PDA

View Full Version : Rumor: Overeem out of Brock fight possibly due to Nevada State Commission



weks
11-12-2011, 08:17
According to various postings around the net it seems Overeem is out of his Brock fight


Ariel states on his twitter that Dana denies it but later on Joe Silva approached Dana during the conference and Dana seemed to be shocked about something. He also ended the conference pretty fast after this.


This is a huge blow if true, and Mir vs Brock or possibly Cerrone vs Nate Diaz headlining your card is pretty damn bad


Bron: MMAfighting.com

__________________________________________________ __________________________________

dit zou heel erg vervelend zijn...

Kemal
11-12-2011, 08:28
Hoop niet dat het waar is!!

bryan
11-12-2011, 08:38
Hoop het niet maar je kan er op wachten dat hij een keer tegen de lamp loopt natuurlijk, en met de druk van het breken met GG en het verhuizen van zijn kamp.. kan het het zijn dat hij toch weer aan het paardenvlees heeft gezeten....

Justinian
11-12-2011, 08:40
Dat zou echt kl*te zijn, want dit is wel een partij waar ik zwaar naar uitkijk.

weks
11-12-2011, 08:41
ariels twitter

BTW, if you were wondering what Dana and co. were talking about, it was the big Amir Khan upset. Boxing fan at heart ...


hopen we maar op

MMAFAN-1122
11-12-2011, 08:46
Als Dit verhaal klopt zou het heel erg klote zijn maar vooral dom!!

Biiyen
11-12-2011, 09:52
bullshit....

S.imon
11-12-2011, 09:56
Lijkt me toch niet? Althans ik hoop het niet...!

boudstyle
11-12-2011, 11:43
Hoop het ook niet, kijk namelijk echt zwaar uit naar dit gevecht.

Wel een hardnekkig gerucht aangezien Karyn Bryant het er ook over heeft op haar facebook.
If it's true that Overeem is dropping outta 141 (which I REALLY hope is not the case), who likes Mir stepping in to face Brock? Yes, he got tagged, but in the end didn't take too much damage tonight...

ZakKa!
11-12-2011, 11:57
Mir wil natuurlijk dolgraag inspringen... Laat dit alsjeblieft niet waar zijn!!!

Mickey
11-12-2011, 11:58
http://www.youtube.com/watch?v=8IXCK1EyP4s

Elstino
11-12-2011, 12:03
Overeem wint dit zeker!

PinPoint
11-12-2011, 12:06
Moet hij wel vechten he!?


Iemand al meer nieuws?

Harrie Nak
11-12-2011, 12:07
Geruchten gebasseerd op niks. Volgens deze (http://sherdognet.craveonline.com/index.php#http://boxing.nv.gov/Agenda/12-12-11AG.pdf) agenda wordt Overeem morgen besproken op de NSAC meeting (net als Jardine en Matyushenko overigens):

NEW BUSINESS

Request by boxer Laura Serrano for a license per NAC 467.017 (attained the age of 35 years or over, and has
not competed in over 36 consecutive months), for possible action. (Record 17-4-2).
Request by mixed martial artist Vladimir Matyushenko for a license per NAC 467.017 (attained the age of 35
years or over), for possible action. (Record 26-5).
Request by mixed martial artist Keith Jardine for a license per NAC 467.017 (attained the age of 35 years or
over), for possible action. (Record 17-9-2).
Request by mixed martial artist Alistair Overeem for a license, for possible action. (Record 35-11)
Selection of officials, and setting of fees, to work December 30, 2011 at the MGM Grand Garden Arena for the UFC special event bout between Brock Lesnar and Alistair Overeem, for possible action.

smike
11-12-2011, 12:47
Bedankt Harrie, dat je die onzin in ieder geval hier de wereld uit helpt!
Die domme kutyanks weten niet waar ze het over hebben!

marcelt
11-12-2011, 13:17
arielhelwani (http://twitter.com/#!/arielhelwani)Ariel Helwani



Dana emphatically denies rumors that Overeem is out of 141.

Soulbringer320
11-12-2011, 14:23
Kan iemand niet een "officiele" bevestiging van Overeem fixen?

Sluwe Fox
11-12-2011, 14:43
ariels twitter

BTW, if you were wondering what Dana and co. were talking about, it was the big Amir Khan upset. Boxing fan at heart ...


hopen we maar op

Heeft Amir Khan gevochten dan?? Zo ja weet iemand tegen wie? of nog beter heeft iemand beelden?

wrestler_nl
11-12-2011, 14:47
Heeft Amir Khan gevochten dan?? Zo ja weet iemand tegen wie? of nog beter heeft iemand beelden?

Tegen Lamont Peterson

davinci
11-12-2011, 14:50
hij heeft toch al een license, van het gevecht met werdum?
een license is normaal voor 1 jaar

Quote:
Right now the suggestion is that there may be some connection to a pre-fight drugs test, with ESPN’s Josh Gross noting on Twitter that Overeem’s name is listed on the agenda for the Nevada State Athletic Commsion at a meeting on Monday.
Overeem has been plagued by rumors of steroid abuse in recent years after bulking up from light-heavyweight to a heavily muscled 260lb heavyweight fighter while fighting mainly in Japan, but it should be stressed that he’s never failed a drugs test.
The only thing we do know for sure at this stage though is that Overeem did abandon his U.S training camp at Xtreme Couture after just a few weeks recently to return to Holland, but he had explained this was in order to tend to his mother who had taken ill and that the fight was still on.
Incidentally, if he did by any chance happen to be out then they may well have a ready-made replacement on hand to fill in for him.

Als de NSAC voor een test heeft gevraagd en die uitslag komt niet, dan kan dat inderdaad nare gevolgen hebben, laten we hopen dat dit niet zo is.
Er wordt regelmatig onverwachts op doping getest door de NSAC, John Barnett is daar een mooi voorbeeld van. Daarom zit strikeforce met een datum in hun maag voor Cormier vs Josh Barnett ( door die schorsing van Barnett kan dit main event niet in Nevada plaatsvinden).
Als de NSAC wist dat Alistair in de USA was en dan een random test wil uitvoeren en dan een dag later is Alistair er niet, kan die ellende met de moeder van Alistair ook voor Alistair zelf nog wel eens naar uitpakken.
Ik ben geen fan van Alistair hoe hij GG heeft verlaten maar ik hoop niet dat hij een schorsing krijgt, dat zou wel heel zuur zijn.

wrestler_nl
11-12-2011, 15:00
Heeft Amir Khan gevochten dan?? Zo ja weet iemand tegen wie? of nog beter heeft iemand beelden?

Amir Khan vs Lamont peterson Video (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?118958-Amir-Khan-vs-Lamont-peterson-Video)

Marchant
11-12-2011, 15:11
Overeem wint dit zeker!


http://www.youtube.com/watch?v=j5C-cqw2s00&feature=related

wrestler_nl
11-12-2011, 15:13
Overeem wint dit zeker!

Overeem zie ik echt absoluut NIET winnen!
Brock Lesnar via tko

davinci
11-12-2011, 15:15
je bent het dus met mij eens dat de aanvraag voor een license, dus nooit pas op 12 dec zal worden behandeld als je al op 30 dec moet vechten? Het gevecht zelf is al maanden bekend.

Ja mee eens.

Quote:

Josh Gross of ESPN has an interesting thought, however. He believes that Overeem may have failed his pre-fight drug testing. Gross tweeted (https://twitter.com/#!/JoshGrossESPN): “White denies Overeem is off the Lesnar card. But Alistair is on Mon.’s NSAC agenda. I’ve heard possibly in connection w/ prefightdrug test.”
Gross than Retweeted a copy of the NSAC’s agenda for Monday’s meeting. (You can see that HERE) On the agenda, at the bottom of the page under “New Business”, #3 states: “Request by mixed martial artist Alistair Overeem for a license, for possible action.” That “possible action” could be due to the drug test.
These same sources hint that Overeem may have gone back to Holland so quickly as a way to avoid a random drug testing that his camp had caught wind of

micha
11-12-2011, 15:17
dit is niet goed

Sluwe Fox
11-12-2011, 15:24
Amir Khan vs Lamont peterson Video (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?118958-Amir-Khan-vs-Lamont-peterson-Video)

super tnx!!

Pahlavan
11-12-2011, 15:26
And the plot thickens even more...

DanaWhiteFan
11-12-2011, 15:26
TORONTO -- Frank Mir would have us believe that he was never really out of it after getting rocked by Antonio Rodrigo Nogueira in the first round of their heavyweight tilt at UFC 140. Instead, he was merely "wobbled," he said. He'd also have us believe that was bound to get out of danger whether Nogueira had stopped hitting him and gone for a choke or not, even if UFC president Dana White was among those who simply wasn't buying either claim.

It almost makes you wonder how seriously to take Mir's other major statement on the night, this one regarding rumors that Alistair Overeem might have to withdraw from his UFC 141 fight with Brock Lesnar on December 30.

"If the rumors that you're hearing are true, I wouldn't mind having to step in for Overeem and taking on Brock," said Mir. "I'm pretty healthy and three weeks isn't bad turnaround."

And why not? He may have come within one or two punches of being knocked completely out by Nogueira in a back-and-forth one-rounder, but Mir talked like a man who had hardly suffered any damage at all before getting the submission win in a wild affair.

As he explained: "I only fought a three-minute fight, so I'm feeling pretty good. My wife might not be happy about Christmas but, eh, she can deal with it."

As for Nogueira, his holiday season is looking especially grim. White, who denied the Overeem withdrawal rumors, revealed after the press conference that he was planning to fly Nogueira back to Las Vegas with him on Sunday morning so he could have surgery on his injured right arm as soon as possible. He also said that he knew Nogueira was headed for trouble when Mir locked up the kimura, and nothing about the Brazilian's history or posture suggested that he was ready to tap.

"Nogueira's a jiu-jitsu black belt, probably the best submissions heavyweight of all time, you know when you get caught in that thing to tap," White said. "You know to tap out to that. It's what happens if you don't."

Mir said he knew what the likely outcome would be when he secured the kimura, and the only thing left to do was to go ahead and finish it.

"I had a strong inclination that he was not going to tap, so I took a deep breath and you guys saw what happened," he said.

The injury drew pained groans from the crowd at the Air Canada Centre when it was replayed several times on the big screen. It's the latest in a serious of injuries that have piled up on Nogueira of late, and though he hasn't taken the knockouts that some of his contemporaries have, he might still have to sit down for a serious talk with the boss, White said.

"You've got to look at a guy's entire career, not just how it's ending. Big Nog's been in wars, man. I was at the Pride fight when he fought Mirko 'Cro Cop' [Filipovic], and 'Cro Cop' was just blasting him with kicks to the body and shots to the head, and then he ends up pulling off that submission win in the second round. He's had a career where he's been through wars.

"Big Nog is a nice guy and a guy who I respect, and I know they get pissed off at me when I say this stuff, but again, it doesn't matter. Unfortunately -- or fortunately -- I'm the one that makes these decisions. I'm going to have to sit down and talk to him. I don't want to see him get hurt, or anyone else."

DanaWhiteFan
11-12-2011, 15:28
geen test is een fail test, net zoals in wielrennen, je bent er niet, dus gaan ze ervan uit dat je positief bent.
nee bij 3x is dat het geval of een test missen vlak na een match(die ben je wel verplicht te komen of anders volgt er een schorsing)

Pahlavan
11-12-2011, 15:31
Offtopic: danawhitefan, ik voel dat jij en blackadder goede maatjes gaan worden hier op het forum

micha
11-12-2011, 15:43
als het net zo gaat als bij Barnett dan ziet het er slecht uit. Schorsing van minimaal een jaar.

Rougemonkey
11-12-2011, 15:55
bij barnett werden verboden stoffen gevonden, Alistair was er gewoon niet, dus denk ik dat de strafmaat een stuk lager is.

Ik weet niet wat er erger is.

Als iemand niet komt opdagen, zonder goede reden, moet je er in principe vanuit gaan dat diegene positief is, of diegene in ieder geval als zodanig bestraffen. Anders werkt het systeem niet.

davinci
11-12-2011, 15:55
bij barnett werden verboden stoffen gevonden, Alistair was er gewoon niet, dus denk ik dat de strafmaat een stuk lager is.

Dat is niet wat Gross beweerd, Alistair zou zijn test resultaten moeten inleveren maar heeft dat niet gedaan en die zaak wordt morgen behandeld door NSAC.

stoet
11-12-2011, 16:00
Ik weet niet wat er erger is.

Als iemand niet komt opdagen, zonder goede reden, moet je er in principe vanuit gaan dat diegene positief is, of diegene in ieder geval als zodanig bestraffen. Anders werkt het systeem niet.

Ik denk zelfs dat hij hiervoor gecut kan worden, mocht hij geen goede reden hebben waarom hij niet is verschenen. Hier gaat zoveel geld in omloop, neem nou alleen het promoten van zo`n gevecht. Daarnaast is dit het gevecht waar men op zit te wachten, met nog maar drie weken te gaan. Dit zou een gigantische domper kunnen zijn, waardoor Overeem eventueel gecut kan worden. Als dit hem daadwerkelijk aangerekend kan worden.

DanaWhiteFan
11-12-2011, 16:02
Ik weet niet wat er erger is.

Als iemand niet komt opdagen, zonder goede reden, moet je er in principe vanuit gaan dat diegene positief is, of diegene in ieder geval als zodanig bestraffen. Anders werkt het systeem niet.

ik heb geen idee om welke dopingtest het gaat, maar kan het misschien iets te maken hebben met het feit dat die vanwege familie omstandigheden hier zijn dopingtest in USA heeft gemist? ik hoop het namelijk maar kan me niet voorstellen dat de NSAC een onderzoek gaat doen op een gemiste dopingtest van Overeem terwijl hij in nederland z'n moeder die erg ziek is kwam helpen

micha
11-12-2011, 16:02
Ik denk zelfs dat hij hiervoor gecut kan worden, mocht hij geen goede reden hebben waarom hij niet is verschenen. Hier gaat zoveel geld in omloop, neem nou alleen het promoten van zo`n gevecht. Daarnaast is dit het gevecht waar men op zit te wachten, met nog maar drie weken te gaan. Dit zou een gigantische domper kunnen zijn, waardoor Overeem eventueel gecut kan worden. Als dit hem daadwerkelijk aangerekend kan worden.

Stel dat hij wordt geschorst dan cutten ze hem dan zijn van dat supercontract af en mag hij over een jaar voor een schijntje van dat bedrag weer terugkomen.

Die Gross is zeker geen familie van Eldar?

micha
11-12-2011, 16:03
ik heb geen idee om welke dopingtest het gaat, maar kan het misschien iets te maken hebben met het feit dat die vanwege familie omstandigheden hier zijn dopingtest in USA heeft gemist? ik hoop het namelijk maar kan me niet voorstellen dat de NSAC een onderzoek gaat doen op een gemiste dopingtest van Overeem terwijl hij in nederland z'n moeder die erg ziek is kwam helpen

Bij de UFC hebben ze meer dan 300 vechters onder contract staan. Ik denk dat hun alles al hebben meegemaakt. Maar ik hoop dat er niks aan de hand is en dat hij gewoon vecht tegen Brock

S-ven
11-12-2011, 16:31
Bij de UFC hebben ze meer dan 300 vechters onder contract staan. Ik denk dat hun alles al hebben meegemaakt. Maar ik hoop dat er niks aan de hand is en dat hij gewoon vecht tegen Brock


Hoop t ook....

micha
11-12-2011, 17:30
Moet hij morgen daar persoonlijk aanwezig zijn

micha
11-12-2011, 17:51
nee, het is een telefonische vergadering van de commision

dan is er niks aande hand toch?

goro
11-12-2011, 18:36
Had hij maar een goede management die dat voor hem regelde...

Kemal
11-12-2011, 18:40
deze kan wel bij het Overeem draadje

juist ja, ;)

DanaWhiteFan
11-12-2011, 18:41
Had hij maar een goede management die dat voor hem regelde...

die heeft die inderdaad nooit gehad, alleen maar die hem hebben misbruikt, maar dat heb je met alle grote vechters kijk bv. fedor

R.H.
11-12-2011, 18:43
http://sports.yahoo.com/mma/news?slug=ys-alistair_overeem_ufc_blog120911

van 9 december, lijkt me eerlijk gezegd dat het gewoon door gaat en dat het een gerucht blijft. Ik denk ook niet dat Overeem zou liegen over kanker bij zijn eigen moeder.


Edit: http://slumz.boxden.com/f16/alistar-overeem-out-ufc-141-rumor-debunked-1667044/ gelukkig maar ;)

Sadix
11-12-2011, 18:46
Overeem zie ik echt absoluut NIET winnen!
Brock Lesnar via tko

u serious?

R.H.
11-12-2011, 18:51
Overeem zie ik echt absoluut NIET winnen!
Brock Lesnar via tko

http://pictures.mastermarf.com/blog/2008/081201-explanation.jpg

micha
11-12-2011, 18:52
die heeft die inderdaad nooit gehad, alleen maar die hem hebben misbruikt, maar dat heb je met alle grote vechters kijk bv. fedor

pannekoek hij heeft een supercontract bij de UFC dit heeft zijn vorig management geregeld.

malle eppie
11-12-2011, 19:00
pannekoek hij heeft een supercontract bij de UFC dit heeft zijn vorig management geregeld.

2x !!!
en fedor is zelf dik tevreden alleen de beterweters denk er anders over !!

DanaWhiteFan
11-12-2011, 19:06
pannekoek hij heeft een supercontract bij de UFC dit heeft zijn vorig management geregeld.

heeft zijn management de k-1 titel voor hem gehaald? heeft zijn management de strikeforce titel gehaald? of die van dream. dit contract heeft die gewoon verdiend naar aanleiding van zijn successen, dana kon gewoon niet langer om hem heen en dat GG toen zijn management was op dat moment was bijzaak. die management van hem heeft hem trouwens alleen maar in de weg gestaan, ik denk namelijk dat met elk ander management Alistair nu al UFC champ zou zijn en een veel betere record!

micha
11-12-2011, 19:15
heeft zijn management de k-1 titel voor hem gehaald? heeft zijn management de strikeforce titel gehaald? of die van dream. dit contract heeft die gewoon verdiend naar aanleiding van zijn successen, dana kon gewoon niet langer om hem heen en dat GG toen zijn management was op dat moment was bijzaak. die management van hem heeft hem trouwens alleen maar in de weg gestaan, ik denk namelijk dat met elk ander management Alistair nu al UFC champ zou zijn en een veel betere record!

wie heeft hem bij de K1 neer gezet? en bij DREAM? de strikeforce Grandprix was een idee van GG. je praat echt onzin.

DanaWhiteFan
11-12-2011, 19:20
alsof elk andere management dat niet had gekunt met de talenten van overeem? je gaat me toch niet zeggen dat als overeem niet onder GG zat hij maar een huisvadertje was geweest??

Richelieu
11-12-2011, 19:28
Al een reactie van de hoek van Overeem?

redjuh
11-12-2011, 20:38
dana white zegt dat t bs is

Khanom Thom
11-12-2011, 20:44
alsof elk andere management dat niet had gekunt met de talenten van overeem? je gaat me toch niet zeggen dat als overeem niet onder GG zat hij maar een huisvadertje was geweest??

Here we go again... er zijn genoeg topics die hier over gaan. Graag ontopic blijven 'vecht hij wel of wordt hij gecut/geschorst'

SacredHeart
11-12-2011, 20:48
Laat het aub niet weer een Overeem vs GG thread worden, daar ben ik nu echt wel klaar mee..

On topic:

Josh Gross of ESPN has an interesting thought, however. He believes that Overeem may have failed his pre-fight drug testing. Gross tweeted: “White denies Overeem is off the Lesnar card. But Alistair is on Mon.’s NSAC agenda. I’ve heard possibly in connection w/ prefightdrug test.”
Gross than Retweeted a copy of the NSAC’s agenda for Monday’s meeting. (You can see that HERE) On the agenda, at the bottom of the page under “New Business”, #3 states: “Request by mixed martial artist Alistair Overeem for a license, for possible action.” That “possible action” could be due to the drug test.
These same sources hint that Overeem may have gone back to Holland so quickly as a way to avoid a random drug testing that his camp had caught wind of.


Maar al kijk je naar Harry Nak zijn post (zie hieronder) dan zie je dat 'possible action' bij nog 3 andere vechters staat. Dus wat Gross zegt is BS. Ik denk dat er niks aan de hand is..

NEW BUSINESS
Request by boxer Laura Serrano for a license per NAC 467.017 (attained the age of 35 years or over, and has
not competed in over 36 consecutive months), for possible action. (Record 17-4-2).
Request by mixed martial artist Vladimir Matyushenko for a license per NAC 467.017 (attained the age of 35
years or over), for possible action. (Record 26-5).
Request by mixed martial artist Keith Jardine for a license per NAC 467.017 (attained the age of 35 years or
over), for possible action. (Record 17-9-2).
Request by mixed martial artist Alistair Overeem for a license, for possible action. (Record 35-11)
Selection of officials, and setting of fees, to work December 30, 2011 at the MGM Grand Garden Arena for the UFC special event bout between Brock Lesnar and Alistair Overeem, for possible action.

blackadder
11-12-2011, 21:50
Offtopic: danawhitefan, ik voel dat jij en blackadder goede maatjes gaan worden hier op het forum
:rotflmao:
Bloedbroeders...

goro
11-12-2011, 22:35
alsof elk andere management dat niet had gekunt met de talenten van overeem? je gaat me toch niet zeggen dat als overeem niet onder GG zat hij maar een huisvadertje was geweest??

Pannekoek, Hemmers en Martijn hebben hem groot gemaakt, klaar voor mma.

cornelus
11-12-2011, 22:57
DanaWhiteFan 'Banned' haha dat is best snel. Ik wilde eigenlijk ook nog even 'pannekoek' komen roepen.

blackadder
11-12-2011, 22:59
Misschien worden we toch geen bloedbroeders...
:hugegrin:
Zeker weer een account van Petrollsyan.

Pahlavan
11-12-2011, 23:06
Misschien worden we toch geen bloedbroeders...
:hugegrin:
Zeker weer een account van Petrollsyan.

Lol :lol:

lopez86
11-12-2011, 23:41
Pannekoek, Hemmers en Martijn hebben hem groot gemaakt, klaar voor mma.

Pannekoek, Alistair heeft voor Hemmers en Martijn jaren bij o.v.a. (onder veel andere) Chris Dolman en Luciën Carbin getraind.
Hij heeft zijn basis dus helemaal niet bij GG opgedaan.

rollermanskunk
11-12-2011, 23:51
Overeem heeft andere dingen aan zijn hoofd:

Overeem: Family always comes first

By Alistair Overeem/Special to Yahoo! Sports Dec 9, 9:06 pm EST

First of all, thank you to everyone who has tweeted at me wishing my mother well after last week’s blog (http://sports.yahoo.com/mma/news?slug=ys-ufc_overeem_blog120211). I’ve been very touched by your concerns. I wasn’t going to talk about this publicly, but feel I should as so many of you have sent well-wishes to her and me.
My mom is doing ok. She’s had cancer twice in the past, a very aggressive kind and it was a long ordeal for her and my family. The treatment she had was very hard; she had experimental treatment to burn the tumor from the inside out. It worked and saved her life, but there were complications from it. Recently, she had a check-up and the doctors found a couple of cells in her body that they were concerned about. That’s why I flew home.

You have to understand the negative emotions that scare brought to my family. We’re a small family – it is me, my mother, my brother and my grandmother and that’s it. We all have to be there for each other and it was the right decision for me to abandon the idea of preparing in Las Vegas for my UFC 141 main event with Brock Lesnar.
I’m not going to try and say getting this news hasn’t been stressful during my preparations for the fight. Let’s be honest: it does get you stressed, your mother being sick. But family stuff happens to everyone – athletes, businessmen, whoever we are, and we all should put our families as a priority no matter what is happening in our careers.
But to my fans who are worried that I will not be 100 percent ready to rip Brock Lesnar apart on December 30 at the MGM Grand in Las Vegas, let me promise you: coming back to Holland for this camp will not be a factor at all.
Let me explain: While I am worried for my mother and needed to get back here, this is the one other thing I am thinking about at all other than my fight. But I can handle the stress of helping my mother right now. It is the only thing I have in my life that is stressful other than this fight until the end of the month.
I’ve had bad years in the sport before: 2006-07 was a very bad time for me in my career and that was all because of what was happening to me in my personal life. I had four or five very stressful and bad things happening all at once.
First and most devastating to me, I thought I was going to lose my mother. She’d just been diagnosed with an aggressive form of cancer and doctors told us it could be over very quickly, it was so aggressive. I also had a relationship problem, my daughter had just been born and I also had a business which really demanded a lot of attention.
I was getting stress, negative emotions and bad things happening in all aspects of my life and my career was very much affected. I lost three fights in a row that I shouldn’t have. I should have taken a break from fighting and focused on everything else I needed to keep fighting because of financial realities.
On top of all that, I was weakening my body by forcing it to fight at light heavyweight when I should have been a heavyweight.
I know my fans are worried that I am distracted right now but trust me, to compare the situation that had me go back to Holland two weeks ago to what I was dealing with back in 2006-07, it isn’t even close.
I say to MMA fans, again, don’t worry, I will be sending this guy back to WWE for you.

Soulbringer320
11-12-2011, 23:55
Nice....

tidelot
12-12-2011, 00:14
Misschien worden we toch geen bloedbroeders...
:hugegrin:
Zeker weer een account van Petrollsyan.
petroysan die opkomt voor overmeem. die is nieuw

by the the way we worden weer genept. maaden lang waxhetn en op het eind gaat het niet door.
zal me niet verbazen als het zelfde gebeurt bij badr vs saki

Turboknecht
12-12-2011, 00:14
Ik hoop dat het waar is, maar eerst zien, dan geloven.

tidelot
12-12-2011, 00:16
Ik hoop dat het waar is, maar eerst zien, dan geloven.

je hoop dat het waar is.
zeker zodat jij kan invallen met je white belt.joke

blackadder
12-12-2011, 00:16
petroysan die opkomt voor overmeem. die is nieuw
Zo lang het voor Dana W...eeh de UFC is, is hij aan boord.

Tykill
12-12-2011, 10:11
Ik heb nog wel vertrouwen :) WAR OVEREEM

Turboknecht
12-12-2011, 11:14
je hoop dat het waar is.
zeker zodat jij kan invallen met je white belt.joke

Waar heb je het over?

Harrie Nak
12-12-2011, 11:58
dana white zegt dat t bs ishttp://trainbjj.com/images/canttouchthis_5.gif

steftheboxer
12-12-2011, 12:03
http://trainbjj.com/images/canttouchthis_5.gif

Hahahahah

Kemal
12-12-2011, 12:09
http://trainbjj.com/images/canttouchthis_5.gif

:lol:

wrestler_nl
12-12-2011, 13:38
u serious?

Als je al naar de matchup kijkt zie je dat het een striker vs wrestler matchup is. Overeem is een geweldige striker, K1-level striker. Lesnar is een super goede worstelaar. Overeem heeft nog nooit tegenover zo een goede worstelaar gestaan en Lesnar heeft nog nooit tegenover zo een goede striker gestaan. Maar ik zie Overeem absoluut niet Lesnar's takedowns stoppen. Ik denk dat Lesnar hem naar de grond sleept, GnP & hij zal waarschijnlijk in de eerste ronde misschien begin van de tweede ronde een tko scoren denk ik. We weten allemaal dat Overeem goede BJJ heeft en vooral een mooie guillitione choke maar met Lesnar gewicht, kracht,explosiviteit en worstel achtergrond zie ik Overeem echt niet gebruik maken van z'n BJJ skills. Ik denk ook niet dat ie (ala Velasquez) op kan staan na een takedown van Lesnar...

dirk5
12-12-2011, 14:46
u serious?

Niet te veel aandacht aan schenken. deze kennert was er heilig van overtuigd dat Rogers van Overeem zou winnen en Rampage van Rashad. :)

blackadder
12-12-2011, 14:48
Lesnar op spinning heel kick.

R.H.
12-12-2011, 14:57
Als je al naar de matchup kijkt zie je dat het een striker vs wrestler matchup is. Overeem is een geweldige striker, K1-level striker. Lesnar is een super goede worstelaar. Overeem heeft nog nooit tegenover zo een goede worstelaar gestaan en Lesnar heeft nog nooit tegenover zo een goede striker gestaan. Maar ik zie Overeem absoluut niet Lesnar's takedowns stoppen. Ik denk dat Lesnar hem naar de grond sleept, GnP & hij zal waarschijnlijk in de eerste ronde misschien begin van de tweede ronde een tko scoren denk ik. We weten allemaal dat Overeem goede BJJ heeft en vooral een mooie guillitione choke maar met Lesnar gewicht, kracht,explosiviteit en worstel achtergrond zie ik Overeem echt niet gebruik maken van z'n BJJ skills. Ik denk ook niet dat ie (ala Velasquez) op kan staan na een takedown van Lesnar...

Lesnar zijn takedowns zijn niet verkeerd maar wel overschat, Randy, Heath Herring en zelfs Frank Mir stopten regelmatig zijn takedowns, alleen namen ze er genoeg gebruik van om hem in de stand-up te pakken, dit kan Overeem zeker wel. En zoals je duidelijk tegen Cain zag, is lesnar te gespannen/opgewonden voor zijn gevechten, hij dumpte zijn adrenaline in 2 minuten met domme knieën etc.

smike
12-12-2011, 15:43
Niet te veel aandacht aan schenken. deze kennert was er heilig van overtuigd dat Rogers van Overeem zou winnen

LOOOOOOOOL nee die kunnen we inderdaad niet serieus nemen nee.

Tykill
12-12-2011, 16:19
Als je al naar de matchup kijkt zie je dat het een striker vs wrestler matchup is. Overeem is een geweldige striker, K1-level striker. Lesnar is een super goede worstelaar. Overeem heeft nog nooit tegenover zo een goede worstelaar gestaan en Lesnar heeft nog nooit tegenover zo een goede striker gestaan. Maar ik zie Overeem absoluut niet Lesnar's takedowns stoppen. Ik denk dat Lesnar hem naar de grond sleept, GnP & hij zal waarschijnlijk in de eerste ronde misschien begin van de tweede ronde een tko scoren denk ik. We weten allemaal dat Overeem goede BJJ heeft en vooral een mooie guillitione choke maar met Lesnar gewicht, kracht,explosiviteit en worstel achtergrond zie ik Overeem echt niet gebruik maken van z'n BJJ skills. Ik denk ook niet dat ie (ala Velasquez) op kan staan na een takedown van Lesnar...


Misschien moeten we striker_nl om zijn mening vragen ;-)

rollermanskunk
12-12-2011, 16:54
Als Overeem de 1e ronde weet te overleven heeft die een grote kans om de partij te winnen. Lesnar gaat bijna altijd als een dolle stier voor de take down en GnP play in de 1e ronde. De stamina van Lesnar is niet al te best, vanaf ronde 2 verwacht ik dat Overeem Lesnar hard neerhoekt.

- Ik verwacht een verdedigende Overeem in ronde 1 die de take downs van Lesnar zal proberen te counteren
- In ronde 2 gaat Overeem los op een vermoeide Lesnar waarna de Overeem de klus met een harde k.o. klaart

Pulvercris
12-12-2011, 17:09
Nou laten we eerst maar eens wachten op wat betere bronnen. Tot nu toe is het alleen maar speculatie.

wrestler_nl
12-12-2011, 18:35
Niet te veel aandacht aan schenken. deze kennert was er heilig van overtuigd dat Rogers van Overeem zou winnen en Rampage van Rashad. :)

:lol: hahaha Toen maakte ik beslissingen met m'n hart, nu met me hoofd.


Lesnar zijn takedowns zijn niet verkeerd maar wel overschat, Randy, Heath Herring en zelfs Frank Mir stopten regelmatig zijn takedowns, alleen namen ze er genoeg gebruik van om hem in de stand-up te pakken, dit kan Overeem zeker wel. En zoals je duidelijk tegen Cain zag, is lesnar te gespannen/opgewonden voor zijn gevechten, hij dumpte zijn adrenaline in 2 minuten met domme knieën etc.

Couture is een geweldige worstelaar dus dat kan je absoluut niet vergelijken. Mir & Herring trainen met een hoop goede worstelaars in de USA en hebben vaak ook tegenover worstelaars gestaan.


LOOOOOOOOL nee die kunnen we inderdaad niet serieus nemen nee.


:lol: we shall see :P

Misschien moeten we striker_nl om zijn mening vragen ;-)

Het gaat er niet om dat ik zelf worstel of niet maar ik denk gewoon echt dat Overeem zijn takedowns niet kan stoppen. Only time will tell. ik ben absoluut geenLesnar fan maar ik zie Overeem gewoon echt niet winnen. (ik ben trouwens ook geen Overeem fan maarja :P)

cholitzu
12-12-2011, 19:28
UFC 141: Brock Lesnar Vs. Frank Mir 3 Would Be Even Bigger Than Lesnar Vs. Overeem


Frank Mir vs. Brock Lesnar 3 at UFC 141 would be an even bigger fight than the scheduled Lesnar vs. Alistair Overeem bout.

Dec 12, 2011 - Rumors were swirling all weekend (http://www.bloodyelbow.com/2011/12/11/2627454/alistair-overeem-ufc-141-brock-lesnar-drug-test-rumor) that former K-1 (http://www.sbnation.com/mma/promotion/k-1) and Strikeforce (http://www.sbnation.com/mma/promotion/strikeforce) heavyweight champion Alistair Overeem (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122499/alistair-overeem) would be pulled from his UFC 141 headlining bout against Brock Lesnar (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122494/brock-lesnar). Sports Illustrated reporter Josh Gross tweeted (https://twitter.com/#!/JoshGrossESPN/status/145732308027183105) that the Nevada State Athletic Commission is meeting Monday and that Overeem is on their agenda. Yahoo's Kevin Iole also tweeted (https://twitter.com/#!/KevinI/status/145725846248898560) that Overeem may be out of the fight.
Overeem, a Dutch fighter notorious for the enormous amount of muscle he's packed on (http://www.bloodyelbow.com/2011/6/17/2228255/strikeforce-fight-card-alistair-overeem-heavyweight-growth-in) his body in recent years, recently left Nevada where he'd been training for UFC 141 to return to Holland (http://www.headkicklegend.com/2011/12/3/2607524/alistair-overeem-moves-training-camp-back-to-holland-to-care-for). Overeem's mother is ill apparently and needs him by her side.
UFC president Dana White has vociferously denied that anything funny is going on with the UFC 141 fight card, but he hasn't been able to snuff the rumors. The actions of the NSAC are outside White's control regardless so it would be entirely sensible for the UFC to have back up plans in case Overeem, a fighter making his UFC debut, has to be pulled off the card.
Mir told MMA Fighting (http://www.mmafighting.com/2011/12/11/frank-mir-wouldnt-mind-replacing-alistair-overeem-against-bro/) he "wouldn't mind" filling in for Overeem.
Frank Mir (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122495/frank-mir) is not only the best possible replacement for Overeem, after his arm-snapping performance against MMA legend Antonio Rodrigo Nogueira (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122498/antonio-rodrigo-nogueira), he's an even better opponent for Brock Lesnar than Overeem (in pure business terms). Here's three reasons why:


Frank Mir vs Brock Lesnar 3 would be a much bigger draw than Lesnar vs. Overeem
Even with only a couple weeks to hype the bout. The first two meetings of Mir and Lesnar, at UFC 81 and UFC 100, were two of the UFC's biggest grossing pay-per-views ever. UFC 100 set a record with a reported 1.6 million buys that still hasn't been matched. UFC welterweight champion Georges St. Pierre (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122591/georges-st-pierre) defended his title at that event. Dan Henderson (http://www.sbnation.com/mma/fighter/122555/dan-henderson) also fought Michael Bisping. But without question, the biggest draw and much of the promotion of the event was the Lesnar-Mir rivalry.

After UFC 140 (http://www.sbnation.com/mma/fight-card/79673/ufc-140-jones-vs-machida), Frank Mir is red hot.
Mir just put on one of the best performances of his career, coming back to beat the legendary "Big Nog" after being hurt and dropped with punches. Mir has been a notorious front-runner in his career, known for winning with quick submissions or folding under pressure when he gets hurt. Against Nogueira, Mir actually came back from a sustained hurting to win the fight. The footage of him snapping Nogueira's humerus bone makes for an easy sell of Mir vs Lesnar 3.

UFC fans don't know Alistair Overeem like they know Frank Mir
Overeem is a pretty easy sell, don't get me wrong. One look at his horse meat built physique and most casual fans are intrigued and eager to see him in the cage, but that's not the same as knowing a fighter the way UFC fans know Frank Mir. Mir has been a multiple-time heavyweight champion. He's coached The Ultimate Fighter. Most importantly he's feuded bitterly and extensively with Brock Lesnar. When Mir and Lesnar get in the Octagon with each other, there's no denying the toxic chemistry between these two opposites.
As much as hardcore fans like myself want to see Alistair Overeeem get his chance in the Octagon, I have little doubt that casual fans will embrace Lesnar - Mir 3 with enthusiasm.

bron (http://mma.sbnation.com/2011/12/12/2630174/ufc-141-brock-lesnar-vs-frank-mir-3-would-be-even-bigger-than-lesnar)

Boelly92
12-12-2011, 20:58
laten we hopen van niet!!

rollermanskunk
12-12-2011, 21:53
Volgens Ariel gaat het gevecht gewoon door en is het slechts een gerucht

justsomeone
12-12-2011, 22:56
Jammer dat we van de kant van Alistair zelf niks horen.

Collina
12-12-2011, 23:22
Jammer dat we van de kant van Alistair zelf niks horen.

Niets aan de hand :)

Ralph
12-12-2011, 23:24
Hij heeft toch net een interview gegeven waarin ie zegt dat er niets aan de hand is en hij gewoon vecht? Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren; dit soort geruchten blijkt vaak toch wel iets van waarheid te bevatten...

wrestler_nl
12-12-2011, 23:41
UFC 141: Meeting between Alistair Overeem and Nevada commission (NSAC) TODAY at 6 p.m. ET — LIVE updates! - MMAmania.com (http://www.mmamania.com/2011/12/12/2630569/ufc-141-overeem-lesnar-nsac-drug-test-license)

justsomeone
12-12-2011, 23:55
Niets aan de hand :)

ik hoop het.
zou het echt kut vinden als het niet doorgaat.
dit is voor mij toch wel de partij van het jaar en zou de december maand echt goed maken nu ik al geen K1 heb gehad in december.

XanaduNL
13-12-2011, 00:22
Live stream van de NSAC hearing, voor als je je heel erg verveeld. :D
Alistar Overeem NSAC Meeting on USTREAM: . (http://www.ustream.tv/channel/alistar-overeem-nsac-meeting#utm_campaign=t.co&utm_source=9947839&utm_medium=social)

rollermanskunk
13-12-2011, 00:30
Die tests behoren tot de standaard procedures. Lesnar heeft de test een aantal dagen geleden gehad (he passed) Overeem zou de test nog moeten doen om zijn licentie te krijgen. De vraag is nu of de NSAC de "out-of-competition testing procedures" in het buitenland gaat veranderen, Overeem is nog niet ter sprake gekomen.

rollermanskunk
13-12-2011, 00:35
De UFC-advocaat zit er ook. Ik neem aan dat Overeem de test nog niet gedaan heeft en er uitstel komt oid

XanaduNL
13-12-2011, 00:37
Lol, nu probeert een 44 jarige vrouw een license te krijgen. :)
Hardcore.

rollermanskunk
13-12-2011, 00:49
Overeem was eerst gebeld over een anabolentest hierna test in Nederland gedaan. Niet de juiste test... Daarna test in Duitsland onderzocht. Geen verdachte waarden.

rollermanskunk
13-12-2011, 01:14
Ali kan het schudden

XanaduNL
13-12-2011, 01:22
Het is mogelijk dat hij een "conditional" license krijgt.
Dus bepaalde voorwaardes, zoals meerdere tests na het gevecht.

Ze gaan zo in "deliberation".
Stream is bijna dood, dan wordt het twitteren. :p

blackadder
13-12-2011, 01:25
Wie de hel zit daar met een viberator te spelen?

co0per
13-12-2011, 01:30
Lol, dit is spannender dan Overeem vs. Werdum

blackadder
13-12-2011, 01:44
A fighter from Afghanistan. Zouden ze het over Syar hebben?

Nibbit88
13-12-2011, 01:45
Nu maar hopen dat zijn test binnen 72 uur negatief is.

raveboy
13-12-2011, 01:51
Following various reports from MMA Junkie and Ariel Helwani via Twitter it has been reported that Overeem did not complete his out of competition drug testing in a "timely manor" and a full test wasn't completed in line with NSAC procedure.

Overeem was "swore in" on the phone and he explained the reason's for the delay in the test were due to his mother's health situation as well as being "thrown off" due to this this being his first UFC fight in Nevada as well as the testing procedures in Holland.

Overeem stated that his sample was taken on 7th Dec was done by his 'sports doctor' although he was unaware where he could get tested. Overeem says he's never done a full steroids test in Holland, so this is all new to him. Overeem expects results to be back this week.

Overeem stated he has not spoken with Kizer directly about this issue until now. His assistants were handling it, as far as he knew. Overeem says he didn't know he was asked to provide a urine sample before leaving Vegas to Holland. Overeem stated that the day after getting notice he needed to re-test, that he went in for another test. Overeem stated he didn't take any efforts to avoid testing and says he did everything he was asked by the NSAC through his assistants.

Overeem says he bought the plane ticket to go home on the 15th. Two days before the testing was requested. Overeem said he did not inform UFC he was leaving for Holland, but he never communicates directly with the promotion.

Overeem says he's never, ever had to go to a clinic for a test. He's used to commission coming to him. Overeem states he has never had to go to a lab and do random testing and he has taken pre and post fights from commissions but not randomly.

Commission says they are troubled by the lack of time between issuing order and test. Lack of appreciation for sense of urgency. NSAC states the options available are: "full license, no license, conditional license with further testing for six months after the fight, randomly"

License is conditioned on the dec 7 sample being negative and then a post fight sample. 2 other points in the next 6 months tested. Motion isn't seconded, more deliberation required.

NSAC suggesting Overeem come back to the U.S. and test here. Commission now discussing the possibility of Overeem going elsewhere, perhaps the UK, to provide a fresh sample. One NSAC member wants Overeem back in the US for a test, but Overeem staying in Europe til 21st so they might send him to UK testing centre.

They are bringing up the possibility of Overeem doing another test within 72 hours in Europe at an independant lab. Overeem would also have to test when he lands in U.S.

One of their concerns is that if the test comes up positive, they don't want to leave Lesnar without an opponent

Licence is granted based on a re-test within 72hrs as well as a test when he lands in the US on the 21st Dec on top of 2 random tests within 6 months post fight. All of this is at Overeem's expense.

blackadder
13-12-2011, 01:59
Overeem is nu aan de telefoon.

Nibbit88
13-12-2011, 02:08
Het is al voorbij. Zoals hier boven is vermeldt. Hij krijgt een licentie, onder een paar voorwaarden. Hij moet binnen 72 uur een test laten doen. Hij moet, zodra hij in de VS is geland een test laten doen en hij moet na zijn gevecht 2 tests laten doen op willekeurige data.

Daarom hoop ik dat de 2 tests voor het gevecht negatief zijn (en natuurlijk alle tests in de toekomst.). Dan mag hij niet alleen tegen Brock vechten, maar ook in de toekomst blijven vechten voor de UFC.

blackadder
13-12-2011, 02:10
Oh.

blackadder
13-12-2011, 02:17
En iets van ze konden in NL geen lab vinden om de test te doen en moesten dat in Duitsland laten doen. Beetje vaag.

blackadder
13-12-2011, 02:26
En zijn assistent Fabrice heeft hem verkeerd ingelicht.

justsomeone
13-12-2011, 02:28
En zijn assistent Fabrice heeft hem verkeerd ingelicht.

waarover heeft ie m niet goed ingelicht dan?

blackadder
13-12-2011, 02:30
waarover heeft ie m niet goed ingelicht dan?
Welke test hij moest doen en wanneer.

justsomeone
13-12-2011, 02:32
Welke test hij moest doen en wanneer.

Als dat zo is, is dat wel een zware fail.
Laten we hopen dat alles goed komt.
En dat we deze partij gewoon meemaken.

justsomeone
13-12-2011, 02:33
OMG davinci is online

justsomeone
13-12-2011, 02:34
wie pakt er vast de popcorn

justsomeone
13-12-2011, 02:34
Join Date 14-11-2011Current Activity Replying to Thread Rumor: Overeem out of Brock fight possibly due to Nevada State Commission (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?118955-Rumor-Overeem-out-of-Brock-fight-possibly-due-to-Nevada-State-Commission)Last Activity 13-12-2011 02:32

justsomeone
13-12-2011, 02:39
Hij doet al 7 minuten over zijn reply.
Vergeet je geen leestekens Bas, anders leest t weer zo moeilijk weg.

blackadder
13-12-2011, 02:41
Haha...dus dit hele gedoe is eigenlijk de schuld van Fabrice en die andere assistent omdat ze hem niet tijdig hebben ingelicht.

justsomeone
13-12-2011, 02:42
Wel toevallig, davinci is hier online en Bas boon op facebook ;)

davinci
13-12-2011, 03:13
Dus hij sloeg een test over, door terug te vliegen, deed pas na 6 dagen een test bij zijn eigen sportarts ipv dopingcontroleur (vereist binnen 48 uur)
en dit was ook nog eens een bloedtest ipv de vereiste pisstest, uiteindelijk doet hij op 7 dec de vereiste pisstest ipv op de vereiste 17 nov.
en toch krijgt hij een license, met alle geluk van de wereld
Voor hetzelfde geld wordt zijn license afgewezen, ze zijn meer dan 1 uur bezig geweest met hem en hadden het vaak over steriodes

Volgens de pers in de USA is hij terggevlogen op de dag dat ze om de test vroegen.
De NSAC licensed Alistair met de voorwaarde voor de toekomst - random testing 6 maanden na zijn gevecht tegen brock......................................
Iedereen twittert nu of ze ook dezelfde behandeling van de NSAC mogen krijgen, Alistair Overeem imago is gezakt tot een nieuw dieptepunt in de USA, wat zo goed was opgebouwd ( door "mickey mouse and moron" management) dat is jammer.
Een persoon twitterde dat er drie vrouwen tegelijk zwanger waren van Brock Lesnar en dat hij naar drie verschillende ziekenhuizen moest racen omdat ze alle drie teglijk aan het bevallen waren, of hij zijn test even kon uitstellen ( brock vertelde ook nog dat hij in de haast zijn benzine bonnetjes niet kon vinden en niet meer precies welke ziekenhuizen hij was geweest, maar dat zijn assistent die bonnetjes had moeten bewaren).
Volgens Alistair Overeem deed hij altijd alles al zelf, maar eerst was het het GG management die Alistair betitelde als morons en mickey mouse en nu dus weer zijn assistentes C. Lam en Fabrice. Jammer dat hij zoveel "incompetente" mensen om zich heen heeft...........
Ze vroegen of Alistair zijn vliegticket kon laten zien van de vlucht naar nederland, die was ook kwijt, zal C. Lam/Fabrice wel hebben gebruikt als kladpapier.
Een advies aan Alistair: doe alles zelf, hoef je ook niemand niks te betalen en te beschuldigen en dan weet je dat alles goed komt ( ooh ja als je 5 keer je paspoort kwijtraakt in een jaar, kun je zelf gewoon zeggen dat er een inbreker is (een stalker) en dat deze inbreker geobsedeerd is op nieuwe paspoorten van Alistair Overeem. Het publiek kan dat wel begrijpen als je zo een "ster" bent en zal ongetwijfeld medelijden en begrip hebben.

Het wordt een mooi schilderij

“People are always blaming their circumstances for what they are. ... “You may make mistakes, but you are not a failure until you start blaming someone else

blackadder
13-12-2011, 03:31
Goed personeel is moeilijk te vinden dezer dagen.

davinci
13-12-2011, 03:36
Dus hij sloeg een test over, door terug te vliegen, deed pas na 6 dagen een test bij zijn eigen sportarts ipv dopingcontroleur (vereist binnen 48 uur)
en dit was ook nog eens een bloedtest ipv de vereiste pisstest, uiteindelijk doet hij op 7 dec de vereiste pisstest ipv op de vereiste 17 nov.
en toch krijgt hij een license, met alle geluk van de wereld
Voor hetzelfde geld wordt zijn license afgewezen, ze zijn meer dan 1 uur bezig geweest met hem en hadden het vaak over steriodes

Volgens de pers in de USA is hij terggevlogen op de dag dat ze om de test vroegen.
De NSAC licensed Alistair met de voorwaarde voor de toekomst - random testing 6 maanden na zijn gevecht tegen brock......................................
Iedereen twittert nu of ze ook dezelfde behandeling van de NSAC mogen krijgen, Alistair Overeem imago is gezakt tot een nieuw dieptepunt in de USA, wat zo goed was opgebouwd ( door "mickey mouse and moron" management) dat is jammer.
Een persoon twitterde dat er drie vrouwen tegelijk zwanger waren van Brock Lesnar en dat hij naar drie verschillende ziekenhuizen moest racen omdat ze alle drie teglijk aan het bevallen waren, of hij zijn test even kon uitstellen ( brock vertelde ook nog dat hij in de haast zijn benzine bonnetjes niet kon vinden en niet meer precies welke ziekenhuizen hij was geweest, maar dat zijn assistent die bonnetjes had moeten bewaren).
Volgens Alistair Overeem deed hij altijd alles al zelf, maar eerst was het het GG management die Alistair betitelde als morons en mickey mouse en nu dus weer zijn assistentes C. Lam en Fabrice. Jammer dat hij zoveel "incompetente" mensen om zich heen heeft...........
Ze vroegen of hij een ticket kon laten zien van de vlucht, die was ook kwijt, zal C. Lam/Fabrice wel hebben gebruikt als kladpapier.
Een advies aan Alistair: doe alles zelf, hoef je ook niemand niks te betalen en te beschuldigen en dan weet je dat alles goed komt ( ooh ja als je 5 keer je paspoort kwijtraakt in een jaar, kun je zelf gewoon zeggen dat er een inbreker is (een stalker) en dat deze inbreker geobsedeerd is op nieuwe paspoorten van Alistair Overeem. Het publiek kan dat wel begrijpen als je zo een "ster" bent en zal ongetwijfeld medelijden en begrip hebben.

het wordt een mooi schilderij

“People are always blaming their circumstances for what they are. ... “You may make mistakes, but you are not a failure until you start blaming someone else”

Kemal
13-12-2011, 08:06
Overeem-Lesnar Fight Threatened by Drug Testing Issue, but Still on for Now

Alistair Overeem's long-awaited UFC (http://www.mmafighting.com/ufc) debut as well as a UFC 141 (http://www.mmafighting.com/tag/UFC+141/) match with pay-per-view powerhouse Brock Lesnar (http://www.mmafighting.com/fighter/brock/lesnar/305/) was threatened after Overeem's request for a Nevada fighter's license was debated during the state's athletic commission in a Monday hearing.

In a meeting at the Grant Sawyer State Office Building in Las Vegas, commission executive director Keith Kizer told the governing body that he had difficulty in setting up a random drug test with Overeem after informing him of his intentions on November 17. Random tests are generally completed within 48 hours of notice.

And now, almost a month later and with less than three weeks to go until the fight, they have yet to receive test results from him.

Overeem, who was sworn in and gave his side of the story over the phone, explained that he provided a blood test which the NSAC acknowledged receiving. While that blood test -- taken on Nov. 23, six days after his original notice -- came back clean, it was not the proper NSAC mandated urine test, known as a "basic steroid panel."

Overeem said that after being notified of that, he took a urine test on Dec. 7, but neither he nor the NSAC have yet to receive the results. In addition, Overeem admitted that he took the second test at his personal doctor's office and sent it off to a lab in Germany.

As a result, NSAC was faced with a decision of whether or not to license him.

The Overeem debate took about one hour and forty minutes before coming to a conclusion. During it, Overeem was asked to detail the timeline from the moment he received notice of the test to the most recent Dec. 7 test. A commissioner explained that Overeem was given notice on November 17 and coincidentally returned to Holland from the U.S. on the same day. But he said he had not yet received word of the test, and had previously planned to return to Holland to help care for his ailing mother.

In one of the most pointed back and forths of the hearing, Overeem was asked if he made any efforts to delay the test, which would have offered him time to clear his body of any illegal substance he could have taken.

"I did not make any efforts to avoid any testing, and furthermore, I have done exactly what I was told to do by my assistants who were being told what to do by Mr. Kizer," he said.

Commission members later said they believed Overeem's version of events, but one commissioner noted that "the public wants to feel comfortable with this."

After a motion to grant him a conditional license based mostly upon the result of that Dec. 7 test failed, a compromise was offered where he would offer an observed urine test at an independent lab within 72 hours, the standard pre-fight test before the event, and then he would be subject to two random drug tests in the next six months at his own expense.

Overeem accepted the terms, which were approved by the commissioners in a subsequent vote.

As a result, Overeem has a conditional license, but will not be fully cleared to fight Lesnar unless the test comes back clean.

Nevada only recently began to ramp up random, out-of-competition testing (http://www.mmafighting.com/2011/06/17/nevada-to-increase-out-of-competition-drug-testing/) after Gov. Brian Sandoval signed a bill into law that would increase funds for drug screenings. The change went into effect on July 1. The state has had the power to conduct random screenings since 2008 but often lacked the funds to employ it.

Kizer confirmed that Lesnar took and passed a pre-fight drug screening.

Overeem's difficulty in getting licensed for UFC 141 continues a rough stretch for the Dutch star, who recently filed a lawsuit (http://www.mmafighting.com/2011/11/09/report-alistair-overeem-files-lawsuit-against-former-managers/)against his former Golden Glory management team for their alleged refusal to fork over more than $150,000 he says he's owed. In addition, after beginning his training camp in the U.S., he recently returned home to help tend to his mother (http://sports.yahoo.com/mma/news?slug=ys-ufc_overeem_blog120211%20), who is recovering from cancer.

Overeem had been the Strikeforce heavyweight champion and participated in the organization's World Grand Prix, winning his quarterfinal fight against Fabricio Werdum in June. Shortly afterward, he was cut due to a dispute between his management team and Strikeforce parent company Zuffa. When he was brought back, he was signed on to the UFC brand and thrust into the midst of the heavyweight title picture, but after Monday's hearing, he still has some work to do to get licensed and ensure his participation on the Dec. 30 date.

davinci
13-12-2011, 09:40
Overeem-Lesnar Fight Threatened by Drug Testing Issue, but Still on for Now

Alistair Overeem's long-awaited UFC (http://www.mmafighting.com/ufc) debut as well as a UFC 141 (http://www.mmafighting.com/tag/UFC+141/) match with pay-per-view powerhouse Brock Lesnar (http://www.mmafighting.com/fighter/brock/lesnar/305/) was threatened after Overeem's request for a Nevada fighter's license was debated during the state's athletic commission in a Monday hearing.

In a meeting at the Grant Sawyer State Office Building in Las Vegas, commission executive director Keith Kizer told the governing body that he had difficulty in setting up a random drug test with Overeem after informing him of his intentions on November 17. Random tests are generally completed within 48 hours of notice.

And now, almost a month later and with less than three weeks to go until the fight, they have yet to receive test results from him.

Overeem, who was sworn in and gave his side of the story over the phone, explained that he provided a blood test which the NSAC acknowledged receiving. While that blood test -- taken on Nov. 23, six days after his original notice -- came back clean, it was not the proper NSAC mandated urine test, known as a "basic steroid panel."

Overeem said that after being notified of that, he took a urine test on Dec. 7, but neither he nor the NSAC have yet to receive the results. In addition, Overeem admitted that he took the second test at his personal doctor's office and sent it off to a lab in Germany.

As a result, NSAC was faced with a decision of whether or not to license him.

The Overeem debate took about one hour and forty minutes before coming to a conclusion. During it, Overeem was asked to detail the timeline from the moment he received notice of the test to the most recent Dec. 7 test. A commissioner explained that Overeem was given notice on November 17 and coincidentally returned to Holland from the U.S. on the same day. But he said he had not yet received word of the test, and had previously planned to return to Holland to help care for his ailing mother.

In one of the most pointed back and forths of the hearing, Overeem was asked if he made any efforts to delay the test, which would have offered him time to clear his body of any illegal substance he could have taken.

"I did not make any efforts to avoid any testing, and furthermore, I have done exactly what I was told to do by my assistants who were being told what to do by Mr. Kizer," he said.

Commission members later said they believed Overeem's version of events, but one commissioner noted that "the public wants to feel comfortable with this."

After a motion to grant him a conditional license based mostly upon the result of that Dec. 7 test failed, a compromise was offered where he would offer an observed urine test at an independent lab within 72 hours, the standard pre-fight test before the event, and then he would be subject to two random drug tests in the next six months at his own expense.

Overeem accepted the terms, which were approved by the commissioners in a subsequent vote.

As a result, Overeem has a conditional license, but will not be fully cleared to fight Lesnar unless the test comes back clean.

Nevada only recently began to ramp up random, out-of-competition testing (http://www.mmafighting.com/2011/06/17/nevada-to-increase-out-of-competition-drug-testing/) after Gov. Brian Sandoval signed a bill into law that would increase funds for drug screenings. The change went into effect on July 1. The state has had the power to conduct random screenings since 2008 but often lacked the funds to employ it.

Kizer confirmed that Lesnar took and passed a pre-fight drug screening.

Overeem's difficulty in getting licensed for UFC 141 continues a rough stretch for the Dutch star, who recently filed a lawsuit (http://www.mmafighting.com/2011/11/09/report-alistair-overeem-files-lawsuit-against-former-managers/)against his former Golden Glory management team for their alleged refusal to fork over more than $150,000 he says he's owed. In addition, after beginning his training camp in the U.S., he recently returned home to help tend to his mother (http://sports.yahoo.com/mma/news?slug=ys-ufc_overeem_blog120211%20), who is recovering from cancer.

Overeem had been the Strikeforce heavyweight champion and participated in the organization's World Grand Prix, winning his quarterfinal fight against Fabricio Werdum in June. Shortly afterward, he was cut due to a dispute between his management team and Strikeforce parent company Zuffa. When he was brought back, he was signed on to the UFC brand and thrust into the midst of the heavyweight title picture, but after Monday's hearing, he still has some work to do to get licensed and ensure his participation on the Dec. 30 date.

Here Are The Facts (http://www.bloodyelbow.com/2011/12/12/2631525/alistair-overeem-receives-conditional-license-to-face-brock-lesnar-at#)

- Overeem was requested to take a random drug test on Nov.17
- Overeem left the country on a flight to Holland on the same day. Nov. 17
- Up to this day, Dec 12 Overeem has still not submitted a proper sample
Here are the things the commission took Overeem’s word on but have no supporting facts
- He bought the plane ticket before he was notified of the test “no proof with receipt”
- He wasn’t notified by his assistant of the test until days later after it was requested
- His own “sports doctor” gave him a blood test which came back clean
So to summarize Overeem could have bought the plane ticket and left the country upon hearing he was being randomly drug tested. He could have had his personal “sports doctor” send in false test results. And all the time inbetween then and now he could have just been buying himself time. I’m not saying he did any of these things but he could have done all of them. The only thing Overeem has to support any of this is what he says. I was shocked they licensed him, he had no facts to support anything. All we know is that he didn’t submit the random drug test he was asked for on Nov. 17 yet…


Wat een narigheid allemaal voor Overeem en allemaal door incompetente assistentes, mickey mouse figuren en morons.

“People are always blaming their circumstances for what they are. ... “You may make mistakes, but you are not a failure until you start blaming someone else

Harrie Nak
13-12-2011, 09:58
Niet goed voor z'n reputatie en geloofwaardigheid (wat overigens al niet opperbest was bij Amerikaanse fans - ook al weten diezelfde fans heus wel dat bijvoorbeeld een Mir ook niet zo groot heeft kunnen worden in 6 maanden tijd. Om over Brock en zijn WWE verleden maar niet te spreken...).

Sparta
13-12-2011, 10:00
Bron: Sherdog.

Despite plenty of speculation to the contrary in recent days, the UFC 141 main event between Brock Lesnar and Alistair Overeem is still on schedule.

On Monday, the Nevada State Athletic Commission granted Overeem a conditional license even though the former Strikeforce heavyweight champion has yet to submit a satisfactory pre-fight urinalysis.

Overeem’s license was issued with three stipulations. First, Overeem must submit an observed urine sample within 72 hours at a NSAC-recognized facility in Europe. He will also be tested upon arriving in the United States from the Netherlands prior to UFC 141. Finally, Overeem will be subject to two random drug tests in the six months after his Dec. 30 bout with Lesnar.

While under oath, Overeem explained to the commission the conditions which led to him leaving the U.S. on Nov. 17, the same day the first sample was requested by NSAC Executive Director Keith Kizer.

“I apologize for the delay,” Overeem said by phone during Monday’s meeting. “In my case, there were three factors involved. My mother is not doing so well, and that is why I moved my camp back to my country. Second, because this is my first fight with the state of Nevada and the UFC. Thirdly, because the procedures of testing in Holland differ significantly than the procedure in the States.”

Overeem said that he was not made aware of Kizer’s request by his assistant until he had left the country. He took his first test on Nov. 23, six days after the initial request.

“When I got the request to test myself, I took the test straight away,” he said. “When I got the results, I immediately submitted them, and I thought that should be sufficient for the commission. After a couple of days, I received notice that it was not sufficient and I needed to do more testing. I went back to the doctor and had my second test done, now with the full parameters provided by the state athletic commission. This was taken last Thursday, Dec. 7. The results are due (in) seven to 10 days, so I’m expecting them sometime this week.”

Overeem took a blood test instead of the required urinalysis on Nov. 23. Kizer said that the results of the blood test came back clean.

The commission’s greatest concern on Monday was the time between Nov. 17, the date Kizer requested a drug test, and Dec. 7, the day Overeem finally submitted to proper testing. The K-1 veteran denied that he had he had attempted to skirt the process.

“I did not take any effort to avoid any testing. Furthermore, I’ve done exactly what I’ve been told to do by my assistants, who’ve been told what to do by Mr. Kizer,” Overeem stated.

Overeem also cited a lack of familiarity with the drug testing method of the NSAC as another reason for the delay.

“It’s really hard to test myself here, and I’ve never been through this procedure before,” he said. “Every time I got the notice, ‘You have to go to the doctor to get the test done,’ I went the next day.”

Overeem was also asked about his lack of correspondence with the UFC during the ordeal.

“In training camp, I don’t communicate with the UFC -- my assistants do that for me,” he said.

While the commission ultimately recognized Overeem’s explanation as honest and was sympathetic to his personal issues, it also promised “more Draconian measures” the next time a fighter does not take a test in the allotted time frame.

Kizer said that since the commission reinstated random, out-of-competition testing on July 1, more than 50 mixed martial artists have been tested, with none experiencing delays similar to Overeem. Meanwhile, Lesnar was asked to submit a screening on the same day as Overeem and did so on Nov. 21.

reefer
13-12-2011, 10:11
In training camp, I don’t communicate with the UFC -- my assistants do that for me,” he said.

Heeft hij nou nog niks geleerd.........Beter goed regelen nu om in de toekomst niet meer voor verassingen te komen staan lijkt mij.Hij kan i.i.g. niet het GG-management de schuld geven.
En nu vlammen tegen Brock,zodat het nieuwe jaar nog wat grote wedstrijden gaat opleveren voor hem!

Junito
13-12-2011, 10:14
Het is toch duidelijk dat Overeem dingen heeft gebruikt en misschien daarom het probeerd uit te stellen? Na een tijdje is het uit zijn systeem, denken jullie serieus dat je tegenwoordig zonder hulpmiddelen nog de top kan bereiken? En dan heb ik het vooral over MMA

The Company
13-12-2011, 10:18
Het is toch duidelijk dat Overeem dingen heeft gebruikt en misschien daarom het probeerd uit te stellen? Na een tijdje is het uit zijn systeem, denken jullie serieus dat je tegenwoordig zonder hulpmiddelen nog de top kan bereiken? En dan heb ik het vooral over MMA

Heb je een account aangemaakt om ons dit te vertellen?

Marchant
13-12-2011, 10:20
denken jullie serieus dat je tegenwoordig zonder hulpmiddelen nog de top kan bereiken? En dan heb ik het vooral over MMA

Niet over bergbeklimmen?

Junito
13-12-2011, 10:21
Ja ik kon het niet laten! Nee, ik ben hier om jullie nog veel meer te vertellen.

Junito
13-12-2011, 10:23
Toch hoop ik wel dat Overeem wint van Lesnar, maar het is natuurlijk zo dat hij niet helemaal schoon is geweest op belangrijke momenten. Ik herinner me nog wel dat hij jaren niet naar Amerika wilde/kon.

YoMarK
13-12-2011, 10:25
Alistair Overeem imago is gezakt tot een nieuw dieptepunt in de USA, wat zo goed was opgebouwd ( door "mickey mouse and moron" management) dat is jammer.
Hey Bas, jij bent zegmaar de Maurice de Hond van Amerika toch?

Tykill
13-12-2011, 10:26
Het is toch duidelijk dat Overeem dingen heeft gebruikt en misschien daarom het probeerd uit te stellen? Na een tijdje is het uit zijn systeem, denken jullie serieus dat je tegenwoordig zonder hulpmiddelen nog de top kan bereiken? En dan heb ik het vooral over MMA

Denk je dat hij lult over zijn zieke moeder? Dat zou wel heel laag zijn.

YoMarK
13-12-2011, 10:27
Toch hoop ik wel dat Overeem wint van Lesnar, maar het is natuurlijk zo dat hij niet helemaal schoon is geweest op belangrijke momenten. Ik herinner me nog wel dat hij jaren niet naar Amerika wilde/kon.
Dat weet je niet, is nooit positief getest. Ik ben het met je eens dat de meeste MMA-ers wel hier en daar zullen(moeten!) snoepen, maar Overeem is niet anders dan de andere 99% van de MMA-ers die gewoon altijd clean getest zijn.

Pahlavan
13-12-2011, 10:28
pff dit moet alistair's slechtste voorbereiding ooit zijn geweest...
na jaren bij gg weg en ergens anders moeten trainen (dat zorgt al voor de nodige stress en problemen)
vervolgens dat hele gedoe met GG wat hem mentaal kan afleiden van zijn voorbereidingen...
en dan zijn moeder die ziek wordt waardoor hij ook nog eens tijdens zijn voorbereiding terug naar nederland moet...
en nu het gezeik en speculaties mbt zijn license en drug testing

ik denk dus dat hij zowel fysiek als mentaal ver van 100% is voor dit gevecht wat ik persoonlijk wel jammer vind

Junito
13-12-2011, 10:32
Denk je dat hij lult over zijn zieke moeder? Dat zou wel heel laag zijn.

Nee! absoluut niet, maar soms kunnen dingen tegelijkertijd vallen en kan uit een nadeel een voordeel worden behaald. Ik ben echt niet anti-Overeem, maar het lijkt me over duidelijk, net als dat Badr Hari de afgelopen 3 jaar is gegroeid. Om het maar niet eens over Lesnar te hebben. Vind het raar dat mensen altijd Fedor verdachten, maar het nu uitsluiten omdat de "tests" zo goed zijn en zelfs door mensen van de tour de france worden gehouden (las ik hier laatst). Alsof dopingexperts niet met nieuwe middelen komen, kijk de Spaanse sportploegen die jarenlang oneerlijk goude plakken hebben gewonnen op verschillende toernooien in verschillende disciplines. Dat hoort toch niet zo te zijn? En het rare is, dat we er voorlopig in iedergeval achteraan blijven lopen.

Jamopa
13-12-2011, 10:32
Een vervelende samenloop van omstandigheden, zullen we maar zeggen.
Heb er vertrouwen in dat het goed komt.
Maakt hem alleen maar scherper. (denk ik)

Junito
13-12-2011, 10:35
Jamopa, pas op, zometeen wordt je ook beschuldigd van dat je een account hebt aangemaakt om Overeem zwart te maken, en voordat je het weet wordt je uitgemaakt voor Bas Boon.

rollermanskunk
13-12-2011, 10:40
Essentieel zijn de data:

15 november: Overeem koopt vliegticket om terug te kunnen vliegen naar Nederland
17 november: Overeem wordt opgeroepen voor een out of competition test
17 november Overeem zit al in het vliegtuig naar Nederland

Out of competition tests zijn onverwacht dus dit had hij niet van tevoren kunnen weten. Je kan wel een conclusie trekken dat de groep rondom Overeem slecht georganiseerd is. Dit is wel logisch na zijn split off met GG.

Desalniettemin een zeer rommelige voorbereiding voor Overeem. De kansen van Lesnar stijgen hier door.

raveboy
13-12-2011, 10:50
Jamopa, pas op, zometeen wordt je ook beschuldigd van dat je een account hebt aangemaakt om Overeem zwart te maken, en voordat je het weet wordt je uitgemaakt voor Bas Boon.

pfff, wordt nu elke topic verkracht door onzinnige posts?
In die drie zinnen van Jamopa zie jij dus dat Overeem zwart gemaakt wordt?
Account is ook al in 2010 aangemaakt, niet 2011 zoals zovelen sinds Overeem weg is bij GG.

Kickbox.nl is al bijna dood volgens mij, fighttalk ook niet echt heel boeiend meer volgens mij, door al die nutteloze Overeem topics (die nuttig beginnen) wordt het hier ook steeds minder.

Kunnen al die GG nutthuggers niet op de toch al uitstervende sites een accountje aanmaken en daar lekker 10 keer het zelfde stukje vertellen?
Ik denk elke keer nieuws te lezen, maar na de eerste pagina kan ik beter stoppen als het over Overeem of Hari gaat.

Junito
13-12-2011, 11:12
Ik heb een hekel aan GG en vind Overeem ook niet echt wat. Dus beschuldig mij niet van GG nutthugging :)

raveboy
13-12-2011, 11:24
Eerste 2 of 3 regels gingen over jouw reactie, de rest is meer algemeen wat me irriteert in de Overeem topics, met onze boskabouter of wat het vroeger ook was en Davinci code.
En maar zeiken dat Overeem een keer zei Mickey Mouse Management haha gek he?

edit, zal ik er ook meteen bijzetten dat Overeem zijn trainer vergelijkte met een schoonmaakster, anders krijgen we die ook weer straks.

smike
13-12-2011, 11:34
In ieder geval is Overeem af van dat tuig-management.

davinci
13-12-2011, 12:06
Eerste 2 of 3 regels gingen over jouw reactie, de rest is meer algemeen wat me irriteert in de Overeem topics, met onze boskabouter of wat het vroeger ook was en Davinci code.
En maar zeiken dat Overeem een keer zei Mickey Mouse Management haha gek he?

edit, zal ik er ook meteen bijzetten dat Overeem zijn trainer vergelijkte met een schoonmaakster, anders krijgen we die ook weer straks.

Het "tuig sorry zeikerds" van GG, maakte een wereld contract voor Alistair en dan wordt je in heel de pers in de USA (niet op klein forum als mixfight) twee weken na het tekenen van deze wereld deal uitgemaakt als Micky Mouse Management, Morons en Harmfull ( niet echt een class act van Alistair). Ik vindt dat GG zich nog heel netjes heeft gehouden in de pers. Officieel in de states is er alleen via de advocaat van dit "tuig sorry zeikerds" een antwoord gekomen in de pers, zoals je dat verwacht van dit soort "tuig sorry zeikerds".
Recentelijk vertelde Martijn de Jong in een interview dat sommige vechters die meer geld gaan verdienen steeds moeilijk kunnen delen, wie zou hij daarmee bedoelen?
Maar goed Cor Hemmers en Martijn horen ook bij dat " tuig sorry zeikerds " en ik zal hem er nog een keer bijhalen schoonmaakster (das geen tuig hoor een heel enkeling misschien).

Quote:
Een aforisme is een halve waarheid die vooral bedoeld is om die persoon te irriteren die de andere helft gelooft.


Nergens ben ik een zinnetje tegengekomen dat getuigt van de warmte, van de vertedering, van een zich verplaatsen in, zich aanpassen aan de verlangens of de tobberijen van de ander, de met toegeeflijkheid aanvaarde hebbelijkheden die in een lang huwelijk zo kunnen binden en irriteren soms.

De waarheid zal je bevrijden, maar eerst kan ze je mateloos irriteren.

Quote: wat en stelletje zeikerds hier, serious! LIJKT WELL EN FUCKING JUSTIN BIEBER FAN PAGE!!!!! ...

e-type
13-12-2011, 12:08
http://www.youtube.com/watch?v=1sONfxPCTU0

The Company
13-12-2011, 12:11
Het "tuig sorry zeikerds" van GG, maakte een wereld contract voor Alistair en dan wordt je in heel de pers in de USA (niet op klein forum als mixfight) twee weken na het tekenen van deze wereld deal uitgemaakt als Micky Mouse Management, Morons en Harmfull ( niet echt een class act van Alistair). Ik vindt dat GG zich nog heel netjes heeft gehouden in de pers. Officieel in de states is er alleen via de advocaat van dit "tuig sorry zeikerds" een antwoord gekomen in de pers, zoals je dat verwacht van dit soort "tuig sorry zeikerds".
Recentelijk vertelde Martijn de Jong in een interview dat sommige vechters die meer geld gaan verdienen steeds moeilijk kunnen delen, wie zou hij daarmee bedoelen?
Maar goed Cor Hemmers en Martijn horen ook bij dat " tuig sorry zeikerds " en ik zal hem er nog een keer bijhalen schoonmaakster (das geen tuig hoor een heel enkeling misschien).

Quote:
Een aforisme is een halve waarheid die vooral bedoeld is om die persoon te irriteren die de andere helft gelooft.


Nergens ben ik een zinnetje tegengekomen dat getuigt van de warmte, van de vertedering, van een zich verplaatsen in, zich aanpassen aan de verlangens of de tobberijen van de ander, de met toegeeflijkheid aanvaarde hebbelijkheden die in een lang huwelijk zo kunnen binden en irriteren soms.

De waarheid zal je bevrijden, maar eerst kan ze je mateloos irriteren.

Quote: wat en stelletje zeikerds hier, serious! LIJKT WELL EN FUCKING JUSTIN BIEBER FAN PAGE!!!!! ...


Vind je nou zelf ook niet dat je je op dit forum een beetje als een moron gedraagd dan? In real life zal je misschien best een aardige kerel zijn maar op dit forum gedraag je je echt als een klein kind.

raveboy
13-12-2011, 12:19
Het "tuig sorry zeikerds" van GG, maakte een wereld contract voor Alistair en dan wordt je in heel de pers in de USA (niet op klein forum als mixfight) twee weken na het tekenen van deze wereld deal uitgemaakt als Micky Mouse Management, Morons en Harmfull ( niet echt een class act van Alistair). Ik vindt dat GG zich nog heel netjes heeft gehouden in de pers. Officieel in de states is er alleen via de advocaat van dit "tuig sorry zeikerds" een antwoord gekomen in de pers, zoals je dat verwacht van dit soort "tuig sorry zeikerds".
Recentelijk vertelde Martijn de Jong in een interview dat sommige vechters die meer geld gaan verdienen steeds moeilijk kunnen delen, wie zou hij daarmee bedoelen?
Maar goed Cor Hemmers en Martijn horen ook bij dat " tuig sorry zeikerds " en ik zal hem er nog een keer bijhalen schoonmaakster (das geen tuig hoor een heel enkeling misschien).

Quote:
Een aforisme is een halve waarheid die vooral bedoeld is om die persoon te irriteren die de andere helft gelooft.


Nergens ben ik een zinnetje tegengekomen dat getuigt van de warmte, van de vertedering, van een zich verplaatsen in, zich aanpassen aan de verlangens of de tobberijen van de ander, de met toegeeflijkheid aanvaarde hebbelijkheden die in een lang huwelijk zo kunnen binden en irriteren soms.

De waarheid zal je bevrijden, maar eerst kan ze je mateloos irriteren.

Quote: wat en stelletje zeikerds hier, serious! LIJKT WELL EN FUCKING JUSTIN BIEBER FAN PAGE!!!!! ...

Dit bedoelde ik dus.
Heb je nu iets nieuws verteld, of val je weer in de herhaling? ik denk het laatste.
Ik heb alles gelezen wat je hebt geschreven in de Overeem topics, en ik kan niet zeggen dat je elke keer nieuws brengt.
Feitjes die al een tijd bekend zijn, omdat jijzelf die bekend hebt gemaakt, onder welke naam dan ook.
Overeem heeft in het begin wat gezegd, schoonmaakster, morons, harmfull etc, dat is het, verder ben jij al weer een tijd verder aan het praten.
Maak er dan een "Sticky" topic van of zet het op een T-shirt dan hebben we al die dingen die Overeem heeft gezegd voor als we het vergeten.

Als je nu net zoveel energie zou stoppen in weer nieuwe gala's op dvd uitbrengen via Nikko Sports als in het reageren op deze topics met volgens mij ondertussen gewoon copy-paste stukjes, dan zou het een stuk beter zijn.( voor mij in ieder geval, als het jou niks opleverd zal je het niet doen, als gewoon fan van de sport, want dat ben je allang al niet meer volgens mij. )

rene37
13-12-2011, 12:24
Moeilijk gedoe allemaal weer..Als je 6 dagen na de geplande test clean bent dan was je dat de 6 dagen ervoor ook. Een schamele 6 dagen zal je niet redden hoor als je middelen gebruikt.

Pulvercris
13-12-2011, 12:42
Moeilijk gedoe allemaal weer..Als je 6 dagen na de geplande test clean bent dan was je dat de 6 dagen ervoor ook. Een schamele 6 dagen zal je niet redden hoor als je middelen gebruikt.

Helemaal waar!

Kemal
13-12-2011, 12:47
Here we go again... er zijn genoeg topics die hier over gaan. Graag ontopic blijven 'vecht hij wel of wordt hij gecut/geschorst'

X2!

Jamopa
13-12-2011, 12:55
Jamopa, pas op, zometeen wordt je ook beschuldigd van dat je een account hebt aangemaakt om Overeem zwart te maken, en voordat je het weet wordt je uitgemaakt voor Bas Boon.

Zeker niet. Ik ben een Alistair Overeem Fan!!!!
En mijn account bestaat al jaren.....:-)

blackadder
13-12-2011, 14:41
Denk je dat hij lult over zijn zieke moeder? Dat zou wel heel laag zijn.
Dat is min of meer wat Josh Gross suggereerde.

Harrie Nak
13-12-2011, 14:56
Ok mannen, einde discussie... The Science Behind Alistair Overeem’s Added 50lbs Of Muscle! (http://www.fullmount.co.uk/index.php/mma-news/1-latest-news/3105-the-science-behind-overeems-added-50lbs-of-muscle) ;)

sjaakie'tje
13-12-2011, 15:37
Moeilijk gedoe allemaal weer..Als je 6 dagen na de geplande test clean bent dan was je dat de 6 dagen ervoor ook. Een schamele 6 dagen zal je niet redden hoor als je middelen gebruikt.

Ik hoop wel dat het gevecht doorgaat en zeg ook niet dat hij aan de doping zit, maar met dezepost bewijs je dat je er geen reet van kent. Steroids gebruikt men in cyclussen tussen de gevechten door. Als je dan op tijd stopt, dan is het niet meer traceerbaar wanneer je moet vechten. Vandaar de noodzaak van testen tussen de gevechten door. Vroeger was EPO vb tot 3 dagen na gebruik te traceren, na die 3 dagen was dat niet meer het geval ...

Naj85
13-12-2011, 15:51
Ok mannen, einde discussie... The Science Behind Alistair Overeem’s Added 50lbs Of Muscle! (http://www.fullmount.co.uk/index.php/mma-news/1-latest-news/3105-the-science-behind-overeems-added-50lbs-of-muscle) ;)
Ja.. Het was te verwachten
Heb het gelezen

blade
13-12-2011, 16:36
buiten dat de misschien wat gebruikt zou hebben zou het wel dom zijn om dat voor zo een belangrijk gevecht te doen lijkt mijn

davinci
13-12-2011, 16:43
Dit bedoelde ik dus.
Heb je nu iets nieuws verteld, of val je weer in de herhaling? ik denk het laatste.
Ik heb alles gelezen wat je hebt geschreven in de Overeem topics, en ik kan niet zeggen dat je elke keer nieuws brengt.
Feitjes die al een tijd bekend zijn, omdat jijzelf die bekend hebt gemaakt, onder welke naam dan ook.
Overeem heeft in het begin wat gezegd, schoonmaakster, morons, harmfull etc, dat is het, verder ben jij al weer een tijd verder aan het praten.
Maak er dan een "Sticky" topic van of zet het op een T-shirt dan hebben we al die dingen die Overeem heeft gezegd voor als we het vergeten.

Als je nu net zoveel energie zou stoppen in weer nieuwe gala's op dvd uitbrengen via Nikko Sports als in het reageren op deze topics met volgens mij ondertussen gewoon copy-paste stukjes, dan zou het een stuk beter zijn.( voor mij in ieder geval, als het jou niks opleverd zal je het niet doen, als gewoon fan van de sport, want dat ben je allang al niet meer volgens mij. )

Ik weet zeker dat de eigenaar van mixfight vereerd is met de vergelijking van mijn persoonlijke mening over Overeem op dit forum met die van Alistair in de pers zoals tmz, yahoo, espn, ik denk ook wel dat de eigenaren van mixfight hetzelfde soort bezoekersaantallen krijgen.
En ach wat betekenen nu een paar woorden en een miljoen minder. Na 12 jaar trainen en samen de wereld afreizen worden je diensten vergeleken met een schoonmaakster, nou en?
De laatst genoemde feiten waren 10 minuten oud.
Er zijn nogal wat papegaaien op dit forum en ik ben blij dat jij en een aantal andere "vogels" elke keer weer mijn post leest, je zou bijna in herhaling vallen.
Het is natuurlijk ook mijn schuld ik had Bas Boon moeten vertellen dat hij bij Overeem had moeten blijven zodat hij Colin en Fabrice de kneepjes van het vak kon bijbrengen ( door de schuld van Colin en Fabrice de assistenten en indirect doordat Bas hun niet goed heeft onderwezen, is er weer zo een hoop bagger in de pers over Overeem), mijn excuses daarvoor.
Ik vindt dvd's van nikko sport verschrikkenlijk dat irritante zelfde muziekje is om te kotsen, vaak geen eens commentaar, cheap ass Bas Boon crap ( gozer is walgelijk en doet echt alles om zijn zakken te vullen).

We zijn dat, wat we bij herhaling doen

Wie steeds een ander is mag in herhaling vervallen.


In herhaling vallen betekent handelen tegen de wetten van de geest.

Facade
13-12-2011, 16:48
En ach wat betekenen nu een paar woorden en een miljoen minder. Na 12 jaar trainen en samen de wereld afreizen worden je diensten vergeleken met een schoonmaakster, nou en?

Precies, het kan me geen flikker interesseren. Get over it

Silat
13-12-2011, 16:50
ik wil ook Myprotein!

marrilia
13-12-2011, 16:51
heuuh??? davinci die zichzelf afkraakt.....dit moet een van de voortekens van de apocalyps zijn

Brainthief
13-12-2011, 16:52
@davinci, het zit je wel erg dwars he... maar hee, GG zijn profs toch? Shit happens op het werk...ff afhandelen en weer verder gaan toch?

davinci
13-12-2011, 17:08
@davinci, het zit je wel erg dwars he... maar hee, GG zijn profs toch? Shit happens op het werk...ff afhandelen en weer verder gaan toch?

Volgens mij zijn Cor en Martijn gewoon weer nieuwe kampioenen aan het trainen en het zou mij niks verbazen als GG straks met heel groot nieuws komt.
Die handelen hun zaken wel af daar bij GG.
Facade: je zou nu toch wel moeten weten dat mijn post in herhaling valt ( volgens company en tuig en zo ), als het je geen flikker interesseert waarom reageer je dan? Heb je de behoefte om te laten weten dat het jouw geen flikker interreseert of soliciteer je naar de papegaaien club?

Wat me wel een beetje dwars zit is dat ik soms niet precies kan uitleggen wat me dwars zit. ...

Silat
13-12-2011, 17:17
je durft gewoon niet te zeggen "wat" er dwars in je zit

m4r71jn
13-12-2011, 17:19
Als het gevecht niet doorgaat kunnen ze altijd nog een seriemoordenaar van death row grijpen en die aan Brock geven.

mee
13-12-2011, 17:28
ik wil ook Myprotein!

Hahaha dacht het zelfde na het lezen van de link :)

raveboy
13-12-2011, 17:33
Ik weet zeker dat de eigenaar van mixfight vereerd is met de vergelijking van mijn persoonlijke mening over Overeem op dit forum met die van Alistair in de pers zoals tmz, yahoo, espn, ik denk ook wel dat de eigenaren van mixfight hetzelfde soort bezoekersaantallen krijgen.
En ach wat betekenen nu een paar woorden en een miljoen minder. Na 12 jaar trainen en samen de wereld afreizen worden je diensten vergeleken met een schoonmaakster, nou en?
De laatst genoemde feiten waren 10 minuten oud.
Er zijn nogal wat papegaaien op dit forum en ik ben blij dat jij en een aantal andere "vogels" elke keer weer mijn post leest, je zou bijna in herhaling vallen.
Het is natuurlijk ook mijn schuld ik had Bas Boon moeten vertellen dat hij bij Overeem had moeten blijven zodat hij Colin en Fabrice de kneepjes van het vak kon bijbrengen ( door de schuld van Colin en Fabrice de assistenten en indirect doordat Bas hun niet goed heeft onderwezen, is er weer zo een hoop bagger in de pers over Overeem), mijn excuses daarvoor.
Ik vindt dvd's van nikko sport verschrikkenlijk dat irritante zelfde muziekje is om te kotsen, vaak geen eens commentaar, cheap ass Bas Boon crap ( gozer is walgelijk en doet echt alles om zijn zakken te vullen).

We zijn dat, wat we bij herhaling doen

Wie steeds een ander is mag in herhaling vervallen.


In herhaling vallen betekent handelen tegen de wetten van de geest.

pfff, heel verhaal weer, en weer het zelfde stuk erin.
Het gaat er mij niet om wat je verteld, maar hoevaak.
Als alles waar is heb je helemaal gelijk, maar na 1 keer snappen we het ook wel.
Cor en Martijn hebben volgens mij maar 1 of 2 keer gereageerd, dat is toch genoeg?
Wat betreft de Nikko videos en dvd's helemaal gelijk in die kutmuziek en geen commentaar soms, maar helaas wel de enige manier om de beelden te zien.
Ja, of youtube, voor zolang het er op mag staan van je.

Ik heb bijna alle banden en dvd's van Nikko Sports, dus ik ben blij dat het bestond/ bestaat.

GnP
13-12-2011, 17:34
Moeilijk gedoe allemaal weer..Als je 6 dagen na de geplande test clean bent dan was je dat de 6 dagen ervoor ook. Een schamele 6 dagen zal je niet redden hoor als je middelen gebruikt.

nooit van korte esters gehoord?

Facade
13-12-2011, 17:39
Facade: je zou nu toch wel moeten weten dat mijn post in herhaling valt ( volgens company en tuig en zo ), als het je geen flikker interesseert waarom reageer je dan? Heb je de behoefte om te laten weten dat het jouw geen flikker interreseert of soliciteer je naar de papegaaien club?

Wat me wel een beetje dwars zit is dat ik soms niet precies kan uitleggen wat me dwars zit. ...

Omdat ik jou graag informeer natuurlijk. Naast het feit dat je zelf niet kan uitleggen wat je dwars zit, lijkt het erop dat je ook niet helemaal van anderen kunt begrijpen wat hen dwars zit. Ik dacht dat ik daarom maar korte zinnen moest gebruiken in de hoop dat de boodschap over kwam. Het komt hierop neer: hou es op te janken en ga over tot de orde van de dag.

davinci
13-12-2011, 17:54
Omdat ik jou graag informeer natuurlijk. Naast het feit dat je zelf niet kan uitleggen wat je dwars zit, lijkt het erop dat je ook niet helemaal van anderen kunt begrijpen wat hen dwars zit. Ik dacht dat ik daarom maar korte zinnen moest gebruiken in de hoop dat de boodschap over kwam. Het komt hierop neer: hou es op te janken en ga over tot de orde van de dag.

Bedankt voor die korte zinnen.
NSAC over gemiste doping van Overeem test was orde van de dag.

Acteren is niet moeilijk, je moet vooral kunnen lachen en kunnen janken als dat nodig is. Als ik bijvoorbeeld moet janken denk ik aan mijn seksleven. En als ik moet lachen ook.

Italian*Berlusconi*
13-12-2011, 17:54
Als je nu net zoveel energie zou stoppen in weer nieuwe gala's op dvd uitbrengen via Nikko Sports als in het reageren op deze topics met volgens mij ondertussen gewoon copy-paste stukjes, dan zou het een stuk beter zijn.( voor mij in ieder geval, als het jou niks opleverd zal je het niet doen, als gewoon fan van de sport, want dat ben je allang al niet meer volgens mij. )

hahaha NEEEEE PLEASSE NOOOOO!!! Nog steeds spijt van dat ik die tapes voor 90gulden per stuk heb gekocht toen... met nep publiek gejuig (duidelijk te zien omdat het publiek er gewoon rustig bij zit) en die irritante kut deuntjes bij de opkomsten....

Sry kon het niet laten ff offtopic te gaan..

Hans Vos
13-12-2011, 17:55
volgens betrouwbare bron heeft hij zijn licence maar kan hij nog voor de partij een paar keer getest worden . niks aan de hand dus . gr hans

Facade
13-12-2011, 18:14
Bedankt voor die korte zinnen.
NSAC over gemiste doping van Overeem test was orde van de dag.


Kijk aan. Beperk je dan tot dat onderwerp...

XanaduNL
13-12-2011, 19:10
volgens betrouwbare bron heeft hij zijn licence maar kan hij nog voor de partij een paar keer getest worden . niks aan de hand dus . gr hans

Hehe Hans. :)
Dit is al sinds afgelopen nacht bekend hoor.

micha
13-12-2011, 19:23
fijn dat hij een vergunning heeft

rollermanskunk
13-12-2011, 20:03
Gisteren die licentie-aanvraag live bekeken, viel me op dat er grote achterdocht was en er scherpe vragen werden gesteld, ik dacht echt dat Overeem het kon schudden. Bij de insiders is Overeem's imago nu wel aardig beschadigd. Volgens een Amerikaanse vriend van mij zou Overeem in elke andere staat geen licentie gekregen hebben. Overeem zal zich echt moeten beraden of de groep om hem heen wel professioneel genoeg is.

Ik adviseer hem:

- betere communicatie (directe lijnen met de UFC en state commission)
- kennis van de reglementen aangaande dopingtests

De gedeeltelijke licentie is vooralsnog een Salomonsoordeel, Overeem kan bij terugkeer in de States z'n paardenvleesborst nat maken...

breahule
13-12-2011, 22:05
According to the UFC, @Alistairovereem (http://twitter.com/#!/Alistairovereem) is flying to England "right now" to take the second drug test the NSAC asked him to take yesterday.

Bron: Ariel Helwani

blackadder
13-12-2011, 22:07
Ok. Hoezo nou weer Engeland? Hij liet het toch in Duitsland testen omdat Nederland geen labaratoriums voor dit soort testen zou hebben?

waarel
13-12-2011, 22:11
Nog maar 19 dagen tot het gevecht.. ik hoop dat hij er klaar voor is

The Company
13-12-2011, 23:11
Ok. Hoezo nou weer Engeland? Hij liet het toch in Duitsland testen omdat Nederland geen labaratoriums voor dit soort testen zou hebben?

Of jou nou naar Duitsland of Engeland vliegt. Maakt toch geen zak uit.

blackadder
13-12-2011, 23:13
Of jou nou naar Duitsland of Engeland vliegt. Maakt toch geen zak uit.
Naar Duitsland kun je rijden.

YoMarK
13-12-2011, 23:16
Ik eist helemaal niet dat ze dit soort testen regelmatig deden(onaangekondigde testen). Hoe lang zijn ze dit al aan het doen? En is dit bij iedereen, of toevallig gewoon bij Overeem.

blackadder
13-12-2011, 23:23
Ik eist helemaal niet dat ze dit soort testen regelmatig deden(onaangekondigde testen). Hoe lang zijn ze dit al aan het doen? En is dit bij iedereen, of toevallig gewoon bij Overeem.
Ze waren er geloof ik begin dit jaar mee gestopt wegens geldgebrek en zijn er pas sinds kort weer mee bezig nadat het congress of zo iets met de promoters tax had gedaan waardoor ze weer cash hadden. Heb ik geloof ik gisteren ergens gelezen.

rollermanskunk
14-12-2011, 01:23
Ze zijn er vanaf juni dit jaar weer mee begonnen. De grootste kritiek was ook dat er in andere staten wel strengere en meer out of competition tests worden gehouden. De invloed van Zuffa in Las Vegas op de State Commission is wat dat betreft nogal omstreden (moet je eens raden wie er al die tijd in de State commission of Nevada heeft gezeten)

micha
14-12-2011, 07:55
Ze zijn er vanaf juni dit jaar weer mee begonnen. De grootste kritiek was ook dat er in andere staten wel strengere en meer out of competition tests worden gehouden. De invloed van Zuffa in Las Vegas op de State Commission is wat dat betreft nogal omstreden (moet je eens raden wie er al die tijd in de State commission of Nevada heeft gezeten)

Lorenzo

Harrie Nak
14-12-2011, 10:22
Ok. Hoezo nou weer Engeland? Hij liet het toch in Duitsland testen omdat Nederland geen labaratoriums voor dit soort testen zou hebben?
Kizer said the U.K. test is being conducted in London at a facility affiliated with Quest Diagnostics, whom the NSAC often uses for drug tests conducted in Nevada. The results will go Wednesday to Quest's laboratory in Atlanta.

"We've had it before, most famously with (Manny) Pacquiao, and a lot of that just depends on the country," Kizer said. "There are different rules in different places. In fact, as Overeem mentioned and we were able to verify, in Holland, if not most of Europe, you can't just go to a Quest lab or something similar to that. You've got to go to your doctor and do it that way. Even in some states (in the U.S.) it's different, and it's not always easy for an athlete to walk in off the street and say, 'Hey, I want you to test my urine.'

"So it's always going to be a case-by-case basis. The U.K. is a lot more streamlined, and that's why the commission had him go to the U.K. Sometimes we have contacts, or Quest [has] contacts with a foreign jurisdiction. But it does make it more difficult, obviously."

redjuh
14-12-2011, 14:25
wat een gezeik zeg. en om wat? kijk, dat het bij Rasmussen gebeurde, snap ik. die was vertrokken... dit is BS

Hans Vos
14-12-2011, 16:32
Hehe Hans. :)
Dit is al sinds afgelopen nacht bekend hoor.hee die jan . alles goed ?

Naj85
14-12-2011, 17:11
Overeem wants more drug testing in MMA
By: Kevin Iole
Source: sports.yahoo.com
Dec 14, 2011 9:26 AM EST
Alistair Overeem, who is preparing to fight Brock Lesnar at UF C 141 on Dec. 30, on Monday offered sworn testmony to the Nevada State Athletic Commission in regards to mishaps during a unexpected steroid test ordered by the NSAC.
Overeem, who added 50 pounds of muscle over the past five years, is widely suspected of using PEDs. He has however never tested positiive. Further, he flatly denies steroid use. In fact, he wants to see more testing in the sport.
“I’ll be tested four times in three weeks this month, so after this, there cannot be any more doubts,” Overeem said. “The thing is, I’ve fought in the States before and every time I got tested, I’ve never tested positive. So I don’t where all [the speculation about steroid use] is coming from. I’m too focused on my career, and I don’t really pay attention to these messages.”
He fought once in Nevada before, at PRIDE 33 in Las Vegas on Feb. 24, 2007, and had no problems with testing, though he was a light heavyweight at the time.
“I cannot judge other fighters, though of course sometimes you have your suspicions,” Overeem said. “Do I think testing should be [done] more [frequently]? Yes, I do think it should be done more, but I think it should be applied to all athletes and not just a randomly select few.”
Asked then if that meant he’d support random pre-fight PED testing for all fighters on a card, Overeem said, “That would be the fair thing to do, right? Otherwise, you would have select testing, and that is unfair.”

Naj85
14-12-2011, 17:12
Dit is de full article:


Overeem flatly denies steroid use

By Kevin Iole, Yahoo! Sports
12 hours, 27 minutes ago
tweet14
Email
Print
UFC heavyweight contender Alistair Overeem, who meets Brock Lesnar on Dec. 30 in the main event of UFC 141 at the Mandalay Bay Events Center in Las Vegas in a battle of massive heavyweights, said flatly Tuesday that he is not a steroid user.

Overeem, who added 50 pounds of muscle to his frame in the past four or five years, said he would support random pre-fight testing for all fighters on a card in order to eliminate all performance enhancing drugs from mixed martial arts.

Overeem was speaking from London about 24 hours after being granted a conditional license by the Nevada Athletic Commission in order to meet Lesnar. Overeem failed to fully comply with the commission’s request to supply a urine sample for testing prior to leaving the U.S. to return to the Netherlands to be with his ailing mother.

More From Kevin Iole
Mailbag: Fox fuels up on UFC coverage Dec 13, 2011
Jones beginning to lap the UFC field Dec 11, 2011
AdChoices


After a heated commission meeting, Alistair Overeem once again denied using steroids.
(Getty Images)
At Monday’s hearing, the commission pointed the finger at Overeem’s assistant, Collin Lam, for the failure to complete the required testing and seemed to absolve Overeem himself of blame.

Overeem was ordered Monday to provide a urine sample with 72 hours and then to submit to testing twice in the next six months. Overeem left his training camp Tuesday for a one-hour flight to London to fulfill the first part of the requirement. The UFC had arranged to fly a British doctor who had the qualifications to satisfy the Nevada commission to meet Overeem in the Netherlands so that it wouldn’t further interrupt his training, but the doctor’s passport had expired and she was unable to travel. Thus, Overeem flew to London on Tuesday “because I want to meet all requirements I have to meet and handle my business the way I need to handle it.”

He plans to submit the sample on Wednesday and then return to Holland to finish training camp. He said he has no problem being tested, but that he hopes the current spate of testing will end the speculation about steroid usage that has followed him since his huge increase in size and muscle mass.

“I’ll be tested four times in three weeks this month, so after this, there cannot be any more doubts,” Overeem said. “The thing is, I’ve fought in the States before and every time I got tested, I’ve never tested positive. So I don’t where all [the speculation about steroid use] is coming from. I’m too focused on my career, and I don’t really pay attention to these messages.”

Overeem, who said he had done “everything within my power to get the testing done,” said he doesn’t pay attention to the accusations because he said he knows the truth.

He fought once in Nevada before, at PRIDE 33 in Las Vegas on Feb. 24, 2007, and had no problems with testing, though he was a light heavyweight at the time.

But he said he’s confident that he’ll have no issue passing the steroid test. He declined to say if there is a steroid problem in the sport, but hinted that there may be.

“I cannot judge other fighters, though of course sometimes you have your suspicions,” Overeem said. “Do I think testing should be [done] more [frequently]? Yes, I do think it should be done more, but I think it should be applied to all athletes and not just a randomly select few.”

Asked then if that meant he’d support random pre-fight PED testing for all fighters on a card, Overeem said, “That would be the fair thing to do, right? Otherwise, you would have select testing, and that is unfair.”

Overeem said having to break camp was a minor issue, but he didn’t think it would seriously harm his preparations.

“It’s not all that bad,” he said. “It’s a bit of a distraction, but fighting at this level, things hardly ever go perfectly for an entire camp. I’m not bothered by it and I can deal with it. I’ve been through many camps, and I’m used to dealing with different kinds of distractions.”

Turboknecht
14-12-2011, 17:15
Hij wil wel graag onderstrepen dat hij niets te verbergen heeft.

Naj85
14-12-2011, 17:16
At Monday’s hearing, the commission pointed the finger at Overeem’s assistant, Collin Lam, for the failure to complete the required testing and seemed to absolve Overeem himself of blame.
Is dat misschien Collina?

blackadder
14-12-2011, 17:39
Is dat misschien Collina?
Denk het niet.

justsomeone
14-12-2011, 17:40
Is dat misschien Collina?

Nee, die heeft een andere achternaam

rene37
14-12-2011, 18:08
Ik hoop wel dat het gevecht doorgaat en zeg ook niet dat hij aan de doping zit, maar met dezepost bewijs je dat je er geen reet van kent. Steroids gebruikt men in cyclussen tussen de gevechten door. Als je dan op tijd stopt, dan is het niet meer traceerbaar wanneer je moet vechten. Vandaar de noodzaak van testen tussen de gevechten door. Vroeger was EPO vb tot 3 dagen na gebruik te traceren, na die 3 dagen was dat niet meer het geval ...

Hahaha je moest eens weten. Maar wat wil je nu zeggen eigenlijk? Je bevestigd alleen maar mijn stelling. Ik zeg...als hij een onverwachte test moet ondergaan en deze afspraak mist. Dit 6 dgn later alsnog doet, hij clean bevonden wordt dan was hij dat 6 dgn daarvoor ook. test, bold, deca, winny om maar wat middellen te noemen zijn allemaal niet in die 6 dgn uit het bloed hoor. Enne....EPO is zoooo 1988.;)

bryan
14-12-2011, 18:12
Hahaha je moest eens weten. Maar wat wil je nu zeggen eigenlijk? Je bevestigd alleen maar mijn stelling. Ik zeg...als hij een onverwachte test moet ondergaan en deze afspraak mist. Dit 6 dgn later alsnog doet, hij clean bevonden wordt dan was hij dat 6 dgn daarvoor ook. test, bold, deca, winny om maar wat middellen te noemen zijn allemaal niet in die 6 dgn uit het bloed hoor. Enne....EPO is zoooo 1988.;)

Er is zoveel meer te krijgen dan wat jij noemt en vooral voor iemand met geld... dus ja 6 dagen wel helpen en ik ga nu niet op door maar iedereen die nog steeds denkt dat AO maar ook de rest het zonder anabolen doen zijn echt domweg achterlij

rene37
14-12-2011, 18:23
nooit van korte esters gehoord?

Jawel..Jij weleens gehoord wat betekent als je axis plat ligt? En fsh/lh waardes? Niet alleen te hoge waardes duiden op steroide gebruik.;) Maargoed had gewoon even wat gepost, zoals je kunt zien doe ik dat niet zo vaak. Helaas moet ik die ene posting verantwoorden. Heb ik een beetje gedaan nu. Geen zin om hier dieper op de materie steroiden in te gaan. Maar heb een kleine 20 jaar ervaring met AAS en pretendeer er wel wat van te weten.

rene37
14-12-2011, 18:29
Er is zoveel meer te krijgen dan wat jij noemt en vooral voor iemand met geld... dus ja 6 dagen wel helpen en ik ga nu niet op door maar iedereen die nog steeds denkt dat AO maar ook de rest het zonder anabolen doen zijn echt domweg achterlij

Goh? Noem eens een stof die na 6 dgn niet meer traceerbaar is in het bloed en die voor een vechtsporter interessant is? En wat bedoel je met voor iemand met veel geld? Zo duur is dat spul niet hoor. Of doel je op hgh? mwah een kleine 225,-euri voor iets waar je weken mee doet, is niet veel geld toch?

rene37
14-12-2011, 18:31
clenbuterol 72 uur en dan heb je ook nog de maskeringsmiddelen

Is de halfwaarde tijd, goed gekoekeld maar wil niet zeggen dat het daarna niet meer traceerbaar is.

sjaakie'tje
14-12-2011, 20:22
Dus Overeem zijn moeder heeft kanker, nu issues met de Nevada comission, split van Golden Glory + rechtszaak, ... kan je voorbereiding nog meer belabberd zijn? Is in ieder geval een slechte zaak voor de vechter.

Hans Vos
14-12-2011, 20:27
denken jullie nou echt dat brock van bruin brood en pindakaas zo groot is geworden ? daar hoor je niemand over . nee hoor lekker een nederlandse topper afzeiken is veel leuker toch ??
ik begrijp jullie allemaal niet , ben benieuwd hoeveel van die zeikers hosanna zingen als ali gewonnen heeft .. gr hans

GnP
14-12-2011, 21:44
http://www.craigboyce.com/w/wp-content/uploads/2011/12/horse-meat-chart.png

Pulvercris
14-12-2011, 22:18
http://www.mmafighting.com/2011/12/14/latest-round-of-drug-tests-complete-alistair-overeem-turns-atte/

Pulvercris
14-12-2011, 22:19
clenbuterol 72 uur en dan heb je ook nog de maskeringsmiddelen

Daar heb je echt niks aan met mma..

Kemal
14-12-2011, 22:22
Latest Round of Drug Tests Complete, Alistair Overeem Turns Attention Back to Training

UFC heavyweight Alistair Overeem (http://www.mmafighting.com/fighter/alistair/overeem/808/) flew from the Netherlands to London late last night all for -- depending on how well hydrated he is -- what will probably amount to less than a few minutes of work. That's because priority number one for Overeem this week is to take a drug test that the Nevada State Athletic Commission will accept, and then to return to training as soon as possible.

And he does mean as soon as possible.

Speaking from his hotel room in London late last night, Overeem outlined his plan to take the test and then immediately return to his training camp in the Netherlands, where he'll remain until just after Christmas in order to spend as much time with his ailing mother as possible before he meets Brock Lesnar (http://www.mmafighting.com/fighter/brock/lesnar/305/) at UFC 141 (http://www.mmafighting.com/tag/UFC+141/) on December 30.

"It is unfortunate that all this stuff is happening at the same time, but then again, if you operate on this level it's hardly ever perfect," Overeem said of a hectic week that included defending his recent travels to the NSAC on Monday (http://www.mmafighting.com/2011/12/12/alistair-overeem-drug-test-snafu-results-in-conditional-license/) and battling questions about whether he'd intentionally tried to avoid a drug test. "There's always something going on."

NSAC executive director Keith Kizer confirmed to MMA (http://www.mmafighting.com/) Fighting that Overeem had taken the drug screening at approximately noon London time on Wednesday. Kizer also said the NSAC had never dealt with an issue quite like this one, though the commission is still expecting to receive the results of Overeem's December 7 screening -- a test deemed insufficient because it was taken through Overeem's personal doctor in the Netherlands and then sent to a lab in Germany -- some time later this week.

Though Overeem was granted a conditional license by the NSAC, it's contingent on his drug screenings coming back clear before his UFC (http://www.mmafighting.com/ufc) debut, and on him taking two more random tests at his own expense in the next six months -- a schedule that will make him "the most tested fighter," Overeem said.

At Monday's hearing, much of the blame for the communication breakdown that resulted in Overeem missing his original drug test deadline was heaped on Overeem's assistant, Collin Lam. But now that he's had a chance to assess the situation more fully, Overeem said, he stands by Lam's efforts.

"I've recently seen the communications, and in my opinion, my assistant was working to the best of his ability. I didn't have a direct line of communication with the commission. They could have contacted me directly and given me instructions."

It's just one distraction of many for Overeem of late. The Dutch heavyweight split with his longtime management at Golden Glory in September (http://www.mmafighting.com/2011/09/21/alistair-overeem-splits-with-golden-glory-possibly-more-to-foll/) over what he termed a "breach of trust," and then moved his training camp to Las Vegas' Xtreme Couture gym to prepare for Lesnar. In November, however, Overeem left Vegas to return home to the Netherlands to see to his ailing mother, who he said is dealing with the after-effects of "harsh treatments" for cancer.

"My mother's situation, of course, it's hard," said Overeem. "She had cancer before two times. Two tumors, the worst ones, were the most aggressive ones. She had the most harsh treatment you can imagine. But the thing is, physically she's not fully recovered, [and] mentally...she had a test recently where they found some suspicious cells, so mentally she's very nervous. That's a little bit hard. That alone is a bit of a distraction, but I have gotten all my training in."

Of course, it's not easy to prepare for a fight with a former NCAA wrestling champion back home in Holland, Overeem admitted. There might be plenty of skilled kickboxers hanging around, but the former Strikeforce (http://www.mmafighting.com/strikeforce/) heavyweight champ had to fly in some other sparring partners, he said.

It's a lot to deal with, and all less than three weeks before what will likely be one of the biggest fights of his career. But then, Overeem said, he asked for this. The UFC gave him the option of sitting out and facing the winner of the Junior dos Santos (http://www.mmafighting.com/fighter/junior/dos-santos/535/)-Cain Velasquez (http://www.mmafighting.com/fighter/cain/velasquez/497/) fight in November, but Overeem chose to fight Lesnar instead, simply because he wants to "be active," he said.

"I want to get in there. That's the way the fans see you do your thing."

Now that the latest round of tests are complete, all he can do now is wait for the NSAC to get the results while he tries to make the most of the time he has left in the gym.

Italian*Berlusconi*
14-12-2011, 22:24
War Overeem!!!!!!! sloop die redneck!!!

Facade
14-12-2011, 22:32
dat afzeiken valt wel mee, het gaat meer om de naïviteit van een grote groep

Misschien, maar waarom zouden mensen per definitie van het negatieve uit moeten gaan? Wanneer er bewijs is, dan is het aangetoond, maar tot die tijd is er niets naïef aan om nog geen conclusies te trekken.

ChingChong
14-12-2011, 22:33
Mooi zo

rollermanskunk
15-12-2011, 00:22
Mooi stukje van Kenny Rice:

THE CLOUD OVER OVEREEM

There is this cloud that hovers over him. It’s a big cloud, for he is a big man. It just always hangs there, like the nimbostratus cloud that blocks the sun. A dark, foreboding object that brings heavy storms. The one that follows him like a mean-spirited shadow is filled with the thunder and lightning of rumor, insinuation and doubt. These are incredibly ferocious obstacles to take on, even if he is 6’5’’ and somewhere in the neighborhood of 270 pounds.
Alistair Overeem isn’t oblivious to this, he is simply vague about any defense, any concrete evidence to once and for all end the guessing. On Monday he faced an opponent as tough as any he has, the Nevada State Athletic Commission. He wasn’t there in person, but in essence testified via phone from his native Holland. Typically it still wasn’t all that clear after lengthy questions and answers. He had taken the required drug test, kind of. Not one through an accepted agency, rather one administered by his personal doctor.
The big man is finally stepping up into the world of big boy sports with the UFC, no more coddling, no scrambling to find a state for his rare U.S. appearances that isn’t as stringent in testing as combative sports powerhouse Nevada has always been. He rules Japan and Europe, there are no questions needed but he knows it is different in this state and this organization.
With this, the Commission had offered up the best thing anyone ever has to Overeem, a chance to squelch all those veiled accusations, the behind his back whispers, the wink-winks from foes who on talk shows dance as deftly as Jennifer Lopez around what they really want to say.
The NSAC has granted him a conditional license to fight Brock Lesnar in UFC 141. But here in the very real world of the big time, he must first be tested at an authorized clinic in the United Kingdom, which presumably at the time of this writing he has. Then he will be tested again when he comes back to the States in a few days. And there will be at least two more random tests at Overeem’s personal expense further along after his Lesnar fight.
It isn’t that Overeem is being singled out or punished, it is the way it works with Nevada and the UFC, rules, regulations and standards. His opponent has already complied and is ready to go, but this week there have been the rumors that replacements for Overeem are already being lined up. That “just in case something happens” that has become too common for a proven fighter of his caliber.
Always rumors. Ones that have grown like a virus since Overeem has grown, literally, from the middleweight who beat Vitor Belfort and lost to Mauricio Rua in the Pride tournament in 2005 to the oh-so-sizable factor he became in the heavyweight ranks less than two years later.
There is no clear-cut evidence of anything other than hard work to build a mammoth physique, and that is unfair to Overeem. While not exactly as in the court of law, he has been found speculative until proven otherwise by many fans and media. He’s just so darn huge, and strong and fast. Could all that be real? Could he have just out hustled and out trained his peers to be this way? Perhaps he has. Perhaps it is the horsemeat diet, which should be even more available now that President Obama is on board with equine cuisine shipped abroad.
But his often flippant attitude about seemingly everything, his conflicting explanations about pulling out of the Strikeforce Heavyweight Tournament among them. Plus subsequently leaving that group this year, has only pulled the cloud down more around his massive shoulders.
Even the Commission was surprised that he had left the U.S. without clearing up the mandatory test situation. He went home to see about his ailing mother, certainly noble and beyond reproach. No one can argue that. It’s just he was stealth like in departing. For a man of his size, he does seem to pop out of sight surprisingly easy.
Still there is no denying what a splendid talent he is, the only man to hold the Strikeforce, Dream and K-1 heavyweight titles simultaneously, an enormous feat of historic proportions in the combative sports world. His presence alone makes most opponents shudder. The UFC doesn’t roll the dice; they saw such a threatening striker that even his spat with their now partner Strikeforce wasn’t an issue in signing him to a deal.
Overeem is that good, and controversy never harms a ticket sale. But until all this is out of the way, and he is in the Octagon against former champ Lesnar, he remains the family’s wacky Uncle Ernie at Christmas time where the older kids explain to the younger siblings why he gets his own special bowl of eggnog. It is that way, and has been too long on planet Overeem.
He understood the MMA world wasn’t revolving around him when he finally signed the UFC contract. He had to know there would be more scrutiny about everything that he has previously been able to slide by like most everyone who stepped toe to toe with him in the ring.
If all these tests coming up are passed, no one has more right to boldly scream out, ”I TOLD YOU SO” than Overeem. It would be that moment of clarity that has been shaded deep gray. The one moment that can sweep away the cloud with a mighty gust, where all could focus only on Overeem and how good he can be in the UFC.

Collina
15-12-2011, 00:42
Is dat misschien Collina?

Ben z'n assistent niet, maar z'n Checkmate.

Ben overigens ook geen Aziaat :)

Gr. Collina

rollermanskunk
15-12-2011, 01:22
Ik zat me af te vragen waarom Overeem niet gewoon via de Nederlands Doping Autoriteit een gecertificeerde doping test gedaan heeft? De Nederlandse Doping Autoriteit is tenslotte aangesloten bij de WADA (World Anti-Doping Agency). Het blijkt dus dat de WADA al een tijdje scherpe kritiek heeft op de UFC hoe zij de dopingtests regelen via al die Athletic State Commissions. Het is onoverzichtelijk, schimmig en de advocaten doen er alles aan om strengere tests tegen te houden. Het is allemaal poppenkast in de States...

Een wielrenner kan door de WADA bijv. wel 3 keer per dag een out of comptition test voor z'n kiezen krijgen om maar te zwijgen over de verplichte whereabouts-systeem die communistische trekjes heeft...

davinci
15-12-2011, 01:35
Mooi stukje van Kenny Rice:

THE CLOUD OVER OVEREEM

There is this cloud that hovers over him. It’s a big cloud, for he is a big man. It just always hangs there, like the nimbostratus cloud that blocks the sun. A dark, foreboding object that brings heavy storms. The one that follows him like a mean-spirited shadow is filled with the thunder and lightning of rumor, insinuation and doubt. These are incredibly ferocious obstacles to take on, even if he is 6’5’’ and somewhere in the neighborhood of 270 pounds.
Alistair Overeem isn’t oblivious to this, he is simply vague about any defense, any concrete evidence to once and for all end the guessing. On Monday he faced an opponent as tough as any he has, the Nevada State Athletic Commission. He wasn’t there in person, but in essence testified via phone from his native Holland. Typically it still wasn’t all that clear after lengthy questions and answers. He had taken the required drug test, kind of. Not one through an accepted agency, rather one administered by his personal doctor.
The big man is finally stepping up into the world of big boy sports with the UFC, no more coddling, no scrambling to find a state for his rare U.S. appearances that isn’t as stringent in testing as combative sports powerhouse Nevada has always been. He rules Japan and Europe, there are no questions needed but he knows it is different in this state and this organization.
With this, the Commission had offered up the best thing anyone ever has to Overeem, a chance to squelch all those veiled accusations, the behind his back whispers, the wink-winks from foes who on talk shows dance as deftly as Jennifer Lopez around what they really want to say.
The NSAC has granted him a conditional license to fight Brock Lesnar in UFC 141. But here in the very real world of the big time, he must first be tested at an authorized clinic in the United Kingdom, which presumably at the time of this writing he has. Then he will be tested again when he comes back to the States in a few days. And there will be at least two more random tests at Overeem’s personal expense further along after his Lesnar fight.
It isn’t that Overeem is being singled out or punished, it is the way it works with Nevada and the UFC, rules, regulations and standards. His opponent has already complied and is ready to go, but this week there have been the rumors that replacements for Overeem are already being lined up. That “just in case something happens” that has become too common for a proven fighter of his caliber.
Always rumors. Ones that have grown like a virus since Overeem has grown, literally, from the middleweight who beat Vitor Belfort and lost to Mauricio Rua in the Pride tournament in 2005 to the oh-so-sizable factor he became in the heavyweight ranks less than two years later.
There is no clear-cut evidence of anything other than hard work to build a mammoth physique, and that is unfair to Overeem. While not exactly as in the court of law, he has been found speculative until proven otherwise by many fans and media. He’s just so darn huge, and strong and fast. Could all that be real? Could he have just out hustled and out trained his peers to be this way? Perhaps he has. Perhaps it is the horsemeat diet, which should be even more available now that President Obama is on board with equine cuisine shipped abroad.
But his often flippant attitude about seemingly everything, his conflicting explanations about pulling out of the Strikeforce Heavyweight Tournament among them. Plus subsequently leaving that group this year, has only pulled the cloud down more around his massive shoulders.
Even the Commission was surprised that he had left the U.S. without clearing up the mandatory test situation. He went home to see about his ailing mother, certainly noble and beyond reproach. No one can argue that. It’s just he was stealth like in departing. For a man of his size, he does seem to pop out of sight surprisingly easy.
Still there is no denying what a splendid talent he is, the only man to hold the Strikeforce, Dream and K-1 heavyweight titles simultaneously, an enormous feat of historic proportions in the combative sports world. His presence alone makes most opponents shudder. The UFC doesn’t roll the dice; they saw such a threatening striker that even his spat with their now partner Strikeforce wasn’t an issue in signing him to a deal.
Overeem is that good, and controversy never harms a ticket sale. But until all this is out of the way, and he is in the Octagon against former champ Lesnar, he remains the family’s wacky Uncle Ernie at Christmas time where the older kids explain to the younger siblings why he gets his own special bowl of eggnog. It is that way, and has been too long on planet Overeem.
He understood the MMA world wasn’t revolving around him when he finally signed the UFC contract. He had to know there would be more scrutiny about everything that he has previously been able to slide by like most everyone who stepped toe to toe with him in the ring.
If all these tests coming up are passed, no one has more right to boldly scream out, ”I TOLD YOU SO” than Overeem. It would be that moment of clarity that has been shaded deep gray. The one moment that can sweep away the cloud with a mighty gust, where all could focus only on Overeem and how good he can be in the UFC.

Weg imago, was goed opgebouwd en toen kwam het "nieuwe" management, niet berijkbaar, bonnetjes kwijt, mobiele telefoon storingen, alistair niet berijkbaar in "nieuwe" trainingcamp ( wow 14 uur per dag trainen of zo?).

How people treat you is their karma; how you react is yours. (http://www.searchquotes.com/quotation/How_people_treat_you_is_their_karma%3B_how_you_rea ct_is_yours./279557/)


He prepares evil for himself who plots mischief for others. (http://www.searchquotes.com/quotation/He_prepares_evil_for_himself_who_plots_mischief_fo r_others./279571/)


Every mans sin falls on his own head. (http://www.searchquotes.com/quotation/Every_mans_sin_falls_on_his_own_head./279566/)


Every sin carries its own punishment. (http://www.searchquotes.com/quotation/Every_sin_carries_its_own_punishment./279560/)


He falls into the pit who leads another to it. (http://www.searchquotes.com/quotation/He_falls_into_the_pit_who_leads_another_to_it./279564/)

blackadder
15-12-2011, 01:42
Ik zat me af te vragen waarom Overeem niet gewoon via de Nederlands Doping Autoriteit een gecertificeerde doping test gedaan heeft? De Nederlandse Doping Autoriteit is tenslotte aangesloten bij de WADA (World Anti-Doping Agency). Het blijkt dus dat de WADA al een tijdje scherpe kritiek heeft op de UFC hoe zij de dopingtests regelen via al die Athletic State Commissions. Het is onoverzichtelijk, schimmig en de advocaten doen er alles aan om strengere tests tegen te houden. Het is allemaal poppenkast in de States...

Een wielrenner kan door de WADA bijv. wel 3 keer per dag een out of comptition test voor z'n kiezen krijgen om maar te zwijgen over de verplichte whereabouts-systeem die communistische trekjes heeft...
:lol:
Als je al die berichten leest zou je denken dat alleen de Amerikaanse state commissions professioneel en de rest van de wereld een stel stumpers zijn.

MaTo
15-12-2011, 10:30
Weg imago, was goed opgebouwd en toen kwam het "nieuwe" management, niet berijkbaar, bonnetjes kwijt, mobiele telefoon storingen, alistair niet berijkbaar in "nieuwe" trainingcamp ( wow 14 uur per dag trainen of zo?).

How people treat you is their karma; how you react is yours. (http://www.searchquotes.com/quotation/How_people_treat_you_is_their_karma%3B_how_you_rea ct_is_yours./279557/)


He prepares evil for himself who plots mischief for others. (http://www.searchquotes.com/quotation/He_prepares_evil_for_himself_who_plots_mischief_fo r_others./279571/)


Every mans sin falls on his own head. (http://www.searchquotes.com/quotation/Every_mans_sin_falls_on_his_own_head./279566/)


Every sin carries its own punishment. (http://www.searchquotes.com/quotation/Every_sin_carries_its_own_punishment./279560/)


He falls into the pit who leads another to it. (http://www.searchquotes.com/quotation/He_falls_into_the_pit_who_leads_another_to_it./279564/)

Dus...Zodoende..

Italian*Berlusconi*
15-12-2011, 10:49
Weg imago, was goed opgebouwd en toen kwam het "nieuwe" management, niet berijkbaar, bonnetjes kwijt, mobiele telefoon storingen, alistair niet berijkbaar in "nieuwe" trainingcamp ( wow 14 uur per dag trainen of zo?).

How people treat you is their karma; how you react is yours. (http://www.searchquotes.com/quotation/How_people_treat_you_is_their_karma%3B_how_you_rea ct_is_yours./279557/)


He prepares evil for himself who plots mischief for others. (http://www.searchquotes.com/quotation/He_prepares_evil_for_himself_who_plots_mischief_fo r_others./279571/)


Every mans sin falls on his own head. (http://www.searchquotes.com/quotation/Every_mans_sin_falls_on_his_own_head./279566/)


Every sin carries its own punishment. (http://www.searchquotes.com/quotation/Every_sin_carries_its_own_punishment./279560/)


He falls into the pit who leads another to it. (http://www.searchquotes.com/quotation/He_falls_into_the_pit_who_leads_another_to_it./279564/)

works both ways my friend.....

Italian*Berlusconi*
15-12-2011, 10:55
en trouwens, als je sherdog en andere amerikaanse forums bekijkt is er volgens mij niks aan de hand met het image van Ali, jammer dat je dat zo wilt benadrukken steeds... het is nog steeds overal war ubereem etc etc etc... beetje jammer dat zwartmakerij en erg simpel..

Bromios
15-12-2011, 11:11
Weg imago, was goed opgebouwd en toen kwam het "nieuwe" management, niet berijkbaar, bonnetjes kwijt, mobiele telefoon storingen, alistair niet berijkbaar in "nieuwe" trainingcamp ( wow 14 uur per dag trainen of zo?).



Tjah, vroeger deed die rus het licht voor hem voor hem uit, nu moet ie zelf als laatste de gym uit.

PS. leuke woordspeling be"rijk"baar.

Vinand
15-12-2011, 11:14
Weg imago, was goed opgebouwd en toen kwam het "nieuwe" management, niet berijkbaar, bonnetjes kwijt, mobiele telefoon storingen, alistair niet berijkbaar in "nieuwe" trainingcamp ( wow 14 uur per dag trainen of zo?).

How people treat you is their karma; how you react is yours. (http://www.searchquotes.com/quotation/How_people_treat_you_is_their_karma%3B_how_you_rea ct_is_yours./279557/)


He prepares evil for himself who plots mischief for others. (http://www.searchquotes.com/quotation/He_prepares_evil_for_himself_who_plots_mischief_fo r_others./279571/)


Every mans sin falls on his own head. (http://www.searchquotes.com/quotation/Every_mans_sin_falls_on_his_own_head./279566/)


Every sin carries its own punishment. (http://www.searchquotes.com/quotation/Every_sin_carries_its_own_punishment./279560/)


He falls into the pit who leads another to it. (http://www.searchquotes.com/quotation/He_falls_into_the_pit_who_leads_another_to_it./279564/)

Jammer genoeg telt dit ook voor jou (laffe backstabber) en golden glory.

redjuh
15-12-2011, 14:45
whom falls in the pit, shows the rest where it sit(s)

how people treat you, you show them

every man's sin, is tomorrows problem ( if he gets caught)

every sin can be forgiven, as long as u know some1 that sinned (just a little bit) more

en tot slot 1 van mij...

de enigen waarvan hun mening er toe zou moeten doen, zijn zij die jou kunnen geven... de schoen.
hij die zich boeit wat door de rest wordt geroepen, moet deel gaan nemen aan psychiatrische praatgroepen
hij die denkt dat zijn mening een ander boeit, is de domste idioot die uit zijn ouders is voortgevloeid

Optimusprime1980
15-12-2011, 18:26
Goh? Noem eens een stof die na 6 dgn niet meer traceerbaar is in het bloed en die voor een vechtsporter interessant is? En wat bedoel je met voor iemand met veel geld? Zo duur is dat spul niet hoor. Of doel je op hgh? mwah een kleine 225,-euri voor iets waar je weken mee doet, is niet veel geld toch?
Testosterone base..... zonder ester is zo je lichaam uit... met enkele uren...
hgh testen ze niet op.... bestaat nog geen goede test voor... dus reken maar dat ali op minstens 10 iu's per dag zit....
dan doe je met een kitje niet een aantal weken hoor... maar slechts 10 dagen.... en 225 is nog duur... als je een goede source hebt betaal je 1,2 dollar per iu.... bestel je bulk 1 dollar per iu...
Test suspensie + HGH.....
andere middelen kunnen gebruikt worden , maar buiten het seizoen om....
de meeste steroiden zijn met een aantal maanden het systeem uit.. m.u.v nandrolone dat is zo'n 18 maand na gebruik nog aan te tonen.
verder is epo een supermiddel voor vechters....en kan gebruikt worden ondanks tests, wielrenners doen t ook....
verder heb je een hele lijst met designer steroids waar ze niet eens op testen....
mogelijkheden genoeg....
dat mensen denken dat atleten schoon zijn als ze "clean" testen ... lol!
testen zeggen niks.... kijk toch naar hun fysiek! brock = huge... ali = huge... duh!!!!
haal ze maar eens een paar maand van de saus af..... krijg je gasten van in de 90 kilo....

Soulbringer320
15-12-2011, 19:28
http://www.youtube.com/watch?v=C9FNCUZKydI

univers1l
15-12-2011, 22:17
is al blocked, heb je nog een backup link?

Video: UFC 141 Iron Forges Ironâ„¢ (http://ironforgesiron.com/2011/12/video-ufc-141-10-minute-extended-preview/)

Kemal
15-12-2011, 22:19
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=1107826&page=16#post1107826 ;)