PDA

View Full Version : Fedor Emelianenko: 'I have a desire to compete in the UFC'



Devilprince
03-12-2011, 11:41
Fedor Emelianenko:

"I compete on international level, in MMA and Combat Sambo and I represent my country. And I think there can't be better stimulus. It's about titles. Of course I would like in UFC too, but to this day, all the times we had negotiations with them.. possibly they have allergy on me (laughs), and for some reason we can't make an agreement now. Vadim met them, but for example if we had some agreement in talk, the contract that they sent then were different. But I have a desire to compete in UFC."

Федо€ •мелŒяненко: ‘ой п€о‚ив šли‡ко меня не ин‚е€есƒе‚ - SportBox.ru (http://news.sportbox.ru/Vidy_sporta/ediniborstva/profi/spbvideo_NI279464_Fedor-Emeliyanenko-Boy-protiv-Klichko-menya-ne-inte?playeri=2)

TheCarnage
03-12-2011, 11:47
Die kans had hij en die heeft zijn management waarschijnlijk voor hem verprutst. Als ik ome Dana moet geloven is hij daardoor ook nog eens miljoenen misgelopen

GnP
03-12-2011, 12:22
ik ben een enorme fan van Fedor, maar ik vrees dat Fedor letterlijk te licht en te klein is voor de huidige generatie UFC top heavyweights die bijna allemaal vlot 265lbs wegen of zelfs moeten cutten om dit te halen...

Lionheart
03-12-2011, 13:19
Fedor op LHW zou nog wel interessant zijn! Maar idd op HW zou hij het deze dagen in de UFC niet trekken.

Djoggo
03-12-2011, 13:23
Voordat zijn carriere over is, alle laatste centjes eruit proberen te halen ? (waarschijnlijk management...)

Pahlavan
03-12-2011, 13:53
Die kans had hij en die heeft zijn management waarschijnlijk voor hem verprutst. Als ik ome Dana moet geloven is hij daardoor ook nog eens miljoenen misgelopen

X2

Biiyen
03-12-2011, 14:28
Die kans had hij en die heeft zijn management waarschijnlijk voor hem verprutst. Als ik ome Dana moet geloven is hij daardoor ook nog eens miljoenen misgelopen

idd UFC gaat hem niet meer worden ben ik bang...

SpelPlan
03-12-2011, 14:32
Ja zeker weten. Vandaar ook zo'n rebound match tegen Monson die voor de verandering een keer even groot was. LHW zoals Lionheart zegt zou wel een optie zijn als Fedor zelf de cut can maken. Ik heb al een tijdje het idee dat er nog een gewichtsklasse bij moet om het gat tussen LHW en die powerhouses zoals Lesnar, Carwin, Valesquez en Overeem te dichten.


ik ben een enorme fan van Fedor, maar ik vrees dat Fedor letterlijk te licht en te klein is voor de huidige generatie UFC top heavyweights die bijna allemaal vlot 265lbs wegen of zelfs moeten cutten om dit te halen...

SpelPlan
03-12-2011, 14:39
Zolang hij niet weer de komende 10 partijen overtuigend wint denk ik dat Dana dolblij is dat hij van dat Fedor gedoe af is. Werdum wint van Fedor, maar Overeem verslaat Werdum en zit in de UFC. Hendo wint van Fedor en Hendo zit in de UFC.

Conclusie Dana White: UFC heeft vechters die hij niet aan kan.

Doodzonde want ik ben ook groot Fedor fan en denk dat hij daar nog een tijd een stabiele toekomst had kunnen hebben maar het lijkt erop dat zijn management keer op keer hun hand overspeelt hebben toen ze leverage hadden. En leverage hebben ze nu zeker niet meer.


idd UFC gaat hem niet meer worden ben ik bang...

mr.smokey1980
03-12-2011, 14:55
conclusie, fedor en zijn management geven eindelijk toe dat UFC groter is dan fedor zelf!

dandy danny
03-12-2011, 15:06
Dana white was een groot fan van fedor net al elke andere vechtsportfan , alleen is het ook een zakenman en alles wat niet in de ufc zit krijgt het boze oog tot dat er getekent word bij de big leages zoals hij dat zelf altijd verkondigt de val van fedor kan ie alleen maar de ufc mee boosten door te roepen dat ie hem altijd overrated vond enz alistair is ook in 1 handtekening van overrated tot instand title contender .
ben bang dat fedor ze mysterieuze bergen trainingen uit de jaren 80 hem een achterstand hebben gegeven op de huidige miljardenbal in america
als die in ze tijd dat hij de in de vorm van ze leven zat naar america was gekomen was ie ufc champ geworden want toen was randy de champ en dana had geen contenders meer was fedor erover heen gelopen en had dana dikke pvp,s gehad met fedor vs lesnar enz enz.
lijkt wel of fedor stil gestaan heb kwa kunde en ze snelheid en kracht verloren is die hem zo ongrijpbaar maakte in (zelfse gebeurde met ali toen die ouder werd)
in america met het huidige traingkunde voor vechtsporters en het fijnere worstelwerk denk ik dat fedor mooi was meegegroeit en ook de ufc had kunnen veroveren .
nu doet het me pijn om naar een van me grote iconen te kijken om te zien wat er van hem geworden is ik hoop met heel me hart dat ie op de lhw div nog wat in kan brengen en keihard terugkomt maar met huidige kampioen jon jones aan de macht zie ik hem geen belts meer pakken in de ufc

ijsbier
03-12-2011, 16:05
Dana white was een groot fan van fedor net al elke andere vechtsportfan , alleen is het ook een zakenman en alles wat niet in de ufc zit krijgt het boze oog tot dat er getekent word bij de big leages zoals hij dat zelf altijd verkondigt de val van fedor kan ie alleen maar de ufc mee boosten door te roepen dat ie hem altijd overrated vond enz alistair is ook in 1 handtekening van overrated tot instand title contender .
ben bang dat fedor ze mysterieuze bergen trainingen uit de jaren 80 hem een achterstand hebben gegeven op de huidige miljardenbal in america
als die in ze tijd dat hij de in de vorm van ze leven zat naar america was gekomen was ie ufc champ geworden want toen was randy de champ en dana had geen contenders meer was fedor erover heen gelopen en had dana dikke pvp,s gehad met fedor vs lesnar enz enz.
lijkt wel of fedor stil gestaan heb kwa kunde en ze snelheid en kracht verloren is die hem zo ongrijpbaar maakte in (zelfse gebeurde met ali toen die ouder werd)
in america met het huidige traingkunde voor vechtsporters en het fijnere worstelwerk denk ik dat fedor mooi was meegegroeit en ook de ufc had kunnen veroveren .
nu doet het me pijn om naar een van me grote iconen te kijken om te zien wat er van hem geworden is ik hoop met heel me hart dat ie op de lhw div nog wat in kan brengen en keihard terugkomt maar met huidige kampioen jon jones aan de macht zie ik hem geen belts meer pakken in de ufc

Dit dus ja, ik denk dat er nog heel wat potentie in fedor zit, maar hij moet het e.e.a. aan z'n trainingen veranderen, had bijvoorbeeld gehoord dat hij al een tijdje gestopt was met gewichten te trainen. goed, krachttraining is niet alles, maar als je tegenstanders hebt die allemaal c.a. 15 kg zwaarder zijn, is het echt essentieel. Het kwam sowieso allemaal een beetje zweverig over de laatste paar jaar.. met al dat religieuze gedoe

Maar ik vind het wel tof dat hij ondanks alle kritiek toch gewoon doorgaat met vechten.