PDA

View Full Version : FINALES OCTAGON QUEST VANAF VANDAAG OOK TE ZIEN OP LIFE!TV



GCK
28-11-2011, 17:00
Finales van OQ zijn vanaf vandaag te zien op Life!tv.

Life!tv kan men terugvinden als Kanaal 41 van Telenet.

Gans de week en volgende week zullen de finales worden heruitgezonden en dit weekend worden we verwend met maar liefst 2 u kijkplezier waarvan 1u finales en 1u de complete weergave van een aantal andere wedstrijden van Octagon Quest!

Mis dit niet!

Zij die de DVD willen kopen met alle wedstrijden in HD, kunnen deze vanaf nu bestellen via [email protected]

Kostprijs : 20 €

lodewijk
28-11-2011, 17:07
Super, gala was serieus de moeite ... :)

Primal
28-11-2011, 18:56
Erg mooi gala! Jammer genoeg alleen uitgezonden in Belgie... (tg?)

lodewijk
29-11-2011, 11:19
Alle gevechten staan ook op fightstartv (http://www.fightstartv.com/)

FightingDutchman
29-11-2011, 19:12
Net een aantal van de partijen op fightstar gekeken en er zitten leuke potten tussen en het ziet er uit als een strak gala. De opkomst ziet er goed uit, mooie kooi, commentaar bij de partijen. Complimenten Gavin voor een mooi evenement!

Maar wat is er met de jury aan de hand bij de partij tussen Albamonte en Sultanbiev!? Dat was wel een van de slechtste beslissingen die ik ooit heb gezien. Wim Deputter (die het commentaar gaf) was het er ook duidelijk niet mee eens....

Mr 1 Leg
01-12-2011, 20:43
twas een boemeke op zen antwerps!!! grtz

Wim
08-12-2011, 01:15
Maar wat is er met de jury aan de hand bij de partij tussen Albamonte en Sultanbiev!? Dat was wel een van de slechtste beslissingen die ik ooit heb gezien. Wim Deputter (die het commentaar gaf) was het er ook duidelijk niet mee eens....

Ik was het er idd niet mee eens! En nog steeds niet :)
Zulke beslissingen maken mij echt kwaad. Niet alleen omdat het erg is voor de betrokken vechters, maar vooral ook omdat het bewijst dat de beslissende jury van mma helemaal niets snapt.

Voor wie de betreffende partij nog niet gezien heeft, staat hier de link:
Video MMA Uriel Albamonte vs Khamid Sultanbiev - FightstarTV.com (http://www.fightstartv.com/videos/uriel-albamonte-vs-khamid-sultanbiev-mma-cage-fight/)

Ik zou graag eens wat andere mixfight-leden hun mening over deze uitslag horen...