PDA

View Full Version : Vraagje over UFC TV



ErwinV
01-12-2011, 22:39
Is het mogelijk om vanuit nederland een pay per view van UFC te betalen en te kijken. In de stream tutorial lees ik meer over Justin tv etc, maar niet over het "gewoon" betalen.
Kan ik op de UFC site betalen voor UFC 141: Overeem en die dan kijken op mijn laptopje in Nederland, of is dat hier niet mogelijk.

Sorry, wanneer ik al de zoveelste ben met deze vraag, maar ik ben niet zo bedreven met de zoekfunctie.

Gegroet

ErwinV
02-12-2011, 09:08
Bedankt voor de reactie.
Ik heb de prijzen gelezen op de site, maar ik hoor eigenlijk weinig over het functioneren en kwaliteit van de betaal-stream. De meesten zitten volgens mij op de streams te kijken die je vind bij de uitleg van de stream tutorial.
Zijn er forumleden die via de officiele stream kijken en wat is de ervaring?

Gegroet.

PinPoint
02-12-2011, 09:50
Ben hier ook wel benieuwd naar eigenlijk. Betaal liever voor zekerheid en kwaliteit dan niet betalen voor een onzekere stream!

lopez86
02-12-2011, 09:51
Bedankt voor de reactie.
Ik heb de prijzen gelezen op de site, maar ik hoor eigenlijk weinig over het functioneren en kwaliteit van de betaal-stream. De meesten zitten volgens mij op de streams te kijken die je vind bij de uitleg van de stream tutorial.
Zijn er forumleden die via de officiele stream kijken en wat is de ervaring?

Gegroet.

Ja dit kan.
Heb t al zovaak gedaan (en ook al zovaak gezegd hiero op t forum).
Het is heel simpel; paypal account aanmaken, €13 betalen, en inloggen als het tijd is.
Thats.
It.

ErwinV
02-12-2011, 10:02
Op de site van UFC is nergens te vinden welke betaalwijzes er zijn. Je moet eerst een account aanmaken voordat je de betaalwijzes ziet.
Nu ik weet dat je met paypal kan betalen in plaats van de creditcard, maak ik een account aan.
Bedankt.

Fyodor
02-12-2011, 10:45
Op de site van UFC is nergens te vinden welke betaalwijzes er zijn. Je moet eerst een account aanmaken voordat je de betaalwijzes ziet.
Nu ik weet dat je met paypal kan betalen in plaats van de creditcard, maak ik een account aan.
Bedankt.

Wat lopez86 zegt klopt, ik heb er ook goede ervaringen mee. De stream is heel goed (HD) en je kan ook nog eens spelen met verschillende camerastandpunten, herhalingen en dergelijke. Als je je paypal account koppelt aan je bankrekening is het helemaal eenvoudig om te betalen. Anders moet je erop letten dat je op tijd geld overmaakt naar je Paypal account (duurt een paar werkdagen).

mSudoo
30-12-2011, 12:52
Hallo,

Toch nog een aantal vragen over het kijken via UFC.tv. Kan dat gewoon als inwoner van Nederland? Nederland staat namelijk nergens in de lijst van beschikbare landen. Na inloggen (via facebook account) kan je naar UFC 141 en dan de PPV bestellen voor $6.99 USD. Weet iemand of dit gelijk de HD versie is? Zo niet, waar kan ik de HD versie vinden? Betalen gaat via Paypal of creditcard, voor de mensen die dat nog willen weten.

Ik hoop dat iemand die wat vaker via UFC.tv kijkt me kan helpen met mn vragen! Alvast bedankt!

Savate
30-12-2011, 13:01
Hallo,

Toch nog een aantal vragen over het kijken via UFC.tv. Kan dat gewoon als inwoner van Nederland? Nederland staat namelijk nergens in de lijst van beschikbare landen. Na inloggen (via facebook account) kan je naar UFC 141 en dan de PPV bestellen voor $6.99 USD. Weet iemand of dit gelijk de HD versie is? Zo niet, waar kan ik de HD versie vinden? Betalen gaat via Paypal of creditcard, voor de mensen die dat nog willen weten.

Ik hoop dat iemand die wat vaker via UFC.tv kijkt me kan helpen met mn vragen! Alvast bedankt!
Kijk even naar mijn thread, helemaal gratis, de kwaliteit van de streams zijn natuurlijk wel niet hd maar zeker geen slechte kwaliteit.
UFC 141 Live Streams + Chatroom. (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?119377-UFC-141-Live-Streams-Chatroom).

Fyodor
30-12-2011, 13:02
Hallo,

Toch nog een aantal vragen over het kijken via UFC.tv. Kan dat gewoon als inwoner van Nederland? Nederland staat namelijk nergens in de lijst van beschikbare landen. Na inloggen (via facebook account) kan je naar UFC 141 en dan de PPV bestellen voor $6.99 USD. Weet iemand of dit gelijk de HD versie is? Zo niet, waar kan ik de HD versie vinden? Betalen gaat via Paypal of creditcard, voor de mensen die dat nog willen weten.

Ik hoop dat iemand die wat vaker via UFC.tv kijkt me kan helpen met mn vragen! Alvast bedankt!

Je kunt gewoon als inwoner van NL kijken. Engeland, Ierland, Griekenland en Italië zijn uitgezonderd. Ik heb het een paar keer gedaan en het bevalt prima. De prijs was eerst 20 dollar, maar is nu gezakt naar 7 dollar.

Die 7 dollar is inderdaad voor de HD versie. Je moet wel een beetje een fatsoenlijke internet verbinding hebben en het is ook niet echt altijd full HD, maar uitstekend om live te kijken en beter dan alle andere streams.

blackadder
30-12-2011, 13:03
Damn. Wat is iedereen toch happig om 13 euro uit het raam te gooien.

Savate
30-12-2011, 13:03
Damn. Wat is iedereen toch happig om 13 euro uit het raam te gooien.
Hehe, idd.

Pulvercris
30-12-2011, 13:11
Nou voor die $6.99 vind ik niet echt dat je het recht hebt om te zeuren. Als je dat er al niet voor over hebt ben je toch vrij schraal.

Fyodor
30-12-2011, 13:13
Nou voor die $6.99 vind ik niet echt dat je het recht hebt om te zeuren. Als je dat er al niet voor over hebt ben je toch vrij schraal.

En het is toch een deel van het inkomen van de vechters... Een beetje steunen kan geen kwaad.

Maar blackadder is sowieso geen fan van de UFC, dus in die zin snap ik wel dat hij dat zegt ;)

dietrik
30-12-2011, 13:15
Damn. Wat is iedereen toch happig om 13 euro uit het raam te gooien.

5,42

blackadder
30-12-2011, 13:36
En het is toch een deel van het inkomen van de vechters... Een beetje steunen kan geen kwaad.
Ik verwachtte al dat iemand uiteindelijk met deze opmerking zou komen.;)

Maar blackadder is sowieso geen fan van de UFC, dus in die zin snap ik wel dat hij dat zegt ;)
Niet alleen dat. Er staan op deze kaart toch maar 2 partijen waar ik ietsjes interesse in heb. Overeem/Lesnar Diaz/Cerrone. Voor de rest weet ik niet eens wie er nog meer op staat.

mSudoo
30-12-2011, 15:30
Thanks voor de duidelijkheid savate en fyodor, vanavond dus gewoon via UFC.tv kijken! Top!

XanaduNL
30-12-2011, 15:35
Vergeet dus niet dat de main card pas om 04:00 begint, wat 5 bouts zijn.
Dus goed mogelijk dat de main event pas rond 06:00 begint.

The Bulldog
30-12-2011, 15:36
Niet alleen dat. Er staan op deze kaart toch maar 2 partijen waar ik ietsjes interesse in heb. Overeem/Lesnar Diaz/Cerrone. Voor de rest weet ik niet eens wie er nog meer op staat.

dat ligt dan aan de wijze waarin je in de sport geintresseerd bent...hahahaha

staan misschien niet alleen grote namen op , maar veel knokkers die spectakel brengen....dussss enne alleen al om het risico tdat de stream wegvalt tijden ao-lesnar...betaal ik wel hahahahaha

blackadder
30-12-2011, 15:51
dat ligt dan aan de wijze waarin je in de sport geintresseerd bent...hahahaha

staan misschien niet alleen grote namen op , maar veel knokkers die spectakel brengen....dussss enne alleen al om het risico tdat de stream wegvalt tijden ao-lesnar...betaal ik wel hahahahaha
Ach. Ik wacht wel tot het morgen of volgend jaar ergens online staat. En ik ben gewoonweg niet zo geinteresseerd in Amerikaanse vechters.

Savate
30-12-2011, 17:03
dat ligt dan aan de wijze waarin je in de sport geintresseerd bent...hahahaha

staan misschien niet alleen grote namen op , maar veel knokkers die spectakel brengen....dussss enne alleen al om het risico tdat de stream wegvalt tijden ao-lesnar...betaal ik wel hahahahaha
Idd echt veel talent op deze card.

PeterDB
31-12-2011, 03:30
Ik zal me nog een keer voorstellen hier op het forum ;), maar de reden dat ik me nu heb aangemeld is omdat erg graag over een half uur UFC 141 via UFC.tv wil kijken. Wanneer ik dat bestelformulier wil invullen moet ik ook mijn telefoonnummer invullen. Daar doet ie nogal moeilijk over. Weten jullie hoe je een Nederlands mobiel nummer moet invoeren op het online formulier?

Alvast bedankt (voor de mensen die nu ook wakker zijn om 141 te gaan kijken :) )


PeterDB

Soulbringer320
31-12-2011, 03:34
Ik zal me nog een keer voorstellen hier op het forum ;), maar de reden dat ik me nu heb aangemeld is omdat erg graag over een half uur UFC 141 via UFC.tv wil kijken. Wanneer ik dat bestelformulier wil invullen moet ik ook mijn telefoonnummer invullen. Daar doet ie nogal moeilijk over. Weten jullie hoe je een Nederlands mobiel nummer moet invoeren op het online formulier?

Alvast bedankt (voor de mensen die nu ook wakker zijn om 141 te gaan kijken :) )




PeterDB

geen idee....
Mijn advies, neem geen risico en neem straks een gratis stream.

The Company
31-12-2011, 03:34
Ik zal me nog een keer voorstellen hier op het forum ;),
maar de reden dat ik me nu heb aangemeld is omdat erg graag over een half uur
UFC 141 via UFC.tv wil kijken. Wanneer ik dat bestelformulier wil invullen moet
ik ook mijn telefoonnummer invullen. Daar doet ie nogal moeilijk over. Weten
jullie hoe je een Nederlands mobiel nummer moet invoeren op het online
formulier?





Alvast bedankt (voor de mensen die nu ook wakker zijn om 141 te gaan kijken
:) )




Als je niks vind of niet wil betalen kan je ook gewoon een illegale stream pakken. Ik heb elk UFC PPV event dit jaar gekeken en nooit echt problemen gehad, de qualiteit is niet heel goed maar je ziet het tenminste.

PeterDB
31-12-2011, 04:04
Mja, ik heb nu een onofficiële stream te pakken. Ik heb van Oalles geprobeerd en sta nog steeds in de wacht bij de UFC.tv helpdesk-chat. Ik heb op twitter om raad gevraagd en de webmaster gemaild.

Oh, het gaat beginnen. Have fun allemaal!

kendamac
31-12-2011, 04:24
De hele avond de site aan gehad en op het moment dat het begint kan ik er niet meer op
:twak::mad::boos: weg 7 dollar!!!

blackadder
31-12-2011, 04:37
:lol:

Asura
31-12-2011, 04:39
:lol:

:lol:

Soulbringer320
31-12-2011, 04:41
http://gifsforum.com/images/gif/lol/grand/58630627-lol-reaction.gif

jan sensei kyokushin
31-12-2011, 05:35
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?119377-UFC-141-Live-Streams-Chatroom.

donwloaden op groot beeld zetten en weg reclame prachtig beeld veel kijk plezier
Osu

johnmixfight
31-12-2011, 12:53
zit nu te kijken, vind de beeldkwaliteit tegen vallen, blokken en schokkerig.
Het geluid loopt ook achter trouwens./

Volgende keer ( en zo meteen alsnog ) toch maar downloaden.
Wel jammer, ik had me er op verheugd. :crying:

weks
31-12-2011, 13:09
ik had perfect beeld zeer tevreden over de betaalde stream
ga dit zeker vaker doen
2 of 3 z sprong t beeld even over naar mindere kwaliteit maar dit duurde niet langer dan 30 sec
las idd dat een aantal mensen problemen hadden met de officiële stream, zij kunnen het volgende event gratis zien

jeffrey1978
31-12-2011, 14:08
ik heb ook geen problemen geahd met ufc.tv voor de mensen die geen credit card hebben kunnen op v3card.nl een voucher aanvragen dan krijg je een
vitual cc vanaf 20 euro werkt snel via ideal