dat jij rood balkje hebt en ik niet :confused:
Mij is dit nog geen eens gelukt met "niet beargumenteerde post's en halve zinnen zonder inhoud".
Dus moet je nagaan hoe dom jou post's overkomen :lol:



Typisch gevalletje pot verwijt de ketel dus..
http://www.adamwlewis.com/images/article-images/tshirthell/what-the-fuck-did-you-call-me-pot-and-kettle.gif
http://www.chief108.com/images/smilies/smiley_finger.gif

Facade
01-12-2011, 22:08
Ik zit hier thuis met een enkelbandje om. Nog 6maanden.
Ik vermaak me wel hoor... playstation3, internet, films, volle koelkast

Hoe was jij eigenlijk van plan naar leeuwarden te komen dan?

justsomeone
01-12-2011, 22:28
he, voetvankoe

jij zei laatst dat je aan een enkelband zit.
hoe wil je daar heen gaan dan als je uiterlijk om 23:00uur thuis moet zijn?

Voetvankoe
01-12-2011, 22:33
Onderzoek naar mij?
Serieus!??? heb je 3,364 posts na gelezen :lol:

maar ook ik heb ondertussen ook ff beetje research gedaan naar jouw account en een opvallend detail dat mij is opgevallen is dat jij rood balkje hebt en ik niet :confused:
Mij is dit nog geen eens gelukt met "niet beargumenteerde post's en halve zinnen zonder inhoud".

Dus moet je nagaan hoe dom jou post's overkomen :lol:

Nee natuurlijk heb ik niet voor Kim Kut(Jan LuL) al je 3,364 posts zitten lezen haha zo hoog heb ik je niet zitten..
Nee ik heb er selectief 10 uitgekozen en daarvan waren er 9 in mijn ogen een fail.
Dus ik mag concluderen en vaststellen dat uit mijn interne en 'onafhankelijke' statistische onderzoek is gebleken dat 9 op de 10 posts van jou zeer ondermaats zijn.

En dat jij geen rood balkje hebt heeft meer te maken met bureaucratie en vriendjespolitiek dan met goeie posts onder begeleiding van wijze woorden.

En dat ik wel een rood balkje heb heeft er meer mee te maken dat er een hetze gaande is tegen mij (ja jij ja) en niemand mij dus reps geeft.

Tony Galento
01-12-2011, 22:38
Nee natuurlijk heb ik niet voor Kim Kut(Jan LuL) al je 3,364 posts zitten lezen haha zo hoog heb ik je niet zitten..
Nee ik heb er selectief 10 uitgekozen en daarvan waren er 9 in mijn ogen een fail.
Dus ik mag concluderen en vaststellen dat uit mijn interne en 'onafhankelijke' statistische onderzoek is gebleken dat 9 op de 10 posts van jou zeer ondermaats zijn.

En dat jij geen rood balkje hebt heeft meer te maken met bureaucratie en vriendjespolitiek dan met goeie posts onder begeleiding van wijze woorden.

En dat ik wel een rood balkje heb heeft er meer mee te maken dat er een hetze gaande is tegen mij (ja jij ja) en niemand mij dus reps geeft.


Arme jongen.

Voetvankoe
01-12-2011, 22:40
he, voetvankoe

jij zei laatst dat je aan een enkelband zit.
hoe wil je daar heen gaan dan als je uiterlijk om 23:00uur thuis moet zijn?

he,

Ja dat klopt, maar ik heb een manier ontdekt en een plan bedacht om er toch bij te kunnen zijn 28 Januari.
In mijn eigen belang kan ik er niet te veel over zeggen, maar ik zal er zeer zeker zijn!

waarel
01-12-2011, 22:49
he,

Ja dat klopt, maar ik heb een manier ontdekt en een plan bedacht om er toch bij te kunnen zijn 28 Januari.
In mijn eigen belang kan ik er niet te veel over zeggen, maar ik zal er zeer zeker zijn!

http://4.bp.blogspot.com/-CzyBtl9M2CQ/Te8_BZqSubI/AAAAAAAABdQ/uwxXMl_PTK0/s1600/The+Great+Escape.jpg

Marchant
01-12-2011, 23:10
Nee natuurlijk heb ik niet voor Kim Kut(Jan LuL) al je 3,364 posts zitten lezen haha zo hoog heb ik je niet zitten..
Nee ik heb er selectief 10 uitgekozen en daarvan waren er 9 in mijn ogen een fail.
Dus ik mag concluderen en vaststellen dat uit mijn interne en 'onafhankelijke' statistische onderzoek is gebleken dat 9 op de 10 posts van jou zeer ondermaats zijn.

En dat jij geen rood balkje hebt heeft meer te maken met bureaucratie en vriendjespolitiek dan met goeie posts onder begeleiding van wijze woorden.

En dat ik wel een rood balkje heb heeft er meer mee te maken dat er een hetze gaande is tegen mij (ja jij ja) en niemand mij dus reps geeft.


Haha ik en hetze tegen jou? nee hoor ik ken je niet en heb niets tegen jou .
sterker nog ik ben het eens dat Badr dit gevecht gaat winnen en vermoed zelfs ook op een K.O.
Ik heb gewoon de neiging op dingen te reageren die nergens op slaan.
Zoals bijv. deze zin
"Dus ik mag concluderen en vaststellen dat uit mijn interne en 'onafhankelijke' statistische onderzoek is gebleken dat 9 op de 10 posts van jou zeer ondermaats zijn. "

elk onderzoek dat jij voor jouw uitzoekt is niet onafhankelijk.
Dat buitenwegen gelaten misschien krijg je gezeik over je heen door je manier van communiceren.

"Saki wil badr zijn"
"Je hebt het nog steeds niet door he? Badr Hari is niet zo maar iemand."
"Waar komt jullie haat voor Badr Hari toch vandaan? Is het iets persoonlijks of misschien iets maatschappelijks (omdat hij Marokkaans is)?"
"Ik zit hier thuis met een enkelbandje om. Nog 6maanden.Ik vermaak me wel hoor... playstation3, internet, films, volle koelkast"

tja dan durf je te zeggen dat in niets zegende post plaats:lol:
deze waren ook niet echt van een hoog niveau vriend :confused:

Reageer normaal en je zal (van mij ) normale reacties krijgen,
Je laatste post zijn normaal je vindt me een lul !
haha dat zullen er wel meer vinden maar geef dit aan en je krijgt antwoord.

iig reps voor je normale uitleg "je balkje is zelf weer grijs! haha"

en 10 post van mij doorlezen :thup:
welke vond je wel goed haha;)

Italian*Berlusconi*
01-12-2011, 23:21
Nee natuurlijk heb ik niet voor Kim Kut(Jan LuL) al je 3,364 posts zitten lezen haha zo hoog heb ik je niet zitten..
Nee ik heb er selectief 10 uitgekozen en daarvan waren er 9 in mijn ogen een fail.
Dus ik mag concluderen en vaststellen dat uit mijn interne en 'onafhankelijke' statistische onderzoek is gebleken dat 9 op de 10 posts van jou zeer ondermaats zijn.

En dat jij geen rood balkje hebt heeft meer te maken met bureaucratie en vriendjespolitiek dan met goeie posts onder begeleiding van wijze woorden.

En dat ik wel een rood balkje heb heeft er meer mee te maken dat er een hetze gaande is tegen mij (ja jij ja) en niemand mij dus reps geeft.

1 woord... eigenlijk 2.. PANNEKOEK en PANNELAP.. dat ben je gap! enkelbandje?? is dat niet een anus strapon wat je in je hebt?

Asura
02-12-2011, 03:25
Enkelbandje:

http://www.goretti-import.nl/images/M11-enkel-muntjes-gouda.jpg


Doe gewoon een sok erover heen als je je schaamt bro, er is geen enkele reden waarom je 28 januari er niet bij kan zijn.

Sadix
02-12-2011, 04:33
ahahahahha te goede reacties weer

Kemal
02-12-2011, 07:51
Dames,

Deze thread is al een keer op slot gegaan, dus hou het ontopic, voordat er weer een slotje op komt!

En nee, dan gaat het slot er niet meer vanaf.. ;)

smike
02-12-2011, 21:18
Ontopic graag: het gaat tenslotte om een turk en mocro die elkaar de tyfus in gaan slaan en daar wil iedereen van gaan genieten!

Voetvankoe
03-12-2011, 04:54
Haha ik en hetze tegen jou? nee hoor ik ken je niet en heb niets tegen jou .

Reageer normaal en je zal (van mij ) normale reacties krijgen,
Je laatste post zijn normaal je vindt me een lul !
haha dat zullen er wel meer vinden maar geef dit aan en je krijgt antwoord.

iig reps voor je normale uitleg "je balkje is zelf weer grijs! haha"


Laten we het houden op miscommunicatie, zand erover en zaak gesloten. (voor zover er echt iets aan de hand was)

me balkje is zelfs al groen, ik ben goed bezig!! haha
als je mij met respect behandeld krijg je altijd respect terug, btw reps terug..

Ontopic: Badr Hari is letterlijk en figuurlijk veel te hoog gegrepen voor gokhan saki

Voetvankoe
05-12-2011, 23:43
Op 28 januari 2012 zal Badr Hari zijn laatste kickbokspartij vechten, tegen niemand minder dan Gökhan Saki.
Binnenkort zullen wij een datum bekendmaken voor een openbare training van Badr Hari. Voor iedereen die altijd al eens bij een training van Badr heeft willen kijken, is dit een uitgelezen mogelijkheid, en aangezien hij toewerkt naar zijn afscheidspartij is dit ook meteen de laatste kans om dit bij te wonen! De training zal plaatsvinden bij Mike’s Gym in Oostzaan.
Buiten de vele journalisten die op deze open training afkomen, is deze training voor iedereen toegankelijk om te bekijken. binnen twee weken geven wij de definitieve datum van deze open training door, dus heb je Badr altijd al van dichtbij willen aanschouwen tijdens zijn training, pak dan deze unieke kans!

Vriendelijke groeten,
Simon Rutz

Je hebt nog 3 dagen om de definitieve datum van die open training door te geven.
Ik dacht ik herinner je er eventjes aan, zodat we geen ringsport (interview cor en saki) taferelen krijgen.

mr.smokey1980
06-12-2011, 00:07
Normale taal is moeilijk tegenwoordig..

Rverm
11-12-2011, 15:30
Micha, staat de weddenschap nog? Of was het weer een hoop geschreeuw van je en als het erop aan komt blijk je weer een te grote mond gehad te hebben?

Dit dus...jammer...

Laten we dan maar gewoon hopen op een mooie partij waarbij ik denk dat Badr in ronde 2 wint...

NINO²
14-12-2011, 10:05
Op 28 januari 2012 zal Badr Hari zijn laatste kickbokspartij vechten, tegen niemand minder dan Gökhan Saki.
Binnenkort zullen wij een datum bekendmaken voor een openbare training van Badr Hari. Voor iedereen die altijd al eens bij een training van Badr heeft willen kijken, is dit een uitgelezen mogelijkheid, en aangezien hij toewerkt naar zijn afscheidspartij is dit ook meteen de laatste kans om dit bij te wonen! De training zal plaatsvinden bij Mike’s Gym in Oostzaan.
Buiten de vele journalisten die op deze open training afkomen, is deze training voor iedereen toegankelijk om te bekijken. Binnen twee weken geven wij de definitieve datum van deze open training door, dus heb je Badr altijd al van dichtbij willen aanschouwen tijdens zijn training, pak dan deze unieke kans!

Vriendelijke groeten,
Simon Rutz

En wanneer is die training nu,? zijn al meer dan 2 weken verder.

Pansier
14-12-2011, 13:01
Ontopic graag: het gaat tenslotte om een turk en mocro die elkaar de tyfus in gaan slaan en daar wil iedereen van gaan genieten!

:lol:

It's Showtime
02-01-2012, 15:50
De allereerste en meteen de laatste openbare training die Badr Hari gaat geven, wordt gehouden op 14 januari 2012 in Mike’s Gym, Skoon 21 in Oostzaan.

Deze unieke openbare training is niet alleen toegankelijk voor de pers, maar voor iedereen, en ook nog eens gratis. Iedereen die eens van heel dichtbij wil zien hoe Badr zich voorbereidt op zijn gevecht tegen Gökhan Saki op 28 januari kan nu zijn kans pakken.

Buiten de verschillende trainingstechnieken zullen er ook enkele harde sparringspartijen plaatsvinden. Tevens is er de gelegenheid voor het verkrijgen van handtekeningen en foto’s.

De openbare training start 14 januari om 13:00 uur! Pers gaarne aanmelden via [email protected]. Voor andere belangstellen is aanmelden niet verplicht.

Voor het IT’S SHOWTIME-evenement op 28 januari zijn er op dit moment nog slechts een kleine 900 kaarten te verkrijgen. Viptafels zijn reeds uitverkocht.

It's Showtime
02-01-2012, 15:59
Zou een moderator de laatste info kunnen editen in de openingspost? Bij voorbaat dank!

Richelieu
02-01-2012, 16:18
Zou een moderator de laatste info kunnen editen in de openingspost? Bij voorbaat dank!

Done

Richelieu
02-01-2012, 16:36
Heren, wederom wat crap verwijderd. Dit is niet de topic om hierover op in te gaan. Voor multiculturele politieke tijgers hebben we het off topic forum.

It's Showtime
02-01-2012, 16:51
Dank je wel, Richelieu.

donalexandro
02-01-2012, 16:59
Top! I'm there!

KeobNepo
02-01-2012, 17:02
geweldig! zeker naartoe

Rverm
02-01-2012, 18:34
Ook ik ga waarschijnlijk wel even kijken...

Darkness
02-01-2012, 21:31
Ga ook even kijken!

Voetvankoe
14-01-2012, 22:32
Ik word een beetje moe van die goedkope discussie over wie er gaat winnen op 28 Januari, Ik weet zeker dat Badr met een zeer zware KO dat gevecht gaat winnen.

En ik ben zo zeker van mijn zaak dat ik bereid ben om weddenschappen af te sluiten met diegenen die zeker denken te weten dat saki gaat winnen.
Ik heb mijn tafeltje iig al gereserveerd in Leeuwarden, dus als je ballen hebt spreek je me daar aan en identificeer je je met je MF-naam.
Ik wil wel eens zien welke en hoeveel mannetjes echte mannen zijn en niet alleen maar van achter je beeldscherm.

Tegen die tijd laat ik jullie via deze weg nog wel weten welk tafeltje ik zit en waaraan je me kunt herkennen.

Ps. ik heb het niet over v-cash...


Ik zal voor aanvang voor de ingang rondhangen en je kunt me herkennen aan mijn lange paarse bontjas die ik dan draag en heb ook een hoed op en een sigaar in mn bek en loop met twee langbenige blondines, aan beide armen één. Als je zeker weet dat Saki 28 Januari gaat winnen van Badr Hari twijfel dan niet en spreek mij daar gewoon aan en sluit een weddenschap af met mij.

Ik accepteer alleen cash en je krijgt 100pct uitbetaald als je wint. Voorbeeld: Je zet 1000euro in en je wint, dan krijg je 2000euro van mij.

Mattie73
14-01-2012, 22:58
Ik zal voor aanvang voor de ingang rondhangen en je kunt me herkennen aan mijn lange paarse bontjas die ik dan draag en heb ook een hoed op en een sigaar in mn bek en loop met twee langbenige blondines, aan beide armen één. .

:lol:

Anderson
15-01-2012, 01:48
Rafi

was het sarcastisch bedoelt dat er alleen maar Nederlanders waren en jij de enigste Marokkaan was. Op de video zie ik meerdere Marokkanen en Surinmamers.