PDA

View Full Version : SHOGUN vs HENDO | INFINITE WARRIORS



Kemal
02-12-2011, 18:26
http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=dYEeUwztE9o

de Stiep
02-12-2011, 18:59
WAUW !! Major shit man. Dank je wel.

smike
02-12-2011, 21:13
Misschien wel de beste match die ik ooit heb gezien!

K-1sunstarr
02-12-2011, 21:43
Mooi, mooi, mooi, the best ever.

Aaplet
02-12-2011, 21:44
Inderdaad top partij

kooivechter
03-12-2011, 02:26
superrr!!!!

El Bambino
03-12-2011, 13:26
Zo top vond ik deze parij niet.
Shogun word gewoon gemolestreerd en dit is al de 2e x dat ie een flinke pakslag krijgt. Het is dat Shogun moeilijk ko te krijgen is, maar het lijkt mij niet gezond voor zijn gezondheid!

dandy danny
03-12-2011, 14:00
shogun had meer gas moeten geven laatste 2 rondes hendo was duidelijk moe van het slopen van shogun heb ze 3 winst rondjes gepakt en de party op heart uitgevochten . dat moment begon shogun te domineren maar haalde er te weinig uit voor de winst 3 tegen 2 toen hij em aan het pounden was een armbar of naar ze rug laten draaien rear naked ik dacht dat ie een bjj blackbelt was dan moet je dat wel kunnen ach ja verkeerde beslissing koste hem de party nu hebben we wel een nieuwe contender in line voor jon jones

kooivechter
03-12-2011, 21:56
Zo top vond ik deze parij niet.
Shogun word gewoon gemolestreerd en dit is al de 2e x dat ie een flinke pakslag krijgt. Het is dat Shogun moeilijk ko te krijgen is, maar het lijkt mij niet gezond voor zijn gezondheid!

klopt. hij heeft een scheur in zijn schedel opgelopen, en is er sowieso een half jaar uit

chrizzle23
04-12-2011, 01:26
ik snap niet zo goed dat veel mensen dit als top gevecht zien. en dat mike goldberg durft te claimen dit het beste gevecht ooit was. wellicht vanuit een entertainment standpunt wel ja. maar in mijn ogen was het een erg matig gevecht, cardio ver te zoeken, weinig techniek etc.

El Bambino
04-12-2011, 12:24
klopt. hij heeft een scheur in zijn schedel opgelopen, en is er sowieso een half jaar uit

Een scheur in zijn schedel??
Ik bedoel de scheids had een paar de kans om de wedstrijd te stoppen want Shogun werd echt gesloopt, maar alsnog deed ie dat niet en nu is het zogenaamd een toppartij geworden te koste van de gezondeid van een vechter! Is geen recame voor MMA in mijn ogen!

makavelli
04-12-2011, 17:41
ik snap niet zo goed dat veel mensen dit als top gevecht zien. en dat mike goldberg durft te claimen dit het beste gevecht ooit was. wellicht vanuit een entertainment standpunt wel ja. maar in mijn ogen was het een erg matig gevecht, cardio ver te zoeken, weinig techniek etc.

LOL cardio was idd ver te zoeken... 25 minuten lang oorlog!

smike
05-12-2011, 14:11
LOL cardio was idd ver te zoeken... 25 minuten lang oorlog!

x2 dit was een wereldpartij, met 2 wereldtoppers!

Boem Boem
05-12-2011, 14:37
Deze hoort zeker in de top 5 van mooiste partijen,maar niet de allermooiste!!

Osu

wrestler_nl
05-12-2011, 14:43
x2 dit was een wereldpartij, met 2 wereldtoppers!

x3 Het was een geweldige partij tussen 2 toppers.

RamonaS
05-12-2011, 14:59
Deze hoort zeker in de top 5 van mooiste partijen,maar niet de allermooiste!!

Osu

Persoonlijk vind ik dit 1 van de beste!

http://www.megavideo.com/?v=6V0VD6VA

mr.smokey1980
05-12-2011, 14:59
sommige fans kunnen ten eerste beter ballet gaan kijken!! ten tweede ophouden met de moraalridder uit te hangen, ten derde shogun heeft ten alle tijden als die wou kunnen aangeven dat die wil stoppen, de coaches van shogun die al een hele poos samen met hem werken die hem dus als geen ander kennen hebben hem zowel na ronde 2 als 3 door laten gaan. het is ook nooit goed! ik weet niet, UFC haters? of van die mensen wat je ook doet het is nooit goed!

Boem Boem
05-12-2011, 16:47
sommige fans kunnen ten eerste beter ballet gaan kijken!! ten tweede ophouden met de moraalridder uit te hangen, ten derde shogun heeft ten alle tijden als die wou kunnen aangeven dat die wil stoppen, de coaches van shogun die al een hele poos samen met hem werken die hem dus als geen ander kennen hebben hem zowel na ronde 2 als 3 door laten gaan. het is ook nooit goed! ik weet niet, UFC haters? of van die mensen wat je ook doet het is nooit goed!

@ mr. Smokey: als je de eerste posts goed had gelezen dan had je ook kunnen weten dat iedereen van deze partij heeft genoten, net als ik dat heb gedaan. Alleen wordt er aangegeven of dit de beste partij is die we tot op heden hebben gezien en er wordt aangegeven of Shogun had moeten stoppen ja/nee....Dus ik begrijp je post absoluut en dus je commentaar niet!

Osu

chris

dandy danny
07-12-2011, 03:07
ik vond het een dikke nominatie van gevecht van het jaar maar om het gelijk een classic of gfoal te noemen is denk ik gewoon hendo promoten voor ze shot vs jon jones

El Bambino
07-12-2011, 09:24
sommige fans kunnen ten eerste beter ballet gaan kijken!! ten tweede ophouden met de moraalridder uit te hangen, ten derde shogun heeft ten alle tijden als die wou kunnen aangeven dat die wil stoppen, de coaches van shogun die al een hele poos samen met hem werken die hem dus als geen ander kennen hebben hem zowel na ronde 2 als 3 door laten gaan. het is ook nooit goed! ik weet niet, UFC haters? of van die mensen wat je ook doet het is nooit goed!

Ik weet niet hoe oud jij bent maar mocht je het in jouw opvoeding hebben gemist, dan wil ik jouw ouders een handje helpen, respect tonen voor ieders mening hoort in deze maatschappij ! !

Sadix
07-12-2011, 13:29
Ik weet niet hoe oud jij bent maar mocht je het in jouw opvoeding hebben gemist, dan wil ik jouw ouders een handje helpen, respect tonen voor ieders mening hoort in deze maatschappij ! !

wat een over dreven reactie zeg. Waar zie je hem geen respect tonen? Het is tenslotte een open forum, hij hoeft het niet met iedereen eens te zijn.

Asura
07-12-2011, 15:13
wat een over dreven reactie zeg. Waar zie je hem geen respect tonen? Het is tenslotte een open forum, hij hoeft het niet met iedereen eens te zijn.

De enige overdreven reacties komen van mr.smokey

Turboknecht
07-12-2011, 15:35
Ik vond het ook niet zo'n mooie partij. Ik vond bijvoorbeeld Guida - Henderson een toffere pot.