PDA

View Full Version : Punk Payback - Bas Rutten - VIDEO - Saison 1 - Episode 4 Full.



tom69330
08-12-2011, 13:33
Punk Payback - Bas Rutten - VIDEO - Saison 1 - Episode 4 Full. - FFF - Free-Fight Fever - World Fight news Videos (http://www.olivier-angelini.org/article-punk-payback---bas-rutten---video---saison-1---episode-4-full-91766431.html)

Starpoint
09-12-2011, 00:16
Haaaaaaaaaaaaaa ! Good ! Thanks !

dandy danny
09-12-2011, 00:29
ik zeg het maar gewoon eerlijk ik ben een grote bas rutten fan en ik denk dat ie veeeel beter kan
hij brengt het wel weer leuk maar ik vind het zo voorgekauwt en klinken als je een beetje vechtsport kent dat superman spelen makkelijk werkt
ik deze tijden helemaal in het zuide van amerika met de mexico kartel gekte en gangs in amerika werkt het niet zo makkelijk meer en heb je zonder pardon zo een kogel in je donder of zware steek wonden.
het duurt jaren training voor dat je in een extreme stress situatie zoals dat koel kan handelen en de situatie goed inschatten .

Sadix
09-12-2011, 01:51
ik zeg het maar gewoon eerlijk ik ben een grote bas rutten fan en ik denk dat ie veeeel beter kan
hij brengt het wel weer leuk maar ik vind het zo voorgekauwt en klinken als je een beetje vechtsport kent dat superman spelen makkelijk werkt
ik deze tijden helemaal in het zuide van amerika met de mexico kartel gekte en gangs in amerika werkt het niet zo makkelijk meer en heb je zonder pardon zo een kogel in je donder of zware steek wonden.
het duurt jaren training voor dat je in een extreme stress situatie zoals dat koel kan handelen en de situatie goed inschatten .

ben het zeker met je eens. Vind dit ook niks, Bas is een topper en kan veel beter vind ik.

Nibbit88
09-12-2011, 15:25
Gelukkig doet hij al jaren Inside MMA ;) Dus dat ie beter kan, bewijst ie daar elke week.