PDA

View Full Version : Mirko Cro Cop vs Errol Zimmerman



tidelot
09-12-2011, 18:48
Bron : www.index.hr (http://www.index.hr/)
van de buren
Nog deze maand in Zagreb

2 gevechten zijn bekend :


Mirko Cro Cop vs Errol Zimmerman
Dzevad Poturak vs Jerome le Banner

Dit zijn de speculatie's:
Ghita vs Rico Verhoeven
Adnan Redzovic vs Erhan Deniz
Bouzidi vs Ruslan Karaev

Augustus 2012
Dzevad Poturak vs Cro Cop in Sarajevo.

Vinand
09-12-2011, 18:59
Zimmerman op afslachting in de eerste ronde... Jammer genoeg... CroCop is een held maar dit moet hij echt niet doen, doet me denken aan Manhoef vs Sakuraba

Daarnaast heb ik staan,
Lebanner of Poturak weet ik niet zo zeer... maar ik neig meer naar Banner, Ghita op willekeurige dominante wijze, Deniz op Ko, Bouzidi op Ko.

Althans, als deze card echt is...

Anderson
09-12-2011, 19:02
Ghita - Verhoeven dat wordt denk ik wel een mooie partij.

Mister T.
09-12-2011, 19:28
Gaat Errol winnen

Mastenbroek
09-12-2011, 19:35
eindelijk karaev weer

univers1l
09-12-2011, 19:46
zimmerman wint.
crocop stop nou gewoon, je hebt een mooie cariere achter de rug.

de Stiep
09-12-2011, 20:46
zimmerman wint.
crocop stop nou gewoon, je hebt een mooie cariere achter de rug.

Moet eerst nog zien dat Errol wint. Denk dat Mirko net als jij zegt een mooie carriere heeft gehad en dit niet meer moet willen.
Wat moet hij nou nog bewijzen ? Of zijn de $$ zo lekker ?

breahule
09-12-2011, 20:55
Hebben jullie de post van cro cop na zijn operatie niet gezien?????
(hij mag zijn brace pas af eind december)

tidelot
09-12-2011, 21:14
Hebben jullie de post van cro cop na zijn operatie niet gezien?????
(hij mag zijn brace pas af eind december)

mischien iemand van gg die het kan bevestigen

sjaakie'tje
09-12-2011, 21:16
Zou allemaal wel top zijn, maar niet echt geloofwaardig met Crocop zijn operatie en het feit dat Le Banner reeds vecht in Thailand op 30 december.

sjaakie'tje
09-12-2011, 21:39
Het kan nog wel, want het event is niet voor deze maand voorzien maar voor in MAART 2012!

Kemal
09-12-2011, 21:41
wel leuke partijen!

superstucie
09-12-2011, 21:58
Zimmerman op afslachting in de eerste ronde... Jammer genoeg... CroCop is een held maar dit moet hij echt niet doen, doet me denken aan Manhoef vs Sakuraba

Daarnaast heb ik staan,
Lebanner of Poturak weet ik niet zo zeer... maar ik neig meer naar Banner, Ghita op willekeurige dominante wijze, Deniz op Ko, Bouzidi op Ko.

Althans, als deze card echt is... doet me eerder denken aan aerts vs badr

tidelot
09-12-2011, 22:26
doet me eerder denken aan aerts vs badr

wat een vergelijking.aerts was tot zijn partij tegen badr altijd favoriet
todat badr hem heeft afgeschreven. zelfde geld voor sefo en feitosa

Pansier
09-12-2011, 22:33
zimmerman wint.
crocop stop nou gewoon, je hebt een mooie cariere achter de rug.

Hou toch is op met dat gezeik... Niet iedereen doet het PUUR voor de eer en het geld, sommige hebben er ook plezier in. Gun ze dat ook!

PinPoint
09-12-2011, 22:56
Hebben jullie de post van cro cop na zijn operatie niet gezien?????
(hij mag zijn brace pas af eind december)


Waar is hij aan geopereerd dan? Niks van mee gekregen.....

En wordt het niet juist zijn afscheidspartij?

[edit]
Got it :)
Cro Cop na zijn operatie (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?118924-Cro-Cop-na-zijn-operatie)

Pansier
09-12-2011, 22:59
Waar is hij aan geopereerd dan? Niks van mee gekregen.....

En wordt het niet juist zijn afscheidspartij?

Cro Cop na zijn operatie (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?118924-Cro-Cop-na-zijn-operatie)

wrestler_nl
09-12-2011, 23:32
WAR CRO COP!!!!

blackadder
09-12-2011, 23:35
Hou toch is op met dat gezeik... Niet iedereen doet het PUUR voor de eer en het geld, sommige hebben er ook plezier in. Gun ze dat ook!
Helemaal mee eens.

ZakKa!
09-12-2011, 23:36
Hou toch is op met dat gezeik... Niet iedereen doet het PUUR voor de eer en het geld, sommige hebben er ook plezier in. Gun ze dat ook!

Het lijkt er niet op dat Cro cop er plezier in heeft.

blackadder
09-12-2011, 23:39
Het lijkt er niet op dat Cro cop er plezier in heeft.
En waar maak je dat uit op?

BvdB
10-12-2011, 00:38
En waar maak je dat uit op?

Na zijn PRIDE periode was ie minder gemotiveerd. Dat zegt hij in dat filmpje na zijn operatie. Motivatie en plezier hebben toch met elkaar te maken.

Wel een vette card als het doorgaat.

blackadder
10-12-2011, 00:44
Na zijn PRIDE periode was ie minder gemotiveerd. Dat zegt hij in dat filmpje na zijn operatie. Motivatie en plezier hebben toch met elkaar te maken.
Daar maak ik dan uit op dat ie niet echt tevreden was met wat de UFC hem te bieden had in vergelijking met PRIDE. Want hij zegt ja ook dat je een maand of 6 op een partij moet wachten en dat hij dat niet leuk vindt. Niet dat hij er in zijn geheel geen trek meer in heeft.

The Company
10-12-2011, 03:56
Hij is nu 3x achter elkaar KO gegaan en als hij niet uitkijkt loopt hij dadelijk ook brain damage op net als Gary Goodridge. Legends gaan altijd net iets langer door dan goed voor ze is omdat mensen steeds in ze blijven geloven en omdat ze fors betaald krijgen. Cro Cop zou er mee moeten stoppen, niemand wil toch met brain damage oud worden.

micha
10-12-2011, 08:08
volgens mij februari of maart

superstucie
10-12-2011, 08:32
wat een vergelijking.aerts was tot zijn partij tegen badr altijd favoriet
todat badr hem heeft afgeschreven. zelfde geld voor sefo en feitosa
wat ik ermee zeggen wil is dat mirco geen moer in te brengen zal hebben

BvdB
10-12-2011, 13:21
Hij is nu 3x achter elkaar KO gegaan en als hij niet uitkijkt loopt hij dadelijk ook brain damage op net als Gary Goodridge. Legends gaan altijd net iets langer door dan goed voor ze is omdat mensen steeds in ze blijven geloven en omdat ze fors betaald krijgen. Cro Cop zou er mee moeten stoppen, niemand wil toch met brain damage oud worden.

Kan me dit filmpje nog herinneren. :(

http://youtu.be/nagpGfyMPmw

Als Zimmerman hem net zo zwaar KO trapt als die Roman Kleibl.....

Lionheart
10-12-2011, 14:26
Nou ik moet zeggen dat als Mirko vecht net in 1995 toen hij net de K1 enterde, dat hij Zimmerman binnen 1 ronde KO trapt/stoot.

Helaas is het op het gebied van MMA de laatste jaren niet echt lekker gegaan met Mirko, MAAR een kickboxpartij hebben wij hem al jaren niet meer zien draaien, dus ben best benieuwd hoe hij het er van af zal brengen.

king
10-12-2011, 19:57
Nou ik moet zeggen dat als Mirko vecht net in 1995 toen hij net de K1 enterde, dat hij Zimmerman binnen 1 ronde KO trapt/stoot.

Inderdaad. Zimmerman heeft nooit het niveau van (een fitte en gemotiveerde) Crocop gehaald en ik betwijfel of hij dat ooit zal halen. Nu momenteel weet ik het niet, zeker niet met die blessure.

Aan de andere kant ben ik wel benieuwd of hij, nu hij zich geen zorgen meer hoeft te maken over takedowns, weer kan knallen met die LHK en harde stoten.

Pansier
10-12-2011, 20:01
Daar maak ik dan uit op dat ie niet echt tevreden was met wat de UFC hem te bieden had in vergelijking met PRIDE. Want hij zegt ja ook dat je een maand of 6 op een partij moet wachten en dat hij dat niet leuk vindt. Niet dat hij er in zijn geheel geen trek meer in heeft.

Het is en blijft een leuke ervaring.

Elstino
11-12-2011, 13:10
Ghita traint samen met Verhoeven. Lijkt me dus niet snel gebeuren.

smike
11-12-2011, 13:39
Ik denk dat deze card naar het rijk der fabelen kan.