PDA

View Full Version : Chael Sonnen vs Arianny Celeste



wrestler_nl
28-11-2011, 22:42
Chael Sonnen had some harsh comments about UFC Cage Girl Arianny Celeste in a recent interview with LasVegasWeekly.com.

Sonnen was asked who he thought should take home the “Ring Girl of the Year” award at this year’s World MMA Awards event. He responded with:

“We only had one and that was Chandella [Powell]. The other was the IQ card girl. Arianny [Celeste] kind of walks around and holds up her latest test score. One time when there was a title fight, she got all the way up to five and we were very proud of her.”

Obviously this didn’t sit well with Arriany, and she took to twitter to fire back.

“Hey what’s ur name.. after @spideranderson kicks your ass..u won’t even be able to count to 5!! Get ready to kiss brazils ass!
Talking crap about me in interviews is like when a boy picks on a girl he likes in 1st grade… GROW UP! Doesn’t work anymore sir!”

Sonnen saw that and responded with another shot on his own Twitter account:

“Seems easy to wear a bikini and seems easy to walk in a circle, but try walking in a circle while wearing a bikini. Talented girl!”

Italian*Berlusconi*
28-11-2011, 22:54
hahahaha... i lol'ed...

blackadder
28-11-2011, 23:11
*zucht*

Pahlavan
28-11-2011, 23:31
*zucht*

Dit dus.

Het valt me tegen van de ufc dat ze hem niet helpen bij het vinden van een goede psycholoog... Het is onderhand toch vrij duidelijk dat arme chael mentaal niet helemaal oke is...

respect
28-11-2011, 23:31
Hekel aan die mannetje maar dit is wel lol haha

Vinand
28-11-2011, 23:37
Dit dus.

Het valt me tegen van de ufc dat ze hem niet helpen bij het vinden van een goede psycholoog... Het is onderhand toch vrij duidelijk dat arme chael mentaal niet helemaal oke is...

Hij is meer dan in orde.. Hij is veeeeeel slimmer dan hij doet. Zo slim dat jij er helemaal intrapt en hem weer de aandacht geeft die hij wil. Cheal heeft zijn hele eigen carriere gemaakt door controversie en uitspraken. Hij gaat miljoenen verdienen door puur hoe hij zich gedraagt. Deze uitspraak is gewoon puur om weer in het nieuws te komen en zijn "marktwaarde" te vergroten. Zo gaat dat in Amerika, talent telt niet, commerciele aandacht is het enigste wat telt. Lesnar is geen goede vechter maar toch verdient hij meer dan 99% van alle vechters. Dat komt door 1 ding: Zijn commerciele waarde.

blackadder
28-11-2011, 23:43
Deze uitspraak is gewoon puur om weer in het nieuws te komen en zijn "marktwaarde" te vergroten. Zo gaat dat in Amerika
Precies. Amerikanen zijn dol op dit soort shit. En op jankverhalen van lui die tegenslagen overkomen. Slachtoffers van intriges die 'sterker' eruit komen. En selfmade men.
Maar het is geen reden om hem te respecteren.

Pahlavan
28-11-2011, 23:56
Hij is meer dan in orde.. Hij is veeeeeel slimmer dan hij doet. Zo slim dat jij er helemaal intrapt en hem weer de aandacht geeft die hij wil. Cheal heeft zijn hele eigen carriere gemaakt door controversie en uitspraken. Hij gaat miljoenen verdienen door puur hoe hij zich gedraagt. Deze uitspraak is gewoon puur om weer in het nieuws te komen en zijn "marktwaarde" te vergroten. Zo gaat dat in Amerika, talent telt niet, commerciele aandacht is het enigste wat telt. Lesnar is geen goede vechter maar toch verdient hij meer dan 99% van alle vechters. Dat komt door 1 ding: Zijn commerciele waarde.

Volgens mij schatten jullie hem juist te hoog en te slim in... Sowieso kun je iemand die gepakt wordt voor roids, wordt gepakt voor geld witwassen (of wat het ook was), amerika's held aka armstrong beschuldigt van dingen om het vervolgens te ontkennen dat hij het ooit heeft gezegd terwijl het was opgenomen... Niet bepaald slim noemen.

Hoe dan ook... Show of geen show... Het blijft een vieze respectloze hond. Zoals ik al eens eerder zei, ook al is het allemaal een show... Ergens moet je de grens trekken. En persoonlijk vind ik iemands vrouw (familie) erbij betrekken toch zo laag als je kunt gaan

Turboknecht
29-11-2011, 00:46
Ik kan er wel om lachen.

remco pardoel
29-11-2011, 01:04
en wij wijden er WEEEEERRRRR een topic aan
pffffff

Sonnen is een retard
Niks meer en niks minder

Ik zou hem om (sportieve) redenen. Nooit meer toelaten binnen de UFC
Maar Dana meet met twee maten..

blackadder
29-11-2011, 01:08
en wij wijden er WEEEEERRRRR een topic aan
pffffff

x2

Italian*Berlusconi*
29-11-2011, 06:36
en wij wijden er WEEEEERRRRR een topic aan
pffffff

Sonnen is een retard
Niks meer en niks minder

Ik zou hem om (sportieve) redenen. Nooit meer toelaten binnen de UFC
Maar Dana meet met twee maten..

pfff dat is weer zo simpel, zoals al eerder werd gezegd dit is puur zijn "bad guy" rolletje, kaartjes verkoop, show mannetje met zijn praatjes... nee hoor, laat hem maar lekker vechten in de UFC.. mensen kopen kaartjes om hem klappen te zien krijgen en zijn "fans" om hem te zien winnen.. dubbelop dus..

The Company
29-11-2011, 06:41
“Seems easy to wear a bikini and seems easy to walk in a circle, but try walking in a circle while wearing a bikini. Talented girl!”

Loool

Kemal
29-11-2011, 08:57
wat een draak is het ook die Sonnen

Italian*Berlusconi*
29-11-2011, 09:04
ben blij dat ze in de US die show en hype erg promoten, kunnen ze hier in NL nog wat van leren! veelste nuchter hier af en toe....

Bromios
29-11-2011, 09:09
talent niet belangrijk ? Ik denk dat ie terecht een titleshot krijgt. Maar daar is niet iedereen het mee eens natuurlijk. Van mij hoeft die shit allemaal niet maar ik zie hem graag vechten.

Italian*Berlusconi*
29-11-2011, 10:15
het is niet zo dat hij geen talent heeft, vergeet niet dat hij A Silva 4 rondes heeft gedomineerd tot de choke waar hij moest opgeven... en zo zijn er meer partijen die hij mooi heeft gevochten. Daarom zullen, op Ali nu na dan, niet veel NL'ders erg groot worden in de UFC tenzij ze mee gaan doen met het "circus" zoals sommige dit noemen... je moet jezelf verkopen, helaas gaat het niet alleen om jouw talent maar ook om je grote bek en het showtje wat je maakt.

lodewijk
29-11-2011, 10:17
Los van wat Chael Sonnen van haar denkt, zou ik 'r toch nog doen!

Vinand
29-11-2011, 10:17
Volgens mij schatten jullie hem juist te hoog en te slim in... Sowieso kun je iemand die gepakt wordt voor roids, wordt gepakt voor geld witwassen (of wat het ook was), amerika's held aka armstrong beschuldigt van dingen om het vervolgens te ontkennen dat hij het ooit heeft gezegd terwijl het was opgenomen... Niet bepaald slim noemen.

Hoe dan ook... Show of geen show... Het blijft een vieze respectloze hond. Zoals ik al eens eerder zei, ook al is het allemaal een show... Ergens moet je de grens trekken. En persoonlijk vind ik iemands vrouw (familie) erbij betrekken toch zo laag als je kunt gaan

Denk je nou echt dat het Dana White of de amerikanen dat iets boeit? Het gemiddelde UFC Fan is gewoon niet van zo een hoog niveau zoals wij in Nederland zijn. Engiste waqt hun willen zien zijn die mooie verhaaltjes,bloed en hype. Talent telt niet. En dat is waar Dana White aan verdient, en dat is wat Dana White wil zien. Vergeet niet aan de uitspraak van BJ Penn. Dat hij geforceerd werd om iets slechts te zeggen over Nick Diaz in de UFC. Thats the way how it goes in the UFC/Amerika.

Italian*Berlusconi*
29-11-2011, 10:25
haha lol @ hoog niveau en dan met spelfouten komen... sorry kon het niet laten ;)

Maar heeft niks met nivo te maken, in de US groeien ze op met prowrestling en de show / drama die daar omheen hangt, hier hebben wij dat niet en zijn veel nuchterderderder dan daar.

Facade
29-11-2011, 11:15
Ik kon er wel om lachen om eerlijk te zijn, beetje verbaal elkaar aanpakken moet kunnen...

Overigens...niveau=correct, niet nivo (nieuwe spelling is fabeltje)... niet over spelfouten beginnen als je er zelf ook een potje van maakt.

blackadder
29-11-2011, 11:18
hier hebben wij dat niet
Gelukkig niet.

ZakKa!
29-11-2011, 11:29
Hij is meer dan in orde.. Hij is veeeeeel slimmer dan hij doet. Zo slim dat jij er helemaal intrapt en hem weer de aandacht geeft die hij wil. Cheal heeft zijn hele eigen carriere gemaakt door controversie en uitspraken. Hij gaat miljoenen verdienen door puur hoe hij zich gedraagt. Deze uitspraak is gewoon puur om weer in het nieuws te komen en zijn "marktwaarde" te vergroten. Zo gaat dat in Amerika, talent telt niet, commerciele aandacht is het enigste wat telt. Lesnar is geen goede vechter maar toch verdient hij meer dan 99% van alle vechters. Dat komt door 1 ding: Zijn commerciele waarde.

Jij snapt het :)

Lesnar is gewoon sluw

Italian*Berlusconi*
29-11-2011, 11:39
Gelukkig niet.

dat vind jij... ;)

blackadder
29-11-2011, 11:49
dat vind jij... ;)
Inderdaad. Het voegt niks toe.

dirk5
29-11-2011, 11:55
UFC; de plaats waar mma inplaats van een sport, entertainment is geworden....

Ik kots erop!

Italian*Berlusconi*
29-11-2011, 12:04
Tja..door dat entertainment stukje verdienen de vechters stukken meer, worden er meer kaartjes verkocht en groeien de kijkcijfers. Beetje kortzichtig als je dat niet ziet, waarom denk je dat deze shows alleen in de US en Japan onwijs groot zijn geworden? en in Europa (op Engeland na, zijn ook erg van o.a. het prowrestling) nog steeds achter lopen qua het neerzetten van goede shows. It's Showtime met bijvoorbeeld de Arena is de enige die dit door heeft en daar op in probeert te spelen met hun gala's of shows of hoe je het ook noemt.

blackadder
29-11-2011, 12:08
Tja..door dat entertainment stukje verdienen de vechters stukken meer, worden er meer kaartjes verkocht en groeien de kijkcijfers. Beetje kortzichtig als je dat niet ziet, waarom denk je dat deze shows alleen in de US en Japan onwijs groot zijn geworden? en in Europa (op Engeland na, zijn ook erg van o.a. het prowrestling) nog steeds achter lopen qua het neerzetten van goede shows. It's Showtime met bijvoorbeeld de Arena is de enige die dit door heeft en daar op in probeert te spelen met hun gala's of shows of hoe je het ook noemt.
Ik heb niks tegen wat show erom heen. Ik heb wat tegen deze tough guy acts waarmee het net wordt vervuilt.

dirk5
29-11-2011, 12:24
Tja..door dat entertainment stukje verdienen de vechters stukken meer, worden er meer kaartjes verkocht en groeien de kijkcijfers. Beetje kortzichtig als je dat niet ziet, waarom denk je dat deze shows alleen in de US en Japan onwijs groot zijn geworden? en in Europa (op Engeland na, zijn ook erg van o.a. het prowrestling) nog steeds achter lopen qua het neerzetten van goede shows. It's Showtime met bijvoorbeeld de Arena is de enige die dit door heeft en daar op in probeert te spelen met hun gala's of shows of hoe je het ook noemt.

Ja want respectvol met elkaar omgaan in Japan zorgde voor 91,107 toeschouwers in 2002, dat zijn cijfers waar de UFC alleen van kan dromen. Daar hadden Nog en Co deze rare fratsen niet voor nodig hoor...

En ik praat niet om de show erom heen, dat hoort erbij, ik praat over dat achterlijke trashtalken. Elkaar zwart maken in de pers terwijl je gewoon met elkaar door een deur kan. Waarom waren Fedor, Wanderlei en Crocop zo poulair in zowel Japan als Amerika? om hun vecht kwaliteiten, niet om hoe achterlijk ze over kunnen komen op tv.

"ja dat hoort erbij, zo verkopen ze hun gevechten"

Wanneer dat de beslissende factor gaat zijn voor wanneer iemand een titel gevecht krijgt dan heeft dat niks meer met sport te maken. Zou betekenen dat Ajax elk jaar de finale van de beker mag spelen want daar kijken veruit de meeste mensen naar.... ONZIN!

Italian*Berlusconi*
29-11-2011, 13:37
Ja want respectvol met elkaar omgaan in Japan zorgde voor 91,107 toeschouwers in 2002, dat zijn cijfers waar de UFC alleen van kan dromen. Daar hadden Nog en Co deze rare fratsen niet voor nodig hoor...

En ik praat niet om de show erom heen, dat hoort erbij, ik praat over dat achterlijke trashtalken. Elkaar zwart maken in de pers terwijl je gewoon met elkaar door een deur kan. Waarom waren Fedor, Wanderlei en Crocop zo poulair in zowel Japan als Amerika? om hun vecht kwaliteiten, niet om hoe achterlijk ze over kunnen komen op tv.

"ja dat hoort erbij, zo verkopen ze hun gevechten"

Wanneer dat de beslissende factor gaat zijn voor wanneer iemand een titel gevecht krijgt dan heeft dat niks meer met sport te maken. Zou betekenen dat Ajax elk jaar de finale van de beker mag spelen want daar kijken veruit de meeste mensen naar.... ONZIN!

Gap, heb je de japanse shows wel is gezien? dus de echte japanse uitzending van bijvoorbeeld een Pride, daar zat zoveel prowrestling invloed in, dus ook het bashen van gasten op de persconferenties e.d., Yvel die anti brazil was toendertijd, allemaal een spel en hoort erbij om het publiek nog enthousiaster te krijgen..

The boy
29-11-2011, 13:42
Hij is meer dan in orde.. Hij is veeeeeel slimmer dan hij doet. Zo slim dat jij er helemaal intrapt en hem weer de aandacht geeft die hij wil. Cheal heeft zijn hele eigen carriere gemaakt door controversie en uitspraken. Hij gaat miljoenen verdienen door puur hoe hij zich gedraagt. Deze uitspraak is gewoon puur om weer in het nieuws te komen en zijn "marktwaarde" te vergroten. Zo gaat dat in Amerika, talent telt niet, commerciele aandacht is het enigste wat telt. Lesnar is geen goede vechter maar toch verdient hij meer dan 99% van alle vechters. Dat komt door 1 ding: Zijn commerciele waarde.

x2

hij is gewoon een goede acteur,
Als je goed oplet in zijn interviews zie je gewoon dat hij vaak zijn lach moet inhouden om zijn eigen uitspraken

dirk5
29-11-2011, 13:57
Gap, heb je de japanse shows wel is gezien? dus de echte japanse uitzending van bijvoorbeeld een Pride, daar zat zoveel prowrestling invloed in, dus ook het bashen van gasten op de persconferenties e.d., Yvel die anti brazil was toendertijd, allemaal een spel en hoort erbij om het publiek nog enthousiaster te krijgen..

Ja idd, Gilbert was wel een veel grotere draw dan Fedor, Nog, Wanderlei, Crocop, Hendo, Igor, Shogun, Barnett enz enz enz die wel allemaal normaal deden.... daar hoefden ze het publiek niet enthausiaster voor te krijgen? 13 in een dozijn vechters hebben dit nodig, kampioenen niet.

Gap....

wrestler_nl
29-11-2011, 16:31
UFC; de plaats waar mma inplaats van een sport, entertainment is geworden....

Ik kots erop!


Ja want respectvol met elkaar omgaan in Japan zorgde voor 91,107 toeschouwers in 2002, dat zijn cijfers waar de UFC alleen van kan dromen. Daar hadden Nog en Co deze rare fratsen niet voor nodig hoor...

En ik praat niet om de show erom heen, dat hoort erbij, ik praat over dat achterlijke trashtalken. Elkaar zwart maken in de pers terwijl je gewoon met elkaar door een deur kan. Waarom waren Fedor, Wanderlei en Crocop zo poulair in zowel Japan als Amerika? om hun vecht kwaliteiten, niet om hoe achterlijk ze over kunnen komen op tv.

"ja dat hoort erbij, zo verkopen ze hun gevechten"

Wanneer dat de beslissende factor gaat zijn voor wanneer iemand een titel gevecht krijgt dan heeft dat niks meer met sport te maken. Zou betekenen dat Ajax elk jaar de finale van de beker mag spelen want daar kijken veruit de meeste mensen naar.... ONZIN!


Ja idd, Gilbert was wel een veel grotere draw dan Fedor, Nog, Wanderlei, Crocop, Hendo, Igor, Shogun, Barnett enz enz enz die wel allemaal normaal deden.... daar hoefden ze het publiek niet enthausiaster voor te krijgen? 13 in een dozijn vechters hebben dit nodig, kampioenen niet.

Gap....

Dirk Je klinkt alsof Pride alleen maar om ''de sport (MMA)'' ging en dat alles wat ze deden in voordeel voor MMA was. Dat is helemaal niet zo . Ben je Pride 5 vergeten waar Marc Coleman was betaald om te verliezen van Takada. Marc Coleman had het zelfs vrijwel toegegeven na de partij. Hier een quote van Marc Coleman na de partij tegen Takada @ pride 5:
"It was what it was. I needed to support my family. They guaranteed me another fight after that and I needed that security. It was what it was. I'm going to leave it at that."

En we weten allemaal hoeveel invloed de Yakuza (maffia!!) in Pride. Ik zeg natuurlijk niet dat alle gevechten ge-fixed waren ofzo . Ik zeg ook niet dat ik een voorstander ben van Chael Sonnen (want ik mag hem helemaal niet ) of zijn trashtalking (daarmee gaat hij veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te ver) maar om te zeggen dat UFC alleen maar entertainment is en geen sport vind ik ONZIN!
Dana White heeft al meerdere malen gepraat over een event in Brazilie met meer dan 100000 toeschouwers dus dat zal de record dan wel breken denk ik maar we shall see :D

smike
29-11-2011, 16:35
Ik denk dat als je de post van italian goed leest dat je wel inziet dat hij snapt hoe het in elkaar steekt.

Als je bovendien kijkt naar de kwaliteiten van Sonnen weet je dat hij geweldig is, dus hij hoeft niet te trashtalken om meer van zich te laten horen, in de kooi heeft hij bewzen dat hij de absolute wereldtop is.

Mule-Kick
29-11-2011, 16:42
Tja entertainment zal toch altijd een onderdeel in zekere maten verbonden blijven van de sport MMA. Zeker aangezien mensen vaak veel geld betalen om partijen te kunnen zien. Pride had ook zn entertainment elementen oa de vele freak match-ups om het zo maar te noemen.

Trashtalken kan bijdragen aan de beleving van een partij dus ik ben er wel fan van. Al moet het niet te gespeeld zijn natuurlijk, als ik gemaakt drama wil zien kijk ik wel naar WWE (wat ik overigens ook graag kijk)

Italian*Berlusconi*
29-11-2011, 17:21
haha... dat gilbert was maar een voorbeeld, wederom wat een tunnelvisie van sommige...

Maar mbt Barnett, kijk de shows is in de japanse versie, dan zie je dat Barnett ook een "bad guy" rol heeft gehad in Japan...zucht..


hahahaha

blackadder
29-11-2011, 18:45
haha... dat gilbert was maar een voorbeeld, wederom wat een tunnelvisie van sommige...

Maar mbt Barnett, kijk de shows is in de japanse versie, dan zie je dat Barnett ook een "bad guy" rol heeft gehad in Japan...zucht..


hahahaha
Als je perse een UFC voorbeeld moet hebben. GSP. Zo saai als zijn partijen ook zijn hij is wel altijd een gentleman.

blackadder
29-11-2011, 18:47
Trashtalken kan bijdragen aan de beleving van een partij dus ik ben er wel fan van. Al moet het niet te gespeeld zijn natuurlijk, als ik gemaakt drama wil zien kijk ik wel naar WWE (wat ik overigens ook graag kijk)
Ik heb ook altijd een hekel gehad aan WWE. En ook bij de UFC is het 99% gemaakt drama. Je hebt natuurlijk uitzonderingen zoals Sonnen. Dat is gewoon echt een klootzak.

TOON
29-11-2011, 18:59
denk niet dat het met Pride of de UFC te maken heeft, maar meer met het over-de-top manier van marketen in de US
ik vind het persoonlijk verschrikkelijk, hou er totaal niet van en zal alleen daarom al nooit fan worden van een Sonnen of de UFC, ik kijk de UFC omdat het op dit moment nagenoeg de enige organisatie is die de matchups delivered die ik wil zien...

de japanse manier van events neerzetten, de beleving, de mensen enz enz, daar gaat mijn hart sneller van kloppen, daar bleef ik echt voor wakker en daarom is de Pride tijd voor mij synoniem aan het echte MMA, hoe het hoort te zijn, hoe een MMA event neergezet moet worden..

maar das voor iedereen anders, de UFC doet het op zijn manier en het werkt, maar mijn manier is het niet

blackadder
29-11-2011, 19:06
de japanse manier van events neerzetten, de beleving, de mensen enz enz, daar gaat mijn hart sneller van kloppen, daar bleef ik echt voor wakker en daarom is de Pride tijd voor mij synoniem aan het echte MMA, hoe het hoort te zijn, hoe een MMA event neergezet moet worden..

x2

Djani
30-11-2011, 00:16
Hij is meer dan in orde.. Hij is veeeeeel slimmer dan hij doet. Zo slim dat jij er helemaal intrapt en hem weer de aandacht geeft die hij wil. Cheal heeft zijn hele eigen carriere gemaakt door controversie en uitspraken. Hij gaat miljoenen verdienen door puur hoe hij zich gedraagt. Deze uitspraak is gewoon puur om weer in het nieuws te komen en zijn "marktwaarde" te vergroten. Zo gaat dat in Amerika, talent telt niet, commerciele aandacht is het enigste wat telt. Lesnar is geen goede vechter maar toch verdient hij meer dan 99% van alle vechters. Dat komt door 1 ding: Zijn commerciele waarde.

x2

Vinand
30-11-2011, 02:10
Ik denk dat als je de post van italian goed leest dat je wel inziet dat hij snapt hoe het in elkaar steekt.

Als je bovendien kijkt naar de kwaliteiten van Sonnen weet je dat hij geweldig is, dus hij hoeft niet te trashtalken om meer van zich te laten horen, in de kooi heeft hij bewzen dat hij de absolute wereldtop is.

Hoe lang heeft GSP moeten domineren om de bekendheid en aandacht te krijgen??

Hoe lang heeft Sonnen daarover gedaan... Juist ja, 1 gevecht tegen Silva die hij verloor met daaraan een hoop trashtalk... En nu verdient hij al evenveel.

blackadder
30-11-2011, 02:42
weet je dat hij geweldig is
De kat van mijn buren heeft dingen uit zijn achterkant komen die geweldiger zijn dan Sonnen.

dus hij hoeft niet te trashtalken om meer van zich te laten horen Dus hij is gewoon een hufter.

Pahlavan
30-11-2011, 09:34
Hoe lang heeft GSP moeten domineren om de bekendheid en aandacht te krijgen??

Hoe lang heeft Sonnen daarover gedaan... Juist ja, 1 gevecht tegen Silva die hij verloor met daaraan een hoop trashtalk... En nu verdient hij al evenveel.

Lol geloof mij maar... Sonnen verdient nog laaaaaaaaaaaaaaaaang niet evenveel als gsp

dirk5
30-11-2011, 10:47
haha... dat gilbert was maar een voorbeeld, wederom wat een tunnelvisie van sommige...

Maar mbt Barnett, kijk de shows is in de japanse versie, dan zie je dat Barnett ook een "bad guy" rol heeft gehad in Japan...zucht..


hahahaha

Jij kan maar met 1 enkel voorbeeld komen, ik draag er een stuk of 7 aan en ik doe aan tunnel visie? :)

We kennen inderdaad de filmpjes van een Sapp en een Barnett in de Japanse shows maar ook jij kan volgensmij wel toegeven dat deze insteek behoorlijk anders is dan het "i am going to destroy him, and take home his limbs" dat we elke week horen in de UFC. Het gaat er gewoon om dat heel de sfeer anders is. Die neppe beefs allemaal daar ben ik allang klaar mee. Dat iemand dit uberhaupt interesant vind kan ik niet begrijpen. Het gehele Amerikaanse sausje is gewoon misselijkmakend (niet alleen in mma hoor)

(@wrestler_nl Dana White zegt...... do I need to say more? Tot nu toe staat die 91.000 al 9 jaar en dat tijdens de hoogtijdagen van de UFC, fastest growing sport my ass)

Pride had natuurlijk ook zo zijn mankementen, maar wanneer ik zou moeten kiezen tussen Pride en de UFC dan was die keuze snel gemaakt..... maarja dat kan niet meer.... dankzij wie ook alweer? :)

Oja, en Sonnen is gewoon een ass en absoluut geen wereldtop :)

Wiseguy
30-11-2011, 11:27
Pride had natuurlijk ook zo zijn mankementen, maar wanneer ik zou moeten kiezen tussen Pride en de UFC dan was die keuze snel gemaakt..... maarja dat kan niet meer.... dankzij wie ook alweer? :)



De Yakuza.

dirk5
30-11-2011, 11:37
De Yakuza.

TOKYO, March 27 — Discourse in the West regarding the sale of Japan's premiere mixed martial arts promotion, PRIDE Fighting Championships, has the tendency to contain a cynical thread within it.

While many may agree that a consolidation of the world's two most important mixed martial arts brands will be beneficial for potential match-ups in the near future, many will also view the sale of PRIDE to Lorenzo and Frank Fertitta as the final victory of the UFC and American MMA over the once dominant Japanese fight market.

With PRIDE CEO Nobuyuki Sakakibara stepping down and the dissolution of Dream Stage Entertainment to give way to a new, yet-to-be-named company, it may appear to many in the West that the Fertittas and Dana White are the last men standing in the nearly decade-long war between PRIDE and the UFC.

Naturally, Japanese perception could have very well followed this same course. Thus, it was with this factor in mind that Sakakibara and Co. scheduled today's press conference.

First and foremost, it must be said that today's event was not a press conference in the strictest sense, but rather a very well crafted PR event that had all the trappings of an actual PRIDE show, sans the pyrotechnics.

While its intent was mainly to inform the public of the impending changes to PRIDE, perhaps its most important feature to the Japanese audience was what ended up being its true purpose: ensuring that PRIDE will remain in Japanese hands, and continue to be a Japanese product.

"Please do not worry," said an emotional Sakakibara, promising his audience that "PRIDE will still be ‘made in Japan,' — its spirit still originates from here."

The event helped to formally introduce, as well as familiarize Lorenzo Fertitta and the UFC to the Japanese audience — a person and an entity that has, until recently, occupied very little of Japanese MMA's social consciousness. By extolling Fertitta's love and respect for MMA as well as the PRIDE product, Sakakibara essentially painted the Zuffa co-owner as PRIDE's savior, noting that with his help and vision, PRIDE's fortunes would turn around, and that as a result, its legacy is ensured for the future.

Utilizing the image of a rowboat in a vast sea, Sakakibara claimed that Fertitta helped him by offering to "give me an aircraft carrier, to move out my crew, and keep the ship sailing."

Fertitta himself was able to provide his own side of the story to this effect, taking the podium after Sakakibara. Prefacing his speech by explaining how much of a fan he has been of PRIDE throughout the years, Lorenzo Fertitta explained his motivations for acquiring the organization.

Claiming that "[the acquisition] is not business," Fertitta adamantly declared that it was his respect and love for PRIDE as a fan that encouraged him to purchase the promotion in an attempt not only to preserve it, but to further advance the development of MMA internationally. To that end, Fertitta offered his own promise to the Japanese audience, claiming that it was his goal to make PRIDE — now "Pride Worldwide" — a preeminent brand known throughout the world.

Through the alliance of what Fertitta claimed were "the two most important MMA organizations in the world," he was also able to introduce the topic of an "MMA World Series," stating that with his acquisition of PRIDE, the long sought after dream of unification bouts with the UFC has finally become a reality.

UFC president Dana White followed Fertitta with his own brief, but impassioned speech, expressing excitement over PRIDE's new relationship with Zuffa and the UFC, and how the alliance would finally put to rest years of unreciprocated challenges.

White further appealed to the Japanese audience by brashly stating his belief that, "all the other MMA organizations that are coming up, and climbing up the ladder, I laugh at that and I think they're joke."

"The only two companies in this world that matter are the UFC and PRIDE," said White, to vigorous approval by the Japanese crowd.

White also noted that despite the potential financial gains that the two organizations and their fighters will see from the partnership, the real beneficiaries of the PRIDE-UFC alliance would be fans, in that "after seven years, we're finally going to be able to answer all the questions we've really wanted to answer."
Ever the provocateur, White's final comment to the evening's audience was an open challenge to PRIDE, proclaiming that Japan should "make no mistake about it, I don't care that Lorenzo bought PRIDE: the UFC is coming here to kick your ass."

The Japanese crowd, surprised but game, received White's challenge graciously by applauding his challenge.

Following Fertitta and White's speeches, as well as a brief video promo of next month's PRIDE 34 card — the final DSE-produced PRIDE — a roll call of various Japanese fighters from PRIDE's 10-year history saw the stage fill up with some of country's finest.

Standing shoulder to shoulder with many of Japan's most notable mixed martial artists, it was surreal to see Fertitta and White amongst them. If there is any one particular impression to take away from the image however, it was one of solidarity, in that years of divide between MMA's two greatest giants has finally come to an end.

Today's event was primarily to ensure continued Japanese support of the product, at once reassuring Japanese fans that their most beloved MMA organization would remain their own, while stoking excitement for future possibilities, thanks to the proximity PRIDE is now afforded by the Fertittas' acquisition.

Despite the talk of running both the UFC and PRIDE as independent entities that would cross over only once a year, Sakakibara and the Fertittas' masterstroke this evening was in convincing Japanese fans that Fertitta, as well as White and the UFC by association, are now fundamentally a part of the same "extended MMA family."

Japan's MMA community, fans and fighters alike, are now inseparably joined with the MMA community of the West. Entreating their sense of community and group survival — arguably an ideologically significant characteristic in Japanese culture — today's event was as much as passing of the guard as it was a securing of PRIDE's future.

you were saying?

blackadder
30-11-2011, 11:50
De Yakuza.
Pfff de hele UFC is gebouwd met mafia geld.

Vinand
30-11-2011, 12:14
Pfff de hele UFC is gebouwd met mafia geld.

x2

De Fertitas zijn criminelen... Bijna elke vechtsport organisatie is criminele busines. Pride/k1/ufc/GG/m1

mr.smokey1980
30-11-2011, 12:21
x2

De Fertitas zijn criminelen... Bijna elke vechtsport organisatie is criminele busines. Pride/k1/ufc/GG/m1

dit.!

Italian*Berlusconi*
30-11-2011, 12:26
Jij kan maar met 1 enkel voorbeeld komen, ik draag er een stuk of 7 aan en ik doe aan tunnel visie? :)

hahaha ja tunnelvisie inderdaad.. en nogmaals, kijk is een japanse MMA show en dan bijvoorbeeld Pride, dan zul je (eindelijk) gaan snappen welk punt ik al een tijd probeer te maken, ik zou zo nog 20 voorbeelden kunnen noemen maar als je het zelf ziet snap je het waarschijnlijk wel.

En de UFC zo schoon? Ik zou zeggen verdiep je is in de geschiedenis van de Fertitta broers in Las Vegas ;)

Italian*Berlusconi*
30-11-2011, 12:28
x2

De Fertitas zijn criminelen... Bijna elke vechtsport organisatie is criminele busines. Pride/k1/ufc/GG/m1

Dat zij criminelen zouden zijn gaat ook erg ver, maar ze hebben wel banden met bepaalde "familie's" om het zo maar te noemen.

En tja mbt de vechtsport in het algemeen, helaas zit daar veel "crimineel" geld in, zie bijvoorbeeld GG en hun mannetje die in de bak zit voor.............

dirk5
30-11-2011, 12:42
hahaha ja tunnelvisie inderdaad.. en nogmaals, kijk is een japanse MMA show en dan bijvoorbeeld Pride, dan zul je (eindelijk) gaan snappen welk punt ik al een tijd probeer te maken, ik zou zo nog 20 voorbeelden kunnen noemen maar als je het zelf ziet snap je het waarschijnlijk wel.

En de UFC zo schoon? Ik zou zeggen verdiep je is in de geschiedenis van de Fertitta broers in Las Vegas ;)

een hoop kijk dit en kijk dat.... maar weinig voorbeelden. Je praat een hoop maar zegt verrekes weinig. Ik keek toendertijd alles al live en nu nogsteeds (leve emma), en dit heeft mijn oordeel gevormd, ik snap dus niet zo goed waarom ik het anders zou gaan zien wanneer ik het nog een keer kijk?

En ik roep al jaren hier wat het verleden van de fertita familie in Vegas is, dat hoef je me echt niet duidelijk te maken... ;)

smike
30-11-2011, 13:14
Dus hij is gewoon een hufter.

Nee, één van de beste vechters die er op dit moment is.

smike
30-11-2011, 13:17
Hoe lang heeft GSP moeten domineren om de bekendheid en aandacht te krijgen??

Hoe lang heeft Sonnen daarover gedaan... Juist ja, 1 gevecht tegen Silva die hij verloor met daaraan een hoop trashtalk... En nu verdient hij al evenveel.

Lees mijn post nog een keer en dan zie je dat we dezelfde mening hebben ;)

dirk5
30-11-2011, 13:28
Onderstaand is van beide hun laatste gevecht...

Chael Sonnen: $70,000 ($35,000 to show, $35,000 win bonus)

Georges St-Pierre: $400,000 ($200,000 to show, $200,000 win bonus)

Waar hebben jullie het dus allemaal over?

wrestler_nl
30-11-2011, 13:48
Onderstaand is van beide hun laatste gevecht...

Chael Sonnen: $70,000 ($35,000 to show, $35,000 win bonus)

Georges St-Pierre: $400,000 ($200,000 to show, $200,000 win bonus)

Waar hebben jullie het dus allemaal over?

Idd, Chael Sonnen verdient nog lang niet zoveel als GSP. Gsp is volgens mij na Lesnar de meest betaalde vechter in de UFC.

Italian*Berlusconi*
30-11-2011, 14:00
een hoop kijk dit en kijk dat.... maar weinig voorbeelden. Je praat een hoop maar zegt verrekes weinig. Ik keek toendertijd alles al live en nu nogsteeds (leve emma), en dit heeft mijn oordeel gevormd, ik snap dus niet zo goed waarom ik het anders zou gaan zien wanneer ik het nog een keer kijk?

En ik roep al jaren hier wat het verleden van de fertita familie in Vegas is, dat hoef je me echt niet duidelijk te maken... ;)

ik probeer je niet te overtuigen hoor, maar meer mijn punt te vertellen, en als je idd de japanse show live hebt gevolgd kan je niet zeggen dat ik dit uit mijn duim zuig toch? dat jij het er niet mee eens bent met die show erom heen dat is wat anders, maar je moet niet ontkennen dat dat niet al jaren gebeurd in bijvoorbeeld dus Pride toendertijd, dat is het punt wat ik wil overbrengen. Dus een hoop praat idd, maar met feiten en niet mijn mening mijn grote vriend! ;)

mr.smokey1980
30-11-2011, 15:27
tering zeg! goh ben ik blij dat we eindelijk af zijn van die tering japanse gekke freakshows!! de UFC bevalt me veel beter! hier kun je tenminste spreken over niveau!! ook al zijn de matches soms saai, hier zie je wel het beste tegen het beste!! niet van die rare gekke freak shows zoals daar in Japan destijds

Ulis-E
01-12-2011, 05:48
en weer een thread van 3 pagina's over niets dan hete lucht... met zijn naam bovenaan.. hetzelfde zal wel gebeuren in meerdere MMA forums nav elke scheet die hij laat... toch wel een slimme man eigenlijk die chael sonnen

smike
01-12-2011, 11:49
en weer een thread van 3 pagina's over niets dan hete lucht... met zijn naam bovenaan.. hetzelfde zal wel gebeuren in meerdere MMA forums nav elke scheet die hij laat... toch wel een slimme man eigenlijk die chael sonnen

Dus dit.