PDA

View Full Version : JERMAIN VOETMAN MMA/PRO KAMPIOEN VAN NEDERLAND



Hans Vos
27-11-2011, 12:14
het is jermain voetman gisteren gelukt om op het gala van realfighters mma/pro kampioen van nederland tot 82.55 kg te worden . hij moest het opnemen tegen niemand minder dan benelux kampioen twan van buuren (team duncan) . je kon zien dat ze jermain erg goed bekeken hadden want twan wist het staande werk van jermain goed onschadelijk te maken en bracht jermain steeds weer naar de grond . tussen de eerste en tweede ronde vertelde jermain mij dat hij er staand niet uit kwam en hij wilde het worstelend oplossen . nou dat is gelukt na twee minuten in de tweede ronde wist jermain heel sneaky van af zijn rug een triangle aan te leggen die zat als een huis waarop twan moest tikken . winnaar en daarmee wmta kampioen van nederland -82.55 KG jermain voetman .
we willen chirurg frederik van oosterum bedanken voor het snelle oplappen van jermain 6 weken geleden .
bertje kops bedankt voor alle extra worstellessen en natuurlijk joop kasteel voor de voedingsschema,s om jermain op gewicht te krijgen .en natuurlijk erik en kamal van realfighters voor weer een geweldig gala . gr hans vos

Hans Vos
27-11-2011, 13:30
http://i167.photobucket.com/albums/u141/biancah_album/111126-542.jpg

PD_EC
27-11-2011, 13:35
jermain en team vos gefeliciteerd

E.Ouwerkerk
27-11-2011, 13:44
Gefeliciteerd,Hans.
Ik heb de partij nog niet gezien,maar dat zal een dezer dagen wel.
gr Erik.

Jeru
27-11-2011, 13:52
Gefeliciteerd!!

Hans Vos
27-11-2011, 13:56
Gefeliciteerd,Hans.
Ik heb de partij nog niet gezien,maar dat zal een dezer dagen wel.
gr Erik.was weer top erik, ook jou partij was een echte beukpartij met een heel hoog rocky gehalte . gr hans

Hans Vos
27-11-2011, 15:16
ik ben met mijn hoofd in de wolken helemaal vergeten onze top fysio arnoud ritzema te bedanken , dus bij deze arnoud bedankt voor jou hele grote bijdrage om jermain weer volledig op de been te krijgen . gr hans vos

Kemal
27-11-2011, 19:39
Proficiat Team Vos!

the boxer
27-11-2011, 19:45
congratz!

Hnieb
27-11-2011, 19:48
gefeliciteerd !

Bassie
27-11-2011, 19:53
Jermain gefeliciteerd!

de Stiep
28-11-2011, 10:56
Jermain van harte. Enne........ top Hans dat je de mensen rondom zijn herstel meeneemt in jouw complimenten ! Buiten de schijnwerpers maar verdomd belangrijk voor een vechter !

Boem Boem
28-11-2011, 11:34
gefeliciteerd!!

mee
28-11-2011, 16:48
Gefeliciteerd met dit succes.

Pieter Oo
10-01-2012, 14:50
feli Hans (en Jermain natuurlijk), ik heb net de partij gekeken op fightstartv. Ik moet zeggen dat ik erg geïnteresseerd ben in een re-match. Misschien had ik het mis maar het leek dat Jermain het erg moeilijk had, en gedomineerd werd. Goed ik wil wel een kaartje reserveren voor die mogelijke rematch.

Wel knap dat Jermain de hele tijd tegenwoordigheid van geest hield, ook na het knietje op het gezicht (daar ging, ie als grounded oponent, sportief mee om overigens) en die triangle er in sneakte.

Hans Vos
10-01-2012, 17:29
feli Hans (en Jermain natuurlijk), ik heb net de partij gekeken op fightstartv. Ik moet zeggen dat ik erg geïnteresseerd ben in een re-match. Misschien had ik het mis maar het leek dat Jermain het erg moeilijk had, en gedomineerd werd. Goed ik wil wel een kaartje reserveren voor die mogelijke rematch.

Wel knap dat Jermain de hele tijd tegenwoordigheid van geest hield, ook na het knietje op het gezicht (daar ging, ie als grounded oponent, sportief mee om overigens) en die triangle er in sneakte.klopt als een bus , ze hebben jermain van te voren goed bekeken en hij kwam er de eerste ronde niet aan te pas , maar nou moet ik ook eerlijk zeggen dat jermain eigenlijk elke partij de eerste ronde niet de beste is . hij kan op zijn manier iemand uitputten zonder zich zelf erg druk te maken en dan later op conditie zijn slag slaan , hij kan een stompie hebben en zijn conditie is altijd mega .en sportief is hij zeker , hij zal zich nooit misdragen ... staand was hij al in orde en hij doet nu bjj en worstellen en langzamerhand word hij echt compleet . hij vecht eerst in belgie tegen mike wiatko en dan zien we wel verder . gr hans